Bildirim
Tucson 1.6 D DCT almayı düşünüyorum fakat.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
5 yıl garanti var sonuçta üstelik sorun yarattığına dair bir şey de duymadık bence slinir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben almaktan vazgeçtim. Memleket için, 4x4 bakıyordum, ama ufak bir zorlamada veya patinajda şanzıman ısınma uyarısı verip, soğutmak icin beklemek gerekiyormuş. Forumların ve otopark and, in yalancısıyım. Paranla rezil olmamak lazım. Asfaltta sıkıntı olacağını sanmıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Dızele lpg taktırmak sana yakısırquote:
Orijinalden alıntı: defiant82
Bu mesaj silindi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer amacınız uzun ömürlülük, dayanıklılık, bakım gerektirmemesi ve konforsa aradığınız tek şanzıman TORK KONVERTÖRLÜ tam otomatik şanzımandır.
Gerisi heyecandır.
Zaten otomobil üreticileri de yeni nesil araçlarında bu şanzımana geçiyorlar.
Bknz: Ford, Volvo, mazda,PSA grubu
Mercedes BMW süper spor modelleri hariç zaten bu şanzımanı kullanırlar. -
Ya bırakın bu işleri
O arıza çıkarır bu arıza çıkarmaz diye araba alınır mı yaw?
Git arkadaşım sen japon al atmosferik motorlu çok yakar ama bozulmaz?!? Kafan rahat olur..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Son zamanlarda tersini yapan sadece hyundai-kia grubu oldu. sorunsuz tam otomatik şanzımandan bu baş belası dctye geçtiler. -
-
Aracı sürekli çok zorlamayacaksanız neden sorun açsın ki?
Bende 2017 benzinlisi var, 24.000km 'ye geldim ve araç 2.ci kışını geçiriyor, geçen zaman içinde yazın yoğun trafikte de kullandım bu kış da dahil olmak üzere karlı dağ yollarına tırmanıyorum en ufak bir aksaklık olmadı, olsa da Hyundai araçlarının arkasında duran bir marka, ayrıca 2015 modellerden sonraki modellerde uyarı oranı çok daha az ve sizin düşündüğünüz makyajlı kasada HTrac isimli (muhtemelen daha da dayanıklı) bir şanzıman kullanılıyor.
Araç hakkında esas sorunları ya da asılsız söylentiler için en iyisi forumlarını takip etmek, test videoları çok faydalı olabildiği gibi aracın artı ya da eksileri zaman içerisinde testlerden farklılık da gösterilebiliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir ara bende Tucson baktım ama DCT şanzıman ile ilgili şikayetleri ve kullanıcı deneyimlerini okuyunca aracı çok beğendiğim halde almaktan vazgeçtim.
Alırsanız kesin bozulur diye bir kaide yok tabi ki ama arıza çıkarma potansiyeli olarak Dsg şanzımandan pekte bir farkı yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 1 Ocak 2019; 1:52:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 sene araca bindik 1 kez bile o sorunu yaşamadık.. İstanbul trafigindede sürdüm, Ankara trafiğindede... 1 deli kuyuya taş atıyor kırk akıllı çıkaramıyor.. Aracı zorlarsan yapabilir ancak sakin kullanışta hiçbir sorun yok..quote:
Orijinalden alıntı: zapi
Ben almaktan vazgeçtim. Memleket için, 4x4 bakıyordum, ama ufak bir zorlamada veya patinajda şanzıman ısınma uyarısı verip, soğutmak icin beklemek gerekiyormuş. Forumların ve otopark and, in yalancısıyım. Paranla rezil olmamak lazım. Asfaltta sıkıntı olacağını sanmıyorum. -
Evet ayni şeyi düşünüyoruz. Dikkat ettiyseniz bende zorlamada veya patinajda dedim. Yanı çamurlu arazi koşulu veya kardan çıkma durumunda. Yazdıklarımı okusaydınız, en sonda asfalt kullanımında sıkıntı olmayacağını bende belirtmiştim. Keşke bu sıkıntılar olmasa, zaten bugün alacağım tucsonu.quote:
Orijinalden alıntı: Tekilas
3 sene araca bindik 1 kez bile o sorunu yaşamadık.. İstanbul trafigindede sürdüm, Ankara trafiğindede... 1 deli kuyuya taş atıyor kırk akıllı çıkaramıyor.. Aracı zorlarsan yapabilir ancak sakin kullanışta hiçbir sorun yok..
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
ESPyi cekis kontrolunu kapatip, manuel modda kiliti aktif edince isinma uyarisi almazsiniz.
Ayrica yrni tucsonda tork dagitimi gelistirilmis bir sistem olan H-TRAC kullaniliyor. Eski Tucsonlardaki aktarma basarisizligi bir nebze de olsun giderilmis.
Ama tabiki bir Subarunun cekis kabiliyeti yok.
Dag tepe her turlu kullaniyim basima da is gelmesin diyenlerdenseniz Duster 4x4 alin binin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyat cazip ise alınır. Tam otomatik suv arabalar 300 400bin lira. 170bin altına 4x2 elite alanlar oldu biz dahil bence şu kur ile çok iyi rakamlardı. -
Siz Şanzıman sorununu yanlış anlamışsınız.. Olay dur kalkta bitiyor.. Karda kışta, çamurlu arazide böyle sorun yaşayan yok. Sadece araç takıldı kaldı zorlarsan bir ihtimal uyarı verebilir.. Uyarı vermesindede problem yok dur diyor araç sana.. Beni zorlama Şanzımanı dağıtacaksın diyor.. Bu kötü mü? Sorun yaşayanlarda aracı sürmesini bilmeyen adamlar. Sözün özü Acemiyseniz sorun yaşama ihtimaliniz olabilir bunun dışında sorun yaşamazsınız.quote:
Orijinalden alıntı: zapi
Evet ayni şeyi düşünüyoruz. Dikkat ettiyseniz bende zorlamada veya patinajda dedim. Yanı çamurlu arazi koşulu veya kardan çıkma durumunda. Yazdıklarımı okusaydınız, en sonda asfalt kullanımında sıkıntı olmayacağını bende belirtmiştim. Keşke bu sıkıntılar olmasa, zaten bugün alacağım tucsonu.
Alıntıları Göster
-
Şu güzelim araca kullandıkları şanzıman şaka gibı. Oysa ne güzel sorunsuz tork konvektörlü şanzımanları da var. Ama 5 yıl garantili olması avantaj. -
yeni tucson yazıyor ama..
https://www.youtube.com/watch?v=dEoD2gZoBsQ
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X