Şimdi Ara

Yasa Onaylanırsa ; '65 yaş+ için ücretsiz ulaşımına sınırlama gelecek.' (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
10.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
91 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BF.Skinner kullanıcısına yanıt
    Laf anlatmana gerek yok o arkadaşın zekası geri olabilir, sınırsız bedavacılık, sistemi kilitleyen kötü kullanıcıların
    önünü açıyor diyoruz, size nasıl gol attım falan yazıyor hahaha.
  • ben bayramlarda otoyolların ücretsiz geçiminede şiddetle karşıyım.bu bedava geçişler bir yerden zam olup benim bütçemi olumsuz etkiliyor. bedava olmasın kardeşim.
    nasıl biz kaçak olarak elektrık kullananaların parasını da biz tam ve eksiksiz ödüyorsak, bu işler aynen öyle..
    65 yaş üstüne saat kısıtlamasına gerek yok, yıllık 200/300 tl bir ücret ( ya da daha makul ) tespit edilmeli..
  • Guaire kullanıcısına yanıt
    80 yaşındaki kadını toplu taşımaya muhtaç ettiğin için kendinden utanıyor musun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oldu da kaldırılırsa o zaman neye itiraz edecek bu liseliler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt
    Şahsı ciddiye alma duygu sömürüsü yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rahmetli dedem 40 sene evvel düşünmüş yapmış. Yeni yapanlarda düşünebilirdi...

    Ben hiç ev alırken garaj isteyen görmedim hayatımda daha kötüsü garajlı yapılan evler bir ceza ödeyerek garajlarını iş yerlerine çevirdiler. En son gördüğüm örnek 5 sene önce bizim sokakta yapılan bir apartmanın garajını ceza ödeyip çiğiköfte üretim tesisi yaptılar.

    Millet istemezse kimse uğraşmaz, zamanında halk isteseydi otoparklar yapılırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BF.Skinner kullanıcısına yanıt
    Ağzınızdan çıkanı kulaklarınız duysun. O çoğunluğu oluşturacak kadar yaşlı nüfusu yok bir kere!

    %10 dediğin nüfus ki -%10 bile değil- otobüslere biniyor ve bütün çalışan ve okuyan kesimin yarısı veya daha fazlasından fazla yer işgal ediyor yani!

    80 milyonluk ülkede 28 milyonluk bir çalışan sayısından bahsediliyor. 25.5 milyon da öğrenci var. TÜİK rakamlarına göre 65 yaş üstü nüfus ise %4-5 civarında. Yani 80 milyonda eder sana 3.2 milyon. Hadi yukarı yuvarlayalım 3.5 milyon.

    Bir tarafta 53.5 milyonluk işçi ve öğrenci grubu. Diğer tarafta 3.5 milyonluk 65 yaş üstü grubu...

    Dersen ki çalışan ve öğrencilerin hepsi otobüslere mi biniyor, ben de derim ki bütün yaşlılar sabah ve akşam saatlerinde sözleşip otobüslere mi biniyor!

    Sahiden senin aklın nasıl kesiyor bu %50'den %70'e kadar oranını?

    Bindiğin araçtaki yaptığın gözleme dayanarak mı?

    Benim sabah bindiğim otobüsteki oran da %70 18-22 yaş arası. Neden acaba? Tahmin edebilecek misin? "Anektodal delil"in ne anlama geldiğini biliyor musun?




  • Yoğunluğun tek sebebi yaşlılar değil. Bazı geri kafalılar, bir yerden bir yere giderken sürekli aynı hat nolu otobüsü kullanmak istiyor.

    Kalabalık bile olsa ısrarla milleti eze eze sokuyor içeri kendini...

    Alternatif çok hat var, aynı güzergahta seyreden otobüslerin bir çoğu boş gidip geliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Evet.
  • Şu yaşlılara elleşmeyin diye duyar kasanlar bi bitse

    Hayır gören de sanacak ki millet "toplu taşımaya yaşlıların binmesi yasaklansın" diyor

    Diyoruz ki yine indirimli olacaksa olsun, ama bedava olmasın ki istismar edilmesin. Veya en azından iş giriş çıkış saatlerinde olmasın ki her gün kullanmaya ASIL mecbur olan yani işine okuluna giden kesim az biraz rahat etsin.

    MECBUREN binen büyüklerimiz zaten binmeye devam eder. Hem kimin mecbur bindiği kimin istismar ettiği belli olmuş olur.
  • AKP ne getirdiyse getirdiği şey ayak bağı oldu kendisine çünkü eskiden para boldu borç alıyordu devamlı ve ülkede ne varsa satıyordu

    Memur -emekli maaşlarını enflasyona bağlı artırma getirdi hesap tutmayınca enflasyonu düşük göstermeye başladı

    memurlara sendika hakkı getirdi ama sendika yandaşları besleme kurumuna dönüştü

    Yaşlılara bedava seyahat hakkı getirdi şimdi kısıtlama yoluna gidiyor



    Yaşlılara niye bedava seyahat hakkı getirildi. mantığı nedir? Erdoğan mesela 46 yaşında emekli oldu 20 yıldır emekli maaşı alıyor ve 20 yıldan beri çalışıyor çift dikiş yani. Erdoğanın bedava seyahat hakkı var .çift emeklilik maaşı bile olabilir ve öyle hakkı olan insanlar var . 65 yaşındaki adamın 3bin lira emekli maaşı var ve baktığı kimse de yok oysa 2300 lira maaş alanın evlenme meselesi var yada çocuğu olan kimse hem kendisinin hemde çocuğu için bilet parası ödüyor devamlı. işsizler için durum daha vahim

    Türkiyede 7.5 milyon yaşlı nüfus var sanırım çocuklar hariç toplam nufusun %10u ediyor . 65 yaş üstü diğerleri kadar seyahat ediyor olsa 40 kişilik otobüste sadece 4 yaşlı olması gerekir oysa daha fazla bu eşyanın tabiatına aykırı .Çalışanlardan daha fazla maaş alıp ve yaşlı nüfus kadar kadar işsizin olduğu ülkede emeklilerin bedava seyahat etmesi AKPnin mantıksız icraatlerinden sadece biriydi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek_Kisilik_Muhalefet -- 6 Şubat 2020; 21:47:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Guaire kullanıcısına yanıt
    Zeka konusunda haklıymışım galiba sen insanları da karıştırmaya başlamışsın.
    Başka bir kişiyle yaşadıklarını bana yazmaya başlamışsın.

    Ne dediğinden aciz bir şekilde zırvalıyorsun, ilke olarak dediklerimize bir şey söyle, yoksa kes sesini.
    Racon keserek, herkesi ergen zannetme triplerin mide bulandırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guaire

    Ağzınızdan çıkanı kulaklarınız duysun. O çoğunluğu oluşturacak kadar yaşlı nüfusu yok bir kere!

    %10 dediğin nüfus ki -%10 bile değil- otobüslere biniyor ve bütün çalışan ve okuyan kesimin yarısı veya daha fazlasından fazla yer işgal ediyor yani!

    80 milyonluk ülkede 28 milyonluk bir çalışan sayısından bahsediliyor. 25.5 milyon da öğrenci var. TÜİK rakamlarına göre 65 yaş üstü nüfus ise %4-5 civarında. Yani 80 milyonda eder sana 3.2 milyon. Hadi yukarı yuvarlayalım 3.5 milyon.

    Bir tarafta 53.5 milyonluk işçi ve öğrenci grubu. Diğer tarafta 3.5 milyonluk 65 yaş üstü grubu...

    Dersen ki çalışan ve öğrencilerin hepsi otobüslere mi biniyor, ben de derim ki bütün yaşlılar sabah ve akşam saatlerinde sözleşip otobüslere mi biniyor!

    Sahiden senin aklın nasıl kesiyor bu %50'den %70'e kadar oranını?

    Bindiğin araçtaki yaptığın gözleme dayanarak mı?

    Benim sabah bindiğim otobüsteki oran da %70 18-22 yaş arası. Neden acaba? Tahmin edebilecek misin? "Anektodal delil"in ne anlama geldiğini biliyor musun?
    Yahu sen ne diyorsun? 😃
    Senin için baktım. 2019 yılı açıklanan istatistiklere göre 65+ yaş nüfusun %9.08'ini oluşturuyor. Yüzde 4-5 yazan yer neresiymiş?
    18-22 yaş arası yoğunlukta bir otobüse her sabah biniyorsan o otobüs universite öğrencilerin sık kullandığı güzergah demektir zaten. 😃 Bizim kampüs otobüsleri de çoğunlukla 18-22 yaş arası. Bu normal bir şey değil mi? Ya da farklı sürekli öğrencilerin kullandığı güzergahlar var. O 18-22 arası dediğin. Bunlara binip benim bindiğim otobüsler hep 18-22 demenin mantığı yok.

    Yani o lafları falan geçelim, toplu taşıma araçlarında genel olarak yaşlılar hep daha fazla. Bu durumu siyasiler bile fark etmiş, hâlâ ne konuşuyoruz? :)
    Bu da sana son mesajım olsun. Hadi eyvallah. ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BF.Skinner -- 6 Şubat 2020; 21:51:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • BF.Skinner kullanıcısına yanıt
    Eyvallah bu da benim hatam olsun. 3.5 değil 7 milyon olsun. 53.5 milyonu da 50 milyon yapalım.

    7 milyona yaşlıya karşı 50 milyon öğrenci ve çalışan. Hadi bu rakamı da doğrayalım 20 milyon olsun.

    Çalışanların çoğu sabah ve akşam mecburen kullanıyor. Üniversite öğrencilerinin de çoğu sabah kullanıyor. Çıkışları akşama denk gelmeyebilir.

    Kabul et, küsüratlı atayım da inandırıcı olsun diye salladığın bir rakam bu.

    Bak sana anektodal delilin örneği olsun diye yazdım onu. O örnek senin anlatmak istediğin şeyi değil, benim anlatmak istediğim şeyi destekliyor.

    Benim bindiğim otobüslerde yaşlılar çoğunlukta diye örnek vermenin hiçbir şey ifade etmediğine örnek olsun diye verdim. Yaşlıların çok kullanacağı bir güzergahta yaşlılar çok olabilir.

    Siyasilerin bir yasa teklifi bir şeyleri fark ettiklerinin delili mi sayılıyor? Tamam toy olmak suç değil de, bu kadar da toy olma.




  • zortak Z kullanıcısına yanıt
    Haklısın, karıştırmışım.

    Sen uygulama kaldırılsın dememe rağmen, kaldırılmasın anlayan diğer zekaymışsın.

    Hala anlamamışsın.

    Hecelesem anlar mısın ki? KAL-DI-RIL-SIN!
  • O yaştakiler genellikle hastaneye giderler vede sabah giderler hastaneye bu yönle mağdur olucaklar bide tam basacaklar en azından indirimli olsaydı yaşlılık zor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kel_bakkal -- 6 Şubat 2020; 22:14:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Evet, yapılırdı. Fakat daha sonra o otoparklar satın alınıp yıkılarak yeni konutlar dikilirdi. Malum büyükşehirlerde nüfus patlaması var ve son yıllara kadar kiralık ya da satılık ev yetişmiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerinde bir karar olur.
    Hiç olmazsa işi olan verir parasını biner, bedava gezintiye çıkanlar evinde oturur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guaire kullanıcısına yanıt
    Ağır cahil bende söylediğini anlayacak zeka var, oyundaki mızıkçılar gibi
    ühühü diyip ağlayarak tamam oynamıyorum kaldırılsın işte dediğin zaman konu kapanmıyor.

    Bunları yüzüne vurmak lazım ki akıl ve izandan yoksun şeyler aklında yer etmesin.
    Sana bedavaya psikiyatrik tedavi uyguluyorum farkında değilsin.

    Etrafta daha racon keseceğin çok ergen var hadi sana kolaylıklar.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.