Megane araca bu muamele mi yapılıyorsa diger araçları düşünemiyorum. Artık ezberlemiş olmaları lazım bu aracı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yaşadıgınız en kötü araç arızalarınız - Sanayi anılarınız (2. sayfa)
-
-
Arabayı bakıma vermiştim. Usta kendini övüyor ben 16 sene vw servsite çalıştım vs diye. Tüplü arabam normalde abi benzin filtresi de değişelim mi dedi olur dedim. Neyse ertesi gün gittim iyi bir lpg merkezine afr ayarı yaptırmaya hava yakıt oranı bozuk bunu tamir et gel dediler. Ustaya gittim motor üflüyor dedi o ring değişti. Geri döndüm yine bozuk dediler nereye gidiyorsun sen gitmeye oraya bosch car servis var başında ki adam çok iyi arıza çözüyor dediler götürdüm verdim. Usta dediğimiz adam 1.6 aracıma 1.6 fsi benzin filtresi takmış o yüzden sırf bunun tespitine 150 dolar para vermiştim bugunun parasıyla. Geri döndüm böyle böyle usta dedim nolcak şimdi bi ton para harcadım bak ses yok yüz yerde ver abi işte parçayı geri iade edelim dedi parçayı aldı bidaha aramadı. Ne dersin şimdi bu işe
Hadi bitane daha yazayım. C180 vardı 2013 w204 kasa yolda giderken soğutma suyu eksilmesi hatası verdi bi çektim kenarı. V kayışı atmış dedim ayvayı yedik sanayi götürsem içinden geçerler dedim yürü mercedese. Çektik mercedese fiyat çıkarcaz dediler bi fiyat çıktı 3 bin euro. sadece klima kompresörü 2bin euro. Dedim yapmayın klima çalışmasın yok olmaz dediler iyi dedim parçayı ben getircem gittim parçacıdan sıfır kompresör aldım 500 euroya soket uymadı lehim yaparız dediler parçacı diyor lehim yaparsan ve kompresör çalışmazsa geri almam lanet olsun dedim geri verdim orjinal taktırdım. İşin kötüsü mercedes logolu parça ile sanayiden aldığım parça aynı üreticiden çıkma.
İşin özü öpecek adam her türlü öpüyor. Durumu olan 0 yada 0 a yakın alsın garanti bitince satsın başka türlü illa öperler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi road35 -- 2 Ağustos 2024; 0:0:16 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
2016 yazi bursa donusu osmangazi koprusune gelmeden 1.5dci qashqai kadranda kirmizi anahtar isareti cikti, arac cekisten dustu. o sekilde istanbula geldim kaputu actim. turbo hortumu ortadan catlamis, hava kaciriyordu.
ayni olay dogu karadenize giderken samsun da da olmustu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Garanti bitince satsın diyorsunda alan nolacak peki? Alacak olanda Türk vatandaşı kardeşimiz değilmi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Garanti bitince hatasız sorunsuz bir araç teslim ediyorsun. Problem satarken degil alırken oluyor gidip 5 yaşında araba alıp milletin parasına kıyıp bakım yapmadığı arabanın derdini çekmemek. Hemen ne güzel duyar kastın öyle sen :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi road35 -- 4 Ağustos 2024; 21:12:8 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Duyarla alakası yok. Sat diye fikir veriyorsun ama diğer yandan alanında canı cehenneme sonucu çıkıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sanayi anılarım, yaşadığım sorunlar, yediğim kazıkları yazsam roman olur.
En çok zoruma giden de bu kadar parayı harcadıktan sonra yıllarca kafam rahat tepe tepe kullanabileceğim bir sıfır araba alabilirdim ama işte böyle taksit taksit ustaları zengin ettik.
Yaşadığım sıkıntı, stres, arabayla bir yere gitme planı yaptığımda yolda arıza verir mi korkusu beni çok yıprattı. Şu anda 2012 model bir araç sahibiyim ve arızalarıyla hala uğraşıyorum. O yüzden sıfır, garantili araca binmenin kafa rahatlığı bambaşka bir şey.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arızayı aracı satarak çözebildiğim adblue sorunu beni dizel almamaya yemin ettirmiştir o denli.
Allah kimsenin başına vermesin..
otomobilden soğuyorsunuz resmen..(
-
Fiesta 1.4 benzinli araç yağ soğutucu arızalandığı için yağa su karıştırıp motor yedi aldıktan iki üç ay sonra. Aradan 11 ay geçti, tam bir sene bile olmadan yine arıza yaptı aynı parça. Bu sefer de suya yağ karışmış, su deposunu arada bir kontrol ederim suyu tam mı diye, su eksilmemiş ama bir de açıp suya bakayım dedim, suyun üstü iki parmak yağ kaplı, köpük olmuş yağ, su deposunu açmadan belli olmuyor.
Yağ soğutucu kale marka, çok dandik ama piyasada bu parçayı üreten başka marka yok dediler. Garantisi de yok. Nasıl iş anlamadım. Orijinal ford fomoco bulsam da değiştirsem diyorum ama hayırlısı bakalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sırf bu konuya yazabilmek için 17 yıllık hesabıma eriştim :)
Sanırım yaşadığım araç arızaları ve ustalarla olan mücadelelerim yaz yaz bitmez. Fakat aklımda kalanları yazayım.
2014 model 1.4TDI DSG polo aracımda Turbo sorunu yaşadım. Turboda ötme diye tabir edilen ıslık sesine istinaden turbom revizyon gördü. Haricinde sürekli tempolu kullanımlarda yağ eksiktme sorunu yaşadım o da sadece 1 defaydı. DSG tarafında herhangi bir sorun yaşamadım ama sorun çıkaracağını düşündüğümden aracı sattım. En memnun kaldığım aracımdı.
En çok problem yaşadığım aracım, Honda S2000. Güncel ve geçmiş araç kullanıcıların profilinden de anlaşılacağı üzere her ne kadar temiz olursa olsun bu aracı almanızı kesinlikle önermem. Bendeki 2007 model VSAlı olan modeliydi. Araç yaklaşık 4.5 sene kadar bende kaldı ve yaşadığım sorunlardan dolayı kullandığım kilometre 10.000i geçmemiştir. Yaşadığım en majör problemlerden ilki, araç yatak sardı. Bu araçta bariz bir şekilde kronik olarak yağlama sorunu var. Bu olay sonrası aracın motoru revizyon gördü fakat tam 5000km sonrasında araç komple motor kırdı. Blokta koca bir delik açılmıştı. Araç motor kırdığı esnafa direksiyon komple kilitlendi ve fren tamamen şişti. Bu esnafa aracın üstü açıktı, bir tüneldeydim ve virajın içerisindeydim. Ölümden döndüm diyebilirim. Ustalarla yaşadığım sıkıntılar, huzurumun kaçması, psikolojimin bozulması, arabayı aldığım meblağın 1.5 katı kadar aracıma yaptığım masraf ve hiçbir sonuç alamamda cabası. Siz siz olun bu tarz bir arabaya bu şartlar altında bulaşmayın bile.
Son aracım olan 2.0TDI swaplı 2260 turbolu 2011 Polo. Bu araçta da direksiyonu sağa sola çevirdiğimde araçtaki tüm elektrikte dalgalanmalar söz konusuydu. Ayrıca araçta belirli periyotlarla su eksiltme ve yazılımsal sorunlar vardı. Fazla uğraşmadan sattım ve kurtuldum.
Onun haricinde farklı zamanlarda 2009 c180 kompressor, 208 1.6hdi, f20 116d araçlarım oldu. Onlarda majör problemler yaşamadım.
Sonuç olarak büyük talihsizlikler ve maddi anlamda kayıplar yaşadım ve içten yanmalı araçlara karşı büyük ön yargılarım oluştu. Şuan cebimde nakitle bekliyorum ve kara kara düşünüyorum acaba araç alsam mı diye, elektrikli araçlar oldukça ilgimi çekmekte. Bakalım beklemedeyiz.
Sevgiler,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lublinox -- 6 Ağustos 2024; 11:31:25 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Sonra insanlar diyor ki buna binilir mi. O paraya bunu alacağıma bunu alırım. Sorun alması vermesi değil. Milletin o kadar ağzı yanmış ki kalas kafalı usta geçinenlerden. Milletin sorunsuza yönelmesi en doğalı. En basitinden 2014 model aracımın V kayışını değiştir diyorum ustaya yok bir sorun devam diyor ulan kardeşim ben vereceğim parasını değiştirsene. Bir çok araç da zamanında parça değişim olmuyor. Bozulana kadar devam sonrası bir sorun yumağı şeklinde fasit daire allah düşürmesin.
Sırf öylesine 2022 model 1.2 puretech araç rutin bakımı için servisle görüştüm bir de kendimce bildiğim ustaya sordum. Usta 20binde aracın bujisi mi değişirmiş getir bana ben yaparım dedi. Sorun şu ki bu motorda buji 2. Yıl bakımında değişmeli çünkü buji kırma durumu var. Şimdi araç 90 100bine gelip 5 senesini doldursa servisi bırakıp bu ustalara gitsen. Deneme yanılma yoluyla aracın içinden geçerler. Geçen yine 2014 aracım için bulunduğum ildeki en önerilen özel servise gittim. Kalas kafalı 3.5litre alan motora 4litre boşaltmış. Bana da bir şey olmaz devam et diyor. 2 parmak fazla yağ çubuğu. Boşalt diyorum bir şey olmaz diyor. Şimdi bu embesile güvensen turboda revizyon olur motor da yağ kaçırır. Her şey gelir başına. O yüzden gider egea alırım yine de yine de ustaların ağzına bakmam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 7 Ağustos 2024; 10:9:7 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
... evladı usta bijon saplamasını kırdı sonra yaptım diyip arabayı teslim etti. Yunanistan Halkidiki tarafındayım baktım teker yalpalıyor. Tekeri sökeyim dedim p.oğlu p. farklı numara bijon takmış anahtar açmıyor. Telefon ettim buna gevşek gevşek konuşuyor. Tamam arıza büyük değil ama yabancı ülkedeyiz. Yunanistan'da sanayiye gittim. Usta da ingilizce bilmiyor. Neyse göstere göstere anlattım. Adam söktü taktı bijonu bilmem ne yaptı borcum ne dedim, para istemedi. 10 avro bahşiş attım. Bizim sanayiye Yunan plaka girse sonunu düşünemiyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X