Şimdi Ara

Yaya Geçidi Uygulaması Zorda Olsa Başarılı.Kazalar Arttı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
175
Cevap
0
Favori
10.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet kazalara devam

    Yaya Geçidi Uygulaması Zorda Olsa Başarılı.Kazalar Arttı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sistem tam olarak nasıl işliyor? Bilen arkadaşlar aydınlatabilir mi? Işıklı kavşaklarda, veya düz yolda yerde yaya geçidi çizgisi olduğunda durmak durumunda mıyız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hız sınırının 82 olduğu otomobilin kamyonun otobüsün vızır vızır geçtiği yolda üniversite kampüsü için yaya geçidi var kültürlü arkadaşlar gelip bu yolda dursun da görelim.
  • ülkemizde bu yasanın uygulanması çok zor.ancak habire ceza yazılırsa uygulanır diğer türlü asla. ben yayayken de asla yola atlamam çünkü canımı yerde bulmadım.40 km hızla gelen hangi araç duracak da bana yol verecek? o dursa bile sağından solundan gelen bana vurur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulamadımbirşey

    hız sınırının 82 olduğu otomobilin kamyonun otobüsün vızır vızır geçtiği yolda üniversite kampüsü için yaya geçidi var kültürlü arkadaşlar gelip bu yolda dursun da görelim.
    adamlar üst geçit yapmak pahalı diye çevre yoluna yaya geçidi çizmiş. tıpası yiyen yol versin bakalım.kamyon içinden geçer anında. yer mersin.
  • AsiretinMarjinalCocugu kullanıcısına yanıt
    Ölüm heran gelebilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbuldan bildiyorum henüz bir değişim yok, araba altında kalıp ölme tehlikesi hiç azalmadı
  • Yollar bu kadar kötüyken, tabelalar bu kadar eksikken, yol işaretleri bu kadar silinmişken ve eksikken ben her an bir yaya ezebilirim kusura bakmayın.

    Yurtdışındatım yaya yolunu 30 metreden uyaran tabelalar konulur. Her şeyin işareti vardır. Ben türkiyede kafa karışıklığından her an her olaya karışabilirim kusuruma bakmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Önüncü

    Bu yaz itu deydim. Bi üni öğrencisi çocuk yaya geçidinde bi tek ben olmama rağmen ve orta hızla gittiği halde yol vermeye kalktı.
    Bende hemen geç geç yaptım ama anlamayıp durdu. Bende tekrar kalkması için bekledim ama yine anlamayıp durdu. Bende maalesef diyip geçtim

    Neden?

    Arabanin 30 dan 0 a 0 dan 30 a kalkması şoföre 30 saniyeye mâl oluyor, balatalar eskiyor ve yakıt tüketimi artıyor. Halbuki düz devam etse 1*5 saniye yayaları bekletmiş olacak ve zararda olmayacak.
    Şöyle 7-8 kişi olsa ve yaşlı hamile olsa vermesi gerekir fakat bir kişi için vermemeli
    Yine gece 3 de ışıklarda dikkatlice kırmızıdan geçilmeli. Aynı mantık

    Kırk yılın başı araç sürenler ve araç sürmeyenler anlamaz
    Valla arkadaş bu işi şöförün insiyatifine bırakırsan o kurallar esner de esner. Kural varsa uyacaksın. Yaya geçidinde tek yolcu varsa duracaksın. Yok şu sebepten duramazmış, yok şu sebepten gidemezmiş ucu açık ve istismar edilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    arkadaşlar, makul olun, populizmi bırakın. mevcut yerleşim ve şehirleşme düzeninde yaya geçidi uygulaması mantıklı değil. atalarımız nerde çokluk orda bokluk demiş. burası 100-200 bin nüfuslu iskandinav şehirleri değil ki. oralarda sokakta nadir insan görürsün, görünce de yol verirsin. burada her taraf insan kaynıyor. çözüm zor değil. uygun yerlere üst geçit yaparsın, alt geçit yaparsın. ya da trafik lambası koyarsın herkes ışığını bekler geçer. adil olan budur. olur olmaz yerlere, yoğun trafik bölgelerine yaya geçidi yapıp sonra da yol kenarında yaya var diye her defasında durursan, trafiğin içine edersin ancak.
    bir de bu ülkede yayalar sürücülerden daha medeni, daha kurallara riayet eden insanlar değil. hatta bana göre daha kötüler.
    Maalesef hocam. Ülkede bu kadar davar varken bu da olmuyor. Yayası ayrı mal sürücüsü ayrı mal bu ülkenin.

    Şehrin ortasından giden 3 şeritli bölünmüş bir karayolu var burda. Şimdi belediye yayalar zorlanmasın diye 4 dk yürüme mesafesinde arayla yaya üst geçitleri yapmış. Yetmemiş merdivenle uğraşmazlar diye yürüyen merdiven koymuş. O da yetmemiş her üst geçitte birde asansör koymuş. Asansöre biniyon tak üst geçittesin, karşıya geçip bidaha asansöre biniyon tak kaldırımdasın.

    Daha geçen üst geçitten geçiyorum, bi fren sesi geldi. O yöne bakmamla gördüğüm bir önceki yaya üst geçidinin altında sol şeritte otomobilin camı mamı kırılmış önü haşat. Dedim kesin yayanın birini ezdi. Haberlerden öğrendik, asansöre binmeye üşenen bir yaya koskoca karayolunu geçmeye çalışıyor, birde duymuyormuş, herife korna çalsanda duymayacak. Akan trafikte gelen ilk araba çarpıyor buna.

    Olan üst geçidin altından geçen dayıya değil ona çarpan sürücüye oldu. Adam suçsuz devlet ceza kesmese de adam psikolojik olarak bitti orda. Malın biri gitti başkasının da hayatını kaydırdı. Cidden üst geçidin altından geçmek nasıl bir seviyedir ben anlamıyorum.

    Yolda sakin değil baya E5 gibi bir yol.

    Yani hocam üst geçitte çözüm değil. Çözüm yok bu ülkede. Dursan suç durmasan suç. Değnek mevzusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Evet kazalara devam

    çok daha fazlası vardır ama hepsi basına yansımıyor
    zaten karma karışık bir trafik varken ,şimdi birde bu olayı anlamayıp yola atlayanlarla uğraş
    bazı yerlerde birkaç metre ötede yaya geçidi varken (hatta üst geçit) canının istediği yere atlayan çok yaya gördüm




  • Benim bildiğim meskun mahale otoban gibi yollar yapılmaz. Ankarada yaşadığım yere öyle bir yol yaptılar ki sitelerin ortasından geçiyor otobandan farkı yok. Millet 100 den aşağı gitmiyor. Çocuk okul için karşıya geçemiyor evlerin ortasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyor

    yaya vur gec bekleme yapma

    Alıntıları Göster
    Yayaya vurduğum zaman aracımın kaputunda ve ön camında hasar oluşur. Aslında kaporta işçiliğini Türk ustası yapacak, camı da yerli üretim bulursak ekonomiye can vermiş oluruz. Ancak şöyle bir husus var, çarptığımız kişinin mesleğini layığı ile yapan, ülkeye hizmet eden bir kişi olması durumunda ülke zararda olur. Benim de hayatım kayacağı için ben de bu ülke için bir kayıp olacağım. O yüzden vurup geçmek çok makul bir öneri değil. Kusura bakmayın.




  • jvcjvc kullanıcısına yanıt
    Medeniyet bir başka ya o medeniyet bizede gelir ama anlatarak olmuyorsa kafaya vura vura gelecek. Cezalar arttırılsın denetim arttırılsın anca böyle öğrenirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belediyeye şikayet edin üstgeçit koysunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    Yaya geçiti dışında yola atlayanlarda suçludur. Yaya geçecek deyip millet yavaş gitmez. Yaya geçiti okmayan yerler içinde belediyeye başvurulsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    mesajımda söyledim yaya geçidi olan yer birkaç metre ötede olsa dahi ,oradan değil de biraz önünden yada ötesinden geçen çok kişi gördüm diye
    belediye ve karayolları zaten gereken yerlere yaya geçidi koyuyor
    trafik bilgisi olan birisi bu yönteme pek yaklaşmaz ama bilmeyenler yaya ya öncelik konusunu mutlaka yanlış anlayacaktır
    son hız gelen arabanın önüne atlayanlar görürsek şaşmamak lazım
  • Turkiye de yaya olarak bu kurala uymaktan ben imtina ederim arkadaslar.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.