Şimdi Ara

YBR125 Mİ? CBF 150 Mİ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
40.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 7200 km de ise 2250 güzel fiyat.Sıfır km almaya kalksan 4bin küsüre mal olur.7200 kmdeki motorda temiz kullanıldıysa sıfır ayarında bir motordur.Fiyat gayet güzel.Yalnız kırık yerleri bir göster servise ne kadar tutuyor aşağı yukarı öğren ona göre al.

    Aksesuar işi sana kalmış tabi ihtiyacın olanları alırsın.Fakat koruma olarak sadece kask ile yetinme bunun montu var,eldiveni var,dizliği var...Aksesuardan önce kendi güvenliğini sağla.Sırt çantasını arkana bağlayıp gezebilirsin ama Allah korusun bir kaza anında dizliğin,montun yerini tutacak başka birşey bulamazsın.
  • Arkadaştan aldığım Ybr 125'in arka çamurluğu 50 tl demişler servisten.dışarda 15 tl ye olan lar pek iyi değil gibiydi.Ama şimdilik böylede kullanılabilir.2200 aldım 7300 km de pek kullanamıyorum.Ön rüzgar koruma taktım.Cila aldım .Şimdi çok güzel parladı.Ancak 2 haftadır çalıştırmamıştım.AKü için bir çalıştırayım deeim.Çalışmadı .Ayak marşıyla tek basmaya aldı.Şöyle biraz gezip yerine koydum.Artık çalışıyor.FAzla kullnmadığım için akü işini ne yapayım.Arabalarda olduğu gibi akü başını falzn mı çıkartayım.Yoksa 2-3 güne bir çalıştırayım 5 dk beklesin mi?Şu an Dükkanda yatıyor yazın satmaya kalksam 2500 eder mi?
  • CBF 125 malesef Türkiye'ye getirilmeyecekmiş bizzat Honda Türkiye'den bilgi aldım.
  • Insanın sinirlenmemisi mümkün değil..
    Hadi CBF125'i falan geçtim.
    Hondanın Varadero 125 diye bir modeli varki, akıllara zarar!

     YBR125 Mİ? CBF 150 Mİ?

    Veya Yamaha Fazer 150! Harika görünüyor..!!

     YBR125 Mİ? CBF 150 Mİ?

    Ama güzel ülkemin sınırlarından içeri girmeyi reddediyorlar!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyahmurat

    CBF 125 malesef Türkiye'ye getirilmeyecekmiş bizzat Honda Türkiye'den bilgi aldım.

  • Novam modellerin getirilmemesinin bir çok haklı nedeni var aslında ülkemizde oturmamış bir motosiklet bilinci var maalesef motosiklet fiyat etiketlerini hacimlerine orantılayan bir toplumda (bazen bende dahil oluyorum bu gruba) örneğin varadero 125 gibi bir model vergileriyle 9-10 bin tl fiyat etiketiyle piyasaya sürülecektir ki bunu alacak insana muhtemelen deli gözüyle bakılacaktır 125 cc ya hacimsiz ya haliyle bu riski distribitörler almayacklardır onlarda biliyor bu segmentte max 4-5 bin tl fiyat etiketli 125-150 cc ybr cbf tarzı motorların giderinin olduğunun haricinde makinelerin elinde patlayacağını.Kişisel kanaatim bu yönde çeşitlilik bize yaramıyor siyah beyaz görmeye görünmeye alıştırıldık diyelim...
  • Tavsiyelerde bulunup sonra ilgilenmemek olmaz tabiki.CBF150 alalı aşağı yukarı 3 ay oldu başıma gelenlerden bahsedeyim almayı düşünen arkadaşlar için bilgilendirme olsun...

    Öncelikle bundan önce ybr mi cbf150 mi diye sorulduğunda hep cbf150 derdim.Hala cbf150 diyorum bir değişiklik yok.Fakat başıma gelenlerden sonra şunu anladımki servis hakkında bayi hakkında bilgi edinmeden almayın!

    ilk motosikletim olacağı için sorun yaşamamak için sıfır km CBF150 aldım 3 ay önce (Yer Eskişehir zaten tek honda bayi var).Rahatlığı büyüklüğü sessizliği 10 numara motosikletti.1000 km boyunca zaten fazla zorlamadan kullandığım için bir problem olmadı.Ve 1000 km bakımına gittim.Sorunlar servise girdiğim andan sonra patlak vermeye başladı.1000 lik bakımda sadece yağ değiştirildi başka birşeye bakılmadı herhaldeki 1000km den sonra motosiklet anormal olmaya başladı.Performansı düştü,1 depo ile 400 km giden bile varken benim motosiklet 200km de yedeğe düşmeye başladı (ki bu neredeyse 2 kat benzin tüketimi demek).Belki ilerde düzelir diyerek bir süre daha kullandım ama bir değişiklik olmadı.hala 11 küsür litre benzin ile 200km yol gider haldeydi.Ve sıcak havalarda bile jiklesiz çalışmıyordu.Birkaç ayar için (devir arttırma vs...) tanıdık bir ustaya giderken yolda motor birden stop etti ve doğal olarak öne doğru hafif yığıldı hareket halindeyken.Refleks olarak hemen debriajı sıktım çektim kenara motor katiyen çalışmıyor (km daha 1800 falan yanlış hatırlamıyorsam) neyse ittire ittire ustaya götürdüm dedim neye niyet neye kısmet ufak tefek ayar için geliyordum stop etti çalışmıyor.Usta uğraştı çalıştıramadı sonra bujiyi söktü buji gidici...Biraz temizledi motor çalıştı istersen değiştireyim ama dedi servise gittiğinde bu sefer onlarda periyodik bakımda değiştirecek yine para vericeksin dedi.Dedim bu km de bujinin bu hale gelmesi normal midir.Yok dedi bunda bir problem var dedi.Sonra 1 depo ile 200 km gittiğinden bahsettim doğal olarak oha dedi...Ekonomi sınıfındaki 150cc bir motosiklet 600 cc gibi yakıt tüketimi yapıyordu.
    Fazla yakıt kullandığından buji zarar görmüştür dedi.Ben bunu yaparım çokta güzel olur dedi (zaten usta çok sağlam ustalardan) ama dedi sıfır km almışsın daha 2 sene garantin var ben ellersem garanti bozulur dedi servise git şuan çalışıyorken onlar yapsın,sonra başına iş alma dedi.
    Neyse biz yine servisin eline düştük.Daha yeni bakımdan çıkmış motosiklet böyle arıza verince ben birbir saydım şunları şunları yapın diye tek tek not düşüldü vites 1 den 2 ye geçerken çok sert bir ses çıkarmaya başlamıştı hatta bazen takılma yapıyordu ve dişli yeme sesi gibi ses geliyor ve vitese geçmiyordu onu belirttim.Başka bir arıza varmı denildi yok dedim.Ama dedim en önemli sorunu yakıtı dedim 1 depo ile 200km gidiyor çok yakıttan kendide sapıtmaya başladı herhalde boğuluyor çekişide iyi değil dedim.Tamam dediler 2 -3 gün serviste kaldı motor.Sonra motoru almaya gittim usta motoru dışarı çıkardı.Yanına gittim dedim ustam yakıt sorununun çözümünü buldunmu dedim.Ne sorunu dedi(!) dedim 1 depoyla 200 km gidiyor.Hadi ya çok yüksek bi rakam dedi ( hadi canım ?) dedim benzinden değil 3,4 farklı yerden aldım yine aynı yine aynı.Allah allah çok anormal yakıyor dedi (Ben ne için servise getirmiştim zaten?).Sonra ben zaten o yüzden getirdim servise boğulma falanda yaptı bujide gidiciydi bujiyi değiştirmemişsiniz dedim gerek duymadık dedi (servis fişine motorun çalışmasında bir problem yok demişler ben daha 1800kmdeki motorla yolda kaldım).Peki bu fazla yakıt olayı ne olacak dedim niye yapıyor acaba dedim ustam çözümü koydu hemen "SENİN DEPONDAN BENZİN ÇEKMİŞ OLMASINLAR" dedi.Dedim imkansız birşey.Neyse karburatör ayarını yaptık dedi birazda böyle kullan dedi motoru verdiler bana (bu arada tabi hiçbir parça değişimi olmadan bakımdan yeni çıkmış motorun yeniden bakıma gitmesine 30 TL işçilik verdim)
    Servisten motoru aldım yola çıktım dakika 1 gol 1 vitesteki sorun aynen devam ediyor.Servis fişine de vitesten gelen ses zincirden geliyordu yağlandı düzeldi ses yok yazmışlar.Neyse dedim tak tuk kullanacaz bari benzin olayı düzelsin.Depoyu doldurdum km sıfırladım aradan bir süre geçti km 220 yi gösterirken hadii benim benzin yine bitti....Ben tabi direk yine servise.dedim ben bunu bu problemden servise vermiştim hala devam ediyor aracı yine aldılar bakıma tekrar bir servis fişi açtılar araç 4 gündür serviste.Muhtemelen yine bir değişme olmayacak.Netice itibari ile yakıt sorunu dışında bir problem yaşamadığım,gayette memnun olduğum motosikletimi daha 2000km de servis yüzünden satmayı düşünür oldum.Ve buraya başka honda bayi açılmazsa bir dahada honda almamayı düşünüyorum.

    motosiklet açısından ybr 125 mi cbf 150 mi derseniz yine CBF150 derim.Ama servis hakkında bilgi toplamadan almayın ben gibi 2 hafta kullanır 1 hafta servise bırakırsınız sonra...




  • @Venom, başına gelenler gerçekten enteresan.
    Geçmiş olsun.

    Bu olayları aynen bu şekilde hatta dahada detaylı olarak Honda Türkiye'ye bildir.
    O servisin "yetkisini" iptal etsinlerde görsün servis!!

    Honda'nın bunu daha önce yaptığı örnekler mevcut. Bir servisten üstüste benzer şikayetler gelirse bakmıyorlar gözünün yaşına.
    Ayrıca senin mağduriyetini de gidereceklerdir.
  • motosikleti verirken p.tesi gününe yetişirmi dedim yetişir yetişir dediler p.tesi arayan soran yok.Ben aradım dedim araç yarına lazım olacak öğleye kadar yetişirmi yetişir yetişir dediler hala ses yok...Neyse bunada birşey demeyelim...Ama motoru aldığımda yine 200 km de benzin biterse ondan sonrasına da ben karışmayacağım şikayet edebileceğim heryere şikayette bulunacağım.2000 km ye gelmiş motora 10 depo benzin doldurdum her depoda %50 ben içeri girdim dahada içeri girmeye niyetim yok...Ben sorunsuz diye bu modeli tercih ettim servis sayesinde bakımdan çıkmaz olduk


    ekleme : Motoru aldım sonunda bana ayarların normal olduğunu yeni olduğu için 1 depo ile 200 km gideceğini ilerde daha fazla gidebileceğimi söylediler...
    ekleme 2 : 1günlük kullanım sonucu motordaki tek değişiklik ayarını bozmuşlar sürekli stop edip duruyor...Elimi gazdan çekemez oldum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~VeNoM~ -- 1 Ocak 2010; 2:21:14 >




  • r 125... Tavsiye ederim. Arkadaşıma aldık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~VeNoM~

    motosikleti verirken p.tesi gününe yetişirmi dedim yetişir yetişir dediler p.tesi arayan soran yok.Ben aradım dedim araç yarına lazım olacak öğleye kadar yetişirmi yetişir yetişir dediler hala ses yok...Neyse bunada birşey demeyelim...Ama motoru aldığımda yine 200 km de benzin biterse ondan sonrasına da ben karışmayacağım şikayet edebileceğim heryere şikayette bulunacağım.2000 km ye gelmiş motora 10 depo benzin doldurdum her depoda %50 ben içeri girdim dahada içeri girmeye niyetim yok...Ben sorunsuz diye bu modeli tercih ettim servis sayesinde bakımdan çıkmaz olduk


    ekleme : Motoru aldım sonunda bana ayarların normal olduğunu yeni olduğu için 1 depo ile 200 km gideceğini ilerde daha fazla gidebileceğimi söylediler...
    ekleme 2 : 1günlük kullanım sonucu motordaki tek değişiklik ayarını bozmuşlar sürekli stop edip duruyor...Elimi gazdan çekemez oldum...


    geçmiş olsun. bende honda kullanıcısıyım size tavsiyem hondanın sitesindeki iletişimden yazılı olarak müşteri hizmetlerine ulaşmanız. ben kafama takılan ufacık bir konudan dolayı hondaya yazdım ve basit bir konu bile olsa beni makina mühendisi aradı kafamda soru işareti kalmayana kadar yarım saat boyunca eksiksiz şekilde cevap verdi. honda müşterisinin üzerinde çok titiz davranıyor ve kesinlikle üzmek istemiyor. sizde müşteri hizmetlerine yazın veya telefonla arayın eminimki sorununuza çözüm üreteceklerdir. servisinde iyi şekilde davranmadığını mutlaka belirtin.http://www.honda.com.tr/motosiklet/contact.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cool111 -- 3 Ocak 2010; 9:45:18 >




  • BENCE YBR125 SINIFINDA TÜRKİYENİN 1 NUMARASIDIR!

    Ben her İkisini de uzunca kullandım. Üstelik önce cbf150 aldım, sonra satıp ybr125 aldım.
    Benim gözlemlediğim kadarıyla YBR125 cc'sine rağmen 1 gömlek daha üstün. İşçiliği ve motorunun neredeyse sıfır sorun çıkartması yani sorunsuzluğuyla önde. Zaten fiyatının, daha düşük cc olmasına rağmen cbf'den az daha yüksek olması da bundan bence. Selesi daha rahat, cbf gibi uzun sürüşte poponuzu mahfetmiyor, arka amortisörleri de cbf gibi mono değil ama üçüncü kademeye yükseltir ve biraz sertleştirirseniz yol tutuşu ve sürüşü çok keyifli hale geliyor. Zaten yol tutuş için cbf150'de de amortisöro hard'a doğru sertleştirminez gerikiyor. Cbf'in işçilik kalitesi ve bana göre dizaynı kötü. Hatta benim düşüncem o motorda tasarım hatası var. Ön amortisörleri üstüne bindiğiniz anda çöküyor ve motor ön tekere sanki racing makine gibi yaklaşıyor. İki kişi ile kalkışlarda o cüssesine rağmen kafayı sallıyor, oysa ybr küçük ama iki kişi ile ben hiç kalkışta kafa sallaması hissetmedim. Uzun yol için YBR125 kesinlikle daha güven veriyor. Adeta sonsuza dek gidecek gibi bir sağlamlığı var. Tamiri de çok daha kolay motorda cbf gibi yağ yakma diye bişey yok. Ben ybr'nin yağını bi kaç kez kendim değiştim ve aynen 1 litre geri aldım. Oysa cbf daha 10.000'de yağ eksiltiyordu. Haa birde cbf'in işe yaramayan açsanız bile gaz vermenizle ısınan bir jiklesi var yani aslında bir iş görmüyor yine siz gaz vererek ısıtıyorsunuz aleti. Oysa ybr'nin sele altında olsa bile jiklesi canavar gibi çalışıyor ve açıp onun ısınmasını beklerken siz elleriniz serbest olarak ısınma hareketleri yapabilir çayınızı içebilirsiniz. Bu arada cbf'in gaz verdikçe yanan farları da ayrı bir sorun, bir kez aydınlatmasız orman stabilize yolunda yokuş aşağı fazla gaz veremeyince kaza yapmama neden oluyordu.(Saçma bir mantıkla far aküye bağlı değil, neymiş akü bitmesinmiş, yahu akü dediğin o kadar çabuk bitecekse at çöpe gitsin) Yani YBR125 küçük kalıplı ama büyük bir motosiklette olan herşeyi size veriyor, oysa cbf o moped sesiyle (ybr'ye moped diyenlere cevabım budur) ve en ufak düşmede kırılan cüssesinin alameti farikası karenajıyla daha çocuksu bir motor bana göre(sırf o karenajlar yüzünden Transalp kullanıyormuş gibi millet karenaj koruma demirine de para bayılmaya başladı son zamanlarda, o motor için gereksiz masraf bana göre). YBR125 çıkardığı gerçek motosiklet sesiyle, bu kalitesiyle ve 2011 dizaynıyla çok daha tercih edilir bir alet. Ve bence bu kalite ve tutarlılıkla daha uzun yıllar üretilir, ama cbf150 bu garabet haliyle ne kadar daha gider bilinmez, eski titanlar cgl125'ler bile çok daha kaliteliydi. Bu arada ybr'nin servis ve yedek parçasıda çok ucuzdur bilginize. Haa ayak marşı deyip geçmeyin dağın başında akünüz bitince ya da marş motorunuz çalışmayınca, anlarsınız ayak marşının önemini. CBF'de o da yok... Benim konuştuğum kuryelerin çoğu ybr125'in çok daha uzun süre sorunsuz gittiğini anlattı bana. Bu arada bizzat tanıdığım bir arkadaşım da 120.000km motor açmadan kullandı ybr125'i ve 120binde rektefiye yapıp üstüne bir 80.000 daha yapıp sattı.
    Son olarak ybr125'le dünya turu yapanlar var, türkiyeye'de geldiler zamanında. Buyrun link:www.re-moto.com
    Bu dünya turu yapan Gustavo'nun motoru da istanbula geldiğinde 87.000kmdeydi ve daha kapak açmamıştı motor.
    Her iki motoru da uzun süre kullanmadan işkembeden sallamak kolay ama insanları yanlış yönlendirmeyin lütfen. Bu arada cbf'de öyle 30.000'de motor yapılmasını istemez, ybr'de. Tamam ybr iyi dedik ama bunların ikisi de doğru kullanılırsa, zorlanmazsa en az 80 - 100.000km motor kapağı açmadan gider, cbf'ten çok emin olamasam da o da en azından 30binde sıfırlama istemez. 30 binde sıfırlanacaksa zaten at çöpe. O kadarda değil, Kanuni eli bile o kadar yapıp kapak açmayan var yav. Motosiklete hiç binmemiş kişiler burada sallıyorlar gibime geliyor zaman zaman...
    cbf çok mu kötü asla alınmaz mıı... Yoo alınır ben aldım zamanında, ama uzun süre ekonomik ve sorunsuz kullanmak isteyenlere tavsiyem YBR125'dir.

    Hele motora yeni başlayacaksanızolsun kesinlikle YBR125 diyorum ben.

    Bunlar da şu an türkiyede olan 2011'ler...
     YBR125 Mİ? CBF 150 Mİ?

     YBR125 Mİ? CBF 150 Mİ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitewrite -- 27 Ocak 2011; 23:26:02 >




  • Dün yamaha bayisine gittim ve sordum, 4750 TL anahtar teslim fiyat - YBR 125
    Ödeme seçeneklerine gelince; mart ayına kadar taksitli satış yok, mart ayından itibaren ise 1500 TL peşin, kalanı kredi kartına vadesiz 12 taksit. Gerekçesi stoklarda motor olmayışı, mart ayına kadar yamahanın motor göndermeyecek olması. Biraz tuzlu gibi geldi bana bilmem siz ne diyorsunuz.
  • Valla 2 tarafda eşit gibi hangisini seçebiliriz arkadaşlar anlayamadım? Herkes kendisininkini övmüş anlayamadım.
  • Acuster arkadaşım özel mesaj atmış bende konuyu şöyle bir inceledim tekrar motosikletimde çok sorun yaşadığımı anlatmıştım (cbf150) Fakat devamında olanlarla alakalı olarak mesaj atmamışım.En son motosikletimi servise tekrar verdiğimde ayarlarını bozduklarını sürekli stop etmeye başladığını söylemiştim.Ondan sonra tekrar servise verdim motosikleti ve ekonomi sınıfında bir motosiklet modeli olup benzini kokluyor diye övünülürken benim motosikletin benzini içtiğinden bahsettim ve sadece benzini fazla yakma olayına bakılmasını söyleyip servise tekrar verdim.Normalde cbf150 lerin 300 küsür km de yedeğe düştüğünü benim motosikletin ise 200kmde yedeğe düştüğünü söyledim.Ve Yetkili honda bayisi olarak (?) yaptıkları işlem şuydu komik biraz ama ellerinde nerden geldiği belli olmayan bir cbf 150 servis kitapçığı vardı.Onu bana gösterip bunların yedek depoları 1 lt seninki 2,3 litre .Yedek hortumunu uzun yapmışlar senin motorun (?) dolayısıyla milletin 12 litre yaktığı yerde sen 10,7 lt yakıyorsun az km yapıyomuş gibi geliyor sana dediler.Her ne kadar tartışıp ellerindeki kitapçığın yanlış olduğunu sitesinde bile yedek deponun 2,3 lt olduğunu az yada çok yakmanın yedek depoyla alakalı olmadığını km de 90-100 krş yakan motosikletin bende 150-200 yaktığını söylesemde onlar yaptıklarının doğru olduğuna karar verdiler

    En sonunda canıma tak etti ve eve gelip hondaya mail attım yedek depo durumunu anlattım 2 gün sonra aradılar honda müşteri hizmetlerinden ve yanlış bir müdahale yapıldığını yedek deponun 2,3litre olduğunu ve aynı benim dediğim gibi fazla yakıt yakmasının bu durum ile alakası olmayacağını söylediler.Ve son olarak bombayı patlattılar zaten çok şikayet geldiği için biz oranın yetkili servisliğini iptal ettik orada yapılan bakımlarınız garanti kapsamında değildir dediler.Öyle olunca kan beynime sıçramış gibi oldum.Çünkü benim oraya gitmemdeki tek sebep yetkili servis olmaları benimde motosikletimi garanti dışına çıkarmak istemiyor olmamdı.YOksa hizmeti çok kötüydü zaten.Üstelik bu dükkan hala honda yetkili servis fişi açmakta benimde elimde yetkili servis olmamalarına rağmen açılmış yetkili servis fişi bulunmaktaydı.Gidip tartıştım durumu anlattım müşteri hizmetlerinden arandığımı kendilerinin yetkil servis olmadığı söyledim ve bana "hondanın ne dediği beni ilgilendirmez ben yetkili servisim" denildi

    İsterseniz servise alalım yedek depo durumunu düzeltelim dediler ben durumu öğrendikten sonra bir daha elletirmiyim motosikletimi ellemeyin istemiyorum dedim.Ne yapmayı düşünüyorsunuz bakım konusunda dediler gelmicem bi daha başka servise giderim dedim çıktım gittim.Motosikleti aldığım günden beri tanıştığım çok iyi tanıdık bir ustam vardı.Zaten diğer mesajlardada belirttim sırf garantisi bozulmasın diye oda kıyamadığı için ona yaptırmamıştım.Fakat artık bıçak kemiğe dayanınca 1 ayda 3 kere servise verince motosikleti (her servise verişim 3-4 gün sürüyordu) tanıdığım ustaya gittim motosikleti verdim durumu anlattım az çok biliyor zaten.Tamamen ustanın ellerine bıraktım motosikleti.Heryerine komple baktı ertesi gün beni aradı aracın hazır diye.

    Gittim aldım son şikayetlerimi dile getirdiğim mesajdan bu yana 1 yıldan fazla bir zaman geçmiş 1 yıldır stop etmedi motosikletim.yakıt durumunu soracak olursanız 350-400km lere dayanmadan bitmiyor benzinim. ataklığı vs.. konusundada hiçbir sıkıntım yok yani sonuç olarak olması gerektiği gibi bir cbf 150 oldu ustanın ellerinde 1 günde.Motosiklet ne kadar sağlam olursa olsun önemli olan ustalık.Bakımı için verdiğiniz usta sizin motosikletinizi vezir de ediyor rezilde.Gayet memnunum hiçbir sıkıntım yok motosikletimden yana.

    Siyah jant olayından vs.. bahseden arkadaşlar olmuş.Siyah jant olayı o kadar zor bir olay değil.Lastiklerimi değiştirecektim hazır jantlar çıkacakken siyah jant işini düşüneyim dedim.Jantları alıp evde arkadaşla siyaha boyadık sprey boya ile (kaliteli sprey boya ile boyarsanız atma olayı çok zor oluyor).7 ay önce boyadık hala bir atma vs... söz konusu olmadı.Bir resmini koyayım sizlere


     YBR125 Mİ? CBF 150 Mİ?


    Anlattığım gibi gerekli bakımı gerektiği gibi yapıldığı sürece sizi üzecek bir motosiklet değil.Benim düştüğüm duruma düşerseniz ustanızı değiştirin çünkü kolay kolay yolda bırakacak bir model değil cbf150.Ben alalı daha 3-4 ay falan olmuşken garantisini yakmak başka ustaya gitmek zorunda kaldım.Hiçte pişman değilim o servisin yetkisi iptal edilmeseydi de ben hala oraya gitmek zorunda kalsaydım herhalde bu dönemlerde motorun yenilenmesi gerekiyor olurdu.Garantisini yaktım ama garantisine hiçbir ihtiyacım olmayacak zaten.Çünkü motosiklete zararı veren zaten servisti.Önümüzdeki ağustos zaten garantisi dolmuş olacaktı.Çok şükür işini bilen ustanın ellerinde zaten 1 yıldır tık demeden çalışıyor motorum.Cebimde 5000TL param olsaydı gider yine cbf150 alırdım.Ybr nin daha atak olduğunu vs.. biliyorum üstelik.Yeni kasa cbf 150 lere devir göstergesi de koymuşlar bu arada çok şikayet eden vardı eksik diye.

    Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~VeNoM~ -- 31 Ocak 2011; 6:53:57 >




  • Teşekkür ederim hocam sizinki şu an km'de kaç kuruş yakıyor acaba:D. Ya hocam birde yeni konu açmayayım. Kask'ı mont'u nereye koyuyorsunuz acaba bagaj gibi birşey yokda. Arkadaki sepet'e mi koyuyorsunuz?
  • cbf tabikide bu ay 150 zatımı satacam satıldığı gibi 2010 model az kullanılmış buldum niyeti koydum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acuster

    Teşekkür ederim hocam sizinki şu an km'de kaç kuruş yakıyor acaba:D. Ya hocam birde yeni konu açmayayım. Kask'ı mont'u nereye koyuyorsunuz acaba bagaj gibi birşey yokda. Arkadaki sepet'e mi koyuyorsunuz?


    Şehir içi kullanımda ve hızlı kullanımda 90-100 arası.Ama hızını ve seriliğini biraz azaltır ve ş.dışı kullanırsan mesela 5.vites 80 le falan bunu 80 krşa falan düşürebilrsin.mont genelde üstümde kalır zaten koyacak yer zor bulursun motosiklette.Arkadaki sepete kask koyuyorum.Arka çantalar litre hesabı boylara ayrılır 30-33-35-40 diye gider 35 litreye kadar ancak 1 kask alabilir 2 kask sığanlarıda vardır daha büyük hacimlerde ama 35e kadar anca tek kask sığar.Tabi arka çanta büyüdükçe motosiklete etkisi de artar.Çünkü rüzgarın akışına engel olacağı için aerodinamiği bozar ama çok rüzgarlı havalarda hissedersin anca.




  • Çok teşekkür ederim Hocam birde şu bot işlerini felan düşünüyorum kafama koydum alacağım fakat. Yazı botla nasıl olacaz onu düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.