Şimdi Ara

Ybr125 mi, Cbf 150 mi daha az titreşimlidir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ybr125 almak için paramı ödedim fakat henüz motosikleti teslim almadım arkadaşlar,
    Beni tedirgin eden motosiklet tamircisinin telkini oldu: Ybr hem beygir gücü olarak Cbf den daha yüksek hem de motorunu ilk çıktığından bu yana hiç değiştirmedi, enjeksiyonlu oluşu gibi öncelikleri.
    Bunlar doğru mudur aramızda tecrübeli olan kardeşlerimizin yardımlarına ihtiyacım var,
    Yani ben olsaydım Ybr 125 alacağıma şunu alırdım Şundan ötürü gibi,
    Teşekkürler.
    Bu arada Ybr için 5550₺ ödedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Cbf de titresim sifir hocam. Ayrica ybr karburatorlu tamirci sizi kandirmis. Yalniz iki model arasinda ben olsam ben de ufak farkla ybr tercih ederdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enjeksiyon lu değil yani. Neden böyle dedi ki? Cbf nin 150 lik olması nın bir artısı var mıdır acaba ? Veya ne gibi bir farkı vardır ybr den?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahbemetin

    Enjeksiyon lu değil yani. Neden böyle dedi ki? Cbf nin 150 lik olması nın bir artısı var mıdır acaba ? Veya ne gibi bir farkı vardır ybr den?

    tek artısı iri oluşu, 2 kişi ile rahat yolculuk yapabilirsiniz, fakat çok yakar.
  • 2008 de sıfır ybr almıştım 2012 de sattım 4 yılda hiç sıkıntı yaşamadım fakat gitmiyor bilmiş ol şimdi alacak olsaydım tvs apachı150 alırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 ybr kullanicisiyim. Titreme yok kullanımı rahat hız max 105 km. Yakıt bir depoya 380 km yedek hariç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahbemetin

    Ybr125 almak için paramı ödedim fakat henüz motosikleti teslim almadım arkadaşlar,
    Beni tedirgin eden motosiklet tamircisinin telkini oldu: Ybr hem beygir gücü olarak Cbf den daha yüksek hem de motorunu ilk çıktığından bu yana hiç değiştirmedi, enjeksiyonlu oluşu gibi öncelikleri.
    Bunlar doğru mudur aramızda tecrübeli olan kardeşlerimizin yardımlarına ihtiyacım var,
    Yani ben olsaydım Ybr 125 alacağıma şunu alırdım Şundan ötürü gibi,
    Teşekkürler.
    Bu arada Ybr için 5550₺ ödedim.

    cbf kullandım ( emanet işim vardı arkadaştan aldım 50 km felan yaptım ) ybr kulanmadım artçı olarak bindim cbf daha az gibime geldi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2012 model YBR 125 motorumu 5400 km kullanıp sattım.

    Bunun yarısı Ankara şehir içi, diğer yarısı da Ankara-Kalecik-Kırıkkale-Elmadağ-Ankara ve 2014 yazında da 4 günlük Ankara-Afyon-Denizli-Kuşadası-Seferihisar-Çeşme-Balıklıova-İzmir-Dikili-Burhaniye-Balıkesir-Kütahya-Eskişehir-Ankara güzergahında 2500 km. civarı uzun yol olarak gerçekleşti.

    2014 yazı sonunda motorumu sattım ve 2015 baharında da 2014 model CBF 150 aldım sıfır km.

    500 km şehiriçinde kullandıktan sonra bu motorumla da 2015 yılı 16-19 Mayıs tarihleri arasında 4 günlük Ankara-Kırıkkale-Çorum-Samsun-Ordu-Trabzon-Rize üzerinden Ayder'e gidip dönüşte de Ordu'dan Ünye-Niksar-Tokat-Zile-Sungurlu-Ankara güzerhanı takip ederek yaklaşık 2000 km uzun yol yaptım.

    Sonra bu motorumu da sattım.

    Her iki motorla da edindiğim tecrübe ışığında CBF'in YBR'ye göre avantajları şunlar:
    1. CBF biraz daha kalıplı olduğu için artçılı kullanıma daha uygun.
    2. CBF'in rüzgar koruması biraz daha iyi.
    3. CBF'in plastik kalitesi biraz daha yüksek.
    4. CBF'in koltuğu YBR'nin koltuğuna göre birazcık daha rahat.
    5. CBF'teki mevcut tek arka süspansiyondan dolayı motor genel olarak biraz daha konforlu.

    Bunlar da YBR'nin CBF'e göre avantajları:
    1. YBR kesinlikle daha kıvrak ve seri. Bundan dolayı da şehiriçi ağırlıklı kullanım için daha pratik.
    2. Şehiriçi şartlarında yüzde 10 kadar daha az yakıyor.
    3. Bu kısım benim tecrübemden çok okuduğum, duyduğum, konuştuklarımdan edindiğim izlenimdir: YBR 125 motoru CBF 150 Honda motorundan kesinlikle ve kesinlikle daha uzun ömürlü.

    Her iki motorda da 80 km üzeri hızlarda ciddi titreşim söz konusu ama bu titreşim sabit hızla 1 saat civarı ve üzeri yolculuklarda rahatsızlık veriyor. 10-15 dk tempolu gidip ışıklarda vb. durulacaksa sıkıntı yok.

    CBF'te 60 km- 5000 devre kadar rahatsız edici titreşim neredeyse hiç yokken 5500 devirle birlikte VTEC açarcasına() bir titreşim başlıyordu.

    YBR'de bu durumu gözlemlemedim.

    Ama dediğim gibi 80 km gibi süratlerden itibaren iki motor da gayet titreşimli.

    Ağırlıklı olarak uzun yol yapılacaksa bu iki motoru da önermem.

    Mümkünse çift silindirli ve daha yüksek hacimli bir motor daha uygun olur.


    Sonuç: Şehiriçi ağırlıklı kullanımda ben YBR'yi daha çok sevdim.


    TVS-Bajaj vb. motorları kullanmadığım için onlarla ilgili bir fikrim yok.

    Motorunuz hayırlı olsun.




  • prens_veli P kullanıcısına yanıt
    Dediklerine katılıyorum, benzin olarak Shell mi kullanıyosun eğer kullanmadıysan tavsiye ederim daha uzun mesafa kat ediyorum ben shell den aldığımda
  • haluk 23 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ediyorum, size ve yardımcı Yorumları ile destek olmaya çalışan Arkadaşlara,
    Rodaj konusunda 1000 km 80 in üzerine Çıkma diyorlar bu doğru mudur?
    bunun yanında devir olarak da geçilmemesi gereken bir sınır var mıdır?
    Ilk 1000 km sonrasında serviste yapılan işlemleri kendimiz yapsak bir sıkıntı Yaşar mıyım?
    Servis çok uzak oturduğum yere, yaklaşık 120 km bir de Dönüşü var hem bu arada plâka taktıramadım,

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4810 -- 20 Ağustos 2015; 12:16:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatta kullanıcısına yanıt
    1,5 yılını shell ile kullandım. 3-4 depodur opet kullanıyorum.Km bazın da pek bir değişiklik yok ama perfonmans da shell daha iyi . Kısmet olursa bugün pozantı ya gideceğim rampası bol bir yol olacak. iki kişi gideceğim. Dönüşte yine yolculuktaki durumları yazarım.
  • Motor içindeki ilk yağ parçaları birbirine alışması için kullanılan bir yağdır. İlk yağ değişimine kadar uzun mesafeli hızlar yapmaman tavsiyemdir. Kendin yaptırdığın durumlardan sonra motor da bir sıkıntı olursa garanti dışı kalabilir. Ben ön dişliyi servis de 15 lik yaptırmak istedim servis yaparım ama garanti dışı kalır dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prens_veli -- 22 Ağustos 2015; 10:41:20 >
  • Bulunduğum yer uzun mesafe rampalardan oluşmakta,
    Artçı mecbur kullanıyorum motor da Sıfır,
    Haliyle vites düşürünce devir 6-7 bin oluyor,
    Servis Kullanıcı kitapçığında;

    0–150 km (0–90 mil)
    Motosikleti 5000 devir/dakikanın üze- rinde uzun süre kullanmaktan kaçının. Her bir saatlik sürüş sonrasında moto- ru durdurun ve beş ila on dakika ara- sında motorun soğumasını bekleyin. Motor devrini ara sıra değiştirin. Motoru belirli bir gaz kolu açıklığında uzun süre çalıştırmayın.
    Artçı kullanmayın ya da ona benzer birşey yazmadığından ben iki kişi kullanıyorum genellikle,
    ön disk çok ısınmakta, sanırım balata yeni olduğu için, bu normal midir?
    Boş konumu müşürü bazen doğru çalışmamakta, herhalde bu da zamanla düzelecek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamirci motordan anlamıyo galba 2005 ten sonra üretilen ybr ler değişti araştırabilirsin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.