Şimdi Ara

Yeni 2019 Corolla 1.6 vision İzlenimlerim (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
875
Cevap
23
Favori
183.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EFF95B10

    Bakım aralığı ve maliyeti nedir?
    10.000 KM de bir bakımı var

    700 ile 1000 TL arası değişiyor.


    Toyota servisleri biraz lakayit servisten servise çok değişiyor fiyatlar
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Foruma göre yakıt canavarı atmosferik corolla kendinden alt sınıf teknoloji harikası ekonomi dehası turbolu tsi araçtan az mı yakmış? Enteresan bir forum burası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Foruma göre yakıt canavarı atmosferik corolla kendinden alt sınıf teknoloji harikası ekonomi dehası turbolu tsi araçtan az mı yakmış? Enteresan bir forum burası
    Insanlar tuketim deneyimlerini paylasmis ne ise odur , coralla bayisi calisani degiller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Foruma göre yakıt canavarı atmosferik corolla kendinden alt sınıf teknoloji harikası ekonomi dehası turbolu tsi araçtan az mı yakmış? Enteresan bir forum burası
    Daha önceden de yazmıştım Turbo beslemeli motorlar şehir içi atmosferik motora göre 1 LT az yakıyor benim kullanımım ile

    Uzun yolda ise Atmosferik motor daha az yakıyor yüksek hızlarda eğer sabit 90 ile giderseniz TSİ yine daha az yakıyor 4.5 LT rahatlıkla görürken atmosferik de 5.0 LT altına düşmek oldukça güç

    Yüksek hızlarda atmosferik daha az yakıyor normal değil mi karşılaştırdığım araçlardan biri Tsi olan 5 vites iken atmosferik motor hem 132 BG hemde 6 ileri doğal olarak yüksek hızlarda daha az yakıyor.

    6 ileri tsi motorlarda durum ne olur bilemiyorum benim karşılaştırmam elimde olan iki araç ile

    İki aracı da aktif kullanıyorum Rapid şehir içi corollayı uzun yolda kullanıyorum şuan

    Kullandığım rapid 5 ileri tsi yüksek hızlarda yakıt yüketimi arttırırken corolla yüksek hızlarda rapid göre oldukça az yakıt tüketiyor bu deneyim gözlem değil

    550 kusur istanbul-manisa kula rotasını iki araçla da yapmışım ortalama hız ortalama tüketimler ortada zaten

    İstanbul-Manisa Kula rotası

    Corolla Ortalaması (Kontak açıp kapandığı için mesafe sıfırlandı molada )
    Yeni 2019 Corolla 1.6 vision İzlenimlerim Yeni 2019 Corolla 1.6 vision İzlenimlerimYeni 2019 Corolla 1.6 vision İzlenimlerim
    Rapid Ortalaması Aynı rota
    Yeni 2019 Corolla 1.6 vision İzlenimlerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 9 Haziran 2019; 23:31:36 >




  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Rapid corollanın muadili değil zaten. 1.2tsi jetta olsa şehir içi de dışı da yakıt farkı pek olmaz ya da corolla yeni teknoloji olmasıyla az yakar. 5 ileri 6ileri o kadar etkilemez tüketimi.

    Asıl demek istediğim forumdaki birkaç trolün bu turbo olayını çok abartması. Teknolojik her motor az yakıyor işte. Atla deve fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız hayırlı olsun. Çok mantıklı bir tercih olmuş. Özellikle fiyatı bu donanım ve yeni kasa araç için ideal.

    Kendi adıma, şu arabaya 1.2 turbo motoru koysalar ne güzel olurdu demekten kendimi alamadım. Yıllarca toyota araçları kullandım.(2005, 2009, 2011 Corolla-2013 Avensis) En çok eksikliğini hissettiğim şeydi tork gücüydü. Yine 10 senelik 1.6 132 lik ünite devam etmiş. Düzde iyidir, sessizdir, sorunsuzdur ve lpg ye çok uyumludur. Bunlar avantajları ama olurda bir yokuşta ya da acil durumda araç sollamaya falan kalkarsanız tsi motoru arayabilirsiniz. İyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu motorlar için yazılım durumu nedir? Ben çok gömülen 1.6 ecotec 124 Luk Cruze yazılım ile.cok memnunum da konuyu görünce merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Yeni Corolla'yı özellikle eskisine göre ciddi derecede iyi buluyorum, 2-3 defa da test ettim.
    Kompakt sınıf Alman araçlarım oldu, Golf 7 de dahil, buna rağmen Corolla'yı çok başarılı ve artık sürücüsüne sürüş keyfi de verebilen bir model olarak görüyorum ancak bir diğer gördüğüm de forumda halen daha saygısız tiplerin barındığı malesef.

    Aracınız çok güzel, Allah ağız tadıyla kullanmanızı nasip etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 10 Haziran 2019; 1:30:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hoksi kullanıcısına yanıt
    bu arabaların beyinlerine yazılamıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Telefonu araç sistemine bağlayınca telefon görüşmelerinde sesi açınca karşı taraf "kendi sesimi duyuyorum,yankı yapıyor" diyor.

    Kısınca karşının konuşma sesi çok azalıyor sürücüye uzak ve çok kısık ses olarak geliyor, anlaşılmıyor.

    Ben multimedia sistemi ile konuşma yapamadım.

    Sizin tecrübeniz nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmg02

    bu arabaların beyinlerine yazılamıyor
    aynen. atmosferik japonlara yazılım maalesef mümkün değil. atmosferik motorda yazılım yaptırmak istiyorsanız Ford, Opel, Pejo alacaksınız.

    piggyback sistem kullanarak atmosferik japonlara yazılım yapılabilir ama bununla uğraşan kimse yok. alınacak güç de en fazla 5-10 hp'dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 10 Haziran 2019; 10:5:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Rapid corollanın muadili değil zaten. 1.2tsi jetta olsa şehir içi de dışı da yakıt farkı pek olmaz ya da corolla yeni teknoloji olmasıyla az yakar. 5 ileri 6ileri o kadar etkilemez tüketimi.

    Asıl demek istediğim forumdaki birkaç trolün bu turbo olayını çok abartması. Teknolojik her motor az yakıyor işte. Atla deve fark yok.
    Elimde rapid olduğu için mecburen rapid ile kıyaslamak zorundayım.

    Fakat hertürlü amaç yakıt kasmak ise turbo motor atmosferik motordan az yakıyor şehir içi ve sakin kullanımda.

    Atmosferik motorlar 5-6 yıl önce çok kötüydü şimdi kendini geliştirmiş biraz daha performans ve yakıt olarak fakat yakıt olarak yine bir tık turbo motordan fazla yakıyor

    @bahaman
    Haklısınız yokuşlarda araç yüklü iken özellikle turbo farkı ortaya çıkıyor.

    @esmerce
    Görüşleriniz için teşekkürler.Sizede kazasız belasız sürüşler dilerim

    @yasinr
    Fazla telefon görüşmesi yapmadım ama yaptığım görüşmelerin hiç birinde ses sorunu olmadı gayet de ses açıktı.




  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Atmosferik motorların bir çoğu 5-6 yıl önce gayet iyiydi. Sadece senin yüksek hacim motor almaya bütçen yetmiyordu veya doğru hacimde motoru doğru araçta kullanmıyordun veya antika otomatik şanzımanlarla kombine geldikleri için tüketim uçuyordu.

    Ayrıca kullandığın Corolla modern atmosferik motora da bir örnek değil. Kısa stroklu, termal verimi düşük sadece kelebeksiz bir emiş sistemi kullanan, port enjeksiyon klasik denebilecek bir atmosferik makina. Bu motordan aldığın değerlerle güncel turboşarjlı motorları kıyaslamak tam olarak anlamlı olmadığı gibi, Corolla'da rapid'den ağır bir otomobil, ancak 1.2 tsi Octavia ile kıyaslanabilir.

    Corolla'nın modern motoru yeni jenerasyon 2.0lt 169hp dynamic force motorlar. %40 civarı termal verimliliği var, konvansiyonel motorlar olarak bakınca şuan piyasada daha yüksek yakıt verimli bir makina yok, Skyactiv-x gelene kadar.
    https://global.toyota/en/mobility/tnga/powertrain2018/engine/




  • sadece motor degil , kasa dada hafifleme var ,boyle olunca 132 bg 160 tork gayet yeterli geliyor
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Yalnizca bu hacimde daha teknolojik ,bunu yola yansitabilen bir atmosferik unite yok.Siz ornek verin bizde aa diyelim gercekten bu daha iyi imis.
    İyi gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texmo kullanıcısına yanıt
    Demek istediğim şeyi anlayamamışsınız maalesef.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    1.2tsı rapıdın sehır ıcı verısı 6lt/100km, 1.0tsı octavıanın sehır ıcı verısı 5.4lt/100km ımıs

    Bır de su var, bunlar 6-7 senelık araclar. Vag bu sınıfta komple yenılenecek bu sene ve 2020 de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Sana da iyi günler de tam anlayamadım, küçük hacim atmosferik modern örnek mi istiyorsun? Daha teknolojik derken neyden, turboşarj motorlardan mı, 1.6 valvematic motordan mı? Yola neyi yansıtabilen atmosferik ünite yok, performansı mı, ekonomiyi mi?

    1.5lt Honda jazz var, Mazda 2 var, MX5 var. 0-100'ü 8.5sn civarı hepsinin, acayip de ekononmikler. Hatta Jazz ile Mazda 2 en hızlı araçlar o sınıfta, var mı daha hızlı turbolu minik sınıfta GTI'lar falan hariç? 1.5 150hp tsi İbiza var, o da FR olarak geçiyor. Hiçbirinde de yeni turbolu araçlar gibi partikül filtresi (GPF) falan da yok.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Atmosferik ornekleri esitlik acisinda soruyorum.
    Mx5 in uzerindeki unite 1000kg uzerinde iken cevval.
    Mazda 3 uzerinde yavru kedi.
    Honda unitesi ne tork,devri ve surulebilirlik acisinda ileride.
    Turbolar zaten cekis acisindan ileride.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iquique kullanıcısına yanıt
    aynen, aslında direkt enjeksiyonlu atmosferik araçlarda güzel güç alınabiliyor. o da şu an sadece kore grubunda 1.6 gdi olarak var. onlar bildiğim kadarıyla 150 bg civarı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.