200bin TL fark var s90'a.üstüne her yıl 2.0lt motor mtv farkı. 30cm civarı da uzunluk farkı var.s90 kadar uzun araç şehir içinde kullanılamaz.bir de volvo'nun 2inci el değer kaybı cabası |
Yeni 2021 Mercedes-Benz C-Serisi Türkiye fiyatı açıklandı (5. sayfa)
-
-
TL de duran varmı ki
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2012-2013 de bir yakımın c180'ni 94 bin tlye almıştı. Var be nerden nereye...
-
Saray ailesi ve seçmenlerine teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yüksek vergiler ve uçuşa geçen döviz kuru yüzünden milyonluk listesine giren araç sayısı her geçen gün artıyor. C Classı da milyonluk listesinde gördüğümüze göre sırada A Class var. Durmak yok yola devam yaparsa AK PARTİ yapar.
-
Türkiye şartlarında hiçbir araba değer kaybetmez
0km S90 almaya da gerek yok,0km istiyorsan S60 2 litreye rağmen yine ucuz
1 milyon para verip MTV ye takılacak adamın zaten mercedesle de işi yok Passat alsın.
kusura bakma da MB TR nin yaptığı düpedüz keriz silkelemektir, savunulacak tarafı da yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sitede yeni olmayan c 770k acaba stokta var mıdır.
Volvo sitesinde fiyat yok sizi arayalım fiyat verelim diyor fiyatını nerden bulabiliriz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2021-0km-en-dolusu-car-play-ve-navigasyon-dahil-927055164/detay
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bir milyoncu dükkanlarından alalım aracı baksana bir milyon oldu.
-
2007-2014 yılları arasında benim bu ülkede gördüğüm en iyi ekonomik dönem yaşandı sanırım. Premium d segment rakiplerin ayda 1300-1600 adet satıldığı aylar oldu. Şu son senelerde 200-300 aylık satışlar var. Kampanya dönemi olursa 500-600 belki. Şirket üstüne vergiden düşme olayında da sınırlamalar var, eskisi gibi de değil. Şahsına 1 milyonluk araç alan da azdır zaten.
Şu ortamda fayda maliyet hesabı yapabilen insanlara zaten premium araçlar hitap etmiyor. Eskiden bu forumlar dolar taşardı. F30 forumuna bakın kaç bin sayfa. G20 forumuna bakın bir de.
Eskiden orta-üst gelir seviyesinde bir alım kabiliyeti vardı. İnsanlar şartları biraz zorlayıp 3 serisi C serisi alabiliyordu. Şartları zorlayabilen insanlar da fayda maliyete, yürütme maliyetine , donanıma , işin incesine bakan , araştıran insanlardı.
Şimdi fiyatlar öyle bir hal almış durumda ki , rengini şeklini beğenip alıp geçebilen insanlara hitap ediyor artık ve onlar da boş araç almazlar. Dolu donanım geliyor ekseriyetle. BMW tarafında da 3 serisinde büyük ekranlar standart oldu mesela. Fiyat performansın önemini yitirdiği bir müşteri portföyü var artık. 5 veya e büyük geliyor deyip benzer fiyata C tercih edebilen insanlardan bahsediyorum.
Muhtemelen çok çok uzun yıllar bu ülke tarihinde en çok satılmış premium D segment modeller w205 ve f30 olarak kalacaktır. Buna alışacağız.
Ben g20 kullanıcısı olarak uzun yıllar da kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum. Bundan sonrası elektrik olur muhtemelen. Onun için de Almanya tesla fabrikasının üretime geçmesini beklemek lazım. Şu an tesla ABD den gelen modellerde %60 ilave vergi var. Almanya satışa başladığında muhtemelen bu C serisinden daha uyguna model 3 performance veya konfor range modelleri alınabilir hale gelecektir. Bir kaç seneye de menzil 800-900 km lere veya üstüne çıktığında daha albenili olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bugüne kadara katılıyorum. Bugünden sonrasına katılmıyorum. Gittiğimiz yol; orta sınıfın Tesla vb. alabileceği yol değil. Keşke olsaydı.
Gittiğimiz yol hızlı fakirleşme yolu. Kabaca itibarı bile isteye, göstere göstere sıfırlanmış bir merkez bankasının; Arjantin pezosundan hallice, itibarı ayaklar altında bir türk lirası ile nasıl bir ekonomi olunursa öyle bir ekonomi yolda. Temeller çoktan atıldı, tıkır tıkır!
Devran döner, devlet aklı selim ağır basar, uzun vadede yeniden değişir mi, mümkün tabi. Hayaller eminönüne çıkmıyor ya! Daha muhtemeldir ki, yine, yeni ve yeniden 1-2 senelik, uluslararası sularda çeşitli dümen kırma usulleri ile elde edilmiş, emme basma tulumba metodlarıyla gelen lale devri; ardındansa daha uzun, 3-4 senelik sıtmaya razı olma periyotlarıyla devam eden bir döngü. İyiye giden birşey yok. Kötü gidişatın ivmesi biraz değişiyor.
Özetle buraya doluşacak araçlar için fakir Asya ve fakir Güney Amerika ülkelerine bakmak gerek. Durum, gerçek bu.
Markalı ama markasız modeller. Adı duyulmamış markalar & Bilindik markaların dandik, standart dışı üretimleri. Yegane sonuç budur, pazara doluşacaktır. Tesla almanya fabrikasını hızlı açarsa belki bir, iki sene biraz tadımlık gelir. O da belki.
-
2015te son kasa c180 amgler 156bindi. 3aya sıra veriyolardı. 176bine de dizeli gelmişti sonra. Nerdeeeen nereyeee
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni lüks otomobiller bence Elon Musk elektrikli araçlarına benzemeye başlamış ...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X