rüzgar direnci dışında bir yeniliği yok |
Yeni 2022 Skoda Fabia'nın Türkiye fiyatı belli oldu (6. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Saydığınız markalar VAG grubu olsa da Skoda nın TR distribütörü Doğuş Oto değil , Yüce Oto dur. Sadece düzeltmek istedim. Doğuş Oto daha güçlü olduğu için fiyat ve satış stratejilerinde Yüce Oto ya ne derece etki eder onu bilemem
-
Doğuş Oto, Yüce Oto'nun ortağı. Web sitelerinden görebilirsiniz. Yüce Oto'nun sahibinin geçmişten gelen Çek Cumhuriyeti devletiyle özel münasebetinden dolayı sanıyorum Yüce Oto'yu çizip, Tüm markalar gibi Skoda'yı Doğuş Oto'ya vermediler. Yüce Oto'nun sahibine Çek Cumhuriyetinden özel nişan verildiğini yeri gelmişken belirtelim.
-
hocam sabitleme de sınırlama da var full pakette
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlbatrosD.IIIFazılBey -- 28 Mart 2022; 16:03:10 >
-
Ekstra donanımla geliyor. Bayiler satamayacaklarını bidiğinden ekletmiş olabilirler.
-
-
Eskiden espirilide olsa bahsedilen Orta direk vardı.Şimdi direk mirek kalmadı.% 20 civarı mutlu azınlık vede % 80 ise mutsuz çoğunluk var.
Otomobillerde de bence sınıf falan kalmadı diyebilirim.A B C sınıfı vs vardı.Kalite ve donanım özelliklerine göre ayrılırlardı.
Günümüzde B sınıfı bir otomobil olmuş 400.000 kağıt ve üstü.
Eskiden insanlar para biriktirip eksik kalanını ise eş dost akraba yada banka yoluyla halledip sınır otomobil alabiliyorlardı.Şimdi ise aldıkları aylıklarla insanlar bıraktım para biriktirmeyi aylık faturalarını ödemekte zorlanıyorlar üstelik karı koca çalıştıkları halde.
Yıllar içinde nereden nereye geldik ve nereye gidiyoruz ..!
-
km77.comyoutube
Maniobra de esquiva La primera de las pasadas, que llevamos a cabo a 79 km/h y sin conocer las reacciones del coche ante este tipo de maniobras, no fue válida. En ella se produjo un notable deslizamiento de las ruedas ante los cambios de apoyo repentinos que incluso nos hizo abortar el intento de paso por el tercer tramo de conos. A pesar de todo, las reacciones no fueron en absoluto delicadas y, al volante, el conductor se sintió cómodo durante toda la maniobra. Una vez conocidos los límites del coche, decidimos reducir un poco la velocidad de entrada hasta los 75 km/h y por fin llegó una pasada limpia. En este intento se produjo un ligerísimo sobreviraje que, lejos de comprometer la estabilidad, ayudó al conductor a encarar el último tramo de conos con más garantías. En estas y en otras pasadas, el control de estabilidad actuó de manera muy sutil y eficaz, casi sin que el conductor fuera consciente de ello. Otras pasadas a mayor velocidad fueron infructuosas, pero las reacciones se mantuvieron sin cambios: suaves, progresivas y fáciles de controlar. Más información sobre el Skoda Fabia (2022): ➡️https://www.km77.com/coches/skoda/fabia/2022/5-puertas/informacion También te recomendamos las siguientes listas de reproducción: Pruebas de coches eléctricos ➡️ https://www.youtube.com/playlist?list=PLrt8jdAATECWaL-5VHCIvdYeAfdm4qaXM Maniobras de esquiva ➡️https://www.youtube.com/playlist?list=PLrt8jdAATECUSFXiGsyO5pW_Nqqgnh3rH Terapia 77 ➡️https://www.youtube.com/playlist?list=PLrt8jdAATECU3JNrFYNtovFfVMECBUQqe Pruebas, fotos, precios y fichas técnicas de coches en https://www.km77.com/ También puedes seguirnos en: Instagram: https://www.instagram.com/km77.com/ Facebook – https://www.facebook.com/km77com Twitter – https://twitter.com/km77com Spotify – https://spoti.fi/3133Xxp #eslalon77 #fabia2022 #esquiva77 #pruebas77https://www.youtube.com/watch?v=k0Rv-1ciUq8 -
liste fiyatına satan bayi yok, geçen Ankara merkezde bir bayi 530 bin lira civarı istiyordu , kafasızlar ekstra özellikler yükleyip pahalıya satmak istiyorlar ve istismar ediyorlar araba kıtlığını, devletimiz buna da el atsın lütfen.
-
Bu kasası gerçekten çok yakışıklı.1.0 motor çok iyi.Yokus filan dinlemiyor.İc mekan malzeme kalitesi ibizadan daha iyi polodan bir tık daha kötü diyebilirim.Bagajı ikisinden de iyi. Multimedia başarılı. Hız sabitleyici ekstra veriliyor bu kötü. Ama ön çarpışma önleyici var ve iyi çalışıyor.Ön koltuklarda bel desteği var bu iyi.Katlanir ayna olmasını beklerdim bu özellik yok.Yakit tüketimi tabiki kullanış şeklinizle ilgili sakin kullanirsaniz 5 lt lerde gezersiniz.Hatta uzun yolda 4 lt leri bile görebilirsiniz.Atak kullanırsanız 7-8 ltleri görebilirsiniz. 3 silindirli 1.0 motorlara karşı şüpheyle yaklasirdim fakat kullanınca göreceksinizki bu motor bir harika.Fabia kasası altında çok çok yeterli fazla bile.
-
1.0 motorlu Seat kullanıyorum ben de. 4 litreleri görmek için uzun yolda boş arabayla tırların arka rüzgarında selektör yiye yiye anca gidersiniz. Veya Uzungöl of Trabzon arası 100 km yokuş aşağı giderseniz 4 altına bile inersiniz
Şehir içi de anca Karaman vs şehir içi ise 5 lt ile gezersiniz. Atak kullanırsanız da 9 10 lt görürsünüz. Ataktan kastınız yokuş aşağı boş yolda süzülüp gitmek ise o ayrı. Daha doğru düzgün aracım şu kadar yakıyor diyen görmedim benim aracımda mi sorun var bilmiyorum.
Performansa gelince de yeterli denebilir standart kullanıcı için. Kötü değil ama çok iyi de değil tabi ki. Düşük vergi diliminde olması da iyi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X