|
Yeni 2022 Toyota Yaris Cross Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
aracın motorları çok zayıf, hele hybrid motor... 140nm tork nedir yahu!
-
O sadece elektrik motorun torku. Hibritlerde batarya dolu olduğu sürece tork sıkıntısı olmaz. En alt devirde bile güzel hissettirir.
Uzun yokuşlarda batarya boşalınca bağırmaya başlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Halojen farli, kör nokta uyarı özelliği ve çift bölgeli kliması olmayan bir araca 743 bin ki bu fiyata satılmayacak en az 800 bine sarı sitede satılacak bir araca vermek ne kadar mantıklı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
adamlar dışarıda su içme diyor sende murat-şahin'i kullanıyorlar diyorsun. :)
bu millete bela gelmeden akıllanmayacaklar.
deprem mi olur,
yunan mı saldırır savaş mı olur,
sel- yel mi olur orasını bilemeyeceğim.
su içme diyor su, zalimlikte everetsin tepesine çıktılar.
-
Bu arada bu araçla chr arasında 40-50 bin civarı fark var. Alabilen chr tercih etmeli. C sınıfı ve kaliteli bir araç. Chr a binince Alman hissettiriyor. Bazı noktalar zayıf, bazı noktalar ise sınıfının tepesine oynar. Hele süspansiyon sistemi bence bu aracı Tokat mangalı yapar. Gerçekten güzel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
36 litre yakıt deposu koymuşlar, adamlar "olur da fullerseler moralleri bozulmasın" diyor, psikolojimizi bile düşünüyorlar, daha ne olsun.
-
Tasarım evet güzel ama o fiyatlara yeni C4 Shine Plus var, daha donanımlı, daha konforlu, daha güçlü, 1.2 Puretech 155 beygir...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 21 Haziran 2022; 16:12:5 >
-
öyleyse iyi ama hızlanma verisi 11.2 bu da iyi bir veri değil. arabayı bi kullanmak lazım demek ki genel gücü görmek için.
-
Hızlanma konusu total güce bakar. Hibritlerde, özellikle Toyota'nın, hondanin bu 4., 5. nesil hibritlerinde günlük kullanımda turbolu motor esnekliğini görebilirsiniz. Atmosferik gibi değil. Hibrit jazz in kalkışına bakın.
Motor1 Turkiyeyoutube
B SEGMENTİ DRAG&ROLLING YARIŞI! | Ibiza, 208, C3, Jazz, Yaris, Corsa, Clio Petronas ve LastikPark katkılarıyla gerçekleştirdiğimiz drag serimizin bu bölümünde B segmenti otomobilleri konuk aldık. Bakalım günün kazananı hangisi olacak? Sosyal Medya Hesaplarımız: Telegram Kanalımız: https://t.me/trmotor1 Instagram: http://bit.ly/2p94BWB Facebook: http://bit.ly/2CRZUlQ Twitter: http://bit.ly/2CTin1j İnternet Sitemiz https://tr.motor1.com/ Neden Almalı? Videolarımız- https://bit.ly/2YDIoAr Drag Yarışlarımız- https://bit.ly/2Yy2tnC Neleri Farklı?- https://bit.ly/39cWrkq Geyik Testlerimiz- https://bit.ly/2GIwMls Petronas ile Bilgin Olsun- https://bit.ly/2MFHvke Alım Rehberi- https://bit.ly/2RR1vVY Karşılaştırma Videolarımız- https://bit.ly/2MBwwZg VLOG- https://bit.ly/2GGFKji Araç İncelemeleri- https://bit.ly/2Oxpnf4 Kurgu & Montaj: Alper Ertanhttps://www.youtube.com/watch?v=LrciLy0VP70&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir şeyi düzeltmek isterim Chr C sınıfı bir araç değildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neden coupe tasarım sınıf mi küçültüyor
kac yıllık arac gerek ic kalite, gerek yol tutuş, gerek suspansiyon konforu, gerek donanım olarak benim diyen C suv yi öttürür. Makyajlı kasada yalitim da fena degil.
su forumda bazı Japon trolleri beni vagfan olarak niteliyor. Buna karşın aynı gün hem chra hem tiguana bakmış biri olarak, chr çok daha iyi bir ic mekana sahip.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 21 Haziran 2022; 19:46:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neden acaba 4 çeker opsiyon koymadılar?
-
Kendinizi kandırmayın.. chr bildiiin b segment suv.. suv da değil suvcuk olabilir.. juke neyse bu da o..
Eğer bu c segment ise kodiac tiguan tucson falan D segmenttir..
Arabanın bagajı yok C segment diyorlar..
Yok yok E segment 😃
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok haklısınız hocam. Devlet memuru olmak zor. Ben de işin parasında değildim aslında ama. Iyice suyunu çıkardılar. :/
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bmw 4 serisinin bagajı 3 serisinden daha küçük. Bmw 4 serisi de c segment o zaman?
-
Sorun sadece bagaj değil ki chr'nin arka yaşam alanı çok dar , camlarda yukarıya doğru yükselen bir yapıda olunca daha klastrofobik bir alan oluyor.
İç mekanı da tiguan , 3008 ve benzeri araçlara kıyasla küçük ve daha kalitesiz .
Tam olarak B segment bir araç diyemeyiz . B+ diyelim biz :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Arka iç hacmi gayet yeterli ama klostrofobik. Bunların hiç biri bu aracı b segment yapmaz. Gördüğünüz gibi ebatları qashqai ile çok yakın.
Bu aracı tiguan, 3008 le kıyaslamak doğru değil. Onların rakibi rav4, corolla cross falan olur. Bu araç coupe. Mercedes cla'nın arkasına binin, onda da benzer şeyleri yaşarsınız. Yerden yüksek coupe işte. Coupe high rider = Chr. Bu aracın önceliği tasarım ve sürüş. Aile arabası değil. Bagaj, arka yaşam alanı ikinci planda.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X