|
Bildirim
Aracı tasarlayan arkadaş önünü yapmış sıra arkaya gelince mesai saati bitti deyip bırakmış
|
i20 ve clio. Bu ikisi olmasa vatandaşımız arabaya binemeyecek valla.
|
Aracın arka tarafını unutmuşlar makyaj yaparken
|
800k lık şirket aracı
|
Sınıfında çok başarılı bir araç. Yakıt tüketimi iyi, tasarımı iyi, yürütme maliyeti iyi, motor teknolojisi iyi, kullanışlılık iyi, 2. eli iyi, malzeme kalitesi de günden güne iyileşiyor.
|
önü çok agresif arkası clio 4 |
Sunroof - cam tavan ve 1.3 Tce 140’lık makinanın olmaması skandal!
|
Cebinde sigara alacak parası olmayanlar milyonluk araçların tasarımını eleştiriyor :) |
Yalan yok, Clio 5 Touch benzinli 2021 model bayiden sıfır aldığım aracımı 1.5 yıl dağ bayır, erzurumda bodrumda trakyada izmirde 40 bin km kullandım, satıp yeni kasa qashqai skypack aldım. Clio dan aldığım rahatlığı bulamadım belki bana öyle geliyor ama bilemedim. Kilometrede 1 liradan az yakıyordu, QQ 2 liradan aşağı yakmıyor. Marka fanatiği biri değilim, her aracım oldu memur adamım. Clio gerçekten kişinin ihtiyaçlarına cevap verebilecek bir araç Türkiye şartlarında. Kim ne derse desin.
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
önü çok agresif arkası clio 4 |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Sınıf liderliğine devam. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Mermi gibi olmuş. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Söyledigin modeller de 400k başliyor:) i20 zamaninda kimse sifatina bakmazdi şuan 400 dayandi hatta geciyor:) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Direksiyon çok güzel ama dikey ekranı beğenmedim. Diğer arkadaşların dediği gibi arkası kötü önü güzel. Yani tasarımcı bazı şeyleri güzel yaparken bazı yerleri becerememiş. 1.3 tce motor çok güzel. |