Şimdi Ara

Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
146
Cevap
1
Favori
10.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ikiside güzel araba

    r dizayn 1.6 180 hp s60 alırdım gibime geliyor
  • ncap volvo diyor.
  • Volvo nokta
  • Bak gene cortlamis benim mesajlar. Tel. olmasa yazicam da pc'in net koptu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Yeni 1.6 motor eskiye gore cok güçlü ve hantal deil 136 hp 0-100. 9.5 saniye bu konudada BMW onde eski 3-1.6 ile karşılaştırsa volvo derdim fakat yeni motor ve yeni kasa BMW yi one çıkarıyor marka farkida cabası diyebilirim...

    iki araç da yeni kasa bir kere o yanlışınızı düzelteyim.
    volvoyla bmw arasında marka farkı diye bir kavram yoktur.
    Bu ülkemizde insanları çatır çatır kazıklamak için uydurulmuş bir alamancı geyiğidir.
    İlk mesajımda da söyledim,bmw sürüş dinamikleri iyi bir araç.Bütün otomobilleri böyle.
    Fakat sırf sürüş dinamikleri iyi diye bir otomobilden donanım çalıp fazladan dünya kadar para istemenin hiçbir açıklaması olamaz.
    once bı yazdıgımı okuyup sonra 1 2 3 5 7 9 ... falan sıralasaydın keske
    1 :) ben bmw yenı kasa, volvo eskı kasa dıye bısey demedım .bmw nın yenı kasasıyla eskı kasasını karsılastırdım ama sen zahmet edıp okumadan dırek saldırıya gectın
    2 :) bmw dıye bı marka var ve marka olarak bır cogu markaya fark basar ve bu turkıyede gecerlı deıl dunyanın her yerınde marka algısı ıyı marka ve kotu marka vardır (orenek apple macbook iphoen vs. daha ıyı ozellıktekı baska marka bılgısayar macbooktan daha ucuzdur ama ınsanlar dusuk ozellıge ragmen macbook u tercıh eder, ya da daha ıyı işlemcılı kemara cozunurlugu olan tel varken daha pahalı olan iphone alır ınsanlar tabı sana gore herkes saf bı sen akıllısın )
    3 bmw nın surus dınamıklerı ıyı demıssın buradada arabadan bahsedıyoruz arabayı alırken surus dınamıgıne deılde ıcındekı navıgasyona otomatık acılan camlarınamı para vercez nasıl bı mantık




  • Aşk üç harflidir. BMW

    Gerçi sözkonusu iki motorda işe yaramaz ama en azından BMW daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Ölümüne savundun ne demek?


    şu demek:
    çin malı dediğin arabayla profilinde logosunu belirttiğin,insanlar eleştiriyor diye kıyamet kopardığın arabanın kıyaslamasını yaptım orda.
    Bunu vw markasına karşı olduğum için değil,senin vw markasını savunurken volvoya çamur attığın için yaptım.
    Anlatabildim mi?

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    Üstünde bmw arması taşıyor diye bomboş arabalara para vermek marka farkı falan değildir kazıklanmaktır.
    Ayriyeten sadece bizim ülkemizde bahsettiğin muamele var.Bu muameleyi yapan da sizlersiniz.
    Örneğin bir avrupalı asyalı birbirine eş sınıfta 2 araba arasında karar alırken ne aldığına bakar,hangi markayı aldığına değil.
    Bu cehalet bize fazladan 10 20 bin lira kazık olarak yansıyor,onların ülkelerinde ise fiyatlar aynı seyrediyor.
    Sürüş dinamiği dediğin şey 100km ye 1 saniye fazla çıkmasıysa veya arkadan itişin avantajlarıysa kimse sırf bunlar için 10 20 bin lira söğüşlenmek zorunda değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 19 Eylül 2012; 20:33:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Yeni 1.6 motor eskiye gore cok güçlü ve hantal deil 136 hp 0-100. 9.5 saniye bu konudada BMW onde eski 3-1.6 ile karşılaştırsa volvo derdim fakat yeni motor ve yeni kasa BMW yi one çıkarıyor marka farkida cabası diyebilirim...

    iki araç da yeni kasa bir kere o yanlışınızı düzelteyim.
    volvoyla bmw arasında marka farkı diye bir kavram yoktur.
    Bu ülkemizde insanları çatır çatır kazıklamak için uydurulmuş bir alamancı geyiğidir.
    İlk mesajımda da söyledim,bmw sürüş dinamikleri iyi bir araç.Bütün otomobilleri böyle.
    Fakat sırf sürüş dinamikleri iyi diye bir otomobilden donanım çalıp fazladan dünya kadar para istemenin hiçbir açıklaması olamaz.
    once bı yazdıgımı okuyup sonra 1 2 3 5 7 9 ... falan sıralasaydın keske
    1 :) ben bmw yenı kasa, volvo eskı kasa dıye bısey demedım .bmw nın yenı kasasıyla eskı kasasını karsılastırdım ama sen zahmet edıp okumadan dırek saldırıya gectın
    2 :) bmw dıye bı marka var ve marka olarak bır cogu markaya fark basar ve bu turkıyede gecerlı deıl dunyanın her yerınde marka algısı ıyı marka ve kotu marka vardır (orenek apple macbook iphoen vs. daha ıyı ozellıktekı baska marka bılgısayar macbooktan daha ucuzdur ama ınsanlar dusuk ozellıge ragmen macbook u tercıh eder, ya da daha ıyı işlemcılı kemara cozunurlugu olan tel varken daha pahalı olan iphone alır ınsanlar tabı sana gore herkes saf bı sen akıllısın )
    3 bmw nın surus dınamıklerı ıyı demıssın buradada arabadan bahsedıyoruz arabayı alırken surus dınamıgıne deılde ıcındekı navıgasyona otomatık acılan camlarınamı para vercez nasıl bı mantık


    Hahaha gerçekten güldüm.Asıl sizinki nasıl bir mantık?Sürüş dinamiğine değil de neye para vercez demişsiniz.Tamam bmw o konuda çok iyi de burada karşısına sunulan araç dacia logan değilki.Her anlamda kendini kanıtlamış premium bir markanın modeli.Bmw fanatiği değilseniz, ya da sizin gibi insanlara hoş görünmek için alınmayacaksa s60 daha cazip Bmw den..Mantıklı konuşmak lazım atıp tutarak değil.Konunun başını okumayan biri, abuk subuk bir araçla karşılaştırıldığını düşünecek bmw nin sizin yazdıklarınızı okuyunca..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Yeni 1.6 motor eskiye gore cok güçlü ve hantal deil 136 hp 0-100. 9.5 saniye bu konudada BMW onde eski 3-1.6 ile karşılaştırsa volvo derdim fakat yeni motor ve yeni kasa BMW yi one çıkarıyor marka farkida cabası diyebilirim...

    iki araç da yeni kasa bir kere o yanlışınızı düzelteyim.
    volvoyla bmw arasında marka farkı diye bir kavram yoktur.
    Bu ülkemizde insanları çatır çatır kazıklamak için uydurulmuş bir alamancı geyiğidir.
    İlk mesajımda da söyledim,bmw sürüş dinamikleri iyi bir araç.Bütün otomobilleri böyle.
    Fakat sırf sürüş dinamikleri iyi diye bir otomobilden donanım çalıp fazladan dünya kadar para istemenin hiçbir açıklaması olamaz.
    once bı yazdıgımı okuyup sonra 1 2 3 5 7 9 ... falan sıralasaydın keske
    1 :) ben bmw yenı kasa, volvo eskı kasa dıye bısey demedım .bmw nın yenı kasasıyla eskı kasasını karsılastırdım ama sen zahmet edıp okumadan dırek saldırıya gectın
    2 :) bmw dıye bı marka var ve marka olarak bır cogu markaya fark basar ve bu turkıyede gecerlı deıl dunyanın her yerınde marka algısı ıyı marka ve kotu marka vardır (orenek apple macbook iphoen vs. daha ıyı ozellıktekı baska marka bılgısayar macbooktan daha ucuzdur ama ınsanlar dusuk ozellıge ragmen macbook u tercıh eder, ya da daha ıyı işlemcılı kemara cozunurlugu olan tel varken daha pahalı olan iphone alır ınsanlar tabı sana gore herkes saf bı sen akıllısın )
    3 bmw nın surus dınamıklerı ıyı demıssın buradada arabadan bahsedıyoruz arabayı alırken surus dınamıgıne deılde ıcındekı navıgasyona otomatık acılan camlarınamı para vercez nasıl bı mantık


    Hahaha gerçekten güldüm.Asıl sizinki nasıl bir mantık?Sürüş dinamiğine değil de neye para vercez demişsiniz.Tamam bmw o konuda çok iyi de burada karşısına sunulan araç dacia logan değilki.Her anlamda kendini kanıtlamış premium bir markanın modeli.Bmw fanatiği değilseniz, ya da sizin gibi insanlara hoş görünmek için alınmayacaksa s60 daha cazip Bmw den..Mantıklı konuşmak lazım atıp tutarak değil.Konunun başını okumayan biri, abuk subuk bir araçla karşılaştırıldığını düşünecek bmw nin sizin yazdıklarınızı okuyunca..

    Sanırım gülmekten yazılanları anlayamadin bı daha oku
    Yazılana cvp vermişim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: guitar2006

    Arkadaşlar bu konuda bilgisi olanların fikirlerine ihtiyacım var.

    Volvo s60 1,6 dizel powershift premium+advance (Deri koltuk, aktif xenon, city safety, blis, cruise kontrol, dvd player, 17" jant) 93000
    Bmw 1,6i deri koltuk, teknoloji paket (xenon, glişmiş gösterge paneli vs), arka park sensörü, aliminyum jant 102000 Tl.

    Araç genelde şehir içi kullanılıacak yıllık 10.000 km civarında yol yapıyorum. Sizce hangisi?



    3 serisinin bu karşılaştırmadaki tek üstünlüğü sürüş dinamikleridir.
    Ve ben olsam sürüş dinamiği için bir arabaya 10 bin lira fazladan bayılmam(üstüne benzinli bide).
    Buraya gelip aşk 3 harfli tabisi bmw alaman bi kere tarzı yorum yapan 4+4+4ten hallice tipler olacaktır,ciddiye almayın.

    4+4+4 icin genelleme yapma istersen
    İstisnalar gaydeyi bozmaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    yılların volvo 850 serisinin devamı olan s60 a çinli süpriz kutu demek için cehaletten fazlasına ihtiyaç var.

    arabanın ar-gesini mi çinliler yaptı ; fabrikasını mı.?

    volvonun hisselerini çinliler aldı diye tek dayanağınız karalayabilmek için bu mu kaldı

    benim 5 yaşındaki yegenim bile bu aracı çinlilerin 10 sene sonra bile yapamayacağını anlar.

    kafa olaydı da volvonun hissesini biz alaydık .gerçi oz aman da şahin derdi sizin gibiler

    ha bir de 0-100

    zaten herşeyi 0-100 baz alarak konuşan trollerden başka ne beklenir ki 1 sn geçmiş.0-120 aynı ama

    0-160 a bakınca bmw plaka okumaya mahkum kalacak hafifliği de yetmeyecek.

    0-100 hızlanma

    316i - 8.5
    S60 - 9.1


    0-120 hızlanma

    316i - 12.25
    S60 - 12.45


    Ağırlık

    316i - 1480 kg
    S60 - 1486 kg (S60 çok ağırmış gerçekten :))


    Tüketim

    316i - 7.5/4.8/5.8 (134gr)
    S60 - 10.1/5.5/7.2 (166gr)


    Fren Mesafesi

    316i - 37.2 m
    S60 - 39.1 m




    Görüldüğü üzere ortada oldukça verimsiz motora sahip ve duramayan bir otomobil var. Sırf şu tüketim verileri için bile 316i alınır. 180 bg lik otomobilin 136 bg lik otomobili 160'a kadar kovalayıp geçmesi normal mi sence ?Ayrıca iç piyasaya "Almancı" yakıştırmasını yaparken keşke 3 serisi ve S60'ın ABD ve Avrupa satış rakamlarına da baksaydın. Konu hakkında ahkam kesmek için biraz araştırma yapmak gerekiyor. 3 serisi ve S60 baz fiyatları arasında 10 bin TL gibi bir fark var.Aradaki yakıt sarfiyatı ve 2. el piyasası düşünüldüğünde para değil bu. Geçen sene 95 bine Alınan Premium S60T4'ü bu sene 80'e zor satıyorlar. Bana verebilecek mantıklı cevabın varsa buyur, Shadowgeist gibi "small overlap" testini koyacaksan hiç tartışmaya girmeyeceğim.




  • Bütün dünya S60 diyor :)


    2011 yılı satış rakamları. 2012 yılında da liste bu şekilde devam ediyor :)


    ABD;

    BMW 3 - 94,371
    Mercedes C - 69,314
    Infınıty G - 58,246
    Audi A4 - 35,234
    Lexus ES - 29,669
    VW CC - 29,502
    Volvo S60 - 21,282



    Kanada;

    BMW 3 - 11,226
    Mercedes C - 9447
    Audi A4 - 5480
    Lexus IS - 2235
    Infınıty G - 3603
    Volvo S60 - 1519






  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Ölümüne savundun ne demek?


    şu demek:
    çin malı dediğin arabayla profilinde logosunu belirttiğin,insanlar eleştiriyor diye kıyamet kopardığın arabanın kıyaslamasını yaptım orda.
    Bunu vw markasına karşı olduğum için değil,senin vw markasını savunurken volvoya çamur attığın için yaptım.
    Anlatabildim mi?


    Kardeşim sen bana göstersene ben nerede VW'yi savunmuşum? Konunun neresinde ağzımdan VW lafı çıkmış?

    VW'yi sen gündeme getiriyorsun çünkü benim kullandığım araç VW marka ve Volvo'ya çinli dediğim için bana ölümüne VW savunuyorsun diyorsun.

    Şimdi daha ağır konuşucam ama okuduğunu kavrayabilmelisin bence.

    Ben Volvo'ya çinli diyorsam onun üzerine konuşacaksın kardeşim benimle. Her Volvo'ya laf atana VW'yi araya sıkıştırıp mı cevap vericeksin sen?

    Ne işsiz insanlar var Allahım.




  • @trapspeed

    Yok ağabey öyle şey mi olur hiç, bütün dünya aptalın önde gideni, bizim buradaki iki arkadaş ileri zeka, onlar en doğrusunu biliyor, daha donanımlı daha ucuz Volvo nasıl 3 serisinden 5 kat, C serisinden 3 kat daha az satıyor. Acaba bu sonuçları gördükten sonra gelip bana ''aaa bak işte yine VW'yi savunuyorsun'' diyebilecek mi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    0-100 hızlanma

    316i - 8.5
    S60 - 9.1
    0-120 hızlanma
    316i - 12.25
    S60 - 12.45
    Ağırlık316i - 1480 kg
    S60 - 1486 kg (S60 çok ağırmış gerçekten :))
    Tüketim
    316i - 7.5/4.8/5.8 (134gr)
    S60 - 10.1/5.5/7.2 (166gr)
    Fren Mesafesi
    316i - 37.2 m
    S60 - 39.1 m

    Görüldüğü üzere ortada oldukça verimsiz motora sahip ve duramayan bir otomobil var. Sırf şu tüketim verileri için bile 316i alınır. 180 bg lik otomobilin 136 bg lik otomobili 160'a kadar kovalayıp geçmesi normal mi sence ?Ayrıca iç piyasaya "Almancı" yakıştırmasını yaparken keşke 3 serisi ve S60'ın ABD ve Avrupa satış rakamlarına da baksaydın. Konu hakkında ahkam kesmek için biraz araştırma yapmak gerekiyor. 3 serisi ve S60 baz fiyatları arasında 10 bin TL gibi bir fark var.Aradaki yakıt sarfiyatı ve 2. el piyasası düşünüldüğünde para değil bu. Geçen sene 95 bine Alınan Premium S60T4'ü bu sene 80'e zor satıyorlar. Bana verebilecek mantıklı cevabın varsa buyur, Shadowgeist gibi "small overlap" testini koyacaksan hiç tartışmaya girmeyeceğim.


    Birincisi arabaların fabrika verilerine göre hızlanmada s60 önde.

    Test verilerine bakarsan 100-120 arasında s60 0.4 saniye fark atmış, 0-100 arası 0.6 saniye yemiş araba 100-120 arası 0.4 saniye atıyorsa yükselen hızla beraber diğerine fark atabileceğini herkes anlayabilir. Bu arabaların kullanıcısı şehiriçinde apaçilik yapmayacağına göre performans anlamında beklentisi de zaten 70-80 km 'den sonrasına yöneliktir.

    S60'ın tüketim verilerini nereden aldın bilmiyorum ama an itibariyle fabrika verisi olarak bile doğru değil, bunun dışında fabrika verisi şehiriçi 6.7 litre olan audi a4 ile eşit yaktığı test var. Yukarıda performansı test verileri üzerinden konuştuk ya hani, tutarlı olalım diye koyuyorum bunu...
    http://www.autobild.de/artikel/audi-a4-volvo-s60-vw-passat-vergleich-2873607.html

    Bunun dışında Volvo'nun Türkiyede yayınladığı ağırlık verisi kuru ağırlık, bmw'nin verileri ise 68 kg'lik sürücü+7kg eşya+%90 dolu depo ile olan veriler. "Teknik veriler hakkında bilgiler" kısmına tıklarsan açıklamasını görürsün, aynı standartta s60 t4 powershiftin ağırlığı 1598 kg, 316'dan 118 kg ağır yani.http://www.volvocars.com/de/all-cars/Documents/preislisten/MY13/Volvo_S60.pdf


    Son olarak, varsın 2 metre geç duralım, 2 litre fazla yakalım, 100'e gerekirse 2 saniye çıkalım çıkalım ama sağlığımız yerinde olsun. Zira o pedallara basmak için önce sağlam ayak-bacak gerekiyor.






    ikinci el diye sallamışsın: bu araba 2011 ocakta pazara sunulduğunda t4 baz 71, advance 80 bin'di. Bugün 2. elde 1.6-2 yaşdaki arabalara 73-74 isteniyor. Merak eden volvo s60 konusundan fiyatlara kronolojik olarak ulaşabilir.

    Son olarak en iyi araba en çok satan olsaydı, devlet başkanları sümbül kullanırdı, saçmalamanın lüzumu yok... Pazarlamanın 5 p'si var sadece biri product.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 20 Eylül 2012; 3:46:57 >




  • trapspeed

    Arkadaşım papağan gibi aynı lafları söyleyip duruyorsun.s60 ,iki aracı da orta donanım kabul edersen 150 kg daha ağır 3 serisinden.istersen gel kantara çıkartalım.ne anlatmaya çalışıyorsun sen yok 160 da geçiyormuş.

    0-100 de geçemiyor işte .sen bütün gün sıfır yüz yap yollarda bmw al

    ikisi de 1.6 turbo .sen fiyatlardan haber ver. ayrıca konu dizel volvo ile benzinli bmw kıyası.yok satmıyormuş o yüzden kötüymüş.dizel otomatikte sıra var volvoda.hayatında bayiye mi gittin.

    volvo satışlarını arttırdıkça zorunuza mı gidiyor anlamış değilim.

    zaten 19can84 kapaklarını koymuş iyi oku birşeyler öğren nazimisiniz anlamadım bu ne almancılık.

    gidin alın da benzin 5 lira olunca ağlamayın az yakıyormuş bmw duy da inanma.hangi teknik veriyi tutturmuş bmw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Donanim istiyorsaniz S60, araba istiyorsaniz BMW oneririm.

    Konunun özeti.


    Buraya vw fanı durumuna düşen sensin arkadaşım.
    volvoya araba değil diyen yoruma katılan olay budur diyen de sensin.
    Siz volvoya hakaret ederken iyi,akifsari vw'e laf edince kıyamet koparıyorsunuz.
    Objektif olun biraz.
    eğer sen kalkar volvoya araba değil dersen karşılığında da sana aynı şekilde cevap verirler.
    sonra da vw nerden çıktı şimdi dersin,kapısı kopan arabayı da yağlayamaz çekilirsin kenara.
    gocunma boşuna.
    quote:

    Orijinalden alıntı: transpeed
    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    Neye cevap veriyosun ki akif hoca?
    yorma nefesini.vatandaşın birinci vukuatı değil ki.
    Alman eşşeğin üstüne armasını yapıştırsa eşşeği önerir bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Eylül 2012; 10:08:11 >




  • trapspeed motor için verimsiz demiş ve bence doğru söylemiş.

    100 e kadar yetişemese de 100 den sonra yetişir denilmiş , performansın dengeli olacağından bahsedilmiş fakat aradaki 44 HP lik farkı dikkate almamışsınız. Bmw 44 hp eksiği ile bu değerlere ulaşıyor . Ayrıca araçların hafifletilmesi için büyük arge çalışmaları yapıldığını biliyorsunuz . volvonun 116 kg ağır olması bmw nin hatası değil ki , aksine bir başarısıdır.

    Son olarak 180 hp lik s60 a karşılık 136 hp lik değil 170 hp lik bmw versiyonu koymak gerekir ki zaten konuşmaya bile lüzum yok. ( bmw almanya sitesinde var değerleri.)


    eğer s60 ı bmw 3 serisine rakip olarak görüyorsanız fiyat konusunu göz ardı edeceksiniz. araç kalitesi olarak , donanım, performans olarak değerlendireceksiniz. Bu sebepten salt hagisi daha iyi sorusunu sorarken iki aracın aynı fiyatta olduğunu hayal edin, daha doğru sonuç elde edersiniz.

    fiyat konusunda ise başta bir mesaj atmıştım , 3,16i bu fiyatları etmez.



    Not: yakıt tüketim değerleri için gerçek kullanıcıların verdiği bilgiler çok daha değerli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed
    Shadowgeist gibi "small overlap" testini koyacaksan hiç tartışmaya girmeyeceğim.

    Donanım dese sınıfta kalırsın.
    Overlap dese kevgire dönmüş alamanları görürsün,güvenlik sistemi diye yağlarsın.
    Fiyat dese dudağın uçuklar.
    Volvonun bedava verdiği 1. sınıf deri koltuğa bmw de 5 bin lira para sayarsın.
    Hala gelmiş burada tartışmaya girmemekten bahsediyorsun.
    kabul et kardeşim arabadan falan çaktığın yok senin,alman sempatizanısın hepsi bu.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84
    Birincisi arabaların fabrika verilerine göre hızlanmada s60 önde.
    Test verilerine bakarsan 100-120 arasında s60 0.4 saniye fark atmış, 0-100 arası 0.6 saniye yemiş araba 100-120 arası 0.4 saniye atıyorsa yükselen hızla beraber diğerine fark atabileceğini herkes anlayabilir. Bu arabaların kullanıcısı şehiriçinde apaçilik yapmayacağına göre performans anlamında beklentisi de zaten 70-80 km 'den sonrasına yöneliktir.
    S60'ın tüketim verilerini nereden aldın bilmiyorum ama an itibariyle fabrika verisi olarak bile doğru değil, bunun dışında fabrika verisi şehiriçi 6.7 litre olan audi a4 ile eşit yaktığı test var. Yukarıda performansı test verileri üzerinden konuştuk ya hani, tutarlı olalım diye koyuyorum bunu...
    http://www.autobild.de/artikel/audi-a4-volvo-s60-vw-passat-vergleich-2873607.html
    Bunun dışında Volvo'nun Türkiyede yayınladığı ağırlık verisi kuru ağırlık, bmw'nin verileri ise 68 kg'lik sürücü+7kg eşya+%90 dolu depo ile olan veriler. "Teknik veriler hakkında bilgiler" kısmına tıklarsan açıklamasını görürsün, aynı standartta s60 t4 powershiftin ağırlığı 1598 kg, 316'dan 118 kg ağır yani.http://www.volvocars.com/de/all-cars/Documents/preislisten/MY13/Volvo_S60.pdf

    Son olarak, varsın 2 metre geç duralım, 2 litre fazla yakalım, 100'e gerekirse 2 saniye çıkalım çıkalım ama sağlığımız yerinde olsun. Zira o pedallara basmak için önce sağlam ayak-bacak gerekiyor.




    ikinci el diye sallamışsın: bu araba 2011 ocakta pazara sunulduğunda t4 baz 71, advance 80 bin'di. Bugün 2. elde 1.6-2 yaşdaki arabalara 73-74 isteniyor. Merak eden volvo s60 konusundan fiyatlara kronolojik olarak ulaşabilir.
    Son olarak en iyi araba en çok satan olsaydı, devlet başkanları sümbül kullanırdı, saçmalamanın lüzumu yok... Pazarlamanın 5 p'si var sadece biri product.

    Seni de uyarayım,bu işin sonu transpeed in alaman da alaman demesiyle sonuçlanacak,ve senin bunca emeğin heba olacak ondan hiç uğraşma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Eylül 2012; 10:16:43 >




  • Kimin araba ürettiğini yukarda görebiliyoruz.herkes eşit şartta girmiş teste.

    kapısı kopan da belli (vw) yamulan da belli.(bmw)

    ayrıca fren testleri aynı lastik ve jant kombinasyonu ile

    yapılmadıkça benim için bir anlam taşımıyor.

    lastik firmaları 2m için milyon dolar ar-ge yatırıyorken dospagen yanlısını alman basınına inanıp da eşit şartlarda olmayan bir testin yorumlarını bmw ye yontamam;volvoya da yontamam .

    bence bmw ödenen fiyata göre çok daha iyisini sunmalı hatta dizel olmalı .

    iki aracı aynı donanıma getirip buraya koymaya gerek yok heralde.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.