Şimdi Ara

Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
1
Favori
10.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E90 3.16i den S40 geçen biri olarak diyebilirimki konfor bakımından S40 çok üstün + olarak çok daha sorunsuz bir araç.Bmwler 3 yaşından sonra laçkalaşıyor...

    S60 dizel gibi bir seçenek varken,benzinli 3.16i şaka gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspento -- 20 Eylül 2012; 11:55:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    E90 3.16i den S40 geçen biri olarak diyebilirimki konfor bakımından S40 çok üstün + olarak çok daha sorunsuz bir araç.Bmwler 3 yaşından sonra laçkalaşıyor...

    S60 dizel gibi bir seçenek varken,benzinli 3.16i şaka gibi

    eski araçları dahil etmeye gerek yok.

    s60 da tereyağ gibi konforlu bir araç onu bilmeyen yoktur zaten.

    laçkalaşma biraz da kullanımla ilgili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugofarell

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar
    shadowgeist ve sen çamur atıyorsunuz burada bana. Yok biriniz çıkmış 4+4+4 muhabbeti yapar, biriniz çıkar boş yorum cart curt der. Siz kimsiniz asıl? Otomobil dünyasında neyin iyi neyin kötü olduğunu belirleyenler siz misiniz? F/P olayına tek siz mi karar veriyorsunuz? Bir rahat bırakın milleti ya herkes düşüncesini yazsın.

    Size katılıyorum ağır konuşmuşlar.
    Peki ağır konuşmalarına kim neden olmuş?
    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar
    donanım istiyorsan volvo araba istiyorsan bmw al derim

    Buradan ne çıkar?
    Volvo araba değil.
    Kısacası dünyaya mal olmuş bir markaya düpedüz hakaret etmişsiniz.
    Eğer bir davranışı eleştireceksek ona neden olan davranışla başlamalıyız.
    Ben sizin yerinizde olsam öncelikle insanları kışkırtacak sözler söylemem ki onlardan da ağır cevaplar gelmesin.


    Orada siz benim demek istediğimi yanlış anlamışsınız. Volvo gibi bir markaya kesinlikle hakaretim söz konusu değil. Ben arabayı araba yapan yani, sürüş özellikleri, motor, şanzıman, yol tutuş gibi konularda BMW'yi üstün gördüğüm için araba istiyorsanız BMW öneririm dedim. Volvo'nun da donanım artısı var işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed



    o testler yapıldıktan sonra senin burada balladığın alamanların tamamı rezil rüsva duruma düşüp açıklama yapmak durumunda kaldılar.
    Hatta dünyanın en büyük markalarından olan mercedes çıktı böyle kaza olmaz dedi,sonrasında yediği haltı kabul etti.
    Otomobil dünyası karıştı,testlerin 5 yıldız usulüne göre değil gerçek kaza durumuna göre yapılma durumu ortaya çıktı.
    Senin gibi birkaç zevat da çıkıp kopan kapılara güvenlik sistemi,paramparça olan arabalara da nasılsa böyle kaza olmaz diye yağlama işlemi yaptı.
    Ben bmw karoseri güvensiz demedim,volvo bmw nin yanında araba değil muhabbeti çekenlere gereken cevabı verdim.
    Ve volvonun satış rekorları kırması da insanların senin gibi 100km ye kaç saniyede çıkacaklarına değil arabanın parasına göre onlara ne sunduğuna göre araba aldığına işaret.
    BMW'nin yaptığı arabaya hiç bir şey söylemem,ama buradaki distribütör adam kazıklıyorsa bana kimse bunu marka farkı bilmemne zımbırtılarıyla açıklayamaz.
    Avrupadaki müşteri adam da benim insanım enayi mi?
    Yani milleti artık eskisi gibi enayi yerine koyamıyorlar diye üzülme,s60 gibi araçlar piyasaya çıktıkça almanların elinde kazıklama kozu kalmayacak.
    zamanla herşey avrupa ve amerikadaki standartların ölçüsüne gelecek,insanlardan marka parası adı altında para söğüşleyemeyecekler.
    Sen de burada alaman avukatlığı yapamayacaksın.:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Eylül 2012; 13:56:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Orada siz benim demek istediğimi yanlış anlamışsınız. Volvo gibi bir markaya kesinlikle hakaretim söz konusu değil. Ben arabayı araba yapan yani, sürüş özellikleri, motor, şanzıman, yol tutuş gibi konularda BMW'yi üstün gördüğüm için araba istiyorsanız BMW öneririm dedim. Volvo'nun da donanım artısı var işte.

    Sadece ben değil herkes aynı şekilde anladı söylediklerinizi.
    Sürüş özellikleri kötü değil ki s60ın.
    Motoru da kötü değil.
    Powershift başarılı sorun çıkarmamış bir şanzıman.
    Sürüş özelliklerinde donanımlı araç daha konforlu ve rahat olacağı için s60 önde olacaktır.
    Takdir edersiniz ki boş bir arabayla gezmek nerde,full bir araçla gezmek nerde.
    Evet yol tutuş şanzıman ve hızlanma performansında bmw daha iyi olabilir.
    Ama bu sizin volvo sadece donanım veriyor bmw araba veriyor demenizi haklı çıkarmaz(öyle kastetmeseniz bile).
    İkisi de çok güzel arabadır,ve her birinin ayrı ayrı üstünlükleri vardır deseniz insanlar bu kadar tepkiyi göstermezdi.




  • volvoyu bende düşündüm o yıllarda üretilen modellerinde kronik bir problemi vardı ve fabrikası sürekli el değiştiriyordu ayrıca servisine ford bakıyordu ve sadece arabaya bakıyorlardı.Bmw yi seçtim aldım memnunum ye kürküm ye olayını tatmak istiyor kronik problem servis sorunu yaşamak istemiyorsan bmw derim 90 milyarı veren adam 100ü de verir zaten.Kaza yapacağım da volvo beni kurtarak diyorsan sen bilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi easymen -- 20 Eylül 2012; 13:57:43 >
  • Sadece bmw nin üstün olduğu kriterleri arabayı araba yapan kriterler şeklinde ele alıp

    volvo araba değil demek

    yine cehalettir marka fanatikliğidir.



    değişen birşey yok.volvonun da üstünlüklerini yazsanıza belki aracı almak isteyen konuyu açan arkadaş

    volvonun üstün olduğu tarafları değerlendirecek.

    ayrıca bmw nin üstünlüğü öyle atla deve de değil yani. zaten performans üstünlüğü yok.0-100 üstünlüğü performans üstünlüğü değildir.

    yol tutuş direksiyon (titreme problemini bilmeyen yok heralde) bmw de m sport pakette fark yaratır.

    siz sanıyor musunuz ki volvo 100 le bmw 160 la aynı viraja girebiliyor.
  • ben olsam s60 alırdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugofarell

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Orada siz benim demek istediğimi yanlış anlamışsınız. Volvo gibi bir markaya kesinlikle hakaretim söz konusu değil. Ben arabayı araba yapan yani, sürüş özellikleri, motor, şanzıman, yol tutuş gibi konularda BMW'yi üstün gördüğüm için araba istiyorsanız BMW öneririm dedim. Volvo'nun da donanım artısı var işte.

    Sadece ben değil herkes aynı şekilde anladı söylediklerinizi.
    Sürüş özellikleri kötü değil ki s60ın.
    Motoru da kötü değil.
    Powershift başarılı sorun çıkarmamış bir şanzıman.
    Sürüş özelliklerinde donanımlı araç daha konforlu ve rahat olacağı için s60 önde olacaktır.
    Takdir edersiniz ki boş bir arabayla gezmek nerde,full bir araçla gezmek nerde.
    Evet yol tutuş şanzıman ve hızlanma performansında bmw daha iyi olabilir.
    Ama bu sizin volvo sadece donanım veriyor bmw araba veriyor demenizi haklı çıkarmaz(öyle kastetmeseniz bile).
    İkisi de çok güzel arabadır,ve her birinin ayrı ayrı üstünlükleri vardır deseniz insanlar bu kadar tepkiyi göstermezdi.


    Ben Volvo'nun surus ozellikleri kotu demıyorum kı. Ama BMW'nın bu konuda daha ıyı oldugu da gercek. Ayrıca sızı cıkarırsak mesajımı yanlıs anlayan ve abuk subuk milleti asagılayan 2 tane tip de pek umrumda degıl acıkcası.

    Neyse ben daha fazla uzatmak ıstemıyorum bu muhabbetı. Iyı gunler dılerım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bir S60 kullanıcısı olarak kesinlikle 3 serisi derim. T4, 316i, 320d kullandım.

    S60'da çok iyi bir otomobil ama F30 tadında değil. F30 gerçekten hem konforlu, hemde çok zevkli sürüş açısından. kullandığım iki modelinde direksiyonu S60'ın çok üzerindeydi. fren dozlaması, şanzımanın tepkileri, akışı falan mükemmel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    bir S60 kullanıcısı olarak kesinlikle 3 serisi derim. T4, 316i, 320d kullandım.

    S60'da çok iyi bir otomobil ama F30 tadında değil. F30 gerçekten hem konforlu, hemde çok zevkli sürüş açısından. kullandığım iki modelinde direksiyonu S60'ın çok üzerindeydi. fren dozlaması, şanzımanın tepkileri, akışı falan mükemmel.

    S60 da zf direksiyon opsiyonunu almışmıydınız?

    f30 tadında olmadığını zaten biz de belirttik

    burada konu o tadın yarattıpı fark ödediğinize karşılık verecek mi

    t4 ile 3.16 i kıyası da yapılmıyor

    d2 powershift dizel ile 3.16 benzinli kıyası yapılıyor.

    bmw benzinli ve daha pahalı olmasına rağmen kesinlikle tercih edilmeli diyebilir misiniz.?

    evet ,s60 dizel olsa, 10.000 daha ucuz olsa ,daha donanımlı olsa bile tercih etmem diyorsanız saygı duyarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Volvo forum avukatları mı tutumuş, ne yapmış?

    Hadi Euro-Ncap sonuçlarına bakalım. S60 Euro-Ncap'e bile girmemiş ama V60'ı baz alıyoruz. O da ne? Yetişkin, çocuk ve yaya güvenliği disiplinlerinin tamamında BMW 3 daha iyi.

    Herşeyi efsaneleştirmeye çalışmayın. Ayrıca F30 3-serisi çok rijit ve sağlam bir araç. Teneke değil. Ncap puanları da daha yüksek. 8-ileri ZF'si bile aradaki farka değer...

     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)




    Yok arkadaşım şimdi yeni moda amerikada yapılan ııhs testleri.Saçma sapan testlerle araçları haşat ediyorlar sonrada poor, marginal diye düşük notlar veriyorlar.Kalkıp ncap testlerini göstereceklerine o testleri baz alıp alman arabalarına bok atıyorlar.Yeni moda bu oldu forumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    bir S60 kullanıcısı olarak kesinlikle 3 serisi derim. T4, 316i, 320d kullandım.

    S60'da çok iyi bir otomobil ama F30 tadında değil. F30 gerçekten hem konforlu, hemde çok zevkli sürüş açısından. kullandığım iki modelinde direksiyonu S60'ın çok üzerindeydi. fren dozlaması, şanzımanın tepkileri, akışı falan mükemmel.

    S60 da zf direksiyon opsiyonunu almışmıydınız?

    f30 tadında olmadığını zaten biz de belirttik

    burada konu o tadın yarattıpı fark ödediğinize karşılık verecek mi

    t4 ile 3.16 i kıyası da yapılmıyor

    d2 powershift dizel ile 3.16 benzinli kıyası yapılıyor.

    bmw benzinli ve daha pahalı olmasına rağmen kesinlikle tercih edilmeli diyebilir misiniz.?

    evet ,s60 dizel olsa, 10.000 daha ucuz olsa ,daha donanımlı olsa bile tercih etmem diyorsanız saygı duyarım.



    S60'ın opsiyon direksiyon sistemini bilmiyorum. benim kullandığım araç eski kasa T5. T4 ile test sürüşü yaptım, ZF direksiyon opsiyonu nedir? direksiyon ağırlığını manuel ayarladığınız bir mod var, ondan bashediyorsanız çok önemli birşey değil o, sistemin ana yapısını değiştiremez. elektornik olarak ağırlığını değiştiriyor sadece.

    D2 powershift yerine 316i tercih etmek için üzerine biraz daha ödeyebilirim evet. ama bu kişisel bir yorum, benim için otomobili kullanırken aldığım keyif herşeyin üzerinde gelir. fakat şu da var dizel powershift S60 daha ucuz olmasına rağmen diyorsunuz ama bunlar aynı seviye veya performansta motorlar değil, bunu atlamamak gerekir. arada az bir fark olsa neyse de, ciddi bir performans farkı var. sizin bashettiğiniz konu S60 eğer 130-140hp civarı bir dizel motor olsaydı geçerli olacaktı. o durumda ben belki yine 316i tercih edebilirdim ama başkasına S60 tavsiye ederdim bu kez.

    ha yine de, yakıt ekonomisi ve fiyat/donanım dengesi daha ön plandaysa S60 rahatlıkla tercih edilebilir. gayet de mantıklı ve iyi bir seçim olur.




  • ben volvo cok sevemiyorum tipini felan ama volvo jeeplerin begeniyorum sadece, prestijli ve tok duruyor. ama otomobillerini sevemiyorum hatta arkadasim sifir s40 aldi cok cok aman aman demedim zevkler farkli tabiki, Bmw seviyorum her modeli prestijli duruyor kasa tasarimlarida eskimiyo halen e36 sik duruyo o yuzden bmw derdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    1- Hızlanma verilerine gelince fabrika verisine bakarsınız, tüketime gelince fabrika verileri doğru olmaz. Buyrun o zaman tüketimler,
    http://www.volvocars.com/tr/all-cars/volvo-s60/details/pages/technical-spec.aspx
    2- Verdiğiniz almanca kaynakta, ağırlık kısmının açıklamasında sürücü ve mürettebatın ağırlığından bahsedilmiş. Altta eklediğim linkte R-Design s60'ın curb ağırlığı 1470 kg olarak ölçülmüş bu şartlar altında daha donanımsız S60'ın curb ağırlığının 1486kg olması imkansız. Yani volvo internet sitesine koyduğu ağırlık verileri kuru ağırlık değil. Ayrıca türkçe kullanma klavuzunda yüksüz ağırlığa sürücü ve %90 depo dahildir denilmiş.
    http://www.oneshift.com/new_cars/car_overview.php?pid=3087
    3- Bahsettiğin F30 kasa Bmw'de şahin değil. Ncap'ten yolcu koruması 95 puan alan bir otomobil. Yanal testlere girmiş, çocuk koruma ve darbe emmeden tam puan almış. S60'ın daha euroncap sonucu bile yok. Peşin hükümlü olmaya hiç gerek yok.
    4- Varsın 2 metre geç dursun ne demektir ? Bu nasıl mantıkdır öyle ? BMW duruğu anda Volvo yaklaşık 30 kph hıza sahip. Yaya ölümü için sebeptir bu.
    5- Bu segment otomobilin başarısı satış rakamıyla ölçülmeyecek ise ne ile ölçülür? Symbol ile Devlet başkanı örneğinin mantığı nedir ? 3 serisi ile S60'ın ABD satışları arasındaki 70 bin fark pazarlamanın ürünü mü diyorsunuz ?

    Hızlanma verisini test'ten, tüketim verisini fabrikadan alan (onu da yanlış alan) sensin, ben değil. Ben ikisinden de bahsettim, madem hızlanmayı testten alıyoruz, tüketimi de test zerinden konuşalım dedim. Kendi yaptıklarını başkası yapmış gibi konuşarak kendini kandırırsın anca.

    İkinci olarak ben gidiyorum volvo'nun almanya sitesinden hangi standartla ölçüldüğü bilgisi de yer alan veri koyuyorum, sen ne olduğu belirsiz siteden.
    Sonra da kalkmış kullanım klavuzunda öyle yazıyor diyorsun. Güzel kardeşim kullanım klavuzunun neresinde aracın ağırlığı yazıyor? Buyur bak 2012 s60 kullanım klavuzunun linkini koyuyorum göster bakalım neresinde yazıyor.http://s2.dosya.tc/server19/IeeTEC/S60_owners_manual_MY12_TR_tp13312.pdf.html
    bulamadın mı? bak bu da 2011 yılına ait buyur burdan dene...http://s2.dosya.tc/server19/thWMQf/S60_owners_manual_MY11_TR_tp12686.pdf.html

    Bmw'nin kullandığı ölçüm standartıyla, bu aracın ağırlığı şudur diye bir kaynak gösterebilir misin? Bak ben gösteriyorum...

     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)



    Güvenlik meselesine gelirsek.Fotoğraflar ortada, volvo'nun yaşam kafesinde en ufak hasar yok, bmw sürücü jantı kucağına alacak nerdeyse. Hangi önyargıdan bahsediyorsun? Önyargı demek somut veriye dayanmadan edinilen fikir demektir.
     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)

     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)

     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)

     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)


    Bunlar önyargı falan değil, gayet güzel objektif yargılamanın kanıtları...

    Fren meselesine gelirsek frenlemeye etken onlarca faktör var, asfalt sıcaklığından tut, havadaki nem oranına, lastik-zemin arasındaki sürtünme katsayısına kadar onlarca değişken var.

    Mesela burda s60 bmw 3'e 9 feet fark atmış, 2.7 metre eder. En azından çevresel koşullar aynıyken yapılmış testler, eotodergi gibi tırdan tut iş makinasına kadar her türlü taşıtın gelip geçtiği, asfalt kalitesinin sürekliği değiştiği bir ortamda, biri ağustos ortası diğeri sonbaharda değişik sıcaklık-nem koşullarında yapılmamış.
    [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=TR7P1HlPFBA&feature=player_embedded#!]

    Bu arada 30'la giden araç 2 metrede duruyor olsaydı 100 'le giden araç 20 metre'de dururdu, o da formula 1 arabası standartı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 20 Eylül 2012; 20:25:36 >




  • şimdi işin içinde powershift varken bence bmw zaten açık ara bmw
  • bu bmw baska bı bmw,eskı kasayla hıc bı ılgısı kalmamıs her bakımdan,eger eskı kasa dersen kesınlıkle volvo al derım ama yenı kasayla kıyaslıosan kesınlıkle bmw derım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    1- Hızlanma verilerine gelince fabrika verisine bakarsınız, tüketime gelince fabrika verileri doğru olmaz. Buyrun o zaman tüketimler,
    http://www.volvocars.com/tr/all-cars/volvo-s60/details/pages/technical-spec.aspx
    2- Verdiğiniz almanca kaynakta, ağırlık kısmının açıklamasında sürücü ve mürettebatın ağırlığından bahsedilmiş. Altta eklediğim linkte R-Design s60'ın curb ağırlığı 1470 kg olarak ölçülmüş bu şartlar altında daha donanımsız S60'ın curb ağırlığının 1486kg olması imkansız. Yani volvo internet sitesine koyduğu ağırlık verileri kuru ağırlık değil. Ayrıca türkçe kullanma klavuzunda yüksüz ağırlığa sürücü ve %90 depo dahildir denilmiş.
    http://www.oneshift.com/new_cars/car_overview.php?pid=3087
    3- Bahsettiğin F30 kasa Bmw'de şahin değil. Ncap'ten yolcu koruması 95 puan alan bir otomobil. Yanal testlere girmiş, çocuk koruma ve darbe emmeden tam puan almış. S60'ın daha euroncap sonucu bile yok. Peşin hükümlü olmaya hiç gerek yok.
    4- Varsın 2 metre geç dursun ne demektir ? Bu nasıl mantıkdır öyle ? BMW duruğu anda Volvo yaklaşık 30 kph hıza sahip. Yaya ölümü için sebeptir bu.
    5- Bu segment otomobilin başarısı satış rakamıyla ölçülmeyecek ise ne ile ölçülür? Symbol ile Devlet başkanı örneğinin mantığı nedir ? 3 serisi ile S60'ın ABD satışları arasındaki 70 bin fark pazarlamanın ürünü mü diyorsunuz ?

    Hızlanma verisini test'ten, tüketim verisini fabrikadan alan (onu da yanlış alan) sensin, ben değil. Ben ikisinden de bahsettim, madem hızlanmayı testten alıyoruz, tüketimi de test zerinden konuşalım dedim. Kendi yaptıklarını başkası yapmış gibi konuşarak kendini kandırırsın anca.

    İkinci olarak ben gidiyorum volvo'nun almanya sitesinden hangi standartla ölçüldüğü bilgisi de yer alan veri koyuyorum, sen ne olduğu belirsiz siteden.
    Sonra da kalkmış kullanım klavuzunda öyle yazıyor diyorsun. Güzel kardeşim kullanım klavuzunun neresinde aracın ağırlığı yazıyor? Buyur bak 2012 s60 kullanım klavuzunun linkini koyuyorum göster bakalım neresinde yazıyor.http://s2.dosya.tc/server19/IeeTEC/S60_owners_manual_MY12_TR_tp13312.pdf.html
    bulamadın mı? bak bu da 2011 yılına ait buyur burdan dene...http://s2.dosya.tc/server19/thWMQf/S60_owners_manual_MY11_TR_tp12686.pdf.html
    Güvenlik meselesine gelirsek.Fotoğraflar ortada, volvo'nun yaşam kafesinde en ufak hasar yok, bmw sürücü jantı kucağına alacak nerdeyse. Hangi önyargıdan bahsediyorsun? Önyargı demek somut veriye dayanmadan edinilen fikir demektir.

    1- Verdiğim tüketim verilerini direk volvo'nun internet sitesinden alıp koymuşum, "onu da yanlış alan" derken dikkat edin biraz. Tüketim verilerine gelirsek önce Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz.


    2- Almanca klavuzdaki açıklamada, sürücü + %90 depo gibi bir açıklama göremiyorum. Sürücü vs Mürettebat için belirtilen optimum ağırlıktan bahsedilmiş, Belirtilen normların açıklamasına baktığımda yine sürücü + %90 depo + 7kg yük gibi bir açıklama yok. Ayrıca türkçe klavuzda boş ağırlık olarak "Sürücü ve %90 depo dahil denilmiş, Volvo türkçe internet sitesinde verilen ağırlık boş ağırlık değil mi ? Madem ne olduğu belirsiz kaynaklardan dediniz. Buyrun IIHS'nin paylaştığı curb ağırlıkları. Tüm otomobiller eşit şartlar altındayken kantara çıkarılıp tartılmış bakalım arada ne kadar fark var ? 47lb yani sadece 21kg.

    http://www.iihs.org/ratings/roof/detailsbyclass.aspx?15


    3- Ben BMW, volvo'dan daha güvenli demedim. Sadece "small overlap testine" bakarak tüm kriterleri çöpe atamazsınız dedim. Ayrıca Euroncap, Tam beton çarpışma testinde 3 serisi, V60'dan daha fazla puan almış. Ayrıca 3 serisi, IIHS "moderate overlap", "Side impact", "Roof Strentgh" testlerinden "Good" almış. Öyle bir anlatılıyor ki bir yanda Tata diğer yanda Volvo gibi bir algı ortaya çıkıyor.

    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1667&seriesid=458
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1668&seriesId=458




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed



    tartıştığın konular son derece yersiz.
    Kısaca açıklayayım.
    Olay sadece güvenlik değil.
    Volvo s60 donanımlı haliyle 3 serisinden 10 bin lira ucuza satılıyor.
    Bomboş arabaya sırf üstünde bmw arması var diye 10 bin lira fazladan verilmez.
    Ve dikkatini çekerim BMW yani borusan bunu sadece bizim ülkemizde yapıyor.
    Dışardaki volvo s60 bmw 3 serisi fiyatlandırmalarına bakarsan bu şaşırtıcı gerçeği basitçe görürsün.
    Yani burada ne şanzıman,ne arkadan itiş ne cart ne curt yok,söğüş parası var.
    insanlara da söğüş parası ödetme babında hala çıkıp bmw öneren zihniyet de alamancıdır.
    nokta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    Tamamda fazladan verdiğin para çöpe mi gidiyor ? Satarken aynı fiyata mı satıyorsun s60 ile.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.