Şimdi Ara

Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
1
Favori
10.501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Tamamda fazladan verdiğin para çöpe mi gidiyor ? Satarken aynı fiyata mı satıyorsun s60 ile.

    Güzel kardeşim satarken ne alaka yahu?
    Sen araba alırken satarken ne kadar eder diye mi alıyosun,yoksa arabanın özelliklerine göre mi alıyosun?
    O zaman 3 serisine falan 100 bin bağlamaya gerek yok git 70 bini söğüşlen jetta al,satarken aynı paraya az zarar edersin.
    Yukarda açıkladılar zaten 5 bin lira bile fark etmiyor 2. elde iki araç arasında.
    Hadi onu da geçtim bmw benzinli,öteki dizel.
    Millet işi gücü bırakıp dizel varken niye benzinliye binsin yahu?
    Niye bomboş arabaya üstelik sadece bizim ülkemize özel dünya kadar parayı fazladan sayalım?
    Niye bu arabaların fiyatları dışarda bu kadar kazık değil?
    Niye ikisinin fiyatı hemen hemen aynı?
    Niye dışarda kimseye markası var şanzımanı var cartı var curtu var diye 10 20 bin arası palavra sıkamıyor bu bmw merso audi üçlüsü?
    Bizim memleketteki arabanın koltuğunun altına reşat altın mı koyuyorlar ekstradan haberimiz yok?
    Bizim milletimizin enayi yerine konmasına niye bu kadar seyircisiniz?
    Arkadaşım alamancı deyince size bozulmayın.
    Dünyada sadece bizim ülkemize geçerli olan bir kazığı bile burada gelip ama satarken daha hızlı satılır kafasıyla savunmaya çalışıyorsunuz.
    Hakkaten eğitim şart ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Eylül 2012; 16:51:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Tamamda fazladan verdiğin para çöpe mi gidiyor ? Satarken aynı fiyata mı satıyorsun s60 ile.

    Güzel kardeşim satarken ne alaka yahu?
    Sen araba alırken satarken ne kadar eder diye mi alıyosun,yoksa arabanın özelliklerine göre mi alıyosun?
    O zaman 3 serisine falan 100 bin bağlamaya gerek yok git 70 bini söğüşlen jetta al,satarken aynı paraya az zarar edersin.
    Yukarda açıkladılar zaten 5 bin lira bile fark etmiyor 2. elde iki araç arasında.
    Hadi onu da geçtim bmw benzinli,öteki dizel.
    Millet işi gücü bırakıp dizel varken niye benzinliye binsin yahu?
    Niye bomboş arabaya üstelik sadece bizim ülkemize özel dünya kadar parayı fazladan sayalım?
    Niye bu arabaların fiyatları dışarda bu kadar kazık değil?
    Niye ikisinin fiyatı hemen hemen aynı?
    Niye dışarda kimseye markası var şanzımanı var cartı var curtu var diye 10 20 bin arası palavra sıkamıyor bu bmw merso audi üçlüsü?
    Bizim memleketteki arabanın koltuğunun altına reşat altın mı koyuyorlar ekstradan haberimiz yok?
    Bizim milletimizin enayi yerine konmasına niye bu kadar seyircisiniz?
    Arkadaşım alamancı deyince size bozulmayın.
    Dünyada sadece bizim ülkemize geçerli olan bir kazığı bile burada gelip ama satarken daha hızlı satılır kafasıyla savunmaya çalışıyorsunuz.
    Hakkaten eğitim şart ya.



    Bu meblağlara otomobil satın alırken 2. el piyasasını düşünmeyen insan var mı ? O zaman herkes Saab alsın, donanım,kalite hepsi bir arada. Bu arada Sahibindene 100-105 bine koyulan F30 316 ilanları 1 hafta durmuyor. Nereye 5 bin lira fark varmış ? Ayrıca Dünya'nın heryerinde Volvo, BMW'den ucuzdur, Bizim ülkemize has bir konu değil bu.

    Mesela ABD;

    328i xDrive 2.0 245ps -- 38.500 $
    S60 T5 AWD 2.0 250ps -- 31.500 $




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    328i xDrive 2.0 245ps -- 38.500 $
    S60 T5 AWD 2.0 250ps -- 31.500 $

    sahibinden.comda ilanların 5 dakika durmaması sürelerinin dolmasından kimse kimseyi havada kapmıyor.
    Ayrıca çok 2. el meraklısıysan 1.6dizel araba her şart ve surette benzinli arabadan daha kolay elden çıkarılır.
    Ayrıca 4 çekerleri verene kadar standart versiyonları vereydin dünyanın en gelişmiş ülkesinde:
    3.28==> 36.500
    s60 t5==> 31.750
    Buyrun ingiltere(3 serisi burada 2.0 motorla geliyor fiyatlara dikkat)
    Volvo S60 D3 ES Start Stop 1984cc 163 ps £25,395
    BMW 3 Series 320i SE 1997cc 184 bhp £25,865
    dünyanın hangi ülkesinde bizimki gibi fiyat farkı var?
    Amerika bizim 10 katımız daha gelişmiş bir ülke ve aradaki fark 5bin doların altındayken(üstelik araçların donanım seviyeleri aynı),bizdeki bu bomboş araba-dolu araba arasındaki fazladan 10-15 bin dolar nereden çıkıyor güzel kardeşim?
    Bunu neyle açıklayacaksın?
    Hala itiraf edemiyor musun milletimizin enayi yerine konulduğunu?
    sırf alaman hayranı olduğun için bu arabaları önerdiğini?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Eylül 2012; 17:30:48 >




  • Full+full d sınıfı araç alirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    328i xDrive 2.0 245ps -- 38.500 $
    S60 T5 AWD 2.0 250ps -- 31.500 $

    sahibinden.comda ilanların 5 dakika durmaması sürelerinin dolmasından kimse bmw yi havada kapmıyor.
    Ayrıca 4 çekerleri verene kadar standart versiyonları vereydin dünyanın en gelişmiş ülkesinde:
    3.28==> 36.500
    s60 t5==> 31.750
    Amerika bizim 10 katımız daha gelişmiş bir ülke ve aradaki fark 5bin doların altındayken(üstelik araçların donanım seviyeleri aynı),bizdeki bu bomboş araba-dolu araba arasındaki fazladan 10-15 bin dolar nereden çıkıyor güzel kardeşim?
    Bunu neyle açıklayacaksın?

    Yanlışlık olmuş awd konusunda herneyse araçların donanım seviyeleri aynı ikiside bomboş start donanım dikkat ettiysen.

    3.28==> 36.500
    s60 t5==> 31.750

    Aradaki fark 4750 $ miktar sana az gelebilir ama liste fiyatı 30-35 bin dolar olan otomobiller için oldukça fazla bir miktar. Araçların ortalama fiyatı 33.000 dolar dersek otomobil farkı yaklaşık %15'ine denk geliyor.


    Aynı şekilde Türkiye'ye bakalım; İki otomobilin baz modeli 120-130 bin arasında. S60 T5 Advance 146 bin, 328i Luxury Line + denk donanımlar yaklaşık 160 bin. Aradaki fark 15 bin diyelim. Otomobillerin ortalama fiyatları 150 bin dersek bu fark yuzde 10 gibi bir rakama tekabul ediyor. Yani oranlayınca Türkiye'de fark daha az aslında.


    quote:

    10-15 bin dolar nereden çıkıyor güzel kardeşim?


    Bunun konuyla ne alakası var. %84,%18 kdv alan devletin suçu bu. ABD'deki 5 bin dolara %84 ötv eklersen fark zaten 16-17 bin TL ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    volvo da bmw de 1.6 motoru aynı kdv ile satıyor.
    Aradaki fark belli.
    Geçiniz.
    Ayrıca ingiltere fiyatını da yazdım araçların.
    İstersen diğer ülkelerden de örnek veririm.
    Aynı çıkarsa ne yapacaksın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    sırf alaman hayranı olduğun için bu arabaları önerdiğini?

    Benzinli 320 ile, Dizel S60 fiyatlarını koymuşsun. Normali böyle olacak;

    320d SE £28,080
    S60 D3 £25,395


    Aradaki fark 3 bin pound yani türk lirası karşılığı 8700 lira. bunu %80 Ötv ile çarpalım etti mi 16.000 TL. Şimdi Türkiye'deki fiyat farklarına bakalım.


    S60 D3 -- 99.000 TL
    320d -- 114.000 TL

    Aradaki fark 15.000 TL. Gördün mü arkadaşım kimsenin kimseyi "söğüşlediği" falan yok. fahiş fiyat farkı bizim saçma sapan vergi sistemimizden kaynaklanıyor. Dünya'nın heryerinde Volvo, BMW'den ucuzdur. Boşuna vaktini harcama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    1- Hızlanma verilerine gelince fabrika verisine bakarsınız, tüketime gelince fabrika verileri doğru olmaz. Buyrun o zaman tüketimler,
    http://www.volvocars.com/tr/all-cars/volvo-s60/details/pages/technical-spec.aspx
    2- Verdiğiniz almanca kaynakta, ağırlık kısmının açıklamasında sürücü ve mürettebatın ağırlığından bahsedilmiş. Altta eklediğim linkte R-Design s60'ın curb ağırlığı 1470 kg olarak ölçülmüş bu şartlar altında daha donanımsız S60'ın curb ağırlığının 1486kg olması imkansız. Yani volvo internet sitesine koyduğu ağırlık verileri kuru ağırlık değil. Ayrıca türkçe kullanma klavuzunda yüksüz ağırlığa sürücü ve %90 depo dahildir denilmiş.
    http://www.oneshift.com/new_cars/car_overview.php?pid=3087
    3- Bahsettiğin F30 kasa Bmw'de şahin değil. Ncap'ten yolcu koruması 95 puan alan bir otomobil. Yanal testlere girmiş, çocuk koruma ve darbe emmeden tam puan almış. S60'ın daha euroncap sonucu bile yok. Peşin hükümlü olmaya hiç gerek yok.
    4- Varsın 2 metre geç dursun ne demektir ? Bu nasıl mantıkdır öyle ? BMW duruğu anda Volvo yaklaşık 30 kph hıza sahip. Yaya ölümü için sebeptir bu.
    5- Bu segment otomobilin başarısı satış rakamıyla ölçülmeyecek ise ne ile ölçülür? Symbol ile Devlet başkanı örneğinin mantığı nedir ? 3 serisi ile S60'ın ABD satışları arasındaki 70 bin fark pazarlamanın ürünü mü diyorsunuz ?

    Hızlanma verisini test'ten, tüketim verisini fabrikadan alan (onu da yanlış alan) sensin, ben değil. Ben ikisinden de bahsettim, madem hızlanmayı testten alıyoruz, tüketimi de test zerinden konuşalım dedim. Kendi yaptıklarını başkası yapmış gibi konuşarak kendini kandırırsın anca.

    İkinci olarak ben gidiyorum volvo'nun almanya sitesinden hangi standartla ölçüldüğü bilgisi de yer alan veri koyuyorum, sen ne olduğu belirsiz siteden.
    Sonra da kalkmış kullanım klavuzunda öyle yazıyor diyorsun. Güzel kardeşim kullanım klavuzunun neresinde aracın ağırlığı yazıyor? Buyur bak 2012 s60 kullanım klavuzunun linkini koyuyorum göster bakalım neresinde yazıyor.http://s2.dosya.tc/server19/IeeTEC/S60_owners_manual_MY12_TR_tp13312.pdf.html
    bulamadın mı? bak bu da 2011 yılına ait buyur burdan dene...http://s2.dosya.tc/server19/thWMQf/S60_owners_manual_MY11_TR_tp12686.pdf.html
    Güvenlik meselesine gelirsek.Fotoğraflar ortada, volvo'nun yaşam kafesinde en ufak hasar yok, bmw sürücü jantı kucağına alacak nerdeyse. Hangi önyargıdan bahsediyorsun? Önyargı demek somut veriye dayanmadan edinilen fikir demektir.

    1- Verdiğim tüketim verilerini direk volvo'nun internet sitesinden alıp koymuşum, "onu da yanlış alan" derken dikkat edin biraz. Tüketim verilerine gelirsek önce Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz.


    2- Almanca klavuzdaki açıklamada, sürücü + %90 depo gibi bir açıklama göremiyorum. Sürücü vs Mürettebat için belirtilen optimum ağırlıktan bahsedilmiş, Belirtilen normların açıklamasına baktığımda yine sürücü + %90 depo + 7kg yük gibi bir açıklama yok. Ayrıca türkçe klavuzda boş ağırlık olarak "Sürücü ve %90 depo dahil denilmiş, Volvo türkçe internet sitesinde verilen ağırlık boş ağırlık değil mi ? Madem ne olduğu belirsiz kaynaklardan dediniz. Buyrun IIHS'nin paylaştığı curb ağırlıkları. Tüm otomobiller eşit şartlar altındayken kantara çıkarılıp tartılmış bakalım arada ne kadar fark var ? 47lb yani sadece 21kg.

    http://www.iihs.org/ratings/roof/detailsbyclass.aspx?15


    3- Ben BMW, volvo'dan daha güvenli demedim. Sadece "small overlap testine" bakarak tüm kriterleri çöpe atamazsınız dedim. Ayrıca Euroncap, Tam beton çarpışma testinde 3 serisi, V60'dan daha fazla puan almış. Ayrıca 3 serisi, IIHS "moderate overlap", "Side impact", "Roof Strentgh" testlerinden "Good" almış. Öyle bir anlatılıyor ki bir yanda Tata diğer yanda Volvo gibi bir algı ortaya çıkıyor.

    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1667&seriesid=458
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1668&seriesId=458

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 22 Eylül 2012; 18:52:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    1- Verdiğim tüketim verilerini direk volvo'nun internet sitesinden alıp koymuşum, "onu da yanlış alan" derken dikkat edin biraz. Tüketim verilerine gelirsek önce Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz.


    2- Almanca klavuzdaki açıklamada, sürücü + %90 depo gibi bir açıklama göremiyorum. Sürücü vs Mürettebat için belirtilen optimum ağırlıktan bahsedilmiş, Belirtilen normların açıklamasına baktığımda yine sürücü + %90 depo + 7kg yük gibi bir açıklama yok. Ayrıca türkçe klavuzda boş ağırlık olarak "Sürücü ve %90 depo dahil denilmiş, Volvo türkçe internet sitesinde verilen ağırlık boş ağırlık değil mi ? Madem ne olduğu belirsiz kaynaklardan dediniz. Buyrun IIHS'nin paylaştığı curb ağırlıkları. Tüm otomobiller eşit şartlar altındayken kantara çıkarılıp tartılmış bakalım arada ne kadar fark var ? 47lb yani sadece 21kg.

    http://www.iihs.org/ratings/roof/detailsbyclass.aspx?15


    3- Ben BMW, volvo'dan daha güvenli demedim. Sadece "small overlap testine" bakarak tüm kriterleri çöpe atamazsınız dedim. Ayrıca Euroncap, Tam beton çarpışma testinde 3 serisi, V60'dan daha fazla puan almış. Ayrıca 3 serisi, IIHS "moderate overlap", "Side impact", "Roof Strentgh" testlerinden "Good" almış. Öyle bir anlatılıyor ki bir yanda Tata diğer yanda Volvo gibi bir algı ortaya çıkıyor.

    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1667&seriesid=458
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1668&seriesId=458



    1-
    quote:

    "Tüketim
    316i - 7.5/4.8/5.8 (134gr)
    S60 - 10.1/5.5/7.2 (166gr) "


    Bunu yazan sensin. Ama arabanın tüketim verileri 9,6,5,6,7,1, http://www.volvocars.com/tr/all-cars/volvo-s60/details/pages/technical-spec.aspx, dikkat edecek biri var ama o ben değilim.

    Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz. diyorsun, ecoboostun test tüketim değeri 118'den düşük.
    Ama volvo'nun fabrika verisi iyimser, bmw'nin objektif. Alice harikalar diyarındaysak eğer, olabilir.
    Autobild test tüketimi 118, 7.9, focus ecoboost 7.6.
     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)


    2- ağırlık meselesine gelirsek yukarıda resim koydum ama bakmaya tenezzül etmemişsin.
     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)

     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)

    görüldüğü gibi aynı standartla yapılan ölçümle s60 t4, bmw 316'dan 116 KG ağır.

    http://www.volvocars.com/at/Documents/MY13/Volvo_S60.pdf




  • chevrolet yeni aveo dan alinan vergi 7.500 2 ay oldu araci alali devlete 7.500 tl kdv odedik. burda bizim devletin sucu var, almanin ingilizin fransizin sucu yok, ayrica dunyanin en kucuk adasinada gitsen mercedes bmw 1numara bunu kimse inkar edemez!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    1- Verdiğim tüketim verilerini direk volvo'nun internet sitesinden alıp koymuşum, "onu da yanlış alan" derken dikkat edin biraz. Tüketim verilerine gelirsek önce Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz.


    2- Almanca klavuzdaki açıklamada, sürücü + %90 depo gibi bir açıklama göremiyorum. Sürücü vs Mürettebat için belirtilen optimum ağırlıktan bahsedilmiş, Belirtilen normların açıklamasına baktığımda yine sürücü + %90 depo + 7kg yük gibi bir açıklama yok. Ayrıca türkçe klavuzda boş ağırlık olarak "Sürücü ve %90 depo dahil denilmiş, Volvo türkçe internet sitesinde verilen ağırlık boş ağırlık değil mi ? Madem ne olduğu belirsiz kaynaklardan dediniz. Buyrun IIHS'nin paylaştığı curb ağırlıkları. Tüm otomobiller eşit şartlar altındayken kantara çıkarılıp tartılmış bakalım arada ne kadar fark var ? 47lb yani sadece 21kg.

    http://www.iihs.org/ratings/roof/detailsbyclass.aspx?15


    3- Ben BMW, volvo'dan daha güvenli demedim. Sadece "small overlap testine" bakarak tüm kriterleri çöpe atamazsınız dedim. Ayrıca Euroncap, Tam beton çarpışma testinde 3 serisi, V60'dan daha fazla puan almış. Ayrıca 3 serisi, IIHS "moderate overlap", "Side impact", "Roof Strentgh" testlerinden "Good" almış. Öyle bir anlatılıyor ki bir yanda Tata diğer yanda Volvo gibi bir algı ortaya çıkıyor.

    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1667&seriesid=458
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1668&seriesId=458



    1-
    quote:

    "Tüketim
    316i - 7.5/4.8/5.8 (134gr)
    S60 - 10.1/5.5/7.2 (166gr) "


    Bunu yazan sensin. Ama arabanın tüketim verileri 9,6,5,6,7,1, http://www.volvocars.com/tr/all-cars/volvo-s60/details/pages/technical-spec.aspx, dikkat edecek biri var ama o ben değilim.

    Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz. diyorsun, ecoboostun test tüketim değeri 118'den düşük.
    Ama volvo'nun fabrika verisi iyimser, bmw'nin objektif. Alice harikalar diyarındaysak eğer, olabilir.
    Autobild test tüketimi 118, 7.9, focus ecoboost 7.6.


    Henüz güncellemişler siteyi, alıntı yaptığım gün benim yazdığım gibiydi adım gibi eminim birsürü kaynakta o şekilde almış zaten. Ayrıca çok anormal bir fark yok hatta şehir dışı tüketim artmış görünüyor.

    http://www.arabalar.gen.tr/volvo-s60-t4-advance-i3224.html

    Ayrıca 118i'nin Focus'tan daha fazla yakması olayından (ki hakkını da vermiş daha ağır ve güçsüz olmasına rağmen), S60'ında 316i'den daha az yakması gerekir çıkarımında mı bulunmamız gerekiyor ? Ağırlık meselesine gelince haklıymışsınız.




  • İnsanlar hala eski 3.16 motorunu baz alıyor. Eger araca surerken gozunuz hep depo gostergesınde olmayacaksa ve yılda dediğiniz gibi 10 bin km yapıcaksanız cokta dızel pesinde kosmanız gerekmez. Bu iki arac arasında insanları tereddutte bırakan tek konu aradaki fiyat farkıdır. Cunku kimse parayı kolay kazanmıyor. Ama iki arabada aynı fiyat olsaydı hangisini alırdınız tabiiki de BMW cunku S60 in tek ustunluğu fiyatıdır baska hicbir konuda bmw ye gore ustunlugu yok. Sadece sunu soylemek isterim eğer maddi durumunuz bmw almaya musaıtse ve size zora sokmayacaksa kesinlikle bmw diyorum. İç tasarım olarak dış tasarım olarak kesin ve kesinlikle cok daha ilerde bmw. Birde o motor gitmez muhabbetlerine kanmayın yenilenen motor gerek surus gerekte tuketim olarak gayet karakteristik ve makul.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Ayrıca 118i'nin Focus'tan daha fazla yakması olayından (ki hakkını da vermiş daha ağır ve güçsüz olmasına rağmen), S60'ında 316i'den daha az yakması gerekir çıkarımında mı bulunmamız gerekiyor ? Ağırlık meselesine gelince haklıymışsınız.

    Arkadaşım, öncelikle güzel üslubun için teşekkür ederim.

    quote:

    Tüketim verilerine gelirsek önce Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz.


    Diyerek s60'ın fabrika verilerini aynı motoru taşıyan focus ecoboost'un test verileri ile ilişkilendirdin ve s60'ın fabrika verilerinin iyimser olduğunu iddia ettin.

    Ben de senin kurduğun ilişkinin benzerini 1.18 ile 3.16 arasında kurdum.

    Bu durumda senin kurduğun ilişki doğruysa, otomatik olarak benim kurduğum da büyük oranda doğru olur. Çünkü 1.16 ile 1.18'in fabrika verileri %5 oynuyor.

    Yanlış ise yanlışı yapan ben olmam, zira ilişkiyi kuran ben değilim.




  • @trapspeed.

    Bu arada otohaberin testlerine göre;

    7.1 litre fabrika verisi olan s60 t4 7.7.
    5.6 litre fabrika verisi olan 118 ve 5.5 litre verisi olan 116 8.8 litre yakmış.

    Bu da dediğinin tersine volvo'nun verilerinin son derece gerçekçi, bmw'nin ise son derece iyimser olduğu gösteriyor.

    Ayrıca hem s60 hem v60 kendilerinden 250 kg hafif ve 45 hp güçsüz 1.16'dan az yakmışlar.

    316'nın 116'dan 100 kg ağır olduğu düşünülürse bu fark daha bariz hale gelecek demektir.

     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)

     Yeni 3.16i mi? volvo s60 1.6 D powershift mi? (3,20d alındı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 22 Eylül 2012; 20:52:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Tüketim verilerine gelirsek önce Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz.


    Diyerek s60'ın fabrika verilerini aynı motoru taşıyan focus ecoboost'un test verileri ile ilişkilendirdin ve s60'ın fabrika verilerinin iyimser olduğunu iddia ettin.

    Ben de senin kurduğun ilişkinin benzerini 1.18 ile 3.16 arasında kurdum.

    Bu durumda senin kurduğun ilişki doğruysa, otomatik olarak benim kurduğum da büyük oranda doğru olur. Çünkü 1.16 ile 1.18'in fabrika verileri %5 oynuyor.

    Yanlış ise yanlışı yapan ben olmam, zira ilişkiyi kuran ben değilim.




    Anladım fakat Focus ile S60 üzerinde aynı motor var, S60'ın 250kg ağır ve otomatik olduğu tezinden tüketim verilerinin Focus'tan fazla olduğu ve katalog değerlerine yakın olduğu öngörülebilir. Bu mantıkla 118i yerine 116i kullanılmalıdır ki karşılaştırmada mantık arayalım zira hem aynı motoru kullanıyorlar hem de aralarında 100 kg ağırlık farkı bile yok. Verdiğiniz testte 118i yerine 116i kullanılmış olsa idi tamamdı. Üstelik testteki otomobiller manuel görülüyor. Powershiftin, zf'ye göre tüketimi artırıp performansı törpülediği gerçeği de var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Tüketim verilerine gelirsek önce Focus ecoboost manuel test verilerine bakın sonra otomatik S60 için öngörülen tüketim değerlerinin normal hatta iyimser olduğunu görürsünüz.


    Diyerek s60'ın fabrika verilerini aynı motoru taşıyan focus ecoboost'un test verileri ile ilişkilendirdin ve s60'ın fabrika verilerinin iyimser olduğunu iddia ettin.

    Ben de senin kurduğun ilişkinin benzerini 1.18 ile 3.16 arasında kurdum.

    Bu durumda senin kurduğun ilişki doğruysa, otomatik olarak benim kurduğum da büyük oranda doğru olur. Çünkü 1.16 ile 1.18'in fabrika verileri %5 oynuyor.

    Yanlış ise yanlışı yapan ben olmam, zira ilişkiyi kuran ben değilim.




    Anladım fakat Focus ile S60 üzerinde aynı motor var, S60'ın 250kg ağır ve otomatik olduğu tezinden tüketim verilerinin Focus'tan fazla olduğu ve katalog değerlerine yakın olduğu öngörülebilir. Bu mantıkla 118i yerine 116i kullanılmalıdır ki karşılaştırmada mantık arayalım zira hem aynı motoru kullanıyorlar hem de aralarında 100 kg ağırlık farkı bile yok. Verdiğiniz testte 118i yerine 116i kullanılmış olsa idi tamamdı. Üstelik testteki otomobiller manuel görülüyor. Powershiftin, zf'ye göre tüketimi artırıp performansı törpülediği gerçeği de var.

    cevap için bir üstteki mesaja bakabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    @trapspeed.

    Bu arada otohaberin testlerine göre;

    7.1 litre fabrika verisi olan s60 t4 7.7.
    5.6 litre fabrika verisi olan 118 ve 5.5 litre verisi olan 116 8.8 litre yakmış.

    Bu da dediğinin tersine volvo'nun verilerinin son derece gerçekçi, bmw'nin ise son derece iyimser olduğu gösteriyor.


    Bu otomobillerin hepsini eşit şartlarda test edildiğine pek inanmıyorum. Yıl içerisinden derleme yapmışlar listedeki bazı otomobiller performans otomobilleri ve test edilme kriterleri çok daha farklı. Tüketimler oldukça tutarsız, hatta çok garip en basitinden Volvo 1.6 Drive'ın 7.3 litre yakması imkansız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    @trapspeed.

    Bu arada otohaberin testlerine göre;

    7.1 litre fabrika verisi olan s60 t4 7.7.
    5.6 litre fabrika verisi olan 118 ve 5.5 litre verisi olan 116 8.8 litre yakmış.

    Bu da dediğinin tersine volvo'nun verilerinin son derece gerçekçi, bmw'nin ise son derece iyimser olduğu gösteriyor.


    Bu otomobillerin hepsini eşit şartlarda test edildiğine pek inanmıyorum. Yıl içerisinden derleme yapmışlar listedeki bazı otomobiller performans otomobilleri ve test edilme kriterleri çok daha farklı. Tüketimler oldukça tutarsız, hatta çok garip en basitinden Volvo 1.6 Drive'ın 7.3 litre yakması imkansız.

    Hem s60 t4 hem v60 t4, 116 ve 118'den az yakmış, hadi biri yanlış ikisi yanlış, hepsi mi yanlış?

    Aralarında 250 kg fark var.

    Biraz gerçeklerle yüzleşsen iyi olur bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 22 Eylül 2012; 21:02:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Hem s60 t4 hem v60 t4, 116 ve 118'den az yakmış, hadi biri yanlış ikisi yanlış, hepsi mi yanlış?

    Aralarında 250 kg fark var.

    Biraz gerçeklerle yüzleşsen iyi olur bence.

    Teste göre 116i ile 328i aynı yakmış inandırıcı mı peki ? Bir sürü örnek daha var, aynı kriterler olmadığı sürece mantık aramam bu testlerde. Sapma olur ama bu kadarı abartı.
  • En basit örnekle 320d 6,3 litre tükettiği yazılmış. Bu tüketimi ben 140 km hızla giderek anca buluyorum. Ki benim araba e90

    Bence testteki bilgiler çok hatalı. Eğer doğru olduğu varsayılırsa volvo özellikle konu başlığındaki 1,6 dizel otomatik seçeneği ile en büyük sahtekarlığı yapmış zaten. 7,3 litre tüketim nedir? 320d den 1 litre fazla + hızlanması da 5 saniye yavaş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.