Şimdi Ara

Yeni 308 Panoramik Cam Tavan Çatlaması (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
31.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: q-_-p

    Geçmiş olsun zaten tipsiz bir araba motoru dandik değil allahtan
    Benim toyotama dolu yağdı hiç bir salatalık olmadı

    doğru diyosun... her 1000 km de 1 lt yağ yakan toyota almalı insanlar.

    2013 auriste öle bise yok boş konuşma


    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=60949.0

    hadi yavrum hadi canım.

    Lagaluga yapma gel gidelim servise

    he yavrum he.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechTurbo




    Bu videodaki cam ile cam tavan camlarının alakası yok. Videodaki eski nesil mikasız dandik cam,tuzla buz oluyor dikkat ederseniz. Cam tavanlar mikalı olup patlamaz, ayrıca 308'de kullanılan çift kat lamine cam. Arada özel bir pvc katmanı var. Öyle ufacık seramik parçasını geçelim üstüne gemi çıpası attıklarında birşey olmuyor bu camlara.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/26081293.asp

    Hocam bu örnek bunun tersini kanıtlıyor

    Bu arada cam görevini yapmış bana göre sonuçta yolcuyu korumuş ve dağılmamış.

    Kocaman taş, elbette etkisi farklı olacak. Aracın hızı, yükseklik, kütlenin ağırlığı gibi bileşenler sonucu sonuç değişir.
    Küçük taş ile kocaman taş atasında direnç göstergesi farklılaşır.

    Ama özelliği ve yapısı gereği, küçük, normal ve ekstrem olmayan etkenlerde tepki/sonuç hep aynı olur. Dağılmaz sadece çatlak oluşur. Tecrübe ile sabittir.

    İstisnalar kaideyi bozmaz...


    Darbe/kaza olur, önemli olan kabin içinde minimum hasardır. Araç görevini yapıp sahibini korumuş ise; Gerisi teferruat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turcios T kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hocam.
    bende de 2007 307 sw var,5 yıldır bende 150 bin yaptım camın başına çok şükür bişey gelmedi,maaşallah diyelim :)
    size tavsiyem camı takarlarken iyi biyer bulun,hatta servise taktırırn.
    camcıya gitmeyin.
    az bi fark istiyorlarmış serviste orjinali takılınca ama onu vermeye de değer.
    ilerde silikondan sıkıntı falan olur da su alırsa herşey berbat olur.
  • Yerinizde olsam camı tamir ettirmezdim. Olayı direk Peugeot Fransa ya taşırdım düzgün bir uslupla iyi bir dille aktarırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yerinizde olsam camı tamir ettirmezdim. Olayı direk Peugeot Fransa ya taşırdım düzgün bir uslupla iyi bir dille aktarırdım.

    Normalde Peugeot Türkiye başvurulması gereken ilk yerel en tepe merci. Global bağlamda ise; iyi bir Fransızca var ise PSA veya Peugeot Fransa'ya yazılabilir ama standart yanıt gelecek ve yerel birime yani Peugeot Türkiye'ye konuyu havale edeceklerdir. Bu yüzden bu konunun linkini ve sosyal medyadaki benzer konuları emsal gösterip TR birimine mail atmak en hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yerinizde olsam camı tamir ettirmezdim. Olayı direk Peugeot Fransa ya taşırdım düzgün bir uslupla iyi bir dille aktarırdım.

    Cam darbe almış(taş) kırılmış. Fransa ne yapsın?

    Klasik cam kırılma prosedürü takip edilip kaskodan değişim yapılacak.
    Bu kadar sorun yapılacak bir durum değil. Ha ön cam kırılmış, ha cam tavan...
  • Konunun tamamını okudum, geçmiş olsun.


    Şimdi şu var, sizin duyduğunuz ses camın kırılma sesi değil, çatlağın ayrılma 8uzama,genişleme) sesi. Küçük bir taş da olsa, tavana değdiğinde duyduğunuz ses inanın bardak çıtlaması şeklinde olmazdı. Yani sizin aracın tavanına, muhtemelen hareket öncesinde bir darbe gelmiş (ki burda taşın büyüklüğünü, geometrisini, aldığı hızı tartamazsınız) ve ilk darbe noktası oluşmuş. Siz bunu farketmemişsiniz doğal olarak. Sonra yola çıkınca hem şasi esnemesiyle, hem de ısıl genleşme vb nedenlerle çıtırtıyı duymuşsunuz. Buna mermiden tutun da madeni paraya kadar bir çok şey sebep olabilir. Neyse ki kaskoyla halletmişsiniz, ama olaya bence bu açıdan bakın.
  • sonucu merak ediyorum bende belki köprünün altından geçerken sivri bi cisim düştü belki kütle olarak çok ağır ama ucu sirvi birşey vurdu minicik bir taş diyerek bunu ıspatlayamazsınz ki
    e budurumda da kullanıcı hatası olur. gönül isterki aracın sıfırını alın ama malesef bu konuda yapabileceğiniz birşey yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: q-_-p

    Geçmiş olsun zaten tipsiz bir araba motoru dandik değil allahtan
    Benim toyotama dolu yağdı hiç bir salatalık olmadı

    Toyota seninmis helal olsun. Japonya'dan bu forumda takilmak nasil bir duygu ? Dunyanin en kocaman otomobil markasinin sahibisiniz, sayisiz fabrikaniz var bu forumda ugrasmayin bence.

    Vay arkadas ya sanki takim tutuyor. Yoruma bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun dileklerini ileten, yorumlarıyla katkı sağlayan tüm arkadaşlara teşekkürler.
    Son gelinen noktada, kaskodan değişim yaptırıyorum, cam tavan siparişi Fransaya geçildi, 10 gün içinde geldiğinde arayacaklar, montaj için arabayı bırakacağım.
    Kasko konusunda daha önce hasarsızlığı etkilemez demişlerdi, bu kez işlemleri başlatmak için servise gittiğimde hasarsızlığı bir tık aşağı indirecek dendi. Tamam dedim geçtim, uğraşacak enerjim dahi yoktu.

    Bu arada yeni kasa 308 de ilk kez cam tavan değiştireceklermiş, güvenilirlik konusunda şüpheye düşüyor insan haliyle, acaba düzgün yapabilirler mi, sıkıntı yaşar mıyız sonrasında diye.

    Parası neyse üste verip değiştireceğim deyip takas fiyatı istedim, 55 bin TL verdiler, cam tavan kaskodan yapıldıktan sonraki haline. Ek donanımları ile liste fiyatı şu an 70 bin olan 80 günlük araç, 15 bin değer kaybı. Haydi liste fiyatı hikaye desek, ben binbir pazarlıkla 64.750 ye almıştım, 10 bin değer kaybı.

    Bu kadar güzel araba yapmışlar, yok satması lazım, nasıl bu kadar az görüyorum yollarda diye düşünüyordum, cevabını kendi bayileri 2. elde biçtiği fiyatla vermiş oldu bir nevi. Değiştirecek olsam, şu fiyata daha da iyisi yok gibi geliyor şu cihazın, sıkıntı orada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turcios

    Geçmiş olsun dileklerini ileten, yorumlarıyla katkı sağlayan tüm arkadaşlara teşekkürler.
    Son gelinen noktada, kaskodan değişim yaptırıyorum, cam tavan siparişi Fransaya geçildi, 10 gün içinde geldiğinde arayacaklar, montaj için arabayı bırakacağım.
    Kasko konusunda daha önce hasarsızlığı etkilemez demişlerdi, bu kez işlemleri başlatmak için servise gittiğimde hasarsızlığı bir tık aşağı indirecek dendi. Tamam dedim geçtim, uğraşacak enerjim dahi yoktu.

    Bu arada yeni kasa 308 de ilk kez cam tavan değiştireceklermiş, güvenilirlik konusunda şüpheye düşüyor insan haliyle, acaba düzgün yapabilirler mi, sıkıntı yaşar mıyız sonrasında diye.

    Parası neyse üste verip değiştireceğim deyip takas fiyatı istedim, 55 bin TL verdiler, cam tavan kaskodan yapıldıktan sonraki haline. Ek donanımları ile liste fiyatı şu an 70 bin olan 80 günlük araç, 15 bin değer kaybı. Haydi liste fiyatı hikaye desek, ben binbir pazarlıkla 64.750 ye almıştım, 10 bin değer kaybı.

    Bu kadar güzel araba yapmışlar, yok satması lazım, nasıl bu kadar az görüyorum yollarda diye düşünüyordum, cevabını kendi bayileri 2. elde biçtiği fiyatla vermiş oldu bir nevi. Değiştirecek olsam, şu fiyata daha da iyisi yok gibi geliyor şu cihazın, sıkıntı orada.


    Gecmis olsun.Sikintisiz yaparlar.Iciniz rahat olsun.Yeni 308 olmasada 3008,5008 vs.bir modelinkini mutlaka degistirmislerdir.Benim onceki aracim olan 3008`in de ilk ay icerisinde havalandirma motorunda ariza cikmisti.On gogusu dagitip yeni motoru takmislardi.Hayret edici sekilde de cok kaliteli calismislardi.
    Peugeot`larin deger kaybi konusunda ise maalesef haklisiniz.3 sene once 3008`imi takasami versem diye arastirdigimda en basta araci aldigim bayi olmak uzere dalga gecer gibi fiyatlar vermislerdi.Sonra piyasaya oldukca yakin bir fiyat veren Renault`a gecmistim.Isin trajikomik tarafi ise gectigimiz ay takas icin fiyat aldigim Pegueot bayisi su anki mevcut aracima oldukca yuksek bir fiyat bicmesi oldu.Peugeot kendi modelini oldurup rakip modeli yuceltiyor maalesef.3 Aylik aracinizi bu kadar zararla satmayin bence.Selametler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 22 Haziran 2015; 14:03:24 >




  • Aracı dün teslim aldım.
    Çatlak olan yere çok yakın bir yerde küçücük te olsa bir örselenme izi gördüm yine, normalde o tür ufak şeylere hayatta dikkat eden, kafaya takan adam değilim, ancak son bir ayki gelişmeler üzerine psikolojim de bozulmuş olacak ki gösterdim teslim eden görevliye, şaşırdı, ufak ta olsa bir darbe gelmiş sanki buraya dedi, e dedim yeni orijinal parçayla değiştirdiniz, içeri çekip baktılar 2-3 kişi, resmini felan çektiler. Auto King le düzeltirsiniz dediler sonunda :) Kıllık yapıp teslim almasam mı diye geçirdim içimden, sonra ne uğraşacağım, zaten bıkmışım usanmışım diye düşünerek aldım.
    Kasko için ilk konuşmada hasarsızlığı bozmaz demişlerdi, daha sonra bir tık aşağı indirir dediler, peki dedik. İkinci elde değer kaybı olmayacak mı dediğimde, sıkıntı yaratmaz, bu cam kırığı demişlerdi, ona da peki dedik.
    Dün sigorta şirketinden de SMS geldi, hasar dosyanız şudur diye. Sitelerinden detayları görebiliyorsunuz. Girdim baktım.
    Kayıt aynen şöyle : Çarpışma ve çarpma sonucu oluşan hasar -- 1776 TL
    Girdim Tramer sorguladım, tak diye geliyor benim kayıt "...KZ1:12/06/2015 Carpisma 1776 TL..."
    Neyin çarpışması, hani cam kırığı diye geçecekti bu, ki doğrusu da o zaten diye aradım sigorta acentesini, değiştirteceğiz dediler,bakalım sonuç ne olacak.

    Bu arada Peugeot Genel müdürlüğüyle de diyaloga girmiştim bu konuda ve genel Peugeot politikaları konusunda, uzun hikaye, neticede Müşteri hizmetleri müdürü aramıştı, anlayışlı bir adama benziyordu, garanti konusunda yapabilecek birşeyleri olmadığını vs. söyledi, bayilerin takas için verdikleri fiyatlara karışamadıklarını, kendilerinin de bu konuda sıkıntılı olduğundan felan bahsetti. Aracınızı da değiştirecekseniz yine Peugeot da kalın, size avantajlı fiyat almaya çalışacağım kişisel ilişkilerimle dedi, V40 a felan bakıyorum ama cazip fiyat olursa neden olmasın diye teşekkür etim. Ertesi gün dönüş yaptı, 76500 liste fiyatı var istediğiniz aracın, en uygun şu bayiden buldum, 72 bin e indiler dedi. İçimden güldüm geçtim, adamlar daha kendi bayilerinin yaptıkları indirimin farkında değiller muhtemelen. Sırf merakımdan kendim aradım aynı bayiyi, bana telefonda 71300 e indiler :) yüzyüze konuşup ciddi müşteri olduğumu görseler Allah bilir 70 bin civarına da düşecekler.

    Neyse, daha fazla sinirimi bozmamak için konuyu kafamda kapatıyorum, hiç uğraşamayacağım. Ekim-Kasım a kadar kullanır, sonra kısmetse satarım zaten aracı diye düşünüyorum şimdilik.




  • Tekrar geçmiş olsun yeni aldığınız aracınızdan bu kadar çabuk soğumayın bence, tamir edilmiş sorun kalmamış güle güle binin,
    birde aracın yakıt tüketimini ara ara paylaşırsanız takip etmek isterim.
  • Turcios T kullanıcısına yanıt
    Ortada her ne kadar yalan dolan dönse de sizin aracınızın "sadece camı değişti."

    değer kaybı olması vs çok takmayın kafanıza çünkü artık almışsınız aracınızı. Araç değiştirme sebebiniz sırf bu sebeplerle olmasın. Hasar kaydı için yapacak bişey yok. zaten aramışsınız, söylemişsiniz. Düzeltecekler . Her araçta bişeyler olabilir, boyası çizilebilir, çoluk çocuk taş ile üzerine resim yapabilir.

    Otomobil size hizmet etmek için var.

    kolay gelsin.
  • Bizim arabanın cam tavanı da çalamış. Dün farkettik. Ve birinci sayfada eklenen fotolardaki gibi bir darbe izi de yok?

    Bu durum yeni 308'lerde kronik bir sorun olabilir mi?

    Bizden başka cam tavan sorunu yaşayan oldu mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün benim 308 in de cam tavanında yaklaşık 10 cm lik bir çatlak oluştuğunu farkettim, taş çarpması sonucu olmuş olabilir, ancak düz bir çizgi şeklinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çatlamalar arttığına göre sorunlu bir seri olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cam tavanın çatlaması bu kadar kolaymıydı ya? Hani normal tavandan daha sağlamdı bunlar?
  • Markanın burada bir kusuru olacağını düşünmüyorum. En nihayetinde cam parça ve kırılmaya her daim müsaittir. Bir keresinde yaşadığım bir olayı anlatayım;

    E-5 de seyir halindeyken önümdeki doblonun bir önündeki araçtan taş sekti yolda yükseldi, doblonun tavanından da sekip benim ön cama geldi ve nokta gibi çatlattı.

    Yani farkında olmayabilirsiniz cama, tavana, kaputa nereye olursa olsun taş sekebilir.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.