Bildirim
Yeni aldigim anakart bozuk cikti!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Daha detaylı yazarsanız yardımcı olalım.
Anakart sıfır mı ? kullanılan diğer parçaların çalıştığından eminmiyiz ? Doğru bir sistem kurulu olduğuna eminmiyiz? Donanım tecrübeniz nedir? -
Anakart sifir idi calistigina eminim 2 bilgisiyarciya goturdum ikisinden de ayni yaniti aldim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
N11'den aldığınız satıcı ile iletişime geçin. Satışı yaptıktan sonra genelde telefon vs... numarası da olur satın alınanlar kısmında.
Ürünü aldığınız n11 sayfası altında satıcı iade değişim garanti durumlarında ne yapılacağını anlatır.
Satıcı ile konuştuktan sonra genelde karşı ödemli olarak anlaşmalı kargo firması ile ürünü geri göndermenizi ister. İnternet üzerinden alınan ürünlerde 14 içinde cayma hakkı vardır. 14 gün geçmemişse direkt değişim isteyin bence. Olmazsa eğer n11 ile direkt ileşime geçin sorununuzu anlatın.
Kolay gelsin. -
14 gun gecmedi.telefon da acmadim kimseyle n11 vr magazaya yazdim iade talebi olusturun dediler yolladim kargoyla bakalim bi sikinti cikmaz degil mi?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
siz karta herhangi bi müdahalede bulunmadıysanız olacağını pek sanmıyorum.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X