Şimdi Ara

Yeni Araçlarda Debriyaj Neden Yukardan Kavrıyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
9.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese iyi forumlar... Bu yaz fazla çeşit araba kullanmış bulundum. Cıtroen c4(2013) Ford Focus (2008) mitsubishi l200 (2012) dacia dokker (2015) Fiat Ducato (2012) dikkat ettiğimde bu araçların hepsi depriyaşları yukardan kavrıyor ama bizim 98 corsa 98 transit 2003 berlingo hep orta veya daha alt seviyelerde kavrıyor. Acaba yeni arabalarda durum neden böyledir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • bende de 2014 corsa var daha dipledigimi hatirlamiyorum. ama o kadar sertki sol ayagim uyusuyo bazen trafikte. sebebini cok merak ediyorum ama kalkis yapmak daha kolay oluyo yukardan kavrayinca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski araclarin debriyajlari telli ve ayarlanabilir diye biliyorum. Yeniler hidrolik ve ayarlanamayorlar. Boyle birseyler hatirliyorum bu debriyajlar icin ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renolar kadar yukarıda kavrayan araba görmedim renoyu hele ilk defe sürüyorsanız arabaya alışmanız biraz zaman alabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Eski araclarin debriyajlari telli ve ayarlanabilir diye biliyorum. Yeniler hidrolik ve ayarlanamayorlar. Boyle birseyler hatirliyorum bu debriyajlar icin ...

    Ben de ayarlanmıyor diye biliyorum. 2010 Peugeot bipper aracımız ilk aldığımızda çok değişik geldi debriyaj ayarı, bakım için servise gittiğimizde ayarlayabilir misiniz dedik de bunlarda ayarlanma yok sabit diye söylediler



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • 2012 de logan akdığımda okadar yukarıda kavrıyorduki ayağımı tam kaldırınca yürüyordu1 yıl kullandıktan sonra ayarlattım şimdi en dipte kavrıyorsonra çok sövdüm neden o zaman öyle ayarlanmamış diye.( telli debriyajlı).



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Arabanın taban döşemesine sıfır (pedal basılı) kavrama olsa herhalde ben 10.000 de balata yerim, zeminden 4-5 cm yukarda kavraması iyidir.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2004 toledo aldim bunlardada ustten kavriyor bi kac kullaniciya sordum hepsinde aynimis yoksa baski balata degisecektim :)



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Mazda 3 lerde bildiğim kadarıyla otomatik ayarlıyor. Öyle birşey duymuştum. Benim 2000 palio da altlarda kavrıyor ve baya memnunum telli debriyaj ama sanırım ayarlanmıyor.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Dik yokuşda 2013 cıtroen c4hdi hem gaz yemiyor hem ne kadar hızlıda olsanız haddinden fazla geri kaçıyor



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Doğru bir tespit bende merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikeles

    Renolar kadar yukarıda kavrayan araba görmedim renoyu hele ilk defe sürüyorsanız arabaya alışmanız biraz zaman alabilir

    Aynen hocam. Kendi aracimdan babamın toyotasina geçince sürekli vurduruyorum ilk seferlerde Ama yukardan yada aşağıdan yeni clio kadar yumuşak debriyaji olan araba kullanmadım şimdiye kadar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikeles

    Renolar kadar yukarıda kavrayan araba görmedim renoyu hele ilk defe sürüyorsanız arabaya alışmanız biraz zaman alabilir

    Ya çok kötü bişey hele Megane II'yi dik bir yokuşta kaldırmak zor. Zaten 2000 devir altında ölü olan bi motoru bağırta bağırta çıkartmanız gerekiyor, Fransızlar buraları pek düşünmemiş heralde
  • depriyaş
  • Valla dediginiz bizim 2 araçta farklılık gösteriyor.
    Fiat punto 2012 o kadar yumuşakki ve altda kavrıyor hemen alışıyorsunuz ve çok hoş.
    Citröen berlingo 2012 hayatımda kullandıgım en sert debriaj ama bunu acemiler daha iyi kullanıyor bunuda farkettim.
  • kullandığınız araçların km nedir bilmiyorum ama eskidikçe yukarıda kavrıyor otomatik ayar vs. Olduğundan
  • Bu konuda Renault kadar berbat tecrubem olmadi. Ayagini cekiyorsun, cekiyorsun araba kavramiyor diyorsun " aga " bu ne..
  • Çok farklı yerlerde kavrayan denkgeldi bana

    1996 Hyundai Elantra alt orta
    199? Fiat Uno'da alt orta
    2000 Honda Civic dipte kavrıyor zaten debriyajın bi kavrama noktası hissediliyor çok kısa
    2000 Audi A4 çok üstte bitmeye yakın
    2007 Ford Fiesta ortaya yakın
    2008 Peugeot 206 orta
    2013 Dacia Duster çok üstte

    Yorumlara bakılacak olursa Dacia Renault kadrosunda olduğundan üstte kavrıyor.
  • Araçlarımız da debriyaj balatasında sıkıntıları yokdu kontrollerini sağladım ve değişim tarihlerini de bildiğim için ama şunu anladık kı fransız araçları yukarıdan kavrıyor.
  • Konu sonunda şunu anlamış bulunuyorum ki yeni Fransız araçları hep yukarıdan kavrıyor. Ve benim anlamadığım nokta yokuş kalkış desteği olmayan araçların debriyajları neden bu kadar kavrar ?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.