Şimdi Ara

Yeni Astra 1.3 CDTİ Testi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
1
Favori
25.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şu yorumları okudumda...

    lafım herkese degil ama bir gun opel övüp sonra yere vuranlarda var aramızda...

    ben dünden bugune opelin mekaniğinde sıkıntı oldugunu soyluyordum... Sülalede opel sahibi kalmadı artık... Satan kurtuldum diye nerdeyse kurban kesiyor.

    Ucuz alman işçiliğinden anca sakat çocuk dogar arkadaslar bu kadar basit. Bizde işçilik ucuz koredede öyle ama Almanyada en pahalı işçilik... adam nerden çalcak... Bi yerlerden çalıyo yada eksik yapıyor bukadar basit.

    Ben bu araçların görünüşüne aldanıp alanlarada çok gülüyorum. Alınmayacak araba degil ama bu paraları hakikaten etmez... vw kapımın önüne koymam ama 55 bin liraya dunyanın sonu gelse opelmi golf mü deseler ikiside dizelse tartışmasız golf derim.

    Şunuda unutmayalım Opel marka olarak Almanyanın tofaşıdır. En ucuz en kalitesiz markası kısaca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    0-100 ü 15 saniyeye yakın bir aracın performansına iyi denmesi sadece kendini kandırmadır.

    cerve dostu az yakması için yapılmış bir arac için kimse hantal gitmiyor ,liseliler hariç demez en azından.cunku amac belli.
    12,5 sn olunca performans iyi oluyorda 14,5 oluncamı gitmıyor araba

    1.6 102 bg aracın 0-100 ü 11.3 sn olmasına rağmen ben bu motordan da memnun değilim.Benim için bu araçta yetersiz ve gitmiyor.Zaten çoğu kimse bu motorun performansından şikayetçi.Kaldı ki 15 sn ye yakın aracın performansından memnunsan performans anlayışımız seninle farklı demektir.Aracından memnunsan sorun yok benim için o motoru kullanan sensin.
    Benim için hitler motorda 1.3 dizelde aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    karşılaştırdıgın araçlarla fiyatları birmi astranın?
    ben 46bine aldım aracımı 5 lt yakıyor ş.i
    ben sana başkayerımle guluyorum karşılaştırdıgın aracların fiyatlarına bak istersen.
    0-7 yai grubu yorum yapmayın lutfen.

    Karşılaştırdığım araçların oraya ne maksatla yazıldığını anlamaman gerçekten ürkütücü derecede bilgisizliğini gösteriyor..

    özellikle Passat , 320d örneklerini yazdım ki, daha ağır araçlar bile, daha büyük motor hacimlerine rağmen bu araç kadar yakıt tüketiyor, bunu göstermek istedim...
    Golf örneğini de C sınıfında bir örnek vermek amacıyla yazdım, daha az yakan ve daha çok kaçan...

    Ama hala aracını savunmak maksatlı yanıltıcı mesajlar yazacaksın son noktayı da koyayım, konuşacak başka birşey kalmasın...

    Aşağıdaki araçların tamamı Astra ile aynı sınıfta ve aynı fiyatlarda veya daha ucuza satılan araçlardan seçilmiştir..

    Opel Astra 1.3 cdti cosmo : 61.316 TL ........ 0-100 hızlanma : 14,5 sn
    Seat Leon 1.6 TDi 105 hp Style: 53,100 tl .......... 0-100 hızlanma : 11,7 sn
    Skoda Octavia 1.6 Tdi 105 hp Elegance: 60,700 TL ........ 0-100 hızlanma: 11.9 sn
    Renault Megane HB 1.5 dci 110 hp Previlige: 54,900 TL ....... 0-100 hızlanma : 11,7 sn
    VW Golf 1.6 TDi 105 hp Highline: 60,300 TL ....... 0-100 hızlanma : 11,2 sn


    Daha fazla örnek de çıkartılabilir, sanırım fiyat kısmının kötü performans için bahane olmadığını göstermek açısından bunlar yeterlidir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312


    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    +1

    0-100 ü 15 saniyeye yakın bir aracın performansına iyi denmesi sadece kendini kandırmadır.

    Sorun performansa kötü denmesi değil yetersiz demesi.Bu motor bu arabaya kesinlikle yeterli,uzun yol performansı güzel.Sadece şehir içinde çok vites değiştirmen gerekiyor.

    Hocam düşüncenize saygılıyım ama opelin astraya daha güçlü motor koymasi gerekirdi.1.6 110 bg gibi.Focus dizellerde olduğu gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    Chip'ten sonra performansını merak etmekteyim,gerçekten çok ağır kalıyor GP'da bile.Acaba 1.6 PSA'larla karşılaştırabilme imkanınız var mı?Hiç performans ölüçümü yaptınız mı?




  • Orijinalden alıntı: asoz

    Karşılaştırdığım araçların oraya ne maksatla yazıldığını anlamaman gerçekten ürkütücü derecede bilgisizliğini gösteriyor..

    özellikle Passat , 320d örneklerini yazdım ki, daha ağır araçlar bile, daha büyük motor hacimlerine rağmen bu araç kadar yakıt tüketiyor, bunu göstermek istedim...
    Golf örneğini de C sınıfında bir örnek vermek amacıyla yazdım, daha az yakan ve daha çok kaçan...

    Ama hala aracını savunmak maksatlı yanıltıcı mesajlar yazacaksın son noktayı da koyayım, konuşacak başka birşey kalmasın...

    Aşağıdaki araçların tamamı Astra ile aynı sınıfta ve aynı fiyatlarda veya daha ucuza satılan araçlardan seçilmiştir..

    Opel Astra 1.3 cdti cosmo : 61.316 TL ........ 0-100 hızlanma : 14,5 sn
    Seat Leon 1.6 TDi 105 hp Style: 53,100 tl .......... 0-100 hızlanma : 11,7 sn
    Skoda Octavia 1.6 Tdi 105 hp Elegance: 60,700 TL ........ 0-100 hızlanma: 11.9 sn
    Renault Megane HB 1.5 dci 110 hp Previlige: 54,900 TL ....... 0-100 hızlanma : 11,7 sn
    VW Golf 1.6 TDi 105 hp Highline: 60,300 TL ....... 0-100 hızlanma : 11,2 sn


    Daha fazla örnek de çıkartılabilir, sanırım fiyat kısmının kötü performans için bahane olmadığını göstermek açısından bunlar yeterlidir..

    fark ettım ama bu araçların hepsinin motoru buyuk?bunu fark ettınmı sen?buyuk olması fazla yakması anlamına gelmez bıl bunu artık.
    1,7 dizel astra ile 1,3 astra aynı yakıyor bılıyormusun sen?hem buyuk motor koymussun oraya hemde daha pahalı araclarla karsılastırıyorsun matıga gelll.
    şimdi yaptıgın liste olmus ve bu saydıklarının ıcınde en donanımlı en az yakan ve en yakısıklısı tabiki astra.
    anlamadıysan bir daha anlatırım problem?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    Chip'ten sonra performansını merak etmekteyim,gerçekten çok ağır kalıyor GP'da bile.Acaba 1.6 PSA'larla karşılaştırabilme imkanınız var mı?Hiç performans ölüçümü yaptınız mı?

    Kısaca bahsetmek gerekirse:

    Standart haliyle Dyno üzerinde 83 hp güç veriyor ve torkun çoğunu 1.800 devirden itibaren vermeye başlıyor bu araç... Sıkıntı nerede diyecek olursan 1.800 devire kadar araba tepkisiz, bayılıyor, yürümüyor, bayırda kaldırsan stop ediyor... O yüzden yüksek devirde kullanman gerekiyor ve haliyle yakıt tüketimin yükseliyor..

    Chip işleminden sonra:

    Araç Dyno üzerinde tam 105 hp güç veriyor ve 1.800 devirde verebildiği torku bu sefer 1.550 - 1600 devirlerde verebiliyor. daha önceden 1.800 devirde alabildiğin torkun ise % 20 artıyor.. Böylelikle hem genel olarak daha güçlü, hem alt devirlerde daha canlı , hem daha tutumlu oluyor...Yukarıda yazdığım bayılma, bayırda stop etme gibi problemler ortadan kalkıyor..

    Ford Focus 1.6 dizel vs ile kıyas yapmak için adamakıllı bir şöför ile en az birkaç kere araçları kaldırmak lazım, sonucu öyle anlayabiliriz, şimdiye kadarki tecrübelerimle standart Focus'tan çok çok az miktarda daha iyi kalkıyor , en azından denk diyebiliriz herhalde.. ama Focus da chip yaptırsa Astra'nın chipli haliyle bile şansı olmaz ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    Chip'ten sonra performansını merak etmekteyim,gerçekten çok ağır kalıyor GP'da bile.Acaba 1.6 PSA'larla karşılaştırabilme imkanınız var mı?Hiç performans ölüçümü yaptınız mı?

    Kısaca bahsetmek gerekirse:

    Standart haliyle Dyno üzerinde 83 hp güç veriyor ve torkun çoğunu 1.800 devirden itibaren vermeye başlıyor bu araç... Sıkıntı nerede diyecek olursan 1.800 devire kadar araba tepkisiz, bayılıyor, yürümüyor, bayırda kaldırsan stop ediyor... O yüzden yüksek devirde kullanman gerekiyor ve haliyle yakıt tüketimin yükseliyor..

    Chip işleminden sonra:

    Araç Dyno üzerinde tam 105 hp güç veriyor ve 1.800 devirde verebildiği torku bu sefer 1.550 - 1600 devirlerde verebiliyor. daha önceden 1.800 devirde alabildiğin torkun ise % 20 artıyor.. Böylelikle hem genel olarak daha güçlü, hem alt devirlerde daha canlı , hem daha tutumlu oluyor...Yukarıda yazdığım bayılma, bayırda stop etme gibi problemler ortadan kalkıyor..

    Ford Focus 1.6 dizel vs ile kıyas yapmak için adamakıllı bir şöför ile en az birkaç kere araçları kaldırmak lazım, sonucu öyle anlayabiliriz, şimdiye kadarki tecrübelerimle standart Focus'tan çok çok az miktarda daha iyi kalkıyor , en azından denk diyebiliriz herhalde.. ama Focus da chip yaptırsa Astra'nın chipli haliyle bile şansı olmaz ...

    Derdim bahsettiğin gibi alt devirlerde,üst devirlerde idare eder miktarda performansı var.Focus yeterince tatmin edici ortalama durumlar için,en azından küfür ettirmiyor kendine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    Karşılaştırdığın arabaların hepsi yeni modeller.H kasa 2004'de çıktı ve bunlarla karşılaştırman gereken araç j kasa.Onun da tüketimi ş.içi 5.0 litre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    Karşılaştırdığın arabaların hepsi yeni modeller.H kasa 2004'de çıktı ve bunlarla karşılaştırman gereken araç j kasa.Onun da tüketimi ş.içi 5.0 litre

    h kasa ile karşılaştırmadım zaten,h kasanın olayı fiyat / fayda ...

    j kasa ise, yakıt tüketimi düşük diyorsun da rakiplerinin hemen hemen hepsinden pahalı.. Az tüketse ne olur tüketmese ne olur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asoz -- 10 Ocak 2012; 22:37:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    Karşılaştırdığın arabaların hepsi yeni modeller.H kasa 2004'de çıktı ve bunlarla karşılaştırman gereken araç j kasa.Onun da tüketimi ş.içi 5.0 litre

    h kasa ile karşılaştırmadım zaten, yeni çıkan j kasa ile karşılaştırdım...



    Yanlışım varsa düzeltin,j kasa 95 hp ve internetten baktığım kadarıyla ş.içinde 5.0 litre yakıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Defalarca yazdık, çizdik...

    Standart haliyle bir Astra 1.3 cdti araç kullanmak sadece ve sadece mecburiyet durumudur, sahipleri namus meselesi yapıp üzerine alınmasın... 50-60 milyar para verdiniz tamam da yanlış yaptığınızı kabul edin artık, içinizden keşke almasaydım dediğinizi bir zahmet dışınıza da vurun...

    Bir sürü konuda tekrar tekrar yazdım, 1.3 cdti motorlu bir astra kullanmaktayım 2. araç olarak... Araca chip tununing yaptırıyorsun ancak yürüyücek hale gelebiliyor.. Standart hali 90 hp diye geçiyor ama Dyno'da ölçün bakalım hangi devirde kaç hp'niz var, kaç torkunuz var...

    Az yakıyor diyenlere de gerçekten ağzımla gülmüyorum...

    opel astra 1.3 cdti : şehiriçi katalog verisi : 6.3 lt/100 km - 90 hp
    Bmw 320d otomatik: şehiriçi katalog verisi: 6.8 lt/100 km -184 hp
    VW Passat 2.0 D DSG: şehiriçi katalog verisi : 6,5 lt/100 km - 140 hp
    VW Golf 1.6 TDi : şehiriçi katalog verisi : 5,5 lt / 100 km - 105 hp

    Bu örnekleri istediğimiz kadar uzatabiliriz, sonuç olarak "adam gibi yürüyebilen" rakipleri kadar yakıyor ama "kendini bile kaldıramıyor" ....

    Başka diyecek birşey yok, artık aracınızla kişiliğinizi birleştirmekten vazgeçin lütfen..

    Karşılaştırdığın arabaların hepsi yeni modeller.H kasa 2004'de çıktı ve bunlarla karşılaştırman gereken araç j kasa.Onun da tüketimi ş.içi 5.0 litre

    h kasa ile karşılaştırmadım zaten, yeni çıkan j kasa ile karşılaştırdım...



    Yanlışım varsa düzeltin,j kasa 95 hp ve internetten baktığım kadarıyla ş.içinde 5.0 litre yakıyor.

    yanlışın yok, j kasanın verilerini doğru yazmışsın...

    Benim yazdığım fiyat ile ilgili bir yanlışım var mı bu arada...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    valla bende düşünüyorumda kötü olduğu kanısında değilim ne zmandır takipteim hiç fiyat düşmüyo hep artıyo ben spoert 1.3 dizel olmadı aynısının 1.4 turbo ama benzinliye binemem tüpte takılıo mu bilmiorum

    kötü olsaydı emin ol avrupa ülkelerinin çoğunda satılmazdı üstelik 1.7 dizel varken.ne iyi nede vasat bir performansı var.seri kullanmayanları memnun eder.

    aslında alıncak araba sadece olaya motor yçnüyle bakmammak lazım donanım işçilik kalite vb şeyler açıkçası öncekiaracım wv ama bi wv 1.6 trend dizeline (jantlar kapaklı)50 bin verecek kadar parayı sokakta bulmadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    şu yorumları okudumda...

    lafım herkese degil ama bir gun opel övüp sonra yere vuranlarda var aramızda...

    ben dünden bugune opelin mekaniğinde sıkıntı oldugunu soyluyordum... Sülalede opel sahibi kalmadı artık... Satan kurtuldum diye nerdeyse kurban kesiyor.

    Ucuz alman işçiliğinden anca sakat çocuk dogar arkadaslar bu kadar basit. Bizde işçilik ucuz koredede öyle ama Almanyada en pahalı işçilik... adam nerden çalcak... Bi yerlerden çalıyo yada eksik yapıyor bukadar basit.

    Ben bu araçların görünüşüne aldanıp alanlarada çok gülüyorum. Alınmayacak araba degil ama bu paraları hakikaten etmez... vw kapımın önüne koymam ama 55 bin liraya dunyanın sonu gelse opelmi golf mü deseler ikiside dizelse tartışmasız golf derim.

    Şunuda unutmayalım Opel marka olarak Almanyanın tofaşıdır. En ucuz en kalitesiz markası kısaca.

    dostum 55-65 bin lira arasını baz alırsan

    alman olarak el gelen marka audi sonra VW diyebilir miyiz

    mekaniği ve iç malzeme kalitesi iyi olarak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    valla bende düşünüyorumda kötü olduğu kanısında değilim ne zmandır takipteim hiç fiyat düşmüyo hep artıyo ben spoert 1.3 dizel olmadı aynısının 1.4 turbo ama benzinliye binemem tüpte takılıo mu bilmiorum

    kötü olsaydı emin ol avrupa ülkelerinin çoğunda satılmazdı üstelik 1.7 dizel varken.ne iyi nede vasat bir performansı var.seri kullanmayanları memnun eder.

    aslında alıncak araba sadece olaya motor yçnüyle bakmammak lazım donanım işçilik kalite vb şeyler açıkçası öncekiaracım wv ama bi wv 1.6 trend dizeline (jantlar kapaklı)50 bin verecek kadar parayı sokakta bulmadım

    hayır benim kızdığım nokta 1.3 95 psden 1.5-1.6 performansı beklemeleri.ve bu aracın motorunun ekonomi amaclı olmasını unuttukları.
    tamam haklı oldukları yer var performans yeterlı gelmeyebılır bazılarına bunun içinde zaten 1.7 dizel motor var fakat türkıyede satılamıyor.
    ne yapsın opel 1.3 dizel üretiliyor..böyle güzel bir araçı ekonomi düşünenlere satmasınmı?ee neredeyse 2 ülke hariç hepsinde satılıyor avrupada?
    sözlediğinize kesinlikle katılıyorum ayrıca golften daha donanımlı daha şık bir araç.
    55000 civarına cosmo alabılırsınız.sport 51000 civarındaydı en son.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikoli88 -- 11 Ocak 2012; 0:07:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    valla bende düşünüyorumda kötü olduğu kanısında değilim ne zmandır takipteim hiç fiyat düşmüyo hep artıyo ben spoert 1.3 dizel olmadı aynısının 1.4 turbo ama benzinliye binemem tüpte takılıo mu bilmiorum

    kötü olsaydı emin ol avrupa ülkelerinin çoğunda satılmazdı üstelik 1.7 dizel varken.ne iyi nede vasat bir performansı var.seri kullanmayanları memnun eder.

    aslında alıncak araba sadece olaya motor yçnüyle bakmammak lazım donanım işçilik kalite vb şeyler açıkçası öncekiaracım wv ama bi wv 1.6 trend dizeline (jantlar kapaklı)50 bin verecek kadar parayı sokakta bulmadım

    hayır benim kızdığım nokta 1.3 95 psden 1.5-1.6 performansı beklemeleri.ve bu aracın motorunun ekonomi amaclı olmasını unuttukları.
    tamam haklı oldukları yer var performans yeterlı gelmeyebılır bazılarına bunun içinde zaten 1.7 dizel motor var fakat türkıyede satılamıyor.
    ne yapsın opel 1.3 dizel üretiliyor..böyle güzel bir araçı ekonomi düşünenlere satmasınmı?ee neredeyse 2 ülke hariç hepsinde satılıyor avrupada?
    sözlediğinize kesinlikle katılıyorum ayrıca golften daha donanımlı daha şık bir araç.
    55000 civarına cosmo alabılırsınız.sport 51000 civarındaydı en son.

    arkadaş bn her kırmızı ışıkta 0-100 yapmıorum bu kadar abartmaları anlamsız ben hızlanmaya bakarım son hıza bakarım!! valla bugün arkadaşımda var konuştum ş.içi 180-190 krş yakıo dedi inanamadım bnm golf hitler motor 400 yakıodu yemişin 15 sn de alsın 0-100 çok performans isteyen 1.4 turbo derim




  • fiatla ortak üretim motor gibi birşeyler duydum ve yakıt tüketimi fazla, yavaş, tavsiye etmiyorum. arkadaşım indirimli olarak alacaktı biraz araştırdı ve ford focus aldı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    valla bende düşünüyorumda kötü olduğu kanısında değilim ne zmandır takipteim hiç fiyat düşmüyo hep artıyo ben spoert 1.3 dizel olmadı aynısının 1.4 turbo ama benzinliye binemem tüpte takılıo mu bilmiorum

    kötü olsaydı emin ol avrupa ülkelerinin çoğunda satılmazdı üstelik 1.7 dizel varken.ne iyi nede vasat bir performansı var.seri kullanmayanları memnun eder.

    aslında alıncak araba sadece olaya motor yçnüyle bakmammak lazım donanım işçilik kalite vb şeyler açıkçası öncekiaracım wv ama bi wv 1.6 trend dizeline (jantlar kapaklı)50 bin verecek kadar parayı sokakta bulmadım

    hayır benim kızdığım nokta 1.3 95 psden 1.5-1.6 performansı beklemeleri.ve bu aracın motorunun ekonomi amaclı olmasını unuttukları.
    tamam haklı oldukları yer var performans yeterlı gelmeyebılır bazılarına bunun içinde zaten 1.7 dizel motor var fakat türkıyede satılamıyor.
    ne yapsın opel 1.3 dizel üretiliyor..böyle güzel bir araçı ekonomi düşünenlere satmasınmı?ee neredeyse 2 ülke hariç hepsinde satılıyor avrupada?
    sözlediğinize kesinlikle katılıyorum ayrıca golften daha donanımlı daha şık bir araç.
    55000 civarına cosmo alabılırsınız.sport 51000 civarındaydı en son.

    arkadaş bn her kırmızı ışıkta 0-100 yapmıorum bu kadar abartmaları anlamsız ben hızlanmaya bakarım son hıza bakarım!! valla bugün arkadaşımda var konuştum ş.içi 180-190 krş yakıo dedi inanamadım bnm golf hitler motor 400 yakıodu yemişin 15 sn de alsın 0-100 çok performans isteyen 1.4 turbo derim

    Arkadaşınızın doğru hesapladığına eminmisiniz? Mazot fiyatları 3.90 TL iken şehir içinde 180-190 kuruş yakan dizel araç yoktur. Ya o söylediği veriler şehir dışıdır yada yanlış hesaplamıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN
    Arkadaşınızın doğru hesapladığına eminmisiniz? Mazot fiyatları 3.90 TL iken şehir içinde 180-190 kuruş yakan dizel araç yoktur. Ya o söylediği veriler şehir dışıdır yada yanlış hesaplamıştır.

    istanbulda ortalamam 5,4 X en son 3,66dan mazot aldım(Full) => 19,764 yani istanbulda yaklaşık 20 kuruş
    Şehir dışı çok yolculuk yaptım 4X3,66=> 14,64 kuruş tüketimi var.
    daha dikkatlı kullanıldığında ve trafiğe daha az girildiğinde söylenen değerler elde edilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN
    Arkadaşınızın doğru hesapladığına eminmisiniz? Mazot fiyatları 3.90 TL iken şehir içinde 180-190 kuruş yakan dizel araç yoktur. Ya o söylediği veriler şehir dışıdır yada yanlış hesaplamıştır.

    istanbulda ortalamam 5,4 X en son 3,66dan mazot aldım(Full) => 19,764 yani istanbulda yaklaşık 20 kuruş
    Şehir dışı çok yolculuk yaptım 4X3,66=> 14,64 kuruş tüketimi var.
    daha dikkatlı kullanıldığında ve trafiğe daha az girildiğinde söylenen değerler elde edilebilir.

    Bir depo ile şehir içi kaç km gidiyorsunuz?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.