Şimdi Ara

Yeni astra ve golfun Bmw 116d den kaliteli olması (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
3.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    Hahaha gece gece güldürdünüz hocam çok güzel yorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segmentleri aynı olan bahsi geçen 3 araçta,Favorim Astra.Nedendir bilmem diğer ikisine göre dizayn olarak bana daha çok hitap etmekte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Opel kim, VW kim la

    Ayrica Bmw malzeme kalitesiyle degil surus keyfiyle meshurdur anlayin sunu artik.

    aynı fikirdeyim.
    2016 model 1 serisi sahibiyiz.
    aracın sürüş dinamikleri yol tutuş ve şanzımanı sayılan markalarla mukayese edilemeyecek

    anlamda kaliteli ve üstdüzey.

    bmv yi bu 2 modelle aynı cümlede bile kullanmak markaya büyük haksızlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yol tutşçu ve arkadan itişçiler gelmiş gene...

    Golf üst donanım ile bmw 1 arasında fiyat olarak 50 bine yakın fark var.

    Borusan da arkadan ittiriyor ama haberi yok kimsenin.

    zaten bmv alanların beyinlerinin bazı lop ları çalışmıyor.
    golf ile bir bmv modelini kıyaslamak zaten ayrı bir

    boyut..

    folksfagenin patlak DSG yi ittirmesi gibi bir şey olsa gerek bu.
  • bmw 1 in iç mekan -malzeme kalitesi ; a3 , mercedes a ve golf ten düşüktür


    c sınıfında kalite

    1.a3
    2.mercedes a ,golf
    3 bmw 1
    4.astra vesaire gider..

    golf ün orta seviye donanımda standart sunulan alcantara koltuğu hiç bir firmada o donanım seviyesinde yok..

    sürüş dinamikleri ayrı..orada bmw 1.

    bmw 1 in ön konsol-kapı içleri vb özellikle plastik malzeme kalitesi rakiplerinden kötü

    içi dar ve basık..

    sürüş keyfi ..spor kullanıma uygun

    ama konfor , kalite,genişlik ferahlık hissetmek istiyorum dersen yaramaz.

    özellikle arka dizayn berbat..polo gibi.. ön çok güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Valux -- 23 Mayıs 2017; 2:11:44 >
  • 2011 model 1.3 astra sahibiyim. Aynı zamanda 2015 model 1.18i sahibiyim. Yeni modele bakmazsınız eski model opelin bmw den daha kaliteli olduğunu söylebilirim. Bmw nin kalkış performansı dışında geri hepsi çöp. Ha birde camı kırıldığı için 6000 tl vermek zorunda olduğum keriz farları var. Mercekli filanmış. Ben yeni ad koydum ona keriz farı.
  • IOserI I kullanıcısına yanıt
    Aynen halojen o konuda cep dostu.xenon ların aydınlatma gücü 2 katı felan da değil ama maliyeti 10 katı pahalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IOserI

    2011 model 1.3 astra sahibiyim. Aynı zamanda 2015 model 1.18i sahibiyim. Yeni modele bakmazsınız eski model opelin bmw den daha kaliteli olduğunu söylebilirim. Bmw nin kalkış performansı dışında geri hepsi çöp. Ha birde camı kırıldığı için 6000 tl vermek zorunda olduğum keriz farları var. Mercekli filanmış. Ben yeni ad koydum ona keriz farı.

    Hocam açık sözlülüğünüz için saolun bende aracı kullandıgımda hayal kırılığı yaşamıstım uzun yolda.Sizin kini bilemem ama benim kullandığım modelin direksiyon deri kalitesi ve iç mekan plastıklerı can sıkıcı boyuttaydı
  • Bu mevzuyu jimmy reis golf gti ile m1 kıyasında demişti, tercihi golf olmuştu:) 1 serisini kullanmasak bilmeyeceğiz yüksek hızlarda mesela 150 km lerde frene dokununca bazen arkası oynuyor mu oynamıyor mu? Yağmur ve karda kullanmak ayrı eziyet o arabayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Öyle bir şey asla diyemem tercih meselesidir veya tüketici bilinçsizdir.



    Ama Almanya'da bu 2 araç arasında bu kadar fark yokken bmw nin bu fiyatlara satılmasını sindiremem ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Bmw'nin kalkış dışında hepsi çöp" Çöp mü?

    Premium markayı yerine dibine böyle sokarlar işte.



    Yedek parçası pahalı olduğunu bildiğin halde o arabayı almanın anlamı ne??????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba kıyaslamak eşit şartlara, ihtiyaca ve aranan özelliklere göre değişir. Önce bunlar dikkate alınır, sonra diğer donanım özellikleri anlatılır ve alacak olanlar da oralardan destek alırlar.

    Trendine Golf koltukları berbat ve ötesi, ne hikmetse bahsi geçmez. Benzeri durum a3'te de vardır. Ama kıyaslama yapanların çoğunluğu golf, a3, leon sahibi olduğu için Comfortline veya Highline'a göre yorum yaparken, diğerleri baz donanım ile kiyaslanir. Bu yazdığım sadece bir örnek. Benzerini 1 serisi, a serisi, a3, v40, giulietta arasında da görürsünüz. Hangi araca sahipseniz, onu (ya da yerine göre abilerini leon-golf-a3 gibi) savunursunuz. Savunmanız tutmazsa başka koşullara çekersiniz. O da tutmazsa çok satmasına geçersiniz. Linea, Egea cevabı verilince yine konu başına geçilir ve bu böyle sürüp gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf siz kabul etsenizde etmesenizde premium bir model seviyesinde bir arabadır iç mekan kalitesi rafineliği bmw 1 serisinden daha iyidir
  • Biz Avrupa'nın kabul ettiğini kabul ediyoruz. Çünkü araçların çoğunu onlar üretiyor ve konumlandiriyor. Buna göre; a3, a serisi, 1 serisi, Giulietta, V40, DS premium compact sınıftaki araçlardır. Golf de dahil diğerleri compact sınıftaki araçlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orhan Hoca kullanıcısına yanıt
    Makyaj sonrasi artik alakasi kalmadi hocam Polo ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaliteyi sadece ön göğüsteki görüntüden ibaret zanneden arkadaşlar için

    -Şanzıman kalitesi
    -süspansiyon kalitesi
    -aerodinami kalitesi
    -fren sistemi kalitesi
    -yol tutuş kalitesi
    -motor kalitesi
    -koltuk kalitesi
    -işçilik
    -sürüş pozisyonu
    acaba ne ifade ediyor merak ediyorum. Sadece Zf şanzımanın maliyeti 3 tane 7 ileri kuru dsg satın alabiliyor mesela.

    Bir f20 nin M pakette koltuklarından, şanzımanına, ön göğüs ve direksiyondan motoruna ve süspansiyona kadar 3 ve 4 serisi ile birebir aynı neredeyse.Ama bir a serisi şasisi ile c serisi arasında fark fazladır, hissettirir.
    Herneyse bütün bunların dışında sadece ama sadece bir bmw kullanırken aldığınız haz bile bu karşılaştırmayı yaparken daha mantıklı konuşmayı gerektirir.O gaz tepkisi,motorun devirlenme isteği,aracın o viraj içerisindeki size geri dönüşleri, sürüş pozisyonu anlatılmaz yaşanır.

    Aracı kullanırken sadece 50-50 dağılım için gerçekleştirilen mühendisliği,araç size her zerresine kadar hissettirir.

    Bazı şeyler zevk ve tercihlerdir ancak bazı şeyler realitedir.Kişiye göre değişmez.

    Herkese duyarlı sürüşler.Kazanız hiç olmasın inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 23 Mayıs 2017; 21:38:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeratthull

    Makyaj sonrasi artik alakasi kalmadi hocam Polo ile

    Arkası yine Polo, önden 3 serisini küçültme kolaylığı yapılmış, ama eskiye göre daha iyi. Yandan yine pabuç. Sonuç: Ön olmuş, diğerleri aynı.
    Kaput içi olarak da; arkandan çekiş avantajı ile 1, motor olarak Giulietta ve sonra 1 gelir. Gerisi hikaye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan Hoca -- 23 Mayıs 2017; 21:54:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orhan Hoca kullanıcısına yanıt
    Hocam arkadan Polo ile alakası yok bence şu anda, neyse:) Bmw'de motorun yanında şanzıman avantajı var, ama artık 177'lik motorlar yok, o yüzden performans anlamında biraz zayıf kalıyor.
    Bu 2 aracın arkası nasıl benziyor yani :)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zeratthull -- 23 Mayıs 2017; 22:15:35 >




  • Üç silindir ve önden çekiş meselesi durumu nedir şuanda? Bu arada 124.000 diye reklam yapıyor bana sürekli ama ne yalan söyleyeyim; aracımı satarsam yine Giulietta alırım. Hem daha dolu, hem daha şekil, hem de en az 10.000tl ucuz. Seneye de 1 önden çekiş olacak iken Giulietta arkadan çekiş olacak(2019 galiba). O zaman da sürüşte tamamen rakipsiz olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeratthull

    Hocam arkadan Polo ile alakası yok bence şu anda, neyse:) Bmw'de motorun yanında şanzıman avantajı var, ama artık 177'lik motorlar yok, o yüzden performans anlamında biraz zayıf kalıyor.
    Bu 2 aracın arkası nasıl benziyor yani :)





    Daha yukarıdan çekilmiş bir beyaz Polo ile alt alta koyabilir misiniz? Ben hep mobildeyim :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.