Şimdi Ara

► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
3
Favori
28.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunm1

    Nisan başından itibaren yeni auris için kasko yaptıran oldu mu acaba?
    Kişiye göre değişmekle birlikte nisan öncesinde yeni auris için kasko yaptıran arkadaşlar fiyatları bizlerle paylaşabilirler mi?

    Mart ayının sonunda 1.245 TL ye kaskoyu Toyota' dan yaptırdım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    bu gece üsküdar sahile gittim arabayı çektim kız kulesine karşılık inanın cayır cayır parlıyor cadde ışığı altında arkasında ve önünde park etmiş piyasa arabalarının yanında beyaz bi inci gibiydi arabam maşallah

    Arkadaşım aracına bu şekilde bakmaya devam edersen nazar değecek
    Ben nazar değmesin diye yıkatmıyorum bile...

    kasko bu günler için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    bu gece üsküdar sahile gittim arabayı çektim kız kulesine karşılık inanın cayır cayır parlıyor cadde ışığı altında arkasında ve önünde park etmiş piyasa arabalarının yanında beyaz bi inci gibiydi arabam maşallah

    Arkadaşım aracına bu şekilde bakmaya devam edersen nazar değecek
    Ben nazar değmesin diye yıkatmıyorum bile...

    kasko bu günler için

    Tam teminatlılarda bile nazara karşı koruma yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuVNeRa -- 27 Nisan 2013; 10:29:59 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar Premium'daki ön panel göstergeleri diğer modellerden aşağıdaki gibi mi ayrılıyor? Premium'un göstergeleri sağdaki resimde olduğu gibi mi?

     ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorSoul

    Arkadaşlar Premium'daki ön panel göstergeleri diğer modellerden aşağıdaki gibi mi ayrılıyor? Premium'un göstergeleri sağdaki resimde olduğu gibi mi?

     ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄


    sol taraftaki premium harici hepsi sağ taraf sadece premium



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 28 Nisan 2013; 0:30:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    1.33 life, Şimdilik gördüğüm aksaklıklar:
    1.Farların(kısa) açık olduğunu gösteren bir gösterge lambası yok (uzun farların, gösterge lambasını unutup koymuşlar :) )
    2.Gece sürüşlerde farlar yetersiz kalıyor.
    3.Anlık yakıt tüketimi görülemiyor(Ortalama yakıt tüketimini unutup koymuşlar :) )
    4.Bagaj sabitleyici kancalar yok.(yerlerini unutup bırakmışlar :) )(diğer versiyonlarda sanırım var )
    5.Tüm Japonlar gibi altı yere yakın (Halkımızın kafasına göre yaptığı tümseklerde, arkada yolcular varsa ,küt diye bir ses geliyor )
    6.Adamın canını sıkacak kadar yumuşak tepkileri var.
    7.Yol seslerini içeriye alıyor.
    8.Stop edebiliyor.
    9.Yokuş kalkış desteğini devreye sokmak için fren pedalıyla kavga etmek gerekiyor.
    10.Stepne lastiğe ayrılan (gerçek stepne konduğu için) anlamsız yer yüzünden bagaj alanı kısıtlanmış.
    kullandıkça diğerlerini yazarım


    Gece sürüşlerinde farların yetersiz kaldığı konusunda ısrar ediyorum.2013 de araba yapıyorlar ve hala neden sürüşe duyarlı farları koymuyorlar diye soruyorum.Yanlış anlaşılmasın markaya değil tüm üreticilere.Saçma sapan özellikleri standart hale getirip bunu neden atlıyorlar?

    Anlık yakıt tüketimi (şu an 1400 km) normal değerlerine gelmeye başladı.Kesinlikle daha az yakıyor.Fabrika değerleri mi ?(hargi araçta tutuyor ki ?) Değil tabi ki ! (bu değerleri arka koltukları söküp, 50-60 kg'lık sürücü koyup , stepneyi söküp elde ettiklerini artık herkes biliyor )

    Gece sürüşlerinde farların yetersizliğinde ısrar ediyorum.(Mercek kullandığınızda lambayı küçültmemek lazım.)

    İkinci kez aracımın altını yere sürttüm.Sürter mi ,diye sormuyorum.Sürtüyor ,dikkatli kullanın ;diyorum.Türkiye şartlarında araç üretmek gerektiğini düşünüyorum.

    Motor sesinin fazla olduğunu düşünüyorum hatta yaşıyorum.

    Yokuş kalkış desteğinin hala fren pedalıyla şavaşarak faaliyete geçtiğini.Klavuzdada belirtildiği gibi bazen aracı boğduğunu, stop ettirdiğini söylüyorum.

    Hızlanmanın yavaş olduğunu.Yeni sürücü arkadaşlara :Fren pedalının ,debriyaj pedalına yakın konumlandırıldığını ,debriyaj pedalına basarken sorunlar yaşayabileceklerini, dikkat etmeleri gerektiğini söylüyorum.

    Frenlemelerde aracın orantısız tepkiler verdiğini.Yeni araç kullanan arkadaşların araçlarını tanımadan kalabalık trafiğe girmemesi gerektiğini düşünüyorum.

    Aracın rölanti ayarlarının düşük tutulduğunu stop etme ihtimali olduğunu kalkışlarda ihtiyatlı olunması gerektiğini,hafifçe gaz vermek gerektiğini söylüyorum.

    Stepne sorununu çözdüm.İnce lastik koyup bagajı bence %20 genişlettim.

    1.33 life larda sis farı yok Taktırmak için servise başvurdum.650 tl istediler.Jantların tanesine 1750 tl istediler,Bir paspasa 127 tl istediklerini görünce.Fazla istemediklerini düşünüyorum.(bu sorun ne yazık ki şimdiye kadar aldığım tüm sıfır araçlarda aynen tekrar etti,yani marka ile ilgili değil)

    Aracın yeni kasa olması hasebiyle aksesuarlarının kısıtlı olduğunu.Şimdilik sadece servisten temin edildiğini görüyorum.

    Tüm bunları yirmi yıldan fazla araç kullanan ,dört tekeri olan her aracı kullanmış biri olarak söylüyorum.

    Sevgiler saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    1.33 life, Şimdilik gördüğüm aksaklıklar:
    1.Farların(kısa) açık olduğunu gösteren bir gösterge lambası yok (uzun farların, gösterge lambasını unutup koymuşlar :) )
    2.Gece sürüşlerde farlar yetersiz kalıyor.
    3.Anlık yakıt tüketimi görülemiyor(Ortalama yakıt tüketimini unutup koymuşlar :) )
    4.Bagaj sabitleyici kancalar yok.(yerlerini unutup bırakmışlar :) )(diğer versiyonlarda sanırım var )
    5.Tüm Japonlar gibi altı yere yakın (Halkımızın kafasına göre yaptığı tümseklerde, arkada yolcular varsa ,küt diye bir ses geliyor )
    6.Adamın canını sıkacak kadar yumuşak tepkileri var.
    7.Yol seslerini içeriye alıyor.
    8.Stop edebiliyor.
    9.Yokuş kalkış desteğini devreye sokmak için fren pedalıyla kavga etmek gerekiyor.
    10.Stepne lastiğe ayrılan (gerçek stepne konduğu için) anlamsız yer yüzünden bagaj alanı kısıtlanmış.
    kullandıkça diğerlerini yazarım


    Gece sürüşlerinde farların yetersiz kaldığı konusunda ısrar ediyorum.2013 de araba yapıyorlar ve hala neden sürüşe duyarlı farları koymuyorlar diye soruyorum.Yanlış anlaşılmasın markaya değil tüm üreticilere.Saçma sapan özellikleri standart hale getirip bunu neden atlıyorlar?

    Anlık yakıt tüketimi (şu an 1400 km) normal değerlerine gelmeye başladı.Kesinlikle daha az yakıyor.Fabrika değerleri mi ?(hargi araçta tutuyor ki ?) Değil tabi ki ! (bu değerleri arka koltukları söküp, 50-60 kg'lık sürücü koyup , stepneyi söküp elde ettiklerini artık herkes biliyor )

    Gece sürüşlerinde farların yetersizliğinde ısrar ediyorum.(Mercek kullandığınızda lambayı küçültmemek lazım.)

    İkinci kez aracımın altını yere sürttüm.Sürter mi ,diye sormuyorum.Sürtüyor ,dikkatli kullanın ;diyorum.Türkiye şartlarında araç üretmek gerektiğini düşünüyorum.

    Motor sesinin fazla olduğunu düşünüyorum hatta yaşıyorum.

    Yokuş kalkış desteğinin hala fren pedalıyla şavaşarak faaliyete geçtiğini.Klavuzdada belirtildiği gibi bazen aracı boğduğunu, stop ettirdiğini söylüyorum.

    Hızlanmanın yavaş olduğunu.Yeni sürücü arkadaşlara :Fren pedalının ,debriyaj pedalına yakın konumlandırıldığını ,debriyaj pedalına basarken sorunlar yaşayabileceklerini, dikkat etmeleri gerektiğini söylüyorum.

    Frenlemelerde aracın orantısız tepkiler verdiğini.Yeni araç kullanan arkadaşların araçlarını tanımadan kalabalık trafiğe girmemesi gerektiğini düşünüyorum.

    Aracın rölanti ayarlarının düşük tutulduğunu stop etme ihtimali olduğunu kalkışlarda ihtiyatlı olunması gerektiğini,hafifçe gaz vermek gerektiğini söylüyorum.

    Stepne sorununu çözdüm.İnce lastik koyup bagajı bence %20 genişlettim.

    1.33 life larda sis farı yok Taktırmak için servise başvurdum.650 tl istediler.Jantların tanesine 1750 tl istediler,Bir paspasa 127 tl istediklerini görünce.Fazla istemediklerini düşünüyorum.(bu sorun ne yazık ki şimdiye kadar aldığım tüm sıfır araçlarda aynen tekrar etti,yani marka ile ilgili değil)

    Aracın yeni kasa olması hasebiyle aksesuarlarının kısıtlı olduğunu.Şimdilik sadece servisten temin edildiğini görüyorum.

    Tüm bunları yirmi yıldan fazla araç kullanan ,dört tekeri olan her aracı kullanmış biri olarak söylüyorum.

    Sevgiler saygılar.


    aracım 1-4 advance mm 1550km oldu kullanalı

    ben farları yeterli görüyorum sürüşe duyarlı değil ama yetersiz değil bence...
    altını hiç sürtmedim bol çukurlu yerelere de girdim ama biraz dikkat ettim sorun olmadı..
    motor sesi gayet normal
    yokuş kalkış çok rahat devreye giriyor...frene bastın araba durdu az biraz daha ayağını itince hemen devrede..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    1.33 life, Şimdilik gördüğüm aksaklıklar:
    1.Farların(kısa) açık olduğunu gösteren bir gösterge lambası yok (uzun farların, gösterge lambasını unutup koymuşlar :) )
    2.Gece sürüşlerde farlar yetersiz kalıyor.
    3.Anlık yakıt tüketimi görülemiyor(Ortalama yakıt tüketimini unutup koymuşlar :) )
    4.Bagaj sabitleyici kancalar yok.(yerlerini unutup bırakmışlar :) )(diğer versiyonlarda sanırım var )
    5.Tüm Japonlar gibi altı yere yakın (Halkımızın kafasına göre yaptığı tümseklerde, arkada yolcular varsa ,küt diye bir ses geliyor )
    6.Adamın canını sıkacak kadar yumuşak tepkileri var.
    7.Yol seslerini içeriye alıyor.
    8.Stop edebiliyor.
    9.Yokuş kalkış desteğini devreye sokmak için fren pedalıyla kavga etmek gerekiyor.
    10.Stepne lastiğe ayrılan (gerçek stepne konduğu için) anlamsız yer yüzünden bagaj alanı kısıtlanmış.
    kullandıkça diğerlerini yazarım


    Gece sürüşlerinde farların yetersiz kaldığı konusunda ısrar ediyorum.2013 de araba yapıyorlar ve hala neden sürüşe duyarlı farları koymuyorlar diye soruyorum.Yanlış anlaşılmasın markaya değil tüm üreticilere.Saçma sapan özellikleri standart hale getirip bunu neden atlıyorlar?

    Anlık yakıt tüketimi (şu an 1400 km) normal değerlerine gelmeye başladı.Kesinlikle daha az yakıyor.Fabrika değerleri mi ?(hargi araçta tutuyor ki ?) Değil tabi ki ! (bu değerleri arka koltukları söküp, 50-60 kg'lık sürücü koyup , stepneyi söküp elde ettiklerini artık herkes biliyor )

    Gece sürüşlerinde farların yetersizliğinde ısrar ediyorum.(Mercek kullandığınızda lambayı küçültmemek lazım.)

    İkinci kez aracımın altını yere sürttüm.Sürter mi ,diye sormuyorum.Sürtüyor ,dikkatli kullanın ;diyorum.Türkiye şartlarında araç üretmek gerektiğini düşünüyorum.

    Motor sesinin fazla olduğunu düşünüyorum hatta yaşıyorum.

    Yokuş kalkış desteğinin hala fren pedalıyla şavaşarak faaliyete geçtiğini.Klavuzdada belirtildiği gibi bazen aracı boğduğunu, stop ettirdiğini söylüyorum.

    Hızlanmanın yavaş olduğunu.Yeni sürücü arkadaşlara :Fren pedalının ,debriyaj pedalına yakın konumlandırıldığını ,debriyaj pedalına basarken sorunlar yaşayabileceklerini, dikkat etmeleri gerektiğini söylüyorum.

    Frenlemelerde aracın orantısız tepkiler verdiğini.Yeni araç kullanan arkadaşların araçlarını tanımadan kalabalık trafiğe girmemesi gerektiğini düşünüyorum.

    Aracın rölanti ayarlarının düşük tutulduğunu stop etme ihtimali olduğunu kalkışlarda ihtiyatlı olunması gerektiğini,hafifçe gaz vermek gerektiğini söylüyorum.

    Stepne sorununu çözdüm.İnce lastik koyup bagajı bence %20 genişlettim.

    1.33 life larda sis farı yok Taktırmak için servise başvurdum.650 tl istediler.Jantların tanesine 1750 tl istediler,Bir paspasa 127 tl istediklerini görünce.Fazla istemediklerini düşünüyorum.(bu sorun ne yazık ki şimdiye kadar aldığım tüm sıfır araçlarda aynen tekrar etti,yani marka ile ilgili değil)

    Aracın yeni kasa olması hasebiyle aksesuarlarının kısıtlı olduğunu.Şimdilik sadece servisten temin edildiğini görüyorum.

    Tüm bunları yirmi yıldan fazla araç kullanan ,dört tekeri olan her aracı kullanmış biri olarak söylüyorum.

    Sevgiler saygılar.


    Aracınız 1.33 life sanırım. Giriş seviyesinde sürüşe duyarlı farlar standart olan bir model hatırlamıyorum ben, siz biliyorsanız bilgilendirirseniz sevinirim. Farların zayıflığı konusundaki eleştirilerinize ise şunu söylemek isterim. Normal halojen farlar 1500-1600 lümen ışık verirken yeni Aurisin projektör farları 1850 lümen ışık veriyor, yani daha güçlü. Şahsen farlar bana oldukça yeterli geliyor. İleriki yıllarda çıkacak modellerde de bu tarz projektör veya led farlar kullanılacağı için bence bunlara alışmaya çalışsanız iyi olacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Ben de yeni Yeni Auris sahibi oldum. Eski bir TOYOTA YaRiS'ci oldugumu forumdaki Yarisciler bilir ve beni istatistiklerimle tanırlar. Aşağıdaki resimde de gorebileceğiniz gibi Toyota Yarisime 5 yıl boyunca aldıgım tüm yakıtları kaydedip analiz etmiştim. Depoyu her zaman sonuna kadar harcayıp tekrar agzına kadar doldurtmaktaydım. 5 yılın genel ortalaması ise 6,7 lt/100 km idi. Bu arada aracım 1.3 Benzinli, manuel vitesti. :) Bakalım Yeni Auris ile nasil bir performans izleyeceğim :) Yeni Auris için de benzer bir istatistik tutmayı deneyeceğim :)

    http://www.hizliresimyukle.com/image/GgB
     ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TT75 -- 9 Mayıs 2013; 15:45:26 >




  • Bende yeni auris almayı düşünüyorum Premium ile advanceskypack arasında kaldım sizce değermi Premium a biraz daha fazla para vermeye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    Ben de gözlemleirmi paylaşıyım daha çok inceleme fırsatım olmadı;

    --Düşük hızda sağ ve sol dönüşe duyarlı yanan sis lambası yok

    --Back to me home yok. araca yaklaşırken ya da kapıyı açtığınız da geceleri aracı çalıştırana kadar yanan far sistemi mevcut değil.

    --Follow me home manuel olmuş. İnerken selektör yapmanız gerekiyor.

    --Araçtan indiğiniz de camların kapalı olması gerekiyor. 4 cam otomatik ve tek tuş indirmeli ama bu özellik yok

    --Uzaktan camları açma özellliği yok

    --Bagaj kapısını açmak için ilk düğmeye basıyoruz bütün kapılar açılıyor sonra bir daha basıp bagajı açıyoruz.

    --Bagaj lambası tek tarafta ve yetersiz.

    --Geri vites lambası tek ve yetersiz

    --Şu i30 daki logo altında kapalı kamerayı gereksiz bulmuştum ama dün yağmurlu yolda kamera da kirlendiği için görüntü berbat oldu meğersem öyle bişi lazımmış

    --Kapı açık uyarısı tek lamba hangi kapı açık ayrıca uyarı vermiyor

    --düğme ile çalıştırma var durduğunuzda stop eden start stop yok

    --Kaput altında kablolar açıkta duruyor.

    --Ön kolçakın üst tablası zar zor ayrılıyor

    --teypteki 18 kanal ayarlanmıyor

    --Ses sistemi bana vasat geldi. Eko ayarları yok

    --USB de parça geçişleri çok yavaş

    --Zannedersem hıza duyarlı ses ve direksiyon özellikleri yok

    --Torpido gözünde soğutma var mı bilmiyorum ama aydınlatma göremedim ve aşırı yavaş açılıyor.

    --Kornası çok zayıf basmaya utanıyorum

    --teker sesini değilde tekerin sebep olduğu taş-toprak sesini çok yansıtıyor içeri




    Selam Alicilik,
    Kusura bakma nolur. Eski bir auris sahibi olarak onca olmayanı yazmışın, olan nedir onu merek ettim?
    Birde kaça aldın bu aracı?
    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TT75

    Merhabalar,

    Ben de yeni Yeni Auris sahibi oldum. Eski bir TOYOTA YaRiS'ci oldugumu forumdaki Yarisciler bilir ve beni istatistiklerimle tanırlar. Aşağıdaki resimde de gorebileceğiniz gibi Toyota Yarisime 5 yıl boyunca aldıgım tüm yakıtları kaydedip analiz etmiştim. Depoyu her zaman sonuna kadar harcayıp tekrar agzına kadar doldurtmaktaydım. 5 yılın genel ortalaması ise 6,7 lt/100 km idi. Bu arada aracım 1.3 Benzinli, manuel vitesti. :) Bakalım Yeni Auris ile nasil bir performans izleyeceğim :) Yeni Auris için de benzer bir istatistik tutmayı deneyeceğim :)

    http://www.hizliresimyukle.com/image/GgB
     ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄


    Hayirli olsun güzel bi doküman olmuş okadar yıl için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Günaydın öncelikle bu 1.6 valvematic 132 bg performansı nasıldır kullanan arkadaşlar 122 bg olan golf ile kıyaslarsak 0-100 ve son hızda ara hızlanmalarda 132 bg hakkını veriyormu fabrika verileri sanki vermiyor gibi gösteriyor bu aracı almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar tecrübelerini aktarabilirmi.
  • Merhaba arkadaşlar
    Aracını alan arkadaşlara öncelikle Allah kazasız belasız cezasız arabasını eskitmek nasip etsindeee!
    Bakıyorum herkes şikâyetçi beni çok şaşırttınız dediğiniz gibi bir çok özellik yok 2013 model 50-60 bine satılan bir araçta dediklerinizin olmaması
    enterasan hele hele kumandayla açılıp kapanmayan camlar, kısa farların göstergedeki yeri falan beni şaşırttı!!! Autoshowda bu aracın tipine bayılmıştım Yeni Civic HB'e göre çok çok üst düzeydi halen yeni HB'i sevmesemde sizin araç beni hüsrana uğrattı
    Neyse paylaşımlarınız için teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    Ben de gözlemleirmi paylaşıyım daha çok inceleme fırsatım olmadı;

    --Düşük hızda sağ ve sol dönüşe duyarlı yanan sis lambası yok
    B segmenti araçlarda olan ve cidden çok faydalı bir uygulama aracın önü zaten çok geniş akşamları sisleri yakmak gerekiyor park ederken. Çok zor bir uygulama değil. ESp için beyne giden açı değerini az biraz daha yoğurup sislere aktaracak

    --Back to me home yok. araca yaklaşırken ya da kapıyı açtığınız da geceleri aracı çalıştırana kadar yanan far sistemi mevcut değil.
    Sadece kapıya gelince iç lamba yanıyor. En azından aracı kumanda ile açınca ledler yanabilirdi

    --Follow me home manuel olmuş. İnerken selektör yapmanız gerekiyor.
    Back to olmayanadan bunu beklemek de zor. 2004 206da bile bu özellik var bir artısı olmalı

    --Araçtan indiğiniz de camların kapalı olması gerekiyor. 4 cam otomatik ve tek tuş indirmeli ama bu özellik yok
    Buna herkes takılıyor. Eski corollalarda var diyorlar ama kesinlikle olması gereken bişi. 4cam tek tık elektirkli ama ne hikmetse camları kapamadan araçtan inemiyorsunuz

    --Uzaktan camları açma özellliği yok
    Yaz aylarında etkili olan bir sistem araca gelmeden düğmeye basılı tutunca çoğu araçta camlar açılıyor. geçen arkdaşın sciroccoda tavan bile açıldı

    --Bagaj kapısını açmak için ilk düğmeye basıyoruz bütün kapılar açılıyor sonra bir daha basıp bagajı açıyoruz.
    Bunu tek dokunma ile yapma özelliği varmış servisten halletmemiz gerekiyor

    --Bagaj lambası tek tarafta ve yetersiz.
    çok etkili değil karşı tarafa çakmak soketi konmuş lamba da gelebilirdi.

    --Geri vites lambası tek ve yetersiz
    Avrupa standartları gereği imiş sanki trafikte herkes geri geri gidiyor da göz alacak. Zaten arka cam küçücük kamera karanlıkta yetersiz kalıyor bir de ışık az olunca 1dk lık park 5dk sürüyor

    --Şu i30 daki logo altında kapalı kamerayı gereksiz bulmuştum ama dün yağmurlu yolda kamera da kirlendiği için görüntü berbat oldu meğersem öyle bişi lazımmış
    Aracın arkası malum en çabuk kirlenen ve en çok kir tutan yeri o yüzden buna bir önlem alınabilirdi.

    --Kapı açık uyarısı tek lamba hangi kapı açık ayrıca uyarı vermiyor
    Premiumların göstergesi farklı olduğu için onlarda tek tek gösteriyormuş. Biz de broadwaydakki gibi sadece kapı logosu yanıyor.

    --düğme ile çalıştırma var durduğunuzda stop eden start stop yok
    Toyota da start&stop yokmuş. Forumda da bunun daha çok yaktığı söylentileri var bilemedim ne desem.

    --Kaput altında kablolar açıkta duruyor.
    Kaputu açınca sanki uzay mekiğinin bir kapağını açmış gibiyim heryerden bir kablo geçişi var. Soketler açıkta anlayamadım.

    --Ön kolçakın üst tablası zar zor ayrılıyor
    İki mandal var birisi tüm kolçağı diğeri kolçaktaki alt katmanı bırakıyor ne denersem deneyim o alt katman ben diğer elimle müdehale etmeden inmiyor.

    --teypteki 18 kanal ayarlanmıyor
    Düzelteyim 6*6 36 kanal kendiliğinden ayarlanıyor siz müdehale edemiyorsunuz. Ara ara kendini güncelliyor fln. Büyükşehirler için dez avantaj 100 tane kanal var. nerde abuksabuk kanal var onları kaydediyor

    --Ses sistemi bana vasat geldi. Eko ayarları yok
    Cidden çok kötü. Tweetler 50den sonra dinlemiyor.

    --USB de parça geçişleri çok yavaş
    Hala yavaş

    --Zannedersem hıza duyarlı ses ve direksiyon özellikleri yok
    Hıza duyarlı ses var ama direksiyonu henüz anlamış değilim var mı yok mu

    --Torpido gözünde soğutma var mı bilmiyorum ama aydınlatma göremedim ve aşırı yavaş açılıyor.
    Lamba var ama farların açık olması lazım. Loş bir turuncu aydınlatma var harika oluyor. Soğutma veya ısıtma yok.

    --Kornası çok zayıf basmaya utanıyorum
    çok kötü bir sesi var kalıbına yakışmıyor

    --teker sesini değilde tekerin sebep olduğu taş-toprak sesini çok yansıtıyor içeri
    Aracın motor ve teker sesi yalıtımı çok iyi ama bu yoldaki toz toprak ne varsa onun bu kaportaya çarpma sesi öldürüyor. Sanki kafama kafama geliyor gibi.



    Selam Alicilik,
    Kusura bakma nolur. Eski bir auris sahibi olarak onca olmayanı yazmışın, olan nedir onu merek ettim?
    Birde kaça aldın bu aracı?
    Saygılar...

    Araları incelediğim ve 2013 yılında olduğumuz için eksikleirni paylaşmak istedim.

    Artılarına gelecek olursak;

    -Motor gücü üst devirlerde harika dizelin torku kalkışta iyi değil ama 4den sonra iyi hızlanıyor.

    -MM şanzuman bana gayet iyi geldi. Manuel kullanımda sarsıntıyı çok hafif hissederken e modunda sadece 1-2 geçişinde biraz sarsıyor.

    -Yol tutuşu bilmiyorum bu aracın üstüne var mı ? Ne var ne yok giriyorum viraja bana mısın demiyor baktı savuracak hemen tırr diye arkayı durduruyor.
    Seri sağ sol hareketleirnde hiç bir kayma yok. Bir gün kötü bir olay atlattım. yüksek hızda yay hareketi yaptım ve araç gram savurmadı frene basmama rağmen.

    -Araç konfor yönünden iyi gibi. Kullanırken çok rahatım. en azından arkamdaki koltuğa insanlar oturabiliyor.

    - Aydınlatması benim çok hoşuma gidiyor.mercekli farları çok etkili.


    Eksikleri söylememdeki amaç hadi en full olmasada bir alt paket Advanced olan eksikler. C segmenti ve ileri bir donanım seviyesinde ama kritik eksikleri var. 308 de size bahsettiğim bütün eksikler vardı ama o araçtaki yol tutuşu ile bu meletin yol tutuşu çok farklı. Eğerki pejo biraz güven verseydi toyotanın adını ağzıma almazdım. Donanım bazında en azından kullanıcıya yönelik keyfi durumlar için vasat bir yapısı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    Ben de gözlemleirmi paylaşıyım daha çok inceleme fırsatım olmadı;

    --Düşük hızda sağ ve sol dönüşe duyarlı yanan sis lambası yok
    B segmenti araçlarda olan ve cidden çok faydalı bir uygulama aracın önü zaten çok geniş akşamları sisleri yakmak gerekiyor park ederken. Çok zor bir uygulama değil. ESp için beyne giden açı değerini az biraz daha yoğurup sislere aktaracak
    Sislere aktarma artık geride kaldı. son çıkan araçlarda, opel, kia ve hyundai gibi markalarda dönüşleri aydınlatan ışıklar ana farın içinde.. bencede zor bir iş değil.

    --Back to me home yok. araca yaklaşırken ya da kapıyı açtığınız da geceleri aracı çalıştırana kadar yanan far sistemi mevcut değil.
    Sadece kapıya gelince iç lamba yanıyor. En azından aracı kumanda ile açınca ledler yanabilirdi
    bencede bu çok önemli değil. ama karnalık bir ortama park ediliyorsa faideli olabilir tabi.

    --Follow me home manuel olmuş. İnerken selektör yapmanız gerekiyor.
    Back to olmayanadan bunu beklemek de zor. 2004 206da bile bu özellik var bir artısı olmalı
    toyota da herşey manuel zaten.. malum az bozulsun mantığı.

    --Araçtan indiğiniz de camların kapalı olması gerekiyor. 4 cam otomatik ve tek tuş indirmeli ama bu özellik yok
    Buna herkes takılıyor. Eski corollalarda var diyorlar ama kesinlikle olması gereken bişi. 4cam tek tık elektirkli ama ne hikmetse camları kapamadan araçtan inemiyorsunuz
    evet benim auriste vardı.. tık yukarı çektirir, çıkar giderdim o kapanırdı.. çok ilginç yenisinde olmaması...
    --Uzaktan camları açma özellliği yok
    Yaz aylarında etkili olan bir sistem araca gelmeden düğmeye basılı tutunca çoğu araçta camlar açılıyor. geçen arkdaşın sciroccoda tavan bile açıldı
    bak bu güzel bi özellik.. focus ta var.. çoğu markada varmı bilemiyorum. ama olsa süper olurmuş..

    --Bagaj kapısını açmak için ilk düğmeye basıyoruz bütün kapılar açılıyor sonra bir daha basıp bagajı açıyoruz.
    Bunu tek dokunma ile yapma özelliği varmış servisten halletmemiz gerekiyor
    nedne bu kadar çetrefilli yapmışlar ilginç..

    --Bagaj lambası tek tarafta ve yetersiz.
    çok etkili değil karşı tarafa çakmak soketi konmuş lamba da gelebilirdi.
    bencede.. eski aracımda öyleydi, akşamları bagajdan bişi alırken çok zor oluyor.. özellikle tatile uzağa bi yere gidince ihtiyaç oluyor..

    --Geri vites lambası tek ve yetersiz
    Avrupa standartları gereği imiş sanki trafikte herkes geri geri gidiyor da göz alacak. Zaten arka cam küçücük kamera karanlıkta yetersiz kalıyor bir de ışık az olunca 1dk lık park 5dk sürüyor
    böyle şey olurmu yaf.. maliyetten kaçmışlar bence..

    --Şu i30 daki logo altında kapalı kamerayı gereksiz bulmuştum ama dün yağmurlu yolda kamera da kirlendiği için görüntü berbat oldu meğersem öyle bişi lazımmış
    Aracın arkası malum en çabuk kirlenen ve en çok kir tutan yeri o yüzden buna bir önlem alınabilirdi.


    --Kapı açık uyarısı tek lamba hangi kapı açık ayrıca uyarı vermiyor
    Premiumların göstergesi farklı olduğu için onlarda tek tek gösteriyormuş. Biz de broadwaydakki gibi sadece kapı logosu yanıyor.
    bu nasıl iştir anlamadım? hangi kapı açık arayacakmı yani şöför? komedi.. aski auris öle deildi valla..

    --düğme ile çalıştırma var durduğunuzda stop eden start stop yok
    Toyota da start&stop yokmuş. Forumda da bunun daha çok yaktığı söylentileri var bilemedim ne desem.
    bu benim karşı olduğum bişi.. durunca durmak, kalkınca çalışmak bence de gereksiz.. ilk çalıştırmada en yüksek yakıt harcanır..
    gerçi yeni araçlarda bu azdır ama marş dinamosunun ömrü biter.. çabuk bozulur.. olduda ömrü bitti, ışıkta durdun, stop etti. ya çalışmazsa kalkarken? bence olmaması daa ii..

    --Kaput altında kablolar açıkta duruyor.
    Kaputu açınca sanki uzay mekiğinin bir kapağını açmış gibiyim heryerden bir kablo geçişi var. Soketler açıkta anlayamadım.
    bu da çok ilginç?

    --Ön kolçakın üst tablası zar zor ayrılıyor
    İki mandal var birisi tüm kolçağı diğeri kolçaktaki alt katmanı bırakıyor ne denersem deneyim o alt katman ben diğer elimle müdehale etmeden inmiyor. hmmm..

    --teypteki 18 kanal ayarlanmıyor
    Düzelteyim 6*6 36 kanal kendiliğinden ayarlanıyor siz müdehale edemiyorsunuz. Ara ara kendini güncelliyor fln. Büyükşehirler için dez avantaj 100 tane kanal var. nerde abuksabuk kanal var onları kaydediyor
    bu olmaz dostum yaa.. eskisi öle değildi? klavuzu iice okudun mu? kesin bişi vardır.. servise felan sormak lazım.. mantıklı gelmedi bana..

    --Ses sistemi bana vasat geldi. Eko ayarları yok
    Cidden çok kötü. Tweetler 50den sonra dinlemiyor.
    Alla Alla? çok ilginç.. benim 2008 auristeki ses sistemi muhteşemdi.. çok enteresan geldi valla..

    --USB de parça geçişleri çok yavaş
    Hala yavaş
    hmmm..

    --Zannedersem hıza duyarlı ses ve direksiyon özellikleri yok
    Hıza duyarlı ses var ama direksiyonu henüz anlamış değilim var mı yok mu
    hızlanınca sertleşmiyor mu? anlamak zor olmasa gerek?


    --Torpido gözünde soğutma var mı bilmiyorum ama aydınlatma göremedim ve aşırı yavaş açılıyor.
    Lamba var ama farların açık olması lazım. Loş bir turuncu aydınlatma var harika oluyor. Soğutma veya ısıtma yok.
    soğutma önemli bir durum.. demek gündüz ışığa gerek yok :)

    --Kornası çok zayıf basmaya utanıyorum
    çok kötü bir sesi var kalıbına yakışmıyor
    bence korna hiç olmamalı.. gerçekten.. özellikle cılız olmasının sebebi budur. malum ülkemizde çok kornaya basılıyor..

    --teker sesini değilde tekerin sebep olduğu taş-toprak sesini çok yansıtıyor içeri
    Aracın motor ve teker sesi yalıtımı çok iyi ama bu yoldaki toz toprak ne varsa onun bu kaportaya çarpma sesi öldürüyor. Sanki kafama kafama geliyor gibi.
    bu da çok ilginç.. bu taş toprak çamurluk içine çarpıo muhtemelen.. ordan geliodur.. pütür attırmak gerekecek muhtemelen.



    Selam Alicilik,
    Kusura bakma nolur. Eski bir auris sahibi olarak onca olmayanı yazmışın, olan nedir onu merek ettim?
    Birde kaça aldın bu aracı?
    Saygılar...

    Araları incelediğim ve 2013 yılında olduğumuz için eksikleirni paylaşmak istedim.

    Artılarına gelecek olursak;

    -Motor gücü üst devirlerde harika dizelin torku kalkışta iyi değil ama 4den sonra iyi hızlanıyor.

    -MM şanzuman bana gayet iyi geldi. Manuel kullanımda sarsıntıyı çok hafif hissederken e modunda sadece 1-2 geçişinde biraz sarsıyor.

    -Yol tutuşu bilmiyorum bu aracın üstüne var mı ? Ne var ne yok giriyorum viraja bana mısın demiyor baktı savuracak hemen tırr diye arkayı durduruyor.
    Seri sağ sol hareketleirnde hiç bir kayma yok. Bir gün kötü bir olay atlattım. yüksek hızda yay hareketi yaptım ve araç gram savurmadı frene basmama rağmen.

    -Araç konfor yönünden iyi gibi. Kullanırken çok rahatım. en azından arkamdaki koltuğa insanlar oturabiliyor.

    - Aydınlatması benim çok hoşuma gidiyor.mercekli farları çok etkili.


    Eksikleri söylememdeki amaç hadi en full olmasada bir alt paket Advanced olan eksikler. C segmenti ve ileri bir donanım seviyesinde ama kritik eksikleri var. 308 de size bahsettiğim bütün eksikler vardı ama o araçtaki yol tutuşu ile bu meletin yol tutuşu çok farklı. Eğerki pejo biraz güven verseydi toyotanın adını ağzıma almazdım. Donanım bazında en azından kullanıcıya yönelik keyfi durumlar için vasat bir yapısı var.




    Motor hiç değişmemiş. hala 90 beygir.. daha iyi olabilirdi bence.. benim auris 14 sn civarları ölçmüştüm 0-100 ü.. ama sonraki 115 beygirlik üstelik tam otomatik aracımda 11 küsürdu 0-100. inan bana dostum, bu çok büyük fark.. gücü o zaman hissediyorsun.. toyota da en sevmediğim yan bu.. motora bor koymuştum çok fark edio tavsie ederim..

    mm konusunda yorm yapmayım ben.. yenisinde de bişi değiştirdiklerini sanmıyorum..

    yol tutuş iyidir illaki ama tam bağımsız arka süsbansiyonlu araçlar kadar iyi olacağını sanmam.. ama burulma kirişli arka süsbansiyonlar var. fena halde eski ve yol tutuşu zayıflatan, konforu azaltan bir sistem.. bozulmuyorsa deva mmantığı toyotaya uygun.. ama bozuluyorsada devam mantığıda yok değil..

    sana şöyle söyleyim, bu aracın üstünde çok araç var.. sen virajda hafif gidince tır tır vsc devreye girio diosun.. golf te de girio.. ben hala kullandığım şu anki aracımda vsc nin devreyegirdiğine şahit olmadım ki eski aurisimle girdiğm virajlara çok daha sert giriyorum.. mevcut süsbansiyon şimdilik vsc devreye girmeden olayı kendi hallediyor zaten..

    toyota nın enbüyük özelliği boş araç satması.. bence gerçekten boş.. risk almak istemiyorlar.. ama bi o kadarda pahalı..

    gerçi alınmış alınmıştır, onuçta toyota hayırlı olsun, alla kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama merak ettiğim husus, alırken test ettin mi? neden aurisi seçtin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    Ben de gözlemleirmi paylaşıyım daha çok inceleme fırsatım olmadı;

    --Düşük hızda sağ ve sol dönüşe duyarlı yanan sis lambası yok
    B segmenti araçlarda olan ve cidden çok faydalı bir uygulama aracın önü zaten çok geniş akşamları sisleri yakmak gerekiyor park ederken. Çok zor bir uygulama değil. ESp için beyne giden açı değerini az biraz daha yoğurup sislere aktaracak
    Sislere aktarma artık geride kaldı. son çıkan araçlarda, opel, kia ve hyundai gibi markalarda dönüşleri aydınlatan ışıklar ana farın içinde.. bencede zor bir iş değil.

    --Back to me home yok. araca yaklaşırken ya da kapıyı açtığınız da geceleri aracı çalıştırana kadar yanan far sistemi mevcut değil.
    Sadece kapıya gelince iç lamba yanıyor. En azından aracı kumanda ile açınca ledler yanabilirdi
    bencede bu çok önemli değil. ama karnalık bir ortama park ediliyorsa faideli olabilir tabi.

    --Follow me home manuel olmuş. İnerken selektör yapmanız gerekiyor.
    Back to olmayanadan bunu beklemek de zor. 2004 206da bile bu özellik var bir artısı olmalı
    toyota da herşey manuel zaten.. malum az bozulsun mantığı.

    --Araçtan indiğiniz de camların kapalı olması gerekiyor. 4 cam otomatik ve tek tuş indirmeli ama bu özellik yok
    Buna herkes takılıyor. Eski corollalarda var diyorlar ama kesinlikle olması gereken bişi. 4cam tek tık elektirkli ama ne hikmetse camları kapamadan araçtan inemiyorsunuz
    evet benim auriste vardı.. tık yukarı çektirir, çıkar giderdim o kapanırdı.. çok ilginç yenisinde olmaması...
    --Uzaktan camları açma özellliği yok
    Yaz aylarında etkili olan bir sistem araca gelmeden düğmeye basılı tutunca çoğu araçta camlar açılıyor. geçen arkdaşın sciroccoda tavan bile açıldı
    bak bu güzel bi özellik.. focus ta var.. çoğu markada varmı bilemiyorum. ama olsa süper olurmuş..

    --Bagaj kapısını açmak için ilk düğmeye basıyoruz bütün kapılar açılıyor sonra bir daha basıp bagajı açıyoruz.
    Bunu tek dokunma ile yapma özelliği varmış servisten halletmemiz gerekiyor
    nedne bu kadar çetrefilli yapmışlar ilginç..

    --Bagaj lambası tek tarafta ve yetersiz.
    çok etkili değil karşı tarafa çakmak soketi konmuş lamba da gelebilirdi.
    bencede.. eski aracımda öyleydi, akşamları bagajdan bişi alırken çok zor oluyor.. özellikle tatile uzağa bi yere gidince ihtiyaç oluyor..

    --Geri vites lambası tek ve yetersiz
    Avrupa standartları gereği imiş sanki trafikte herkes geri geri gidiyor da göz alacak. Zaten arka cam küçücük kamera karanlıkta yetersiz kalıyor bir de ışık az olunca 1dk lık park 5dk sürüyor
    böyle şey olurmu yaf.. maliyetten kaçmışlar bence..

    --Şu i30 daki logo altında kapalı kamerayı gereksiz bulmuştum ama dün yağmurlu yolda kamera da kirlendiği için görüntü berbat oldu meğersem öyle bişi lazımmış
    Aracın arkası malum en çabuk kirlenen ve en çok kir tutan yeri o yüzden buna bir önlem alınabilirdi.


    --Kapı açık uyarısı tek lamba hangi kapı açık ayrıca uyarı vermiyor
    Premiumların göstergesi farklı olduğu için onlarda tek tek gösteriyormuş. Biz de broadwaydakki gibi sadece kapı logosu yanıyor.
    bu nasıl iştir anlamadım? hangi kapı açık arayacakmı yani şöför? komedi.. aski auris öle deildi valla..

    --düğme ile çalıştırma var durduğunuzda stop eden start stop yok
    Toyota da start&stop yokmuş. Forumda da bunun daha çok yaktığı söylentileri var bilemedim ne desem.
    bu benim karşı olduğum bişi.. durunca durmak, kalkınca çalışmak bence de gereksiz.. ilk çalıştırmada en yüksek yakıt harcanır..
    gerçi yeni araçlarda bu azdır ama marş dinamosunun ömrü biter.. çabuk bozulur.. olduda ömrü bitti, ışıkta durdun, stop etti. ya çalışmazsa kalkarken? bence olmaması daa ii..

    --Kaput altında kablolar açıkta duruyor.
    Kaputu açınca sanki uzay mekiğinin bir kapağını açmış gibiyim heryerden bir kablo geçişi var. Soketler açıkta anlayamadım.
    bu da çok ilginç?

    --Ön kolçakın üst tablası zar zor ayrılıyor
    İki mandal var birisi tüm kolçağı diğeri kolçaktaki alt katmanı bırakıyor ne denersem deneyim o alt katman ben diğer elimle müdehale etmeden inmiyor. hmmm..

    --teypteki 18 kanal ayarlanmıyor
    Düzelteyim 6*6 36 kanal kendiliğinden ayarlanıyor siz müdehale edemiyorsunuz. Ara ara kendini güncelliyor fln. Büyükşehirler için dez avantaj 100 tane kanal var. nerde abuksabuk kanal var onları kaydediyor
    bu olmaz dostum yaa.. eskisi öle değildi? klavuzu iice okudun mu? kesin bişi vardır.. servise felan sormak lazım.. mantıklı gelmedi bana..

    --Ses sistemi bana vasat geldi. Eko ayarları yok
    Cidden çok kötü. Tweetler 50den sonra dinlemiyor.
    Alla Alla? çok ilginç.. benim 2008 auristeki ses sistemi muhteşemdi.. çok enteresan geldi valla..

    --USB de parça geçişleri çok yavaş
    Hala yavaş
    hmmm..

    --Zannedersem hıza duyarlı ses ve direksiyon özellikleri yok
    Hıza duyarlı ses var ama direksiyonu henüz anlamış değilim var mı yok mu
    hızlanınca sertleşmiyor mu? anlamak zor olmasa gerek?


    --Torpido gözünde soğutma var mı bilmiyorum ama aydınlatma göremedim ve aşırı yavaş açılıyor.
    Lamba var ama farların açık olması lazım. Loş bir turuncu aydınlatma var harika oluyor. Soğutma veya ısıtma yok.
    soğutma önemli bir durum.. demek gündüz ışığa gerek yok :)

    --Kornası çok zayıf basmaya utanıyorum
    çok kötü bir sesi var kalıbına yakışmıyor
    bence korna hiç olmamalı.. gerçekten.. özellikle cılız olmasının sebebi budur. malum ülkemizde çok kornaya basılıyor..

    --teker sesini değilde tekerin sebep olduğu taş-toprak sesini çok yansıtıyor içeri
    Aracın motor ve teker sesi yalıtımı çok iyi ama bu yoldaki toz toprak ne varsa onun bu kaportaya çarpma sesi öldürüyor. Sanki kafama kafama geliyor gibi.
    bu da çok ilginç.. bu taş toprak çamurluk içine çarpıo muhtemelen.. ordan geliodur.. pütür attırmak gerekecek muhtemelen.



    Selam Alicilik,
    Kusura bakma nolur. Eski bir auris sahibi olarak onca olmayanı yazmışın, olan nedir onu merek ettim?
    Birde kaça aldın bu aracı?
    Saygılar...

    Araları incelediğim ve 2013 yılında olduğumuz için eksikleirni paylaşmak istedim.

    Artılarına gelecek olursak;

    -Motor gücü üst devirlerde harika dizelin torku kalkışta iyi değil ama 4den sonra iyi hızlanıyor.

    -MM şanzuman bana gayet iyi geldi. Manuel kullanımda sarsıntıyı çok hafif hissederken e modunda sadece 1-2 geçişinde biraz sarsıyor.

    -Yol tutuşu bilmiyorum bu aracın üstüne var mı ? Ne var ne yok giriyorum viraja bana mısın demiyor baktı savuracak hemen tırr diye arkayı durduruyor.
    Seri sağ sol hareketleirnde hiç bir kayma yok. Bir gün kötü bir olay atlattım. yüksek hızda yay hareketi yaptım ve araç gram savurmadı frene basmama rağmen.

    -Araç konfor yönünden iyi gibi. Kullanırken çok rahatım. en azından arkamdaki koltuğa insanlar oturabiliyor.

    - Aydınlatması benim çok hoşuma gidiyor.mercekli farları çok etkili.


    Eksikleri söylememdeki amaç hadi en full olmasada bir alt paket Advanced olan eksikler. C segmenti ve ileri bir donanım seviyesinde ama kritik eksikleri var. 308 de size bahsettiğim bütün eksikler vardı ama o araçtaki yol tutuşu ile bu meletin yol tutuşu çok farklı. Eğerki pejo biraz güven verseydi toyotanın adını ağzıma almazdım. Donanım bazında en azından kullanıcıya yönelik keyfi durumlar için vasat bir yapısı var.




    Motor hiç değişmemiş. hala 90 beygir.. daha iyi olabilirdi bence.. benim auris 14 sn civarları ölçmüştüm 0-100 ü.. ama sonraki 115 beygirlik üstelik tam otomatik aracımda 11 küsürdu 0-100. inan bana dostum, bu çok büyük fark.. gücü o zaman hissediyorsun.. toyota da en sevmediğim yan bu.. motora bor koymuştum çok fark edio tavsie ederim..

    mm konusunda yorm yapmayım ben.. yenisinde de bişi değiştirdiklerini sanmıyorum..

    yol tutuş iyidir illaki ama tam bağımsız arka süsbansiyonlu araçlar kadar iyi olacağını sanmam.. ama burulma kirişli arka süsbansiyonlar var. fena halde eski ve yol tutuşu zayıflatan, konforu azaltan bir sistem.. bozulmuyorsa deva mmantığı toyotaya uygun.. ama bozuluyorsada devam mantığıda yok değil..

    sana şöyle söyleyim, bu aracın üstünde çok araç var.. sen virajda hafif gidince tır tır vsc devreye girio diosun.. golf te de girio.. ben hala kullandığım şu anki aracımda vsc nin devreyegirdiğine şahit olmadım ki eski aurisimle girdiğm virajlara çok daha sert giriyorum.. mevcut süsbansiyon şimdilik vsc devreye girmeden olayı kendi hallediyor zaten..

    toyota nın enbüyük özelliği boş araç satması.. bence gerçekten boş.. risk almak istemiyorlar.. ama bi o kadarda pahalı..

    gerçi alınmış alınmıştır, onuçta toyota hayırlı olsun, alla kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama merak ettiğim husus, alırken test ettin mi? neden aurisi seçtin?



    bu sorunun adamı benim aslında. Toyota showroom 'undan önce Polo 'yu bakıma götürmek için VW showroom 'una gitmiştim. bu konuda pek çok sebep verebilirim aslında:

    1. Herşeyden önce Doğus Oto 'nun "mal bu arkadaşım almazsan alma, gram indirim yapmam, yedek parçam da pahalı, yersen" modundaki tavrı beni deli ediyor.
    2. Polo ve Golf 'ün arasında 10-12 bin ₺ fark var. donanımda farklılıklar var. ama iç dizaynda da bişeyler olmalı. Polo-Golf-Jetta-Passat 'ın iç dizaynının "neredeyse" aynı olması anlamsız bence.
    3. Golf 'ün dış tasarımını beğenmiyorum. arabanın arkadan görünüşü Auris 'ten de kötü bence. VW 'in bu kasayla devam etmeyeceğini düşünüyorum. yeni kasa gelmesi durumunda aracın değeri çok düşecek bence.
    4. VW dayanıklılığı şanzımanı vs deniliyor. 15 bine yeni gelmiş aracın yaşadığı şanzıman problemleri ve içindeki elektronik devrenin sapıtmasına yakıt depo göstergelerinin bile doğru çalışmaması nedeniyle şans eseri yolda kalmamış birisi olarak Polo yu bakıma zor yetiştirmiş birisiyim. bakımda problemimin bulunamadığına bir müddet daha aracın bakıma alınacağına dair dönüş almış birisiyim.
    5. Auris konusunda içinin boş olduğu değil ama hayatı kolaylaştıracak bazı küçük değişikliklerin olmadığı konusunda hem fikirim. bazı konularda basit davranılmış. ancak aracın duruşunun ve iç dizaynının güzel olduğunu düşünüyorum, aldığım yorumlar hep bu yönde (algı diyebilirsin, Golf artık klasikleşti, tekrar diyorum ben bir değişiklik bekliyorum VW 'den, o zaman fikrim değişebilir :) )
    6. 90 beygir ve MM sorun denilebilir, ancak ilk defa kullanana sorun oluyor. ben de forumdaki eski postlarımdan görebilirsiniz hoşnut değildim bu durumdan. ama dedikleri doğruymuş sonradan "rahatmış lan bu" dedirtiyor :)
    7. işerim nedeniyle 3000 Km den fazla yol yaptım 1 ayda. araç uzun yolda gerçekten rahat. Polo bu konuda kesinlikle başarılı değil, Golf biraz daha iyi tabiki ama öyle dağlar kadar fark göremedim açıkçası.
    8. Opel Astra 'yı çok araştırmıştım. Golf ve Auris 'i görmemiş birisi olsam alırdım dedim en son (o yakıt ne. üzmek istemiyorum kendimi :) )
    9. ikisi de 2.0 TDI Passat değil tabiki, onu kabul ederim
    10. Yeni kasa konusunu tekrar gündeme getireyim. Auris yeni bir kasa olduğu için bir müddet kafam "ulan yenisi çıkarda beni çok üzer mi acaba" sorusunda değil. olmazsa 1-2 yıl biner değiştiririm diyorum

    bunlar nacizane benim yorumum. herkesin fikrine saygım var sonuçta.




  • İlginç bir yorum olmuş..
    Ancak şu bir gerçek ki, VW de mükemmel değil ama her daim avrupada referans kabul ediliyor..
    çıkan her model ve markalar golf e rakip olmaya çalışıyor..

    4 sene auris in ilk kasasını, ki bence en tipi güzel kasa buydu, diğerleri gerçekten bence çok itici, kullanmış biri olarak şu anki aracımın yanına dahi yaklaşması söz konusu bile değil. ilkel teknoloji ile tip değiştirerek bir yere varamazsınız..
    ben araç almadan önce ilk güvenliğe bakarım.. ailemi ve beni koricak araç önemlidir benim için. sonrada alla korusun yayaları koricak araç..
    bu konuda 1 numara, merso ve bmw yi bile geride bırakmış marka volvo dur. özellikle V40 modeli sınıfında tekdir.
    sırayla honda, hyundai kia verileri başarılıdır..
    özellikle güvenli sürüş verilerinde %60 larda kalan auris için yol tutuşu mükemmel demek, yol tutuşu %86 larda olan, hatta %100 değeri alan Volvo v40 a, ceed ve i30 a haksızlık olur..

    hala 8 valf li motor üreten toyota için motor performansı çok iyi demek gerçekten teknik verileri görmezden gelmekten başka bişi değil..

    araba araba olmaya başladığı 90 lı yıllarda ürettiği modelle, sorunsuzluk ünvanını alıp, yeni modellerde bu ünvanı koruyamamasına karşın insanların aklında hala o ünvanı koruyan bir marka bence toyota.. bende bu ünvana kapılıp auris sahibi olmuştum..
    ama öle değlmiş..

    benca toyota sevdası ile anne çocuk sevdası benzeri.. anneniz sizi dövse bile seversiniz onu.. annedir, vurduu yerde gül biter, haklıdır vurduysa :)




  • Abi sizde oldurdunuz haaa toyota yi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.