Şimdi Ara

► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
3
Favori
28.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4 sene yaşadım ben toyota ile.. noldunu iyi bilirim

    istersen tek tek tüm paraçalarını konuşalım.. en yeni teknolojisi kaç senesinden kalmış irdeleyelim..

    en basiti, yokuş kalkış deste ksistemi nasıl çalışıyor? ben böle şey görmedim.. tekmelemen gerekiyor fren pedalını.. memun olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    İlginç bir yorum olmuş..
    Ancak şu bir gerçek ki, VW de mükemmel değil ama her daim avrupada referans kabul ediliyor..
    çıkan her model ve markalar golf e rakip olmaya çalışıyor..

    4 sene auris in ilk kasasını, ki bence en tipi güzel kasa buydu, diğerleri gerçekten bence çok itici, kullanmış biri olarak şu anki aracımın yanına dahi yaklaşması söz konusu bile değil. ilkel teknoloji ile tip değiştirerek bir yere varamazsınız..
    ben araç almadan önce ilk güvenliğe bakarım.. ailemi ve beni koricak araç önemlidir benim için. sonrada alla korusun yayaları koricak araç..
    bu konuda 1 numara, merso ve bmw yi bile geride bırakmış marka volvo dur. özellikle V40 modeli sınıfında tekdir.
    sırayla honda, hyundai kia verileri başarılıdır..
    özellikle güvenli sürüş verilerinde %60 larda kalan auris için yol tutuşu mükemmel demek, yol tutuşu %86 larda olan, hatta %100 değeri alan Volvo v40 a, ceed ve i30 a haksızlık olur..

    hala 8 valf li motor üreten toyota için motor performansı çok iyi demek gerçekten teknik verileri görmezden gelmekten başka bişi değil..

    araba araba olmaya başladığı 90 lı yıllarda ürettiği modelle, sorunsuzluk ünvanını alıp, yeni modellerde bu ünvanı koruyamamasına karşın insanların aklında hala o ünvanı koruyan bir marka bence toyota.. bende bu ünvana kapılıp auris sahibi olmuştum..
    ama öle değlmiş..

    benca toyota sevdası ile anne çocuk sevdası benzeri.. anneniz sizi dövse bile seversiniz onu.. annedir, vurduu yerde gül biter, haklıdır vurduysa :)





    Bu kadar net değerler vermişsiniz. Bunlara kaynak gösterirseniz ilgilenen arkadaşlar gidip detayları oralardan okuyabilirler...




  • Tabikii, ben biliniyor diye yazmamıştım.
    Güvenli sürüş verileri için aşağıdaki linke bakılabilir.
    Safety assist verilerine bakın özellikle.
    www.euroncap.com

    Auris 8 valf ve arka süsbansiyonlar burulma kirişli sistem. Her ikiside eski teknoloji. Bu özellikler ile satışa sunulduğu toyota sitesinde yazıyor. Ordan bakılabilir.
    Bu teknolojilerin eski olduğunu internetten araştırarak bulmak çok kolay. kaldı ki bu teknoloji lerin eski olduğunu bizzat ben toyota club sayfasında okudum.

    auris için test verileri;
    özellikle safety assist e bakın lütfen;
    http://euroncap.com/results/toyota/auris/513.aspx

    buda daha ucuza satılan, daha donanımlı, ama beğenilmeyen, teneke yığını ıyk mıyk denen, fakat avrupalının test edip sonuçlarını yazdığı yeni i30..

    http://euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 20 Mayıs 2013; 7:31:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Tabikii, ben biliniyor diye yazmamıştım.
    Güvenli sürüş verileri için aşağıdaki linke bakılabilir.
    Safety assist verilerine bakın özellikle.
    www.euroncap.com

    Auris 8 valf ve arka süsbansiyonlar burulma kirişli sistem. Her ikiside eski teknoloji. Bu özellikler ile satışa sunulduğu toyota sitesinde yazıyor. Ordan bakılabilir.
    Bu teknolojilerin eski olduğunu internetten araştırarak bulmak çok kolay. kaldı ki bu teknoloji lerin eski olduğunu bizzat ben toyota club sayfasında okudum.

    auris için test verileri;
    özellikle safety assist e bakın lütfen;
    http://euroncap.com/results/toyota/auris/513.aspx

    buda daha ucuza satılan, daha donanımlı, ama beğenilmeyen, teneke yığını ıyk mıyk denen, fakat avrupalının test edip sonuçlarını yazdığı yeni i30..

    http://euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx


    AURIS için;
    Safety assist
    Electronic stability control is standard equipment on all Aurises, and passed Euro NCAP's test requirements. A seatbelt reminder is also standard for the driver, passenger and rear seats. A speed limitation device is available as an option but is not expected to be sold in sufficient numbers to qualify for inclusion in Euro NCAP's assessment.

    6puan %66

    __________

    i30 için
    Safety assist
    Electronic stability control is standard equipment on the i30 and met Euro NCAP's requirements. A seatbelt reminder is standard for the driver, front passenger and rear seats. A speed limitation device is available but was not assessed by Euro NCAP as it is offered as an option.

    6puan %86 ???


    Sanki aynı açıklamalar ve puan sahibi ikiside bu kısmıda açıklarsan daha aydınlatıcı olacaktır???




  • Selam,
    Açıklama aynı değil ki dostum. Orda dediği ikiside yeterlidir. Ama bazı eksikler var.
    Mesela Auris te hız sınırlaması olsa daha iyi olur demiş.
    bak bide o var. 2013 senesindeyiz, dizel versiyonlarda cruise control bile yok. sınırlamayı bırak, sabitlemesi bile yok, asla da takılamıyor. motoru hangi yıldan kalma teknoloji sen karar ver artık..

    kırık ingilizce bilgimle anladığım yol tutuşa bakmıo bu değerler :)
    ama bak %100 almış volvo V40. Hız sınırlaması var diye mi almış? diğerlerinden tek farkı bu mu?
    yok. sanmam..

    volvo v40 test linkini yolluyorum. orda bakarsan %100 almış, esc testinide eklemişler video içine..
    unutmamak gerekir ki esc tek başına işe yaramaz. aracında biraz yolda kalma çabası olmalı..

    http://euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx

    "Electronic stability control is standard equipment on the V40 and met Euro NCAP's test requirements. A driver-set speed limitation device is also standard and was rewarded. A seatbelt reminder system is standard for the driver, passenger and rear seats."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 20 Mayıs 2013; 11:29:15 >




  • 2006 golfü mü satıp. Toyota almakla hatamı etmişim. Servisinden memnun kalırsın, sağlam sorunsuz araba demişlerdi. Ama Auris fan sayfasında yazılanlara bakınca eski arabamı çok arayacağım galiba. Ya da bu sayfanın adı fan olmasın bence :(.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    2006 golfü mü satıp. Toyota almakla hatamı etmişim. Servisinden memnun kalırsın, sağlam sorunsuz araba demişlerdi. Ama Auris fan sayfasında yazılanlara bakınca eski arabamı çok arayacağım galiba. Ya da bu sayfanın adı fan olmasın bence :(.

    dostum sakın üzülme.. bizim ülkemizde toyota her daim prim yapar..
    ayrıca alınmış alınmıştır.. ben sadece bilgilendirmek istiyorum ama yakında bi sürü fanatik üzerime hücum eder kesin..
    ama etmesinler.. benim merakım hala neden toyota tercih edildiği? nedne bu kadar prim yaptığı.. gerçekten ikinci elde fena değerli. kıskanmıyorum dersem yalan olur
    bu sebeple başka markaların sıfırını almıyorum. hep ikinci elini tercih edip zarar etmemeye çalışıyorum.

    sen memnun değilmisinki aracından?
    nedir özellikleri?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    2006 golfü mü satıp. Toyota almakla hatamı etmişim. Servisinden memnun kalırsın, sağlam sorunsuz araba demişlerdi. Ama Auris fan sayfasında yazılanlara bakınca eski arabamı çok arayacağım galiba. Ya da bu sayfanın adı fan olmasın bence :(.

    Hocam şimdi benim üzerime çok gelen olacak ama emin ol servis tarafında da otomobil tarafında da memnun kalacaksın. Servisde doğuşdaki gibi burnu havada tipler yok. Hizmet güleryüzlü ve ikram bol. Fiyatlar her türlü doğuştan uygun.
    Aracım motoru sağlam, uzun yıllar sıkıntısız binilecek motor. VW fanatikleri .ok atmayı pek sever ama advance donanımda Golf comfortline'da olmayan bir çok donanım var. Ön konsol sade, ıngıl cıngıl bol bol düğme sevenlerin pek hoşuna gitmiyor, ama benim gibi sade ve kullanışlı bir konsol sevenler için gayet iyi. Dijital saate takanlar var ama saat işini görüyor :) .

    Eleştirilecek yönleri yok mu?

    Tabii ki var. Her aracın eleştirilecek yönleri var, zaten mükemmel araç olsa herkes onu alırdı.


    Edit: Bir de VW bayiine ne zaman gitsem sinirlenip öyle çıkıyorum. Bir yerleri havalarda kendini birşey sanan cahil satış temsilcileri, (bol bol yalan söylerler bir de utanmadan yalanını ortaya çıkarınca iddialaşırlar) Olmayan arabaya fiyat verirler sonra da "3 ay sonra gelin o günkü fiyattan verelim ama şimdi kapora bırakın" derler. Sadece bu sebeplerden bile VW'ye bu ülkede kılım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi peugeot206WRC -- 20 Mayıs 2013; 12:08:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Selam,
    Açıklama aynı değil ki dostum. Orda dediği ikiside yeterlidir. Ama bazı eksikler var.
    Mesela Auris te hız sınırlaması olsa daha iyi olur demiş.
    bak bide o var. 2013 senesindeyiz, dizel versiyonlarda cruise control bile yok. sınırlamayı bırak, sabitlemesi bile yok, asla da takılamıyor. motoru hangi yıldan kalma teknoloji sen karar ver artık..

    kırık ingilizce bilgimle anladığım yol tutuşa bakmıo bu değerler :)
    ama bak %100 almış volvo V40. Hız sınırlaması var diye mi almış? diğerlerinden tek farkı bu mu?
    yok. sanmam..

    volvo v40 test linkini yolluyorum. orda bakarsan %100 almış, esc testinide eklemişler video içine..
    unutmamak gerekir ki esc tek başına işe yaramaz. aracında biraz yolda kalma çabası olmalı..

    http://euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx

    "Electronic stability control is standard equipment on the V40 and met Euro NCAP's test requirements. A driver-set speed limitation device is also standard and was rewarded. A seatbelt reminder system is standard for the driver, passenger and rear seats."


    Auriste benzinli versiyonlarda CC + Hız sabitleyici Advance donanımdan itibaren var. Activde ise sonradan CC taktırabiliyorsunuz. Dizelde ise söylediğin gibi şuan satıştaki hiç bir modelde CC bulunmamakta. Ama toyota servisi ile görüşmemde kendilerine yeni bülten geldiği ve opsiyon olarak yaz aylarında dizellere ekleneceği söylendi. Seneye de büyük ihtimal standart olarak paketlere ekliyeceklerdir.

    Yani şuan toyota benzinlileri dizellere göre daha dolu paket olarak bunu kabul etmek lazım. Ama ben 2 aracı da (i30 ve auris) test ettiğimde yol tutuş olarak Auris 1 adım daha öndeydi şahsi fikrim.

    Volvo konusuna ise pek girmek istemem başlangıç fiyatı 70000TL sonuçta daha farklı bir yerde konumlandıırıyor kendini.
    Bunun yerine i30 elite benzinliyi 54000 ama otomatik yakıt maliyeti oldukça yüksek/// Auris Premium benzinliyi 55000 ine alabilirsiniz. Buradan sonrası bence tamamen zevk, satış sonrası hizmetler ve 2nci elide düşünmeye bakar kanaatimce.

    edit: imla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 20 Mayıs 2013; 13:23:54 >




  • hiçbir ürünün fanatiği değilim, Golf kasa değiştirsin, şu içine azıcık düzeltme yapsın Auris 'i satabilirim. (bu sefer de gider 70-80 bin ₺ ister)

    bu haliyle Golf 'ü almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    4 sene yaşadım ben toyota ile.. noldunu iyi bilirim

    istersen tek tek tüm paraçalarını konuşalım.. en yeni teknolojisi kaç senesinden kalmış irdeleyelim..

    en basiti, yokuş kalkış deste ksistemi nasıl çalışıyor? ben böle şey görmedim.. tekmelemen gerekiyor fren pedalını.. memun olan var mı?


    Normalden biraz sert basmak ne zaman tekmeleme oldu acaba ben gayet memnunum eski arabamda el freni çekmek zorunda kalıyordum ondan kurtuldum ya yeter.. Hız sınırlama yok diye puan kesmisler istanbul trafiğinde çokta lazım sanki :P

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Selam,
    Açıklama aynı değil ki dostum. Orda dediği ikiside yeterlidir. Ama bazı eksikler var.
    Mesela Auris te hız sınırlaması olsa daha iyi olur demiş.
    bak bide o var. 2013 senesindeyiz, dizel versiyonlarda cruise control bile yok. sınırlamayı bırak, sabitlemesi bile yok, asla da takılamıyor. motoru hangi yıldan kalma teknoloji sen karar ver artık..

    kırık ingilizce bilgimle anladığım yol tutuşa bakmıo bu değerler :)
    ama bak %100 almış volvo V40. Hız sınırlaması var diye mi almış? diğerlerinden tek farkı bu mu?
    yok. sanmam..

    volvo v40 test linkini yolluyorum. orda bakarsan %100 almış, esc testinide eklemişler video içine..
    unutmamak gerekir ki esc tek başına işe yaramaz. aracında biraz yolda kalma çabası olmalı..

    http://euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx

    "Electronic stability control is standard equipment on the V40 and met Euro NCAP's test requirements. A driver-set speed limitation device is also standard and was rewarded. A seatbelt reminder system is standard for the driver, passenger and rear seats."


    Merhabalar,

    Safety assist için hem Auris, hem de i30 aynı puanı almışlar (6 point) ama yüzdeleri yanlış hesaplanmış. Aurisinki de %86 olması gereliyor. Neden mi:
    Auris safety assistance'dan 6 puan almış ve yüzdesi %66 verilmiş. i30 da 6 puan almış ama ona % 86 verilmiş. Volvo v40'a baktım (http://euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx) 7 puan ve % 100 almış. Yani 7 uzerinden degerlendirildiginde 7/7*100= %100 oluyor. 6/7*100 = %86 oluyor. i30 da Auris de 6 puan aldıgı için, Aurisin de % 66 değil, %86 olması gerekiyor...

    hem Auris hem de i30 için verilen İngilizce açıklamaların ilk iki cümlesi aynı anlamda. Son cümlelerde fark var. Auris için CC opsiyonel diyor ama az sayıda satılacagı dusunuldugunden NCAP için değerlendirmeye almak mumkun degil diyor. i30 için yine CCnin var olduğunu ancak opsiyonel olarak verildiginden NCAP degerlendirmesine alınmadıgnı soyluyor. Sonucta acıklamalar benzer... Dolayısıyla puanları da aynı yani % 86 olmalıydı...

    Ayrıca genel olarak bu maddeye baktıgınızda guvenlik desteklerinden bahsediyor. 3 şey inceleniyor:
    1- Emniyet kemerleri uyarısı var mı?
    2- Elektronik stabılıte kontrolu var mı?
    3- CC var mı?

    Bunların içinde 2ncisi en onemli ve bu hepsinde var. 1ncisi de hepsinde var. CC olsa ne olur olmasa ne olur... Dolayısla bence Auris de, i30 da Volvo V40 da %100.
    Diğerlerini de detaylı incelersek muhtemelen birbirine yakın cıkabilirler :) O zaman butun hepsi NCAP'dan aynı ya da benzer degerler almıstır diyebiliriz :)

    Bu arada, volvo v40 da cocuk yolcu guvenligi kısmı diğerlerinden daha düşük. Auris %84, i30 %90, V40 %75. O zaman çocuk sahipleri ya Auris ya da i30 secmeli :)
    Bu sonuclara bakarak mı araba alacagız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TT75 -- 20 Mayıs 2013; 16:19:05 >




  • simdi Auris, i30 ve Volvo v40 için NCAP'i kendimce su sekilde degerlendiriyorum.

    1. Sofor guvenligi
    Auris %92, i30 %90, V40 %98 --> değerlerin hepsi %80 uzeri... --> herhangi biri olabilir

    2. Cocuk guvenligi
    Auris %84, i30 %90, V40 %75 --> Auris ve i30un değerleri %80 uzeri... --> Auris ve i30 alınabilir.

    3. Yaya guvenligi
    Auris %68, i30 %67, V40 %88 --> (Yayadan once kendim ve cocugumun guvenligi onemli derseniz :)) --> herhangi biri olabilir

    4. guvenlik destekleri
    bir önceki mesajıma göre hepsi %100 --> herhangi biri olabilir

    sonuc:
    Bu degerlendirmeye gore Volvo'dan önce Auris ve i30 düşünülmelidir :)
    Çok mu yanlı oldum? :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TT75 -- 20 Mayıs 2013; 16:12:21 >
  • Bence mail atıp söylemek lazım hatalarını sonra milletle uğraşıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    4 sene yaşadım ben toyota ile.. noldunu iyi bilirim

    istersen tek tek tüm paraçalarını konuşalım.. en yeni teknolojisi kaç senesinden kalmış irdeleyelim..

    en basiti, yokuş kalkış deste ksistemi nasıl çalışıyor? ben böle şey görmedim.. tekmelemen gerekiyor fren pedalını.. memun olan var mı?


    Normalden biraz sert basmak ne zaman tekmeleme oldu acaba ben gayet memnunum eski arabamda el freni çekmek zorunda kalıyordum ondan kurtuldum ya yeter.. Hız sınırlama yok diye puan kesmisler istanbul trafiğinde çokta lazım sanki :P

    Fren destek sistemi gayet normal çalışmakta ama kullanmayı bilmeyenler için tekmelemek durumunda kalınabilir tabiiki.

    1. Araç viteste olması gerekmekte boşa almışsanız daha çok tekmeleyeceksiniz demektir.
    2. Araç viteste ve durur pozisyonda iken fren pedalına az daha güç uygulamak yeterli sorunsuzca devreye giriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    2006 golfü mü satıp. Toyota almakla hatamı etmişim. Servisinden memnun kalırsın, sağlam sorunsuz araba demişlerdi. Ama Auris fan sayfasında yazılanlara bakınca eski arabamı çok arayacağım galiba. Ya da bu sayfanın adı fan olmasın bence :(.

    dostum sakın üzülme.. bizim ülkemizde toyota her daim prim yapar..
    ayrıca alınmış alınmıştır.. ben sadece bilgilendirmek istiyorum ama yakında bi sürü fanatik üzerime hücum eder kesin..
    ama etmesinler.. benim merakım hala neden toyota tercih edildiği? nedne bu kadar prim yaptığı.. gerçekten ikinci elde fena değerli. kıskanmıyorum dersem yalan olur
    bu sebeple başka markaların sıfırını almıyorum. hep ikinci elini tercih edip zarar etmemeye çalışıyorum.

    sen memnun değilmisinki aracından?
    nedir özellikleri?



    Active disel skaypack aldım. araba ile ilgili bir sorunum yok. Sadece fan sayfasında yazılanlar beni irite etti biraz. Açıkcası kullanılan iç malzeme konusunda toyota 2006 model golfümün biraz gerisinde. Ancak midline benzinli golfümde 5 yılda direksiyom beyin arızası. 6 yılda toplam km göstergesinde çalıştıktan sonra 1 dakika boyunca yanıp sönen eror yazısı. yağ sızdırması alt takımlardan gelen sesler vs vs servise çokca gitmeme neden oldu. Servisteki ustalarında açıkcası usta değilde sadece gelen parçaları yerine takan insanlar olduğunu anlamam fazla uzun sürmedi. direksiyon beyni arızasına 4.500 tl ye değişir dediler. eror yazısı içide gösterge beyni değişecek 4000 tl dediler. gelen ses için 1000 tl istediler. yag sızdırması sorununu hallettik dedikleri tamir işleminden sonra diğer bakımda arabanız yağ sızdırıyor dediler. kafayı yemek üzereyken sattım kurtuldum. Sadece endişem bu kadar övülen golfte böyle sorunlar yaşadım, fan sayfasında bile beğeniden çok beğenilmemesi ile ön plana çıkan Auris de neler yaşarım acaba diye düşüdüm :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    2006 golfü mü satıp. Toyota almakla hatamı etmişim. Servisinden memnun kalırsın, sağlam sorunsuz araba demişlerdi. Ama Auris fan sayfasında yazılanlara bakınca eski arabamı çok arayacağım galiba. Ya da bu sayfanın adı fan olmasın bence :(.

    dostum sakın üzülme.. bizim ülkemizde toyota her daim prim yapar..
    ayrıca alınmış alınmıştır.. ben sadece bilgilendirmek istiyorum ama yakında bi sürü fanatik üzerime hücum eder kesin..
    ama etmesinler.. benim merakım hala neden toyota tercih edildiği? nedne bu kadar prim yaptığı.. gerçekten ikinci elde fena değerli. kıskanmıyorum dersem yalan olur
    bu sebeple başka markaların sıfırını almıyorum. hep ikinci elini tercih edip zarar etmemeye çalışıyorum.

    sen memnun değilmisinki aracından?
    nedir özellikleri?



    Active disel skaypack aldım. araba ile ilgili bir sorunum yok. Sadece fan sayfasında yazılanlar beni irite etti biraz. Açıkcası kullanılan iç malzeme konusunda toyota 2006 model golfümün biraz gerisinde. Ancak midline benzinli golfümde 5 yılda direksiyom beyin arızası. 6 yılda toplam km göstergesinde çalıştıktan sonra 1 dakika boyunca yanıp sönen eror yazısı. yağ sızdırması alt takımlardan gelen sesler vs vs servise çokca gitmeme neden oldu. Servisteki ustalarında açıkcası usta değilde sadece gelen parçaları yerine takan insanlar olduğunu anlamam fazla uzun sürmedi. direksiyon beyni arızasına 4.500 tl ye değişir dediler. eror yazısı içide gösterge beyni değişecek 4000 tl dediler. gelen ses için 1000 tl istediler. yag sızdırması sorununu hallettik dedikleri tamir işleminden sonra diğer bakımda arabanız yağ sızdırıyor dediler. kafayı yemek üzereyken sattım kurtuldum. Sadece endişem bu kadar övülen golfte böyle sorunlar yaşadım, fan sayfasında bile beğeniden çok beğenilmemesi ile ön plana çıkan Auris de neler yaşarım acaba diye düşüdüm :)


    5 yıllık Toyota Yaris maceramda tek bir sorun yaşamadım. Aracımı zamanında servise götürdüm. Gerekli değişimler yapıldı sadece. 5 yılda servise toplam 3.350 TL para ödedim. Toyota'dan memnun kaldıgım için de, golf 7, hyundai i30, seat leon, kia seed, volvo v40, bmw 1.16, mercedes a180 gibi alternatif önerilerine kulak tıkayıp, Auris'le devam etmeye karar verdim. Umarim yüzümüzü kara çıkartmaz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TT75

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Selam,
    Açıklama aynı değil ki dostum. Orda dediği ikiside yeterlidir. Ama bazı eksikler var.
    Mesela Auris te hız sınırlaması olsa daha iyi olur demiş.
    bak bide o var. 2013 senesindeyiz, dizel versiyonlarda cruise control bile yok. sınırlamayı bırak, sabitlemesi bile yok, asla da takılamıyor. motoru hangi yıldan kalma teknoloji sen karar ver artık..

    kırık ingilizce bilgimle anladığım yol tutuşa bakmıo bu değerler :)
    ama bak %100 almış volvo V40. Hız sınırlaması var diye mi almış? diğerlerinden tek farkı bu mu?
    yok. sanmam..

    volvo v40 test linkini yolluyorum. orda bakarsan %100 almış, esc testinide eklemişler video içine..
    unutmamak gerekir ki esc tek başına işe yaramaz. aracında biraz yolda kalma çabası olmalı..

    http://euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx

    "Electronic stability control is standard equipment on the V40 and met Euro NCAP's test requirements. A driver-set speed limitation device is also standard and was rewarded. A seatbelt reminder system is standard for the driver, passenger and rear seats."


    Merhabalar,

    Safety assist için hem Auris, hem de i30 aynı puanı almışlar (6 point) ama yüzdeleri yanlış hesaplanmış. Aurisinki de %86 olması gereliyor. Neden mi:
    Auris safety assistance'dan 6 puan almış ve yüzdesi %66 verilmiş. i30 da 6 puan almış ama ona % 86 verilmiş. Volvo v40'a baktım (http://euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx) 7 puan ve % 100 almış. Yani 7 uzerinden degerlendirildiginde 7/7*100= %100 oluyor. 6/7*100 = %86 oluyor. i30 da Auris de 6 puan aldıgı için, Aurisin de % 66 değil, %86 olması gerekiyor...

    hem Auris hem de i30 için verilen İngilizce açıklamaların ilk iki cümlesi aynı anlamda. Son cümlelerde fark var. Auris için CC opsiyonel diyor ama az sayıda satılacagı dusunuldugunden NCAP için değerlendirmeye almak mumkun degil diyor. i30 için yine CCnin var olduğunu ancak opsiyonel olarak verildiginden NCAP degerlendirmesine alınmadıgnı soyluyor. Sonucta acıklamalar benzer... Dolayısıyla puanları da aynı yani % 86 olmalıydı...

    Ayrıca genel olarak bu maddeye baktıgınızda guvenlik desteklerinden bahsediyor. 3 şey inceleniyor:
    1- Emniyet kemerleri uyarısı var mı?
    2- Elektronik stabılıte kontrolu var mı?
    3- CC var mı?

    Bunların içinde 2ncisi en onemli ve bu hepsinde var. 1ncisi de hepsinde var. CC olsa ne olur olmasa ne olur... Dolayısla bence Auris de, i30 da Volvo V40 da %100.
    Diğerlerini de detaylı incelersek muhtemelen birbirine yakın cıkabilirler :) O zaman butun hepsi NCAP'dan aynı ya da benzer degerler almıstır diyebiliriz :)

    Bu arada, volvo v40 da cocuk yolcu guvenligi kısmı diğerlerinden daha düşük. Auris %84, i30 %90, V40 %75. O zaman çocuk sahipleri ya Auris ya da i30 secmeli :)
    Bu sonuclara bakarak mı araba alacagız :)




    Süper yorum olmuş :)
    tebrik ederim valla
    ama ncap testlerinde muhtemelen değerler senin dediğin gibi olmuyordur. Öyle olsa %66 değerine toyota itiraz ederdi. ayrıntılı gerekçeleri vardır muhtemelen..
    ,herşeyi bi yana koymak gerek. burulma kirişli arka süsbansiyonlarla yol tutuşu mükemmel demek çok noktadan destekli bağımsız süsbansiyonlara haksılık olur..
    bir aracı yolda tutan birbirinden bağımsız süsbansiyonlardır.. nitekim ben auris kullandım, biliyorum yol tutuşunu.. iyi gibi görünse bile çok noktadan bağımsız süsbansiyonlarla kıyaslanamaz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    2006 golfü mü satıp. Toyota almakla hatamı etmişim. Servisinden memnun kalırsın, sağlam sorunsuz araba demişlerdi. Ama Auris fan sayfasında yazılanlara bakınca eski arabamı çok arayacağım galiba. Ya da bu sayfanın adı fan olmasın bence :(.

    Hocam şimdi benim üzerime çok gelen olacak ama emin ol servis tarafında da otomobil tarafında da memnun kalacaksın. Servisde doğuşdaki gibi burnu havada tipler yok. Hizmet güleryüzlü ve ikram bol. Fiyatlar her türlü doğuştan uygun.
    Aracım motoru sağlam, uzun yıllar sıkıntısız binilecek motor. VW fanatikleri .ok atmayı pek sever ama advance donanımda Golf comfortline'da olmayan bir çok donanım var. Ön konsol sade, ıngıl cıngıl bol bol düğme sevenlerin pek hoşuna gitmiyor, ama benim gibi sade ve kullanışlı bir konsol sevenler için gayet iyi. Dijital saate takanlar var ama saat işini görüyor :) .

    Eleştirilecek yönleri yok mu?

    Tabii ki var. Her aracın eleştirilecek yönleri var, zaten mükemmel araç olsa herkes onu alırdı.


    Edit: Bir de VW bayiine ne zaman gitsem sinirlenip öyle çıkıyorum. Bir yerleri havalarda kendini birşey sanan cahil satış temsilcileri, (bol bol yalan söylerler bir de utanmadan yalanını ortaya çıkarınca iddialaşırlar) Olmayan arabaya fiyat verirler sonra da "3 ay sonra gelin o günkü fiyattan verelim ama şimdi kapora bırakın" derler. Sadece bu sebeplerden bile VW'ye bu ülkede kılım.

    ben senin bu yorumuna %100 katılıyorum.. VW aldı şubatta bi arkadaşım.. aman aman.. bütün araçlara laf etti..
    arkadaş aldı daha 1000 inci km de şehirler arası yolda araç gaz kesti yolda kaldı.. kimsede yardımına gelmedi :)
    15-20 dakka dinlendirip tekrar yola çıkmış düzelmiş. servise sokmuş, bişi göremedik hata yazmıyor demişler.. test etmemiz lazım die de 8 saat serviste tutmuşlar aracı.. külliyen yalan..
    çaktırmadan onardıkları kesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TT75

    simdi Auris, i30 ve Volvo v40 için NCAP'i kendimce su sekilde degerlendiriyorum.

    1. Sofor guvenligi
    Auris %92, i30 %90, V40 %98 --> değerlerin hepsi %80 uzeri... --> herhangi biri olabilir

    2. Cocuk guvenligi
    Auris %84, i30 %90, V40 %75 --> Auris ve i30un değerleri %80 uzeri... --> Auris ve i30 alınabilir.

    3. Yaya guvenligi
    Auris %68, i30 %67, V40 %88 --> (Yayadan once kendim ve cocugumun guvenligi onemli derseniz :)) --> herhangi biri olabilir

    4. guvenlik destekleri
    bir önceki mesajıma göre hepsi %100 --> herhangi biri olabilir

    sonuc:
    Bu degerlendirmeye gore Volvo'dan önce Auris ve i30 düşünülmelidir :)
    Çok mu yanlı oldum? :)


    valal bana biraz yanlı geldi..
    hele 4 üncü madde




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.