Şimdi Ara

► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
3
Favori
28.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    kusura bakarım.. mmt şans içi değil.. gerçeğin ta kendisi.. güneş balçıkla sıvanmaz.. benim karalama yaptığım yok.. doğruları söylüyorum.
    boşuna fanatiklik yapma bence..

    bu söylediklerinle karalama yapan sen olmayasın sakın? Zira ceed lerin benzinli versiyonları çift kavramalı gerçekten. ve aynı dsg gibi.. muhtemleen onlarda ilerde sorun çıkaracaklar.. ben bu tip şanzımanlara komple karşıyım..

    i30 da kia da tam otomatik 6 ileri şanzıman sunuyor. bilmeden konuştuğun ve test ettiğini iddia ettiğin bu söylemlerinden ötürü şüphe uyandırıyor..

    yokuş kalkış sistemi fren pedelını kökleyerek çalışan sadece toyota da var. bilmediğin bir konu daha.. diğer markalarda zatan yokuşta durmak için frene bastığın anda araç vitesteyse devreye girer. birdaha extra baskı uygulamana gerek yok. bu topiği bile iyi okumamışın belliki.. burda bile freni köklediği için şikayet eden bir sürü kullanıcı var..

    stepne lastik ile lastik ömrünü %20 artıramazsın.. her lastik 3-4 sene yada 40-50 bin km de değiştirilmelidir.. 10 bin km de bir rotaayon bile yapsan 3-4 seneye ualştımı kavuçuk özelliğini kaybeder değiştirmek lazım.. kaldıki bagaj kapasitesi önemlidir bebekli aileler için..


    burada paylaştığım hiç bir bilgi yalan dolan değil ve olamazda.. hepsi doğru. ispatlarım var. olmasa yazmam..
    art niyet yok, mağdur olmasın diye tüketicileri bilgilendirmek tüm tüketicileri koruma derneği üyesi olarak benim görevim..
    ayrıca toyota nın beni sürüm sürüm süründürdüğü, kendi hatasını benim hatam gibi gösterdiğini gizlemek ayıp olur..

    firma konusuna gelince, bu kadar gerçek dışı savunma ile karşıma geldiğine göre senin firma ile bağın olabilir belki bilemiyorum? ama ben kesinlikle son kullanıcıyım ve bunu zaten eskiler bilir.. doğrlar neyse onu söylerim..
    hala daha mmt zedelere yardım ederim, etmeye de devam edeceğim, herkese kapım açık..

    sonuç olarak toyota da müşteri memnuniyeti kesinlikle yok.. eğer aracında kolay giderilecek sorun varsa seni memnun ediyorlar.. ama çözülmicek sorun varsa, hata sende demek onların gerçek yüzünü gösteriyor..

    Tabi öyledir kusura bakma ama sen kia bölümüne git orada devam et istersen. Zaten birisi yanlış söylediğini ilettiğinde hemen FANATİK olur sizin gibiler için. MMT için şans işi kesinlikle demedim zaten, tüketici deneğindesin ama savunmak bir yana markaya muhalefet sürekli kullanıcıları da rencide edercesine konuşmaktasın. Bir terimin anlamını bile tam farkında değilsin.

    Demek lastiği rotasyona katsan hiç bir karı yok?? Yılda 5-10bin km yapıyorsan olmaz tabiki ama herkes sen değil belki adam 20-30 bin ve fazlasını yılda deviriyor?? bu şekilde göremezsin olayı ama.

    Kendin söylüyorsun ama dinlemiyorsun orada yorum dizel versiyonlar için geçerliydi benzinli değil. Bu arada tam otomatik 6 ileri olabilir belki onu yanlış ilettim diyelim yakıt tüketimi senin beğenmediğin 1d4d MM ile %40-%50 oynuyor neredeyse gerçekte bunu da düşünmüşündür herhalde. Güneş balçıkla sıvanmıyor evet gördüğün gibi.

    Yokuş kalkış sisteminde ben halime sözlerimin arkasındayım denediğim tüm araçlarda aynı şekilde devreye girdi. Belki bir modelde araç duruş derecesine bakarakta devreye gireni vardır. Belkide sizin gözlerinizden olay daha farklı görünüyor olabilir. Yorumsuz oyuzden.

    Sana göre toyota müşterileri gayet mağdur ozaman ama ben memnunum ve etrafımda sahibi olan herkes memnun. Lütfen aracı olanları ve memnuniyetle kullananları enayi gibi gösterecek niye toyota aldınki tarzında yorumlarda bulunma ozman. Burada bilgi paylaşmak için bulunuyoruz çamur atmak için değil.





    sen benim konuşma tarzıma laf ediyorsun ama kendin de pek aşşa kalır yanın yok..
    nerede ne yazacağıma ben karar veririm.. müsade et lütfen..
    fanatik olduğun çok açık.. benim toyota markasını sevmediğim gün gibi aşikar.. bunu inkar etmiyorum.
    mmt nin kitabını yazarım ben.. 4 sene iç içe yaşadım.. insan hayatı için az bir zaman değildir 4 sene.. bir nefeste unutacak değilim.. unutturacak hiç değilim.. hala mmt alıp 5 bin tl masrafla karşılaşıp yardım isteyen çok insan var.. kimse bana toyotanın mağdur ettiği bu insanları göre göre toyotaya muhalif olmamamı istemesn lütfen.. buna sende dahil..
    benim kaç bin km yaptığım ne yaptığım konusuda seni alakadar etmediği gibi, toyotanın ten yi yanı buysa al kulan tepe tepe.. ben 3 senede bir 800 tl verir değiştiririm lastiklerimi.. malum boş donanımı bile kendinden daha donanımla kore mallarından 4-5 bin pahalı.. amorti eder nasılsa..
    frene basar basma yokuşta devreye girmeyen sadece toyota.. hala giriyor diyerek diretiyorsun.. frenin dibine kadar bastığında devreye giriyor.. inkar etmenin manası yok..
    diğer markalarda yokuşta duracak kadar frene bastığın anda devrede.. bunun daha fazla açıklaması yok..

    sen ve çevren memnun, ama benim ve çevrem memnun değil.. ne ilginç dimi.. kaldıki sen ve çevrenin daha arabası bozulmamış.. bak bi de bozulsun o zaman toyota sana neler yapıyor
    bu çamur değil gerçek.. elimde mahkeme kararları ve savunmaları var.. o memnun olduğun toyota, mmt li aracı kullanma tekniğine sahip değil diyecek kadar kötü bir savunma sundu.. peki toyotaya sormak lazım, ehliyet sınavında mmt den çalışmamışsam, soru çıkmadıysa napacam? sınıftamı kalıcam



    Tamam durumu şimdi anladım... İçimde bayağı rahatladı. Toyota ile mahkemelik olma durumu yaşanmış. Böyle durumdaki bir sürcünün objektif eleştiriler yapması beklenemez zaten. Ben de olsam yapamazdım. Ama kore malı arabalarla da sorun yaşayan mahkemelik olanlar yok mudur? açıkçası arabalardan hiç anlamam vw nin servis hizmetinde yaşadığım sorunlar 5 yıl sonra arabanın benim kullanmamla alakası olmayan mekatronik arızalar vs vs çok beğenmeme rağmen bu markadan vaz geçmeme neden oldu. Onun dışında az donanımlada olsa kore malına japonu tercih ederim. Hepsinin birbirine göre avantajlı yada dezavantajlı durumları var. İşte o zamanda kişisel beğeni ve ihtiyaçlar ön plana çıkar. Eşim istiyor diye ocak ayında i35 bakmaya gittik elimdeki arabaya toyotanın verdiğinden 4.500 tl daha az verdiler. Ve sonuçta çok donanımlı ama uygun denen araba gayet oturaklı bir fiyata gelmiş oluyordu benim için. 2006 golfe 18000 veren firma 2006 hundailerini kaça alıyorlar merak etmedim değil. Sonuçta firma stratejileri farklı ... Ama hiç biri bizim babamızın firması değil. Tartışmakta gereksiz çünkü, yaşadığımız sorunların çok çok benzerleri hemen hemen her markalarla yaşanmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: perimar
    Tamam durumu şimdi anladım... İçimde bayağı rahatladı. Toyota ile mahkemelik olma durumu yaşanmış. Böyle durumdaki bir sürcünün objektif eleştiriler yapması beklenemez zaten. Ben de olsam yapamazdım. Ama kore malı arabalarla da sorun yaşayan mahkemelik olanlar yok mudur? açıkçası arabalardan hiç anlamam vw nin servis hizmetinde yaşadığım sorunlar 5 yıl sonra arabanın benim kullanmamla alakası olmayan mekatronik arızalar vs vs çok beğenmeme rağmen bu markadan vaz geçmeme neden oldu. Onun dışında az donanımlada olsa kore malına japonu tercih ederim. Hepsinin birbirine göre avantajlı yada dezavantajlı durumları var. İşte o zamanda kişisel beğeni ve ihtiyaçlar ön plana çıkar. Eşim istiyor diye ocak ayında i35 bakmaya gittik elimdeki arabaya toyotanın verdiğinden 4.500 tl daha az verdiler. Ve sonuçta çok donanımlı ama uygun denen araba gayet oturaklı bir fiyata gelmiş oluyordu benim için. 2006 golfe 18000 veren firma 2006 hundailerini kaça alıyorlar merak etmedim değil. Sonuçta firma stratejileri farklı ... Ama hiç biri bizim babamızın firması değil. Tartışmakta gereksiz çünkü, yaşadığımız sorunların çok çok benzerleri hemen hemen her markalarla yaşanmıştır.

    Selam perimar,
    Aslına bakarsan objektif olmayacağım kesin.. ama başka markaların temsilcisi gibi karalayıcı laflarada pabuç bırakmam.. zira hiç işim olmaz..
    şimdiki arabamla acaip mutluyum.. ama olurda sorun yaşarsam ve firma bunu kabul etmeyip suç senin derse aynı şekilde yssal süreci başlatırım..

    fakat, sölediklerim konusunda objektif olduğuma hiç şüphe yok.. istersen teek tek araştır.. toyota tamamen eski teknolojisini kullanıyor.. yenilik sadece kasa tipini değiştirerek olmaz.. bunun lamı cimi yok..
    mmt de 2010 ve sonrası çıkan mmt den farklı değil.. yakında bununla ilgili sıkıntılar çıkmaya başlayacaktır..

    hep dediğim gibi, zevkler tartışılmaz ama çok üzgünüm, yeni auris tasarım olarak tam bi facia bence.. zevk meselesi tabi bişi diyemem..

    dizel motoru zaten tartışmak manasız.. şanzımanın lafı bile olmaz.. neymiş efendim az yakıomuş..
    yoo.. 6.8 -6.9 yakardı benim auris şehir içinde.. 6.5 -6.4 dikkat edersem.. yolda kalması da cabası.. şimdiki aracım 7.5 u geçmiyor.. daha dikkatli olursam 7.2 lere ineceğine eminim.. ama gerek yok.. keyfini çıkarıyorum.. 100 km de 1 lt nin hesabını yapıp yokuş çıkamayan, yolda kalan araba tercih edemem doğrusu..

    şimdi arkadaşlar dicek ki, biz yolda kalmıoz, yokuş çıkıoz.. tabi.. yokuşçıkma tanımı bu değil.. fulya, ıhlamur, çamlıca tepelerinde, durmakla durmamak arasında yokuş yukarı giden trafiğe hergün girin bakim 2-3 ay sonra noluo
    neyse konuş konuş bitmez..




  • Arkadaşlar selam;
    Aracın bluetooth kablosuz cep telefon özelliğini kullanan oldumu ses nasıl geliyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: perimar
    Tamam durumu şimdi anladım... İçimde bayağı rahatladı. Toyota ile mahkemelik olma durumu yaşanmış. Böyle durumdaki bir sürcünün objektif eleştiriler yapması beklenemez zaten. Ben de olsam yapamazdım. Ama kore malı arabalarla da sorun yaşayan mahkemelik olanlar yok mudur? açıkçası arabalardan hiç anlamam vw nin servis hizmetinde yaşadığım sorunlar 5 yıl sonra arabanın benim kullanmamla alakası olmayan mekatronik arızalar vs vs çok beğenmeme rağmen bu markadan vaz geçmeme neden oldu. Onun dışında az donanımlada olsa kore malına japonu tercih ederim. Hepsinin birbirine göre avantajlı yada dezavantajlı durumları var. İşte o zamanda kişisel beğeni ve ihtiyaçlar ön plana çıkar. Eşim istiyor diye ocak ayında i35 bakmaya gittik elimdeki arabaya toyotanın verdiğinden 4.500 tl daha az verdiler. Ve sonuçta çok donanımlı ama uygun denen araba gayet oturaklı bir fiyata gelmiş oluyordu benim için. 2006 golfe 18000 veren firma 2006 hundailerini kaça alıyorlar merak etmedim değil. Sonuçta firma stratejileri farklı ... Ama hiç biri bizim babamızın firması değil. Tartışmakta gereksiz çünkü, yaşadığımız sorunların çok çok benzerleri hemen hemen her markalarla yaşanmıştır.

    Selam perimar,
    Aslına bakarsan objektif olmayacağım kesin.. ama başka markaların temsilcisi gibi karalayıcı laflarada pabuç bırakmam.. zira hiç işim olmaz..
    şimdiki arabamla acaip mutluyum.. ama olurda sorun yaşarsam ve firma bunu kabul etmeyip suç senin derse aynı şekilde yssal süreci başlatırım..

    fakat, sölediklerim konusunda objektif olduğuma hiç şüphe yok.. istersen teek tek araştır.. toyota tamamen eski teknolojisini kullanıyor.. yenilik sadece kasa tipini değiştirerek olmaz.. bunun lamı cimi yok..
    mmt de 2010 ve sonrası çıkan mmt den farklı değil.. yakında bununla ilgili sıkıntılar çıkmaya başlayacaktır..

    hep dediğim gibi, zevkler tartışılmaz ama çok üzgünüm, yeni auris tasarım olarak tam bi facia bence.. zevk meselesi tabi bişi diyemem..

    dizel motoru zaten tartışmak manasız.. şanzımanın lafı bile olmaz.. neymiş efendim az yakıomuş..
    yoo.. 6.8 -6.9 yakardı benim auris şehir içinde.. 6.5 -6.4 dikkat edersem.. yolda kalması da cabası.. şimdiki aracım 7.5 u geçmiyor.. daha dikkatli olursam 7.2 lere ineceğine eminim.. ama gerek yok.. keyfini çıkarıyorum.. 100 km de 1 lt nin hesabını yapıp yokuş çıkamayan, yolda kalan araba tercih edemem doğrusu..

    şimdi arkadaşlar dicek ki, biz yolda kalmıoz, yokuş çıkıoz.. tabi.. yokuşçıkma tanımı bu değil.. fulya, ıhlamur, çamlıca tepelerinde, durmakla durmamak arasında yokuş yukarı giden trafiğe hergün girin bakim 2-3 ay sonra noluo
    neyse konuş konuş bitmez..

    işte aynı şeyi yapıyorsun üstüne laf söylüyorsun sen git arabanı tepe tepe kullan! Sana firma temsilcisi diyen olmadı ama bu forumda baya var olduğunu bildiğimi söyledim bu konuda da neden alındığını anlayamadım?
    + Her toyota mesajının altında forumda da sen karallayıcı şekilde yazı yazıyorsun demekki artık senden şüphe edecek kadar yazıların göze geliyor. Sen eski teknoloji dersin biz bilinen sorunsuz deriz anlayış farkı sen öyle devam et ama kullanan insanlarada sürekli laf atıp durma. Ben MMT yi sorunsuz kullandım ama bu senin sorunlu çıkan aracınla bağdaştırmadım. Ama sen hayır sen öyle san seninkide sorunlu diyorsun! Sakızı at artık ağzından.

    Bana göre yokuş destek çok rahat giriyor diyorum sen diyorsun ki hayır rahat girmiyor!!! burda ben kendimimi bileceğim yoksa senin lafınımı???

    Senin dandik dediğin firma dünyada ve türkiyede herzman müşteri memnuniyetinde 1 numara. Tabi "sana göre ben fanatik olduğum için" gerisi mübala oluyor. Tüm kullanıcıları gibi. Şükür biz bir sorun yaşamadık yıllarca alım satım işiyle uğraştım. 100-150 den fazla farklı değişik markalarda araç geçti elimden ama Toyotalarda hiç bariz bir sorunla karşılaşmadım. Karşılaştığımda da hep sorunsuzca çözüldü. Ama sorun yaşadığım araçları da oo kaka o pislik diye çamura bulamadım. Sonuçta onlarında kullanıcıları var. Toyota mükemmel mi tabiiki hayır bende sana araçta gördüğüm eksik hususları belirtirim. Ama bunları bir sorun olarak görüp görmemek bırakta kullanıcılara kalsın.




  • ben hiç bişi yapmıyorum ama bak bu yazıyı yazan tam sana ynaıtını vermiş üzerine eklemeye gerek yok..
    sadece markayı değiştir, birde tehtid le toyotaya bişi yaptırmaıosun, zra hep haksız olan sensin onlar haklı.. anca dava açman lazım..
    birde amerikelıların arabadan anlayıp anlamadığını bilmem, ama orda yasalar çok güçlü olduu için firmalar orda çamura yatamıyorlar onu biliyorum..
    geri kalan yazı bire bir bu duruma uyuyor ve yurdum insanını anlatıyor..

    yorumsuz;

    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Sorun sadece 2010 ve 2011'lerle sınırlı değil. Kavrama sorunu sadece bun yıl araçlarla sınırlı. Ki kavrama arızasını gidermek de çocuk oyuncağı zaten. Değiştiriyorsunuz, geçiyor. Bende 2010 model A3 var. Kavraması garantiden değişti. Gayet memnunum.


    Mekatronik arızaları azalmış olmakla birlikte devam ediyor. Distribütörün ise diğer ülkelerde uygulanan şanzıman garantisini uzatma metodunu uygulayıp müşterilerini rahatlatmaması ve hatta sıkıntı yaşayanlara çeşitli problemler çıkarmaları ve tehdit edilmeden yardımcı olmamaları asabımı bozuyor. Bu bağlamda Doğuş'u adam yerine koymak, güvenmek hata olur. Ancak tehdit ile iş yaptırabiliyorsunuz. Kavrama arızaları yeniyken ve Doğuş bu hızla kavrama değiştirmiyor iken tehditle işimi yaptırmış, garanti değişim kağıdını aldıktan sonra burada yayınlamıştım.

    Dünyanın çoğu yerinde uygulanan garanti uzatma yöntemi Türkiye'de de uygulansın. İçim rahat edecek. Arızalı mekatroniğin ücretsiz değiştirilmediğini, daha doğrusu keyfi bir uygulama olduğunu, yasal olarak değiştirmek zorunda olmadığını ve istemezse değiştirmeyebileceğini biliyorum. Ek olarak iyi niyet garantilerinden yararlanabilmek için aşırı pahalı ve yavaş servis hizmetlerine katlanmak zorundayım. A3 gibi dandik bir arabanın fren balatalarına 350 + kdv isteyebilecek kadar yüzsüzler. Sanayide Brembo balata 250TL. Arabamda her an arıza çıkarabilecek bu mekatronik olmasaydı, yetkili servislerine hayatta gitmezdim bu da ek bilgi olarak bulunsun.

    Aracın teknik sıkıntıları saymakla bitmiyor. 94 yılından beri turbo araç kullanıyoruz. İlk defa bir arabam yağ eksiltiyor. Servis "araç Turbo olduğu için yağ eksiltiyor" diyor. "Onların fare yakaladığı kadar benim kedi..." diyorum. Eğer araç valfler vasıtasıyla yağı dışarı atıyorsa, araca takılacak bir oil catch can'ın bu yağı biriktirebilmesi lazım. Arabamın yağ eksiltmediğinden emin olmak için, araca sonradan oil catch can takmak zorunda mıyım? Onu geçtim bakımı 15.000km'de bir olan bir araba, hele de zorlanmadan uzun yolda kullanılarak, 7500km'de yağ ikaz ışığını yakar mı? Herkes arabadan anlamak zorunda mıdır? Benzinliğe çekip uygun yağı alıp arabaya eklemek zorunda mıdır? 20 senedir ilk defa başımıza geliyor. Ve kusura bakmayın, şimdiye kadar bindiğim en potansiyel belalı, en lüzumsuz arabalardan biri. Bir daha Vag grubu araba almayı, hele de Doğuş distribütörlüğündeyken, kesinlikle düşünmüyorum. Araçları genel olarak iyi. Ama bulunmaz hint kumaşı değil. Ve kusura bakmasınlar, sanırım Turbo araba yapmayı bilmiyorlar.

    Türk milletinin zevki-zevksizliği önümüzde zaten. Paranın satın alabildiği en büyük, bagajı en büyük, az yakan, gösterişli ve zengin gösteren arabaları seviyorlar. Jetta kendi sınıfında bu konuda kral. Bir ara bu Hondalar öyleydi. Kısa bir ara Cruze çıktı. Bu arabaları çakallarda bol bol görmek mümkün. Türk halkının zevki bu. Ama iş işleve geldiği zaman VW'nin onlarca rakibi var. Sıradan arabada herkes iyi araba üretebiliyor. Şahsen sıradan bir araba için 3 ay kuyruğa girip, hayatta beklemem. Ben müşteriyim. Para çokomel. Çokomel yoksa, gider başkasından alırım. Sanki Porsche alıyoruz. Kısaca Türk milletinin seçimleri arabanın iyi olduğunu göstermez. Kendi sınıfında iyi araba olmasının kanıtı, Amerika'da kendi sınıfında pazar payının kaçına sahip olduğudur. Kültürlerinden hazzetmesem de, arabadan anlayan millet onlar. Türk milleti değil. Türk'e büyük bagaj hacmi yap, stepneyi tam boy ver, sevinir adam. Her zaman Sedan'ı HB'ye tercih eder falan. İmaj ve gösteriş adamı genel olarak. Boğazından kesip araba aldığı için herkesin gözüne sokmak ister. Ancak keyifli otomobil başka bir konsepttir. Bunu hiç tatmamıştır ve 0.4 litre az yakacağım ve 40 litre fazladan bagaj sahibi olacağım diye bu keyfi elinin tersi ile itebilir. O yüzden Türk'lerin tercihlerinin akılcı olduğunu düşünmüyorum.

    Bu arada arabamı seviyorum ha, yanlış anlaşılmasın. Yanlış kıtada kullanıyorum arabayı. Başka bir kıtada daha mutlu ve huzurlu kullanabilirdim bu arabayı. Ek olarak sıfırını 52.000 Euro'ya satıyorlardı. Bu mantıkla konuşuyorum. 52.000 Euro'luk araba değil benim arabam. Ne arabalar alırım o paraya. Ben 32.000Euro'ya aldım. Öyle bakınca hakkını veriyor ve güzel. Kısaca şu anda galeride satıldığı fiyatla belki polo hariç tüm VAG çöptür gözümde. Çok daha iyi alternatifler var.

    Ama Türk halkı tapsın canım arabaya bana ne? Benim kalemim arabalardan uzak dursunlar, onların ikinci elini canlandırmasınlar da, tam boy stepneleri ve eşek ölüsü hantal arabaları onların olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 22 Mayıs 2013; 11:47:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    ben hiç bişi yapmıyorum ama bak bu yazıyı yazan tam sana ynaıtını vermiş üzerine eklemeye gerek yok..
    sadece markayı değiştir, birde tehtid le toyotaya bişi yaptırmaıosun, zra hep haksız olan sensin onlar haklı.. anca dava açman lazım..
    birde amerikelıların arabadan anlayıp anlamadığını bilmem, ama orda yasalar çok güçlü olduu için firmalar orda çamura yatamıyorlar onu biliyorum..
    geri kalan yazı bire bir bu duruma uyuyor ve yurdum insanını anlatıyor..

    yorumsuz;

    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Sorun sadece 2010 ve 2011'lerle sınırlı değil. Kavrama sorunu sadece bun yıl araçlarla sınırlı. Ki kavrama arızasını gidermek de çocuk oyuncağı zaten. Değiştiriyorsunuz, geçiyor. Bende 2010 model A3 var. Kavraması garantiden değişti. Gayet memnunum.


    Mekatronik arızaları azalmış olmakla birlikte devam ediyor. Distribütörün ise diğer ülkelerde uygulanan şanzıman garantisini uzatma metodunu uygulayıp müşterilerini rahatlatmaması ve hatta sıkıntı yaşayanlara çeşitli problemler çıkarmaları ve tehdit edilmeden yardımcı olmamaları asabımı bozuyor. Bu bağlamda Doğuş'u adam yerine koymak, güvenmek hata olur. Ancak tehdit ile iş yaptırabiliyorsunuz. Kavrama arızaları yeniyken ve Doğuş bu hızla kavrama değiştirmiyor iken tehditle işimi yaptırmış, garanti değişim kağıdını aldıktan sonra burada yayınlamıştım.

    Dünyanın çoğu yerinde uygulanan garanti uzatma yöntemi Türkiye'de de uygulansın. İçim rahat edecek. Arızalı mekatroniğin ücretsiz değiştirilmediğini, daha doğrusu keyfi bir uygulama olduğunu, yasal olarak değiştirmek zorunda olmadığını ve istemezse değiştirmeyebileceğini biliyorum. Ek olarak iyi niyet garantilerinden yararlanabilmek için aşırı pahalı ve yavaş servis hizmetlerine katlanmak zorundayım. A3 gibi dandik bir arabanın fren balatalarına 350 + kdv isteyebilecek kadar yüzsüzler. Sanayide Brembo balata 250TL. Arabamda her an arıza çıkarabilecek bu mekatronik olmasaydı, yetkili servislerine hayatta gitmezdim bu da ek bilgi olarak bulunsun.

    Aracın teknik sıkıntıları saymakla bitmiyor. 94 yılından beri turbo araç kullanıyoruz. İlk defa bir arabam yağ eksiltiyor. Servis "araç Turbo olduğu için yağ eksiltiyor" diyor. "Onların fare yakaladığı kadar benim kedi..." diyorum. Eğer araç valfler vasıtasıyla yağı dışarı atıyorsa, araca takılacak bir oil catch can'ın bu yağı biriktirebilmesi lazım. Arabamın yağ eksiltmediğinden emin olmak için, araca sonradan oil catch can takmak zorunda mıyım? Onu geçtim bakımı 15.000km'de bir olan bir araba, hele de zorlanmadan uzun yolda kullanılarak, 7500km'de yağ ikaz ışığını yakar mı? Herkes arabadan anlamak zorunda mıdır? Benzinliğe çekip uygun yağı alıp arabaya eklemek zorunda mıdır? 20 senedir ilk defa başımıza geliyor. Ve kusura bakmayın, şimdiye kadar bindiğim en potansiyel belalı, en lüzumsuz arabalardan biri. Bir daha Vag grubu araba almayı, hele de Doğuş distribütörlüğündeyken, kesinlikle düşünmüyorum. Araçları genel olarak iyi. Ama bulunmaz hint kumaşı değil. Ve kusura bakmasınlar, sanırım Turbo araba yapmayı bilmiyorlar.

    Türk milletinin zevki-zevksizliği önümüzde zaten. Paranın satın alabildiği en büyük, bagajı en büyük, az yakan, gösterişli ve zengin gösteren arabaları seviyorlar. Jetta kendi sınıfında bu konuda kral. Bir ara bu Hondalar öyleydi. Kısa bir ara Cruze çıktı. Bu arabaları çakallarda bol bol görmek mümkün. Türk halkının zevki bu. Ama iş işleve geldiği zaman VW'nin onlarca rakibi var. Sıradan arabada herkes iyi araba üretebiliyor. Şahsen sıradan bir araba için 3 ay kuyruğa girip, hayatta beklemem. Ben müşteriyim. Para çokomel. Çokomel yoksa, gider başkasından alırım. Sanki Porsche alıyoruz. Kısaca Türk milletinin seçimleri arabanın iyi olduğunu göstermez. Kendi sınıfında iyi araba olmasının kanıtı, Amerika'da kendi sınıfında pazar payının kaçına sahip olduğudur. Kültürlerinden hazzetmesem de, arabadan anlayan millet onlar. Türk milleti değil. Türk'e büyük bagaj hacmi yap, stepneyi tam boy ver, sevinir adam. Her zaman Sedan'ı HB'ye tercih eder falan. İmaj ve gösteriş adamı genel olarak. Boğazından kesip araba aldığı için herkesin gözüne sokmak ister. Ancak keyifli otomobil başka bir konsepttir. Bunu hiç tatmamıştır ve 0.4 litre az yakacağım ve 40 litre fazladan bagaj sahibi olacağım diye bu keyfi elinin tersi ile itebilir. O yüzden Türk'lerin tercihlerinin akılcı olduğunu düşünmüyorum.

    Bu arada arabamı seviyorum ha, yanlış anlaşılmasın. Yanlış kıtada kullanıyorum arabayı. Başka bir kıtada daha mutlu ve huzurlu kullanabilirdim bu arabayı. Ek olarak sıfırını 52.000 Euro'ya satıyorlardı. Bu mantıkla konuşuyorum. 52.000 Euro'luk araba değil benim arabam. Ne arabalar alırım o paraya. Ben 32.000Euro'ya aldım. Öyle bakınca hakkını veriyor ve güzel. Kısaca şu anda galeride satıldığı fiyatla belki polo hariç tüm VAG çöptür gözümde. Çok daha iyi alternatifler var.

    Ama Türk halkı tapsın canım arabaya bana ne? Benim kalemim arabalardan uzak dursunlar, onların ikinci elini canlandırmasınlar da, tam boy stepneleri ve eşek ölüsü hantal arabaları onların olsun.


    doğuş konusunda aynı sıkıntılar hala reel olarak yaşanmakta zaten bu konuda kimseninde itiraz edeceğini sanmıyorum. Ama WV grubu ile Toyotayı aynı kefeye koymak büyük haksızlıktır benimde diyeceğim bu zaten müşterilerin genelide cevabını veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arizeus

    Arkadaşlar selam;
    Aracın bluetooth kablosuz cep telefon özelliğini kullanan oldumu ses nasıl geliyor?

    Ben kullanıyorum. ses kalitesi telefonumun kendi ses kalitesinden çok daha iyi . hemen bağlantı kuruluyor algılama sorunu yok. telefonla eş zamanlı şekilde çalışıyor. ben çok memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    quote:

    Orijinalden alıntı: arizeus

    Arkadaşlar selam;
    Aracın bluetooth kablosuz cep telefon özelliğini kullanan oldumu ses nasıl geliyor?

    Ben kullanıyorum. ses kalitesi telefonumun kendi ses kalitesinden çok daha iyi . hemen bağlantı kuruluyor algılama sorunu yok. telefonla eş zamanlı şekilde çalışıyor. ben çok memnunum.


    Ben de kullanıyorum ve perimar'a katılıyorum ses çok net ve temiz. Bu arada, iyi bir özellik mi bilemedim ama telefondaki arama kayıtlarını araba'nın yol bilgisayarına aktarıyor :) Ben şahsen istemiyorum aktarmasını... Ayrıca bluetooth audio ozelligini de kullanıyorum. Cep telefonumdaki mp3'leri dinleyebiliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TT75

    quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    quote:

    Orijinalden alıntı: arizeus

    Arkadaşlar selam;
    Aracın bluetooth kablosuz cep telefon özelliğini kullanan oldumu ses nasıl geliyor?

    Ben kullanıyorum. ses kalitesi telefonumun kendi ses kalitesinden çok daha iyi . hemen bağlantı kuruluyor algılama sorunu yok. telefonla eş zamanlı şekilde çalışıyor. ben çok memnunum.


    Ben de kullanıyorum ve perimar'a katılıyorum ses çok net ve temiz. Bu arada, iyi bir özellik mi bilemedim ama telefondaki arama kayıtlarını araba'nın yol bilgisayarına aktarıyor :) Ben şahsen istemiyorum aktarmasını... Ayrıca bluetooth audio ozelligini de kullanıyorum. Cep telefonumdaki mp3'leri dinleyebiliyorum.

    evet arkadaşların söylediği gibi bluetooth çok kolay bağlantı kuruyor ve telefon ile tam senkronizasyonla çalışmakta. Sesi gerçekten çok net. Arkadaşım, rehberi telefona aktarmasının asıl nedeni sonuçta senin telefona dokunmadan ekrandan arama yapabilmen ve önceki çağrılarına vs ulaşabilmen rahatça. Ama benim bildiğim farklı bir 2nci telefonda kaydedersen kayıtlarını ayrı tutuyor bu yüzden bence rahatsız olmana gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 22 Mayıs 2013; 13:44:16 >




  • Bilgi için çok teşekkürler arkadaşlar.
    Evet numaraları aktardığında 2 telefonunkini karıştırmıyorsa o özellikte çok iyi.Bakalım perşembe günü kavuşuyorum aracıma artık kendim de dener yorum paylaşırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    quote:

    Orijinalden alıntı: TT75

    quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    quote:

    Orijinalden alıntı: arizeus

    Arkadaşlar selam;
    Aracın bluetooth kablosuz cep telefon özelliğini kullanan oldumu ses nasıl geliyor?

    Ben kullanıyorum. ses kalitesi telefonumun kendi ses kalitesinden çok daha iyi . hemen bağlantı kuruluyor algılama sorunu yok. telefonla eş zamanlı şekilde çalışıyor. ben çok memnunum.


    Ben de kullanıyorum ve perimar'a katılıyorum ses çok net ve temiz. Bu arada, iyi bir özellik mi bilemedim ama telefondaki arama kayıtlarını araba'nın yol bilgisayarına aktarıyor :) Ben şahsen istemiyorum aktarmasını... Ayrıca bluetooth audio ozelligini de kullanıyorum. Cep telefonumdaki mp3'leri dinleyebiliyorum.

    evet arkadaşların söylediği gibi bluetooth çok kolay bağlantı kuruyor ve telefon ile tam senkronizasyonla çalışmakta. Sesi gerçekten çok net. Arkadaşım, rehberi telefona aktarmasının asıl nedeni sonuçta senin telefona dokunmadan ekrandan arama yapabilmen ve önceki çağrılarına vs ulaşabilmen rahatça. Ama benim bildiğim farklı bir 2nci telefonda kaydedersen kayıtlarını ayrı tutuyor bu yüzden bence rahatsız olmana gerek yok.

    Mucoss, ben rehberden bahsetmiyorum. Telefon görüşme kayıtlarından, yani aradığın veya arayanlar listesi vs.nin tutuldugu log.dan bahsediyorum. Telefonda evde biriyle konustun diyelim. Numara, saati vs. telefondaki log.a kaydediliyor bilindigi uzere... Bu arama kaydı arabaya binince yol bilgisayarına aktarılıyor ve onu da yol bilg.ında goruyorsun...




  • Dostm bak inan bana öyle değil.. kronik bir arızan varsa doğuş kavga dövüş hallediyor.. ama toyota asla..

    benim kayınço dsg li golf ünü kavga döğüş 30 bin km de komple şanzıman içini değiştirtti.. şimdi 75 binde araç yine sıkıntılı ama garanti yok.. deli para istemişler.. değiştirmiyorlar..

    ama toyota mmt sorunu olanları asla ama asla değiştirmedi. hep ücret istedi.. bizzat ben yaşadım.. 50 ye yakın davaya tanıklık ettim. bizzat 4-5 davanın dilekçelerini ve savunmalarını ben yazdım.. bilirkişilerle bile konuşma fırsatım oldu..
    toyota ile gidip görüştüm.. hiç bir sonuç elde edemedim.. davanı açıyorsun, 2 sne içinde kazanıp paranı alıyorsun.. o kadar.. sürüm sürüm süründürüyor seni toyota..
    ama doğuş dava esnasında müşteriyi aryor.. gel abi anlaşalım diyor.. öle davadan vaz geçen müşteri tanıyorum..
    sen şimdi benim bizzat yaşadıklarıma yok öle değil diyosun.. yapma lütfen.. güldürme beni aha böle bide böle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Dostm bak inan bana öyle değil.. kronik bir arızan varsa doğuş kavga dövüş hallediyor.. ama toyota asla..

    benim kayınço dsg li golf ünü kavga döğüş 30 bin km de komple şanzıman içini değiştirtti.. şimdi 75 binde araç yine sıkıntılı ama garanti yok.. deli para istemişler.. değiştirmiyorlar..

    ama toyota mmt sorunu olanları asla ama asla değiştirmedi. hep ücret istedi.. bizzat ben yaşadım.. 50 ye yakın davaya tanıklık ettim. bizzat 4-5 davanın dilekçelerini ve savunmalarını ben yazdım.. bilirkişilerle bile konuşma fırsatım oldu..
    toyota ile gidip görüştüm.. hiç bir sonuç elde edemedim.. davanı açıyorsun, 2 sne içinde kazanıp paranı alıyorsun.. o kadar.. sürüm sürüm süründürüyor seni toyota..
    ama doğuş dava esnasında müşteriyi aryor.. gel abi anlaşalım diyor.. öle davadan vaz geçen müşteri tanıyorum..
    sen şimdi benim bizzat yaşadıklarıma yok öle değil diyosun.. yapma lütfen.. güldürme beni aha böle bide böle

    zoaman VW versin diğer ülkelerde verdiği gibi DSG ye burada da 10 yıl garanti biz de gmrelim. En azından beğenmediğin toyota kronik bir problemde sürekli geri çağrım yapıp eksikliklerini gideriyor. Sonuçta senin kafanda 0 her enkadar adamlarla sorunluyum ama objektifim desende kesinilkle bunu yansıtmıyorsun bu gerçek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Dostm bak inan bana öyle değil.. kronik bir arızan varsa doğuş kavga dövüş hallediyor.. ama toyota asla..

    benim kayınço dsg li golf ünü kavga döğüş 30 bin km de komple şanzıman içini değiştirtti.. şimdi 75 binde araç yine sıkıntılı ama garanti yok.. deli para istemişler.. değiştirmiyorlar..

    ama toyota mmt sorunu olanları asla ama asla değiştirmedi. hep ücret istedi.. bizzat ben yaşadım.. 50 ye yakın davaya tanıklık ettim. bizzat 4-5 davanın dilekçelerini ve savunmalarını ben yazdım.. bilirkişilerle bile konuşma fırsatım oldu..
    toyota ile gidip görüştüm.. hiç bir sonuç elde edemedim.. davanı açıyorsun, 2 sne içinde kazanıp paranı alıyorsun.. o kadar.. sürüm sürüm süründürüyor seni toyota..
    ama doğuş dava esnasında müşteriyi aryor.. gel abi anlaşalım diyor.. öle davadan vaz geçen müşteri tanıyorum..
    sen şimdi benim bizzat yaşadıklarıma yok öle değil diyosun.. yapma lütfen.. güldürme beni aha böle bide böle

    zoaman VW versin diğer ülkelerde verdiği gibi DSG ye burada da 10 yıl garanti biz de gmrelim. En azından beğenmediğin toyota kronik bir problemde sürekli geri çağrım yapıp eksikliklerini gideriyor. Sonuçta senin kafanda 0 her enkadar adamlarla sorunluyum ama objektifim desende kesinilkle bunu yansıtmıyorsun bu gerçek.

    sende katiyen objektif değilsin..

    VW neden 10 sene veriyor da toyota vermiyor? öncelikle VW en azından garanti kapsamı içindeyken onarıyor, toyota onu bile yapmıyor..
    toyotanın geri çağırdığı felan yok.. gaz pedalı hikayesine, eğer benim araç da kapsamdamı diye sorunda 2 $lık bişi taktılar.. ne olduu belli bile değil..
    faturada 2$ yazıyordu.. eminim ki 5-10 cent bişi dir o.. şanzıman için çaarsında görim.. onlarca dava kaybetti hala tık yok..

    ayrıca benim hangi lafım objektif değil söylede bilelim?
    ben seninkileri söylüyorum..




  • Arkadaşım zaten herkes görüyor benim artık birşey dememe gerek yok bu son dediklerinle daha da kanıtladın olayı. Sana göre geri çağırıp komple MMT şanzumanı tam otomatik ile değiştirmesi lazım anlaşılan çünkü sen MMT mantığını kabul etmediğin için boşuna tartışıyoruz.

    Garanti konusunda da tebrik ediyorum VW toyota dan ileri olduğunu hayatımda ilk defa da duymuş oldum. Benim dizel mmt elegantın ECU su değişti 1100TL.. cam kumanda paneli değişti 250TL.. Direksiyon mili kontrolü yapıldı değiştirilmedi...üstüne kaç kere bu işlemlerden sonra aranılıp bir problemim olup olmadığı soruldu saymadım. Bu işlerimlerin hepsi benim hiç bir şikayetim olmadan, 2nci el, geçen sene aldığım bu Mayıs ayı başında sattığım 2008 model garanti extrası olmayan aracımda başıma geldi. Demek ki toyota bu kadar dandik garantisi bile olmayan araca uğraşıyor.

    Neyse sen bildiğin gibi devam et. O bakış açınla her konuşlma boş olacak çünkü. Uzatmaya gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    Arkadaşım zaten herkes görüyor benim artık birşey dememe gerek yok bu son dediklerinle daha da kanıtladın olayı. Sana göre geri çağırıp komple MMT şanzumanı tam otomatik ile değiştirmesi lazım anlaşılan çünkü sen MMT mantığını kabul etmediğin için boşuna tartışıyoruz.

    Garanti konusunda da tebrik ediyorum VW toyota dan ileri olduğunu hayatımda ilk defa da duymuş oldum. Benim dizel mmt elegantın ECU su değişti 1100TL.. cam kumanda paneli değişti 250TL.. Direksiyon mili kontrolü yapıldı değiştirilmedi...üstüne kaç kere bu işlemlerden sonra aranılıp bir problemim olup olmadığı soruldu saymadım. Bu işlerimlerin hepsi benim hiç bir şikayetim olmadan, 2nci el, geçen sene aldığım bu Mayıs ayı başında sattığım 2008 model garanti extrası olmayan aracımda başıma geldi. Demek ki toyota bu kadar dandik garantisi bile olmayan araca uğraşıyor.

    Neyse sen bildiğin gibi devam et. O bakış açınla her konuşlma boş olacak çünkü. Uzatmaya gerek yok.


    sana gülüyorum ben.. yaa kusura bakma ama bu mesajınla sen kendini yalanlıyorsun, sonra bana görüyor insanlar diyorsun..
    dostum sende mmt zedesin haberin yok.. 1100 TL gene az almışlar senden


    sattığın adam bizlerle iletşime geçmiş olaiblir.. mmt zedeyim diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    Arkadaşım zaten herkes görüyor benim artık birşey dememe gerek yok bu son dediklerinle daha da kanıtladın olayı. Sana göre geri çağırıp komple MMT şanzumanı tam otomatik ile değiştirmesi lazım anlaşılan çünkü sen MMT mantığını kabul etmediğin için boşuna tartışıyoruz.

    Garanti konusunda da tebrik ediyorum VW toyota dan ileri olduğunu hayatımda ilk defa da duymuş oldum. Benim dizel mmt elegantın ECU su değişti 1100TL.. cam kumanda paneli değişti 250TL.. Direksiyon mili kontrolü yapıldı değiştirilmedi...üstüne kaç kere bu işlemlerden sonra aranılıp bir problemim olup olmadığı soruldu saymadım. Bu işlerimlerin hepsi benim hiç bir şikayetim olmadan, 2nci el, geçen sene aldığım bu Mayıs ayı başında sattığım 2008 model garanti extrası olmayan aracımda başıma geldi. Demek ki toyota bu kadar dandik garantisi bile olmayan araca uğraşıyor.

    Neyse sen bildiğin gibi devam et. O bakış açınla her konuşlma boş olacak çünkü. Uzatmaya gerek yok.


    sana gülüyorum ben.. yaa kusura bakma ama bu mesajınla sen kendini yalanlıyorsun, sonra bana görüyor insanlar diyorsun..
    dostum sende mmt zedesin haberin yok.. 1100 TL gene az almışlar senden


    sattığın adam bizlerle iletşime geçmiş olaiblir.. mmt zedeyim diye

    aynı tas aynı hamam diyorlar sana

    Daha öncede kullanmıştım MMT merak etme. Sana göre yüzbinlerce MMT zede var zaten anladım. Uatmaya gerek yok.




  • sanada FunBoy derler bizim orda
    yorma kendini onlar inanmaz bi türlü sana, başlarına gelsede diyen olmuştu ama inanmamıştım
  • Merhaba herkese.
    Bende Yeni Auris, 1.33 Life, kar beyazı, benzinli aracımı alarak aranıza katıldım.Satana kadar da burada olacağım. :)

    Aracı almayı düşünen veya alacak olanlara yardımcı olabilirim.
    Henüz 1100 km kullandım.Otobanda ortalama 100 km/sa ile yakıt tüketimi 5.0Litre oldu.(Yol genellikle düzlük Aydın-İzmir otobanı)Şehir içinde ise düzgün bir kullanımda aydında 5.5-6.0Litre iken izmirde 6.5-7.0 aralığında.Önceki aracım Renault Laguna II 1.6 Dci idi ve ortalama yakıtım 9.5 Litre idi.Yakıt açısından lpg olmadan bile dizel araçlarla yakıt konusunda yarışabilecek bir araç auris(Lagunanın Lpg de yaktığını bu araç benzinde yakıyor).Tabiki kullanıcıya çok bağlı bu yakıt.Performanslı kullanımda 11.5 Litre ortalamalara kadar çıkabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Archesus -- 25 Mayıs 2013; 13:47:31 >
  • 1.6 advance skypack multidrive s 53000 tl aldım fiyat nasıl pazartesi teslim alcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.