Şimdi Ara

► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
3
Favori
28.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stimur41

    YENİ AURİS 2013


    Diğer başlık ciddi anlamda kirlilik oluşturduğunu düşünüyorum. Arkadaşların konuşmalarından da yeni bir başlık altında toplanmanın daha iyi olacağını gördüm.

    Desteklerseniz her türlü bilgi ve deneyimlerinizi bu başlık altından devam edersek iyi olacak.

    Hali hazırda Auris Fun Club var ama, Yeni Auris Önceki Aurisle ciddi farkları olan Farklı bir araç o yüzden onlar da bize kızmasın

    İyi Paylaşımlar


     ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄


    bu araç inşallah yarın altımda olucak bugun işlemleri baya hallettik active skywiew beyaz renk bu gece uyku yok :)))




  • fikrettr61 kullanıcısına yanıt
    Hocam kaça anlaştınız, bende düşünüyorum ?
  • myldrm3 M kullanıcısına yanıt
    53bin tl ve 2000 tl kasko+sigorta 55 e geldi araç bana ama fiyatlara zam geldi diye biliyorum suanda
  • 2000 TL nasıl bir kaskodur herkes 1300 civarı yaptım diyor
  • hsnsylk H kullanıcısına yanıt
    hocam yaş itibariyle biraz fazla cıkıyo ama onun içinde sigortada var 240 tl onu belirtmemişim
  • aracımın ilk fotoları asıl fotoyu cekemediğime cok üzüldüm aracı almaya gittim showrumun başköşesinde kırmızı kurdele ile hedi ye paketi gibi yapılmıs ön camıonda da adım soyadım yazıyodu cok tuhaf bi duygu allah herkese nasip etsin inşallah
     ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YeBeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    marka fanların komik yorumlarını okumak sıkıcı oluyor.
    isteyen istediğini yazar katılırsın katılmazsan ayrı konu, fanı olduğun arabayı yüceltecem diye çamur atmak ne oluyor.

    Bunu yukarıda Golf'e çamur atanlara da söylüyorsunuz herhalde.

    4 ay bekledikten sonra iç mekanı sebebiyle almaktan vazgeçtiğim Auris dizel ne alemde diye bakmaya gelmiştim ama daha da gelmem Davos'a.

    Herkese iyi forumlar.





  • valla ne diyim burdaki golf, polo, auris karşılaştırmaları ilgimi çekti
    golf her markanın ulaşmaya çalıştığı segment, referans noktasıdır..
    bi kaç kusru var, ama kimse toyota mükemmel demesin.. hiç bi zaman olmadı, 4 sene auris kullanan biri olarak söylüyorum bunu..
    ben çok merak ediyorum golf ü bırakıp auris e geçen arkadaşları.. i30, ceed, honda, mazda, mini cooper vs.. gibi marka ve modelleri de incelemişler mi?
    inceleyip sonra auris golf ayarında kusura bakmayın demişler mi?

    peki aracınızın altını incelediniz mi? yürüyen aksamı? golf 7 de bi değişiklik var ama kimse bilmez.. VW arkaya torsion cubugu koydu ve bagimsiz salincaklari kaldirdi bunu biliyormusunuz? bune demek biliyormusnuz? golf7 de artık tümseklerde auris gibi salım salım sallanacak.. ama asla bozulmayacak

    peki koreliler naaptı? bağımsız salıncağı seçti, golf ün teknolojisini aldı. artık yol tutuş mükemmelliğe ulaştı.. golf7 de bu kalmamıştır muhtemelen..
    auris 2 de yolu tutsun die 2-3 sm aracı yere yapıştırdı, ağırlık merkezini aşşa çekti, tepesi basık bir güzellik çıktı ortaya.. peki kafası omuzunda başlayan bu güzellik tasarım harikası mı? zevk meselesi..
    ben bişi demiyorum zira zevkleri asla tartışmam.. ama kalite olsun, diğer hususlar olsun kimse kusura bakmasın.. golf ile aurisi karşılaştırmak bana komik geldi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    valla ne diyim burdaki golf, polo, auris karşılaştırmaları ilgimi çekti
    golf her markanın ulaşmaya çalıştığı segment, referans noktasıdır..
    bi kaç kusru var, ama kimse toyota mükemmel demesin.. hiç bi zaman olmadı, 4 sene auris kullanan biri olarak söylüyorum bunu..
    ben çok merak ediyorum golf ü bırakıp auris e geçen arkadaşları.. i30, ceed, honda, mazda, mini cooper vs.. gibi marka ve modelleri de incelemişler mi?
    inceleyip sonra auris golf ayarında kusura bakmayın demişler mi?

    peki aracınızın altını incelediniz mi? yürüyen aksamı? golf 7 de bi değişiklik var ama kimse bilmez.. VW arkaya torsion cubugu koydu ve bagimsiz salincaklari kaldirdi bunu biliyormusunuz? bune demek biliyormusnuz? golf7 de artık tümseklerde auris gibi salım salım sallanacak.. ama asla bozulmayacak

    peki koreliler naaptı? bağımsız salıncağı seçti, golf ün teknolojisini aldı. artık yol tutuş mükemmelliğe ulaştı.. golf7 de bu kalmamıştır muhtemelen..
    auris 2 de yolu tutsun die 2-3 sm aracı yere yapıştırdı, ağırlık merkezini aşşa çekti, tepesi basık bir güzellik çıktı ortaya.. peki kafası omuzunda başlayan bu güzellik tasarım harikası mı? zevk meselesi..
    ben bişi demiyorum zira zevkleri asla tartışmam.. ama kalite olsun, diğer hususlar olsun kimse kusura bakmasın.. golf ile aurisi karşılaştırmak bana komik geldi..

    Basık dediğin auris bağımsız süspansiyon kullanıyor benzinli modelde gayette iyi yol tutuyor golf ten iyi ordan burdan okuypta atma şimdi sen önce bin arabaya çok övülen yumuşak plastikli golfle 100 km gezme şansım oldu iyiki yumuşak kullanmışlar yoksa içeri gürültüden durulmaz olur her yerden çıtırtı geliyor sadece motor daha sessiz diğer konularda auris daha başarılı yakıt aynı güçler denk gibi niye kıyaslanmıcak doğuş şişirdi senide galiba artı toyota servisi sanki amcan dayın gibi bunu bugun iyice anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gastan kullanıcısına yanıt
    seninde dediğin gibi sadece benzinli modelde..
    dizelde hala bağımsı süsbansiyon yok..
    doğuşla VW ile işim olmaz.. ama tüm dünyanın kabul ettiği bir referans noktası var bu segmentte.. oda golf.. bu benim tercihim yada hayranlığım değil..
    asla 70 milyar verip golf almam.. ama dediğim ve herkesin kabul ettiği gibi, bu işin başını çeken, teknolojisi kopyalanan, taklit edilmeye çalışılan hep golf..
    bana kalsa benim arabam şu anda golf ten çok daha ii.. auris ile kıyaslamam bile..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fikrettr61

    aracımın ilk fotoları asıl fotoyu cekemediğime cok üzüldüm aracı almaya gittim showrumun başköşesinde kırmızı kurdele ile hedi ye paketi gibi yapılmıs ön camıonda da adım soyadım yazıyodu cok tuhaf bi duygu allah herkese nasip etsin inşallah
     ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄

    Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullanın.
    Renk olarakta çok güzel ve çekici

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni Auris'in El Kitabı:

    http://turkiye.toyota.com.tr/Kilavuz/Kilavuz/AURIS/AURIS_OM12E33T-01_13.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TT75 -- 12 Temmuz 2013; 13:43:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: TT75

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Selam,
    Açıklama aynı değil ki dostum. Orda dediği ikiside yeterlidir. Ama bazı eksikler var.
    Mesela Auris te hız sınırlaması olsa daha iyi olur demiş.
    bak bide o var. 2013 senesindeyiz, dizel versiyonlarda cruise control bile yok. sınırlamayı bırak, sabitlemesi bile yok, asla da takılamıyor. motoru hangi yıldan kalma teknoloji sen karar ver artık..

    kırık ingilizce bilgimle anladığım yol tutuşa bakmıo bu değerler :)
    ama bak %100 almış volvo V40. Hız sınırlaması var diye mi almış? diğerlerinden tek farkı bu mu?
    yok. sanmam..

    volvo v40 test linkini yolluyorum. orda bakarsan %100 almış, esc testinide eklemişler video içine..
    unutmamak gerekir ki esc tek başına işe yaramaz. aracında biraz yolda kalma çabası olmalı..

    http://euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx

    "Electronic stability control is standard equipment on the V40 and met Euro NCAP's test requirements. A driver-set speed limitation device is also standard and was rewarded. A seatbelt reminder system is standard for the driver, passenger and rear seats."


    Merhabalar,

    Safety assist için hem Auris, hem de i30 aynı puanı almışlar (6 point) ama yüzdeleri yanlış hesaplanmış. Aurisinki de %86 olması gereliyor. Neden mi:
    Auris safety assistance'dan 6 puan almış ve yüzdesi %66 verilmiş. i30 da 6 puan almış ama ona % 86 verilmiş. Volvo v40'a baktım (http://euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx) 7 puan ve % 100 almış. Yani 7 uzerinden degerlendirildiginde 7/7*100= %100 oluyor. 6/7*100 = %86 oluyor. i30 da Auris de 6 puan aldıgı için, Aurisin de % 66 değil, %86 olması gerekiyor...

    hem Auris hem de i30 için verilen İngilizce açıklamaların ilk iki cümlesi aynı anlamda. Son cümlelerde fark var. Auris için CC opsiyonel diyor ama az sayıda satılacagı dusunuldugunden NCAP için değerlendirmeye almak mumkun degil diyor. i30 için yine CCnin var olduğunu ancak opsiyonel olarak verildiginden NCAP degerlendirmesine alınmadıgnı soyluyor. Sonucta acıklamalar benzer... Dolayısıyla puanları da aynı yani % 86 olmalıydı...

    Ayrıca genel olarak bu maddeye baktıgınızda guvenlik desteklerinden bahsediyor. 3 şey inceleniyor:
    1- Emniyet kemerleri uyarısı var mı?
    2- Elektronik stabılıte kontrolu var mı?
    3- CC var mı?

    Bunların içinde 2ncisi en onemli ve bu hepsinde var. 1ncisi de hepsinde var. CC olsa ne olur olmasa ne olur... Dolayısla bence Auris de, i30 da Volvo V40 da %100.
    Diğerlerini de detaylı incelersek muhtemelen birbirine yakın cıkabilirler :) O zaman butun hepsi NCAP'dan aynı ya da benzer degerler almıstır diyebiliriz :)

    Bu arada, volvo v40 da cocuk yolcu guvenligi kısmı diğerlerinden daha düşük. Auris %84, i30 %90, V40 %75. O zaman çocuk sahipleri ya Auris ya da i30 secmeli :)
    Bu sonuclara bakarak mı araba alacagız :)




    Süper yorum olmuş :)
    tebrik ederim valla
    ama ncap testlerinde muhtemelen değerler senin dediğin gibi olmuyordur. Öyle olsa %66 değerine toyota itiraz ederdi. ayrıntılı gerekçeleri vardır muhtemelen..
    ,herşeyi bi yana koymak gerek. burulma kirişli arka süsbansiyonlarla yol tutuşu mükemmel demek çok noktadan destekli bağımsız süsbansiyonlara haksılık olur..
    bir aracı yolda tutan birbirinden bağımsız süsbansiyonlardır.. nitekim ben auris kullandım, biliyorum yol tutuşunu.. iyi gibi görünse bile çok noktadan bağımsız süsbansiyonlarla kıyaslanamaz..

    Öncelikle 1.6 aurislerin hepsinde motor ve beygir gücünden dolayı kirişli değil arka tarafta bağımsız süspansiyonlar var sürekli bu noktaya değinilmiş ama bütün modeller araştırılmamış.Diğer mesele krişli dediğimiz olay eski nesil bir teknoloji olsa bile şuanda o motordaki araçları çok rahat yolda tutabilecek kalitededir bağımsız süspansiyonla hemen hemen aynı verii alırsınız bence bu boş bir konu. 2.si ingilizcem yettiğince testleri okudum CC den dolayı eksi verilen aracın yine benzinli donanımlarında CC var be i30 la aynı puanı alıyor. İ3o la aurisi kıyaslayın demişssiniz kıyasladım sürücü ve yolcu olarak her 2side muazzam.Sonra volvo ile kıyaslatmışsınızki ben param olsa açıkcası zaten volvo alırım bu konuşmaları da yapmam volvo premium marka bir araç.Ayrıca birkaç mesaj önceki konuşmalarınızda golf kıyaslaması geçiyor yanılmıyorsam.Şahsi görüşüm(vw kullandım) golf çok iyi bir araçtır dsgnin de öyle eskisi gibi sorun verecek bir şanzuman oldugunu dusunmuyorum kalite işçilik size güven verir gerçekten.Ama yine şahsi görüşüm vw premium(audi,mercedes.volvo,bmw) marka araç olmaya çalışan ama ne premium olabilmiş(kalite,işçilik,sorunsuzluk) ne de ekonomik sınıf olabilmiş arada kalmış satışa göre strateji belirleyen bir markadır.golf tercih etmektense üstüne ekler premiuma yönelirim yada cebime koyar toyotaya yönelirim.




  • Yine konuşmadan edemicem galiba aurisle golfü tamam pekala kıyaslıyoruz ama biri atmosferik motorken diğeri tsı motor aynı motora bile sahip değiller.Birini zorladığınız zaman motora değil turboya yyüklenir ömrünü yersiniz diğerini ne kadar zorlasanızda motora yüklendiğiniz için risk faktörü,çabuk bozulma durumu oluşmaz.Düşük hacimli turbo motorlar şuanda bebeklik çağlarını yaşayan motorlar uzun süreli sağlamlığı test edilmemiş araçlar.Arabada turbo olması çok güzel bir durum (vw 1.9 tdı kullandım) inanılmaz bir ivme ve performans verir.Ama bunu düşük hacime uyguladığınızda ve performans istediğinizde her dip gazda motorun ömrünü biraz daha kısalttığınız su götürmez bir gerçek.Turbolar yeni nesil motorlarda olmazsa olmaz bir durum bence ama zorlamaya da gelmeyen çok hassas ve çok pahalı bir teknoloji yani düşük hacimle birlikte kullanıldığında performans için değil vergi+yakıt ekonomisi+motora nefes aldırmak için kullanılan bşr teknoloji buna dikkat edilmeli.Bir diğeri araç alırken bayiden çıkarırken ne kadar para verdiğinize bakıp kıyaslamak yanlış.Benzinin 5 lira olduğu bir devirde LPG seçeneğini düşünüp her şeyden önce ekonomiyi ön planda tutup japon otomobillerine insanların yönelmesi bu sebeptendir.Turbolu araçlarının bakım masrafları da işin tuzu biberi oluyor.Aynı segmentte olsalarda farklı kitlelere hitap eden otomobiller.

    Donanım meselesine gelince koltuk ısıtması otomatik park asistanı(premium modelinde) sınıfında zirveye oynayacak donanımlara sahip bir araç çok ilginç geldi bana donanımı zayıf denmesi.Bir diğer durum kia hyundai v.b araçlarla aynı fiyatlara satılan bu aracı kia ya yada hyundai a tercih etmemek için bir sebep göremiyorum.Ama yine volvodan gireceksek konuya e bir zahmet tabiki volvo.

    Son notumu da söylemek istiyorum geçenlerde aston martin el yapımı test videosu izliyorum adam şu özellikte olsa yada şöyle yapılsa daha güzel olurmuş gibi bir laf söyledi.Artık gerisini siz düşünün Kusur ararsan illaki olacaktır önemli olan bütçeye göre en uygun ve mantıklısını seçmek.Saygılar




  • Öncelikle bu yazdıklarım çok geride kalmıştı ama olsun yine cevap hakkım doğmuş yazayım 2-3 kelime
    bahsi geçen süsbansiyon sistemini 4 sene kullandım.. bağımsız olanı 1.5 senedir kullnaıyorum.. öncelike yol tutuş, arından konfor açısından dünyalar kadar fark var..
    şimdi ben var dicem, sen yok dicen.. bu böööle sürüp gidecek.. benim yaşadıklarım bu..

    auris in benzinli modelinde cc olması dizel modeline bir katkı sağlıyor mu? yada benzinlinin bağımsız süsbansiyonlu olmasının dizele etkisi var mı?
    ben yanıtlayayım, yok..
    volvo ile de kıyaslamak zaten mümkün değil..




  • e bende şunu söyleyeyim, en alt donanımı için istenen fiyatla, üst donanım için istenen fiyatı, ve donanıım özelliklerini iyice karşılaştır derim..
    koltuk ısıtma var diye süper araç olamaz, zate nbu özellik i30 ve ceed lerde de var.. kaldıki i30 un en alt versiyonu ile, auris in alt versiyonu karşılaştırıldıında, fiyat, teknoloji ve donanım farkı çok fazla.. kıyaslamayı bu şekilde ypamak lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    e bende şunu söyleyeyim, en alt donanımı için istenen fiyatla, üst donanım için istenen fiyatı, ve donanıım özelliklerini iyice karşılaştır derim..
    koltuk ısıtma var diye süper araç olamaz, zate nbu özellik i30 ve ceed lerde de var.. kaldıki i30 un en alt versiyonu ile, auris in alt versiyonu karşılaştırıldıında, fiyat, teknoloji ve donanım farkı çok fazla.. kıyaslamayı bu şekilde ypamak lazım..

    Ben kıyaslamayı baz modelleri dikkate alarak yapmam verebileceğim paraya sunulabilecek özelliklere bakarak yaparım ki mantıklısı da bu bence.Az önce golf 7 nin ayrıntılı testlerini inceledim bağımsız süspansiyon kaldırılmış test edenin yorumu fark hissedilmiyor tabikide şeklinde.Ama siz illa çok sert kırmak isterseniz direksiyonu,sürüş güvenliği açısından zaten hatalı olsa da etkiler şeklinde.Golf'e de koymamışlar bu özelliği kısaca 1.6 dizel ve 1.2 tsı modeline.

    Kendinizce haklı olduğunuza ve her aracın artıları ve eksileri olduğuna kesinlikle katılıyorum.Her kullandığınız aracı sorunsuz ve memnun kalarak kullanmanız dileğiyle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kebimeva

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    e bende şunu söyleyeyim, en alt donanımı için istenen fiyatla, üst donanım için istenen fiyatı, ve donanıım özelliklerini iyice karşılaştır derim..
    koltuk ısıtma var diye süper araç olamaz, zate nbu özellik i30 ve ceed lerde de var.. kaldıki i30 un en alt versiyonu ile, auris in alt versiyonu karşılaştırıldıında, fiyat, teknoloji ve donanım farkı çok fazla.. kıyaslamayı bu şekilde ypamak lazım..

    Ben kıyaslamayı baz modelleri dikkate alarak yapmam verebileceğim paraya sunulabilecek özelliklere bakarak yaparım ki mantıklısı da bu bence.Az önce golf 7 nin ayrıntılı testlerini inceledim bağımsız süspansiyon kaldırılmış test edenin yorumu fark hissedilmiyor tabikide şeklinde.Ama siz illa çok sert kırmak isterseniz direksiyonu,sürüş güvenliği açısından zaten hatalı olsa da etkiler şeklinde.Golf'e de koymamışlar bu özelliği kısaca 1.6 dizel ve 1.2 tsı modeline.

    Kendinizce haklı olduğunuza ve her aracın artıları ve eksileri olduğuna kesinlikle katılıyorum.Her kullandığınız aracı sorunsuz ve memnun kalarak kullanmanız dileğiyle

    golfe koymamışlar zira maliyetleri düşürmeleri gerekiyor.. koymadıkları hali ile 90 milyarı bulmuş dizel olanı..
    test eden kim bilmem ama, eminim avrupalı biridir..
    yeni kasa ceed yada i30 u test etmeni tavsiye ederim.. ardından auris i test et.. sonra golf 7 yi.. özellikle bozuk yollarda.. sonra sert virajlarda.. sonra konuşalım
    not: dizellerden bahsediyorum..

    bende keyifli ve kazasız belasız sürüşler dilerim




  • Fazla söze gerek yok . Olumlu Olumsuz Tüm Okuduklarını Boşver. Bir toyota şubesine git , dene ,beğen ve al.
    Aracım Auris Dizel 1.4 D-4D Active Granit Gri
    Çirkin kral



     ► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄
  • Bendeki de granit gri
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.