Şimdi Ara

► YENİ AURIS 2013 FAN CLUB ◄ (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
3
Favori
28.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    1.6 advance skypack multidrive s 53000 tl aldım fiyat nasıl pazartesi teslim alcam

    fiyat iyi ama çok ufak daha bir şeyler yapılabilirdi sanki. Ben en son dip fiyat o donanım için 52800TL almıştım. Ama mutlaka bagaj havuzu ve kauçuk paspas takımını da alın. Hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 27 Mayıs 2013; 7:58:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    sanada FunBoy derler bizim orda
    yorma kendini onlar inanmaz bi türlü sana, başlarına gelsede diyen olmuştu ama inanmamıştım

    Kimin "fun for fun" olduğunu gösteriyorsun merak etme sen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    1.6 advance skypack multidrive s 53000 tl aldım fiyat nasıl pazartesi teslim alcam

    fiyat iyi ama çok ufak daha bir şeyler yapılabilirdi sanki. Ben en son dip fiyat o donanım için 52800TL almıştım. Ama mutlaka bagaj havuzu ve kauçuk paspas takımını da alın. Hayırlı olsun.

    Anahtar teslim fiyatı mı? ruhsat işlemleri masrafları, trafik sigortası dahil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    sanada FunBoy derler bizim orda
    yorma kendini onlar inanmaz bi türlü sana, başlarına gelsede diyen olmuştu ama inanmamıştım

    Kimin "fun for fun" olduğunu gösteriyorsun merak etme sen.

    doğru dion. .ben tüketicinin, mağdurun funboy uyum.. şimdi kullandığı maraçta bi enayilik olsun, ilk ben firmanın tepesine binerim..
    şimdi biri üzülsün yatırdığı servetle ilgili sorun yaşarsa, ben daha fazla üzülürüm..
    huyum kurusun




  • hepsi dahil hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    quote:

    Orijinalden alıntı: gastan

    1.6 advance skypack multidrive s 53000 tl aldım fiyat nasıl pazartesi teslim alcam

    fiyat iyi ama çok ufak daha bir şeyler yapılabilirdi sanki. Ben en son dip fiyat o donanım için 52800TL almıştım. Ama mutlaka bagaj havuzu ve kauçuk paspas takımını da alın. Hayırlı olsun.

    Fiyat iyi zaten bu aralıklarda fiyat.
    Bende 1.6 advance skypack multidrive s ALDIM 52.750'ye.Ek olarak kauçuk paspas+boya koruma+arka park sensörü aldım.
  • boya koruma olayını tam anlayamadım hocam? protect değildir herhalde?? 600tL yapıyor çünkü servis onu. Bagaj havuzu da alsaymışsınız iyi olurmuş gerçekten çok faydalı.

    Servis verdi ama ben park sensörü almadım boş yere dıt dıt can sıkıcı oluyor zaten eşantiyon olduğu için servisler ojinal kullanmıyorlar sensörü zaten geri görüş kamerası gayet yeterli. Ki almayınca fiyatta düşmedi eşantiyondu zaten dediler:) Bu arada yine de güzel fiyat almışsınız tebrikler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    boya koruma olayını tam anlayamadım hocam? protect değildir herhalde?? 600tL yapıyor çünkü servis onu. Bagaj havuzu da alsaymışsınız iyi olurmuş gerçekten çok faydalı.

    Servis verdi ama ben park sensörü almadım boş yere dıt dıt can sıkıcı oluyor zaten eşantiyon olduğu için servisler ojinal kullanmıyorlar sensörü zaten geri görüş kamerası gayet yeterli. Ki almayınca fiyatta düşmedi eşantiyondu zaten dediler:) Bu arada yine de güzel fiyat almışsınız tebrikler.

    Evet normal fiyatı 600 TL demişti Protect diye özellikle belirtti,park sensörüde orj toyotanın taktıklarından çakma değil.
    Bagaj havuzu aklıma gelmedi ki :))
    Tam aracı alırken benim kuzen aradı bi tanıdık yerden aramışlar 52.400 TL'ye boya koruma protect ve sigorta yaparım demiş diye.
    Çok uzaktı yeri gitmedim oraya belki pazarlık kızıştığı için protect vermiştir :))
    Satış hedefini tutturamayan bir bayiiydi sanırım arayan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arizeus

    quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    boya koruma olayını tam anlayamadım hocam? protect değildir herhalde?? 600tL yapıyor çünkü servis onu. Bagaj havuzu da alsaymışsınız iyi olurmuş gerçekten çok faydalı.

    Servis verdi ama ben park sensörü almadım boş yere dıt dıt can sıkıcı oluyor zaten eşantiyon olduğu için servisler ojinal kullanmıyorlar sensörü zaten geri görüş kamerası gayet yeterli. Ki almayınca fiyatta düşmedi eşantiyondu zaten dediler:) Bu arada yine de güzel fiyat almışsınız tebrikler.

    Evet normal fiyatı 600 TL demişti Protect diye özellikle belirtti,park sensörüde orj toyotanın taktıklarından çakma değil.
    Bagaj havuzu aklıma gelmedi ki :))
    Tam aracı alırken benim kuzen aradı bi tanıdık yerden aramışlar 52.400 TL'ye boya koruma protect ve sigorta yaparım demiş diye.
    Çok uzaktı yeri gitmedim oraya belki pazarlık kızıştığı için protect vermiştir :))
    Satış hedefini tutturamayan bir bayiiydi sanırım arayan.

    şuana kadar gördüğüm en düşük fiyat açıkçası bu donanımda oldukça şaşırdım. Toyota servisleride zaten çakma takıyor yerli merak etmeyin park sensörünü ki tüm markalar öyle sadece auris premium pakette yada orjinal kendinden park sensörlü olan farklı modeller gerçek toyotanın sensörüne sahip. Yoksa aksesuar orjinal toyota sensörleri 750-1000TL civarlarında.
    Normal boya korumada yapmış olabilirler gibi geliyor bana. Çünkü serviste çalışan tanıdığım var benimde protect gerçekten çok pahalı bir malzeme gelişi bile onlara oldukça yüksek diye biliyorum. Sizin söylediğinizde herhalde anahtar teslim fiyatı? (sigorta,mtv vs herşey dahil)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 28 Mayıs 2013; 10:36:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    quote:

    Orijinalden alıntı: arizeus

    quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    boya koruma olayını tam anlayamadım hocam? protect değildir herhalde?? 600tL yapıyor çünkü servis onu. Bagaj havuzu da alsaymışsınız iyi olurmuş gerçekten çok faydalı.

    Servis verdi ama ben park sensörü almadım boş yere dıt dıt can sıkıcı oluyor zaten eşantiyon olduğu için servisler ojinal kullanmıyorlar sensörü zaten geri görüş kamerası gayet yeterli. Ki almayınca fiyatta düşmedi eşantiyondu zaten dediler:) Bu arada yine de güzel fiyat almışsınız tebrikler.

    Evet normal fiyatı 600 TL demişti Protect diye özellikle belirtti,park sensörüde orj toyotanın taktıklarından çakma değil.
    Bagaj havuzu aklıma gelmedi ki :))
    Tam aracı alırken benim kuzen aradı bi tanıdık yerden aramışlar 52.400 TL'ye boya koruma protect ve sigorta yaparım demiş diye.
    Çok uzaktı yeri gitmedim oraya belki pazarlık kızıştığı için protect vermiştir :))
    Satış hedefini tutturamayan bir bayiiydi sanırım arayan.

    şuana kadar gördüğüm en düşük fiyat açıkçası bu donanımda oldukça şaşırdım. Toyota servisleride zaten çakma takıyor yerli merak etmeyin park sensörünü ki tüm markalar öyle sadece auris premium pakette yada orjinal kendinden park sensörlü olan farklı modeller gerçek toyotanın sensörüne sahip. Yoksa aksesuar orjinal toyota sensörleri 750-1000TL civarlarında.
    Normal boya korumada yapmış olabilirler gibi geliyor bana. Çünkü serviste çalışan tanıdığım var benimde protect gerçekten çok pahalı bir malzeme gelişi bile onlara oldukça yüksek diye biliyorum. Sizin söylediğinizde herhalde anahtar teslim fiyatı? (sigorta,mtv vs herşey dahil)

    Bana söylediği protect olacak dedi ama bunu tabi bilemezsin bıya koruma yapıldıpını bile anlamak çok zor.
    Park sensörünüde orj dedi ama biz anlayamayacağımız için tam emin olamıyoruzm tabi.
    Bu fiyata sigorta dahil değil.
    Sigortayı öbür bayii yapıyordu burdan sigortasız aldık.




  • arkadaşlar merhaba bende uzun araştrmlar sonucu auris dizel almaya karar verdim active/ beyaz renk bugun babam la plazaya gittik tesadüf sadece cam tavanlısı varmış ellerinde ve 1 250 lira farkla bu akşam babami ikna edebilirsem yarın cam tavanlıyı alıcaz edemezsem hem normalini alıcaz hemde 1 ay bekliycekmişin bu aracın beyazında cam tavan arabaya ap ayrı bi hava katıyor :)
  • Uzun farların lümenleri üzerinden konuştuğunuzu düşünüyorum.Biliyorsunuz ki bu farlar kısa süre kullanılabilir.Değerlendirmede kiriter olarak almak doğru olmaz.Yolculukta kullanılan farlar genellikle kısa farlardır.Bunun üzerinden değerlendirdim.Led farlar iyi ve kullanışlı bunlarla ilgili bir sorun yok.Bence hala söylüyorum kısa farlar yetersiz kalıyor.Alışmak yerine çözmeyi tercih ediyorum :) Saygılar.Ha bu arada :

    Madem ki lumen dedik meraklılara da açıklayalım:
    Ampül veya ışık kaynağının verdiği ışık gücü "LUMEN" (lm) cinsinden bir birimle ölçülür ,
    lümen ne kadar yüksekse ampül o kadar çok ışık veriyor demektir .

    H1 55 WATT : 1550 LÜMEN
    H3 55 WATT : 1450 LÜMEN
    H4 55 WATT KISA : 1000 LÜMEN
    H4 60 WATT UZUN : 1650 LÜMEN
    H7 55 WATT : 1500 LÜMEN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuhrer42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    Ben de gözlemleirmi paylaşıyım daha çok inceleme fırsatım olmadı;

    --Düşük hızda sağ ve sol dönüşe duyarlı yanan sis lambası yok
    B segmenti araçlarda olan ve cidden çok faydalı bir uygulama aracın önü zaten çok geniş akşamları sisleri yakmak gerekiyor park ederken. Çok zor bir uygulama değil. ESp için beyne giden açı değerini az biraz daha yoğurup sislere aktaracak
    Sislere aktarma artık geride kaldı. son çıkan araçlarda, opel, kia ve hyundai gibi markalarda dönüşleri aydınlatan ışıklar ana farın içinde.. bencede zor bir iş değil.

    --Back to me home yok. araca yaklaşırken ya da kapıyı açtığınız da geceleri aracı çalıştırana kadar yanan far sistemi mevcut değil.
    Sadece kapıya gelince iç lamba yanıyor. En azından aracı kumanda ile açınca ledler yanabilirdi
    bencede bu çok önemli değil. ama karnalık bir ortama park ediliyorsa faideli olabilir tabi.

    --Follow me home manuel olmuş. İnerken selektör yapmanız gerekiyor.
    Back to olmayanadan bunu beklemek de zor. 2004 206da bile bu özellik var bir artısı olmalı
    toyota da herşey manuel zaten.. malum az bozulsun mantığı.

    --Araçtan indiğiniz de camların kapalı olması gerekiyor. 4 cam otomatik ve tek tuş indirmeli ama bu özellik yok
    Buna herkes takılıyor. Eski corollalarda var diyorlar ama kesinlikle olması gereken bişi. 4cam tek tık elektirkli ama ne hikmetse camları kapamadan araçtan inemiyorsunuz
    evet benim auriste vardı.. tık yukarı çektirir, çıkar giderdim o kapanırdı.. çok ilginç yenisinde olmaması...
    --Uzaktan camları açma özellliği yok
    Yaz aylarında etkili olan bir sistem araca gelmeden düğmeye basılı tutunca çoğu araçta camlar açılıyor. geçen arkdaşın sciroccoda tavan bile açıldı
    bak bu güzel bi özellik.. focus ta var.. çoğu markada varmı bilemiyorum. ama olsa süper olurmuş..

    --Bagaj kapısını açmak için ilk düğmeye basıyoruz bütün kapılar açılıyor sonra bir daha basıp bagajı açıyoruz.
    Bunu tek dokunma ile yapma özelliği varmış servisten halletmemiz gerekiyor
    nedne bu kadar çetrefilli yapmışlar ilginç..

    --Bagaj lambası tek tarafta ve yetersiz.
    çok etkili değil karşı tarafa çakmak soketi konmuş lamba da gelebilirdi.
    bencede.. eski aracımda öyleydi, akşamları bagajdan bişi alırken çok zor oluyor.. özellikle tatile uzağa bi yere gidince ihtiyaç oluyor..

    --Geri vites lambası tek ve yetersiz
    Avrupa standartları gereği imiş sanki trafikte herkes geri geri gidiyor da göz alacak. Zaten arka cam küçücük kamera karanlıkta yetersiz kalıyor bir de ışık az olunca 1dk lık park 5dk sürüyor
    böyle şey olurmu yaf.. maliyetten kaçmışlar bence..

    --Şu i30 daki logo altında kapalı kamerayı gereksiz bulmuştum ama dün yağmurlu yolda kamera da kirlendiği için görüntü berbat oldu meğersem öyle bişi lazımmış
    Aracın arkası malum en çabuk kirlenen ve en çok kir tutan yeri o yüzden buna bir önlem alınabilirdi.


    --Kapı açık uyarısı tek lamba hangi kapı açık ayrıca uyarı vermiyor
    Premiumların göstergesi farklı olduğu için onlarda tek tek gösteriyormuş. Biz de broadwaydakki gibi sadece kapı logosu yanıyor.
    bu nasıl iştir anlamadım? hangi kapı açık arayacakmı yani şöför? komedi.. aski auris öle deildi valla..

    --düğme ile çalıştırma var durduğunuzda stop eden start stop yok
    Toyota da start&stop yokmuş. Forumda da bunun daha çok yaktığı söylentileri var bilemedim ne desem.
    bu benim karşı olduğum bişi.. durunca durmak, kalkınca çalışmak bence de gereksiz.. ilk çalıştırmada en yüksek yakıt harcanır..
    gerçi yeni araçlarda bu azdır ama marş dinamosunun ömrü biter.. çabuk bozulur.. olduda ömrü bitti, ışıkta durdun, stop etti. ya çalışmazsa kalkarken? bence olmaması daa ii..

    --Kaput altında kablolar açıkta duruyor.
    Kaputu açınca sanki uzay mekiğinin bir kapağını açmış gibiyim heryerden bir kablo geçişi var. Soketler açıkta anlayamadım.
    bu da çok ilginç?

    --Ön kolçakın üst tablası zar zor ayrılıyor
    İki mandal var birisi tüm kolçağı diğeri kolçaktaki alt katmanı bırakıyor ne denersem deneyim o alt katman ben diğer elimle müdehale etmeden inmiyor. hmmm..

    --teypteki 18 kanal ayarlanmıyor
    Düzelteyim 6*6 36 kanal kendiliğinden ayarlanıyor siz müdehale edemiyorsunuz. Ara ara kendini güncelliyor fln. Büyükşehirler için dez avantaj 100 tane kanal var. nerde abuksabuk kanal var onları kaydediyor
    bu olmaz dostum yaa.. eskisi öle değildi? klavuzu iice okudun mu? kesin bişi vardır.. servise felan sormak lazım.. mantıklı gelmedi bana..

    --Ses sistemi bana vasat geldi. Eko ayarları yok
    Cidden çok kötü. Tweetler 50den sonra dinlemiyor.
    Alla Alla? çok ilginç.. benim 2008 auristeki ses sistemi muhteşemdi.. çok enteresan geldi valla..

    --USB de parça geçişleri çok yavaş
    Hala yavaş
    hmmm..

    --Zannedersem hıza duyarlı ses ve direksiyon özellikleri yok
    Hıza duyarlı ses var ama direksiyonu henüz anlamış değilim var mı yok mu
    hızlanınca sertleşmiyor mu? anlamak zor olmasa gerek?


    --Torpido gözünde soğutma var mı bilmiyorum ama aydınlatma göremedim ve aşırı yavaş açılıyor.
    Lamba var ama farların açık olması lazım. Loş bir turuncu aydınlatma var harika oluyor. Soğutma veya ısıtma yok.
    soğutma önemli bir durum.. demek gündüz ışığa gerek yok :)

    --Kornası çok zayıf basmaya utanıyorum
    çok kötü bir sesi var kalıbına yakışmıyor
    bence korna hiç olmamalı.. gerçekten.. özellikle cılız olmasının sebebi budur. malum ülkemizde çok kornaya basılıyor..

    --teker sesini değilde tekerin sebep olduğu taş-toprak sesini çok yansıtıyor içeri
    Aracın motor ve teker sesi yalıtımı çok iyi ama bu yoldaki toz toprak ne varsa onun bu kaportaya çarpma sesi öldürüyor. Sanki kafama kafama geliyor gibi.
    bu da çok ilginç.. bu taş toprak çamurluk içine çarpıo muhtemelen.. ordan geliodur.. pütür attırmak gerekecek muhtemelen.



    Selam Alicilik,
    Kusura bakma nolur. Eski bir auris sahibi olarak onca olmayanı yazmışın, olan nedir onu merek ettim?
    Birde kaça aldın bu aracı?
    Saygılar...

    Araları incelediğim ve 2013 yılında olduğumuz için eksikleirni paylaşmak istedim.

    Artılarına gelecek olursak;

    -Motor gücü üst devirlerde harika dizelin torku kalkışta iyi değil ama 4den sonra iyi hızlanıyor.

    -MM şanzuman bana gayet iyi geldi. Manuel kullanımda sarsıntıyı çok hafif hissederken e modunda sadece 1-2 geçişinde biraz sarsıyor.

    -Yol tutuşu bilmiyorum bu aracın üstüne var mı ? Ne var ne yok giriyorum viraja bana mısın demiyor baktı savuracak hemen tırr diye arkayı durduruyor.
    Seri sağ sol hareketleirnde hiç bir kayma yok. Bir gün kötü bir olay atlattım. yüksek hızda yay hareketi yaptım ve araç gram savurmadı frene basmama rağmen.

    -Araç konfor yönünden iyi gibi. Kullanırken çok rahatım. en azından arkamdaki koltuğa insanlar oturabiliyor.

    - Aydınlatması benim çok hoşuma gidiyor.mercekli farları çok etkili.


    Eksikleri söylememdeki amaç hadi en full olmasada bir alt paket Advanced olan eksikler. C segmenti ve ileri bir donanım seviyesinde ama kritik eksikleri var. 308 de size bahsettiğim bütün eksikler vardı ama o araçtaki yol tutuşu ile bu meletin yol tutuşu çok farklı. Eğerki pejo biraz güven verseydi toyotanın adını ağzıma almazdım. Donanım bazında en azından kullanıcıya yönelik keyfi durumlar için vasat bir yapısı var.




    Motor hiç değişmemiş. hala 90 beygir.. daha iyi olabilirdi bence.. benim auris 14 sn civarları ölçmüştüm 0-100 ü.. ama sonraki 115 beygirlik üstelik tam otomatik aracımda 11 küsürdu 0-100. inan bana dostum, bu çok büyük fark.. gücü o zaman hissediyorsun.. toyota da en sevmediğim yan bu.. motora bor koymuştum çok fark edio tavsie ederim..

    mm konusunda yorm yapmayım ben.. yenisinde de bişi değiştirdiklerini sanmıyorum..

    yol tutuş iyidir illaki ama tam bağımsız arka süsbansiyonlu araçlar kadar iyi olacağını sanmam.. ama burulma kirişli arka süsbansiyonlar var. fena halde eski ve yol tutuşu zayıflatan, konforu azaltan bir sistem.. bozulmuyorsa deva mmantığı toyotaya uygun.. ama bozuluyorsada devam mantığıda yok değil..

    sana şöyle söyleyim, bu aracın üstünde çok araç var.. sen virajda hafif gidince tır tır vsc devreye girio diosun.. golf te de girio.. ben hala kullandığım şu anki aracımda vsc nin devreyegirdiğine şahit olmadım ki eski aurisimle girdiğm virajlara çok daha sert giriyorum.. mevcut süsbansiyon şimdilik vsc devreye girmeden olayı kendi hallediyor zaten..

    toyota nın enbüyük özelliği boş araç satması.. bence gerçekten boş.. risk almak istemiyorlar.. ama bi o kadarda pahalı..

    gerçi alınmış alınmıştır, onuçta toyota hayırlı olsun, alla kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama merak ettiğim husus, alırken test ettin mi? neden aurisi seçtin?



    bu sorunun adamı benim aslında. Toyota showroom 'undan önce Polo 'yu bakıma götürmek için VW showroom 'una gitmiştim. bu konuda pek çok sebep verebilirim aslında:

    1. Herşeyden önce Doğus Oto 'nun "mal bu arkadaşım almazsan alma, gram indirim yapmam, yedek parçam da pahalı, yersen" modundaki tavrı beni deli ediyor.
    2. Polo ve Golf 'ün arasında 10-12 bin ₺ fark var. donanımda farklılıklar var. ama iç dizaynda da bişeyler olmalı. Polo-Golf-Jetta-Passat 'ın iç dizaynının "neredeyse" aynı olması anlamsız bence.
    3. Golf 'ün dış tasarımını beğenmiyorum. arabanın arkadan görünüşü Auris 'ten de kötü bence. VW 'in bu kasayla devam etmeyeceğini düşünüyorum. yeni kasa gelmesi durumunda aracın değeri çok düşecek bence.
    4. VW dayanıklılığı şanzımanı vs deniliyor. 15 bine yeni gelmiş aracın yaşadığı şanzıman problemleri ve içindeki elektronik devrenin sapıtmasına yakıt depo göstergelerinin bile doğru çalışmaması nedeniyle şans eseri yolda kalmamış birisi olarak Polo yu bakıma zor yetiştirmiş birisiyim. bakımda problemimin bulunamadığına bir müddet daha aracın bakıma alınacağına dair dönüş almış birisiyim.
    5. Auris konusunda içinin boş olduğu değil ama hayatı kolaylaştıracak bazı küçük değişikliklerin olmadığı konusunda hem fikirim. bazı konularda basit davranılmış. ancak aracın duruşunun ve iç dizaynının güzel olduğunu düşünüyorum, aldığım yorumlar hep bu yönde (algı diyebilirsin, Golf artık klasikleşti, tekrar diyorum ben bir değişiklik bekliyorum VW 'den, o zaman fikrim değişebilir :) )
    6. 90 beygir ve MM sorun denilebilir, ancak ilk defa kullanana sorun oluyor. ben de forumdaki eski postlarımdan görebilirsiniz hoşnut değildim bu durumdan. ama dedikleri doğruymuş sonradan "rahatmış lan bu" dedirtiyor :)
    7. işerim nedeniyle 3000 Km den fazla yol yaptım 1 ayda. araç uzun yolda gerçekten rahat. Polo bu konuda kesinlikle başarılı değil, Golf biraz daha iyi tabiki ama öyle dağlar kadar fark göremedim açıkçası.
    8. Opel Astra 'yı çok araştırmıştım. Golf ve Auris 'i görmemiş birisi olsam alırdım dedim en son (o yakıt ne. üzmek istemiyorum kendimi :) )
    9. ikisi de 2.0 TDI Passat değil tabiki, onu kabul ederim
    10. Yeni kasa konusunu tekrar gündeme getireyim. Auris yeni bir kasa olduğu için bir müddet kafam "ulan yenisi çıkarda beni çok üzer mi acaba" sorusunda değil. olmazsa 1-2 yıl biner değiştiririm diyorum

    bunlar nacizane benim yorumum. herkesin fikrine saygım var sonuçta.

    Güzel tespitler.Tamamına katılıyorum.Dış tasarımda Golfe göre Auris bence daha etkileyici görünüyor.Özellikle Golfün ön tasarımı bir eski kasadan daha az estetik.Ve bence itici.Benzin kapağını dikdörtgen yapmak devrim sayılmaz.İç mekanda golf'ün de kuş kondurmadığı aşikar.Onu da kullanmış biri olarak söylüyorum.Malzeme kalitesi arasında dağlar yok.Paramız azsa elbetteki bize kimsenin almak istemediği çok yakan motorları satmak istiyorlar.Bu takım tutma amlayışıyla yapılan eleştiriler bence çok komik oluyor.İç tasarımda audi çizgileri taşıyan aurise neler söyleniyor.Ama audi tartışılmaz kabul ediliyor.Parasını verip mal alıyoruz.Elbette eksikliklerinin söyleyeceğiz.Audi yse de ,Golf se de ,Auris se de ,Mercedes se de söyleyeceğiz.Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuhrer42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    Ben de gözlemleirmi paylaşıyım daha çok inceleme fırsatım olmadı;

    --Düşük hızda sağ ve sol dönüşe duyarlı yanan sis lambası yok
    B segmenti araçlarda olan ve cidden çok faydalı bir uygulama aracın önü zaten çok geniş akşamları sisleri yakmak gerekiyor park ederken. Çok zor bir uygulama değil. ESp için beyne giden açı değerini az biraz daha yoğurup sislere aktaracak
    Sislere aktarma artık geride kaldı. son çıkan araçlarda, opel, kia ve hyundai gibi markalarda dönüşleri aydınlatan ışıklar ana farın içinde.. bencede zor bir iş değil.

    --Back to me home yok. araca yaklaşırken ya da kapıyı açtığınız da geceleri aracı çalıştırana kadar yanan far sistemi mevcut değil.
    Sadece kapıya gelince iç lamba yanıyor. En azından aracı kumanda ile açınca ledler yanabilirdi
    bencede bu çok önemli değil. ama karnalık bir ortama park ediliyorsa faideli olabilir tabi.

    --Follow me home manuel olmuş. İnerken selektör yapmanız gerekiyor.
    Back to olmayanadan bunu beklemek de zor. 2004 206da bile bu özellik var bir artısı olmalı
    toyota da herşey manuel zaten.. malum az bozulsun mantığı.

    --Araçtan indiğiniz de camların kapalı olması gerekiyor. 4 cam otomatik ve tek tuş indirmeli ama bu özellik yok
    Buna herkes takılıyor. Eski corollalarda var diyorlar ama kesinlikle olması gereken bişi. 4cam tek tık elektirkli ama ne hikmetse camları kapamadan araçtan inemiyorsunuz
    evet benim auriste vardı.. tık yukarı çektirir, çıkar giderdim o kapanırdı.. çok ilginç yenisinde olmaması...
    --Uzaktan camları açma özellliği yok
    Yaz aylarında etkili olan bir sistem araca gelmeden düğmeye basılı tutunca çoğu araçta camlar açılıyor. geçen arkdaşın sciroccoda tavan bile açıldı
    bak bu güzel bi özellik.. focus ta var.. çoğu markada varmı bilemiyorum. ama olsa süper olurmuş..

    --Bagaj kapısını açmak için ilk düğmeye basıyoruz bütün kapılar açılıyor sonra bir daha basıp bagajı açıyoruz.
    Bunu tek dokunma ile yapma özelliği varmış servisten halletmemiz gerekiyor
    nedne bu kadar çetrefilli yapmışlar ilginç..

    --Bagaj lambası tek tarafta ve yetersiz.
    çok etkili değil karşı tarafa çakmak soketi konmuş lamba da gelebilirdi.
    bencede.. eski aracımda öyleydi, akşamları bagajdan bişi alırken çok zor oluyor.. özellikle tatile uzağa bi yere gidince ihtiyaç oluyor..

    --Geri vites lambası tek ve yetersiz
    Avrupa standartları gereği imiş sanki trafikte herkes geri geri gidiyor da göz alacak. Zaten arka cam küçücük kamera karanlıkta yetersiz kalıyor bir de ışık az olunca 1dk lık park 5dk sürüyor
    böyle şey olurmu yaf.. maliyetten kaçmışlar bence..

    --Şu i30 daki logo altında kapalı kamerayı gereksiz bulmuştum ama dün yağmurlu yolda kamera da kirlendiği için görüntü berbat oldu meğersem öyle bişi lazımmış
    Aracın arkası malum en çabuk kirlenen ve en çok kir tutan yeri o yüzden buna bir önlem alınabilirdi.


    --Kapı açık uyarısı tek lamba hangi kapı açık ayrıca uyarı vermiyor
    Premiumların göstergesi farklı olduğu için onlarda tek tek gösteriyormuş. Biz de broadwaydakki gibi sadece kapı logosu yanıyor.
    bu nasıl iştir anlamadım? hangi kapı açık arayacakmı yani şöför? komedi.. aski auris öle deildi valla..

    --düğme ile çalıştırma var durduğunuzda stop eden start stop yok
    Toyota da start&stop yokmuş. Forumda da bunun daha çok yaktığı söylentileri var bilemedim ne desem.
    bu benim karşı olduğum bişi.. durunca durmak, kalkınca çalışmak bence de gereksiz.. ilk çalıştırmada en yüksek yakıt harcanır..
    gerçi yeni araçlarda bu azdır ama marş dinamosunun ömrü biter.. çabuk bozulur.. olduda ömrü bitti, ışıkta durdun, stop etti. ya çalışmazsa kalkarken? bence olmaması daa ii..

    --Kaput altında kablolar açıkta duruyor.
    Kaputu açınca sanki uzay mekiğinin bir kapağını açmış gibiyim heryerden bir kablo geçişi var. Soketler açıkta anlayamadım.
    bu da çok ilginç?

    --Ön kolçakın üst tablası zar zor ayrılıyor
    İki mandal var birisi tüm kolçağı diğeri kolçaktaki alt katmanı bırakıyor ne denersem deneyim o alt katman ben diğer elimle müdehale etmeden inmiyor. hmmm..

    --teypteki 18 kanal ayarlanmıyor
    Düzelteyim 6*6 36 kanal kendiliğinden ayarlanıyor siz müdehale edemiyorsunuz. Ara ara kendini güncelliyor fln. Büyükşehirler için dez avantaj 100 tane kanal var. nerde abuksabuk kanal var onları kaydediyor
    bu olmaz dostum yaa.. eskisi öle değildi? klavuzu iice okudun mu? kesin bişi vardır.. servise felan sormak lazım.. mantıklı gelmedi bana..

    --Ses sistemi bana vasat geldi. Eko ayarları yok
    Cidden çok kötü. Tweetler 50den sonra dinlemiyor.
    Alla Alla? çok ilginç.. benim 2008 auristeki ses sistemi muhteşemdi.. çok enteresan geldi valla..

    --USB de parça geçişleri çok yavaş
    Hala yavaş
    hmmm..

    --Zannedersem hıza duyarlı ses ve direksiyon özellikleri yok
    Hıza duyarlı ses var ama direksiyonu henüz anlamış değilim var mı yok mu
    hızlanınca sertleşmiyor mu? anlamak zor olmasa gerek?


    --Torpido gözünde soğutma var mı bilmiyorum ama aydınlatma göremedim ve aşırı yavaş açılıyor.
    Lamba var ama farların açık olması lazım. Loş bir turuncu aydınlatma var harika oluyor. Soğutma veya ısıtma yok.
    soğutma önemli bir durum.. demek gündüz ışığa gerek yok :)

    --Kornası çok zayıf basmaya utanıyorum
    çok kötü bir sesi var kalıbına yakışmıyor
    bence korna hiç olmamalı.. gerçekten.. özellikle cılız olmasının sebebi budur. malum ülkemizde çok kornaya basılıyor..

    --teker sesini değilde tekerin sebep olduğu taş-toprak sesini çok yansıtıyor içeri
    Aracın motor ve teker sesi yalıtımı çok iyi ama bu yoldaki toz toprak ne varsa onun bu kaportaya çarpma sesi öldürüyor. Sanki kafama kafama geliyor gibi.
    bu da çok ilginç.. bu taş toprak çamurluk içine çarpıo muhtemelen.. ordan geliodur.. pütür attırmak gerekecek muhtemelen.



    Selam Alicilik,
    Kusura bakma nolur. Eski bir auris sahibi olarak onca olmayanı yazmışın, olan nedir onu merek ettim?
    Birde kaça aldın bu aracı?
    Saygılar...

    Araları incelediğim ve 2013 yılında olduğumuz için eksikleirni paylaşmak istedim.

    Artılarına gelecek olursak;

    -Motor gücü üst devirlerde harika dizelin torku kalkışta iyi değil ama 4den sonra iyi hızlanıyor.

    -MM şanzuman bana gayet iyi geldi. Manuel kullanımda sarsıntıyı çok hafif hissederken e modunda sadece 1-2 geçişinde biraz sarsıyor.

    -Yol tutuşu bilmiyorum bu aracın üstüne var mı ? Ne var ne yok giriyorum viraja bana mısın demiyor baktı savuracak hemen tırr diye arkayı durduruyor.
    Seri sağ sol hareketleirnde hiç bir kayma yok. Bir gün kötü bir olay atlattım. yüksek hızda yay hareketi yaptım ve araç gram savurmadı frene basmama rağmen.

    -Araç konfor yönünden iyi gibi. Kullanırken çok rahatım. en azından arkamdaki koltuğa insanlar oturabiliyor.

    - Aydınlatması benim çok hoşuma gidiyor.mercekli farları çok etkili.


    Eksikleri söylememdeki amaç hadi en full olmasada bir alt paket Advanced olan eksikler. C segmenti ve ileri bir donanım seviyesinde ama kritik eksikleri var. 308 de size bahsettiğim bütün eksikler vardı ama o araçtaki yol tutuşu ile bu meletin yol tutuşu çok farklı. Eğerki pejo biraz güven verseydi toyotanın adını ağzıma almazdım. Donanım bazında en azından kullanıcıya yönelik keyfi durumlar için vasat bir yapısı var.




    Motor hiç değişmemiş. hala 90 beygir.. daha iyi olabilirdi bence.. benim auris 14 sn civarları ölçmüştüm 0-100 ü.. ama sonraki 115 beygirlik üstelik tam otomatik aracımda 11 küsürdu 0-100. inan bana dostum, bu çok büyük fark.. gücü o zaman hissediyorsun.. toyota da en sevmediğim yan bu.. motora bor koymuştum çok fark edio tavsie ederim..

    mm konusunda yorm yapmayım ben.. yenisinde de bişi değiştirdiklerini sanmıyorum..

    yol tutuş iyidir illaki ama tam bağımsız arka süsbansiyonlu araçlar kadar iyi olacağını sanmam.. ama burulma kirişli arka süsbansiyonlar var. fena halde eski ve yol tutuşu zayıflatan, konforu azaltan bir sistem.. bozulmuyorsa deva mmantığı toyotaya uygun.. ama bozuluyorsada devam mantığıda yok değil..

    sana şöyle söyleyim, bu aracın üstünde çok araç var.. sen virajda hafif gidince tır tır vsc devreye girio diosun.. golf te de girio.. ben hala kullandığım şu anki aracımda vsc nin devreyegirdiğine şahit olmadım ki eski aurisimle girdiğm virajlara çok daha sert giriyorum.. mevcut süsbansiyon şimdilik vsc devreye girmeden olayı kendi hallediyor zaten..

    toyota nın enbüyük özelliği boş araç satması.. bence gerçekten boş.. risk almak istemiyorlar.. ama bi o kadarda pahalı..

    gerçi alınmış alınmıştır, onuçta toyota hayırlı olsun, alla kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama merak ettiğim husus, alırken test ettin mi? neden aurisi seçtin?



    bu sorunun adamı benim aslında. Toyota showroom 'undan önce Polo 'yu bakıma götürmek için VW showroom 'una gitmiştim. bu konuda pek çok sebep verebilirim aslında:

    1. Herşeyden önce Doğus Oto 'nun "mal bu arkadaşım almazsan alma, gram indirim yapmam, yedek parçam da pahalı, yersen" modundaki tavrı beni deli ediyor.
    2. Polo ve Golf 'ün arasında 10-12 bin ₺ fark var. donanımda farklılıklar var. ama iç dizaynda da bişeyler olmalı. Polo-Golf-Jetta-Passat 'ın iç dizaynının "neredeyse" aynı olması anlamsız bence.
    3. Golf 'ün dış tasarımını beğenmiyorum. arabanın arkadan görünüşü Auris 'ten de kötü bence. VW 'in bu kasayla devam etmeyeceğini düşünüyorum. yeni kasa gelmesi durumunda aracın değeri çok düşecek bence.
    4. VW dayanıklılığı şanzımanı vs deniliyor. 15 bine yeni gelmiş aracın yaşadığı şanzıman problemleri ve içindeki elektronik devrenin sapıtmasına yakıt depo göstergelerinin bile doğru çalışmaması nedeniyle şans eseri yolda kalmamış birisi olarak Polo yu bakıma zor yetiştirmiş birisiyim. bakımda problemimin bulunamadığına bir müddet daha aracın bakıma alınacağına dair dönüş almış birisiyim.
    5. Auris konusunda içinin boş olduğu değil ama hayatı kolaylaştıracak bazı küçük değişikliklerin olmadığı konusunda hem fikirim. bazı konularda basit davranılmış. ancak aracın duruşunun ve iç dizaynının güzel olduğunu düşünüyorum, aldığım yorumlar hep bu yönde (algı diyebilirsin, Golf artık klasikleşti, tekrar diyorum ben bir değişiklik bekliyorum VW 'den, o zaman fikrim değişebilir :) )
    6. 90 beygir ve MM sorun denilebilir, ancak ilk defa kullanana sorun oluyor. ben de forumdaki eski postlarımdan görebilirsiniz hoşnut değildim bu durumdan. ama dedikleri doğruymuş sonradan "rahatmış lan bu" dedirtiyor :)
    7. işerim nedeniyle 3000 Km den fazla yol yaptım 1 ayda. araç uzun yolda gerçekten rahat. Polo bu konuda kesinlikle başarılı değil, Golf biraz daha iyi tabiki ama öyle dağlar kadar fark göremedim açıkçası.
    8. Opel Astra 'yı çok araştırmıştım. Golf ve Auris 'i görmemiş birisi olsam alırdım dedim en son (o yakıt ne. üzmek istemiyorum kendimi :) )
    9. ikisi de 2.0 TDI Passat değil tabiki, onu kabul ederim
    10. Yeni kasa konusunu tekrar gündeme getireyim. Auris yeni bir kasa olduğu için bir müddet kafam "ulan yenisi çıkarda beni çok üzer mi acaba" sorusunda değil. olmazsa 1-2 yıl biner değiştiririm diyorum

    bunlar nacizane benim yorumum. herkesin fikrine saygım var sonuçta.

    Güzel tespitler.Tamamına katılıyorum.Dış tasarımda Golfe göre Auris bence daha etkileyici görünüyor.Özellikle Golfün ön tasarımı bir eski kasadan daha az estetik.Ve bence itici.Benzin kapağını dikdörtgen yapmak devrim sayılmaz.İç mekanda golf'ün de kuş kondurmadığı aşikar.Onu da kullanmış biri olarak söylüyorum.Malzeme kalitesi arasında dağlar yok.Paramız azsa elbetteki bize kimsenin almak istemediği çok yakan motorları satmak istiyorlar.Bu takım tutma amlayışıyla yapılan eleştiriler bence çok komik oluyor.İç tasarımda audi çizgileri taşıyan aurise neler söyleniyor.Ama audi tartışılmaz kabul ediliyor.Parasını verip mal alıyoruz.Elbette eksikliklerinin söyleyeceğiz.Audi yse de ,Golf se de ,Auris se de ,Mercedes se de söyleyeceğiz.Teşekkürler.

    Siz auris'i Golf ile mi kıyaslıyorsunuz, yoksa alt segmentteki Polo ile mi?

    Polo ile kıyaslayan arkadaşa "güzel tesbit" diyorsanız arabanızın ancak alt segment araba kalitesinde olduğunu zaten kabul ediyorsunuz. Bence de sizin tespitiniz güzel bir tespit.

    Yok golf ile kıyaslıyorsanız önce oturduğunuz koltuğun kumaşına, dikişlerine bir bakıp Toyotanın kalitesini görün. Ondan sonra hala söz söyleyebilecek yüzünüz kalırsa diğerlerine laf söyleyin.

    İ 30 Honda karışımı kuş mu devemi belli olmayan arabanız ile siz ancak Tata ile yarışırsınız.

    Bu arada Corollaya sözüm yok ama kasa değişince her halde onda da aynı rezillik yaşanacak. Bence Corolla düşünenler arabalar henüz Japonya'dan geliyorken bir an önce alsınlar.




  • marka fanların komik yorumlarını okumak sıkıcı oluyor.
    isteyen istediğini yazar katılırsın katılmazsan ayrı konu, fanı olduğun arabayı yüceltecem diye çamur atmak ne oluyor.
  • Ben Golf 6 aracımı satıp Auris aldım. Golf 6 görüntü itibarıyla Golf 7'den çok daha güzel. İşyerimde herkesin gözü benim araca takılıyor :D Golf 7'yi de burada övmekten bıkmayanlara da sözüm Lütfen Golf sitesinde yazın. Çünkü aracı kaplumbağaya çevirmişler. Kaplumbağa almak isteyen de Beetle alır zaten. Burada övüp durmaya gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan Hoca -- 8 Haziran 2013; 17:24:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YeBeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuhrer42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    Ben de gözlemleirmi paylaşıyım daha çok inceleme fırsatım olmadı;

    --Düşük hızda sağ ve sol dönüşe duyarlı yanan sis lambası yok
    B segmenti araçlarda olan ve cidden çok faydalı bir uygulama aracın önü zaten çok geniş akşamları sisleri yakmak gerekiyor park ederken. Çok zor bir uygulama değil. ESp için beyne giden açı değerini az biraz daha yoğurup sislere aktaracak
    Sislere aktarma artık geride kaldı. son çıkan araçlarda, opel, kia ve hyundai gibi markalarda dönüşleri aydınlatan ışıklar ana farın içinde.. bencede zor bir iş değil.

    --Back to me home yok. araca yaklaşırken ya da kapıyı açtığınız da geceleri aracı çalıştırana kadar yanan far sistemi mevcut değil.
    Sadece kapıya gelince iç lamba yanıyor. En azından aracı kumanda ile açınca ledler yanabilirdi
    bencede bu çok önemli değil. ama karnalık bir ortama park ediliyorsa faideli olabilir tabi.

    --Follow me home manuel olmuş. İnerken selektör yapmanız gerekiyor.
    Back to olmayanadan bunu beklemek de zor. 2004 206da bile bu özellik var bir artısı olmalı
    toyota da herşey manuel zaten.. malum az bozulsun mantığı.

    --Araçtan indiğiniz de camların kapalı olması gerekiyor. 4 cam otomatik ve tek tuş indirmeli ama bu özellik yok
    Buna herkes takılıyor. Eski corollalarda var diyorlar ama kesinlikle olması gereken bişi. 4cam tek tık elektirkli ama ne hikmetse camları kapamadan araçtan inemiyorsunuz
    evet benim auriste vardı.. tık yukarı çektirir, çıkar giderdim o kapanırdı.. çok ilginç yenisinde olmaması...
    --Uzaktan camları açma özellliği yok
    Yaz aylarında etkili olan bir sistem araca gelmeden düğmeye basılı tutunca çoğu araçta camlar açılıyor. geçen arkdaşın sciroccoda tavan bile açıldı
    bak bu güzel bi özellik.. focus ta var.. çoğu markada varmı bilemiyorum. ama olsa süper olurmuş..

    --Bagaj kapısını açmak için ilk düğmeye basıyoruz bütün kapılar açılıyor sonra bir daha basıp bagajı açıyoruz.
    Bunu tek dokunma ile yapma özelliği varmış servisten halletmemiz gerekiyor
    nedne bu kadar çetrefilli yapmışlar ilginç..

    --Bagaj lambası tek tarafta ve yetersiz.
    çok etkili değil karşı tarafa çakmak soketi konmuş lamba da gelebilirdi.
    bencede.. eski aracımda öyleydi, akşamları bagajdan bişi alırken çok zor oluyor.. özellikle tatile uzağa bi yere gidince ihtiyaç oluyor..

    --Geri vites lambası tek ve yetersiz
    Avrupa standartları gereği imiş sanki trafikte herkes geri geri gidiyor da göz alacak. Zaten arka cam küçücük kamera karanlıkta yetersiz kalıyor bir de ışık az olunca 1dk lık park 5dk sürüyor
    böyle şey olurmu yaf.. maliyetten kaçmışlar bence..

    --Şu i30 daki logo altında kapalı kamerayı gereksiz bulmuştum ama dün yağmurlu yolda kamera da kirlendiği için görüntü berbat oldu meğersem öyle bişi lazımmış
    Aracın arkası malum en çabuk kirlenen ve en çok kir tutan yeri o yüzden buna bir önlem alınabilirdi.


    --Kapı açık uyarısı tek lamba hangi kapı açık ayrıca uyarı vermiyor
    Premiumların göstergesi farklı olduğu için onlarda tek tek gösteriyormuş. Biz de broadwaydakki gibi sadece kapı logosu yanıyor.
    bu nasıl iştir anlamadım? hangi kapı açık arayacakmı yani şöför? komedi.. aski auris öle deildi valla..

    --düğme ile çalıştırma var durduğunuzda stop eden start stop yok
    Toyota da start&stop yokmuş. Forumda da bunun daha çok yaktığı söylentileri var bilemedim ne desem.
    bu benim karşı olduğum bişi.. durunca durmak, kalkınca çalışmak bence de gereksiz.. ilk çalıştırmada en yüksek yakıt harcanır..
    gerçi yeni araçlarda bu azdır ama marş dinamosunun ömrü biter.. çabuk bozulur.. olduda ömrü bitti, ışıkta durdun, stop etti. ya çalışmazsa kalkarken? bence olmaması daa ii..

    --Kaput altında kablolar açıkta duruyor.
    Kaputu açınca sanki uzay mekiğinin bir kapağını açmış gibiyim heryerden bir kablo geçişi var. Soketler açıkta anlayamadım.
    bu da çok ilginç?

    --Ön kolçakın üst tablası zar zor ayrılıyor
    İki mandal var birisi tüm kolçağı diğeri kolçaktaki alt katmanı bırakıyor ne denersem deneyim o alt katman ben diğer elimle müdehale etmeden inmiyor. hmmm..

    --teypteki 18 kanal ayarlanmıyor
    Düzelteyim 6*6 36 kanal kendiliğinden ayarlanıyor siz müdehale edemiyorsunuz. Ara ara kendini güncelliyor fln. Büyükşehirler için dez avantaj 100 tane kanal var. nerde abuksabuk kanal var onları kaydediyor
    bu olmaz dostum yaa.. eskisi öle değildi? klavuzu iice okudun mu? kesin bişi vardır.. servise felan sormak lazım.. mantıklı gelmedi bana..

    --Ses sistemi bana vasat geldi. Eko ayarları yok
    Cidden çok kötü. Tweetler 50den sonra dinlemiyor.
    Alla Alla? çok ilginç.. benim 2008 auristeki ses sistemi muhteşemdi.. çok enteresan geldi valla..

    --USB de parça geçişleri çok yavaş
    Hala yavaş
    hmmm..

    --Zannedersem hıza duyarlı ses ve direksiyon özellikleri yok
    Hıza duyarlı ses var ama direksiyonu henüz anlamış değilim var mı yok mu
    hızlanınca sertleşmiyor mu? anlamak zor olmasa gerek?


    --Torpido gözünde soğutma var mı bilmiyorum ama aydınlatma göremedim ve aşırı yavaş açılıyor.
    Lamba var ama farların açık olması lazım. Loş bir turuncu aydınlatma var harika oluyor. Soğutma veya ısıtma yok.
    soğutma önemli bir durum.. demek gündüz ışığa gerek yok :)

    --Kornası çok zayıf basmaya utanıyorum
    çok kötü bir sesi var kalıbına yakışmıyor
    bence korna hiç olmamalı.. gerçekten.. özellikle cılız olmasının sebebi budur. malum ülkemizde çok kornaya basılıyor..

    --teker sesini değilde tekerin sebep olduğu taş-toprak sesini çok yansıtıyor içeri
    Aracın motor ve teker sesi yalıtımı çok iyi ama bu yoldaki toz toprak ne varsa onun bu kaportaya çarpma sesi öldürüyor. Sanki kafama kafama geliyor gibi.
    bu da çok ilginç.. bu taş toprak çamurluk içine çarpıo muhtemelen.. ordan geliodur.. pütür attırmak gerekecek muhtemelen.



    Selam Alicilik,
    Kusura bakma nolur. Eski bir auris sahibi olarak onca olmayanı yazmışın, olan nedir onu merek ettim?
    Birde kaça aldın bu aracı?
    Saygılar...

    Araları incelediğim ve 2013 yılında olduğumuz için eksikleirni paylaşmak istedim.

    Artılarına gelecek olursak;

    -Motor gücü üst devirlerde harika dizelin torku kalkışta iyi değil ama 4den sonra iyi hızlanıyor.

    -MM şanzuman bana gayet iyi geldi. Manuel kullanımda sarsıntıyı çok hafif hissederken e modunda sadece 1-2 geçişinde biraz sarsıyor.

    -Yol tutuşu bilmiyorum bu aracın üstüne var mı ? Ne var ne yok giriyorum viraja bana mısın demiyor baktı savuracak hemen tırr diye arkayı durduruyor.
    Seri sağ sol hareketleirnde hiç bir kayma yok. Bir gün kötü bir olay atlattım. yüksek hızda yay hareketi yaptım ve araç gram savurmadı frene basmama rağmen.

    -Araç konfor yönünden iyi gibi. Kullanırken çok rahatım. en azından arkamdaki koltuğa insanlar oturabiliyor.

    - Aydınlatması benim çok hoşuma gidiyor.mercekli farları çok etkili.


    Eksikleri söylememdeki amaç hadi en full olmasada bir alt paket Advanced olan eksikler. C segmenti ve ileri bir donanım seviyesinde ama kritik eksikleri var. 308 de size bahsettiğim bütün eksikler vardı ama o araçtaki yol tutuşu ile bu meletin yol tutuşu çok farklı. Eğerki pejo biraz güven verseydi toyotanın adını ağzıma almazdım. Donanım bazında en azından kullanıcıya yönelik keyfi durumlar için vasat bir yapısı var.




    Motor hiç değişmemiş. hala 90 beygir.. daha iyi olabilirdi bence.. benim auris 14 sn civarları ölçmüştüm 0-100 ü.. ama sonraki 115 beygirlik üstelik tam otomatik aracımda 11 küsürdu 0-100. inan bana dostum, bu çok büyük fark.. gücü o zaman hissediyorsun.. toyota da en sevmediğim yan bu.. motora bor koymuştum çok fark edio tavsie ederim..

    mm konusunda yorm yapmayım ben.. yenisinde de bişi değiştirdiklerini sanmıyorum..

    yol tutuş iyidir illaki ama tam bağımsız arka süsbansiyonlu araçlar kadar iyi olacağını sanmam.. ama burulma kirişli arka süsbansiyonlar var. fena halde eski ve yol tutuşu zayıflatan, konforu azaltan bir sistem.. bozulmuyorsa deva mmantığı toyotaya uygun.. ama bozuluyorsada devam mantığıda yok değil..

    sana şöyle söyleyim, bu aracın üstünde çok araç var.. sen virajda hafif gidince tır tır vsc devreye girio diosun.. golf te de girio.. ben hala kullandığım şu anki aracımda vsc nin devreyegirdiğine şahit olmadım ki eski aurisimle girdiğm virajlara çok daha sert giriyorum.. mevcut süsbansiyon şimdilik vsc devreye girmeden olayı kendi hallediyor zaten..

    toyota nın enbüyük özelliği boş araç satması.. bence gerçekten boş.. risk almak istemiyorlar.. ama bi o kadarda pahalı..

    gerçi alınmış alınmıştır, onuçta toyota hayırlı olsun, alla kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama merak ettiğim husus, alırken test ettin mi? neden aurisi seçtin?



    bu sorunun adamı benim aslında. Toyota showroom 'undan önce Polo 'yu bakıma götürmek için VW showroom 'una gitmiştim. bu konuda pek çok sebep verebilirim aslında:

    1. Herşeyden önce Doğus Oto 'nun "mal bu arkadaşım almazsan alma, gram indirim yapmam, yedek parçam da pahalı, yersen" modundaki tavrı beni deli ediyor.
    2. Polo ve Golf 'ün arasında 10-12 bin ₺ fark var. donanımda farklılıklar var. ama iç dizaynda da bişeyler olmalı. Polo-Golf-Jetta-Passat 'ın iç dizaynının "neredeyse" aynı olması anlamsız bence.
    3. Golf 'ün dış tasarımını beğenmiyorum. arabanın arkadan görünüşü Auris 'ten de kötü bence. VW 'in bu kasayla devam etmeyeceğini düşünüyorum. yeni kasa gelmesi durumunda aracın değeri çok düşecek bence.
    4. VW dayanıklılığı şanzımanı vs deniliyor. 15 bine yeni gelmiş aracın yaşadığı şanzıman problemleri ve içindeki elektronik devrenin sapıtmasına yakıt depo göstergelerinin bile doğru çalışmaması nedeniyle şans eseri yolda kalmamış birisi olarak Polo yu bakıma zor yetiştirmiş birisiyim. bakımda problemimin bulunamadığına bir müddet daha aracın bakıma alınacağına dair dönüş almış birisiyim.
    5. Auris konusunda içinin boş olduğu değil ama hayatı kolaylaştıracak bazı küçük değişikliklerin olmadığı konusunda hem fikirim. bazı konularda basit davranılmış. ancak aracın duruşunun ve iç dizaynının güzel olduğunu düşünüyorum, aldığım yorumlar hep bu yönde (algı diyebilirsin, Golf artık klasikleşti, tekrar diyorum ben bir değişiklik bekliyorum VW 'den, o zaman fikrim değişebilir :) )
    6. 90 beygir ve MM sorun denilebilir, ancak ilk defa kullanana sorun oluyor. ben de forumdaki eski postlarımdan görebilirsiniz hoşnut değildim bu durumdan. ama dedikleri doğruymuş sonradan "rahatmış lan bu" dedirtiyor :)
    7. işerim nedeniyle 3000 Km den fazla yol yaptım 1 ayda. araç uzun yolda gerçekten rahat. Polo bu konuda kesinlikle başarılı değil, Golf biraz daha iyi tabiki ama öyle dağlar kadar fark göremedim açıkçası.
    8. Opel Astra 'yı çok araştırmıştım. Golf ve Auris 'i görmemiş birisi olsam alırdım dedim en son (o yakıt ne. üzmek istemiyorum kendimi :) )
    9. ikisi de 2.0 TDI Passat değil tabiki, onu kabul ederim
    10. Yeni kasa konusunu tekrar gündeme getireyim. Auris yeni bir kasa olduğu için bir müddet kafam "ulan yenisi çıkarda beni çok üzer mi acaba" sorusunda değil. olmazsa 1-2 yıl biner değiştiririm diyorum

    bunlar nacizane benim yorumum. herkesin fikrine saygım var sonuçta.

    Güzel tespitler.Tamamına katılıyorum.Dış tasarımda Golfe göre Auris bence daha etkileyici görünüyor.Özellikle Golfün ön tasarımı bir eski kasadan daha az estetik.Ve bence itici.Benzin kapağını dikdörtgen yapmak devrim sayılmaz.İç mekanda golf'ün de kuş kondurmadığı aşikar.Onu da kullanmış biri olarak söylüyorum.Malzeme kalitesi arasında dağlar yok.Paramız azsa elbetteki bize kimsenin almak istemediği çok yakan motorları satmak istiyorlar.Bu takım tutma amlayışıyla yapılan eleştiriler bence çok komik oluyor.İç tasarımda audi çizgileri taşıyan aurise neler söyleniyor.Ama audi tartışılmaz kabul ediliyor.Parasını verip mal alıyoruz.Elbette eksikliklerinin söyleyeceğiz.Audi yse de ,Golf se de ,Auris se de ,Mercedes se de söyleyeceğiz.Teşekkürler.

    Siz auris'i Golf ile mi kıyaslıyorsunuz, yoksa alt segmentteki Polo ile mi?

    Polo ile kıyaslayan arkadaşa "güzel tesbit" diyorsanız arabanızın ancak alt segment araba kalitesinde olduğunu zaten kabul ediyorsunuz. Bence de sizin tespitiniz güzel bir tespit.

    Yok golf ile kıyaslıyorsanız önce oturduğunuz koltuğun kumaşına, dikişlerine bir bakıp Toyotanın kalitesini görün. Ondan sonra hala söz söyleyebilecek yüzünüz kalırsa diğerlerine laf söyleyin.

    İ 30 Honda karışımı kuş mu devemi belli olmayan arabanız ile siz ancak Tata ile yarışırsınız.

    Bu arada Corollaya sözüm yok ama kasa değişince her halde onda da aynı rezillik yaşanacak. Bence Corolla düşünenler arabalar henüz Japonya'dan geliyorken bir an önce alsınlar.

    Bilmeden konuşmak herhalde budur.Koltuklar güzel.Dizayn berbat.Üstelik eskisinden daha kötü.Yenilik :Benzin kapağı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    quote:

    Orijinalden alıntı: YeBeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: dortseher

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuhrer42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alicilik

    Ben de gözlemleirmi paylaşıyım daha çok inceleme fırsatım olmadı;

    --Düşük hızda sağ ve sol dönüşe duyarlı yanan sis lambası yok
    B segmenti araçlarda olan ve cidden çok faydalı bir uygulama aracın önü zaten çok geniş akşamları sisleri yakmak gerekiyor park ederken. Çok zor bir uygulama değil. ESp için beyne giden açı değerini az biraz daha yoğurup sislere aktaracak
    Sislere aktarma artık geride kaldı. son çıkan araçlarda, opel, kia ve hyundai gibi markalarda dönüşleri aydınlatan ışıklar ana farın içinde.. bencede zor bir iş değil.

    --Back to me home yok. araca yaklaşırken ya da kapıyı açtığınız da geceleri aracı çalıştırana kadar yanan far sistemi mevcut değil.
    Sadece kapıya gelince iç lamba yanıyor. En azından aracı kumanda ile açınca ledler yanabilirdi
    bencede bu çok önemli değil. ama karnalık bir ortama park ediliyorsa faideli olabilir tabi.

    --Follow me home manuel olmuş. İnerken selektör yapmanız gerekiyor.
    Back to olmayanadan bunu beklemek de zor. 2004 206da bile bu özellik var bir artısı olmalı
    toyota da herşey manuel zaten.. malum az bozulsun mantığı.

    --Araçtan indiğiniz de camların kapalı olması gerekiyor. 4 cam otomatik ve tek tuş indirmeli ama bu özellik yok
    Buna herkes takılıyor. Eski corollalarda var diyorlar ama kesinlikle olması gereken bişi. 4cam tek tık elektirkli ama ne hikmetse camları kapamadan araçtan inemiyorsunuz
    evet benim auriste vardı.. tık yukarı çektirir, çıkar giderdim o kapanırdı.. çok ilginç yenisinde olmaması...
    --Uzaktan camları açma özellliği yok
    Yaz aylarında etkili olan bir sistem araca gelmeden düğmeye basılı tutunca çoğu araçta camlar açılıyor. geçen arkdaşın sciroccoda tavan bile açıldı
    bak bu güzel bi özellik.. focus ta var.. çoğu markada varmı bilemiyorum. ama olsa süper olurmuş..

    --Bagaj kapısını açmak için ilk düğmeye basıyoruz bütün kapılar açılıyor sonra bir daha basıp bagajı açıyoruz.
    Bunu tek dokunma ile yapma özelliği varmış servisten halletmemiz gerekiyor
    nedne bu kadar çetrefilli yapmışlar ilginç..

    --Bagaj lambası tek tarafta ve yetersiz.
    çok etkili değil karşı tarafa çakmak soketi konmuş lamba da gelebilirdi.
    bencede.. eski aracımda öyleydi, akşamları bagajdan bişi alırken çok zor oluyor.. özellikle tatile uzağa bi yere gidince ihtiyaç oluyor..

    --Geri vites lambası tek ve yetersiz
    Avrupa standartları gereği imiş sanki trafikte herkes geri geri gidiyor da göz alacak. Zaten arka cam küçücük kamera karanlıkta yetersiz kalıyor bir de ışık az olunca 1dk lık park 5dk sürüyor
    böyle şey olurmu yaf.. maliyetten kaçmışlar bence..

    --Şu i30 daki logo altında kapalı kamerayı gereksiz bulmuştum ama dün yağmurlu yolda kamera da kirlendiği için görüntü berbat oldu meğersem öyle bişi lazımmış
    Aracın arkası malum en çabuk kirlenen ve en çok kir tutan yeri o yüzden buna bir önlem alınabilirdi.


    --Kapı açık uyarısı tek lamba hangi kapı açık ayrıca uyarı vermiyor
    Premiumların göstergesi farklı olduğu için onlarda tek tek gösteriyormuş. Biz de broadwaydakki gibi sadece kapı logosu yanıyor.
    bu nasıl iştir anlamadım? hangi kapı açık arayacakmı yani şöför? komedi.. aski auris öle deildi valla..

    --düğme ile çalıştırma var durduğunuzda stop eden start stop yok
    Toyota da start&stop yokmuş. Forumda da bunun daha çok yaktığı söylentileri var bilemedim ne desem.
    bu benim karşı olduğum bişi.. durunca durmak, kalkınca çalışmak bence de gereksiz.. ilk çalıştırmada en yüksek yakıt harcanır..
    gerçi yeni araçlarda bu azdır ama marş dinamosunun ömrü biter.. çabuk bozulur.. olduda ömrü bitti, ışıkta durdun, stop etti. ya çalışmazsa kalkarken? bence olmaması daa ii..

    --Kaput altında kablolar açıkta duruyor.
    Kaputu açınca sanki uzay mekiğinin bir kapağını açmış gibiyim heryerden bir kablo geçişi var. Soketler açıkta anlayamadım.
    bu da çok ilginç?

    --Ön kolçakın üst tablası zar zor ayrılıyor
    İki mandal var birisi tüm kolçağı diğeri kolçaktaki alt katmanı bırakıyor ne denersem deneyim o alt katman ben diğer elimle müdehale etmeden inmiyor. hmmm..

    --teypteki 18 kanal ayarlanmıyor
    Düzelteyim 6*6 36 kanal kendiliğinden ayarlanıyor siz müdehale edemiyorsunuz. Ara ara kendini güncelliyor fln. Büyükşehirler için dez avantaj 100 tane kanal var. nerde abuksabuk kanal var onları kaydediyor
    bu olmaz dostum yaa.. eskisi öle değildi? klavuzu iice okudun mu? kesin bişi vardır.. servise felan sormak lazım.. mantıklı gelmedi bana..

    --Ses sistemi bana vasat geldi. Eko ayarları yok
    Cidden çok kötü. Tweetler 50den sonra dinlemiyor.
    Alla Alla? çok ilginç.. benim 2008 auristeki ses sistemi muhteşemdi.. çok enteresan geldi valla..

    --USB de parça geçişleri çok yavaş
    Hala yavaş
    hmmm..

    --Zannedersem hıza duyarlı ses ve direksiyon özellikleri yok
    Hıza duyarlı ses var ama direksiyonu henüz anlamış değilim var mı yok mu
    hızlanınca sertleşmiyor mu? anlamak zor olmasa gerek?


    --Torpido gözünde soğutma var mı bilmiyorum ama aydınlatma göremedim ve aşırı yavaş açılıyor.
    Lamba var ama farların açık olması lazım. Loş bir turuncu aydınlatma var harika oluyor. Soğutma veya ısıtma yok.
    soğutma önemli bir durum.. demek gündüz ışığa gerek yok :)

    --Kornası çok zayıf basmaya utanıyorum
    çok kötü bir sesi var kalıbına yakışmıyor
    bence korna hiç olmamalı.. gerçekten.. özellikle cılız olmasının sebebi budur. malum ülkemizde çok kornaya basılıyor..

    --teker sesini değilde tekerin sebep olduğu taş-toprak sesini çok yansıtıyor içeri
    Aracın motor ve teker sesi yalıtımı çok iyi ama bu yoldaki toz toprak ne varsa onun bu kaportaya çarpma sesi öldürüyor. Sanki kafama kafama geliyor gibi.
    bu da çok ilginç.. bu taş toprak çamurluk içine çarpıo muhtemelen.. ordan geliodur.. pütür attırmak gerekecek muhtemelen.



    Selam Alicilik,
    Kusura bakma nolur. Eski bir auris sahibi olarak onca olmayanı yazmışın, olan nedir onu merek ettim?
    Birde kaça aldın bu aracı?
    Saygılar...

    Araları incelediğim ve 2013 yılında olduğumuz için eksikleirni paylaşmak istedim.

    Artılarına gelecek olursak;

    -Motor gücü üst devirlerde harika dizelin torku kalkışta iyi değil ama 4den sonra iyi hızlanıyor.

    -MM şanzuman bana gayet iyi geldi. Manuel kullanımda sarsıntıyı çok hafif hissederken e modunda sadece 1-2 geçişinde biraz sarsıyor.

    -Yol tutuşu bilmiyorum bu aracın üstüne var mı ? Ne var ne yok giriyorum viraja bana mısın demiyor baktı savuracak hemen tırr diye arkayı durduruyor.
    Seri sağ sol hareketleirnde hiç bir kayma yok. Bir gün kötü bir olay atlattım. yüksek hızda yay hareketi yaptım ve araç gram savurmadı frene basmama rağmen.

    -Araç konfor yönünden iyi gibi. Kullanırken çok rahatım. en azından arkamdaki koltuğa insanlar oturabiliyor.

    - Aydınlatması benim çok hoşuma gidiyor.mercekli farları çok etkili.


    Eksikleri söylememdeki amaç hadi en full olmasada bir alt paket Advanced olan eksikler. C segmenti ve ileri bir donanım seviyesinde ama kritik eksikleri var. 308 de size bahsettiğim bütün eksikler vardı ama o araçtaki yol tutuşu ile bu meletin yol tutuşu çok farklı. Eğerki pejo biraz güven verseydi toyotanın adını ağzıma almazdım. Donanım bazında en azından kullanıcıya yönelik keyfi durumlar için vasat bir yapısı var.




    Motor hiç değişmemiş. hala 90 beygir.. daha iyi olabilirdi bence.. benim auris 14 sn civarları ölçmüştüm 0-100 ü.. ama sonraki 115 beygirlik üstelik tam otomatik aracımda 11 küsürdu 0-100. inan bana dostum, bu çok büyük fark.. gücü o zaman hissediyorsun.. toyota da en sevmediğim yan bu.. motora bor koymuştum çok fark edio tavsie ederim..

    mm konusunda yorm yapmayım ben.. yenisinde de bişi değiştirdiklerini sanmıyorum..

    yol tutuş iyidir illaki ama tam bağımsız arka süsbansiyonlu araçlar kadar iyi olacağını sanmam.. ama burulma kirişli arka süsbansiyonlar var. fena halde eski ve yol tutuşu zayıflatan, konforu azaltan bir sistem.. bozulmuyorsa deva mmantığı toyotaya uygun.. ama bozuluyorsada devam mantığıda yok değil..

    sana şöyle söyleyim, bu aracın üstünde çok araç var.. sen virajda hafif gidince tır tır vsc devreye girio diosun.. golf te de girio.. ben hala kullandığım şu anki aracımda vsc nin devreyegirdiğine şahit olmadım ki eski aurisimle girdiğm virajlara çok daha sert giriyorum.. mevcut süsbansiyon şimdilik vsc devreye girmeden olayı kendi hallediyor zaten..

    toyota nın enbüyük özelliği boş araç satması.. bence gerçekten boş.. risk almak istemiyorlar.. ama bi o kadarda pahalı..

    gerçi alınmış alınmıştır, onuçta toyota hayırlı olsun, alla kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama merak ettiğim husus, alırken test ettin mi? neden aurisi seçtin?



    bu sorunun adamı benim aslında. Toyota showroom 'undan önce Polo 'yu bakıma götürmek için VW showroom 'una gitmiştim. bu konuda pek çok sebep verebilirim aslında:

    1. Herşeyden önce Doğus Oto 'nun "mal bu arkadaşım almazsan alma, gram indirim yapmam, yedek parçam da pahalı, yersen" modundaki tavrı beni deli ediyor.
    2. Polo ve Golf 'ün arasında 10-12 bin ₺ fark var. donanımda farklılıklar var. ama iç dizaynda da bişeyler olmalı. Polo-Golf-Jetta-Passat 'ın iç dizaynının "neredeyse" aynı olması anlamsız bence.
    3. Golf 'ün dış tasarımını beğenmiyorum. arabanın arkadan görünüşü Auris 'ten de kötü bence. VW 'in bu kasayla devam etmeyeceğini düşünüyorum. yeni kasa gelmesi durumunda aracın değeri çok düşecek bence.
    4. VW dayanıklılığı şanzımanı vs deniliyor. 15 bine yeni gelmiş aracın yaşadığı şanzıman problemleri ve içindeki elektronik devrenin sapıtmasına yakıt depo göstergelerinin bile doğru çalışmaması nedeniyle şans eseri yolda kalmamış birisi olarak Polo yu bakıma zor yetiştirmiş birisiyim. bakımda problemimin bulunamadığına bir müddet daha aracın bakıma alınacağına dair dönüş almış birisiyim.
    5. Auris konusunda içinin boş olduğu değil ama hayatı kolaylaştıracak bazı küçük değişikliklerin olmadığı konusunda hem fikirim. bazı konularda basit davranılmış. ancak aracın duruşunun ve iç dizaynının güzel olduğunu düşünüyorum, aldığım yorumlar hep bu yönde (algı diyebilirsin, Golf artık klasikleşti, tekrar diyorum ben bir değişiklik bekliyorum VW 'den, o zaman fikrim değişebilir :) )
    6. 90 beygir ve MM sorun denilebilir, ancak ilk defa kullanana sorun oluyor. ben de forumdaki eski postlarımdan görebilirsiniz hoşnut değildim bu durumdan. ama dedikleri doğruymuş sonradan "rahatmış lan bu" dedirtiyor :)
    7. işerim nedeniyle 3000 Km den fazla yol yaptım 1 ayda. araç uzun yolda gerçekten rahat. Polo bu konuda kesinlikle başarılı değil, Golf biraz daha iyi tabiki ama öyle dağlar kadar fark göremedim açıkçası.
    8. Opel Astra 'yı çok araştırmıştım. Golf ve Auris 'i görmemiş birisi olsam alırdım dedim en son (o yakıt ne. üzmek istemiyorum kendimi :) )
    9. ikisi de 2.0 TDI Passat değil tabiki, onu kabul ederim
    10. Yeni kasa konusunu tekrar gündeme getireyim. Auris yeni bir kasa olduğu için bir müddet kafam "ulan yenisi çıkarda beni çok üzer mi acaba" sorusunda değil. olmazsa 1-2 yıl biner değiştiririm diyorum

    bunlar nacizane benim yorumum. herkesin fikrine saygım var sonuçta.

    Güzel tespitler.Tamamına katılıyorum.Dış tasarımda Golfe göre Auris bence daha etkileyici görünüyor.Özellikle Golfün ön tasarımı bir eski kasadan daha az estetik.Ve bence itici.Benzin kapağını dikdörtgen yapmak devrim sayılmaz.İç mekanda golf'ün de kuş kondurmadığı aşikar.Onu da kullanmış biri olarak söylüyorum.Malzeme kalitesi arasında dağlar yok.Paramız azsa elbetteki bize kimsenin almak istemediği çok yakan motorları satmak istiyorlar.Bu takım tutma amlayışıyla yapılan eleştiriler bence çok komik oluyor.İç tasarımda audi çizgileri taşıyan aurise neler söyleniyor.Ama audi tartışılmaz kabul ediliyor.Parasını verip mal alıyoruz.Elbette eksikliklerinin söyleyeceğiz.Audi yse de ,Golf se de ,Auris se de ,Mercedes se de söyleyeceğiz.Teşekkürler.

    Siz auris'i Golf ile mi kıyaslıyorsunuz, yoksa alt segmentteki Polo ile mi?

    Polo ile kıyaslayan arkadaşa "güzel tesbit" diyorsanız arabanızın ancak alt segment araba kalitesinde olduğunu zaten kabul ediyorsunuz. Bence de sizin tespitiniz güzel bir tespit.

    Yok golf ile kıyaslıyorsanız önce oturduğunuz koltuğun kumaşına, dikişlerine bir bakıp Toyotanın kalitesini görün. Ondan sonra hala söz söyleyebilecek yüzünüz kalırsa diğerlerine laf söyleyin.

    İ 30 Honda karışımı kuş mu devemi belli olmayan arabanız ile siz ancak Tata ile yarışırsınız.

    Bu arada Corollaya sözüm yok ama kasa değişince her halde onda da aynı rezillik yaşanacak. Bence Corolla düşünenler arabalar henüz Japonya'dan geliyorken bir an önce alsınlar.

    Bilmeden konuşmak herhalde budur.Koltuklar güzel.Dizayn berbat.Üstelik eskisinden daha kötü.Yenilik :Benzin kapağı.


    Yenilik yok diyorsun; şu ACT ve BMT teknolojilerinin geçmişinden bir bahset madem çok biliyorsun.

    Yakıttan bahset, torkdan, beygirden, hızlanmadan, güvenlikten, görüş açısından vs. bahset.

    Göreceli olan dizaynı bir tarafa bırak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YeBeD -- 9 Haziran 2013; 11:16:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    marka fanların komik yorumlarını okumak sıkıcı oluyor.
    isteyen istediğini yazar katılırsın katılmazsan ayrı konu, fanı olduğun arabayı yüceltecem diye çamur atmak ne oluyor.

    Bunu yukarıda Golf'e çamur atanlara da söylüyorsunuz herhalde.

    4 ay bekledikten sonra iç mekanı sebebiyle almaktan vazgeçtiğim Auris dizel ne alemde diye bakmaya gelmiştim ama daha da gelmem Davos'a.

    Herkese iyi forumlar.




  • bugun kredi işlerimi hallettim ve yarın nasipse aracımı alıcam cok heycanlıyım bakalım bu gece nasıl uyuycam aracımı auris d-4d beyaz renk active skywiew modeli güzel de fiyata anlaştım nerdeyse cam tavan 1000 tl den az fiyata geldi :)
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.