Şimdi Ara

YENİ AVEO 1,3 DİZEL LT. ALDIM. (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
633
Cevap
6
Favori
55.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: orthworth

    Allah kaza bela göstermesin yaklaşık 7-8 aydan beri aveoyu takip edip herkese önerdim. Arkadaşımı biri almaya niyetleniyor test sürüşü yapacak, lakin 1,2 benzinli sedan kullanan bir aile dostumuz aracın yerinden kalkmadığını arkada oturanların güvenliklerinin olmadığını teker üstünde gidiyormuş gibi rahatsız edici olduğunu söyledi. 1,2 motor illaki yetersiz gelebilir ancak arka koltuk konusunda sizlerin bir sıkıntısı var mı acaba?

    O dostunuzu polo veya fiestaya bindirin arka tarafına. Sonra tekrar yorum yapsın.

    yoldan sıçrayan çamurların suların seslerini dinlersin avoenun arkasında geniş geniş...fiestanın ve polonun gerek süspansiyonu gerek yalıtımı aveodan çok daha iyidir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: orthworth

    Allah kaza bela göstermesin yaklaşık 7-8 aydan beri aveoyu takip edip herkese önerdim. Arkadaşımı biri almaya niyetleniyor test sürüşü yapacak, lakin 1,2 benzinli sedan kullanan bir aile dostumuz aracın yerinden kalkmadığını arkada oturanların güvenliklerinin olmadığını teker üstünde gidiyormuş gibi rahatsız edici olduğunu söyledi. 1,2 motor illaki yetersiz gelebilir ancak arka koltuk konusunda sizlerin bir sıkıntısı var mı acaba?

    O dostunuzu polo veya fiestaya bindirin arka tarafına. Sonra tekrar yorum yapsın.

    yoldan sıçrayan çamurların suların seslerini dinlersin avoenun arkasında geniş geniş...fiestanın ve polonun gerek süspansiyonu gerek yalıtımı aveodan çok daha iyidir..

    Bunu sadece koltuğuna oturmuş biri olarak nasıl bu akdar kolay söylüyorsun. Diğerlerinde ön koltuğun kafalığı adamın boğazına geliyor. Sert fren yapsalar şöföre kafa atarım. Burdaki konu da yalıtım değil. Senin derdin başka tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: orthworth

    Allah kaza bela göstermesin yaklaşık 7-8 aydan beri aveoyu takip edip herkese önerdim. Arkadaşımı biri almaya niyetleniyor test sürüşü yapacak, lakin 1,2 benzinli sedan kullanan bir aile dostumuz aracın yerinden kalkmadığını arkada oturanların güvenliklerinin olmadığını teker üstünde gidiyormuş gibi rahatsız edici olduğunu söyledi. 1,2 motor illaki yetersiz gelebilir ancak arka koltuk konusunda sizlerin bir sıkıntısı var mı acaba?

    O dostunuzu polo veya fiestaya bindirin arka tarafına. Sonra tekrar yorum yapsın.

    yoldan sıçrayan çamurların suların seslerini dinlersin avoenun arkasında geniş geniş...fiestanın ve polonun gerek süspansiyonu gerek yalıtımı aveodan çok daha iyidir..

    Bunu sadece koltuğuna oturmuş biri olarak nasıl bu akdar kolay söylüyorsun. Diğerlerinde ön koltuğun kafalığı adamın boğazına geliyor. Sert fren yapsalar şöföre kafa atarım. Burdaki konu da yalıtım değil. Senin derdin başka tabi.

    Alıntıları Göster
    quote:


    Bunu sadece koltuğuna oturmuş biri olarak nasıl bu akdar kolay söylüyorsun. Diğerlerinde ön koltuğun kafalığı adamın boğazına geliyor. Sert fren yapsalar şöföre kafa atarım. Burdaki konu da yalıtım değil. Senin derdin başka tabi.

    yeni aveoyu da eski kasa aveouya bin kmnin üzerinde kullandım..

    yalıtım ve süspansiyon konforu etkileyen faktörlerdir...bunlar kötü olduktan sonra ford tanusunda arkası geniş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarhunzas

    40 bin liraya 95 beygirlik aveo dan fiyat aldım sizce fiyat nasıl ?

    LTZ donanımlı, 95 lik aveonun listesi 42.700TL.

    40.000TL gayet uygun bir fiyat. hatta 1-2 hediye ile süslenebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts


    quote:


    Bunu sadece koltuğuna oturmuş biri olarak nasıl bu akdar kolay söylüyorsun. Diğerlerinde ön koltuğun kafalığı adamın boğazına geliyor. Sert fren yapsalar şöföre kafa atarım. Burdaki konu da yalıtım değil. Senin derdin başka tabi.

    yeni aveoyu da eski kasa aveouya bin kmnin üzerinde kullandım..

    yalıtım ve süspansiyon konforu etkileyen faktörlerdir...bunlar kötü olduktan sonra ford tanusunda arkası geniş

    Yalıtım kötü olabilir ki öyle zaten. Ben yalıtımı iyi demiyorum ve demem de. Ama arkası B sınıfına göre bi hayli geniş ve rahat. Buna kimse itiraz edemez. Çoğu b sınıfı araçta arkada sıkıntı var. Bi çoğunda baş mesafesi çok çok kötü. Bazılarında diz mesafesi kötü. Bazılarında ise ikisi de çok kötü. Ama yeni aveo bu konuda sorunsuz. Ben içi geniş diyorum siz yalıtımı kötü diyorsunuz ve ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum. Yanlış bişey de demiyorum demekki ama sorununuzu bir türlü çözemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts


    quote:


    Bunu sadece koltuğuna oturmuş biri olarak nasıl bu akdar kolay söylüyorsun. Diğerlerinde ön koltuğun kafalığı adamın boğazına geliyor. Sert fren yapsalar şöföre kafa atarım. Burdaki konu da yalıtım değil. Senin derdin başka tabi.

    yeni aveoyu da eski kasa aveouya bin kmnin üzerinde kullandım..

    yalıtım ve süspansiyon konforu etkileyen faktörlerdir...bunlar kötü olduktan sonra ford tanusunda arkası geniş

    Yalıtım kötü olabilir ki öyle zaten. Ben yalıtımı iyi demiyorum ve demem de. Ama arkası B sınıfına göre bi hayli geniş ve rahat. Buna kimse itiraz edemez. Çoğu b sınıfı araçta arkada sıkıntı var. Bi çoğunda baş mesafesi çok çok kötü. Bazılarında diz mesafesi kötü. Bazılarında ise ikisi de çok kötü. Ama yeni aveo bu konuda sorunsuz. Ben içi geniş diyorum siz yalıtımı kötü diyorsunuz ve ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum. Yanlış bişey de demiyorum demekki ama sorununuzu bir türlü çözemiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:



    Yalıtım kötü olabilir ki öyle zaten. Ben yalıtımı iyi demiyorum ve demem de. Ama arkası B sınıfına göre bi hayli geniş ve rahat. Buna kimse itiraz edemez. Çoğu b sınıfı araçta arkada sıkıntı var. Bi çoğunda baş mesafesi çok çok kötü. Bazılarında diz mesafesi kötü. Bazılarında ise ikisi de çok kötü. Ama yeni aveo bu konuda sorunsuz. Ben içi geniş diyorum siz yalıtımı kötü diyorsunuz ve ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum. Yanlış bişey de demiyorum demekki ama sorununuzu bir türlü çözemiyorum.

    Diz ve baş mesafeleri konfor için önemlidir...

    Yalıtım kötü traktör gibi her yerinden ses geldikten sonra diz ve baş mesafelerinin konfor açısından bir önemi kalmıyor, anlatabildim mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:



    Yalıtım kötü olabilir ki öyle zaten. Ben yalıtımı iyi demiyorum ve demem de. Ama arkası B sınıfına göre bi hayli geniş ve rahat. Buna kimse itiraz edemez. Çoğu b sınıfı araçta arkada sıkıntı var. Bi çoğunda baş mesafesi çok çok kötü. Bazılarında diz mesafesi kötü. Bazılarında ise ikisi de çok kötü. Ama yeni aveo bu konuda sorunsuz. Ben içi geniş diyorum siz yalıtımı kötü diyorsunuz ve ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum. Yanlış bişey de demiyorum demekki ama sorununuzu bir türlü çözemiyorum.

    Diz ve baş mesafeleri konfor için önemlidir...

    Yalıtım kötü traktör gibi her yerinden ses geldikten sonra diz ve baş mesafelerinin konfor açısından bir önemi kalmıyor, anlatabildim mi?

    Sizce de fazla abartmıyor musunuz? Traktör gibi filan değil. Yeni rio test edin derim. Sınıfında yalıtımda ortalarda bir araç. İç mekan genişliğinde logandan sonra 2. olması lazım. Arka baş mesafesinde de çok iyi bir araç. c5ten lineaya arka baş mesafesinde sıkıntı olmayan çok az araç var. En kötüsü ise sanırım juke idi. Önce araca sığmalıyım. Ben aracı alırken galerileri tek tek gezdim. Araçların önce arka koltuğuna oturdum. Satıcılar tabi garip garip baktılar ama arkamdaki uzun yolda bana ve arabaya sövecekse o arabayı almam dedim. Gönlümde swift vardı ama bu yüzden elendi. Geçen hafta clio 3 ile gittim. Şöfor koltuğunun başlık ucu boğazıma değecekti nerdeyse. Polo da malesef bu konuda çok kötü. Dünyanın en rahat ayakkabısı da olsa ayağınızı sıkıyorsa, küçük gelirsa bir anlamı olmuyor. taunus ile 3 yıl önce arkada 5 saatlik yol yaptım öyle bir sıkıntı olmadı. Yaylana yaylana gittik. Ama zerre kadar güvenlik yok tabi. Bahsettiğim diğer biçok B sınıfı araca arkaya binmekte bile zorlanıyorumki uzun yolda ölüm resmen. İşim gereği farklı araçlara biniyorum demiştimya. Genelde arkada gidiyorum. Sığamazsam rica edip öndekiyle yer değiştiriyorum. 1. kriterim güvenlik, 2. kriterim ise içinin ve bagajının ferahlığı olmuştu.aveo bunları çok ekonomik fiyatlara sağlıyor. Konfordan da taviz veriyorsunuz. Çünkü yol tutuşa aşırı önem verilmiş ve çok sert bir süspansiyonu var. Altına rüzgar almaması için de yere yaklaştırılmış. Ancak iz genişliği olarak astra calsicten bile geniş bir araçtan bahsediyoruz. B sınıfındaki en iri araçlardan biri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:



    Yalıtım kötü olabilir ki öyle zaten. Ben yalıtımı iyi demiyorum ve demem de. Ama arkası B sınıfına göre bi hayli geniş ve rahat. Buna kimse itiraz edemez. Çoğu b sınıfı araçta arkada sıkıntı var. Bi çoğunda baş mesafesi çok çok kötü. Bazılarında diz mesafesi kötü. Bazılarında ise ikisi de çok kötü. Ama yeni aveo bu konuda sorunsuz. Ben içi geniş diyorum siz yalıtımı kötü diyorsunuz ve ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum. Yanlış bişey de demiyorum demekki ama sorununuzu bir türlü çözemiyorum.

    Diz ve baş mesafeleri konfor için önemlidir...

    Yalıtım kötü traktör gibi her yerinden ses geldikten sonra diz ve baş mesafelerinin konfor açısından bir önemi kalmıyor, anlatabildim mi?

    Sizce de fazla abartmıyor musunuz? Traktör gibi filan değil. Yeni rio test edin derim. Sınıfında yalıtımda ortalarda bir araç. İç mekan genişliğinde logandan sonra 2. olması lazım. Arka baş mesafesinde de çok iyi bir araç. c5ten lineaya arka baş mesafesinde sıkıntı olmayan çok az araç var. En kötüsü ise sanırım juke idi. Önce araca sığmalıyım. Ben aracı alırken galerileri tek tek gezdim. Araçların önce arka koltuğuna oturdum. Satıcılar tabi garip garip baktılar ama arkamdaki uzun yolda bana ve arabaya sövecekse o arabayı almam dedim. Gönlümde swift vardı ama bu yüzden elendi. Geçen hafta clio 3 ile gittim. Şöfor koltuğunun başlık ucu boğazıma değecekti nerdeyse. Polo da malesef bu konuda çok kötü. Dünyanın en rahat ayakkabısı da olsa ayağınızı sıkıyorsa, küçük gelirsa bir anlamı olmuyor. taunus ile 3 yıl önce arkada 5 saatlik yol yaptım öyle bir sıkıntı olmadı. Yaylana yaylana gittik. Ama zerre kadar güvenlik yok tabi. Bahsettiğim diğer biçok B sınıfı araca arkaya binmekte bile zorlanıyorumki uzun yolda ölüm resmen. İşim gereği farklı araçlara biniyorum demiştimya. Genelde arkada gidiyorum. Sığamazsam rica edip öndekiyle yer değiştiriyorum. 1. kriterim güvenlik, 2. kriterim ise içinin ve bagajının ferahlığı olmuştu.aveo bunları çok ekonomik fiyatlara sağlıyor. Konfordan da taviz veriyorsunuz. Çünkü yol tutuşa aşırı önem verilmiş ve çok sert bir süspansiyonu var. Altına rüzgar almaması için de yere yaklaştırılmış. Ancak iz genişliği olarak astra calsicten bile geniş bir araçtan bahsediyoruz. B sınıfındaki en iri araçlardan biri.

    Alıntıları Göster
    quote:


    Sizce de fazla abartmıyor musunuz? Traktör gibi filan değil. Yeni rio test edin derim. Sınıfında yalıtımda ortalarda bir araç. İç mekan genişliğinde logandan sonra 2. olması lazım. Arka baş mesafesinde de çok iyi bir araç. c5ten lineaya arka baş mesafesinde sıkıntı olmayan çok az araç var. En kötüsü ise sanırım juke idi. Önce araca sığmalıyım. Ben aracı alırken galerileri tek tek gezdim. Araçların önce arka koltuğuna oturdum. Satıcılar tabi garip garip baktılar ama arkamdaki uzun yolda bana ve arabaya sövecekse o arabayı almam dedim. Gönlümde swift vardı ama bu yüzden elendi. Geçen hafta clio 3 ile gittim. Şöfor koltuğunun başlık ucu boğazıma değecekti nerdeyse. Polo da malesef bu konuda çok kötü. Dünyanın en rahat ayakkabısı da olsa ayağınızı sıkıyorsa, küçük gelirsa bir anlamı olmuyor. taunus ile 3 yıl önce arkada 5 saatlik yol yaptım öyle bir sıkıntı olmadı. Yaylana yaylana gittik. Ama zerre kadar güvenlik yok tabi. Bahsettiğim diğer biçok B sınıfı araca arkaya binmekte bile zorlanıyorumki uzun yolda ölüm resmen. İşim gereği farklı araçlara biniyorum demiştimya. Genelde arkada gidiyorum. Sığamazsam rica edip öndekiyle yer değiştiriyorum. 1. kriterim güvenlik, 2. kriterim ise içinin ve bagajının ferahlığı olmuştu.aveo bunları çok ekonomik fiyatlara sağlıyor. Konfordan da taviz veriyorsunuz. Çünkü yol tutuşa aşırı önem verilmiş ve çok sert bir süspansiyonu var. Altına rüzgar almaması için de yere yaklaştırılmış. Ancak iz genişliği olarak astra calsicten bile geniş bir araçtan bahsediyoruz. B sınıfındaki en iri araçlardan biri.

    Yol tutuşu iyi yapacağım diye süspansiyonu her marka sert yapabilir...önemli olan hem konforu hem yol tutuşu bir arada sunabilmektir...Kaldı ki aveonun yol tutuşu corsaya, fiestaya,poloya mazda 2 ye göre kötüdür..aveo alınabilir bir araçtır, ucuza bir çok özellik sunmaktadır..fakat UCUZ ETİN YAHNİSİDİR..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts


    quote:


    Sizce de fazla abartmıyor musunuz? Traktör gibi filan değil. Yeni rio test edin derim. Sınıfında yalıtımda ortalarda bir araç. İç mekan genişliğinde logandan sonra 2. olması lazım. Arka baş mesafesinde de çok iyi bir araç. c5ten lineaya arka baş mesafesinde sıkıntı olmayan çok az araç var. En kötüsü ise sanırım juke idi. Önce araca sığmalıyım. Ben aracı alırken galerileri tek tek gezdim. Araçların önce arka koltuğuna oturdum. Satıcılar tabi garip garip baktılar ama arkamdaki uzun yolda bana ve arabaya sövecekse o arabayı almam dedim. Gönlümde swift vardı ama bu yüzden elendi. Geçen hafta clio 3 ile gittim. Şöfor koltuğunun başlık ucu boğazıma değecekti nerdeyse. Polo da malesef bu konuda çok kötü. Dünyanın en rahat ayakkabısı da olsa ayağınızı sıkıyorsa, küçük gelirsa bir anlamı olmuyor. taunus ile 3 yıl önce arkada 5 saatlik yol yaptım öyle bir sıkıntı olmadı. Yaylana yaylana gittik. Ama zerre kadar güvenlik yok tabi. Bahsettiğim diğer biçok B sınıfı araca arkaya binmekte bile zorlanıyorumki uzun yolda ölüm resmen. İşim gereği farklı araçlara biniyorum demiştimya. Genelde arkada gidiyorum. Sığamazsam rica edip öndekiyle yer değiştiriyorum. 1. kriterim güvenlik, 2. kriterim ise içinin ve bagajının ferahlığı olmuştu.aveo bunları çok ekonomik fiyatlara sağlıyor. Konfordan da taviz veriyorsunuz. Çünkü yol tutuşa aşırı önem verilmiş ve çok sert bir süspansiyonu var. Altına rüzgar almaması için de yere yaklaştırılmış. Ancak iz genişliği olarak astra calsicten bile geniş bir araçtan bahsediyoruz. B sınıfındaki en iri araçlardan biri.

    Yol tutuşu iyi yapacağım diye süspansiyonu her marka sert yapabilir...önemli olan hem konforu hem yol tutuşu bir arada sunabilmektir...Kaldı ki aveonun yol tutuşu corsaya, fiestaya,poloya mazda 2 ye göre kötüdür..aveo alınabilir bir araçtır, ucuza bir çok özellik sunmaktadır..fakat UCUZ ETİN YAHNİSİDİR..

    hangi araba kullanıyorsun hocam merak ettim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts
    Yol tutuşu iyi yapacağım diye süspansiyonu her marka sert yapabilir...önemli olan hem konforu hem yol tutuşu bir arada sunabilmektir...Kaldı ki aveonun yol tutuşu corsaya, fiestaya,poloya mazda 2 ye göre kötüdür..aveo alınabilir bir araçtır, ucuza bir çok özellik sunmaktadır..fakat UCUZ ETİN YAHNİSİDİR..

    İşte orda duracaksınız. Yol tutuşu en kötü ilk 3tedir. Bana göre en iyisidir. Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz? 6 yaşındaki corsadan daha serttir, iz genişliği yaklaşık olarak 2,5 cm daha fazladır, yere daha yakındır, yani ağırlık merkezi daha aşağıdadır ve corsaya göre teknolojisi çok daha ilerdedir (gamma 2 platformu, yekpare güçlendirilmiş çelik şasi vs.). Yani corsadan bir gömlek üsttedirki diğerleri de farklı değildir. Sadece ahkam keserek olmuyor malesef. Çok tutarsız ve dayanaksız şeyler söylüyorsunuz. Diğerleri neyse de alt markanın (opel) kaç senelik bir aracından kötü demek te ne oluyor onu çözemedim.

    Ayrıca yol tutuşu artırırsanız süspansiyondan taviz vermek zorundasınız. Yoksa formula 1de yaylana yaylana giderdi insanlar. Neden pist yarışlarında süspansiyon mesafesi kısa, araçlar yere yakın vs. yapılıyor düşündünüz mü? Dünya üzerinde öyle bir araç henüz yapılmadı yani. Bakınız bu araç dünya şampiyonu olmuştur.
     YENİ AVEO 1,3 DİZEL LT. ALDIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 12 Eylül 2012; 20:01:01 >




  • Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihto -- 21 Aralık 2020; 19:21:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihto

    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah..

    Sınıfların alakası yok ama,

    bu araç, Opel Corsa ve Clio grand tour'un dizel versiyonları arasında kaldım.. hepsi aşağı yukarı 37.ooo - 39.ooo TL civarında..

    Açıkçası Clio'nun genişliği cezbediyor beni, bagajı, boyutuna istinaden yakıt tankının büyüklüğü (55 lt sanırım) vs.

    Ancak Aveo çok feci aklımı çeliyor, belirttiğiniz gibi bu fiyata bu donanım şahane, bir kaç sorum olacak.. Gerçi arabayı yeni almışsınız bazılarını bilemeyebilirsiniz..

    Sitesinde belirtilen standart 8 hava yastığından kastedilen hangileridir?
    Bir kaç forumda okuduğum içeri ses alma sıkıntısı var mı?
    İlerde satmak istediğinizde sorun yaşayabileceğinizi düşünüyor musunuz?
    Servisi konusunda ne düşünerek aldınız ? (Opel ile aynı gerçi ama yine de merak ettim)
    Parça sıkıntısı yaşanır mı? (bir arkadaşlım Chevy Kalostu sanırım, ABS ile ilgili bir parçayı 2-3 ay beklemişti, fren bir arıza yüzünden her basışında otomatik abs'yi devreye sokuyordu)
    Arkaya 3 kişi sığar mı , ya da rahat eder mi?
    Arka koltuk diz mesafesi nasıl?
    Yakıt tüketimi (her araçta konfigirasyonunda yazanın 1 lt falan fazlası çıkar ama) ilk aşamada nasıl ?

    çok mu sordum :)

    Daha önceden yazmıştım düzenleyip ekliyorum, aradığınız bir çok soruya cevap bulacaksınız.

    8 Hava yastığı olduğu doğrudur ancak bazı markaların bazı araçlarının hava yastıklarının kaza anında açılmama durumu olduğunu unutmayın..Bir önceki kasası ncapten çok kötü puanlar almıştı.

    İçeri ses alma sıkıntısı vardır, teker davlumbazlarına vuran suyun sesi bile içeri girmektedir. Zaten araştırırsanız bir çok insan şikayetçidir.

    Bir önceki kasa aveoların ikinci el fiyatlarına bakın sizin için fikir olacaktır.

    Servis konusunda fikir verecektir. :
    Yeni aveoların viraj rotu olarak da bilinen Z rotlarında problem vardır, birçok değişim yaptılar. Ancak viraj rotunu problemli yapan bir firmadan alacağınız aracın sorunsuz olacağına ne denli inanabilirsiniz size kalmış.

    http://www.sikayetim.com/index.php?link=moduleinfo&dbname=sk_data&pid=242238
    http://www.chevroletclubtr.com/zrot-zedeler-kervanina-bende-katildim-cozuldu-t3683.0.html
    http://www.chevroletclubtr.com/aracimin-z-rotu-degisecekmis-t2768.20.html

    Bu arada Z rotlarında problem olduğunu kabul ediyorlar fakat yedek parçayı bekletiyorlar
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1165321/chevrolet-z-rotu-temin-edilemedi/d7sbd
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1232638/chevrolet-yeni-aracima-parca-bulunmuyor/d7sbd
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1320087/chevrolet-yedek-parcalar-gec-geliyor/mw5gp
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1183288/chevrolet-aveo-se-12-sedan-yedek-parcasi-yok/mw5gp

    aldığınız araç fabrikadan hatalı bir motor takılı olarak gelmiş olabilir..dikkat etmek lazım
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1228537/chevrolet-aveo-gorunumlu-chevrolet-cruise-almisim/mw5gp

    Aveo B sınıfında yalıtımdan en çok şikayet edilen araçtır incelemenizi tavsiye ederim.
    http://www.chevroletclubtr.com/yeni-aveo-ses-yalitimi-hakkinda-sikayet-bildirimi-t2697.0.html

    Araştırılırsa birçok B sınıfı araç ile ilgili şikayetler bulunabilir lakin az tutulan bir modelde bu kadar şikayet çok fazla..

    Aveo donanımlı bir araçtır..
    Fiyatı uygundur..

    Lakin b sınıfında alınacak o kadar kendini ispatlanmış model varken maceraya girmeye gerek yok kanısındayım. Maceraseverseniz forumda maceraperest çoktur, yaptıkları yanlış satınalmayı ve duydukları pişmanlığı başka araçlara çamur atmaya çalışarak gidermeye çalışmaktalar..

    Viraj rotunda kronik problem olan, yedek parçasını bekleyeceğim, ikinci el değeri düşük, ses yalıtımı zayıf herşeyden önce asırlık fakat daewooya araba yaptıran, araca yanlış motor takan markaya güvenirim diyorsanız maceralar sizi beklemekte..yol yakınken dönmenizi tavsiye ederim

    Aveo tam anlamıyla ucuz etin yahnisi kavramını yansıtmaktadır. B sınıfında bir yerlere gelebilmek adına insanları cezbetmek için muadillerine nazaran donanım fazla konulmuştur fakat sınıfında az tutulmasına rağmen aratırsanız hakkında çok fazla şikayet bulacaksınız...

    Şimdi size aveo da aveo diyecek arkadaşlar çıkacaktır..forumda isimleri bellidir..onlara cevap yetiştirilmez çünkü kendilerini bu işe adamışlardır..insanlara itinayla onu alma bunu al derler, anlatırlar...

    Aveonun bir önceki kasası yerlerde sürünüyordu, buram buram adilik akıyordu..chevrolet dalga geçer gibi şimdi aha da yaptık bunları bunları da ekledik diyerek göz boyamaya çalışmaktadır, yapmak da zorundadır çünkü satamamıştı...

    Sedan aveonun arkası iyidir, geniştir fakat ses yalıtımı kötü olan bir aracın içi geniş olsa bile konfordan yoksun olacaktır bunu unutmayın !

    Kararı siz vereksiniz ama 2-3 yıl sonra satarken aveo " o da ne" sorusuyla karşılaşma ihtimali yüksektir..macera aramaya gerek yok aynı sınıfta alman ve japonları gönül rahatlıyla alıp kullanıp satabilirsiniz

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts
    Yol tutuşu iyi yapacağım diye süspansiyonu her marka sert yapabilir...önemli olan hem konforu hem yol tutuşu bir arada sunabilmektir...Kaldı ki aveonun yol tutuşu corsaya, fiestaya,poloya mazda 2 ye göre kötüdür..aveo alınabilir bir araçtır, ucuza bir çok özellik sunmaktadır..fakat UCUZ ETİN YAHNİSİDİR..

    İşte orda duracaksınız. Yol tutuşu en kötü ilk 3tedir. Bana göre en iyisidir. Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz? 6 yaşındaki corsadan daha serttir, iz genişliği yaklaşık olarak 2,5 cm daha fazladır, yere daha yakındır, yani ağırlık merkezi daha aşağıdadır ve corsaya göre teknolojisi çok daha ilerdedir (gamma 2 platformu, yekpare güçlendirilmiş çelik şasi vs.). Yani corsadan bir gömlek üsttedirki diğerleri de farklı değildir. Sadece ahkam keserek olmuyor malesef. Çok tutarsız ve dayanaksız şeyler söylüyorsunuz. Diğerleri neyse de alt markanın (opel) kaç senelik bir aracından kötü demek te ne oluyor onu çözemedim.

    Ayrıca yol tutuşu artırırsanız süspansiyondan taviz vermek zorundasınız. Yoksa formula 1de yaylana yaylana giderdi insanlar. Neden pist yarışlarında süspansiyon mesafesi kısa, araçlar yere yakın vs. yapılıyor düşündünüz mü? Dünya üzerinde öyle bir araç henüz yapılmadı yani. Bakınız bu araç dünya şampiyonu olmuştur.


    Alıntıları Göster
    B sınıfında fiesta, corsa, clio, jazz, mazda 2, fabia, accent blue hepsi alınabilir araçlar..

    aveo bombası patlamıştır artık forumdaki satış temsilcileri de kurtaramayacaktır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurts -- 13 Eylül 2012; 0:10:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Tata Vista'da aynı motor var. Kampanya yapmışlar 25 Bin TL Dile kolay 10 Bin TL daha ucuz tata vista. Zaten Vista'da kendini kanıtlamış bir araç İngiltere'de elektrikli versiyonu bile satılıyor. Aveo almaktansa Vista almak çok daha mantıklı Türkiye şartlarında.

    tata aldin heralde bu kadar heryerde savunduguna gore euroncap testi bile yok tata vistanin 5 yildiz almis aveo'yla nasil kiyasliyosun amerika pazarinda bile iyi rakam satislarina ulasmis aveo sen zaten punto dan lineadan bile tata yi ustun tutuyosun kusura bakma ama tata hickimsenin ilgisini ceken bi araba degil yine aveo begeniliyo satiliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihto

    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah..

    Sınıfların alakası yok ama,

    bu araç, Opel Corsa ve Clio grand tour'un dizel versiyonları arasında kaldım.. hepsi aşağı yukarı 37.ooo - 39.ooo TL civarında..

    Açıkçası Clio'nun genişliği cezbediyor beni, bagajı, boyutuna istinaden yakıt tankının büyüklüğü (55 lt sanırım) vs.

    Ancak Aveo çok feci aklımı çeliyor, belirttiğiniz gibi bu fiyata bu donanım şahane, bir kaç sorum olacak.. Gerçi arabayı yeni almışsınız bazılarını bilemeyebilirsiniz..

    Sitesinde belirtilen standart 8 hava yastığından kastedilen hangileridir?
    Bir kaç forumda okuduğum içeri ses alma sıkıntısı var mı?
    İlerde satmak istediğinizde sorun yaşayabileceğinizi düşünüyor musunuz?
    Servisi konusunda ne düşünerek aldınız ? (Opel ile aynı gerçi ama yine de merak ettim)
    Parça sıkıntısı yaşanır mı? (bir arkadaşlım Chevy Kalostu sanırım, ABS ile ilgili bir parçayı 2-3 ay beklemişti, fren bir arıza yüzünden her basışında otomatik abs'yi devreye sokuyordu)
    Arkaya 3 kişi sığar mı , ya da rahat eder mi?
    Arka koltuk diz mesafesi nasıl?
    Yakıt tüketimi (her araçta konfigirasyonunda yazanın 1 lt falan fazlası çıkar ama) ilk aşamada nasıl ?

    çok mu sordum :)

    Daha önceden yazmıştım düzenleyip ekliyorum, aradığınız bir çok soruya cevap bulacaksınız.

    8 Hava yastığı olduğu doğrudur ancak bazı markaların bazı araçlarının hava yastıklarının kaza anında açılmama durumu olduğunu unutmayın..Bir önceki kasası ncapten çok kötü puanlar almıştı.

    İçeri ses alma sıkıntısı vardır, teker davlumbazlarına vuran suyun sesi bile içeri girmektedir. Zaten araştırırsanız bir çok insan şikayetçidir.

    Bir önceki kasa aveoların ikinci el fiyatlarına bakın sizin için fikir olacaktır.

    Servis konusunda fikir verecektir. :
    Yeni aveoların viraj rotu olarak da bilinen Z rotlarında problem vardır, birçok değişim yaptılar. Ancak viraj rotunu problemli yapan bir firmadan alacağınız aracın sorunsuz olacağına ne denli inanabilirsiniz size kalmış.

    http://www.sikayetim.com/index.php?link=moduleinfo&dbname=sk_data&pid=242238
    http://www.chevroletclubtr.com/zrot-zedeler-kervanina-bende-katildim-cozuldu-t3683.0.html
    http://www.chevroletclubtr.com/aracimin-z-rotu-degisecekmis-t2768.20.html

    Bu arada Z rotlarında problem olduğunu kabul ediyorlar fakat yedek parçayı bekletiyorlar
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1165321/chevrolet-z-rotu-temin-edilemedi/d7sbd
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1232638/chevrolet-yeni-aracima-parca-bulunmuyor/d7sbd
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1320087/chevrolet-yedek-parcalar-gec-geliyor/mw5gp
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1183288/chevrolet-aveo-se-12-sedan-yedek-parcasi-yok/mw5gp

    aldığınız araç fabrikadan hatalı bir motor takılı olarak gelmiş olabilir..dikkat etmek lazım
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1228537/chevrolet-aveo-gorunumlu-chevrolet-cruise-almisim/mw5gp

    Aveo B sınıfında yalıtımdan en çok şikayet edilen araçtır incelemenizi tavsiye ederim.
    http://www.chevroletclubtr.com/yeni-aveo-ses-yalitimi-hakkinda-sikayet-bildirimi-t2697.0.html

    Araştırılırsa birçok B sınıfı araç ile ilgili şikayetler bulunabilir lakin az tutulan bir modelde bu kadar şikayet çok fazla..

    Aveo donanımlı bir araçtır..
    Fiyatı uygundur..

    Lakin b sınıfında alınacak o kadar kendini ispatlanmış model varken maceraya girmeye gerek yok kanısındayım. Maceraseverseniz forumda maceraperest çoktur, yaptıkları yanlış satınalmayı ve duydukları pişmanlığı başka araçlara çamur atmaya çalışarak gidermeye çalışmaktalar..

    Viraj rotunda kronik problem olan, yedek parçasını bekleyeceğim, ikinci el değeri düşük, ses yalıtımı zayıf herşeyden önce asırlık fakat daewooya araba yaptıran, araca yanlış motor takan markaya güvenirim diyorsanız maceralar sizi beklemekte..yol yakınken dönmenizi tavsiye ederim

    Aveo tam anlamıyla ucuz etin yahnisi kavramını yansıtmaktadır. B sınıfında bir yerlere gelebilmek adına insanları cezbetmek için muadillerine nazaran donanım fazla konulmuştur fakat sınıfında az tutulmasına rağmen aratırsanız hakkında çok fazla şikayet bulacaksınız...

    Şimdi size aveo da aveo diyecek arkadaşlar çıkacaktır..forumda isimleri bellidir..onlara cevap yetiştirilmez çünkü kendilerini bu işe adamışlardır..insanlara itinayla onu alma bunu al derler, anlatırlar...

    Aveonun bir önceki kasası yerlerde sürünüyordu, buram buram adilik akıyordu..chevrolet dalga geçer gibi şimdi aha da yaptık bunları bunları da ekledik diyerek göz boyamaya çalışmaktadır, yapmak da zorundadır çünkü satamamıştı...

    Sedan aveonun arkası iyidir, geniştir fakat ses yalıtımı kötü olan bir aracın içi geniş olsa bile konfordan yoksun olacaktır bunu unutmayın !

    Kararı siz vereksiniz ama 2-3 yıl sonra satarken aveo " o da ne" sorusuyla karşılaşma ihtimali yüksektir..macera aramaya gerek yok aynı sınıfta alman ve japonları gönül rahatlıyla alıp kullanıp satabilirsiniz

    saygılar




    kusura bakmada sikayetvar comda ford opel fiat mercedes hyundai boya atmalari ve motor blok catlamalarini oku bide istersen! yillarca 2 tane kalos kullandik biri sedan biri hb hicbirindede sorun yasamadik bindik ve sattik yeni aveo da aldik kardesime 2012 2 aydir biniyo abi iyiki opel corsa almamisim diyo.senin gibi yok macera aramaya gerek yok yok ocagina incir agaci diker laflari demode oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurts

    B sınıfında fiesta, corsa, clio, jazz, mazda 2, fabia, accent blue hepsi alınabilir araçlar..

    aveo bombası patlamıştır artık forumdaki satış temsilcileri de kurtaramayacaktır..

    biz araclarimizdan cok memnunuz:) sen git saydigin modelleri al! merak etmedimde degil hangi markanin satis temsilcisisindir diye! +block sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeRaT_chevy


    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Tata Vista'da aynı motor var. Kampanya yapmışlar 25 Bin TL Dile kolay 10 Bin TL daha ucuz tata vista. Zaten Vista'da kendini kanıtlamış bir araç İngiltere'de elektrikli versiyonu bile satılıyor. Aveo almaktansa Vista almak çok daha mantıklı Türkiye şartlarında.

    tata aldin heralde bu kadar heryerde savunduguna gore euroncap testi bile yok tata vistanin 5 yildiz almis aveo'yla nasil kiyasliyosun amerika pazarinda bile iyi rakam satislarina ulasmis aveo sen zaten punto dan lineadan bile tata yi ustun tutuyosun kusura bakma ama tata hickimsenin ilgisini ceken bi araba degil yine aveo begeniliyo satiliyo

    bende tata yok bu yuzden tarafsız yaklasıyorum beni kendın gibi fanatik sanmamalısın. Aveonun zaten tatadan ustun oldugunu soylemistim burda kendi kendıne yorum yapıp kendı kendıne cevap vermıssın tebrıkler. Konuscak laf bulamayıncada linea ve puntoya kadar genislemıssın. Ya benim yaptıgım yoruma cevap yaz yada bos yorum yapma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yukarda ismi o ile başlayan arkadaş rakip firmanın satış temsilcisidir. Nerde aveo lafı geçse oraya bildiği duyduğu tüm olumsuz şeyleri yanlış doğru demeden yazar.

    Yeni aveo kullanıpta memnun olmayan varsa yazsın bilelim. Yoksa öyle kulaktan dolma bilgilerle yorum yapmayalım lütfen. Ben şuan B sınıfında rakip olarak clio 4ü bekliyorum. 208 biraz ama diğerleri rakip olamazlar. Hepsi 5-7 yaşında araçlar. Yeni aveoyu eski daewoo tasarımı aveo clasicle eleştirmek te moda oldu. 50 kere anlattık ama anlama zorluğu çekiyor bazı arkadaşlar. Dünyanın en güvenli b sınıfı aracı diyor dünyanın en büyük güvenlik kuruluşu ama bu arkadaş eskisine hava yastığı takmışlar diyor hala. Eski aveo herhangi bir GM platformuna dahi ait değildir. Chevrolet bile saymıyorum ben onları ama anlamak zor oluyor demekki.

    Lütfen yeni aveo kullanan varsa pişmansa burda abartarak yazsın.
  • Yaaaa arkadaş bende niye Aveo' nun kendi formuna az yazı yazılıyor diyodum. Meğerse herkes burdaymış

    Aslında yeni bir forum açmak lazım "ozgurts aveodan ne istiyor?" yada "ozgurts acaba eski bir GM çalışanıydı da 3 sene önceki Amerikan krizinde işsiz mi kaldı?" yada "özgürts eski xabu' mu acaba?" diye.

    Bide yavuz hırsız evsahibini bastırır misali "Şimdi size aveo da aveo diyecek arkadaşlar çıkacaktır..forumda isimleri bellidir..onlara cevap yetiştirilmez çünkü kendilerini bu işe adamışlardır..insanlara itinayla onu alma bunu al derler, anlatırlar... " demiyor mu insanı sabah sabah tebessüm ettiriyor.




  • @ozgurts tesekkur ederim detayli anlatimin icin,

    Birde arkadaslar sikayetvar daki sikayet sayisini tek basina karsilastirmayin, yanilirsiniz, sadece araba icin soylemiyorum; urunun satis rakamiyla karsilastirark oranlayin.. Yoksa bugun sirket ac, yarin sikayetvar da illaki bi kayit gorursunuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.