Şimdi Ara

YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.279
Cevap
107
Favori
480.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Kredim onaylandı haberinden 10 dakika sonra aracımı alacak kişinin başka bir araç aldığını öğrendim.


    Herşeyde bir hayır vardır. Hayırlısı olsun.

    Ben Mayfest'e kadar bekleyip sonra elimdeki aracı satıp sonra X1'i alacaktım. Ama 23 Nisan tatil gününde sattığım araca ciddi müşteri çıktı. Götürdük servise. 200 TL bayılıp muayene ettirdi. İçine sinince kaporamı verdi. 24 Nisan'da da parayı elime saydı, noterden satışını aldı. Bende 25 Nisan günü krediye başvurup kaporayı verdim ve Mayıs'ta daha fazla indirim yaparsanız bozuşuruz dedim Kosifler'e. Mayıs'ta daha fazla indirim olmayacak diye garanti verdiler. Hatta şu 395 euroluk(vergilerle 700 euro diyip duruyorlar ya...) indirim Mayıs'ta olmayabilir dediler ama gördüğüm kadarıyla devam ediyor o indirim de.

    Vesselam satmadan araba alamayacağın için beklemeye devam edeceksin sanırım. Ben yukarıda yazdığım satış için bir ayda 5 alıcıya gösterdim. Gerçek alıcı ise 2 günde aldı gitti arabayı. (23 Nisan'da noter açık olsaydı 1 günde alacaktı neredeyse)




  • Yıkamacı çocuk en çok jantlarda zorlandı.
    İlk 15 gün acaba balatalar siyah siyah toz mu attı dışarı nedir. Çok kirlenmişti jantlar.
    Jantlara ilgi gösterince bahşişi kaptı eleman.
  • seninkisi en doğru süreç olmuş. normalde ben de aracımı sattıktan sonra krediye başvuracaktım. ama önce kredibilitemi görmek istedim.
    aracı satarım, kredi olur da çıkmazsa bu sefer araçsız kalırım diye ikisi eşzamanlı ilerledi.

    haklısın hayırlısı olsun. gözüm sürekli kurda. çok dalgalı 3 gündür. 2.36'dan aşağı inmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Yıkamacı çocuk en çok jantlarda zorlandı.
    İlk 15 gün acaba balatalar siyah siyah toz mu attı dışarı nedir. Çok kirlenmişti jantlar.
    Jantlara ilgi gösterince bahşişi kaptı eleman.

    Yıkamada bence en çok jantlara itina gösterilmeli zaten. Yoksa illa ki bir kısmı kirli kalıyor.

    Sizin araç yeni olduğundan alırken muhakkak boya koruma hediye etmişlerdir. Benim araç 2 seneyi geçti. Boya korumayı yeniletmedim. Meguiars NXT wax ile kendim yaptım. İnanılmaz güzel parlıyor araç.
  • X1 forumunu Techzone ile bir zamanlar baya bi aktif tutmuştuk. Şimdi bayrağı Egeliefe devralmış :)
  • Diğer X1 forumu ayrıca pasif olarak devam ediyor. O dizei forumu bu ise benzinli X1 forumu oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Ben de birkaç gündür BMX X1 ile ilgilenmeye başladım. Daha önce Renault Koleos kullandım ve bir ay kadar önce sattım. Ayrıca Kuga, Qashqai, Subaru XV, Tiguan, Sportage, ix35 epey bir araştırdım. Test sürüşleri de yaptım. Hep bir yukarı derken BMW X1'e kadar ilgi alanım geldi.
    Tek çekincem 1.6 otomatik şanzımanın motor-şanzıman uyumunun uzun vadede ne olacağı. Binek araç olarak da 1.4 Passat DSG kullanıyorum ancak DSG şanzıman 1.4 motorla kesinlikle sıkıntılı. Benzer bir sorun 1.6 X1'de de olabilir mi acaba diye endişe ediyorum. Onun haricinde X1 kesinlikle sınıfındaki bir alt segment arabalardan çok daha kaliteli duruyor.

    Ayrıca baz donanımın üzerine alınabilecek optimum donanım seviyesi ne olabilir (Bütçeyi fazla yukarılara çekmeden)?

    Özellikle kullananlar yorumlarını paylaşabilirse sevinirim.

    Teşekkürler
  • Egeliefe aracının teslim fiyatı nedir ?
  • quote:

    Benzer bir sorun 1.6 X1'de de olabilir mi acaba diye endişe ediyorum. Onun haricinde X1 kesinlikle sınıfındaki bir alt segment arabalardan çok daha kaliteli duruyor.

    Ayrıca baz donanımın üzerine alınabilecek optimum donanım seviyesi ne olabilir (Bütçeyi fazla yukarılara çekmeden)?


    Ben 20 gün önce herşey dahil 46.090 euroya aldım. İlaveten boya koruma, kışlık paspas ve anahtarlık hediye ettiler.

    Almadan önce 17 ay BMW 1.16 kullandım. Aynı motor, aynı şanzıman, sadece arada 7 beygir fark vardı. 1.16'nın vites-şanzıman ile ilgili hiçbir problemi olmadığı için X1'i gönül rahatlığı ile aldım.

    Baz X1 ile en donanımlı X1 arasında tam 13.000 TL fark var. Az X1 geldiği için ara paket gibi birşey şu sıralar bulunmuyor. Yani ya 95.000 TL'ye boş paket veya 108.000 TL'ye dolu paket alabilirsiniz.




  • quote:

    Egeliefe aracının teslim fiyatı nedir ?


    Bu anahtar teslim fiyat olan 46.090 euro fiyatı, ellerindeki listedeki 49.200 euro üzerinden indirim yaparak belirlediler.
  • Yakıt tüketimi
    Şehir içi (lt/100 km) 9,2
    Şehir dışı (lt/100 km) 6,2
    Ortalama (lt/100 km) 7,3
    Depo hacmi (lt) 63
    Co2 Emisyonu(gr/km) 170

    Bu fabrika verileri doğru ortamda tamamen doğru.

    90 km. hızla 6,2'yi 40 km. hızla 9,2'yi yakalıyorsunuz.

    Ama hesaba katılmayan İstanbul'un berbat trafiğine saplanırsanız 11,2'yi görüveriyorsunuz.
  • Euro aldı başını gidiyor: 2,3821
    Keza dolar da öyle: 1,8490

  • X1'in fiyatı aldığın rakamın 1.500 lira üstüne çıktı. 110 bin oldu
  • Bozma moralini.

    Sen elindeki arabayı satana kadar o 2.33 olur, sende -920 TL benim aldığın fiyatın altında alırsın umarım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    90 km. hızla 6,2'yi 40 km. hızla 9,2'yi yakalıyorsunuz.

    Ama hesaba katılmayan İstanbul'un berbat trafiğine saplanırsanız 11,2'yi görüveriyorsunuz.

    Şehir içi verisinin testi bayağı karışık ama bildiğim kadarıyla, sabit hızla yapılan bir test değil yani.

    Bir de önümüzdeki 2-3 ayda tüketimler iyice coşacak, yaz geldi. Dün akşam 5'te 34 gördük maalesef.
  • Teşekkürler, moral için.
    Merkez Bankası TL'nin biraz arkasında dursa bu yükselişlerin yapaylığı anlaşılacak.

    Aslında en güzel moral aracın içinin gece çekimi. Bir ara paylaşırsan çok memnun olurum.
  • quote:

    Dün akşam 5'te 34 gördük maalesef.


    100 km.'de 34 litre mazot tüketimimi demek istediniz???

    Gün sonu arabayı parkederken bir bakıyorum ekrana gün içinde 2 saat trafikte kalmışım. Hepsi yarım saatlik 4 posta olunca kullanırken anlamıyorum. 2 saat trafikte kalmak ne demek yahu? Günlük 07.00-17.00 mesai yaptığını sanan ben aslında 8 saat mesai 2 saat taksi şoförlüğü yapıyorum.
    Burada anlatmak istediğim şehiriçi çok sıkışmayan trafikte ortalama hızım 40'ın altına düşmediği sürece 8,8'i yakalamaya başladım.

    Sabah 06.30'da boş trafikte bir süre(10 km. kadar) 5,5 ile gittiğimi söylesem kimse inanmaz.

    Hemen eleştiriye de geçelim: Ortalama hız 33 km.'nin altına inince tüketim 11,2 litreye fırlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    Dün akşam 5'te 34 gördük maalesef.


    100 km.'de 34 litre mazot tüketimimi demek istediniz???


    Onu görmek için arabayı yakmam lazım

    34 derece hava sıcaklığı.
  • Hiç fahrenayt düşünmemiştim.

    Hocam ora İzmir değil mi? 'Olcek o gadar gari'

    Buralar (İstanbul) bile 32'yi gördü.
  • OTOHABER'DEN ALINTIDIR:

    İŞTE YEPYENİ BMW X1
    YAZAR: Korhan Önder

    Sitemizde bu haftada yeni ve özel bir aracın testi ile karşınızdayız.

    Yeni Bmw x1, 1.6 litre benzinli model sizlerle... Yüksek sürüş pozisyonu ile güven ve keyif veren, Auto start/stop ve eco pro sistemleri sayesinde yakıt tüketimini düşüren, twin power turbo motoru ve 8 ileri steptronik şanzımanı ile çevik yapısını performansla birleştiren yeni Bmw x1 dikkat çeken bir Crossover.

    Araç 4.4 metre uzunluğa, 1.7 metre genişliğe ve1.5 metre yüksekliğe sahip. Arkadan itişli bir yapısı olan x1 ne bir hatcback nedir bir suv.

    Aracın, tasarımı ile hem sportif tatlar arayanlara hemde uzun yolculuklar yapmayı seven ve çocuklu ailelerin ilgisini çeken bir yapısı var. 2.7 metrelik aks mesafesi genişliği sağlayan öğelerden. Bugüne kadar 2.0 litre dizel motora sahip olan araç, 143 beygir güç üreten 1.6 litrelik benzinli motora kavuştu. X1, 0'dan 100 km 'ye 9.7 saniyede çıkarken, maksimum 200 km/s hıza ulaşabiliyor. Aracın yakıt tüketimi 100 kilometrede ortalama 7.3 litre. Kompakt suv segmentine ilk giriş yapan premium model Bmw x1, araçta verimliliği ise eco pro modu ve start -stop özelliği sağlıyor.

    Araç ferah iç mekanı, arkadan itişli dinamik sürüş özellikleri, yol tutuşu ve virajlardaki kararlılığı ile hakimiyetin ve kontrolün sürücüde olduğunu hissettiriyor.

    Bagaj ihtiyacı olan çocuklu aileler, aktivite yapmaktan hoşlanan ve yüksek sürüş pozisyonu ile kendini güvende hissetmek isteyen kişiler için ideal bir otomobil olan Bmw x1 s drive16i, sürüş keyfini yaşamak isteyenlere güzel seçenekler sunuyor.

    8 ileri otomatik şanzıman, 8,8” büyüklüğündeki renkli bilgi ekranı, eco pro özelliği, çift bölgeli otomatik klima, bluetooth ve usb girişi, alüminyum görünümlü tavan rayları, ön ve arka park mesafe kontrolü, servotronik direksiyon, iç aydınlatma paketi, yağmur sezicisi, otomatik kararan iç ayna, çok fonksiyonlu deri direksiyon ve runflat lastiklerin standart olarak sunulduğu yeni bmw x1, bunlara ek olarak geri görüş kamerası ve zenon farların bir arada sunulduğu techno paketi ile zenginleştirilebiliyor.

    Ayrıca x line ve sport line olmak üzere iki farklı donanım seçeneği de sunan yeni x1 hem mpv hem de kompakt suv almayı düşünen kişiler için mantıklı bir seçenek oluşturuyor.

    X line; kumaş-deri karışımı koltuk döşemeleri, spor deri direksiyon, 18” ebadında alüminyum alaşımlı jantlar, ön, arka tampon ve kapı içerinde x line’a özel kaplamalar ve gümüş renkte böbrek ızgarası ile standart modelden ayrışıyor.
    Sport line ise; özel dikişli spor ön koltuklar, spor deri direksiyon, parlak siyah iç kaplama, parlak siyah ön ve arka tampon detayları, siyah renk böbrek ızgarası ve 17” ebadında alüminyum alaşımlı jantlar ile sunuluyor.

    Araçta yola hakimiyet yeterli ,sürüş pozisyonun hafif yüksek oluşu özellikle bayan sürücüler için artılardan ayrıca alışıla gelmiş kaliteli ön dashboard ve işcilik yine ön planda.

    Klasik kadran tipi ve 3 kollu direksiyon yapıyı tamamlarken ön ortadaki bilgi ekranından bütün öğeler kontrol edilebiliyor.

    8 ileri steptronik vites yine joystick tarzında .akıllı anahtarın yuvaya takılması ve buton ile çalışan araç çabuk hızlanma ve ivmelenmeye sahip.

    Asfaltda atak tatlar sunan x1 arkadan itişli olmasından ötürü stabilize yollarda dikkat edilmesi gereken bir araç.

    Güvenlik sistemleri konusunda da taviz vermeyen marka aktif ve pasif konularda oldukça dolu.

    Dinamik çekiş kontrolü ve savrulma önleme, aracı her zaman yolda tutumak için çalışırken güçlü fren yapsı ve yokuş kalkış desteği, aracın standart güvenlik unsurlarından.

    Ses sistemi başarılı ve radyo cd ünitesi orta konsol üzerinde buton ile kontrol edilebiliyor ve ayrıca bu menüden telefon bağlantısı navigasyon uygulaması ve araç durum bilgisi de anında alınabiliyor.





  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.