Şimdi Ara

YENI CIVIC Berbat Yol Sesi ve Yalıtım Mevzusu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
2
Favori
33.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tam bir ay oldu yeni Civic i alalı dediğiniz kadar kötü bir araç değil tamam eksikleri var ama abartilcak kadar değil.

    - Yol sesi ve motor sesi tatminkar sadece lastik sesini bi tık fazla hissettiriyor.

    - Performans olarak uçup kaçma amacınız yoksa gayet yeterli araba kesinlikle bayılma yapmıyor.

    - Tip olarak (mavirengi) çok hoş ve bence c sınıfında en yakışıklı dikkat çeken araç

    - Cvt şanzimani kötüleyenler haklısınız aracın performansindan çok çalıyo ama yok ısındı yok patladı yok çok sert kullanmiyim bozulmasın (DSG gibi) öyle sorunlar yok istediğiniz kadar trafikte veya dip gaz gidin en ufak sıkıntı oluşturmuyo.

    - Kim ne derse desin 86 bin TL Ye aldık aracı elegance lpgli otomatik yakıt olarak full şehir içi trafikte 30 kurusu geçmiyo (lpg de) gidip Jetta,golf almaya kalksaydik hem daha az donanıma ve cok daha fazla yakıt tuketimine (full trafikte 55 60 kuruş) sahip olacaktik.

    1 aylık izlenimlerim bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    burada bu honda'ya bu kadar laf edenler, üzerinde "VW" simgeis olsa idi 100 değil 150b verir üzerine de "DSG süper abi" geyiği çevirirdi...

    150 bine dizel golf bile yokken, 100binlik tuplu ustune yalitilamamis bir arac icin bu yorum sizin onyarginiz disinda bir dayanaga sahip mi merak ediyorum.



    Siz 150 bine bulun ben 200 bine alayim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Agzi olan konusmus arkadas. Yeni Civic oldukca guzel olmus. Yalitimi da otoriteler tarafindan hayretle karsilanacak kadar begeniliyor.

    Arac ic-dis olarak D sinifi boyutlarinda, bagaji 519 litre, arka suspansiyonlar tam bagimsiz. Tek elestirilebilecek yani "sadece" 1.6 125bg motorla satilmasi. Fiyati rakiplerine gore normal. CVT sanzimani oldukca iyi ve sadece 2.000 lira. Ayni sanzimana Toyota-Nissan 6.000-8.000TL fark istiyor.

    Bazi arkadaslar kumda oynasin. Ilk asta ben de elestirdim ama arac guzel.

    Edit: Takin 4 adet 205/60/16 Nokian Weatherproof lastik, sonra bulutlarin ustunde suzulur gibi gezersiniz.

    O motorla anca süzülür zaten.
  • vay arkadaş birkaç hafta önce forumda dizel otomatik cerato mu benzinli otomatik civic mi diye konu açıldı. Herkes civic şöyle iyi civic böyle iyi. Uçar kaçar. Şimdi bakıyorum civic alınabilecek en kötü araç. Kimse sadece forumu baz alıp araç almasın arkadaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Yalıtımdan ziyade, iç malzeme kalitesi Hyundai i10'dan çok daha kötü.

    Yeni Civic resmen ya tutarsa diye üretilmiş ve galiba Türkiye için yapılmış ilk önce. Nasıl olsa 80-90 verirler demişlerdir.

    ABD'de şu araba 90.000$'a satılsa, Honda 2 gün içinde Swat ekipleri eşliğinde ülkeyi terk etmek zorunda kalır.

    amerikada c sinifini araclarin 90 bin dolara satildigini sanacak kadar bilgisizsin ama burda civice desteksiz sallayinca artilanacak kadar da manasiz bir forumdayiz hangisine yansak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    burada honda civic için fiyatı pahalı diye konuşan ilk kişi benim. tamam fiyat pahalı ancak araç kötü bir araç değil. burada anlatmak istediğim bizim insanımızın markaya olan saçma bakış açısı. tabii anlayana...

    İyi de vw'e olanin ayni bakis acisi hondada da var. Al birini vur otekine.



    Astra alsinlar hak vereyim
  • 2008 model Civic HB kullanıcısı olarak görüşlerimi anlatayım;
    Yol sesi olarak hem benim aracım, hem FD6, hem FB7'den iyi. Yol tutuş konusunda bir şey diyemeceğim. Test ettiğim yol düzdü. Motor sesi olarak da gayet iyi fakat motor gitmiyor. Kendi aracıma göre kıyaslayacak olursam arasında dağlar var. 1.5T toparlar bu aracı. Aynı gün ardı ardına CHR ve Civic kullandım. CHR Civic'e göre daha atik (turbo farkı olabilir) ve daha sessiz.(Elma ile armutu karşılaştırma gibi oldu fakat görüş olarak belirttim) Honda kullanıcısı ve Honda seven biri olarak 96 Bin TL 125 HP LPG li araca verir misin diye sorsalar kesinlikle vermem. 1.5 Turbo 110Bin Lira yı geçermiş. Dizel ne kadar olur düşünmek bile istemiyorum.
  • Bir şanzıman uzun yolda, hız sabitleme ile eğim değişikliklerinde nasıl bu kadar pürüzsüz olabilir. İşte böyle:


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    2008 model Civic HB kullanıcısı olarak görüşlerimi anlatayım;
    Yol sesi olarak hem benim aracım, hem FD6, hem FB7'den iyi. Yol tutuş konusunda bir şey diyemeceğim. Test ettiğim yol düzdü. Motor sesi olarak da gayet iyi fakat motor gitmiyor. Kendi aracıma göre kıyaslayacak olursam arasında dağlar var. 1.5T toparlar bu aracı. Aynı gün ardı ardına CHR ve Civic kullandım. CHR Civic'e göre daha atik (turbo farkı olabilir) ve daha sessiz.(Elma ile armutu karşılaştırma gibi oldu fakat görüş olarak belirttim) Honda kullanıcısı ve Honda seven biri olarak 96 Bin TL 125 HP LPG li araca verir misin diye sorsalar kesinlikle vermem. 1.5 Turbo 110Bin Lira yı geçermiş. Dizel ne kadar olur düşünmek bile istemiyorum.

    90 bine 150 beygire yakin bir motor sunsalar. Etrafimda gormek isterdim bu araci. Fakat onceliklerimden dolayi yine de almazdim fakat test ederdim kesinlikle. Bu haliyle her nekadar tasarimi genclere hitap eden bir arac olsa da, gerek lpg'sinden gerek heyecanlandirmayan motorundan aklimin kosesinden gecmez.



    Turkiyede farkli kitlelere hitap edebilen cok az marka var. Vw de bunun ekmegini yiyor dizeliyle, turbo benzinlisiyle. Hondada da cesit cesit motor var fakat distributor resmen dalga geciyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Bir şanzıman uzun yolda, hız sabitleme ile eğim değişikliklerinde nasıl bu kadar pürüzsüz olabilir. İşte böyle:






    Hiz sabitleme bi tarafa kabin gürültüsüne yonelik aciklayici bi video olmus. Müzik calmasin ragmen cok arka planda kalmis. Eski Civic kullanicisi olarak soyluyorum. Bu konuda malesef zayif bi arac. Ancak kullandigim sure boyunca beni uzmeyen bi aracti. Ona bisey demem. Gerci bende 1.8 140'lik olanini kullandığım icin performans olarakta bi tik daha iyiydi.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Aracınız hayırlı olsun. Kusura bakmayın ama araba ciddi ses alıyor içeriye. Ya lastiklerde bir sorun var ya da çok rüzgar vardı dışarıda. Kulakla dinledim emin olmak için ve bariz belli. Yalıtım yapılsa bir nebze düzelir diye düşünüyorum.
  • Lastik sesinin tek çaresi daha sessiz lastik kullanmak. Hondalar üzerinde bridgestone lastiklerle geliyor ve pek sessiz lastik sayılmaz. En önemli sebep budur.
  • Son zamanlarda bindiğim en kalitesiz otomobildi. Bundan daha kalitesiz daha uyduruk neye bindim diye düşünüyorum da bulamıyorum yani o kadar kötü bir arabaydı işçilik de rezalet malzeme kalitesi de rezalet.. Bu arabanın savunulacak hiçbir yanı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Aracınız hayırlı olsun. Kusura bakmayın ama araba ciddi ses alıyor içeriye. Ya lastiklerde bir sorun var ya da çok rüzgar vardı dışarıda. Kulakla dinledim emin olmak için ve bariz belli. Yalıtım yapılsa bir nebze düzelir diye düşünüyorum.

    İnşallah inşallah hocam. Civic henüz benim arabam değil, dolayısıyla video da bana ait değil.

    Videodaki aracın üstündeki lastikler gürültülü lastikler olabilir, aracın kullanıldığı asfalt da çok düşük kaliteli olabilir. Civic'in yalıtımı testlerde gayet iyi bulunuyor.





    Eski bir makyajlı T27 Avensis kullanıcısı olarak bilirsiniz, bu araç Honda'nın Avensis'i.

    2017 Civic vs 2017 Avensis
    Bagaj(litre): 519 - 509
    Aks mesafesi: 2698 - 2700
    Boy: 4648 - 4750
    En: 1799 - 1810
    Ağırlık: 1322 - 1360


    Yeni araç aldığımda benim için olaylar şu şekilde gelişiyor. Şahsen hiçbir araca kapı içlerine ek yalıtım uygulanmadan binmiyorum.(S-Class almadığım sürece böyle olacak gibi görünüyor) Bundan sonraki araçlarımda çamurluk içi ek yalıtım da düşünüyorum. LLumar cam filmlerinin ısı ve UV yalıtımı da vazgeçilmezim, aynı zamanda kalın yapıda olduklarından bir miktar ses izolasyonu da yapıyorlar. Mercekli halojen far gördüğüm anda 4300K xenonu takarım. Nokian Weatherprooflar lastikler de yeni favorim. (Çok sessiz, yumuşak, tutuşu yaz-kış harikulade)


    Civic 1.6 Elegance Otomatik tam benlik. Benim elimden geçip, üstteki işlemlere maruz kalınca zaten çok güzel olacak. Üstüne bir de BRC sıralı sistem LPG ve 90-100 litrelik LPG deposu off off

    Bu işlemlerden sonra yalıtım konusunda hassas olan beni B sınıfı araç bile tatmin ediyor. Civic'te kütüphane ortamı direkt kurulmuş olur.




  • Açik konuşmak gerekirse Civic şu anda C sedan sınıfının en iyi aracı bir çok açıdan. Tabi fiyatına göre konuşuyorum. Honda forumuna çok yazdim. Ben bu aracı tam 2 sene bekledim. Abd videolarını hatmettim diyebilirim. Ama Honda Tr bu arabayi tek tip motorla getirerek bence bütün o şeklini bitirdi arabanın. Araba Fiat fanlarinin eğlencesi oldu. Fd 6 yi uzun yolda çok kullandım ve motorun arabanın görüntüsüne yakismadigini fark ettim, fd 6 civic yeni nesilden yaklaşık 150 kilo daha hafif ve şimdi aynı motorla nasıl yürüyecek bu araba..T 27 Avensis benim için çok özel bir araçti, özellikle uzun yolda öyle güzel yol tutuyorduki artık arabanin limitini zorlarken bir gün ölüp gideceğim fiye korkuyordum Ama o arabaya vsc açtırmak bile çok zordu, Civic tam da benim beklediğim gibi benzer yol tutuş karakteriyke geldi ama kocaman bir eksikle ; o da 20 senelik motoru Sonuçta almadım araci, zaten Avensis gördüğüm tek eksik motor performansıydı, sizi bilmem ama ben bundan sonra atmosferik motorlu, eski teknoloji bir arabaya 2.0 150 hp motor olmadığı sürece 90 bin + rakamlar ödemem. 1.5 turbo gelecek dendi ama o da 120 bin gibi bir paraya giriş yapacak tek donanimla (RS). Yani bilmiyorum sanırım Honda Tr'nin satış pazarlamasi lpg li motordan ibaret gibi geliyor bana. Ayrıca motorun sürekli yüksek devir kullanma zorunluluğu zaten kötü olan yalıtıma kötü etki yapıyor.




  • Tasarım faciası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Bir şanzıman uzun yolda, hız sabitleme ile eğim değişikliklerinde nasıl bu kadar pürüzsüz olabilir. İşte böyle:






    Hiz sabitleme bi tarafa kabin gürültüsüne yonelik aciklayici bi video olmus. Müzik calmasin ragmen cok arka planda kalmis. Eski Civic kullanicisi olarak soyluyorum. Bu konuda malesef zayif bi arac. Ancak kullandigim sure boyunca beni uzmeyen bi aracti. Ona bisey demem. Gerci bende 1.8 140'lik olanini kullandığım icin performans olarakta bi tik daha iyiydi.

    İzleyince ister istemez "konu başlığını özetleyen bi video" olmuş diye düşünüyor insan..




  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    CVT olmasa ben de almam zaten bu aracı. Ama üstteki videoda görünüyor. Araç düz yolda 2000rpm çevirirken, 120km/h hız yapıyor. Yolun eğimi dikleştikçe de oldukça pürüzsüz bir şekilde devir yükseltiyor ve hızını yine koruyor zahmetsiz bir şekilde.

    Tork konvertörlüyü uç örnekler hariç sevmiyorum. Araçta en çok sevdiğim şey pürüzsüzlük. Önceki kasadaki(FB7) hafif bir rampa çıkarken 5. viteste kalıyorsun mesela devir düşük geliyor, gaza basınca 5'te hızlanmakla 4'e düşmek arasında kalıyor ve araç donuklaşıyor. 4. vitese düşünce de devir yüksek geliyor ve yine rahatsız ediyor. CVT'de böyle durumlar söz konusu değil.

    Corolla 1.6 CVT ve Auris 1.6 CVT'yi de performans/sürüş açısından beğenmiştim. Bu manada sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Ani hızlanmalarda, süratle işim de olmaz bu vakitten sonra. Gerektiğinde 90-100'e kadar seri olsun, uzun yolda da rampaları 110-120 ile tırmanabilsin yeter bana.

    Dizele geçmeyi de çok düşündüm ama benim için en ideali LPG. İş almaya gelince dizel ile çevre katili olacakmışım gibi geliyor ve o tarafa yaklaşamıyorum. Nitekim burnu her dizel kokusuyla yandığında söylenen bana, dizel sanıyorum gelmez. Kısmet bakalım. Şimdilik Civic falan almıyorum zaten. Ama yeni araç alacak olsam, 80.000TL'ye alacağım araç sıfır km Civic 1.6 Elegance otomatik.




  • Hondaya kızma gibi bir hakkınız yok bence o parayı civice verip yalıtım bekliyorsanız sizde bir sorun vardır. Bilenler yazsın koyu Hondacıyımdır ama objektıf yazarım gömerimde öperimde neyse odur. Paranız varsa yaptırın yalıtım binin hiç değilse koltukları falan söküp kendiniz keçe koyun altına 2mm falan etkısı olacaktır. Ben tasarımını çok sevdim ama motor şanzımandan geçemedı bence deneme sürüşü yapmadım yalıtımına birşey dıyemem ama yalıtım yapıldıgını sanmıyorum
  • Kesinlikle size katılmiyorum, yalıtımini hayretle karşılayanlarin kulağında sorun var anlaşılan. Motor yalıtımı iyi ama yol sesi bariz içeride. Ben boyutları, dizaynı ve acil araba ihtiyacım olduğu için aldım. Alfa Romeo Stelvio gelene kadar (makul fiyatla tabi) kullanacağım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.