Şimdi Ara

YENI CIVIC Berbat Yol Sesi ve Yalıtım Mevzusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
2
Favori
33.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2016 yeni civic oldukça fazla yol sesi alıyor. Yalıtım yaptırma işine ne diyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Olaya bu açıdan bakarsanız yanlış olur ben son 3 ayda 35 ten fazla araç test ettim. Buyrun gidip kullanın. Ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız. Bunun reklam ile alakası yok. Bu forumda 12 yıldır yazıyorum yaş 38 oldu artık tecrübelerimizi paylasıyoruz hepsi bu. Bayiler her ilde var gidip test edin böyle yorumlar yazacağınıza.
    Agzi olan konusmus arkadas. Yeni Civic oldukca guzel olmus. Yalitimi da otoriteler tarafindan hayretle karsilanacak kadar begeniliyor.

    Arac ic-dis olarak D sinifi boyutlarinda, bagaji 519 litre, arka suspansiyonlar tam bagimsiz. Tek elestirilebilecek yani "sadece" 1.6 125bg motorla satilmasi. Fiyati rakiplerine gore normal. CVT sanzimani oldukca iyi ve sadece 2.000 lira. Ayni sanzimana Toyota-Nissan 6.000-8.000TL fark istiyor.

    Bazi arkadaslar kumda oynasin. Ilk asta ben de elestirdim ama arac guzel.

    Edit: Takin 4 adet 205/60/16 Nokian Weatherproof lastik, sonra bulutlarin ustunde suzulur gibi gezersiniz.
    Tam bir ay oldu yeni Civic i alalı dediğiniz kadar kötü bir araç değil tamam eksikleri var ama abartilcak kadar değil.

    - Yol sesi ve motor sesi tatminkar sadece lastik sesini bi tık fazla hissettiriyor.

    - Performans olarak uçup kaçma amacınız yoksa gayet yeterli araba kesinlikle bayılma yapmıyor.

    - Tip olarak (mavirengi) çok hoş ve bence c sınıfında en yakışıklı dikkat çeken araç

    - Cvt şanzimani kötüleyenler haklısınız aracın performansindan çok çalıyo ama yok ısındı yok patladı yok çok sert kullanmiyim bozulmasın (DSG gibi) öyle sorunlar yok istediğiniz kadar trafikte veya dip gaz gidin en ufak sıkıntı oluşturmuyo.

    - Kim ne derse desin 86 bin TL Ye aldık aracı elegance lpgli otomatik yakıt olarak full şehir içi trafikte 30 kurusu geçmiyo (lpg de) gidip Jetta,golf almaya kalksaydik hem daha az donanıma ve cok daha fazla yakıt tuketimine (full trafikte 55 60 kuruş) sahip olacaktik.

    1 aylık izlenimlerim bunlar.
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Yalıtımdan ziyade, iç malzeme kalitesi Hyundai i10'dan çok daha kötü.

    Yeni Civic resmen ya tutarsa diye üretilmiş ve galiba Türkiye için yapılmış ilk önce. Nasıl olsa 80-90 verirler demişlerdir.

    ABD'de şu araba 90.000$'a satılsa, Honda 2 gün içinde Swat ekipleri eşliğinde ülkeyi terk etmek zorunda kalır.

    amerikada c sinifini araclarin 90 bin dolara satildigini sanacak kadar bilgisizsin ama burda civice desteksiz sallayinca artilanacak kadar da manasiz bir forumdayiz hangisine yansak
  • Honda ya ayıp diyorum.



    Yapılır mı yapılır, düzgün bir usta ile iç kapı döşemeleri ve taban - yavan söküldükten sonra gerekli malzemeler ile yapılır. Detaylara gerek yok.
  • Honda honda olalı beri bu yalıtım işini sallamıyor Civic te boyle Accord ta boyleydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Yalıtımdan ziyade, iç malzeme kalitesi Hyundai i10'dan çok daha kötü.

    Yeni Civic resmen ya tutarsa diye üretilmiş ve galiba Türkiye için yapılmış ilk önce. Nasıl olsa 80-90 verirler demişlerdir.

    ABD'de şu araba 90.000$'a satılsa, Honda 2 gün içinde Swat ekipleri eşliğinde ülkeyi terk etmek zorunda kalır.

    Bizim forumda ki Honda fanboylarına göre arabanın rakibi BMW 4 serisi.
  • Klasik Japon aracı. Ne bekliyorsunuz hocam.
  • Millet sırf capon diye alıyor bu ucube tasarımı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her ne kadar eski nesile göre daha iyi denilsede, bende yeni Honda Civic'i test ettigimde yol sesini (lastik yuvarlanma uğultusunu) biraz fazla buldum. Mazda 3 te aynı seviyelerdeydi oda bende hayal kırıklığı oldu.

    Golf 7 bu konuda referans sayılabilecek kadar iyiyken en son test ettigim yeni Megane 4 ile Renault'un yalıtım konusunda Golf ile teknik olarakta aynı degerlere ulaştığını gördüm.3008 de aynı şekilde yalıtımı beklediğimden daha iyiydi.

    Yeni Megane 4 ile özellikle yoldan ve dizel motordan gelen ses bir üst segmenti aratmayacak kadar iyi yalıtılmış. Mübala etmiyorum, bunu Yeni C serisi, 3 serisi, Passat ve Superb test ettikten sonra daha net anlıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Auris Cam Tavan'dan Gelen Ses
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ses yalıtımı yararlı olur. Benim Cruze'a bayiden teslim almadan önce uygulatmıştım.

    Geçenlerde aynı araca sahip bir arkadaşla yola çıkıp döndüğümde kendisı çok şaşırmıştı bu derece sessizlik sağlamasına.

    Sonra o da yaptırdı, şimdi gayet memnun. Bence yaptırın imkanınız varsa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gariban hondacı başka araba görmemişki ne anlasın arabadan bzimkilere çok bile o araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Her ne kadar eski nesile göre daha iyi denilsede, bende yeni Honda Civic'i test ettigimde yol sesini (lastik yuvarlanma uğultusunu) biraz fazla buldum. Mazda 3 te aynı seviyelerdeydi oda bende hayal kırıklığı oldu.

    Golf 7 bu konuda referans sayılabilecek kadar iyiyken en son test ettigim yeni Megane 4 ile Renault'un yalıtım konusunda Golf ile teknik olarakta aynı degerlere ulaştığını gördüm.3008 de aynı şekilde yalıtımı beklediğimden daha iyiydi.

    Yeni Megane 4 ile özellikle yoldan ve dizel motordan gelen ses bir üst segmenti aratmayacak kadar iyi yalıtılmış. Mübala etmiyorum, bunu Yeni C serisi, 3 serisi, Passat ve Superb test ettikten sonra daha net anlıyorsunuz.

    yildiz hocamdan yine ilk fırsatta megane 4 reklamı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golf.7 -- 2 Ocak 2017; 17:0:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • honda civic ana konusuna yaz bunu seni linc ederler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotel.california


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Her ne kadar eski nesile göre daha iyi denilsede, bende yeni Honda Civic'i test ettigimde yol sesini (lastik yuvarlanma uğultusunu) biraz fazla buldum. Mazda 3 te aynı seviyelerdeydi oda bende hayal kırıklığı oldu.

    Golf 7 bu konuda referans sayılabilecek kadar iyiyken en son test ettigim yeni Megane 4 ile Renault'un yalıtım konusunda Golf ile teknik olarakta aynı degerlere ulaştığını gördüm.3008 de aynı şekilde yalıtımı beklediğimden daha iyiydi.

    Yeni Megane 4 ile özellikle yoldan ve dizel motordan gelen ses bir üst segmenti aratmayacak kadar iyi yalıtılmış. Mübala etmiyorum, bunu Yeni C serisi, 3 serisi, Passat ve Superb test ettikten sonra daha net anlıyorsunuz.

    yildiz hocamdan yine ilk fırsatta megane 4 reklamı

    Olaya bu açıdan bakarsanız yanlış olur ben son 3 ayda 35 ten fazla araç test ettim. Buyrun gidip kullanın. Ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız. Bunun reklam ile alakası yok. Bu forumda 12 yıldır yazıyorum yaş 38 oldu artık tecrübelerimizi paylasıyoruz hepsi bu. Bayiler her ilde var gidip test edin böyle yorumlar yazacağınıza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşın 3 yıllık hondasında seyir halinde camı açınca kapı da açılacak gibi sallanıyordu. Sanki yağ tenekesinden yapılmış bir araç. Araç içi sese bakınca ayaklarım yere değecek gibi his oluyordu honda ile seyahat ederken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 2 Ocak 2017; 17:5:59 >
  • 96 bine tüplü benzinli araba al.komple her yeri söktür, izolasyon malzemesi kaplat falan..



    Bari el değmişken motoru, cvt şanzımanı, içerideki hesap makinesi ekranı, 16 inc jantları, olağanüstü bagaj malzemelerini falan da değiştirseniz, araç on numara olur..



    Başka da eksiği yok zaten..
  • Abi size yaranilmiyor. Adamlar 100bin liraya DIY (doityourself) arac veriyorlar, tupunu kendi ustana, yalitimini baska ustaya yaptiriyorsunuz. Hala bilmemne.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Agzi olan konusmus arkadas. Yeni Civic oldukca guzel olmus. Yalitimi da otoriteler tarafindan hayretle karsilanacak kadar begeniliyor.

    Arac ic-dis olarak D sinifi boyutlarinda, bagaji 519 litre, arka suspansiyonlar tam bagimsiz. Tek elestirilebilecek yani "sadece" 1.6 125bg motorla satilmasi. Fiyati rakiplerine gore normal. CVT sanzimani oldukca iyi ve sadece 2.000 lira. Ayni sanzimana Toyota-Nissan 6.000-8.000TL fark istiyor.

    Bazi arkadaslar kumda oynasin. Ilk asta ben de elestirdim ama arac guzel.

    Edit: Takin 4 adet 205/60/16 Nokian Weatherproof lastik, sonra bulutlarin ustunde suzulur gibi gezersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 2 Ocak 2017; 17:19:02 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Hocam kızma bi an tutamadım kendimi
    Tecrübelerine saygı duyuyorum bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotel.california

    Hocam kızma bi an tutamadım kendimi
    Tecrübelerine saygı duyuyorum bu arada.

    Estağfurullah kızmak ne haddime sitem ettim sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Her ne kadar eski nesile göre daha iyi denilsede, bende yeni Honda Civic'i test ettigimde yol sesini (lastik yuvarlanma uğultusunu) biraz fazla buldum. Mazda 3 te aynı seviyelerdeydi oda bende hayal kırıklığı oldu.

    Golf 7 bu konuda referans sayılabilecek kadar iyiyken en son test ettigim yeni Megane 4 ile Renault'un yalıtım konusunda Golf ile teknik olarakta aynı degerlere ulaştığını gördüm.3008 de aynı şekilde yalıtımı beklediğimden daha iyiydi.

    Yeni Megane 4 ile özellikle yoldan ve dizel motordan gelen ses bir üst segmenti aratmayacak kadar iyi yalıtılmış. Mübala etmiyorum, bunu Yeni C serisi, 3 serisi, Passat ve Superb test ettikten sonra daha net anlıyorsunuz.

    Golf 7 ile megane 3'ün yalıtımı test sonuçlarına göre neredeyse aynı zaten..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Her ne kadar eski nesile göre daha iyi denilsede, bende yeni Honda Civic'i test ettigimde yol sesini (lastik yuvarlanma uğultusunu) biraz fazla buldum. Mazda 3 te aynı seviyelerdeydi oda bende hayal kırıklığı oldu.

    Golf 7 bu konuda referans sayılabilecek kadar iyiyken en son test ettigim yeni Megane 4 ile Renault'un yalıtım konusunda Golf ile teknik olarakta aynı degerlere ulaştığını gördüm.3008 de aynı şekilde yalıtımı beklediğimden daha iyiydi.

    Yeni Megane 4 ile özellikle yoldan ve dizel motordan gelen ses bir üst segmenti aratmayacak kadar iyi yalıtılmış. Mübala etmiyorum, bunu Yeni C serisi, 3 serisi, Passat ve Superb test ettikten sonra daha net anlıyorsunuz.

    Golf 7 ile megane 3'ün yalıtımı test sonuçlarına göre neredeyse aynı zaten..

    Megane 3 kullandim ama uzun sure degil o konuda net bisey soylersem yanlis olur ama golf 7 ile megane 4 yalitim konusunda cok iyi diyebilirim hatta yol ve dizel motor yalitimi konusunda megane 4 oldukca iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.