Şimdi Ara

YENI CIVIC Berbat Yol Sesi ve Yalıtım Mevzusu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
2
Favori
33.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malzeme kalitesi dediğiniz kadar kötü değil, şimdiye kadar bindiğim dedikleriniz premium sınıf değilse tabi. Kalite algısı sınıfina göre iyi (aracim executive). Ayrica yol tutuşu ve direksiyon tepkileri mükemmel diyebilirim. Yol sesi yalıtımı ve performanstan kaybediyor orası da bir gerçek. Tabi bir de ülkemizde satılan versiyonun eksik donanımlarindan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun civicte degil. araclarin sacma fiyatlarinda. normalde 30-40 bine satilmasi gereken araclari 80-90 bine sattiklari icin gozunuzde cok buyutuyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Agzi olan konusmus arkadas. Yeni Civic oldukca guzel olmus. Yalitimi da otoriteler tarafindan hayretle karsilanacak kadar begeniliyor.

    Arac ic-dis olarak D sinifi boyutlarinda, bagaji 519 litre, arka suspansiyonlar tam bagimsiz. Tek elestirilebilecek yani "sadece" 1.6 125bg motorla satilmasi. Fiyati rakiplerine gore normal. CVT sanzimani oldukca iyi ve sadece 2.000 lira. Ayni sanzimana Toyota-Nissan 6.000-8.000TL fark istiyor.

    Bazi arkadaslar kumda oynasin. Ilk asta ben de elestirdim ama arac guzel.

    Edit: Takin 4 adet 205/60/16 Nokian Weatherproof lastik, sonra bulutlarin ustunde suzulur gibi gezersiniz.

    O motorla anca süzülür zaten.

    bizim forum kadar kaliteli laf sokulan başka forum görmedim




  • royal_flush_ kullanıcısına yanıt
    Amacım laf sokmak değildi aslında.



    Bu paraları verip 2017'de atmosferik motorlu araç almak bence çok mantıksız. 1.5 turbo motor da ha geldi ha gelecek diyerek oyalıyorlar müşteriyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki arkadaşlar, Yeni Honda Civic fiyatlarına motoru güçlü, şanzumanu çok iyi, Yalıtımı çok iyi alınabilecek sedan araç tavsiyeleriniz nelerdir.? Yani Honda Civic Executive Eco alacağıma Mazda 3 mü, Dizel Octavia mı, Toledo mu, Yeni Megane mı alayım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    CVT olmasa ben de almam zaten bu aracı. Ama üstteki videoda görünüyor. Araç düz yolda 2000rpm çevirirken, 120km/h hız yapıyor. Yolun eğimi dikleştikçe de oldukça pürüzsüz bir şekilde devir yükseltiyor ve hızını yine koruyor zahmetsiz bir şekilde.

    Tork konvertörlüyü uç örnekler hariç sevmiyorum. Araçta en çok sevdiğim şey pürüzsüzlük. Önceki kasadaki(FB7) hafif bir rampa çıkarken 5. viteste kalıyorsun mesela devir düşük geliyor, gaza basınca 5'te hızlanmakla 4'e düşmek arasında kalıyor ve araç donuklaşıyor. 4. vitese düşünce de devir yüksek geliyor ve yine rahatsız ediyor. CVT'de böyle durumlar söz konusu değil.

    Corolla 1.6 CVT ve Auris 1.6 CVT'yi de performans/sürüş açısından beğenmiştim. Bu manada sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Ani hızlanmalarda, süratle işim de olmaz bu vakitten sonra. Gerektiğinde 90-100'e kadar seri olsun, uzun yolda da rampaları 110-120 ile tırmanabilsin yeter bana.

    Dizele geçmeyi de çok düşündüm ama benim için en ideali LPG. İş almaya gelince dizel ile çevre katili olacakmışım gibi geliyor ve o tarafa yaklaşamıyorum. Nitekim burnu her dizel kokusuyla yandığında söylenen bana, dizel sanıyorum gelmez. Kısmet bakalım. Şimdilik Civic falan almıyorum zaten. Ama yeni araç alacak olsam, 80.000TL'ye alacağım araç sıfır km Civic 1.6 Elegance otomatik.

    Rampa takıntınız varsa dizel araba alın. 3000 devirde 180 civarı hızlarla rampa çıkmak komik geliyor insana. :) Aynı şeyi benzinli arabayla yapmaya kalksak 65 litre benzin yakmak gerekir. Tabii oda şanzıman oranları, rampa eğimine göre arabanın maks. gücünü vereceği bantta kalırsa.

    Bugün otomatik şanzıman araç alacak olsam hiç düşünmem ZF ve Aisin'e bakarım. CVT yanlarında hikaye kalır.




  • ben test aracını kullandım, abartılcak bir yalıtım sorunu yok. honda değil, bütün araçlar pahalı. dolar olmuş 3,60. ne yani adamlar türkiyeye özel ucuza verecek halleri yok ya. senin ülkenin yöneticileri dandikse, elin Avrupası, japonu ne yapsın?
  • Fakir BMW si idi önceden Civic şimdi fiyatlar maşallah uçmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    CVT olmasa ben de almam zaten bu aracı. Ama üstteki videoda görünüyor. Araç düz yolda 2000rpm çevirirken, 120km/h hız yapıyor. Yolun eğimi dikleştikçe de oldukça pürüzsüz bir şekilde devir yükseltiyor ve hızını yine koruyor zahmetsiz bir şekilde.

    Tork konvertörlüyü uç örnekler hariç sevmiyorum. Araçta en çok sevdiğim şey pürüzsüzlük. Önceki kasadaki(FB7) hafif bir rampa çıkarken 5. viteste kalıyorsun mesela devir düşük geliyor, gaza basınca 5'te hızlanmakla 4'e düşmek arasında kalıyor ve araç donuklaşıyor. 4. vitese düşünce de devir yüksek geliyor ve yine rahatsız ediyor. CVT'de böyle durumlar söz konusu değil.

    Corolla 1.6 CVT ve Auris 1.6 CVT'yi de performans/sürüş açısından beğenmiştim. Bu manada sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Ani hızlanmalarda, süratle işim de olmaz bu vakitten sonra. Gerektiğinde 90-100'e kadar seri olsun, uzun yolda da rampaları 110-120 ile tırmanabilsin yeter bana.

    Dizele geçmeyi de çok düşündüm ama benim için en ideali LPG. İş almaya gelince dizel ile çevre katili olacakmışım gibi geliyor ve o tarafa yaklaşamıyorum. Nitekim burnu her dizel kokusuyla yandığında söylenen bana, dizel sanıyorum gelmez. Kısmet bakalım. Şimdilik Civic falan almıyorum zaten. Ama yeni araç alacak olsam, 80.000TL'ye alacağım araç sıfır km Civic 1.6 Elegance otomatik.

    Rampa takıntınız varsa dizel araba alın. 3000 devirde 180 civarı hızlarla rampa çıkmak komik geliyor insana. :) Aynı şeyi benzinli arabayla yapmaya kalksak 65 litre benzin yakmak gerekir. Tabii oda şanzıman oranları, rampa eğimine göre arabanın maks. gücünü vereceği bantta kalırsa.

    Bugün otomatik şanzıman araç alacak olsam hiç düşünmem ZF ve Aisin'e bakarım. CVT yanlarında hikaye kalır.

    116d otomatik ZF8 cok guzel evet.

    Ama cevreciyim biraz. Dizel garip geliyor. Benim ihtiyacim 1.4 Turbo LPG. Belki Insignia dusunebilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    Büyük bir merakla beklediğim 1.6 RS CVT aracı test etme şansın oldu. Yeni CVT çift kavramayı aratmayacak bir iş çıkartıyor, motor sesi kabul edilebilir oranlarda özellikle RS donanım isteyenler için bence keyif verici bile olabilir, yalnız lastik sesi inanılmaz derecede rahatsız edici yolun tüm gürültüsü içeriye giriyor. Bu arabayla uzun yol yapsam muhtemel 2 gün kendime gelemem. 109Bin Lira Ankara'da fiyat aldım. Yol gürültüsünü takmayanlara bu paraya performans ve doananım enfes. Bu arada müzik sisteminin ses kalitesinide oldukca arttırmışlar.
  • Adam video sırasında "Sunroof" açıktı demiş.



    Duyduğunuz rüzgar sesi bundan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 civic hb aldım, berbat bir lastik sesi uğultusu var, ön davlumbazlara ve arka bagaja yalıtım yaptırmama rağmen bir şey farketmedi, lastikler 235 45 17 94w michelin. sıfır arabada böyle bir rezalet hiç yaşamamıştım. aldığıma alacağıma pişman oldum. Biraz uzun yol yapınca kulaklarım uğulduyor. Severek aldığım arabamı kimseye tavsiye etmiyorum. Honda türkiye de bir alem , ikidir şikayet formu doldurtuyorlar , arıyan soran yok maalesef...
  • webmaster666 W kullanıcısına yanıt
    sailing240 S kullanıcısına yanıt
    ben hata yapıp 2017 civic hb aldım, 3 saatlik yolda kafamız şişiyor lastik uğultusundan, rezaletin son perdesi..
    @webmaster666
  • Forum kalitesi ciddi anlamda çok düştü son yıllarda. Eskiden buralarda bilen konuşurdu.



    Neyse bende yeni kasa fc5 kullanıcısıyım. Evet yalıtım ihtiyacı var. Ziebart alt yalıtım yaptırıcam ben 1000 liraya. Golf falan demiş bazıları ama 50 55 milyar daha üstüne para istiyorlar yüksek paketli ekonomik bir golf için. Almanda severiz ama kusura bakmayın 55 milyar daha fazla ödenecek bir tarafıda yok golfün. Sınıf değiştirsem e sınıfı binsem öderim ama C+ araba için 160bin lira vermem. 1000 liraya yalıtım yapıp keyfime bakarım her özelliğim ve sağlam bi şanzıman ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç spor olsun diye konfordan kısmışlar. Alındığı gibi ses yalıtımı yapılması şart bu Civiclere. Ben ek fitil fitil attım, yalıtım spreyi sıkıcağım ve yumuşak lastik takacağım. Kimse kusura bakmasın ama gidip buzdolabı golf, benzini su gibi içen astra ve ses konusunda Honda dan da çok ileride olmayan diğer araçları alamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldığın gibi koşup birşeyler yaptırılan bir araba...



    Maşallah.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spor araç
  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    Ucube Civic alacağıma mis gibi özel bir renk Golf alırım. 1000 basar emin ol. Yok sağından ses geliyor fitil alalım, yok solundan ses geliyor sprey sıkalım. Yok üstten ses geliyor köpük mu çeksek. Uğraş dur araç göçsün. Oraya da silikon basarsınız mis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kragen -- 12 Mart 2018; 19:47:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Ucube Civic alacağıma mis gibi özel bir renk Golf alırım. 1000 basar emin ol. Yok sağından ses geliyor fitil alalım, yok solundan ses geliyor sprey sıkalım. Yok üstten ses geliyor köpük mu çeksek. Uğraş dur araç göçsün. Oraya da silikon basarsınız mis.

    araba mı lego oyuncak mı belli değil. sıfır araba aldım diyorsun eksiklerini kendin tamamlıyorsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobil test edenlerin kafasini cok merak ediyorum ballandira ballandira anlatiyorlar sende saniyorsun eskisiyle arada cok fark var sonra hep hayal kirikligi yasiyorsun binip kullaninca yakin zamanda tekrardan focus dizel otomatik honda civic astra test ettim inanin hepsi hayal kirikligi yaratti benim s40 in 80-90 da aldigi sesi 60 ta almaya basliyorlar neyini ovuyorlar bu araclarin anlamadim megane 4 cok ovuluyor onunda testine gidicem yakin zamanda



    Bence 60 c sinifi araclarda yol sesi alma siniri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.