Şimdi Ara

Yeni Clio 29.490TL ile Ekim’de satışa sunuluyor! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
4
Favori
7.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Clio, Renault'nun yeni kimliğinin ve yeni tasarım anlayışının ilk temsilcisi. Renault Tasarım Direktörü Laurens van den Acker, Yeni Clio'yu konsept tasarımı DeZir'den ilham alarak tasarladı. Yeni Renault kimliğini yansıtan büyük Renault logosu DeZir'den sonra ilk defa bir seri üretim modelinde, Yeni Clio'da uygulandı. Yeni Clio ile birlikte segmentinde en zengin ve fabrika çıkışlı en geniş kişiselleştirme imkanı sunuluyor. Müşteri sadece dış görünümde değil, iç ambiyansta da seçimine göre kendi Clio'sunu yaratabiliyor. Yeni Clio'da üstün teknolojik bir mültimedya sistemi yer alıyor. Bu yeni tasarım otomobil, üst segmentelere yaraşır, "Sınıfının en iyisi" olan teknolojik ekipman seviyesine sahip. 7" (18cm) dokunmatik entegre ekran, optimize edilmiş ergonomi ve modern tasarımı ile maksimum konfor ve eğlenceyi birarada sunuyor.

    o R-NAV ile pratik ve kullanışlı dokunmatik ekran navigasyon ve mültimedya sistemi

    o R-LINK ile Yeni Clio bir ilke daha imza atıyor. Araca entegre bu mültimedya tablet, araca ve internete bağlı, TomTom Navigasyon ve sesli komut, 3D Sound by Arkamys üç boyutlu ses sitemi, R-Sound Effect, R-Link store gibi birçok özelliğe sahip. R-Link 2013 yılından itibaren müşterinin beğenisine sunuluyor olacak.

    Yeni Clio ekonomi ve çevreci özellikleri ile dikkat çekiyor. (Dizel'de 93 g CO2 / km ve 3,6 l / 100 km ile benzinli'de 105 g CO2/km ve 4,5 l /100 km ile çok rekabetçi)

    Yeni Clio ile birlikte, segmentinde referans olacak, sürüş keyfi ve yakıt tasarrufunu birarada sunan 2 yeni motor seçeneği bulunuyor. o Energy Tce 90bg: 898cc'lik bu küçük hacimli motor ile Renault, benzinli motor iddiasına geri dönüyor. Renault dünyasında ilk kez kullanılan 3 silindirli bu motor ile pazarda daha önce 1.5 dizel motor ile gerçekleştirdiği devrim gibi bir devrim yapılacak.

    o Energy dCi 90bg: Renault dizel motorlardaki efsanevi gücünü Stop & Start ve 220Nm tork ve 3.6litre gibi çok düşük yakıt tüketimi ile devam ettirmeye hazırlanıyor.

    Yeni Clio, ilk ekipman seviyesinden itibaren segmentinde en donanımlı güvenlik ekipmanlarına sahip: ESP, Hız Regülatörü, Sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları. Yeni değerlendirme standartlarına göre EuroNCAP çarpışma testlerinden 5 yıldız alan yepyeni tasarımıyla Clio, aktif ve pasif güvenlik alanında en yüksek seviyeyi hedefliyor.

    Titizlikle tasarlanan Yeni Clio en zorlu Renault kalite standartlarına uygun olarak Bursa Oyak Renault Fabrikaları'nda ve Fransa'da Flins'de üretiliyor. Clio HB Türkiye'de 10 Ekim 2012 tarihinde 29.490TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. Joy, Touch ve Icon olmak üzere 3 farklı donanım seviyesi ve 2 benzinli, 2 dizel motor seçeneği ile tüketicinin beğenisine sunulacak. Yeni Clio Sport Tourer ise 2013 yılının ilk çeyreğinde pazara sunuluyor olacak.

    Yeni Clio : Yeni Renault tasarımının anlayışının ilk temsilcisi

    Yeni Renault Clio, Tasarım Direktörü Laurens van den Acker tarafından başlatılan Renault tasarım Rönesansı'nı yansıtan ilk seri üretim modeldir. Markanın konsept aracı DeZir'in tarzı ve duygusunu Yeni Clio'nun tasarımına yansıttı.

    "Yeni Renault Clio duygu ve arzuları öne çıkaran bir heykel olarak algılandı. Tıpkı insan vücudunda yer alan kaslar gibi, Yeni Clio'nun sahip olduğu kıvrımlar, DeZir konsept modelinin yansıttığı dinamizmi ifade ediyor. Otomobilde hiçbir şekilde dar veya agresif açılar yer almıyor, onun yerine otomobile dokunma hissi uyandıran kıvrımlar yer alıyor." Laurens van den Acker (Tasarım Direktörü)

    Yeni Renault Clio, parlak siyah bir zemin üzerinde büyük ve dikey Renault logosunu içeren ön tasarımı ile ön plana çıkıyor. Bu özellik, ilk olarak DeZir konsept modelinde göze çarpmıştı. Yeni Clio'da ön tasarım farlar ile daha fazla vurgulanıyor. Farların alt bölümü krom çerçeveler ve LED farlar ile ön plana çıkıyor. Sadece beş kapılı olarak pazara sunulan Yeni Clio, arka yan camlara yakın bir noktada gizlenmiş entegre arka kapı kolları ile birlikte sportif bir görünüme sahip.

    Yeni Renault Clio lansmanından itibaren 8 farklı renkle sunuluyor; DeZir'in renginden esinlenilen Alev Kırmızı dahil, Mistral Mavi, Kehribar Sarı, Bakır Kahve olmak üzere 4 yeni renk var..

    Önceki nesiller ile karşılaştırıldığında Yeni Clio, azaltılan yerden yüksekliği (Clio III'e kıyasla - 45 mm) ile aerodinamizmi iyileştirerek yola oturma hissi arttırıldı.

    Çekicilik ve fonksiyonelliği birleştirme arzusu birçok yerde göze çarpıyor: orta konsol bünyesine uyumlu şekilde intergre edilen mültimedya sistemi, renk çeşitliliği, krom ve parlak siyah dokunuşlar iç mekana sıcak bir hava katıyor.

    Segmentinde en zengin ve fabrika çıkışlı en geniş kişiselleştirme

    Yeni Renault Clio, müşterilerine kendi Clio'larını seçme imkanı sunuyor. Müşteri, üretimden itibaren sipariş edeceği bu kişiselleştirme seçeneği ile iç ve dış tasarımda farklılık yaratabiliyor. Trendy, Sport ve Elegant olmak üzere 3 farklı dizayn tercih edilebiliyor.

    Krom veya farklı renklerle 5 dış dekor seçeneği sunan kişiselleştirme seçenekleri, 3 tavan stikeri, 16" jantlarda 2 renkli jant ve 17" jantlarda 4 renkli jant içeriyor. İç mekan tasarımında ise ön panelin rengini döşeme ve kapı panoları ile uyumlu hale getirmek için 4 iç ambiyans içeriyor. Kişiye özel üretim imkanı sağlayan bu özel seçimde fabrikada üretimden itibaren kaliteyi garanti ediyor.

    http: //clio.renault.com/ sitesinde ziyaretçiler ideal Yeni Clio'larını oluşturabilirler ve görüntüleyebiliyorlar.

    Üstün teknolojik bir mültimedya sistemi

    Yenilikçilik ilkesine bağlı kalan Yeni Renault Clio,segmentinin standartlarını yeniden tanımlıyor. Yeni Renault Clio ile tamamen yeni bir mültimedya teknolojisi sunuluyor. Torpido paneli üzerindeki orta konsola entegre 7" (18 cm) dokunmatik ekranı ile Renault R- NAV sistemi temel ihtiyaçları karşılıyor. Yeni Clio'da tüm seviyelerde USB bağlantısı ve eller serbest telefon etmek için Bluetooth® fonksiyonlu radyo mevcut. Bu yepyeni tasarımda segmentinde daha önce görülmemiş Renault Bass Reflex sistemi ile ses kalitesine özen gösteriliyor. Bu sistem sadece 3 litrelik hacmiyle 30 litrelik subwooferlerin ses volümü ve dinleme konforunu yaratabiliyor.

    Direksiyon simidine entegre radyo kumandaları (1982, R11 Electronic) ve araç içi navigasyon gibi (1994, Safrane) yeniliklerle birlikte seri üretim pazarına eller serbest kart sistemi (2001'de) ve yüksek çözünürlüklü ekrana sahip GPS navigasyonu (2009'da Clio için satış fiyatı €490 olan Carminat TomTom®) getiren ve Clio için Carminat TomTom® LIVE navigasyonu sunan Renault, bütün bu yeniliklere Renault R-Link ile devam ediyor.

    Yeni Clio'da opsiyon olarak sunulan Renault R-Link, aşağıdaki özellikleriyle otomobil ile dış dünya arasında bir köprü görevi görüyor:

    Yedi inçlik (18cm) dokunmatik ekran. Sesli kumanda ve pazarda bir ilk olarak kullanıcı tarafından, gözlerini yoldan ayırmadan, temel işlevlere güvenli ve basit erişim için kişiselleştirilebilen ana sayfa.

    TomTom® navigasyon. Navigasyon sayesinde seyahat süreleri ve yakıt tüketimi azalıyor.

    Diğer faydalarının yanı sıra aracın kendi elektronik sistemi ile sağlanan bağlantı ileri eko-sürüş fonksiyonlarına (Driving eco²) erişimi mümkün kılarak sürücü davranışlarının analiz edilmesini ve yakıt tüketiminin azaltılmasını sağlıyor.

    Bir otomobil içim ilk uygulama mağazası olan Renault R-Link Store sayesinde kullanıcılar çok kapsamlı ve çeşitli uygulamaları otomobillerinden görüp indirebiliyor.

    R-Link 2013 yılından itibaren müşterinin beğenisine sunuluyor olacak.

    Yeni Clio ile 2 yeni motor seçeneği

    Yeni Clio ile birlikte segmentinde referans olacak, sürüş keyfi ve yakıt tasarrufunu birarada sunan iki yeni motor seçeneği bulunuyor. Yeni Clio, yeni benzinli ve dizel motorlar ve ekonomik sürüş yardım sistemleri sayesinde rekor tüketim ve sürüş keyfini birarada sunuyor.

    o Energy Tce 90bg: Yeni Renault Clio yeni 3 silindirli turbo Energy TCe 90 motorunun sunulduğu ilk model oldu. Bu yepyeni motor seçeneği benzinli Energy motor TCe 90, 898 cm3 hacimli, Stop & Start donanımlı, 5 250 d/d devirde 90 beygirlik bir güç, 2 500 d/d'da 135 Nm tork, 4,5 l / 100 km tüketim ve 105 g CO2 / km emisyon değerleri sergiliyor.

    o Energy dCi 90bg: Dizel motor seçeneklerinde ise, kendini kanıtlamış 1.5dCi 75 motorun yanında Energy ailesi 1.5 dCi motorun 90 beygirlik Stop & Start donanımlı yeni versiyonu ile genişledi.

    1,5 litrelik dört silindirli motor 1 750 d/d'dan itibaren 220 Nm tork üretiyor; bu rakam mevcut dCi 90'a göre 20 Nm kazanç anlamına geliyor;

    4000 d/d'da 90 beygirlik bir güç; Yine Renault eco2 imzası taşıyan uzun şanzıman dişli oranlı bir optimize versiyon ise 100 km'de sadece 3,6 litre yakıt tüketiyor ve emisyonları 93 g CO2 / km ile sınırlı.

    Yeni Clio'nun diğer motor seçenekleri ise benzinli 1.2L 16V 75bg ve 1.5dCi 75bg dizel.

    EDC vites kutusu ise Clio'da 2013 yılının ilk yarısında pazara sunuluyor olacak.

    Renault eco², Co2 salımını düşürmeye yönelik bir imza Yeni Renault Clio'da sürücünün tüketimini ve CO2 salımını düşürmesine yardımcı olmak için bir dizi etkin çözüm de sunuluyor. Sadece bir butona basarak etkinleştirilebilen ECO sürüş modu, aracın performansını değiştirerek tüketimi %10'a kadar düşürebiliyor.

    Renault 2007 yılından beri Renault eco² imzası taşıyan otomobiller üretiyor ve satıyor.

    Son derece düşük emisyon seviyeleri nedeniyle, Yeni Renault Clio'nun benzinli TCe 90 ve Diesel dCi 75 ve dCi 90 motorları eco² imzasını hak ediyorlar.

    Segmentinde en donanımlı güvenlik ekipmanları

    İlk donanım seviyesinden itibaren segmentinin en donanımlı güvenlik donanımlarına sahip Yeni Clio'da ESP, Hız Regülatörü / Limitörü, Emniyet Kemeri İkaz Sistemi, Sürücü, yolcu ve baş / göğüs hava yastıkları bulunuyor.

    Yokuşta kalkış yardımı (Hill Holder),ASR, ABS ve AFU diğer güvenlik donanımları arasında yer alıyor.

    Renault, Yeni Clio ile pasif ve aktif emniyet konusunda çok yüksek seviyede bir kalite seçimi yaptı. Yeni Clio yeni değerlendirme standartlarına göre EuroNCAP'tan 5 yıldız olan en yüksek puanı elde etti.

    Yeni Renault Clio'da artık anahtar yok. Bütün versiyonlarda Renault kart sistemi, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi elektrikli ve buğu çözücülü dikiz aynaları ve yine elektrikli ön camlar standart olarak bulunuyor.

    Bazı versiyonlarda iç mekanda hava kirliliğine karşı kömür polen filtreli otomatik klima ve kirli hava sensörü bulunuyor. Filtreler küçük partiküllerin (polen, toz, parçacık) ile zehirli gazların girişini azaltıyorlar. Ayrıca Yeni Clio'da R-Link ile geri görüş kamerası kullanılmaya başlandı.

    «Büyüklerde ne varsa » Clio'da da var

    Pasif güvenlik konusunda iddialı olan Yeni Clio'da yetişkinlerin korunması için ön hava yastıkları, kafa/göğüs yan hava yastıkları, darbe tespiti için basınç sensörü, ön gergili ve şarj limitörlü emniyet kemerleri (ön koltuklar), « boyun zedelenmesini » önleyen kafalıklar gibi güvenlik donanımları mevcut. Çocuk korumasına yönelik olarak 3 noktalı Isofix koltuk sabitlemeleri (1 ön + 2 arka yanda) ve kemerlerin sabitlenmesinde 4 konum yer alıyor. Yaya güvenliği için ise Yeni Clio tasarımından itibaren çarpma durumunda özellikle bacaklar, kalça ve kafa yaralanmaların en aza indirilmesine bağlı ihtiyaçları içerdi.

    Aktif güvenlik ekipmanları arasında ise standart olarak sunulan ABS, ESP ve AFU ayrıca tüm yolcular için emniyet kemeri takma ikazı, tüm versiyonlarda bulunan hız limitörü ve regülatörü, diğer taraftan opsiyonel olarak sunulacak geri görüş kamerası bulunuyor.

    Müşteri beklentilerine cevap veren uygun kullanım maliyetleri açısından Yeni Clio, son derece rekabetçi.

    Doğuşundan beri «büyüklerde ne varsa » Clio'da da var. Yeni Renault Clio, Cilo III'te kullanılan Renault-Nissan İttifakı'nın B platformunu devraldı. Eşsiz konfor, iç mekan genişliği ve akustik özellikleri sergiliyor. Daha da kullanışlı hale gelen Clio öncüsüne göre 100 kg'a kadar da hafifletildi.

    Yeni Clio'nun yürüyen aksamı yönlendirme hassasiyeti ile ses ve titreşim yalıtımı özelliklerini bir araya getiriyor. Uzun dingil mesafesi 2,589 m (+14 mm) ve genişletilmiş tekerlek izleri (+34 ila 36 mm) aracın dengesini ve sürüş dinamiklerinin etkinliğini arttırıyor.

    MacPherson tipi ön takım üstün yol tutuşu ve konfor sağlıyor.

    Clio III'e nazaran 34 ila 36 mm genişletilen tekerlek izi ve alçaltılan ağırlık merkezi otomobilin sürüş özelliklerini daha da iyileştiriyor. Kabin genişliği ve sürücü koltuğunun 70 mm gibi sıra dışı bir genlikte yükseklik ayarı Yeni Clio'nun sürücü ve yolcularının konforuna gösterdiği özeni kanıtlıyor. Sürücü aynı zamanda yükseklik ve derinlik ayarlı bir direksiyon simidinden yararlanıyor. Bagajlar ise Clio III'e göre 12 dm3 artışla 300 dm3 hacminde geniş bir bagajda seyahat ediyorlar (VDA standardı).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haberler.com dan alintidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESP, 4 hava yastığı ve hız sabitleyici gibi özellikler baz donanımda bile standart ise, ki öyle görünüyor, 29400 TL'lik başlangıç fiyatı gayet iyi.

    37-38 civarına dolu bir dizel modeli alınabilir diye düşünüyorum.
  • 40 bine donanımlı bir clio alınır iç mekanı oldukça güzel en azından 208 e göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baslangic fiyati biraz yuksek ama

    Fiyatlar bir aciklansin tam

    Başlangıç fiyatı yüksek mi ?

    Bütün b sınıfı araçların başlangıç fiyatı aynı nerdeyse.

    Simdi face grupta konum var biliyorsun

    Mck nickli arkadasla sik sik konusuyoruz

    Dedikleri gibi klima yoksa yuksek anill

    Ben olacagini dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baslangic fiyati biraz yuksek ama

    Fiyatlar bir aciklansin tam

    Başlangıç fiyatı yüksek mi ?

    Bütün b sınıfı araçların başlangıç fiyatı aynı nerdeyse.

    Simdi face grupta konum var biliyorsun

    Mck nickli arkadasla sik sik konusuyoruz

    Dedikleri gibi klima yoksa yuksek anill

    Ben olacagini dusunuyorum



    ESP olup klima olmaması gibi bir durum olabilir mi Cihan, sene 2012.

    Donanım fakiri Polo'nun baz versiyonunda bile standart klima, böyle bir pazarlama hatası yapmaz Renault.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baslangic fiyati biraz yuksek ama

    Fiyatlar bir aciklansin tam

    Başlangıç fiyatı yüksek mi ?

    Bütün b sınıfı araçların başlangıç fiyatı aynı nerdeyse.

    Simdi face grupta konum var biliyorsun

    Mck nickli arkadasla sik sik konusuyoruz

    Dedikleri gibi klima yoksa yuksek anill

    Ben olacagini dusunuyorum



    ESP olup klima olmaması gibi bir durum olabilir mi Cihan, sene 2012.

    Donanım fakiri Polo'nun baz versiyonunda bile standart klima, böyle bir pazarlama hatası yapmaz Renault.

    Abi link verdim orada yaziyor

    2-3 sitede okudum bilgi bu

    Bencede sacma hep birlikte gorucez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baslangic fiyati biraz yuksek ama

    Fiyatlar bir aciklansin tam

    Başlangıç fiyatı yüksek mi ?

    Bütün b sınıfı araçların başlangıç fiyatı aynı nerdeyse.

    Simdi face grupta konum var biliyorsun

    Mck nickli arkadasla sik sik konusuyoruz

    Dedikleri gibi klima yoksa yuksek anill

    Ben olacagini dusunuyorum



    klima olmama gibi bi durum olamaz bence. Renö böyle bişey yaparsa , kendi kendini bitirir.

    Ayrıca esp olup klima olmaması ayrı bi saçmalı olur.

    En baz donanımda klima olur kesin ama esp olacağını zannetmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baslangic fiyati biraz yuksek ama

    Fiyatlar bir aciklansin tam

    Başlangıç fiyatı yüksek mi ?

    Bütün b sınıfı araçların başlangıç fiyatı aynı nerdeyse.

    Simdi face grupta konum var biliyorsun

    Mck nickli arkadasla sik sik konusuyoruz

    Dedikleri gibi klima yoksa yuksek anill

    Ben olacagini dusunuyorum



    klima olmama gibi bi durum olamaz bence. Renö böyle bişey yaparsa , kendi kendini bitirir.

    Ayrıca esp olup klima olmaması ayrı bi saçmalı olur.

    En baz donanımda klima olur kesin ama esp olacağını zannetmiyorum.

    Esp standart diye biliyirum

    Ayrica full pakette cam tavanda var

    Start stop var

    En dolusu cok dolu

    Bu arada o ilandaki jazz'i adam 39.750 birakti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Baslangic fiyati biraz yuksek ama

    Fiyatlar bir aciklansin tam

    Başlangıç fiyatı yüksek mi ?

    Bütün b sınıfı araçların başlangıç fiyatı aynı nerdeyse.

    Simdi face grupta konum var biliyorsun

    Mck nickli arkadasla sik sik konusuyoruz

    Dedikleri gibi klima yoksa yuksek anill

    Ben olacagini dusunuyorum



    ESP olup klima olmaması gibi bir durum olabilir mi Cihan, sene 2012.

    Donanım fakiri Polo'nun baz versiyonunda bile standart klima, böyle bir pazarlama hatası yapmaz Renault.

    Abi link verdim orada yaziyor

    2-3 sitede okudum bilgi bu

    Bencede sacma hep birlikte gorucez



    Linki gördüm de mantıksız ötesi, daha lansmanı yapılmayan otomobilde spekülasyon her zaman fazladır ancak klima olmayacak yazmak komiklik.

    ESP yok deseler anlarım baz donanım için ama klima olmaması gibi bir durum olamaz, bu çok net.

    Umarım ESP de olur baz versiyonda.




  • laguna satıp clio alıcaz galiba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Yeni clionun 2 parçasınıda ben kontrol ediyorum.Gözünüzü seveyim kalitesine laf etmeyin

    İpucu versen abi


    Klima konusunda ise bazı ülkelere klimasız modeller gidiyor bize gelmez merak etmeyin.
  • heryerde göreceğiz bnu
  • Chevrolet Aveo'dan sonra forumda Yeni Clio'nun çok ses getireceğini düşünüyorum.

    Arabanın kasası oldukça güzel olmuş, B segmetinin en şık araçlarından birisi olacak gibi. Renault, Türkiye şartlarında en alınası markalardan birisi, güzel bir fiyat politikası ile güzel satışlar elde edeceğini düşünüyorum.

    ESP'nin standart olması zor ama olursak gerçekten güzel olur.





  • Bu versiyonu sevdim. Etkileyici duruyor. Arkadaşların da dedikleri gibi ESP baz donanımda standart gelirse çok iyi olur.
  • R-Link 2013 yılından itibaren müşterinin beğenisine sunuluyor olacak.
    İşte bu olmadı
    Aracı begendim ama o el freni ne oyle hic estetik degil kamyon el freni gibi acaba opsiyon listesinde elektronik park freni var mıdır ?
  • Renault'yu tanıyorsam başlangıç modeli 1.2 atmosferik olur,

    0.9 tce'yi getirmezler, 1.5 dci'a mahkum ederler, ona da 7 bin fiyat çekerler.
  • bu araç 29bin mi? e süper. eski kasalara uçuk fiyat çeken akıllılar fiyat güncellemeye başlasın bence.
  • araç gerçekten çok başarılı duruyor ama büyük konuşmak için erken diye düşünüyorum. renault çıkardığı her yeni kasada eskisine nazaran çağ atlamış olarak piyasaya çıkıyor dolayısı ile benden yeni kasadan çok umutluyum, umarım güzel bir fiyatla piyasaya sunarlar.
  • Eğer güçlü benzinli motor gelmezse çok üzülürüm aylardır 1.2 120/1.6 160 gelicek diye heyecanlanıyordum
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.