Şimdi Ara

YENİ CLİO 4 ANA KONU (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
766
Cevap
13
Favori
55.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Vallahi bizim millet ne istedigini ne yaptigini biliyorsa ben ne olayim

    Adamlar tasarimi on numara bir arac yapmis, 29 bin TL'lik baz versiyonda bile bi dolu donanim var, 3.5 lt yakan motorlari var. Dizeli full'u olsun desen o da 10 bin TL fazla sadece. Daha ne olsun? Neymis arka camlar manuelmis kulp takicak ya bulmus kulpunu. Cok lazimdi arkada otomatik cam. Arabada ESP standart daha ne olsun. Yemisim arka camini, arka cam hic acilmasa ne olur?

    Yok arkadas sizin gibi musteriye Dogus mustahak, 70 bin TL'lik Jetta'yla, 40 bin TL'lik bombos Polo'da mustahak. Gidin siz Dogus'ta siraya yazilin.

    Akli olan adam bu Clio'yu alir.


    Sonunda biri çıkıp aklı başında birşeyler yazmış.
    Ben kendi açımdan Otomatik Vites eksiği dışında bir eksik göremedim, olsa gider en üst versiyonunu alır bir de ekstra donanım koyarım. Arka camı kim, kaç kere açacak?




  • arka cam otomatikmiş değilmiş değilde benim içimde ukte kalan konu ekran arkadaşlar.RNAV denilen navigasyonlu ekran daha sonra RLİNK olarak gelecekmiş.avrupadaki sitesindede hep RLİNK var.RLİNK sesli komut sistemli internete girebilen ve uygulama indirilebilen çok daha geniş bir sistem.bu konu hakkında bilgi ve görüşleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.bir yerde opsiyonel olacak diye okumuştum ama sırf bunun için beklemeye değermi sizce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    arka cam otomatikmiş değilmiş değilde benim içimde ukte kalan konu ekran arkadaşlar.RNAV denilen navigasyonlu ekran daha sonra RLİNK olarak gelecekmiş.avrupadaki sitesindede hep RLİNK var.RLİNK sesli komut sistemli internete girebilen ve uygulama indirilebilen çok daha geniş bir sistem.bu konu hakkında bilgi ve görüşleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.bir yerde opsiyonel olacak diye okumuştum ama sırf bunun için beklemeye değermi sizce

    Bu rlink_ rnav hiç ilgimi çekmiyor.
    Piyasadan alacağınız 7inc200_300liralik tabletlerde internete giriyor.navigasyonu var...
    Zaten orta konsolun hoşuma gitmedi.gomulu olsa daha güzel olabilirdi.tabii önce canlı kanlı görmek gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz tartışa duralım , Kuzey Güney'in bu haftaki fragmanında Clio 4 yollarda gs braga maçı öncesi tesadüfen yakaladım tv de.







  • "VW borazanı" olarak da ün saşmış Auto Bild'a ait Auto SHOW dergisi bu haftaki sayısında bu araçla ilgili son derece kötü niyetli bir yazı kaleme almış.

    Yazı "Tamamen yenilenen Clio'nun, Renault'yu düzlüğe çıkarması bekleniyor. İlk sürüş izlenimimiz bunun mümkün olup olmadığını gösterecek. " şeklindeki bir cümleyle başlamış. Gören de Renault büyük batağın içinde, iflasını vermeden önce son bir umut diye bu arabayı çıkardı sanar. Hani başarı kesin de değil. Auto Show'un parmaklarının ucundasın Renault ona göre.

    Aynı derginin Golf 7 değerlendirmesinde "Krom çerçeveler ve piyano boyalı yüzeyler Golf'ün ağırbaşlı iç mekan havasında küçük ışıltılara neden oluyor." şeklinde bir ifade kullanılmışken; Clio 4 değerlendirmesinde "krom ve piyano boyalı 'süsler' tüm Clio'ların standart donanımındayer alacak." şeklinde bir ifade kullanılmış. İki farklı marka araçtaki aynı şeyleri değerlendirirken kullanılan ifade farklılığına bakın. O kaplamalar Golf'ün iç mekanında ışıltıyken, Clio'nun iç mekanında sadece süs.

    Clio değerlendirmesinin güvenlik ekipmanlarından bahsedilen kısmında esas bombayı patlatmış Renault aleyhtarı dergi ve "Clio'da çok fazla elektronik yardımcı aramamak gerekiyor: Kör nokta uyarısı, şerit takip asistanı, şehir içi otomatik acil fren sistemi, gibi ileri teknoloji ürünü donanımlar bulunmuyor." şeklinde sinir bozucu bir ifade kullanmışlar. Yani bu sistemler rakiplerinin artık baz donanımlılarında bile standart ama Renault opsiyon bile koymmaış bunları. Yazıklar olsun ve Renault.

    Değerlendirmenin sonucunda Clio hakkında eksi olarak değerlendirdikleri şey güvenlik donanımı konusunda eksiklikleri. 6 hava yastığı, ABS, ASR, ESP, gündüz ledi, Fren Destek Sistemi gibi temel güvenlik donanımların tamamını standart olarak sunan Clio bu açıdan rakiplerinden çok geride. Haklısın Auto Bild.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    "VW borazanı" olarak da ün saşmış Auto Bild'a ait Auto SHOW dergisi bu haftaki sayısında bu araçla ilgili son derece kötü niyetli bir yazı kaleme almış.

    Yazı "Tamamen yenilenen Clio'nun, Renault'yu düzlüğe çıkarması bekleniyor. İlk sürüş izlenimimiz bunun mümkün olup olmadığını gösterecek. " şeklindeki bir cümleyle başlamış. Gören de Renault büyük batağın içinde, iflasını vermeden önce son bir umut diye bu arabayı çıkardı sanar. Hani başarı kesin de değil. Auto Show'un parmaklarının ucundasın Renault ona göre.

    Aynı derginin Golf 7 değerlendirmesinde "Krom çerçeveler ve piyano boyalı yüzeyler Golf'ün ağırbaşlı iç mekan havasında küçük ışıltılara neden oluyor." şeklinde bir ifade kullanılmışken; Clio 4 değerlendirmesinde "krom ve piyano boyalı 'süsler' tüm Clio'ların standart donanımındayer alacak." şeklinde bir ifade kullanılmış. İki farklı marka araçtaki aynı şeyleri değerlendirirken kullanılan ifade farklılığına bakın. O kaplamalar Golf'ün iç mekanında ışıltıyken, Clio'nun iç mekanında sadece süs.

    Clio değerlendirmesinin güvenlik ekipmanlarından bahsedilen kısmında esas bombayı patlatmış Renault aleyhtarı dergi ve "Clio'da çok fazla elektronik yardımcı aramamak gerekiyor: Kör nokta uyarısı, şerit takip asistanı, şehir içi otomatik acil fren sistemi, gibi ileri teknoloji ürünü donanımlar bulunmuyor." şeklinde sinir bozucu bir ifade kullanmışlar. Yani bu sistemler rakiplerinin artık baz donanımlılarında bile standart ama Renault opsiyon bile koymmaış bunları. Yazıklar olsun ve Renault.

    Değerlendirmenin sonucunda Clio hakkında eksi olarak değerlendirdikleri şey güvenlik donanımı konusunda eksiklikleri. 6 hava yastığı, ABS, ASR, ESP, gündüz ledi, Fren Destek Sistemi gibi temel güvenlik donanımların tamamını standart olarak sunan Clio bu açıdan rakiplerinden çok geride. Haklısın Auto Bild.

    Bu dergileri para verip okuyan kaç kişi var gerçekten çok merak ediyorum Renault TR kaale bile almıyordur eminim ki alıcı kitlesinin %0.1'inin bile dergi incelemesi okuduğunu sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    "VW borazanı" olarak da ün saşmış Auto Bild'a ait Auto SHOW dergisi bu haftaki sayısında bu araçla ilgili son derece kötü niyetli bir yazı kaleme almış.

    Yazı "Tamamen yenilenen Clio'nun, Renault'yu düzlüğe çıkarması bekleniyor. İlk sürüş izlenimimiz bunun mümkün olup olmadığını gösterecek. " şeklindeki bir cümleyle başlamış. Gören de Renault büyük batağın içinde, iflasını vermeden önce son bir umut diye bu arabayı çıkardı sanar. Hani başarı kesin de değil. Auto Show'un parmaklarının ucundasın Renault ona göre.

    Aynı derginin Golf 7 değerlendirmesinde "Krom çerçeveler ve piyano boyalı yüzeyler Golf'ün ağırbaşlı iç mekan havasında küçük ışıltılara neden oluyor." şeklinde bir ifade kullanılmışken; Clio 4 değerlendirmesinde "krom ve piyano boyalı 'süsler' tüm Clio'ların standart donanımındayer alacak." şeklinde bir ifade kullanılmış. İki farklı marka araçtaki aynı şeyleri değerlendirirken kullanılan ifade farklılığına bakın. O kaplamalar Golf'ün iç mekanında ışıltıyken, Clio'nun iç mekanında sadece süs.

    Clio değerlendirmesinin güvenlik ekipmanlarından bahsedilen kısmında esas bombayı patlatmış Renault aleyhtarı dergi ve "Clio'da çok fazla elektronik yardımcı aramamak gerekiyor: Kör nokta uyarısı, şerit takip asistanı, şehir içi otomatik acil fren sistemi, gibi ileri teknoloji ürünü donanımlar bulunmuyor." şeklinde sinir bozucu bir ifade kullanmışlar. Yani bu sistemler rakiplerinin artık baz donanımlılarında bile standart ama Renault opsiyon bile koymmaış bunları. Yazıklar olsun ve Renault.

    Değerlendirmenin sonucunda Clio hakkında eksi olarak değerlendirdikleri şey güvenlik donanımı konusunda eksiklikleri. 6 hava yastığı, ABS, ASR, ESP, gündüz ledi, Fren Destek Sistemi gibi temel güvenlik donanımların tamamını standart olarak sunan Clio bu açıdan rakiplerinden çok geride. Haklısın Auto Bild.

    Taymcım bu yazdıkların bu hafta dergi satıştan kalktıktan sonra fotolarla destekli ayrı bir konu olarak açılmayı hakediyor.




  • Tam doğru bir karşılaştırma olmasada,1.2 benzinli , 1.5 dci dan sonra bana zulüm gibi gelmişti.alışmışım dizelden ibrenin hareket etmemesine, benzinde ibrenin inişini izleyince başımdan aşağı kaynar sular dökülüyordu.arabada gitmek bilmiyordu tabi.az kaçar çok yakar motordu tam.beklentiye göre değişir ama az tüketim ve yüksek performans beklememek lazım 1.2 motordan bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pharheke -- 2 Ekim 2012; 23:36:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    "VW borazanı" olarak da ün saşmış Auto Bild'a ait Auto SHOW dergisi bu haftaki sayısında bu araçla ilgili son derece kötü niyetli bir yazı kaleme almış.

    Yazı "Tamamen yenilenen Clio'nun, Renault'yu düzlüğe çıkarması bekleniyor. İlk sürüş izlenimimiz bunun mümkün olup olmadığını gösterecek. " şeklindeki bir cümleyle başlamış. Gören de Renault büyük batağın içinde, iflasını vermeden önce son bir umut diye bu arabayı çıkardı sanar. Hani başarı kesin de değil. Auto Show'un parmaklarının ucundasın Renault ona göre.

    Aynı derginin Golf 7 değerlendirmesinde "Krom çerçeveler ve piyano boyalı yüzeyler Golf'ün ağırbaşlı iç mekan havasında küçük ışıltılara neden oluyor." şeklinde bir ifade kullanılmışken; Clio 4 değerlendirmesinde "krom ve piyano boyalı 'süsler' tüm Clio'ların standart donanımındayer alacak." şeklinde bir ifade kullanılmış. İki farklı marka araçtaki aynı şeyleri değerlendirirken kullanılan ifade farklılığına bakın. O kaplamalar Golf'ün iç mekanında ışıltıyken, Clio'nun iç mekanında sadece süs.

    Clio değerlendirmesinin güvenlik ekipmanlarından bahsedilen kısmında esas bombayı patlatmış Renault aleyhtarı dergi ve "Clio'da çok fazla elektronik yardımcı aramamak gerekiyor: Kör nokta uyarısı, şerit takip asistanı, şehir içi otomatik acil fren sistemi, gibi ileri teknoloji ürünü donanımlar bulunmuyor." şeklinde sinir bozucu bir ifade kullanmışlar. Yani bu sistemler rakiplerinin artık baz donanımlılarında bile standart ama Renault opsiyon bile koymmaış bunları. Yazıklar olsun ve Renault.

    Değerlendirmenin sonucunda Clio hakkında eksi olarak değerlendirdikleri şey güvenlik donanımı konusunda eksiklikleri. 6 hava yastığı, ABS, ASR, ESP, gündüz ledi, Fren Destek Sistemi gibi temel güvenlik donanımların tamamını standart olarak sunan Clio bu açıdan rakiplerinden çok geride. Haklısın Auto Bild.

    Eline saglik utku

    Poloda 2 hava yastigi var

    Yeni clioda esp standart bundan hic bahsetmemisler

    Otomatik poloda bile esp hill holder yok be

    Vicdansizlik bu olsa gerek bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    "VW borazanı" olarak da ün saşmış Auto Bild'a ait Auto SHOW dergisi bu haftaki sayısında bu araçla ilgili son derece kötü niyetli bir yazı kaleme almış.

    Yazı "Tamamen yenilenen Clio'nun, Renault'yu düzlüğe çıkarması bekleniyor. İlk sürüş izlenimimiz bunun mümkün olup olmadığını gösterecek. " şeklindeki bir cümleyle başlamış. Gören de Renault büyük batağın içinde, iflasını vermeden önce son bir umut diye bu arabayı çıkardı sanar. Hani başarı kesin de değil. Auto Show'un parmaklarının ucundasın Renault ona göre.

    Aynı derginin Golf 7 değerlendirmesinde "Krom çerçeveler ve piyano boyalı yüzeyler Golf'ün ağırbaşlı iç mekan havasında küçük ışıltılara neden oluyor." şeklinde bir ifade kullanılmışken; Clio 4 değerlendirmesinde "krom ve piyano boyalı 'süsler' tüm Clio'ların standart donanımındayer alacak." şeklinde bir ifade kullanılmış. İki farklı marka araçtaki aynı şeyleri değerlendirirken kullanılan ifade farklılığına bakın. O kaplamalar Golf'ün iç mekanında ışıltıyken, Clio'nun iç mekanında sadece süs.

    Clio değerlendirmesinin güvenlik ekipmanlarından bahsedilen kısmında esas bombayı patlatmış Renault aleyhtarı dergi ve "Clio'da çok fazla elektronik yardımcı aramamak gerekiyor: Kör nokta uyarısı, şerit takip asistanı, şehir içi otomatik acil fren sistemi, gibi ileri teknoloji ürünü donanımlar bulunmuyor." şeklinde sinir bozucu bir ifade kullanmışlar. Yani bu sistemler rakiplerinin artık baz donanımlılarında bile standart ama Renault opsiyon bile koymmaış bunları. Yazıklar olsun ve Renault.

    Değerlendirmenin sonucunda Clio hakkında eksi olarak değerlendirdikleri şey güvenlik donanımı konusunda eksiklikleri. 6 hava yastığı, ABS, ASR, ESP, gündüz ledi, Fren Destek Sistemi gibi temel güvenlik donanımların tamamını standart olarak sunan Clio bu açıdan rakiplerinden çok geride. Haklısın Auto Bild.

    Renault' nun ülkemizdeki imajı ne olursa olsun Avrupa'da özellikle A,B ,C segmentinde her zaman iddialı bir marka olmuştur. B - segmentinde Clio ise Avrupa'da çoğunlukla ilk 5'e girer ve zirveyi zorlayabilecek nadir otomobillerdendir. Böyle bir tasarım , bir çok kişiselleştirme seçeneği ve VW'e direkt rakip turbo beslemeli motorlar düşünüldüğünde Clio 'nun azılı rakip olarak yerin dibine sokulması normaldir. Yinede milliyetçi almanlar dışında pek etkili olabileceklerini düşünmüyorum. Clio piyasaya çıktıktan sonra satış adedi olarak muhtemelen B- segmentinde liderliğe oynar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    "VW borazanı" olarak da ün saşmış Auto Bild'a ait Auto SHOW dergisi bu haftaki sayısında bu araçla ilgili son derece kötü niyetli bir yazı kaleme almış.

    Yazı "Tamamen yenilenen Clio'nun, Renault'yu düzlüğe çıkarması bekleniyor. İlk sürüş izlenimimiz bunun mümkün olup olmadığını gösterecek. " şeklindeki bir cümleyle başlamış. Gören de Renault büyük batağın içinde, iflasını vermeden önce son bir umut diye bu arabayı çıkardı sanar. Hani başarı kesin de değil. Auto Show'un parmaklarının ucundasın Renault ona göre.

    Aynı derginin Golf 7 değerlendirmesinde "Krom çerçeveler ve piyano boyalı yüzeyler Golf'ün ağırbaşlı iç mekan havasında küçük ışıltılara neden oluyor." şeklinde bir ifade kullanılmışken; Clio 4 değerlendirmesinde "krom ve piyano boyalı 'süsler' tüm Clio'ların standart donanımındayer alacak." şeklinde bir ifade kullanılmış. İki farklı marka araçtaki aynı şeyleri değerlendirirken kullanılan ifade farklılığına bakın. O kaplamalar Golf'ün iç mekanında ışıltıyken, Clio'nun iç mekanında sadece süs.

    Clio değerlendirmesinin güvenlik ekipmanlarından bahsedilen kısmında esas bombayı patlatmış Renault aleyhtarı dergi ve "Clio'da çok fazla elektronik yardımcı aramamak gerekiyor: Kör nokta uyarısı, şerit takip asistanı, şehir içi otomatik acil fren sistemi, gibi ileri teknoloji ürünü donanımlar bulunmuyor." şeklinde sinir bozucu bir ifade kullanmışlar. Yani bu sistemler rakiplerinin artık baz donanımlılarında bile standart ama Renault opsiyon bile koymmaış bunları. Yazıklar olsun ve Renault.

    Değerlendirmenin sonucunda Clio hakkında eksi olarak değerlendirdikleri şey güvenlik donanımı konusunda eksiklikleri. 6 hava yastığı, ABS, ASR, ESP, gündüz ledi, Fren Destek Sistemi gibi temel güvenlik donanımların tamamını standart olarak sunan Clio bu açıdan rakiplerinden çok geride. Haklısın Auto Bild.

    Eline saglik utku

    Poloda 2 hava yastigi var

    Yeni clioda esp standart bundan hic bahsetmemisler

    Otomatik poloda bile esp hill holder yok be

    Vicdansizlik bu olsa gerek bence

    Bu dergilerin VW'ni övmek için yaptıklarını yazsam roman olur Cihancım.

    Yıllardır aldığım dergilerin çoğu hala bende.

    Ama çok vaktimi alır.


    Bir de kim uğraşacak diyorum.

    Ülke parçalanmanın eşiğine geldi.

    Hergün tazecik fidanlar soluyor üçer beşer.

    Biz nelerle uğraşıyoruz forumda.


    Canım sıkılıyor Cihancım.

    Hem de çok.

    Offf ki ne offff!!!




  • ben en çok neden hala 1.6 dci megane GT ile malum markanında olduğu karşılaştıma testinin olmadığını merak ediyorum
    sanırım nasıl bir yöntemle performansı yerlerde sürünen malum markanın aracını performans konusunda da iyi ilan etsek diye düşünüyorlar

    en son malum derginini almanya kısmında(auto bild) Megane RS ile astra opc karşılaştırılmış

    ilk ifade aynen bu:
    Testten önce hiç kimse Megane RS'in Astra OPC karşısında başarılı olabileceğine inanmıyor(ki aklı başında herkes Megane RS'in favori olduğunu bilir)

    sonra değerlendirmeler gelmiş artık kendilerini zorlasalar bile bazı şeyleri itiraf etmek zorunda kalmışlar
    Megane RS virajları pergel hassasiyetiyle dönüyor, performansı rakibinden -kağıt üzerinde- güçsüz motoruna rağmen iyi...vs ..vs

    puanlama kısmında ise bu kadar da olmaz dedim
    performansa ,yol tutuşa eşit puan vermişler. meganın süspansiyonu sert diye puan kırmışlar(ki megane süspansiyonu yumuşak olsa bu seferde bundan puan kırarlardı örnekleri bolce mevcut)
    sonuçta aradaki bariz farklara rağmen kıl payı da olsa Megane RS 1. gelmiş ki herhalde astrayı 1. ilan etmenin yolunu yakında bulurlar




  • cihanair; Sen hangi modeli düşünüyorsun ?
  • Ben bir kaç tane versiyon düzenledim renault'un sayfasında. Muhtemelen alev kırmızı tercih ederim. Özellikle ilk iki konfigürasyon için ne düşünüyorsunuz?









    Gri renkte aklımı çelmiyor değil







    En üstteki iki versiyondan birini şu iç konfigürasyonla alsam çok mu boğar? Her taraf kırmızı olacak çünkü :D





  • Hala bekliyoruz araçları bakalım. Cuma günü çok heyecanlı olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az once cetas reno ile gorustum arac 15 ekimde gelicekmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar suan bayiideyim depodaki araci inceledim.

    İcon donanimli kirmizi renk doseme ayni sekilde kirmizi renklo arac.

    Malesef arka camlar manuel.

    Araci bi calistirip rolantideki motor sesine baktim ciddi anlamda yalitim yapilmis rolantide hic dizel sesi yok hemde kapali otoparkda olmasina ragmen.On konsolun malzemesi gayet guzel dokunma hissi olarak iscilikde oldukca basarili.Dokunmatik ekranin tepkileri gayet guzel ve hizli calisiyor zaten ekran Lg urunu.

    Genel olarak araci cok begendim 17" jant kirmizi icon donanimli hic fena degil :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu reno bayileri beni oldurecek

    Az once tuzcuoglu ile gorustum

    Yarin aracin lansmani varmis cuma gunu test araci gelecekmis

    10 ekimde satisa baslayacaklarmis

    Suanda yeni bir kampanya varmis 18.000 tl kredi 18 ay 0 faiz is bankasi ile anlasmislar sadece 500 tl masrafi varmis

    Ama bu kredi yeni clio kapsamiyormus bunun icin reno ile gorusmeler baslamis

    Otv farkini 31 ekim'e kadar uzatmislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Arkadaslar suan bayiideyim depodaki araci inceledim.

    İcon donanimli kirmizi renk doseme ayni sekilde kirmizi renklo arac.

    Malesef arka camlar manuel.

    Araci bi calistirip rolantideki motor sesine baktim ciddi anlamda yalitim yapilmis rolantide hic dizel sesi yok hemde kapali otoparkda olmasina ragmen.On konsolun malzemesi gayet guzel dokunma hissi olarak iscilikde oldukca basarili.Dokunmatik ekranin tepkileri gayet guzel ve hizli calisiyor zaten ekran Lg urunu.

    Genel olarak araci cok begendim 17" jant kirmizi icon donanimli hic fena degil :)

    başka bir forumda arka camların manuel olduğunu 2013 te elektirikli olacağını ve katlanır yan aynalar olacağı söylenmişti.demekki doğruymuş.şimdi önemli olan beklemekmi hemen almakmı.beklersek fiyat artacaktır.2013 te kesinlikle bu fiyattan satmazlar.pug şimdiden 208 e zam yapmış zaten




  • 2013'e kadar sunroof'ta yok... arka camlar manuelse ben almam bu aracı kusura bakmasınlar...
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.