Şimdi Ara

Yeni CLİO4 Kapılar kapanmıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
3
Favori
9.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çözüm basit renault almayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    Bende sizinle aynı zamanda ekim başında Kangoo aldım. hemde en full paketini. bende sizin gibi şikayetlerimi sıralayım
    1. Ses sorunu. : araç 110 km hıza geldiğinde içeri rüzgar sesi almakta. servis " bu ticari araç ne bekliyorsun" geyiği çevirdi, demediğimi bırakmadım. dedim : dostum bu araç avrupada binek olarak satlıyor bu 1, reklamda aile aracı diye pompalıyorsunuz (ki benimde alma sebebim aile kullanımı) o zaman bu reklamı yayınlamayın bu 2, trafic model araç var bizde yandan camlı (yani minibüs falan değil) onda 130 km ye çıktı zerre ses yok buna nediyorsun buda 3!
    (hatta sizin aracınızda olan clıo 4 ü bana örnek gösteriyorlar)

    2. bu derece full araçta geri vites lambasının biri yok
    3. gösterge panelinde olan vites asistanı 2010 modelde var bunda yok.
    bende Cr.Control tuşu sol yanda ancak ESP tuşu çok saçma yerde.
    4. az yakıyor deniyor ama 4400km oldu 7.1 in altına düşmedi (6. vites ve 100-110 aralığında hız sabitleyici ile kullanmama rağmen)

    araç güzel ancak eski aracım 10.000 lık Protonun sürüş keyfi bunun çok çok üstündeydi ve ben onla LPG de ciddi hız yapmama rağmen yakıt aynıydı

    bu ticari araç ne bekliyorsun ?

    bikere ticari araç ile 110 km yapmak mantıksızlık çunki o maracın kasası yük taşımak için dizayn edilmiş hız için değil ..
    renault traffic konusuna gelirsek o araçta icerinin sıcak olması için daha cok yalıtım var kışın üşüme diye , cunki araç büyük , bu yüzden arada farklar olabilir




  • Bu arada kapılarda hiçbi problem ile karşılaşmadım kapı fitilleri daha tok ses vermesi için kalınlaştırılmış yada şekli değiştirilmiş olabilir sende araca kıyamadığından dolayı kapıyı yavaş kapatmış olabilirsin Borusan'a hiç gittinmi bilmiyorum bi bmw 5 serisinin kapısına bak istersen rahat kapanıyomu ? hatta ben yavaş kapatayım dedim kapanmadıda door asistmidir nedir o özellik ile kapı kapanmayınca otomatik içine çekiyor öyle kapandı kaç kez ..


    bmw yidemi şikayet edelim kapısı kapanmıyo diye ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    Bende sizinle aynı zamanda ekim başında Kangoo aldım. hemde en full paketini. bende sizin gibi şikayetlerimi sıralayım
    1. Ses sorunu. : araç 110 km hıza geldiğinde içeri rüzgar sesi almakta. servis " bu ticari araç ne bekliyorsun" geyiği çevirdi, demediğimi bırakmadım. dedim : dostum bu araç avrupada binek olarak satlıyor bu 1, reklamda aile aracı diye pompalıyorsunuz (ki benimde alma sebebim aile kullanımı) o zaman bu reklamı yayınlamayın bu 2, trafic model araç var bizde yandan camlı (yani minibüs falan değil) onda 130 km ye çıktı zerre ses yok buna nediyorsun buda 3!
    (hatta sizin aracınızda olan clıo 4 ü bana örnek gösteriyorlar)

    2. bu derece full araçta geri vites lambasının biri yok
    3. gösterge panelinde olan vites asistanı 2010 modelde var bunda yok.
    bende Cr.Control tuşu sol yanda ancak ESP tuşu çok saçma yerde.
    4. az yakıyor deniyor ama 4400km oldu 7.1 in altına düşmedi (6. vites ve 100-110 aralığında hız sabitleyici ile kullanmama rağmen)

    araç güzel ancak eski aracım 10.000 lık Protonun sürüş keyfi bunun çok çok üstündeydi ve ben onla LPG de ciddi hız yapmama rağmen yakıt aynıydı

    bu ticari araç ne bekliyorsun ?

    bikere ticari araç ile 110 km yapmak mantıksızlık çunki o maracın kasası yük taşımak için dizayn edilmiş hız için değil ..
    renault traffic konusuna gelirsek o araçta icerinin sıcak olması için daha cok yalıtım var kışın üşüme diye , cunki araç büyük , bu yüzden arada farklar olabilir


    110 km hız dedim 130 140 değil. ki bu araç 6. viteste 2100 devir çeviriyor.
    bu araç yük için tasarlandıysa o zaman reklamları değiştirsinler. bu aracın ticari olmasının tek sebebi TR deki vergi mevzuatı.
    Traficle ilgili yorumuna cevap vermeye gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    bütün fransızlar böylemi ? 12 aralık gibi arkadaşıma peg 308 almıştık burdanda konu açmıştım .
    bagaj kapısı da dahil 5 kapı öyle kibarca kapatmayla kapanmıyor . biraz vurcan kapıyı yolcu kapıları neysede bagaj kapısını kapanmadıgını farkedemiyorsun ve araca oturunca kapı açık ikazi deli ediyor insani in tekrar kapa bin .. .

    Asla kötüleme amaçlı değil,Amma ve lakin yaşamızda sorun teşkil eden konularda bazen kral çıplak demek gerekiyor.Hali hazırda 4 kapı kapanmıyor;O zaman serviste sorgusuz sualsiz fitilleri hepsini değiştirmesi gerekiyor.Normaldir hocam demeleri ,kendimizin anormal olmamızı kabul etmemiz durumunu doğurur.Sıfır aracın kapılarını allahın günü onlarca kez çarpıp durmak insanı çileden çıkarıyor.Birde ustalar normaldir normal,;kedidir kedi der gibi yapmalarıda hoş değil.Çünkü benim mesleğim itibariyle çizim,tasarım,dikkat ve detay gerektiren işlerle 20 yıldır uğraşınca (aşağıdaki imzadaki site ve içindeki çizimler benim)bu araçta değil sadece kapı; kötülemek isteseydim sıralıyorum;,
    1. kapılar kapanmıyor.
    2.virajlarda ışık far sitemi berbat durumda zifiri karanlık bunuda mersin gazipaşa yolunda çok kötü yaşadım.
    3.çakmak aynı gün bozuldu
    4.deri direksiyondak alt sıradaki sert plastik piyano gibi siyah alan parmakları kesiyor kazada allah muhafaza denk gelirse koparır.deneyin lütfen görüceksiniz.
    5.yaklaşık 10 cm büyüklüğündeki anahtar kartı akşamları takacaksınız ama kör noktada, ne bir iz, ne bir işaret tuttur tutturabilirsen deneyiniz lütfen.
    6.sıcak soğuk hava kanallarında ayağa,başa v.s verecekken değiştirme esnasındaki o sesleri ve zorlanmayı hissedin lütfen.sanki sanki yelkenli gemi yön değiştiriyor.
    7.Emniyet kemerini takmaya çalışırken inanın spastik özürlü durmuna düşüyorum.Konfizyon geçirmiş notrdame kamburu misali.Lütfen deneyin.
    8.otobonda gidiyorsun 120 km hızla sonrada hız sabite alacaksınız.Düğmesi nerede emniyet kemeri takılan yerin hemen önünde yani bakmadan bulmanız yaklaşık 1 dakika alıyor, usul usul yoklucaksın o bölgeyi, yada o hızla kafanı çevirip göreceksin ve selam.
    9.koltuklar yanlış olmasın reno 12 toroslardan kalma yedeklerden olma ihtimali yüksek.Arkada cep yok,çok yumuşak,kumaşı piyasada 50 tl satılan kılıflarla aynı. bunu alırken farketmiştim.Ama olmadı iyi bir kılıf atarız yada deri koltuk v.s hal ederiz demiştim.bunda hata benim .
    10.Süspansiyon çok sert.Araç alırken muhakkak stabilize yola girmek gerekiyormuş.Önceki aracım clio2 140.000 km deydi inanmıcaksınız 3 amortisörü ilk amortisörüydü ve bu sıfır clio4 ten hakikaten iyi durumdaydı.Çok yumuşaktı.
    11. .90 km den sonra rüzgar sesi v.s v.s yoruldum yazmaktan.
    Ama dediğim gibi aracı bana aldıran dış çizgileriydi o sebeple bu kadar detaya girmemiştim.Parasıda aman aman çok değil.OLmadı satar geçerim.Ama servis normaldir normal,Kedidir kedi gibi yaptı ya bende yazmayı borç bildim.Yoksa abu aracı da karakalem çizip web sayfama eklicektim.Çünkü dış çizgileri gerçekten güzel.doğruya doğru :)

    gazipaşalımısınız hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    Bu arada kapılarda hiçbi problem ile karşılaşmadım kapı fitilleri daha tok ses vermesi için kalınlaştırılmış yada şekli değiştirilmiş olabilir sende araca kıyamadığından dolayı kapıyı yavaş kapatmış olabilirsin Borusan'a hiç gittinmi bilmiyorum bi bmw 5 serisinin kapısına bak istersen rahat kapanıyomu ? hatta ben yavaş kapatayım dedim kapanmadıda door asistmidir nedir o özellik ile kapı kapanmayınca otomatik içine çekiyor öyle kapandı kaç kez ..


    bmw yidemi şikayet edelim kapısı kapanmıyo diye ?

    İkisi farklı şeyler, biri izolasyon amaçlı diğeri belli ki işçilik hatası. 5 serisi gibi bir aracın izoleli kapılarıyla, clio gibi bir aracın çemçük kapılarını kıyaslamayalım.
  • Benim test ettiğim Clio 4 ise aksine güzel kapanan kapılara sahipti, sertleştirilip sportifleştirilen sürüşü, dizel motorun başarısı ve sevimli öğeleriyle genel olarak aracı beğenmiştim ancak elbette madalyonun öbür yüzünü sizler bilirsiniz.

    Bu arada ş.içi manevralarda parmakla çevirdiğiniz direksiyonun dekoratif kaplamasının keskinliği gerçekten parmağınızı acıtabiliyor, bu durum kullandığım Astra J nin krom direksiyon kolunda da benzer şekilde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Benim test ettiğim Clio 4 ise aksine güzel kapanan kapılara sahipti, sertleştirilip sportifleştirilen sürüşü, dizel motorun başarısı ve sevimli öğeleriyle genel olarak aracı beğenmiştim ancak elbette madalyonun öbür yüzünü sizler bilirsiniz.

    Bu arada ş.içi manevralarda parmakla çevirdiğiniz direksiyonun dekoratif kaplamasının keskinliği gerçekten parmağınızı acıtabiliyor, bu durum kullandığım Astra J nin krom direksiyon kolunda da benzer şekilde.


    Aynen katılıyorum size ama neden yukarıda bir arkadaşımız çok uğraştımda parmağımı kesecek yer bulamadım demiş.Hakikaten piano siyah plastiğin iç kısımları çok keskin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitozcan

    Bahsettiğiniz yorumlara kısmen katılıyorum ancak bu segmentte bu rakama eksiksiz bir araç maalesef yok. Ne aldığınızı bilmeden satın almışsınız gibi geliyor, araçta olmayan bir özelliği bilerek almanız sonradan şusu eksik busu kötü demeniz garip. Umarım en kısa zamanda istediğiniz özelliklerdeki bir araca kavuşursunuz zira araçtan epey soğumuş gözüküyorsunuz.

    Icon donanımda koltuk arkası gözleri var ihtiyacım olacağını bildiğimden Touch'ı esgeçmiştim
    Kart takma yeri kullanışsız evet, yine Icon donanım satın alarak Eller Serbest özelliğini kullanıyorum
    Direksiyonu her türlü kurcalamama, piyano kaplamaları parmağımla çekmeye/zorlamaya çalıştığım halde bahsedilen el kesme durumunu yaşayamadım henüz
    Havalandırma kanallarını değiştirdiğinizde Ford Fiesta da aynı şekilde yelken dönüyormuş gibi mekanizma çalışıyor.
    Anahtar boyutu kredi kartı ile aynı ebatta, nüfus cüzdanı kadar olsaydı gerçekten sıkıntı olurdu
    Son olarak Mercedes C180'de kapıları bırakınca kendi kapanmıyor bir miktar kuvvet uygulamak gerekiyor. Belki bizdeki araç sorunludur bilemiyorum.
    Hız sabitleme için tavsiyem sürüş öncesi sistemi aktif edipdireksiyon üzerindeki butonları kullanmanız.

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bu arada ş.içi manevralarda parmakla çevirdiğiniz direksiyonun dekoratif kaplamasının keskinliği gerçekten parmağınızı acıtabiliyor, bu durum kullandığım Astra J nin krom direksiyon kolunda da benzer şekilde.

    Bu arkadaşımızdad direksiyon daki keskinliği fark etmiş.
    Direksiyonda sert plastikle direksiyon simidinin birleşim yerini tekrar kontrol edin bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    bütün fransızlar böylemi ? 12 aralık gibi arkadaşıma peg 308 almıştık burdanda konu açmıştım .
    bagaj kapısı da dahil 5 kapı öyle kibarca kapatmayla kapanmıyor . biraz vurcan kapıyı yolcu kapıları neysede bagaj kapısını kapanmadıgını farkedemiyorsun ve araca oturunca kapı açık ikazi deli ediyor insani in tekrar kapa bin .. .

    Asla kötüleme amaçlı değil,Amma ve lakin yaşamızda sorun teşkil eden konularda bazen kral çıplak demek gerekiyor.Hali hazırda 4 kapı kapanmıyor;O zaman serviste sorgusuz sualsiz fitilleri hepsini değiştirmesi gerekiyor.Normaldir hocam demeleri ,kendimizin anormal olmamızı kabul etmemiz durumunu doğurur.Sıfır aracın kapılarını allahın günü onlarca kez çarpıp durmak insanı çileden çıkarıyor.Birde ustalar normaldir normal,;kedidir kedi der gibi yapmalarıda hoş değil.Çünkü benim mesleğim itibariyle çizim,tasarım,dikkat ve detay gerektiren işlerle 20 yıldır uğraşınca (aşağıdaki imzadaki site ve içindeki çizimler benim)bu araçta değil sadece kapı; kötülemek isteseydim sıralıyorum;,
    1. kapılar kapanmıyor.
    2.virajlarda ışık far sitemi berbat durumda zifiri karanlık bunuda mersin gazipaşa yolunda çok kötü yaşadım.
    3.çakmak aynı gün bozuldu
    4.deri direksiyondak alt sıradaki sert plastik piyano gibi siyah alan parmakları kesiyor kazada allah muhafaza denk gelirse koparır.deneyin lütfen görüceksiniz.
    5.yaklaşık 10 cm büyüklüğündeki anahtar kartı akşamları takacaksınız ama kör noktada, ne bir iz, ne bir işaret tuttur tutturabilirsen deneyiniz lütfen.
    6.sıcak soğuk hava kanallarında ayağa,başa v.s verecekken değiştirme esnasındaki o sesleri ve zorlanmayı hissedin lütfen.sanki sanki yelkenli gemi yön değiştiriyor.
    7.Emniyet kemerini takmaya çalışırken inanın spastik özürlü durmuna düşüyorum.Konfizyon geçirmiş notrdame kamburu misali.Lütfen deneyin.
    8.otobonda gidiyorsun 120 km hızla sonrada hız sabite alacaksınız.Düğmesi nerede emniyet kemeri takılan yerin hemen önünde yani bakmadan bulmanız yaklaşık 1 dakika alıyor, usul usul yoklucaksın o bölgeyi, yada o hızla kafanı çevirip göreceksin ve selam.
    9.koltuklar yanlış olmasın reno 12 toroslardan kalma yedeklerden olma ihtimali yüksek.Arkada cep yok,çok yumuşak,kumaşı piyasada 50 tl satılan kılıflarla aynı. bunu alırken farketmiştim.Ama olmadı iyi bir kılıf atarız yada deri koltuk v.s hal ederiz demiştim.bunda hata benim .
    10.Süspansiyon çok sert.Araç alırken muhakkak stabilize yola girmek gerekiyormuş.Önceki aracım clio2 140.000 km deydi inanmıcaksınız 3 amortisörü ilk amortisörüydü ve bu sıfır clio4 ten hakikaten iyi durumdaydı.Çok yumuşaktı.
    11. .90 km den sonra rüzgar sesi v.s v.s yoruldum yazmaktan.
    Ama dediğim gibi aracı bana aldıran dış çizgileriydi o sebeple bu kadar detaya girmemiştim.Parasıda aman aman çok değil.OLmadı satar geçerim.Ama servis normaldir normal,Kedidir kedi gibi yaptı ya bende yazmayı borç bildim.Yoksa abu aracı da karakalem çizip web sayfama eklicektim.Çünkü dış çizgileri gerçekten güzel.doğruya doğru :)

    gazipaşalımısınız hocam

    Adanalıyım.Gazipaşadan geçme sebebim belekte bir konferansa katılmak zorunda kaldık kış günü :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Benim test ettiğim Clio 4 ise aksine güzel kapanan kapılara sahipti, sertleştirilip sportifleştirilen sürüşü, dizel motorun başarısı ve sevimli öğeleriyle genel olarak aracı beğenmiştim ancak elbette madalyonun öbür yüzünü sizler bilirsiniz.

    Bu arada ş.içi manevralarda parmakla çevirdiğiniz direksiyonun dekoratif kaplamasının keskinliği gerçekten parmağınızı acıtabiliyor, bu durum kullandığım Astra J nin krom direksiyon kolunda da benzer şekilde.


    Aynen katılıyorum size ama neden yukarıda bir arkadaşımız çok uğraştımda parmağımı kesecek yer bulamadım demiş.Hakikaten piano siyah plastiğin iç kısımları çok keskin.

    Bu şikayeti farklı arkadaşlardan da duydum ancak bendeki araçta bu durum yok sanırım. Piano black kaplama ile direksiyon birleşim yerlerinde elimi gezdirmeme rağmen pürüz dahi yok gayet başarılı buldum. Sökmeye tırnaklamaya çalıştım hatta ancak kaplamanın ucuna veya keskin bir yerine erişemedim bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Benim test ettiğim Clio 4 ise aksine güzel kapanan kapılara sahipti, sertleştirilip sportifleştirilen sürüşü, dizel motorun başarısı ve sevimli öğeleriyle genel olarak aracı beğenmiştim ancak elbette madalyonun öbür yüzünü sizler bilirsiniz.

    Bu arada ş.içi manevralarda parmakla çevirdiğiniz direksiyonun dekoratif kaplamasının keskinliği gerçekten parmağınızı acıtabiliyor, bu durum kullandığım Astra J nin krom direksiyon kolunda da benzer şekilde.


    Aynen katılıyorum size ama neden yukarıda bir arkadaşımız çok uğraştımda parmağımı kesecek yer bulamadım demiş.Hakikaten piano siyah plastiğin iç kısımları çok keskin.

    Aslını isterseniz böyle bir detay gözden kaçmış olabilir çünkü firmaların direksiyon tasarımında parmakla çevrilebilmeye uygunluğa dikkat ettiklerini pek sanmıyorum, malum biraz sıradışı bir çevirme şekli.


    Dediğim kısım direksiyonun altındaki siyah kaplamanın arka kısımları; park esnasında direksiyonu hızlı çevirmek için başparmağınızı piyano kaplamaların olduğu deliğe sokup direksiyonu çevirirseniz kaplamanın keskin kenarları parmağınızı acıtıyor.




  • wv
  • Sıkıntı ılup olmadığına tam karar veremedim ama kapıyı kapatabilmek için biraz çarpmak gerekşyor hakikaten.
  • Renoulta şikayet yazmıştım bugün döndüler çok üzgünlermiş en kısa sürede yardımcı olacaklarmış:) benim şikayet mektubuda aşağıda az argo yazmıştım onlara kusura bakmayınız lütfen çünkü servisten çok sinirli çıkmıştım.

    Kimden: renault@mais.com.tr [renault@mais.com.tr]
    Gönderildi: 08 Ocak 2013 Salı 00:05
    Kime: Müşteri Hizmetleri
    Konu: Şikayetimi iletmek istiyorum
    Kişisel Bilgiler ----------------------------------- Ad: MEHMET EMİN Soyad: DOĞAN E-mail: resimportre@hotmail.com Cep Telefonu: xxxxxxxx Adres: xxxxxx ADIYAMAN / MERKEZ 02000 MERKEZ ADIYAMAN Form Bilgileri
    ----------------------------------- Başvuru Numarası: 241966 İletişim Konusu: Şikayetimi iletmek istiyorum İletmek İstedikleri:

    İyigünler ; Kasım 2012 de Adıyaman renoult plazadan 2012 model sıfır CLIO4 aldım.Aracı alırken kapılarının iyi kapanmadığını oradaki yetkililere söyledim.Onlarda daha yeni zamanla açılır geçer dediler.Bu açılma cümlesi hayıra alamet değil di neyse bende sizin kapınızı açmaya karar verdim .2 ay oldu 4500 km yol yaptım halen geçmedi.Aracın 4 kapısıda hızlı çarpmadıkça kapanmıyor.Oysa daha öncede 2006 model sıfır clıo2 fransız almıştım sizden; o araçta, asla böyle bir sorun yoktu.Ayrıca CLİO4 aracımın kapı altlarından aracın iç kımına doğru yaklaşık 3 cm kadar yağmurlu havalarda çamur giriyor bu sebeple pantolanlarımda berbat oluyor.Servis normal dedi çünkü diğer clio4 leride denedim hakikaten kapılar hemen hemen hepsi aynı durumda.Alan diğer arkadaşlarımda benzer sorunlar var ama benim aracın 4 kapısı birden sıkıntılı.Biliyorum buna çare üretmeyeksiniz bu kişisel sorun gibi durmuyor çünkü
    Özetle sizin CLİO4 TE EN BAŞTA KAPILARIN HAFİFLİĞİ SEBEBİYLE BU KAPILAR KAPANMIYOR KAPANMAZDA .VİRAJLARA FAR IŞIĞI HEMEN HEMEN SIFIR
    DENECEK KADAR AZ IŞIK (FAR TASARIMDAN KAYNAKLI FAR ARALARINA BİRŞEYLER ATMIŞSINIZ) Ön direkler doğru yerde ve açıda değil, sanırım 1.90 boyundaki bir arkadaş kendine göre tasarlamış koltuğu yarım metre geriye atmayınca görüş berbat,her virajda direk beyle göz gözeyiz.Çakmak ,ilk günden bozuldu.Servise kayıt oluşturun belge olsun dedim öyle bir sisteminiz yokmuş :) 1. si servisteki arkadaşları suçlamıyorum zira bu arkadaşları hangi ara eğitime aldınız ki onlarda yardımcı olsun aracın özelliklerini almaya gidenler daha iyi biliyor.
    Ve bu kapılarla ben bu aracı kullanmam 35000 tl umurumda
    değil ama dostlarımızada sattırmam.aylık 90000 tekil ziyaretçisi olan kendi web sitelerimde konuyu yasal çerçevede ele alırım.Şimdi nasıl çözüm üreteceksiniz merakla bekliyorum. Mehmet Emin doğan . Kayıt Tarihi: 07.01.2013 22:28 Daha Önce Şikayetin İletildiği
    Yetkili Nokta ----------------------------------- Yetkili Nokta İli:ADIYAMAN Yetkili Nokta:BOZTAŞIT MOT ARÇ. SAN VE TİC. LTD. ŞTİ. Müşteri Temsilcisi ile Görüşme?: Hayır Otomobil Bilgileri ----------------------------------- Marka: Renault Model: Yeni Clio
    HB Model Yılı: 2012 Plaka: 02.??.882 Şasi No: Kilometre: 4500




  • Fransiz arac sahibiyim(Pug) ve cam acma kapa tuslari el freninin orada. Bu fransizlar da nasil bir mantik var anlamadim. Ya manuel cevirmeli yap yada 1 dolar daha fazla masraf yap sunu kapiya koy.

    Insan dusmanina yapmaz bu pisligi ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • renault her haliyle renault olduğunu belli ediyor ne yazıkki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Fransiz arac sahibiyim(Pug) ve cam acma kapa tuslari el freninin orada. Bu fransizlar da nasil bir mantik var anlamadim. Ya manuel cevirmeli yap yada 1 dolar daha fazla masraf yap sunu kapiya koy.

    Insan dusmanina yapmaz bu pisligi ya.

    Aracınız 301 mi?

    Eğer öyleyse, Peugeot bu aracı bizim gibi 3. Dünya ülkeleri için üretti zaten.Fransa'da satışı yok diye biliyorum.Maliyetten kaçmak için her şeyi yapmışlar.
  • sissil gelirse yandınız... şimdiden söyleyeyim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Fransiz arac sahibiyim(Pug) ve cam acma kapa tuslari el freninin orada. Bu fransizlar da nasil bir mantik var anlamadim. Ya manuel cevirmeli yap yada 1 dolar daha fazla masraf yap sunu kapiya koy.

    Insan dusmanina yapmaz bu pisligi ya.

    Opel Vectra da bir zamanlar öyleydi.

    Benim arabamdı.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.