Şimdi Ara

Yeni CLİO4 Kapılar kapanmıyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
3
Favori
9.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    kapıları 1 numara büyük alsaydınm seneye de binerdin. bu e yahu ayakkabı gibi sen kullan açılır kapılar ahahah. kusura bakma kardeş çok üzüldüm de boyle esnaf ağzına kanmayın.
    hemen aracınızın kapılarının onarılmasını isteyin , onarılmasını isteyip onarılmıyor ise , "neden onarılmadığına dair açıklama" isteyin. tercihen müdürden de ekstra imza olsun.

    açıklama yapmayı kabul etmeyenlere "illa noter ile mi gelelim ona mı açıklama yaparsınız" diyin. açıklamayı yazılı olarak alın

    hhahahaahahahahaha öldümmmmmmmmm hcocam offfffffffffff hahahahahahhhahahaha
    abi su ilk satır öldürdü beni :D

    neyse tam tersi c3 tede yavaş kapatınca kapılar güzel kapanıo ama her binen öyle bir çarpıyorki 2 lastik yukarı kalkacak nerdeyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ColDasHeLL -- 12 Ocak 2013; 4:32:42 >




  • Bu durumu incelemeye gittiğimde bende fark etmiştim, dıştan tasarım olarak güzel ama malzeme kalitesi ve işçilik epey zayıf geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    bütün fransızlar böylemi ? 12 aralık gibi arkadaşıma peg 308 almıştık burdanda konu açmıştım .
    bagaj kapısı da dahil 5 kapı öyle kibarca kapatmayla kapanmıyor . biraz vurcan kapıyı yolcu kapıları neysede bagaj kapısını kapanmadıgını farkedemiyorsun ve araca oturunca kapı açık ikazi deli ediyor insani in tekrar kapa bin .. .

    Asla kötüleme amaçlı değil,Amma ve lakin yaşamızda sorun teşkil eden konularda bazen kral çıplak demek gerekiyor.Hali hazırda 4 kapı kapanmıyor;O zaman serviste sorgusuz sualsiz fitilleri hepsini değiştirmesi gerekiyor.Normaldir hocam demeleri ,kendimizin anormal olmamızı kabul etmemiz durumunu doğurur.Sıfır aracın kapılarını allahın günü onlarca kez çarpıp durmak insanı çileden çıkarıyor.Birde ustalar normaldir normal,;kedidir kedi der gibi yapmalarıda hoş değil.Çünkü benim mesleğim itibariyle çizim,tasarım,dikkat ve detay gerektiren işlerle 20 yıldır uğraşınca (aşağıdaki imzadaki site ve içindeki çizimler benim)bu araçta değil sadece kapı; kötülemek isteseydim sıralıyorum;,
    1. kapılar kapanmıyor.
    2.virajlarda ışık far sitemi berbat durumda zifiri karanlık bunuda mersin gazipaşa yolunda çok kötü yaşadım.
    3.çakmak aynı gün bozuldu
    4.deri direksiyondak alt sıradaki sert plastik piyano gibi siyah alan parmakları kesiyor kazada allah muhafaza denk gelirse koparır.deneyin lütfen görüceksiniz.
    5.yaklaşık 10 cm büyüklüğündeki anahtar kartı akşamları takacaksınız ama kör noktada, ne bir iz, ne bir işaret tuttur tutturabilirsen deneyiniz lütfen.
    6.sıcak soğuk hava kanallarında ayağa,başa v.s verecekken değiştirme esnasındaki o sesleri ve zorlanmayı hissedin lütfen.sanki sanki yelkenli gemi yön değiştiriyor.
    7.Emniyet kemerini takmaya çalışırken inanın spastik özürlü durmuna düşüyorum.Konfizyon geçirmiş notrdame kamburu misali.Lütfen deneyin.
    8.otobonda gidiyorsun 120 km hızla sonrada hız sabite alacaksınız.Düğmesi nerede emniyet kemeri takılan yerin hemen önünde yani bakmadan bulmanız yaklaşık 1 dakika alıyor, usul usul yoklucaksın o bölgeyi, yada o hızla kafanı çevirip göreceksin ve selam.
    9.koltuklar yanlış olmasın reno 12 toroslardan kalma yedeklerden olma ihtimali yüksek.Arkada cep yok,çok yumuşak,kumaşı piyasada 50 tl satılan kılıflarla aynı. bunu alırken farketmiştim.Ama olmadı iyi bir kılıf atarız yada deri koltuk v.s hal ederiz demiştim.bunda hata benim .
    10.Süspansiyon çok sert.Araç alırken muhakkak stabilize yola girmek gerekiyormuş.Önceki aracım clio2 140.000 km deydi inanmıcaksınız 3 amortisörü ilk amortisörüydü ve bu sıfır clio4 ten hakikaten iyi durumdaydı.Çok yumuşaktı.
    11. .90 km den sonra rüzgar sesi v.s v.s yoruldum yazmaktan.
    Ama dediğim gibi aracı bana aldıran dış çizgileriydi o sebeple bu kadar detaya girmemiştim.Parasıda aman aman çok değil.OLmadı satar geçerim.Ama servis normaldir normal,Kedidir kedi gibi yaptı ya bende yazmayı borç bildim.Yoksa abu aracı da karakalem çizip web sayfama eklicektim.Çünkü dış çizgileri gerçekten güzel.doğruya doğru :)

    -Kapılar sert kapanıyor doğrudur fakat kapanmıyor veya tam güç itelemek falan gerekmiyor.Daha önce kullandığım hyundai ix35'de aynı şekilde kendin bırakınca kapıyı kapanmıyordu.Anormal bir durum yok ortada bence.Fitilleri değiştirsede birşey değişmez farklı marka farklı model araçlarda karşılaştığım bir durum bu her aracın kapısı aynı şekilde kapanmıyor.

    -istanbulda kullanıyorum aracı o yüzden farlarla ilgili bir yorum yapamam.

    -Çakmakla ilgili bir sıkıntım yok

    -Kusura bakmayın ama uydurmuşsunuz özellikle denedim kesebilcek bir kısmı varmı diye kesmesi falan imkansız.

    -Kartın takıldığı yeri bulamamak sizin sorununuz o zaman anahtarlı araçdada herhalde anahtar deliğini bulamıyorsunuzdur benim aracımda eller serbest var o yüzden kart sürekli cebimde.

    -Malesef bunuda yazmak için yazmışssınız paneller yer değiştirdiğinde bahsettiğiniz gibi abartı bir ses yok her araçda paneller değiştirdiğinde ne kadar ses çıkarsa o kadar çıkıyor.

    -Emniyet kemerine hiç birşey demiyorum belki sizin fiziksel probleminiz olabilir ben herhangi bir zorlanma yaşamadım.

    -Hız sabitleyici daha önce megane 3 kullandığım için ondada benzer yerdeydi aksine ben oldukça rahat buluyorum ortada olmasını zaten bulunduğu yerde 2 tane tuş var yanlışlıkla başka birşeye dahi basamazsınız.

    -Donanım paketiniz yüzünden koltuk arkasında cebiniz yok.Kumaşının ahım,şahım bi hali yok orta hallice çoğu B sınıfı araç gibi.

    -Aksine süspansiyon sistemini ben oldukça konforlu buldum ve gayet tok en azından saçma sapan lakırdama sesleri gelmiyor.



    Kusura bakmayın ama araçdan memnun değilseniz satın nasılsa az bir paraymış sizin için.

    Bu yazdıklarınızı bir çok insan okuyor ve o araca şuan sahip olmasam bende inanırım fakat malesef çoğu söylediğiniz laf olsun diye sallama olmuş.Benim gözümde inandırıcılığınız sıfır hatta sahip olduğunuzu bile sanmıyorum ya bu araca neyse...

    Bu benim ilk aldığım sıfır araçda değil farklı model farklı marka araçlar kullandım forumda bilenlerde var eğrisi doğrusu neyse söylerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Fransiz arac sahibiyim(Pug) ve cam acma kapa tuslari el freninin orada. Bu fransizlar da nasil bir mantik var anlamadim. Ya manuel cevirmeli yap yada 1 dolar daha fazla masraf yap sunu kapiya koy.

    Insan dusmanina yapmaz bu pisligi ya.

    Aracınız 301 mi?

    Eğer öyleyse, Peugeot bu aracı bizim gibi 3. Dünya ülkeleri için üretti zaten.Fransa'da satışı yok diye biliyorum.Maliyetten kaçmak için her şeyi yapmışlar.

    Arac 206+ ama desiginiz gibi uretim mantigi 301 ile ayni :)

    Hocam esp vb maliyetten kisarsin eyw daha cam butonu bu ya orda degil surda olacak cok bi maliyeti olmamali varsada kabulum arac 30.000 ise 30.010 tl olmaz bunu yapsa :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arabanın böbrekler kum yapmış kapı altı giderinden kum döküyor araç, kimdi bir bakan vardı kendi otomobilimizi üreteceğiz diyen.
  • Ben bazılarının enayi gözüyle baktığı kitledenim. "boş" arabaya dünyanın parasını verip polo aldım. Kapılar beton gibi. Ne yalıtım sorunu var ne de çamur ve tak diye kapanıyor. Bence bagajı içeriden kapatmak için bulunan tutma yerlerinin eğimi bile hesap edilmemiş bu mühendislik harikasının bir başka saçmalığı hepsi bu. Fransa dahil her merciye mail gönderin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fransizlar neden bu kadar cimri ve pinti

    Reno symboll aracta 4 cam otomatik vardi ama arka camlari acip kapama dugmesi iki koltugun ortasindaydi bu nasil bir mantik ya

    Pejo 301'de cam ayar dugmesi o kadar sacma biryerdeki anlatamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ucuz etin yahnisi diycem ama ucuz da değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    6.sıcak soğuk hava kanallarında ayağa,başa v.s verecekken değiştirme esnasındaki o sesleri ve zorlanmayı hissedin lütfen.sanki sanki yelkenli gemi yön değiştiriyor.

    Orta donanım seviyesini incelerken bu dediğiniz düğmeyi çevirince korkmuştum, heralde birileri bozdu felan diye düşündüm, o nasıl bir ses, o şekilde nasıl üretilmesine izin vermişler bu aracın anlamak mümkün değil.

    Bu aracın iç mekan kalitesi, hem malzeme hem işçilik anlamında gerçekten düşük ne yazık ki.




  • iç mekanın sıkıntılı olduğu konusuna katılıyorum.dışı seni içi beni yakar hesabı olmuş.
  • Geçmiş olsun bu sorunlar makyajla birlikte düzelir.Ama ilk 2-3 sene alanlar bu dertleri çekecekler.

  • traji komik geçmiş olsun hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    kapıları 1 numara büyük alsaydınm seneye de binerdin. bu e yahu ayakkabı gibi sen kullan açılır kapılar ahahah. kusura bakma kardeş çok üzüldüm de boyle esnaf ağzına kanmayın.
    hemen aracınızın kapılarının onarılmasını isteyin , onarılmasını isteyip onarılmıyor ise , "neden onarılmadığına dair açıklama" isteyin. tercihen müdürden de ekstra imza olsun.

    açıklama yapmayı kabul etmeyenlere "illa noter ile mi gelelim ona mı açıklama yaparsınız" diyin. açıklamayı yazılı olarak alın





  • Arkadaslar hepinizin yorumunu teker teker okudum. Brndr clio 4 almayi dusunuyorum. Bugun Clio4 test surusune katildim izlenimlerimi paylasayim.
    1- 3 tane ayri araca bindim kapi sorunu yasamadim. Tabiki sifir olmasindan kaynaklanan sertlik var parmaginizla cekemiyorsunuz.
    2-90 km'yi gecince iceriye ruzgar gelmesi olayina kesinlikle katilmiyorum. Daha once yorumlarda okudugum icin 130 km'ye kadar bastim ama abarti ses yoktu.(her arabada oldugu kadar ses vardi)
    3-duz yolda giderken arabanin saga cekmesi olayina hic katilmiyorum. Gayet duzgun.
    4-direksiyondaki parmak kesme olayi zaten oyle birsey yok. Sizin arabanizda lakenin cizgisi kalmis ise servise danisin.(parmakla direksiyon cevirmek ne abi :) eliniz yokmu?
    5-hiz sabitleyicisinin asagida olmamasi gerekiyordu ama olmus birkere buyutmemek lazim her guzelin kusuru vardir. Keyifli surusler hepinize.
  • arkadaşlar ben de 2 hafta önce bu aracı almak için heveslendim, gittim hem inceledim hem de test sürüşü yaptım.

    bi kere kesinlikle kapılar sıkıntılı. aynı şeyi ben de fark ettim

    koltuk kılıfları berbat

    hararet göstergesi yok, bi kırmızı ışık yanıp sönerse hararet var demekmiş, bence pek güven veren bi sistem değil.

    hız sabitleyicinin dandik yeri çok kötü, alışmak gerek

    direksiyon plastiği el kesmez ama iz yapıyor. tabii bu herkes için sorun değil

    arkada taraf çok dar.

    ben 0,9 cc motor almayı düşünüyordum. onu test ettim ve debriyajdan ayağınızı çektiğinizde araç çok cansız kalıyor, sonradan topluyor ama ben 2004 focus 1.6 dan inince rahatsız oldum.

    motor sesi olduğu gibi içerideydi

    0,9 cc motorda sarsıntı normal ama vites titriyor gibi geldi ve hiç sevmediğim megane 2 deki vitese çok benzettim


    yukarıda ki sorunlar B sınıfında bi aracı almamak için sebep olmaz, zaten ben de bu sebeplerden değil ama performansından dolayı almaktan vazgeçtim. o da şuan ki aracımdan dolayı. fiyatı, donanımları, tasarımı bakımından güzel araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrakON

    arkadaşlar ben de 2 hafta önce bu aracı almak için heveslendim, gittim hem inceledim hem de test sürüşü yaptım.

    bi kere kesinlikle kapılar sıkıntılı. aynı şeyi ben de fark ettim

    koltuk kılıfları berbat

    hararet göstergesi yok, bi kırmızı ışık yanıp sönerse hararet var demekmiş, bence pek güven veren bi sistem değil.

    hız sabitleyicinin dandik yeri çok kötü, alışmak gerek

    direksiyon plastiği el kesmez ama iz yapıyor. tabii bu herkes için sorun değil

    arkada taraf çok dar.

    ben 0,9 cc motor almayı düşünüyordum. onu test ettim ve debriyajdan ayağınızı çektiğinizde araç çok cansız kalıyor, sonradan topluyor ama ben 2004 focus 1.6 dan inince rahatsız oldum.

    motor sesi olduğu gibi içerideydi

    0,9 cc motorda sarsıntı normal ama vites titriyor gibi geldi ve hiç sevmediğim megane 2 deki vitese çok benzettim


    yukarıda ki sorunlar B sınıfında bi aracı almamak için sebep olmaz, zaten ben de bu sebeplerden değil ama performansından dolayı almaktan vazgeçtim. o da şuan ki aracımdan dolayı. fiyatı, donanımları, tasarımı bakımından güzel araç

    Görüşlerinize saygılıyım ancak, focus kullanıcısı olup ta nasıl Clio nun motor sesinden rahatsız oldunuz anlamadım. Focus, içine en çok ses alan araçlardan birisidir, kendimde 2011 Focus kullanıyorum, yol ve motor sesi en önemli problemi bu aracın. Clio, focus'a göre daha sessiz bence.

    Birde bilgi olarak, 900cc motorda, turbonun efektif olarak verimli çalışmaya başladığı devir aralığı 1650 devirden başlıyor. Bu nedenle, devir 1650 nin altında iken biraz toplarlamakta güçlük çekebilir çünkü 1600 motorun yarısı kadar bir motor, ancak 1750 devire doğru farkı kapatacaktır. Atmosferik 1400cc ortalama bir motor kadar performansı var motorun, fazlasını beklememek lazım, malum ekonomi motoru.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: TrakON

    arkadaşlar ben de 2 hafta önce bu aracı almak için heveslendim, gittim hem inceledim hem de test sürüşü yaptım.

    bi kere kesinlikle kapılar sıkıntılı. aynı şeyi ben de fark ettim

    koltuk kılıfları berbat

    hararet göstergesi yok, bi kırmızı ışık yanıp sönerse hararet var demekmiş, bence pek güven veren bi sistem değil.

    hız sabitleyicinin dandik yeri çok kötü, alışmak gerek

    direksiyon plastiği el kesmez ama iz yapıyor. tabii bu herkes için sorun değil

    arkada taraf çok dar.

    ben 0,9 cc motor almayı düşünüyordum. onu test ettim ve debriyajdan ayağınızı çektiğinizde araç çok cansız kalıyor, sonradan topluyor ama ben 2004 focus 1.6 dan inince rahatsız oldum.

    motor sesi olduğu gibi içerideydi

    0,9 cc motorda sarsıntı normal ama vites titriyor gibi geldi ve hiç sevmediğim megane 2 deki vitese çok benzettim


    yukarıda ki sorunlar B sınıfında bi aracı almamak için sebep olmaz, zaten ben de bu sebeplerden değil ama performansından dolayı almaktan vazgeçtim. o da şuan ki aracımdan dolayı. fiyatı, donanımları, tasarımı bakımından güzel araç

    Görüşlerinize saygılıyım ancak, focus kullanıcısı olup ta nasıl Clio nun motor sesinden rahatsız oldunuz anlamadım. Focus, içine en çok ses alan araçlardan birisidir, kendimde 2011 Focus kullanıyorum, yol ve motor sesi en önemli problemi bu aracın. Clio, focus'a göre daha sessiz bence.

    Birde bilgi olarak, 900cc motorda, turbonun efektif olarak verimli çalışmaya başladığı devir aralığı 1650 devirden başlıyor. Bu nedenle, devir 1650 nin altında iken biraz toplarlamakta güçlük çekebilir çünkü 1600 motorun yarısı kadar bir motor, ancak 1750 devire doğru farkı kapatacaktır. Atmosferik 1400cc ortalama bir motor kadar performansı var motorun, fazlasını beklememek lazım, malum ekonomi motoru.

    benim aracım lpg li olduğundan biraz daha sesiz. yol sesinden rahatsız oluyorum ancak motor sesi hiç rahatsız etmiyor.

    aslında performansa yönelik beklentiyle gitmedim, benim için öncelik tasarruf ve donanım.(bu yüzden şuan bütçeyi ve kullanma süresini arttırdım ve yeni leon 1.2 tsi ile ilgileniyorum) ama, test aracında turbo açılana kadar o kadar hantal geldi ki araçtan soğudum. turbodan sonra dediğiniz gibi büyük bi performans patlaması olmasa da fena değildi. test aracında bi sıkıntı olduğunu düşünerek forumları okudum ama kullanıcılar da genelde turbodan sonrası için memnun olduklarını yazmışlar. yani öncesi için pek değiller. bu kalkıştan rahatsız olunmaz ise clio 4 900cc gerçekten tasarrufa yönelik. buradan sonrası bütçe ve tercih meselesi. yukarıda yazılan işçilik/mühendislik sorunları ile tasarruflu motoru olan clio 4 ve rakip modeller arasında ( çok yakan ve arka camları manuel corsa- donanımsız polo(gerçi chrome edition donanım sorununu çözüyor gibi), iç hacmi biraz dar olan fiesta vb) tercih yapılmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrakON

    benim aracım lpg li olduğundan biraz daha sesiz. yol sesinden rahatsız oluyorum ancak motor sesi hiç rahatsız etmiyor.

    aslında performansa yönelik beklentiyle gitmedim, benim için öncelik tasarruf ve donanım.(bu yüzden şuan bütçeyi ve kullanma süresini arttırdım ve yeni leon 1.2 tsi ile ilgileniyorum) ama, test aracında turbo açılana kadar o kadar hantal geldi ki araçtan soğudum. turbodan sonra dediğiniz gibi büyük bi performans patlaması olmasa da fena değildi. test aracında bi sıkıntı olduğunu düşünerek forumları okudum ama kullanıcılar da genelde turbodan sonrası için memnun olduklarını yazmışlar. yani öncesi için pek değiller. bu kalkıştan rahatsız olunmaz ise clio 4 900cc gerçekten tasarrufa yönelik. buradan sonrası bütçe ve tercih meselesi. yukarıda yazılan işçilik/mühendislik sorunları ile tasarruflu motoru olan clio 4 ve rakip modeller arasında ( çok yakan ve arka camları manuel corsa- donanımsız polo(gerçi chrome edition donanım sorununu çözüyor gibi), iç hacmi biraz dar olan fiesta vb) tercih yapılmalı.

    Aslında düşük hacimli motorların hepsinde aynı sorun var. 1.3 Multijet olsun 1.2 TDI olsun, Turbo efektif olarak etkin olduğu devre ulaşıncaya kadar hantallık var. Benim 1600cc Dizel focusta da aynı problem var, eğer yüksek viteste ise yani araç 1000 devir civarında ise inip ittiresim geliyor bazen. Ha 1750 de kafa atmaya başlıyor o ayrı. Kullanan arkadaşların yorumuna göre ortalama 4.5-5 litre tüketimi varmış, 90Hp güç üreten bir benzinli motor için gayet başarılı bir değer.

    Birde hararet göstergesi yorumunuz için, artık birçok B sınıfı araçta hararet göstergesi konmamaya başladı, onun yerine sadece uyarı sistemi mevcut. Örnek Corsa, ibiza, i20...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Fransiz arac sahibiyim(Pug) ve cam acma kapa tuslari el freninin orada. Bu fransizlar da nasil bir mantik var anlamadim. Ya manuel cevirmeli yap yada 1 dolar daha fazla masraf yap sunu kapiya koy.

    Insan dusmanina yapmaz bu pisligi ya.

    Aracınız 301 mi?

    Eğer öyleyse, Peugeot bu aracı bizim gibi 3. Dünya ülkeleri için üretti zaten.Fransa'da satışı yok diye biliyorum.Maliyetten kaçmak için her şeyi yapmışlar.

    206 vardı bende 2004 model oda aynı yerdeydi binen şaşırıyodu alışmıştım ben
    Yeni aldığım araçta ilk ay hep elim oraya gidiyodu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim araç (1.4 tdi cordoba)2000 devire kadar kaktıra kaktıra..Ama devri yüksek tutarsan mesela geçen hanımı hastaneye kaldırmışlardı arabayla haliyle yardırdım 3. viteste direksiyonun araca yön vermediğine şahit oldum yani araç halen pati yapıyor.2000 devir üstüde böyle bir hayvan...
    Clio 4 testi için renoya gittiğimde sizin kapı muhabbetleriniz için bende baktım ama ordaki araçta sorun yoktu..Motor açıkçası benim araç kadar seri değildi.120 civarı sol önlerden ses alıyordu ki bunun adama gayet doğal olduğunu bnde söyledim.Çünkü 2-3 ay önce erzurum ılıca yolunda yüksek hızda test ettiğim 2012 passatta da aynı şey vardı.Birde diyoruz şu arabaya Abi Passat AMa diye.Abartmışız gözümüzde resmen.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.