Şimdi Ara

Yeni CLİO4 Kapılar kapanmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
3
Favori
9.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ilk defa başlık açıyorum umarım doğru yere açmışızdır. Kasım 2012 de yeni clio4 sıfır araç aldım.Alırken aracın kapıları iyi kapanmıyor diye de belirtmiştim.
    Yetkili arkadaşlarda zamanla açılır dediler.Aradan yaklaşık 2 ay geçti 4500 km de yol yaptım.Kapılar halen aynı hiç ama hiç değişiklik yok.Önceki aracımda clio2 fransız üretim olandı.
    Onuda sıfır almıştım. 6 yıl kullandım hiç şikatetim yoktu.Oysa bu bizim üretim yeni clio4 hakikaten işçiliği çok zayıf çıktı.Özellikle de kapıların çarpmadan kapanmaması bazen deli ediyor insanı.
    Şöyle ki;araç şoförkoltuğuna geçiyorsun ,geçerken kapıyı hafif çeker bırakırsın kendiliğinden kapanır ya:) yok öyle bir olay!! her seferde binerken kapı kolunu sıkı sıkı tutacaksın çekeceksin yada son sürat çekip acilen koltuğa kıvrılmaya çalışacaksın.Birde kapı altlarından yağmurlu havalarda çamur sızıyor inerken binerken pantolanlar batıyor.Alan arkadaşlada bu sorunlar var mı? Bu sorun bir tek benim araçta mı var ?Ya da yerli üretim kaynaklı işçilik eksikliğimi var ?Deneyimli arkadaşlar yardımcı olursa minnettar kalıcam.saygılar herkese.







  • Sadece sizin aracınızda yok.Ben başka bir topicte'de yazmıştım. Showrrom'da satış müdürüne de belirttim bu sıkıntıyı,fabrikaya ileteceğiz farkındayız, fitillerle ilgili bir sorun demişlerdi ama hala çözülmemiş demek ki. Hemen servise götürün kayıt altına alınsın. Firmaya da mail atın, hatta direk fransaya mail atın google translate kullanabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Sadece sizin aracınızda yok.Ben başka bir topicte'de yazmıştım. Showrrom'da satış müdürüne de belirttim bu sıkıntıyı,fabrikaya ileteceğiz farkındayız, fitillerle ilgili bir sorun demişlerdi ama hala çözülmemiş demek ki. Hemen servise götürün kayıt altına alınsın. Firmaya da mail atın, hatta direk fransaya mail atın google translate kullanabilirsiniz.
    kapıları 1 numara büyük alsaydınm seneye de binerdin. bu e yahu ayakkabı gibi sen kullan açılır kapılar ahahah. kusura bakma kardeş çok üzüldüm de boyle esnaf ağzına kanmayın.
    hemen aracınızın kapılarının onarılmasını isteyin , onarılmasını isteyip onarılmıyor ise , "neden onarılmadığına dair açıklama" isteyin. tercihen müdürden de ekstra imza olsun.

    açıklama yapmayı kabul etmeyenlere "illa noter ile mi gelelim ona mı açıklama yaparsınız" diyin. açıklamayı yazılı olarak alın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    kapıları 1 numara büyük alsaydınm seneye de binerdin. bu e yahu ayakkabı gibi sen kullan açılır kapılar ahahah. kusura bakma kardeş çok üzüldüm de boyle esnaf ağzına kanmayın.
    hemen aracınızın kapılarının onarılmasını isteyin , onarılmasını isteyip onarılmıyor ise , "neden onarılmadığına dair açıklama" isteyin. tercihen müdürden de ekstra imza olsun.

    açıklama yapmayı kabul etmeyenlere "illa noter ile mi gelelim ona mı açıklama yaparsınız" diyin. açıklamayı yazılı olarak alın

    Alıntıları Göster
    Aynı şekilde Fransız Clio 2 ve Clio 4 sahibiyim, Clio 2 kapıları epey ince ve fitiller de zayıf olduğundan üfleseniz dahi tak diye kapanıyor. Yeni modelde yalıtımı iyileştirmişler ancak bununla birlikte maalesef dediğiniz gibi kapıları bırakmak kapanması için yeterli değil ancak abartı bir güç uygulamanıza gerek de yok. ( Kendi aracımda durum bu en azından... ) Daha iyi olabilirdi elbette ancak Mercedes C serisi araçta da kapıları Clio 2 ye nazaran daha sert kapatmak gerekiyor aynı şekilde, alışılabilir bir durum diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitozcan

    Aynı şekilde Fransız Clio 2 ve Clio 4 sahibiyim, Clio 2 kapıları epey ince ve fitiller de zayıf olduğundan üfleseniz dahi tak diye kapanıyor. Yeni modelde yalıtımı iyileştirmişler ancak bununla birlikte maalesef dediğiniz gibi kapıları bırakmak kapanması için yeterli değil ancak abartı bir güç uygulamanıza gerek de yok. ( Kendi aracımda durum bu en azından... ) Daha iyi olabilirdi elbette ancak Mercedes C serisi araçta da kapıları Clio 2 ye nazaran daha sert kapatmak gerekiyor aynı şekilde, alışılabilir bir durum diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    kıliyo dört markayı kötüleme gibi olmuş sizinkisi bence üretim hatası her araç olabülü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evoXr

    kıliyo dört markayı kötüleme gibi olmuş sizinkisi bence üretim hatası her araç olabülü.

    Alıntıları Göster
    bütün fransızlar böylemi ? 12 aralık gibi arkadaşıma peg 308 almıştık burdanda konu açmıştım .
    bagaj kapısı da dahil 5 kapı öyle kibarca kapatmayla kapanmıyor . biraz vurcan kapıyı yolcu kapıları neysede bagaj kapısını kapanmadıgını farkedemiyorsun ve araca oturunca kapı açık ikazi deli ediyor insani in tekrar kapa bin .. .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    bütün fransızlar böylemi ? 12 aralık gibi arkadaşıma peg 308 almıştık burdanda konu açmıştım .
    bagaj kapısı da dahil 5 kapı öyle kibarca kapatmayla kapanmıyor . biraz vurcan kapıyı yolcu kapıları neysede bagaj kapısını kapanmadıgını farkedemiyorsun ve araca oturunca kapı açık ikazi deli ediyor insani in tekrar kapa bin .. .

    Alıntıları Göster
    Kış aylarındayız, ister istemez fitiller sertleşti, benim aracımın da (ford focus 2011) kapı kapanma refleksi değişti, problem bundan kaynaklanabilir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Kış aylarındayız, ister istemez fitiller sertleşti, benim aracımın da (ford focus 2011) kapı kapanma refleksi değişti, problem bundan kaynaklanabilir.

    Alıntıları Göster
    benim aracımdada yazın hemen kapanan kapı kışın okadar rahat kapanmıyor... fitillerin sertlemesi durumu olabilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    benim aracımdada yazın hemen kapanan kapı kışın okadar rahat kapanmıyor... fitillerin sertlemesi durumu olabilir...

    Alıntıları Göster
    bana pek normal gibi gelmedi. aldığınızda da varmış hem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen

    bana pek normal gibi gelmedi. aldığınızda da varmış hem.

    Alıntıları Göster
    Ben Clio 4 ün mukavvadan kapılarını hiç beğenmemitşim zaten. Reno Megane 3 sahibi olarak Clio 4 leri genel anlamda beğenmedim dış tasarım hariç...

    Clio 4 ün cazip bir araç olması için bazı iyileştirmeler yapılmalı. Ama yine de EDC gelse, sınıfında en albenili araç olacak.

    Fiestaya bindim fuarda, sol dizim kapıya değiyor, hayatımda içine oturduğum en dar araçtı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Ben Clio 4 ün mukavvadan kapılarını hiç beğenmemitşim zaten. Reno Megane 3 sahibi olarak Clio 4 leri genel anlamda beğenmedim dış tasarım hariç...

    Clio 4 ün cazip bir araç olması için bazı iyileştirmeler yapılmalı. Ama yine de EDC gelse, sınıfında en albenili araç olacak.

    Fiestaya bindim fuarda, sol dizim kapıya değiyor, hayatımda içine oturduğum en dar araçtı....

    Alıntıları Göster
    megane II kapıları çok rahattı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Sadece sizin aracınızda yok.Ben başka bir topicte'de yazmıştım. Showrrom'da satış müdürüne de belirttim bu sıkıntıyı,fabrikaya ileteceğiz farkındayız, fitillerle ilgili bir sorun demişlerdi ama hala çözülmemiş demek ki. Hemen servise götürün kayıt altına alınsın. Firmaya da mail atın, hatta direk fransaya mail atın google translate kullanabilirsiniz.

    Aynen dediğinizi yaptım maileri detaylı bir şekilde anlatarak yolladım.Bu arada bu kapı sorunu sanki genel bir sorun sadece bende değil.Oradaki tüm clio 4 leri denedim aynı ama diğer modellerinde bu sorun yok .Ayrıca servise gittim normaldir v.s gibi laflar yine.Bende tamam normal ise de siz bana ben buraya geldim,bu şikayeti yaptım sizde bana bunları dediniz diye buna benzer bir form ,yazı her neyse verin bende dursun dedim.Onlarda bu şekilde bir belge veremiyoruz dediler.Bende arıza kaydı istedim öyle bir belgede yokmuş.Bkalım maillerden birşey çıkacakmı.Son olarak şunuda eklim acaba bu tarzdan araçları sadece doğuyamı gönderiyorlar bunuda düşünmüyor değilim doğrusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Sadece sizin aracınızda yok.Ben başka bir topicte'de yazmıştım. Showrrom'da satış müdürüne de belirttim bu sıkıntıyı,fabrikaya ileteceğiz farkındayız, fitillerle ilgili bir sorun demişlerdi ama hala çözülmemiş demek ki. Hemen servise götürün kayıt altına alınsın. Firmaya da mail atın, hatta direk fransaya mail atın google translate kullanabilirsiniz.

    Aynen dediğinizi yaptım maileri detaylı bir şekilde anlatarak yolladım.Bu arada bu kapı sorunu sanki genel bir sorun sadece bende değil.Oradaki tüm clio 4 leri denedim aynı ama diğer modellerinde bu sorun yok .Ayrıca servise gittim normaldir v.s gibi laflar yine.Bende tamam normal ise de siz bana ben buraya geldim,bu şikayeti yaptım sizde bana bunları dediniz diye buna benzer bir form ,yazı her neyse verin bende dursun dedim.Onlarda bu şekilde bir belge veremiyoruz dediler.Bende arıza kaydı istedim öyle bir belgede yokmuş.Bkalım maillerden birşey çıkacakmı.Son olarak şunuda eklim acaba bu tarzdan araçları sadece doğuyamı gönderiyorlar bunuda düşünmüyor değilim doğrusu.


    Doğuya göndermek ne demek yaw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    bütün fransızlar böylemi ? 12 aralık gibi arkadaşıma peg 308 almıştık burdanda konu açmıştım .
    bagaj kapısı da dahil 5 kapı öyle kibarca kapatmayla kapanmıyor . biraz vurcan kapıyı yolcu kapıları neysede bagaj kapısını kapanmadıgını farkedemiyorsun ve araca oturunca kapı açık ikazi deli ediyor insani in tekrar kapa bin .. .

    Asla kötüleme amaçlı değil,Amma ve lakin yaşamızda sorun teşkil eden konularda bazen kral çıplak demek gerekiyor.Hali hazırda 4 kapı kapanmıyor;O zaman serviste sorgusuz sualsiz fitilleri hepsini değiştirmesi gerekiyor.Normaldir hocam demeleri ,kendimizin anormal olmamızı kabul etmemiz durumunu doğurur.Sıfır aracın kapılarını allahın günü onlarca kez çarpıp durmak insanı çileden çıkarıyor.Birde ustalar normaldir normal,;kedidir kedi der gibi yapmalarıda hoş değil.Çünkü benim mesleğim itibariyle çizim,tasarım,dikkat ve detay gerektiren işlerle 20 yıldır uğraşınca (aşağıdaki imzadaki site ve içindeki çizimler benim)bu araçta değil sadece kapı; kötülemek isteseydim sıralıyorum;,
    1. kapılar kapanmıyor.
    2.virajlarda ışık far sitemi berbat durumda zifiri karanlık bunuda mersin gazipaşa yolunda çok kötü yaşadım.
    3.çakmak aynı gün bozuldu
    4.deri direksiyondak alt sıradaki sert plastik piyano gibi siyah alan parmakları kesiyor kazada allah muhafaza denk gelirse koparır.deneyin lütfen görüceksiniz.
    5.yaklaşık 10 cm büyüklüğündeki anahtar kartı akşamları takacaksınız ama kör noktada, ne bir iz, ne bir işaret tuttur tutturabilirsen deneyiniz lütfen.
    6.sıcak soğuk hava kanallarında ayağa,başa v.s verecekken değiştirme esnasındaki o sesleri ve zorlanmayı hissedin lütfen.sanki sanki yelkenli gemi yön değiştiriyor.
    7.Emniyet kemerini takmaya çalışırken inanın spastik özürlü durmuna düşüyorum.Konfizyon geçirmiş notrdame kamburu misali.Lütfen deneyin.
    8.otobonda gidiyorsun 120 km hızla sonrada hız sabite alacaksınız.Düğmesi nerede emniyet kemeri takılan yerin hemen önünde yani bakmadan bulmanız yaklaşık 1 dakika alıyor, usul usul yoklucaksın o bölgeyi, yada o hızla kafanı çevirip göreceksin ve selam.
    9.koltuklar yanlış olmasın reno 12 toroslardan kalma yedeklerden olma ihtimali yüksek.Arkada cep yok,çok yumuşak,kumaşı piyasada 50 tl satılan kılıflarla aynı. bunu alırken farketmiştim.Ama olmadı iyi bir kılıf atarız yada deri koltuk v.s hal ederiz demiştim.bunda hata benim .
    10.Süspansiyon çok sert.Araç alırken muhakkak stabilize yola girmek gerekiyormuş.Önceki aracım clio2 140.000 km deydi inanmıcaksınız 3 amortisörü ilk amortisörüydü ve bu sıfır clio4 ten hakikaten iyi durumdaydı.Çok yumuşaktı.
    11. .90 km den sonra rüzgar sesi v.s v.s yoruldum yazmaktan.
    Ama dediğim gibi aracı bana aldıran dış çizgileriydi o sebeple bu kadar detaya girmemiştim.Parasıda aman aman çok değil.OLmadı satar geçerim.Ama servis normaldir normal,Kedidir kedi gibi yaptı ya bende yazmayı borç bildim.Yoksa abu aracı da karakalem çizip web sayfama eklicektim.Çünkü dış çizgileri gerçekten güzel.doğruya doğru :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    bütün fransızlar böylemi ? 12 aralık gibi arkadaşıma peg 308 almıştık burdanda konu açmıştım .
    bagaj kapısı da dahil 5 kapı öyle kibarca kapatmayla kapanmıyor . biraz vurcan kapıyı yolcu kapıları neysede bagaj kapısını kapanmadıgını farkedemiyorsun ve araca oturunca kapı açık ikazi deli ediyor insani in tekrar kapa bin .. .

    Asla kötüleme amaçlı değil,Amma ve lakin yaşamızda sorun teşkil eden konularda bazen kral çıplak demek gerekiyor.Hali hazırda 4 kapı kapanmıyor;O zaman serviste sorgusuz sualsiz fitilleri hepsini değiştirmesi gerekiyor.Normaldir hocam demeleri ,kendimizin anormal olmamızı kabul etmemiz durumunu doğurur.Sıfır aracın kapılarını allahın günü onlarca kez çarpıp durmak insanı çileden çıkarıyor.Birde ustalar normaldir normal,;kedidir kedi der gibi yapmalarıda hoş değil.Çünkü benim mesleğim itibariyle çizim,tasarım,dikkat ve detay gerektiren işlerle 20 yıldır uğraşınca (aşağıdaki imzadaki site ve içindeki çizimler benim)bu araçta değil sadece kapı; kötülemek isteseydim sıralıyorum;,
    1. kapılar kapanmıyor.
    2.virajlarda ışık far sitemi berbat durumda zifiri karanlık bunuda mersin gazipaşa yolunda çok kötü yaşadım.
    3.çakmak aynı gün bozuldu
    4.deri direksiyondak alt sıradaki sert plastik piyano gibi siyah alan parmakları kesiyor kazada allah muhafaza denk gelirse koparır.deneyin lütfen görüceksiniz.
    5.yaklaşık 10 cm büyüklüğündeki anahtar kartı akşamları takacaksınız ama kör noktada, ne bir iz, ne bir işaret tuttur tutturabilirsen deneyiniz lütfen.
    6.sıcak soğuk hava kanallarında ayağa,başa v.s verecekken değiştirme esnasındaki o sesleri ve zorlanmayı hissedin lütfen.sanki sanki yelkenli gemi yön değiştiriyor.
    7.Emniyet kemerini takmaya çalışırken inanın spastik özürlü durmuna düşüyorum.Konfizyon geçirmiş notrdame kamburu misali.Lütfen deneyin.
    8.otobonda gidiyorsun 120 km hızla sonrada hız sabite alacaksınız.Düğmesi nerede emniyet kemeri takılan yerin hemen önünde yani bakmadan bulmanız yaklaşık 1 dakika alıyor, usul usul yoklucaksın o bölgeyi, yada o hızla kafanı çevirip göreceksin ve selam.
    9.koltuklar yanlış olmasın reno 12 toroslardan kalma yedeklerden olma ihtimali yüksek.Arkada cep yok,çok yumuşak,kumaşı piyasada 50 tl satılan kılıflarla aynı. bunu alırken farketmiştim.Ama olmadı iyi bir kılıf atarız yada deri koltuk v.s hal ederiz demiştim.bunda hata benim .
    10.Süspansiyon çok sert.Araç alırken muhakkak stabilize yola girmek gerekiyormuş.Önceki aracım clio2 140.000 km deydi inanmıcaksınız 3 amortisörü ilk amortisörüydü ve bu sıfır clio4 ten hakikaten iyi durumdaydı.Çok yumuşaktı.
    11. .90 km den sonra rüzgar sesi v.s v.s yoruldum yazmaktan.
    Ama dediğim gibi aracı bana aldıran dış çizgileriydi o sebeple bu kadar detaya girmemiştim.Parasıda aman aman çok değil.OLmadı satar geçerim.Ama servis normaldir normal,Kedidir kedi gibi yaptı ya bende yazmayı borç bildim.Yoksa abu aracı da karakalem çizip web sayfama eklicektim.Çünkü dış çizgileri gerçekten güzel.doğruya doğru :)

    walla hocam bence siz satın aracı..
    Araç sürerken insana keif vermeli..
    Sizin bu araçtan tek keyif aldığınız yer dış tasarım onuda çok görmüyorsunuz..Sokaktan eev girene kadar görüyorsunuzdur herhalde..
    Satmanız sizin açınızdan dahha hayırlı olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hemalihe

    quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    bütün fransızlar böylemi ? 12 aralık gibi arkadaşıma peg 308 almıştık burdanda konu açmıştım .
    bagaj kapısı da dahil 5 kapı öyle kibarca kapatmayla kapanmıyor . biraz vurcan kapıyı yolcu kapıları neysede bagaj kapısını kapanmadıgını farkedemiyorsun ve araca oturunca kapı açık ikazi deli ediyor insani in tekrar kapa bin .. .

    Asla kötüleme amaçlı değil,Amma ve lakin yaşamızda sorun teşkil eden konularda bazen kral çıplak demek gerekiyor.Hali hazırda 4 kapı kapanmıyor;O zaman serviste sorgusuz sualsiz fitilleri hepsini değiştirmesi gerekiyor.Normaldir hocam demeleri ,kendimizin anormal olmamızı kabul etmemiz durumunu doğurur.Sıfır aracın kapılarını allahın günü onlarca kez çarpıp durmak insanı çileden çıkarıyor.Birde ustalar normaldir normal,;kedidir kedi der gibi yapmalarıda hoş değil.Çünkü benim mesleğim itibariyle çizim,tasarım,dikkat ve detay gerektiren işlerle 20 yıldır uğraşınca (aşağıdaki imzadaki site ve içindeki çizimler benim)bu araçta değil sadece kapı; kötülemek isteseydim sıralıyorum;,
    1. kapılar kapanmıyor.
    2.virajlarda ışık far sitemi berbat durumda zifiri karanlık bunuda mersin gazipaşa yolunda çok kötü yaşadım.
    3.çakmak aynı gün bozuldu
    4.deri direksiyondak alt sıradaki sert plastik piyano gibi siyah alan parmakları kesiyor kazada allah muhafaza denk gelirse koparır.deneyin lütfen görüceksiniz.
    5.yaklaşık 10 cm büyüklüğündeki anahtar kartı akşamları takacaksınız ama kör noktada, ne bir iz, ne bir işaret tuttur tutturabilirsen deneyiniz lütfen.
    6.sıcak soğuk hava kanallarında ayağa,başa v.s verecekken değiştirme esnasındaki o sesleri ve zorlanmayı hissedin lütfen.sanki sanki yelkenli gemi yön değiştiriyor.
    7.Emniyet kemerini takmaya çalışırken inanın spastik özürlü durmuna düşüyorum.Konfizyon geçirmiş notrdame kamburu misali.Lütfen deneyin.
    8.otobonda gidiyorsun 120 km hızla sonrada hız sabite alacaksınız.Düğmesi nerede emniyet kemeri takılan yerin hemen önünde yani bakmadan bulmanız yaklaşık 1 dakika alıyor, usul usul yoklucaksın o bölgeyi, yada o hızla kafanı çevirip göreceksin ve selam.
    9.koltuklar yanlış olmasın reno 12 toroslardan kalma yedeklerden olma ihtimali yüksek.Arkada cep yok,çok yumuşak,kumaşı piyasada 50 tl satılan kılıflarla aynı. bunu alırken farketmiştim.Ama olmadı iyi bir kılıf atarız yada deri koltuk v.s hal ederiz demiştim.bunda hata benim .
    10.Süspansiyon çok sert.Araç alırken muhakkak stabilize yola girmek gerekiyormuş.Önceki aracım clio2 140.000 km deydi inanmıcaksınız 3 amortisörü ilk amortisörüydü ve bu sıfır clio4 ten hakikaten iyi durumdaydı.Çok yumuşaktı.
    11. .90 km den sonra rüzgar sesi v.s v.s yoruldum yazmaktan.
    Ama dediğim gibi aracı bana aldıran dış çizgileriydi o sebeple bu kadar detaya girmemiştim.Parasıda aman aman çok değil.OLmadı satar geçerim.Ama servis normaldir normal,Kedidir kedi gibi yaptı ya bende yazmayı borç bildim.Yoksa abu aracı da karakalem çizip web sayfama eklicektim.Çünkü dış çizgileri gerçekten güzel.doğruya doğru :)

    walla hocam bence siz satın aracı..
    Araç sürerken insana keif vermeli..
    Sizin bu araçtan tek keyif aldığınız yer dış tasarım onuda çok görmüyorsunuz..Sokaktan eev girene kadar görüyorsunuzdur herhalde..
    Satmanız sizin açınızdan dahha hayırlı olur..

    Alıntıları Göster
    8. madde de değinmişsiniz bende megane var aynı cruise kontrol tuşları bu araçta da söylediğiniz yerde. Yani mühendislikte çığır mı aşmışlar, müthiş bir mühendislik hatasına mı imza atmışlar yoksa boş kalmasın orası dolduralım mı demişler vallaha anlamadım. Cruise kontrol tuşları ya direksiyon üzerinde olur ya direksiyonun altında.

    Ayrıca hemalihe doğru söylemiş.Siz fazla km yapmadan bence satın.İnanın şimdilik ufak tefek sıkıntı gibi görünenler ilerde işkence olur, hele ki süspansiyonlar. ( sizin yorumunuz üzerine yazdım zira aracı kullanmadım)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    8. madde de değinmişsiniz bende megane var aynı cruise kontrol tuşları bu araçta da söylediğiniz yerde. Yani mühendislikte çığır mı aşmışlar, müthiş bir mühendislik hatasına mı imza atmışlar yoksa boş kalmasın orası dolduralım mı demişler vallaha anlamadım. Cruise kontrol tuşları ya direksiyon üzerinde olur ya direksiyonun altında.

    Ayrıca hemalihe doğru söylemiş.Siz fazla km yapmadan bence satın.İnanın şimdilik ufak tefek sıkıntı gibi görünenler ilerde işkence olur, hele ki süspansiyonlar. ( sizin yorumunuz üzerine yazdım zira aracı kullanmadım)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşın kardeşine clio 4 bakıyorduk, sürücü kapsının kapanmasında anormallik var boşver demiştim. Belki o araca özeldir diye de içimden geçmedi değil ama vazgeçtik araçtan, 3-4 ay oluyor sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    8. madde de değinmişsiniz bende megane var aynı cruise kontrol tuşları bu araçta da söylediğiniz yerde. Yani mühendislikte çığır mı aşmışlar, müthiş bir mühendislik hatasına mı imza atmışlar yoksa boş kalmasın orası dolduralım mı demişler vallaha anlamadım. Cruise kontrol tuşları ya direksiyon üzerinde olur ya direksiyonun altında.

    Ayrıca hemalihe doğru söylemiş.Siz fazla km yapmadan bence satın.İnanın şimdilik ufak tefek sıkıntı gibi görünenler ilerde işkence olur, hele ki süspansiyonlar. ( sizin yorumunuz üzerine yazdım zira aracı kullanmadım)

    Aynen hız sabitleme yeri kaza nedeni.,satıcam zaten az bu kış geçsinde,zaten alırken arabasız kaldım diye acil aldık,detaya inmemiştim.Nasılsa sıfırdır 2012 deyiz teknoloji uğramıştır, dedim.Teknoloji uğramış lakin işçilik ve ince zeka eksik kalmış.. 1 yıl işimi görsün diye alıverdik.Ama sıfır araçtada sıkıntı olursa insanın canı sıkılıyor.Bu arada meganlarda da arka emniyet kemer takma yerleri 15 cm koltuğun üstündemi:) yahu 3 kişi oturunca kime kısmet çıkacak diye her seferinde gülüyorum.Önceki clio 2 de fransızlar ne güzel koltuğa sıfırlamıştı.Birde nufus cüzdanı büyüklüğünde anahtasız kart siztemi,takmadanda çalışmıyor.Ben aldığımda eller serbest kart sistemi olan ellerinde yoktu o an, gelmemişti daha.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.karakalemresim.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    8. madde de değinmişsiniz bende megane var aynı cruise kontrol tuşları bu araçta da söylediğiniz yerde. Yani mühendislikte çığır mı aşmışlar, müthiş bir mühendislik hatasına mı imza atmışlar yoksa boş kalmasın orası dolduralım mı demişler vallaha anlamadım. Cruise kontrol tuşları ya direksiyon üzerinde olur ya direksiyonun altında.

    Ayrıca hemalihe doğru söylemiş.Siz fazla km yapmadan bence satın.İnanın şimdilik ufak tefek sıkıntı gibi görünenler ilerde işkence olur, hele ki süspansiyonlar. ( sizin yorumunuz üzerine yazdım zira aracı kullanmadım)

    Aynen hız sabitleme yeri kaza nedeni.,satıcam zaten az bu kış geçsinde,zaten alırken arabasız kaldım diye acil aldık,detaya inmemiştim.Nasılsa sıfırdır 2012 deyiz teknoloji uğramıştır, dedim.Teknoloji uğramış lakin işçilik ve ince zeka eksik kalmış.. 1 yıl işimi görsün diye alıverdik.Ama sıfır araçtada sıkıntı olursa insanın canı sıkılıyor.Bu arada meganlarda da arka emniyet kemer takma yerleri 15 cm koltuğun üstündemi:) yahu 3 kişi oturunca kime kısmet çıkacak diye her seferinde gülüyorum.Önceki clio 2 de fransızlar ne güzel koltuğa sıfırlamıştı.Birde nufus cüzdanı büyüklüğünde anahtasız kart siztemi,takmadanda çalışmıyor.Ben aldığımda eller serbest kart sistemi olan ellerinde yoktu o an, gelmemişti daha.

    Alıntıları Göster
    Bahsettiğiniz yorumlara kısmen katılıyorum ancak bu segmentte bu rakama eksiksiz bir araç maalesef yok. Ne aldığınızı bilmeden satın almışsınız gibi geliyor, araçta olmayan bir özelliği bilerek almanız sonradan şusu eksik busu kötü demeniz garip. Umarım en kısa zamanda istediğiniz özelliklerdeki bir araca kavuşursunuz zira araçtan epey soğumuş gözüküyorsunuz.

    Icon donanımda koltuk arkası gözleri var ihtiyacım olacağını bildiğimden Touch'ı esgeçmiştim
    Kart takma yeri kullanışsız evet, yine Icon donanım satın alarak Eller Serbest özelliğini kullanıyorum
    Direksiyonu her türlü kurcalamama, piyano kaplamaları parmağımla çekmeye/zorlamaya çalıştığım halde bahsedilen el kesme durumunu yaşayamadım henüz
    Havalandırma kanallarını değiştirdiğinizde Ford Fiesta da aynı şekilde yelken dönüyormuş gibi mekanizma çalışıyor.
    Anahtar boyutu kredi kartı ile aynı ebatta, nüfus cüzdanı kadar olsaydı gerçekten sıkıntı olurdu
    Son olarak Mercedes C180'de kapıları bırakınca kendi kapanmıyor bir miktar kuvvet uygulamak gerekiyor. Belki bizdeki araç sorunludur bilemiyorum.
    Hız sabitleme için tavsiyem sürüş öncesi sistemi aktif edipdireksiyon üzerindeki butonları kullanmanız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitozcan

    Bahsettiğiniz yorumlara kısmen katılıyorum ancak bu segmentte bu rakama eksiksiz bir araç maalesef yok. Ne aldığınızı bilmeden satın almışsınız gibi geliyor, araçta olmayan bir özelliği bilerek almanız sonradan şusu eksik busu kötü demeniz garip. Umarım en kısa zamanda istediğiniz özelliklerdeki bir araca kavuşursunuz zira araçtan epey soğumuş gözüküyorsunuz.

    Icon donanımda koltuk arkası gözleri var ihtiyacım olacağını bildiğimden Touch'ı esgeçmiştim
    Kart takma yeri kullanışsız evet, yine Icon donanım satın alarak Eller Serbest özelliğini kullanıyorum
    Direksiyonu her türlü kurcalamama, piyano kaplamaları parmağımla çekmeye/zorlamaya çalıştığım halde bahsedilen el kesme durumunu yaşayamadım henüz
    Havalandırma kanallarını değiştirdiğinizde Ford Fiesta da aynı şekilde yelken dönüyormuş gibi mekanizma çalışıyor.
    Anahtar boyutu kredi kartı ile aynı ebatta, nüfus cüzdanı kadar olsaydı gerçekten sıkıntı olurdu
    Son olarak Mercedes C180'de kapıları bırakınca kendi kapanmıyor bir miktar kuvvet uygulamak gerekiyor. Belki bizdeki araç sorunludur bilemiyorum.
    Hız sabitleme için tavsiyem sürüş öncesi sistemi aktif edipdireksiyon üzerindeki butonları kullanmanız.

    Alıntıları Göster
    Bende sizinle aynı zamanda ekim başında Kangoo aldım. hemde en full paketini. bende sizin gibi şikayetlerimi sıralayım
    1. Ses sorunu. : araç 110 km hıza geldiğinde içeri rüzgar sesi almakta. servis " bu ticari araç ne bekliyorsun" geyiği çevirdi, demediğimi bırakmadım. dedim : dostum bu araç avrupada binek olarak satlıyor bu 1, reklamda aile aracı diye pompalıyorsunuz (ki benimde alma sebebim aile kullanımı) o zaman bu reklamı yayınlamayın bu 2, trafic model araç var bizde yandan camlı (yani minibüs falan değil) onda 130 km ye çıktı zerre ses yok buna nediyorsun buda 3!
    (hatta sizin aracınızda olan clıo 4 ü bana örnek gösteriyorlar)

    2. bu derece full araçta geri vites lambasının biri yok
    3. gösterge panelinde olan vites asistanı 2010 modelde var bunda yok.
    bende Cr.Control tuşu sol yanda ancak ESP tuşu çok saçma yerde.
    4. az yakıyor deniyor ama 4400km oldu 7.1 in altına düşmedi (6. vites ve 100-110 aralığında hız sabitleyici ile kullanmama rağmen)

    araç güzel ancak eski aracım 10.000 lık Protonun sürüş keyfi bunun çok çok üstündeydi ve ben onla LPG de ciddi hız yapmama rağmen yakıt aynıydı




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.