Şimdi Ara

Yeni Dacia Duster 4x2 4x4 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
50.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence şekil olarak pek hoş durmuyor ama fiyatı makul olursa kullanılabilir tabi vergileride var bunun almakla bitmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macka_61

    konseptiyle uzaktan yakından bir alakası olmasa da ortaya guzel bir şey cıkmıs ancak benim en cok merak ettigim kokpit tasarımı sandero gibi dışı güzel ici -bana göre- berbat olursa yine bir hayal kırıklıgı olur ancak dacia guzel isler yapmaya basladı bir cıksın bakalım fiyatı ne olur gorelim

     Yeni Dacia Duster 4x2 4x4


    güzelmiş




  • Dacia, buz üzerinde yapılan ünlü Trophée Andros yarışına katılıyor. Sağlam, ekonomik, geniş ve güvenilir araçlarıyla otomotiv pazarında yer edinen ve gün geçtikçe bilinirliğini artıran Dacia, özelliklerinden ödün vermeyerek farklı bir deneyim için atağa geçiyor: Buz üzerinde yarış.
    Yarış boyunca Dacia Duster direksiyonunda ünlü yarışçı Alain Prost olacak. Dacia'yı sadelik, güç ve sağlamlık özellikleri nedeniyle seçen Alain Prost düşüncelerini « Dacia Duster ile yarıştığım için gururluyum. Bu çok yeni aracın Trophée Andros kupası çerçevesindeki tanıtımına katılmaktan onur duyacağım. Yarış açısından, Renault Sport Technologies'nin desteğini alan aracın kapasitesi ile güvenilirliğine çok güveniyorum ve çok güzel bir yarışma sezonı olacağını hissediyorum.» şeklinde ifade etti.

    Dacia, yarış vesileyle ürün gamının altıncı modeli olan Duster’in adını ve tasarımını tanıtmayı amaçlıyor. Bu sağlam ve güvenilir 4X4 model, günlük hayatlarında her türlü zeminde kullanabilecekleri bir araca ihtiyaç duyan müşterilere yönelik olacak.

    Trophée Andros, araçların gücünü ve pilotların etkinliğini öne çıkaran ve bunu yaparken karmaşık ve pahalı teknolojik çözümlerin kullanılmasını sınırlayan otomobil sporunda farklı bir yarış olarak kabul görür. Dacia otomobil pazarının yapısını değiştirirken genel kabul görmüş kuralları değiştirmeyi de seven bir marka: doğru fiyat ihtiyacınız olan ürün.

    DACIA DUSTER TROPHÉE ANDROS’TA

    Dacia, 2009-2010 sezonu boyunca Trophée Andros buz yarışında Siluet kategorisinde yarışarak kendini gösterecek. Araçların zor yol şartlarında performanslarını öne çıkartarak sergileyen Trophée Andros pistleri sayesinde Dacia, genlerinde varolan sağlamlık özelliğini bir kez daha kanıtlayabilecek. Trophée Andros yarış kuralları gereği araç üzerindeki çok karmaşık ve pahalı teknolojik unsurları kullanılamıyor. Hatta şasi, vites kutusu ve lastikler şartname tarafından belirleniyor. Bu durumda, katılımcılar fark yaratmak için Dacia’nın varolma felsefesindeki gibi basit ve akıllı çözümler geliştirmeleri gerekiyor.

    Dacia’nın en yeni ürünü ilk Alain Prost tarafından tanıtılacak. Dacia, 4x4 çizgilerinin habercisi olan 2010 yılında ticarileşecek Dacia Duster’ı ilk olarak öyle bir yarışla tanıtarak sürpriz yapmak istiyor. Yüksek kasa çizgisi, çok belirgin geçişleriyle, Dacia Duster 4x4 dünyasına ait olduğunu açıkça belli ediyor. Dacia Duster yarış aracının karoserisi Trophée Andros’un zorlu koşullarına mükemmel bir şekilde uyum sağlıyor: öndeki geniş camlı yüzeyler ve yan dikmelerin konumu çok iyi bir ön ve yan görünürlük sunuyor.

    Trophée Andros, dünyasında en zor yarışlarından biri olarak biliniyor. Durumu meteorolojik şartlara göre çok hızlı olarak değişen buzlu pistlerde araçları sağlam ve ustalıkla kullanmak özen isteyen zorlu bir çalışma. Bu zorlu yol koşulları, ustalığını daha önce defalarca kanıtlamış olan Alain Prost’e göre.

    RENAULT SPORT TEKNOLOJİ TARAFINDAN DACIA DUSTER’A ÖZEL MOTOR
    Pilotun ustalığının yanı sıra, Trophée Andros’a katılan otomobiller özel bir hazırlıktan geçiyorlar.

    Dacia Duster yarış aracı Renault Sport Teknoloji’nin otomobil yarışı konusundaki tüm uzmanlığından faydalandı. Cam fiber derisi altında, Dacia Duster Renault Nissan İttifakı’ndan gelen V6 3l 24v bir motor tarafından beslenen borulu bir şasiyi saklıyor. Bu motor performansı en yükseğe çıkarmak amacıyla özel olarak hazırlandı. Motor 7500 devir/dakika’da 350 bg bir güç ortaya koyuyor ve 5500 devir/dakika’da 360 Nm’lik bir tork sağlıyor. 6 kademeli devinimli vites kutusu, bir yokuşun ortasında bile kesin ve hızlı bir vites değişimi sağlıyor. Motorun aracın arkasına yerleştirilmesi kütlelerin dağılımını optimize etmek ve 950 kg yarış şartname kuralına erişmek için gerçekleştirilen çalışmanın bir parçası.

    Çift üçgenlemeli süspansiyonlar ve yüksek menzilli amotisörler Dacia Duster’ın Trophée Andros’un değişken zeminlerine uymasını sağlayacak. Dacia Duster yarış aracında zor şartlarda sürüş için gerekli sınırlı kaymalı diferansiyeller bulunuyor. Diğer rakip modeller üzerinde ve Renault Sport Teknoloji tarafından tasarlanan serilerde de bulunan bu düzenek, zemin şartları, sürüş tipi ve eğim tipi ne olursa olsun her durumda etkinliğin korunmasını sağlıyor. Dacia Duster yarış aracı aynı zamanda yola tam hakimiyet için 4 çeker lastikli bir sisteme sahip. Bu mekanik sistem, ön direksiyondan gelen bir atma ile harekete geçiyor ve turun konfigürasyonuna göre hızlı bir şekilde ayarlanabiliyor.

    DACIA DUSTER YARIŞ ARACININ TEKNİK ÖZELLİKLERİ

    ŞASİ
    Çelik borulu tip
    Çift üçgen süspansiyonlar

    MOTOR
    Renault Nissan İttifakı’ndan gelen VQ 30
    Arka merkezi yerleşim
    V şeklinde 6 silindirli
    24 supaplı
    Silindir (cm³) : 2 987
    Delik x devir (mm) : 93 x 73.3
    Maksimum güç kW CEE (bg) : 257 (350)
    Maksimum motor dönme hızı gücü (devir/dakika) : 7 500
    Maksimum tork Nm CEE : 360
    Maksimum tork hızı (devir/dakika) : 5 500

    SÜSPANSİYON
    6 kademeli SADEV vites kutusu

    FREN SİSTEMİ

    Ön frenler (ø mm – tip olarak) 260 – havalı çelik
    Arka frenler (ø mm – tip olarak) 265– çelik

    LASTİKLER
    5.5’’ x 16’’ magnezyum
    Continental Racing Contact2 lastikler

    BOYUTLAR / KÜTLELER
    Uzunluk: 4 001 mm
    Genişlik : 1 900 mm
    Ön/arka iz genişliği: 1 690 mm
    Aks mesafesi : 2 500 mm
    Ağırlık : 950 kg
    Yakıt deposu (L) 25

    Yarış aracının videosu:

    Dacia Duster(boyutlarıyla aracı görebilirsiniz) :
    Dailymotion
    Dacia Duster static footage – Видео Dailymotion
    http://www.dailymotion.com/video/xbfkhh_dacia-duster-static-footage_auto




  • DACIA
    Sıfır Binek ve Ticari Araç Modelleri | Dacia Türkiye
    http://www.dacia.com.tr/page.aspx?id=2
  • koleos gibi bu da az satacaktır.
  • gayet şık, terios yerine 10 defa bunu alırım
    tabi daha içini göremedik!
  • ben 5 senedir bu özelliklere sahip bi araç arıyodum buldum ilk ben alacağım inşaallah
  • ben veteriner hekimim vergisi düşük motoru,kuvvetli,yerden yüksek,görünümü şık,4*4 olan,yakıtı az,sıfır km bi araç,içi modern(ama daha göremedim),kısacası bu kadar özellikği bir arada sunan bi hayal gibi anlayacağınız ya neden olmasın zaten fiyatı da makul olacağından renault-nissan ortak yapımı gibi bi şey işte tam benlik vur dağlara taşlara,yokuşlara,kar buz oooohhh amanın ne güzel.sevinçten kulaklarım ağzıma varacak vallaha.zaten araba mı emektarı(connect 75 ps 2005 model) 2010 6-7. ayda değiştireceğim 1 senedir bakmadığım araç kalmamıştı şu an ki araçlardan hepsindede en az bir ödün vermek gerekiyor gerek alırken verilecek fiyat far kı gerekse aracın yakıt konusu ve ya vergi fazlalığı çıkıyor du karşıma.ya bu araç benim için bulunmaz kaftan.şu racın içini de görsem de rahatlasam.
  • Dacia Duster’in 4x2 versiyonu Türkiye’de 29 bin 990 lira, 4x4 versiyonu 35 bin 900 liradan baºlayan fiyatlarla, Avrupa’da ise 4x2 versiyonu 11 bin 900 avro, 4x4 versiyonu 13 bin 900 avrodan baºlayan fiyatlarla müºterilere sunulacak.
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erasker -- 2 Mart 2010; 21:50:27 >
  • ön panjuru komple siyah yap bi jant abartmadan bu arabanın görüntü dahada toparlar...dci ilede keyifle binilir...arka tasarımıda nissandan almış biraz...
  • bu fiyata ben alırım.
  •  Yeni Dacia Duster 4x2 4x4

     Yeni Dacia Duster 4x2 4x4


    İçi çok iyi olmasada bu fiyata sade ve şık bence çok fazla satar bu araç.
  • Hayır,bunun fiyatı uygun
    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    koleos gibi bu da az satacaktır.
  • Hayırlısı ile gelsin.Ford Connect'i Satıp alıcam Allahın izni ile
  • inanılmaz çirkin ya öle böle değil yani..
  • 4*4'ü Haziran'da gelecekmiş.Sabırsızlıkla bekliyorum.
  • 4x4 haziranda gelecekmiş..
    nisanda gelecek olan 4x2 dizel modelinin ön sipariş fiyatlarını telefonla sordum..

    ambiance... 38 bin..
    laureate..... 40 bin.. dediler..

    nasıl bu fiyatlar.. değer mi acaba..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodömizer

    Kayıtsız şartsız Tiguan'dan iyi.


    Ne alakası var
  • 4X2 için çok yüksek rakamlar. Demek ki 29.000 Liralık modelde dört teker bir de direksiyon var.

    quote:

    Orijinalden alıntı: yellowrock

    4x4 haziranda gelecekmiş..
    nisanda gelecek olan 4x2 dizel modelinin ön sipariş fiyatlarını telefonla sordum..

    ambiance... 38 bin..
    laureate..... 40 bin.. dediler..

    nasıl bu fiyatlar.. değer mi acaba..

  • 40 liraya adam yeti alır bunu almaz ucuz girmesi lazım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.