Şimdi Ara

YENİ FİAT LİNEA (155. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.583
Cevap
8
Favori
757.136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN SAĞOLUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: röpteşambır

    2010 dizel active plus kullanıcısı olarak kesinlikle linea yı öneririm. era nın sadece motoru performanslı. 1 hafta önce sıfır era ya bindim.bütün çukurları içimde hissettim. ve çok zıplıyor araba. kendi arabama binince ohh dedim yemin ediyorum. eğer ki yine aklınızda bir kuşku varsa ikisini de test edin.özellikle arkaya oturun her iki araçta da.hak vereceksiniz bana.


    Bende linea kampanyasında inceledikten sonra hyundai accent deki dizel fiyatlarına baktım, Accent Era iç yapısı itibari ile tamamen plastik uyduruk malzeme, sürüncede çok sert bütün çukurlar içerde tüm sesi duyuyorsunuz sıfır konfor var bende tercihimi Linea dan kullandım , Linea ile hyundai accenti kıyaslamak yanlış, Linea 1 gömlek üstüdür bence, accent erayı albea ile kıyaslamaları lazım ancak onun ayarında bir araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starforces


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilastas

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de bugün yarın Linea 1.3 MJ 90 HP + Stil Paket + Metalik Renk almayı düşünüyorum ve fiyat araştırması yapıyorum.
    Zincirlikuyu birmot'tan 31.500 ,Aydın'dan 31.400 fiyat aldım. Daha düşük fiyata satın alan ya da fiyat alan var mı ?

    Bir de alan varsa Linea 1.6 MJ Emotion Plus fiyatı verebilecek olan var mı?

    Teşekkürler..



    Bende still paket araştırıyordum ama bulamadım active plus still paket yok piyasada bende still paketsiz aldım dediğin fiyatın 1000 tl aşağısına trafik sigortası ve metalik renk dahil.



    Stil paket dediğiniz olay servislerde eklenen parçalardan ibaret. Sis farı, çelik jant, arka park sensörü, Orta kol dayama ( Kol dayamanın arka yolcular için klima üfleçleri bile var ancak işlev görmüyor ) Fabrika çıkışıyla bi alakası yok o yüzden stil paketli olmasa bile servislerde sonradan ekletebilirsiniz. Muhtemelen ellerinde parça olmadığından stil paket yok denmiştir size. Alacak olursanız stil paketli alın bir iki ay kullandıktan sonra servise gidip halledebilirsiniz ( Parçalar geldikten sonra ).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Starforces


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilastas

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de bugün yarın Linea 1.3 MJ 90 HP + Stil Paket + Metalik Renk almayı düşünüyorum ve fiyat araştırması yapıyorum.
    Zincirlikuyu birmot'tan 31.500 ,Aydın'dan 31.400 fiyat aldım. Daha düşük fiyata satın alan ya da fiyat alan var mı ?

    Bir de alan varsa Linea 1.6 MJ Emotion Plus fiyatı verebilecek olan var mı?

    Teşekkürler..



    Bende still paket araştırıyordum ama bulamadım active plus still paket yok piyasada bende still paketsiz aldım dediğin fiyatın 1000 tl aşağısına trafik sigortası ve metalik renk dahil.



    Stil paket dediğiniz olay servislerde eklenen parçalardan ibaret. Sis farı, çelik jant, arka park sensörü, Orta kol dayama ( Kol dayamanın arka yolcular için klima üfleçleri bile var ancak işlev görmüyor ) Fabrika çıkışıyla bi alakası yok o yüzden stil paketli olmasa bile servislerde sonradan ekletebilirsiniz. Muhtemelen ellerinde parça olmadığından stil paket yok denmiştir size. Alacak olursanız stil paketli alın bir iki ay kullandıktan sonra servise gidip halledebilirsiniz ( Parçalar geldikten sonra ).



    STİL PAKETİ (ÖN SİS FARLARI, 15" ALAŞIM JANTLAR, PARK SENSÖRÜ, ÖN KOL DAYAMA)

    Ben ayrıca sordum still paketlilerde lastikler 195 miş bence 1200 tl ye hem janltlar hem yukardaki şeyler hemde lastikler değişmez fazla olur o yüzden fabrikasyondur dediler still paket versiyon yokmuş.




  • Aşağıdaki resimde active plus da still pakette jant + lastikler farklı zaten



  • Servisler Lastik hizmetide verdikleri için sıfır araçların lastiklerini değerlendirebiliyorlar. 195 olayına gelince hangi bayi ile muhattapsınız bilmiyorum ama istenirse o parçaların hepsi temin edilebilir. Fabrikasyon çıkışı olmadığını orta kol dayamadan anlayabilirsiniz arkada üfleçler var ama hiçbir görev üstlenmiyor. Fiatlineatr.com sitesindede belirtilmişti bu olay. Fabrikasyon diil diye. Bana kalırsa iyice araştırın stil paketi çok önemliyse. Hiç olmadı bayiiden çıkmadan önce sadece lastikleri 195 ile değiştirsinler. Tahminimce bir tek jant eksiği kalır ve sipariş edebilirler. 3-4 ay önce bayiilerde stil paketle beraber verilen jantlar 650 TL'den satıldı. Yani bir araç bayiiden çıkmadan önce 185 leri alıp 195 leri taksalar bile 185 leri değerlendirebiliyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_alpay -- 17 Şubat 2011; 11:18:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    Servisler Lastik hizmetide verdikleri için sıfır araçların lastiklerini değerlendirebiliyorlar. 195 olayına gelince hangi bayi ile muhattapsınız bilmiyorum ama istenirse o parçaların hepsi temin edilebilir. Fabrikasyon çıkışı olmadığını orta kol dayamadan anlayabilirsiniz arkada üfleçler var ama hiçbir görev üstlenmiyor. Fiatlineatr.com sitesindede belirtilmişti bu olay. Fabrikasyon diil diye. Bana kalırsa iyice araştırın stil paketi çok önemliyse. Hiç olmadı bayiiden çıkmadan önce sadece lastikleri 195 ile değiştirsinler. Tahminimce bir tek jant eksiği kalır ve sipariş edebilirler. 3-4 ay önce bayiilerde stil paketle beraber verilen jantlar 650 TL'den satıldı. Yani bir araç bayiiden çıkmadan önce 185 leri alıp 195 leri taksalar bile 185 leri değerlendirebiliyorlar.



    Tamam satış temsilcisini aradım en azından aleminyum jant vede 195 lastiklerle değiştirmek için mail attım fiyat verecek, en azından onu ekletmek istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starforces


    quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    Servisler Lastik hizmetide verdikleri için sıfır araçların lastiklerini değerlendirebiliyorlar. 195 olayına gelince hangi bayi ile muhattapsınız bilmiyorum ama istenirse o parçaların hepsi temin edilebilir. Fabrikasyon çıkışı olmadığını orta kol dayamadan anlayabilirsiniz arkada üfleçler var ama hiçbir görev üstlenmiyor. Fiatlineatr.com sitesindede belirtilmişti bu olay. Fabrikasyon diil diye. Bana kalırsa iyice araştırın stil paketi çok önemliyse. Hiç olmadı bayiiden çıkmadan önce sadece lastikleri 195 ile değiştirsinler. Tahminimce bir tek jant eksiği kalır ve sipariş edebilirler. 3-4 ay önce bayiilerde stil paketle beraber verilen jantlar 650 TL'den satıldı. Yani bir araç bayiiden çıkmadan önce 185 leri alıp 195 leri taksalar bile 185 leri değerlendirebiliyorlar.



    Tamam satış temsilcisini aradım en azından aleminyum jant vede 195 lastiklerle değiştirmek için mail attım fiyat verecek, en azından onu ekletmek istiyorum



    İyi yapmışsınız bakalım sonuç ne olacak. Linealarda kampanya varya her kampanyalı araçlar gibi ellerindeki hazır aracı satmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Umarım istediğinizi alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Starforces


    quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    Servisler Lastik hizmetide verdikleri için sıfır araçların lastiklerini değerlendirebiliyorlar. 195 olayına gelince hangi bayi ile muhattapsınız bilmiyorum ama istenirse o parçaların hepsi temin edilebilir. Fabrikasyon çıkışı olmadığını orta kol dayamadan anlayabilirsiniz arkada üfleçler var ama hiçbir görev üstlenmiyor. Fiatlineatr.com sitesindede belirtilmişti bu olay. Fabrikasyon diil diye. Bana kalırsa iyice araştırın stil paketi çok önemliyse. Hiç olmadı bayiiden çıkmadan önce sadece lastikleri 195 ile değiştirsinler. Tahminimce bir tek jant eksiği kalır ve sipariş edebilirler. 3-4 ay önce bayiilerde stil paketle beraber verilen jantlar 650 TL'den satıldı. Yani bir araç bayiiden çıkmadan önce 185 leri alıp 195 leri taksalar bile 185 leri değerlendirebiliyorlar.



    Tamam satış temsilcisini aradım en azından aleminyum jant vede 195 lastiklerle değiştirmek için mail attım fiyat verecek, en azından onu ekletmek istiyorum



    İyi yapmışsınız bakalım sonuç ne olacak. Linealarda kampanya varya her kampanyalı araçlar gibi ellerindeki hazır aracı satmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Umarım istediğinizi alabilirsiniz.


    Evet dediğiniz gibi telefonda still paketli araç yok filan dedi, bende en azından jant + 195 lastik ekletmek istiyorum onun için fiyat verin dedim daha geri dönüş olmadı bekliyorum
    Yani araç var dediğiniz gibi ama hepsi Avtive plus, SP liler yok eklemekte istemiyorlar.




  • Araç kampanyada olmasaydı siz stil demeden onlar paketi eklerlerdi emin olun Ama işte bizim ülkemizde istediğin değil, istedikleri aracı satın aldığımız için pek bir hak talep edende olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    Araç kampanyada olmasaydı siz stil demeden onlar paketi eklerlerdi emin olun Ama işte bizim ülkemizde istediğin değil, istedikleri aracı satın aldığımız için pek bir hak talep edende olmuyor.


    Evet dediğiniz gibi SP yokmuş, Jant + 195 lastik içinde 1500 TL fiyat verdiler bende vazgeçtim şimdilik lastikler eskiyene kadar kullanırım 1-2 sene sonra jant ile beraber 195 lastik taktıracağım, sizin dediğiniz gibi benim istediğim değil istedikleri arabayı aldık still paket alamadık Active Plus + Metalik + Trafik sigortası içinde bir fiyattan aldım aracı ama daha teslim etmediler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starforces


    quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    Araç kampanyada olmasaydı siz stil demeden onlar paketi eklerlerdi emin olun Ama işte bizim ülkemizde istediğin değil, istedikleri aracı satın aldığımız için pek bir hak talep edende olmuyor.


    Evet dediğiniz gibi SP yokmuş, Jant + 195 lastik içinde 1500 TL fiyat verdiler bende vazgeçtim şimdilik lastikler eskiyene kadar kullanırım 1-2 sene sonra jant ile beraber 195 lastik taktıracağım, sizin dediğiniz gibi benim istediğim değil istedikleri arabayı aldık still paket alamadık Active Plus + Metalik + Trafik sigortası içinde bir fiyattan aldım aracı ama daha teslim etmediler.



    Hayırlısı olsun ne diyelim. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Kaça aldınız aracı tabi mahsuru yoksa.




  • arkadaşlar önceki mesajlarımda sölemiştim linea yarın gelcek diye babamın da uyarmasıyla arabayı aldığımızda nereleri kontrol etmeliyiz ve yanında neler vercekler kullanma kılavuzu vesaire malum arabayı bende kullancam
    umarım anlatabilmişimdir
  • Merhaba,
    Bugün ben de Linea 1.3 Active Plus modelini aldım. Kısmet olursa 8-10 Mart gibi elimde olacak. Şu an Bursa ' da hazır 1 tane bile Linea 1.3 Multijet yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydemir

    Merhaba,
    Bugün ben de Linea 1.3 Active Plus modelini aldım. Kısmet olursa 8-10 Mart gibi elimde olacak. Şu an Bursa ' da hazır 1 tane bile Linea 1.3 Multijet yok.


    fiyat olarak kaça anlaştınız?
    aynısını mayıs 2010 da 31,500 e almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: röpteşambır


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydemir

    Merhaba,
    Bugün ben de Linea 1.3 Active Plus modelini aldım. Kısmet olursa 8-10 Mart gibi elimde olacak. Şu an Bursa ' da hazır 1 tane bile Linea 1.3 Multijet yok.


    fiyat olarak kaça anlaştınız?
    aynısını mayıs 2010 da 31,500 e almıştım.


    Metalik renk olacak şekilde 30.800 TL.
  • hayırlı olsun hocam
    bende bugün aldım satış müdürü şanslısınız martın sonuna bile sipariş verenler oldu dedi
    arabanın gideri var 1.vites hantal 2 3 4 te falan çok pis kaçıyo anlatılmaz yaşanır az yakar çok kaçar
  • yeni linea alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
  • Teşekkürler, bende teslim aldım active plus, dediğiniz gibi 1. vites haricinde çok iyi bir araba tercih ettiğim için memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanoguzhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlis23


    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanoguzhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Aynı motoru Opelde kullanıyor ama Opel de bu motor 6 vites.

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanoguzhan

    fiat'ın yaptığı yeni kampanyada 1,3 Multijet active plus modelini benzinli fiyatı ile aynı fiyata satıyorlar

    @Ebu Computer hocam, 1,3 duaglojik vites ve 1,6 mj manuel vitesler 6 ileri vites. 1,3 manuel vitesler 5 ileridir





    yeni çıkanları 5 vites. ayrıca vitesin motorla bir alakası yoktur. vites firmaların kullandığı şanzımanla alakalıdır. 2,0 motor olup 5 ileri olanda var 1,4 olup 7 ileri olanda. firmalar 7 ileri şanzımanda kullanılabilir icabında. bu firmaların kullandıkları teknoloji ve ellerinde bulunan stokla alakalı birazda


    vitesin nasıl olurda motorla alakası olmaz ya.motordan aldığı hareketi tekerleklere hangi döndürme gücünde ileteceğimizi neyle ayarlıyoruz. iyi o zaman 4 ileri vitesle kalsaydık.vites sayısı doğrudan ara hızlanmaları ve yakıt tüketimini etkiliyor. çekişi,motor gücünü hissetmenizi motorun gücünü ne oranda lastiklere ileteceğinizi nasıl sağlıyorsunuz. kamyonlarda takviye niye kullanılıyor tek motor koyarlardı yeterdi. vites dediğiniz şeyle şanzımanda aynı şeydir zaten.ben mekanikten anlamam ama sen hepten hiç bilmiyon. motor sınavını nası verdinde ehliyet aldın


    ya benim mesajımı tam anlamıyla okumadın. yada okuduğunu anlamada bir sıkıntı var.

    ben mesajımda ne yazmışım. 3000 motor olan bir araçta senin yorumuna göre 10 ileri vites olması lazım. motorun gücü ile vites sayısının bir alakası yoktur. aynı motor seçeneğine vites oranları ayarlanarak 5 ilerde konabilir 7 ileride. ha burada aracın hızlanacağı, gücünü göstereceği veya ekonomi yapacağı viteslere göre oranlar konur. günümüz araçlarında genelde son vites ekonomi içindir. yani 5 ileride 5. vites 6. ileride 6. vites gibi. bilmem anlatabildim mi?

    vites sayısı çok olursa aracın yüksek devirlere çıkmasının önüne geçmiş olursun. 150 den sonra 5. vites artık yetmemeye başlar ve araç yüksek devirlere çıkmaya başladığı için bağırır. 6 ileri olsa araç biraz daha rahatlar ve devir azda olsa düşer.

    4. vitesli olan bir araç 200 km hız yapmıyor muydu yani. bugün 5 vitesli araç 200 km yapamıyormu yoksa aynı hıza 7 ileri vitesli olan araç daha çabuk mu ulaşıyor.


    Hasbinallah diyorum dahada bişey diyemiyorum arkadaş.sen benim yazdıklarımdan 3000 cc olunca 10 ileri olacağını nerden çıkardın.motorun gücü ile vitesin alakası yok öylemi al sana kapak olsun oku bu yazıyı ilk vites sistemi yani kasnak niye icad edilmiş.
    ...
    İlk otomobillerin çoğu, dişlileri olmadığı için yokuş çıkamıyor, önce durup sonra geriye doğru inmeye başlıyordu. 1893’da yapılan Benz Victoria marka arabada bir deri kayışı küçük bir kasnağa bindiren bir kol kullanılmıştı. Bu düzenek tekerleklerin daha yavaş dönmesini ve yüksek manivela gücünün arabayı yokuş yukarı tırmandırmasını sağlıyordu.
    ...
    autosport blogcu.com adresinden alınmış bu yazıda anlatıldığı gibi motor güçleri aracın hareketini kaldırmaya yetmez. son dişli oranları genelde motorun 1:1 oranına yakındır. aracın kaç vitesliyse bi son vitesle kalkmayı dene bakalım.nasıl olurda dersinki motor gücüyle vitesin alakası yoktur diye be.motorla vitesin alakası yoksa ikisini birden niye otomobil üzerinde kullanmışlar.konuyu bilerek böyle exejenere ediyorumki inatlaşmayasın arkadaşım.vites sayısı artınca araba normalden hızlı gidecektir diye bir şey yok ara hızlanmalar artar.neticede daha az enerji harcayarak istediğiniz hızlara ulaşır ve o hızda daha düşük devirde seyrederek daha ekonomik araca binersiniz.yazında stokla alakalı demişsin. fiatın 7 ileri aracımı varki kullansın ya adamı hasta edip bilmiş bilmiş konuşuyosun.opel astra 6 ileri kullandığı için lineada 1.viteste yaşadığınız aptallığı astrada yaşamıyorsunuz.buna böyle cevap ver.ilgili ilgisiz yazmışsın birader.adam sana;
    "Aynı motoru Opelde kullanıyor ama Opel de bu motor 6 vites." demiş sende ona;

    yeni çıkanları 5 vites. ayrıca vitesin motorla bir alakası yoktur. vites firmaların kullandığı şanzımanla alakalıdır. 2,0 motor olup 5 ileri olanda var 1,4 olup 7 ileri olanda. firmalar 7 ileri şanzımanda kullanılabilir icabında. bu firmaların kullandıkları teknoloji ve ellerinde bulunan stokla alakalı birazda
    demişsin.

    sana soruyorum.eğer sadece firma taktiği ve stokla alakalı ise. porche 8 ileri vites kutusu geliştirdi,VW grubunda 7 ileri dsg var.bu adamlar salakmı.her arabaya 5 ileri koyar geçerlerdi.fiat 1,6 larda 6 ileri kullanıyor ama muhtemelen 1,3 multijete uygun bir şanzıman değildir. çünkü bu tip firmalar ürettikleri bir teknolojiyi değiştirmeden diğerine entegre ederler.1,3 multijet fiatın hangi modelinde yok. üretimden kazanmak için bunu yapıyor.her yeni araç için yeni motor faklı aktarma oranı kullanmıyor.ama çeşitliliği az olduğundan fiatta sorun oluyor VW de olmuyor. bir dolu ekipmanla mevcutla farklı donanımlar hazırlayabiliyor.

    vitesle şanzımanı ayrı şeyler mi sanıyorsun diye düşünmüyor değilim.demişsinki vites firmaların kullandığı şanzımanla alakalıdır.bu ne abi ya.ne anlatmak istiyosunda biz anlayamıyoruz.günümüz araçlarında değil tüm araçlarda son vites hem ekonomi hemde hız içindir.buna diyecek bi şey yok bende aksini söylemedim.

    ------106 GTİ ----206 GTİ----206 RC----306 GTİ---307 2.0

    1. vites 3.417 .......3.455 ....... 2.923 ...... 2.923 ......3.455
    2. vites 1.950 .......1.870 ....... 1.870 ...... 1.869 ......1.870
    3. vites 1.360 ...... 1.360 ........1.360 .......1.414 ......1.360
    4. vites 1.050 ...... 1.051 ........1.051 .......1.148 ......1.051
    5. vites 0.850 ...... 0.861 ........0.861 .......0.951 ......0.861
    6. vites ----- ...... ------........ ---- .........0.795 ...... ----
    Geri V.. 2.500 ....... 3.333 ....... 2.584 ...... 2.584 ......3.333
    Son dişli 3.938 ...... 3.790 ....... 3.948 ...... 4.050 ......4.054

    bak burdada pejoya ait bir kaç aracın aktarma oranları var.ha birde aynı şanzıman başka araca uygulansa bile birde diferansiyel dişli oranı var.emin ol oda motorla alakalı ilgisiz değil.algığı doğrusal hareketi 90 derece çeviriyor.ilk vites ne kadar kısalırsa motor devri ile alakalı olarak o kadar kısa sürede hızlanırsın.drag yarışlarında hep kısa oranlı kutular kullanılır. diyelimki aracınız 5000 d/dak. çevirebiliyor.bu demek değildirki son dişlide aynı devri lastiklerden alacaksınız.bak oranlar var bunu algılamanı istiyorum.bir araç 4 viteslide olsa son hızda örneğin 306 gti deki 6.vites oranına sahipse yüksek viteste düşük devirle yine az tüketirsiniz.4. viteste 4000 devirle giderken yakıt tüketimine bak aynı hızla bir vites arttır aynı hızda yine yakıt tüketimine bak. çoklu şanzımanın avantajı sadece bu değil sen yanlış anlıyorsun.motorun vitesle alakası vardır.ne kadar ara hızlanma sağlanırsa motor yükdsek devirlere çıkarılmadan gitmek istediğimiz hıza ulaşılabilir.araç çekişten düşmez.hem konforlu hemde ekonomik sürüş elde edilir.umarım buda nokta olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhlis23 -- 20 Şubat 2011; 16:12:59 >




  • 
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.