Şimdi Ara

YENİ FİAT LİNEA (170. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.583
Cevap
8
Favori
756.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 168169170171172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • YENİLENEN FİAT LİNEA BAYİLERDE YERİNİ ALDI

    Konfor özellikleri zenginleştirilmiş Easy, Urban ve Lounge adı verilen 3 yeni donanım paketiyle fiyat/donanım ekseninde güçlü formunu yeniden ortaya koyabilmeyi hedefleyen Yeni Fiat Linea, lansmana özel olarak Mayıs ayı boyunca 34 bin 360 TL'den başlayan kampanyalı anahtar teslim satış fiyatıyla dikkat çekiyor.

    Tümü Euro 5 çevre emisyonlarını karşılayabilen biri benzinli ( 1.4 litre 77 HP) ve ikisi turbo dizel motor ( 1.3 litre 95 HP ve 1.6 litre 105 HP Multijet) tercih edilebiliyor.

    500 litrelik bagaj hacmiyle ise (arka koltuklar katlandığında 870 litre)

    Yeni Fiat Linea, çift şeritli krom ön ızgarası, daha kaslı tasarıma sahip ön alt hava girişlerindeki krom şeritleri ve sis farlarıyla elbette yeni ön tamponuyla daha iddialı bir görünüm sunuyor. Arka bölümde ise plakalık bölümü bagaj kapağına taşınırken, krom detaylar ve yeni arka tampon yine farklılığını ilk bakışta belli eden dinamik unsurlar arasında yer alıyor. En yoğun değişimlerin yaşandığı kabin içinde ise ön konsol, yenilik operasyonunun merkezini oluşturuyor. Sedan bir otomobile uygun renk ve kumaş döşeme seçenekleriyle kombine edilerek albenisi daha da artan yeni tasarımlı kabin içinde konfor odaklı yeni teknolojik donanımların adaptasyonu da dikkat çekiyor. Blue& Me TM 'ye eklenen AUX girişi sayesinde iPod gibi cihazlar da bir kablo yardımıyla rahatça bağlanabilirken, USB girişinin ise orta konsola taşınmasıyla sürücünün artık çok daha rahat erişim sağlayabilmesi amaçlanıyor. Bu sayede EcoDrive özelliğinden de sürücülerinin yararlanabilmesini sağlayan yeni Fiat Linea'da ayrıca tamamen yenilenen çift iklimlendirmeli otomatik klima gibi özelliklere de yer veriliyor. 6 hava yastığının yanı sıra ESP, ABS, ASR, MSR ve Hillholder gibi aktif güvenlik sistemleriyle donatılan Yeni Fiat Linea, yağmur ve arka park sensörlerinden hız sabitleyiciye kadar zengin ekipman özelliklerine de sahip olarak müşterilerinin beğenisine sunuluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Fluence çok benziyor bence...

    Linea C segmenti Viaggio C segmenti biraz garip durum...

    accent blue da benziyor.







  • viaggio dodge ile ortak tasarım ürünü orijinali Dodge Dart




    araba fluancenin makyajlı kasası ibi çıplak fotolarda bu benzerlik daha çok ortaya çıkıyor.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 30 Nisan 2012; 14:09:33 >




  • yapmayın allahaşkına ne fluence benzemesi...ön sislere bakın ön ızgaraya bakın...bu devirde her araba her arabaya benzer...maserati fotosuna bakın onada benziyor öyle düşünürsek...
  • arkadaşlar merhaba,

    geçen hafta arabamı satıp yeni araba arayışına girmiştim, (sayfada az çok birşeyler yazdım) yeni linea çıkınca en çok sevinenlerden biri de ben oldum...

    bugün izin alıp bayileri gezmeye karar verdim, saat 10:30 gibi kardeşimide alıp yol üzerinde bulunan fiat, hyundai, opel ve cehvrolet bayilerine uğradım, bütçem max max 40 bin tl ve sıfır yada 1 yaşında az km yapmış dizel, sedan bir araba istiyorum, arabadan beklentim ise bana göz zevki verecek bir aile arabası olması... bu anafikirle yaptığım firma ziyaretlerini herhangi bir tutuculuk yapmadan yazıyorum;

    Fiat;

    tanıdık, eş dost araya sokarak linea 1,3 Urban modeline 39.000 TL fiyat aldım, test aracı olarak 1,6 lounge getirdiler, atladım arabaya çıktım yola araba 1,6 290 tork olunca çok harika hızlandı, arkada kardeşim oturuyordu (kardeşimde volvo c30 var ve araba hastasıdır)

    araçta motor sesi çok az yok gibi, yol sesi her arabada olduğu kadar, yalnız camlardan 100 km üzerinde bir rüzgar sesi geliyorki sormayın... neyse yanımdaki görevliye sordum, adam çok konuşmadan geçiştirdi, ben orada sayfalar dolusu yazdığım güzel yazıları ve beklentilerimin getirdiği hevesi kaybetmeye başladım.... test sürüşü sonrası geri döndük ve aracı park edip bayiye tekrar girdim,

    iç konsol plastik aksamı eski araca göre iyi fakat burada bir fiat 500 içi yada bravo iç malzemesi ile kıyaslarsanız hala çok yolu var dersiniz, (bravonun baz modeli 41.000'den başlıyormuş)

    1,6 lounge motoruna bağlı olarak seri kullanımda çok iyi, yalnız ESP sadece en full olanda var,

    urbanda çift airbag, abs, antipatinaj sistemi (adı her neyse) var, çıtalar ve kapı kolları gövde rengi, klima digital, çelikjant ve kolçak var, 10.000 km de bir bakıma giriyor, ilk bakım ücreti 200 TL bu arada araç Euor 5 95 beygir ama 5 vites,

    satış danışmanına teşekkür edip, bugün başka arabalar bakacağımı ve kararımı sonra vereceğimi söyleyerek oradan ayrıldım,

    Hyundai


    Accent Blue modelini inceledim bu araç B segmenti bir araç, tercihlerime girmesindeki en büyük etken fiyatı ve yeni kasası oldu,

    1,6 crdi 128 bg motoru var, arabanın dış görüntüsü bence 10 üzerinden 9 fakat test sürüşünde aracın iç malzemelerinin çok kalitesiz olduğunu ve arkada 3 kişinin yan yana oturmasının uzun yolda veya yolda çok sıkıntı yaratacağını düşündüm, bu arada araba yolda ERA gibi durmuyor, arkada oturan bayağı bir zıplıyor ve bu yolculara rahatsızlık veriyor, fiyat olarak linea urban ile aynı donanımlı olan modeline 44.500 fiyat verdiler, arabanın içine binmesem ve test sürüşü yapmasam düşünmeden hak ediyor derdim yalnız kullanınca bu paraya yazık olur dedim ve bayiden ayrıldım, satış danışmanı bayağı ümitliydi dönerim diye ama 35.000 derse alırım üzeri yazık olur...


    Opel;

    Astra classic 3 1,3 crdi modeli, artık yavaş yavaş üretimden kalkacak olan model ama o bir efsanedir, 2. eli iyidir, neyse 1,3 90 beygir 6 vites olan aracı kullandım, euro 4 motor var bunda ve yokuşta biraz zorladı ( 2 tane 1,6 araç kullanınca normal insan beklentiye giriyor) fiyat 43.000 TL alınırmı derseniz alınır, 2 sene sonra değer kaybetme derdi v.s. olmadan da satılır (bence)


    Chevrolet;


    yeni Aveo Sedan 1,3 LTZ euro 5 95 beygir modelini inceledim, aslında chevroleye karşı kötü imaj nedeniyle bir merakım yok, opel aynı zamanda onuda sattığı için önce kamaroların etrafında bir tur attım sonra bu arabayı görünce içine bir bakayım dedim, içine bakınca oturdum ve çıkıp bir satış danışmanının yanına gittim,


    bahsettiğim modelde ne var derseniz start/stop, ESP, hız sabitleme deri direksiyon, 8 hava yastığı, 6 hoperlör ............... bir sürü aklıma gelmeyen özelliği olduğunu öğrenince vay be dedim, fiyatı nedir diye sordum, bana 39.400 TL'ye anahtar teslim fiyat verdiler, test sürüşü yapabilirmiyiz dedim, satış danışmanı hemen dedi ama ellerinde 75 bg orta donanımlısı varmış test aracı olurmu dedi, ne yapalım olur dedim, yola çıktık, önce bir otoban yolculuğu arkasından şehir içi yolları kullanıp bayiye geri döndük, yolda arkada diğer arabalarda hiç konuşmayan kardeşim arabayı kullanmak istedi, kenara çekip ona verdim bir kısmını o kullandı bende arkada oturdum,

    start stop özelliğini test ettik, konuştuk, hız sabitlemeyi denedik, v.s. zaten kokpit (bana göre) çok güzeldi, üstüne arabanın 6 vites olması da yakıt tüketimini uzun yolda çok düşürüyor, 75 bg bile bende güzel bir etki bıraktı, yol sesi yok denecek kadar az, motor sesi yüksek devirlerde var, ama 6 vitesle yüksek devire ihtiyacınız pek olmuyor, benim gördüğüm tek eksik yanı amortisörleri oldu, fazla sert ve yolu fazla hissettiriyor.... güvenlik sistemi ödül almış,

    dönüp satış danışmanı ile biraz daha konuştuk, görevliye biraz daha indirim yaparsanız alabilirim dedim o da bana araba yok ki olsa keşke o zaman konuşurduk dedi :))

    ne zaman gelir peki dedim 15 gün sonrasına bekliyorlar ama stok ve gelecek araç durumu haftaya belli olacakmış, stokta olsa alırmıydım derseniz almazdım, opsiyonlatıp hemen eve gidip internette kapsamlı bir çalışma ile forumları v.s. inceleyip satılık araçlara bakıp sonra kararımı verirdim....

    aslında öyle yaptım, sitelerde şuan yorumları okuyorum, chevrolenin 4 bayiini aradım, ellerinde varmı ve son fiyat ne diyorlar diye, hiçbir bayide yok ve son fiyat olarak 39.700 altında veren çıkmadı................

    internette sahibinden ve arabam com da satan da yok....

    keşke daha önce uğrsaymışım diye bayağı bir üzüntü içindeyim ve sanıyorum bende kararımı değiştirip aveo alacağım, şimdilik bu konuda net kararımı vermedim ama aracı ilk sıraya aldım..


    yorumlarım ve görüşlerim kendime aittir, lütfen beni üzecek yorumlar yapmayın.... birbirimizi kırmak değil fikirlerimizi paylaşarak benim görmediğim bir noktayı sizin görmenizi ve göremediğim noktayı bana göstermenizi istediğim için bunları yazdım.

    4 araba içinde sıralamam ;

    1- fiyat ve performans olarak Yeni Aveo, 1,3 euro 5 95 LTZ
    2- marka ve fiyat olarak astra klasik,
    3- fiyat ve beklenti olarak yeni linea 1,3 urban
    4- accent blue mode plus



    saygılar...




  • Aveo nun 75 hp lik 6 vites versiyonu varnızı abicim bu arada kesinlikle 6 vitesi tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DE_MOLAY

    Aveo nun 75 hp lik 6 vites versiyonu varnızı abicim bu arada kesinlikle 6 vitesi tavsiye ederim


    yok hocam ben 75 bg motorlu araba almam, gerçi kullanınca iyiymiş dedim allah için ama almam, benim test aracı 75 bg 6 vitesti, 5. viteste 3 bin devirde 130 km gördüm, 6 ya attım, 2bin beşyüz devir seviyelerine geldi,

    birde ışıklarda durdum vitesi boş atıp ayağımı debriyajdan çektim, araba durdu hayda dedim.... ama devir göstergesinde devir sıfır değil 0,5' da duruyor, bir an panik oldum ne oluyor diye bakarken, satış danışmanı başladı anlatmaya start / stop özelliği falan filan diye,

    bu arada arabanın bakımları 15.000'de bir ama ilk bakım 390 TL imiş (yuh dedim) opel ile aynı dedi...

    en garip gelen şey ise bir motorun 3 farklı markada 3 farklı şekilde satılması idi, fiatta da 95 beygir 5 vites, opelde 90 beygir 6 vites, aveo da 95 beygir 6 vites yeni linea da niye 6 vites yapmamışlar ki, 1,6 da var 1,3 de yok....




  • volkan hocam saydığın arabalar içinde hiç tereddütsüz aveo seçerim hem görsel açıdan hemde öyle az yakıyorki inanası gelmiyor insanın...
    yalnız satış sonrasından memnun olmayanlar var onuda belirtmek isterim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozo77

    volkan hocam saydığın arabalar içinde hiç tereddütsüz aveo seçerim hem görsel açıdan hemde öyle az yakıyorki inanası gelmiyor insanın...
    yalnız satış sonrasından memnun olmayanlar var onuda belirtmek isterim...

    çok haklısın, senin yönlendirmenle hemen bende şikayet sitelerine baktım, bir sürü şikayet yazılmış, parça sıkıntısı, ilgisizlik v.s. bu sikayetler opel kültüründen kaynaklanıyor opel sahipleride bu konudan çok şikayetçidir...

    şikayetleri okudum 6 ayda yaklaşık 60 şikayet toplamda da bir şikayet sitesinde 113 şikayet var,

    aynı sitede citroen 125, fiat 251, ford 263, honda 105, hyundai 186, nissan 112, opel, 294, pejo 157, reno 550, toyota 160, ww 280 şikayeti var,

    başta almaktan vazgeçmeme sebep olan bu şikayteleri okuduktan sonra diğer markaları almaktan da aynı sebepten vazgeçip kendi arabamı yapmaya karar verebilirim....

    şu bir gerçekki piyasada cehvrolet imajı çok iyi değil, bende biliyorum, ford'un imajı da bende çok iyi değildir, citroen i de sevmem.

    Aveo nun fiyatı da bu sebeplerin bütünü olaraka bakıldığında o yüzden bu kadar cazip, yoksa hyundai accent blue 44.500 TL istiyor, baz modelin çelik jantlısına, linea aynı motor seçeneği ile bu donanımların sadece 2-3 tanesi ile lansman fiyatında 39.500 istiyor, aynı donanımlarla çok rahat 43-44 ister, hoş 1,6 motorun lansman fiyatı 44.500 (özel fiyat) .....


    tam kararımı veremedim değerlendirmeye devam ediyorum, hayırlısı inşallah...




  • şikayet sayılarını değerlendirirken satış rakamlarınıda değerlendirmek lazım...satış rakamlarını örneklendirmek açısından tamamen atıyorum,örneğin: fiat 251 şikayet var satış rakamıda 25.100 olsun şikayet oranı 100 de 1 olur...atıyorum citroende satış 25100 olsun şikayet 125 ise yüzde yarım bir şikayet oranı oluyor...
    ben arabalarda şikayet bitmeyeceği kanaatindeyim..porsche cayenne'den bile şikayet eden var...mesela bizim fiatlardada servislerin bazılarında öyle şikayetçi arkadaşlarımız var ama benim götürdüğüm servis AKPINAR OROMOTİV on numara bir yer...diğer şikayetçi olduğu servise giden lineacı arakadaşımız arabasından soğurken,akpınara gelen bir dahaki arabasınıda fiat almak ister
  • açıkçası bende bir dönem aveo ya kafayı takmıştım sonra gittim punto evo aldım. bunun çok basit bir nedeni var daha önceki aracım peugeot 206 idi satmaya çalışınca güç bela sattım ki 8 hava yastığı dijital klima v.s. v.s. vardı aynı yaşta yarı donanımlı cliodan 2 bin aşağıya gidebildi.

    şimdi Aveo evet tüm özellikleri iyi bir araç ama çıkalı 7 8 ay oldu Adanada 3 yada 4 defa denk geldim oysa ki punto evo her köşede 1 tane görüyorum.
    işlek bir yerde yola çıkın 10 dakika boyunca almayı düşündüğünüz araçtan kaç tane geçtiğini sayın saydığınız araçlara bakarsak

    aveo büyük ihtimal görmeyeceksiniz belki şansa 1 tane....
    accent blue aynı durumda
    opel astra 1 2 tane görme şansınız var
    linea en az 10 tane görürsünüz.

    ayrıca unutulmaması gereken bir nokta Linea %70 yerli bir araçın kaskosu diğerlerine göre %30 - 40 avantajlı olacağını, yedek parçasının ucuz olacağını, bu parça elimizde yok yurt dışından gelecek derdi yok. ( bu özellikle chevrolette karşınıza çıkacabilecek bir sorun) ayrıca dizel de fiat 1.3 mj motor olmasına rağmen serviste en aşağı 3/1 daha yüksek yedek parça fiyatı vereceğinizi de unutmayın.

    servis şikayeti konusunda da Fiat türkiye aktif sorun çıktığında yaşadığınızda müşteri hattından muhtap bulup çokhızlı şekilde şikayetiniz sonuçlandırılabiliyor.

    tabi burada 1 handikap var göz önünde bulundurun. linea ilk 6 ay içerisinde gelen geri dönüş ve şikayet kayıtlarına 1 2 revizyon görecektir. Bu nedenle ilk seri araç almak her zaman olmasa da şikayetleri yanında getirebiliyor.

    örneğin forumlara bakın punto evonun ilk serilerinde konuşulan şikayetlerin hiç biri benim aracımda yok .. ben çıktıktan 1 sene sonra aldım aracı bu sorunlar giderilmiş görünmekte....




  • Yeni linea gene klasik modelindeki gibi dual logic şanzıman kullanıyorsa otomatiğini tamamen gözden çıkartmak gerekir bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dexter61

    Yeni linea gene klasik modelindeki gibi dual logic şanzıman kullanıyorsa otomatiğini tamamen gözden çıkartmak gerekir bence

    Otomatik vites Linea'nın hiçbir modelinde yok. Beklemedeyiz. Umarım yakında satışa başlar ve üretilmediği dönemde problemleri giderilmiş olur.
  • Makyajsız Linea mı 1 hafta önce teslim aldım. Belki yukarıda yazmışlardır ama bende gözlemlerimi yazayım. Kalkış da acaba kalksam mı kalkmasam mı diye tereddütü var ama hızını aldıktan sonra uçuşa geçebiliyor. Sürücü koltuğu rahat fazla zorlamıyor. ( 2000 km yaptım 1 haftada ) Hız denemeleri 170 - 180 düz yolda - 150 - 160 yokuş çıkarken ve 205 yokuş aşşağı ( Adana Urfa otobanı çıkışındaki inişte ) ama 1 sn liğine görebildim :) Bagajı çok geniş 3 oda 1 salon ( önceki arabamın clio hb olduğunu belirteyim :) belkide normaldir bagajın büyüklüğü ) Multijet in rahatlığı belli oluyor özellikle araba sollarken çok işe yarıyor. Virajlarda savurmuyor diyebilirim. Şimdilik bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dexter61

    Yeni linea gene klasik modelindeki gibi dual logic şanzıman kullanıyorsa otomatiğini tamamen gözden çıkartmak gerekir bence

    O lastikler ve O jantlar aracın alt takımlarını çok fazla yormuştur...
    Ne gerek var bu kadar abartı yanak boyutlarına ki... Ülkede sanki her yer kaymak asfalt...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sundoor

    Makyajsız Linea mı 1 hafta önce teslim aldım. Belki yukarıda yazmışlardır ama bende gözlemlerimi yazayım. Kalkış da acaba kalksam mı kalkmasam mı diye tereddütü var ama hızını aldıktan sonra uçuşa geçebiliyor. Sürücü koltuğu rahat fazla zorlamıyor. ( 2000 km yaptım 1 haftada ) Hız denemeleri 170 - 180 düz yolda - 150 - 160 yokuş çıkarken ve 205 yokuş aşşağı ( Adana Urfa otobanı çıkışındaki inişte ) ama 1 sn liğine görebildim :) Bagajı çok geniş 3 oda 1 salon ( önceki arabamın clio hb olduğunu belirteyim :) belkide normaldir bagajın büyüklüğü ) Multijet in rahatlığı belli oluyor özellikle araba sollarken çok işe yarıyor. Virajlarda savurmuyor diyebilirim. Şimdilik bu kadar.

    Hayırlı olsun , aracınız 1.3 MJ mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sundoor

    Makyajsız Linea mı 1 hafta önce teslim aldım. Belki yukarıda yazmışlardır ama bende gözlemlerimi yazayım. Kalkış da acaba kalksam mı kalkmasam mı diye tereddütü var ama hızını aldıktan sonra uçuşa geçebiliyor. Sürücü koltuğu rahat fazla zorlamıyor. ( 2000 km yaptım 1 haftada ) Hız denemeleri 170 - 180 düz yolda - 150 - 160 yokuş çıkarken ve 205 yokuş aşşağı ( Adana Urfa otobanı çıkışındaki inişte ) ama 1 sn liğine görebildim :) Bagajı çok geniş 3 oda 1 salon ( önceki arabamın clio hb olduğunu belirteyim :) belkide normaldir bagajın büyüklüğü ) Multijet in rahatlığı belli oluyor özellikle araba sollarken çok işe yarıyor. Virajlarda savurmuyor diyebilirim. Şimdilik bu kadar.

    Hayırlı olsun , aracınız 1.3 MJ mi ?

    Teşekkürler Evet ilk 1.3 motoru duyunca korkmuştum. Ama şimdilik çok bir fark göremedim.




  • ben klasik olan 1,3 90 hp kullanmıştım.
    1,6 105 hp 290 tork çok mantıklı geldi. bir arkadaşımla konuştum, motor ömrü az olur 100,000 de motor yapma olabilir dedi
    buda soru işareti oluşturdu ,
    bu konuyu tam anlayan bir arkadaşımız açıklaya bilir mi ??
  • 
Sayfa: önceki 168169170171172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.