Şimdi Ara

YENİ FİAT LİNEA (173. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.583
Cevap
8
Favori
756.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 171172173174175
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok durgun bir forum... Canlanması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkalmuk

    Çok durgun bir forum... Canlanması lazım.

    burası sırf linea üzerine forum açılmadan önce canlı idi. forum açılınca herkes o tarafa gitti. burada fazla takılan kalmadı. soru sorulursa genelde cevap veriliyor.
  • 2012 fiat linea 1.6 multijet emotion plus e5 ile aranızdayım arkadaşlar. 2003 Seat Toledo signo plus ı satıp aldım bu aracı. Almadan önce dizel araç olarak yeni ford fiesta, c3, eski focus, ibiza, fabia, polo, punto arasında kalmıştım. clio, megane, duster, rio falan bunlara hiç bakmamıştım.2 hafta araştırdım 32000tl limiti mi 37000 çıkardım ama değdi.çünkü B sınıfı bir araba almadım içi onlardan büyük ayrıca bagajlı, eski kasa focustan daha yeni ve donanımlı.Yeni linea ile arasında sadece makyaj farkı var ve eşdeğeri lounge liste fiyatı 47500tl.

    Gelelim sürüş deneyimime; aldıktan sonra 600 km uzun yolda kullandım.Bana toledo yu ararsın dediler şimdi kıs kıs gülüyorum :) o ne o, rampada ne gidişi var öyle rampalarda solluyom milleti kıllığına "linea ya bak" desinler diye :) motor sesi ısındıktan sonra gelmiyor, müzik sesi de iyi olduğundan açınca motor sesi hiç olmuyor.Hız sabitleyici yi açıyorsun kol dayamaya yaslanıyorsun müziği dinliyorsun o kadar.Gıçım başım bi yerimde ağrımadı yorulmadım gayet konforlu. 600 km uzun yolda 100-140km den aşağı düşmedim yolun 1/4 dağ yolu.Yakıt ortalama 5.7 gösterdi.Ortalama 90 ile gitsem fabrika verilerini yakalarım sanırım.

    Donanım konusunda olmayanları saysak iyi olacak ama onlarda şimdi aklıma gelmiyor, bu arabada hangi donanım yok acaba ?

    Bu arada bu araba alınmaz ben sevmedim, teneke teneke bu araba, c sınıfı değil b sınıfı bu araba almayın yaw, gidin başka arabaya bakın 1 metre kare arabaya 50000 tl bayılın, arıza çıkarsa yedek parça için 1 ay arabayı yatırın ama çok sağlam olsun, sac kalınlığını ölçün ona göre alın yoksa ncap tan ararlar, esp olmayan araba olsun ama sacı kalın olsun yeter ncap mezardan sizi çıkarır nasıl olsa... (kimse almasın sadece bende olsun havam olsun :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkano27

    2012 fiat linea 1.6 multijet emotion plus e5 ile aranızdayım arkadaşlar. 2003 Seat Toledo signo plus ı satıp aldım bu aracı. Almadan önce dizel araç olarak yeni ford fiesta, c3, eski focus, ibiza, fabia, polo, punto arasında kalmıştım. clio, megane, duster, rio falan bunlara hiç bakmamıştım.2 hafta araştırdım 32000tl limiti mi 37000 çıkardım ama değdi.çünkü B sınıfı bir araba almadım içi onlardan büyük ayrıca bagajlı, eski kasa focustan daha yeni ve donanımlı.Yeni linea ile arasında sadece makyaj farkı var ve eşdeğeri lounge liste fiyatı 47500tl.

    Gelelim sürüş deneyimime; aldıktan sonra 600 km uzun yolda kullandım.Bana toledo yu ararsın dediler şimdi kıs kıs gülüyorum :) o ne o, rampada ne gidişi var öyle rampalarda solluyom milleti kıllığına "linea ya bak" desinler diye :) motor sesi ısındıktan sonra gelmiyor, müzik sesi de iyi olduğundan açınca motor sesi hiç olmuyor.Hız sabitleyici yi açıyorsun kol dayamaya yaslanıyorsun müziği dinliyorsun o kadar.Gıçım başım bi yerimde ağrımadı yorulmadım gayet konforlu. 600 km uzun yolda 100-140km den aşağı düşmedim yolun 1/4 dağ yolu.Yakıt ortalama 5.7 gösterdi.Ortalama 90 ile gitsem fabrika verilerini yakalarım sanırım.

    Donanım konusunda olmayanları saysak iyi olacak ama onlarda şimdi aklıma gelmiyor, bu arabada hangi donanım yok acaba ?

    Bu arada bu araba alınmaz ben sevmedim, teneke teneke bu araba, c sınıfı değil b sınıfı bu araba almayın yaw, gidin başka arabaya bakın 1 metre kare arabaya 50000 tl bayılın, arıza çıkarsa yedek parça için 1 ay arabayı yatırın ama çok sağlam olsun, sac kalınlığını ölçün ona göre alın yoksa ncap tan ararlar, esp olmayan araba olsun ama sacı kalın olsun yeter ncap mezardan sizi çıkarır nasıl olsa... (kimse almasın sadece bende olsun havam olsun :)

    çaktırma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    Arkadaslar bende lında kampanyasına bakılıyorum....
    Benzinle fiyatına dizel kampanyası halen devam ediyormuş...
    Siz hangi modelini önerirsiniz...

    Bütçe de sıkıntı yoksa en full donanım 1,6 Mj Lounge.. Haa az yaksın diyorsanız 1,3 Mj olabilir..

    bugun tekrardan baktım tel mesaj geldı bırde sıze sormak ıstedım 15.000 tl ye 60 ay 287,70 tl taksıtle...demıs sızce nasıl fıyat !!!
    linea clissicmi yoksa yeni lineamı? bir de arkadaslar benzinlimi dizelmi !!! tüp vs takılıyormu benzinli versiyona!!!

    cok karasızım nacam bılmıyorum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    Arkadaslar bende lında kampanyasına bakılıyorum....
    Benzinle fiyatına dizel kampanyası halen devam ediyormuş...
    Siz hangi modelini önerirsiniz...

    Bütçe de sıkıntı yoksa en full donanım 1,6 Mj Lounge.. Haa az yaksın diyorsanız 1,3 Mj olabilir..

    bugun tekrardan baktım tel mesaj geldı bırde sıze sormak ıstedım 15.000 tl ye 60 ay 287,70 tl taksıtle...demıs sızce nasıl fıyat !!!
    linea clissicmi yoksa yeni lineamı? bir de arkadaslar benzinlimi dizelmi !!! tüp vs takılıyormu benzinli versiyona!!!

    cok karasızım nacam bılmıyorum....

    5 yıllığına 2262 tl faiz koymuş bence gayet iyi... ancak ben dizel tercih ettim size de dizel tavsiye ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkano27

    2012 fiat linea 1.6 multijet emotion plus e5 ile aranızdayım arkadaşlar. 2003 Seat Toledo signo plus ı satıp aldım bu aracı. Almadan önce dizel araç olarak yeni ford fiesta, c3, eski focus, ibiza, fabia, polo, punto arasında kalmıştım. clio, megane, duster, rio falan bunlara hiç bakmamıştım.2 hafta araştırdım 32000tl limiti mi 37000 çıkardım ama değdi.çünkü B sınıfı bir araba almadım içi onlardan büyük ayrıca bagajlı, eski kasa focustan daha yeni ve donanımlı.Yeni linea ile arasında sadece makyaj farkı var ve eşdeğeri lounge liste fiyatı 47500tl.

    Gelelim sürüş deneyimime; aldıktan sonra 600 km uzun yolda kullandım.Bana toledo yu ararsın dediler şimdi kıs kıs gülüyorum :) o ne o, rampada ne gidişi var öyle rampalarda solluyom milleti kıllığına "linea ya bak" desinler diye :) motor sesi ısındıktan sonra gelmiyor, müzik sesi de iyi olduğundan açınca motor sesi hiç olmuyor.Hız sabitleyici yi açıyorsun kol dayamaya yaslanıyorsun müziği dinliyorsun o kadar.Gıçım başım bi yerimde ağrımadı yorulmadım gayet konforlu. 600 km uzun yolda 100-140km den aşağı düşmedim yolun 1/4 dağ yolu.Yakıt ortalama 5.7 gösterdi.Ortalama 90 ile gitsem fabrika verilerini yakalarım sanırım.

    Donanım konusunda olmayanları saysak iyi olacak ama onlarda şimdi aklıma gelmiyor, bu arabada hangi donanım yok acaba ?

    Bu arada bu araba alınmaz ben sevmedim, teneke teneke bu araba, c sınıfı değil b sınıfı bu araba almayın yaw, gidin başka arabaya bakın 1 metre kare arabaya 50000 tl bayılın, arıza çıkarsa yedek parça için 1 ay arabayı yatırın ama çok sağlam olsun, sac kalınlığını ölçün ona göre alın yoksa ncap tan ararlar, esp olmayan araba olsun ama sacı kalın olsun yeter ncap mezardan sizi çıkarır nasıl olsa... (kimse almasın sadece bende olsun havam olsun :)

    BENDE sizin gibi bakınıyorum kafamdakı lımıt 30000 civarıydı sımdı sızın gıbı bıraz zorlamam gerek....
    benım kafamı yoran ise 1.5 dci reno motorlu bir araç mı alsam yani duster düşünüyorum yoksa lineamı?
    kalite olarak gördüğüm kadarıyla linea çok çok iyi yakıt konusunda sanırsam 1.5 dci motolar daha iyi...

    şimdi ne yapmam gerek birde fiat finansın sunmus oldugu kredı seceneklerı cok iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkano27

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    Arkadaslar bende lında kampanyasına bakılıyorum....
    Benzinle fiyatına dizel kampanyası halen devam ediyormuş...
    Siz hangi modelini önerirsiniz...

    Bütçe de sıkıntı yoksa en full donanım 1,6 Mj Lounge.. Haa az yaksın diyorsanız 1,3 Mj olabilir..

    bugun tekrardan baktım tel mesaj geldı bırde sıze sormak ıstedım 15.000 tl ye 60 ay 287,70 tl taksıtle...demıs sızce nasıl fıyat !!!
    linea clissicmi yoksa yeni lineamı? bir de arkadaslar benzinlimi dizelmi !!! tüp vs takılıyormu benzinli versiyona!!!

    cok karasızım nacam bılmıyorum....

    5 yıllığına 2262 tl faiz koymuş bence gayet iyi... ancak ben dizel tercih ettim size de dizel tavsiye ederim...

    bakıyorumda piyasaya fiat kredi secenekleri çok iyi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkano27

    2012 fiat linea 1.6 multijet emotion plus e5 ile aranızdayım arkadaşlar. 2003 Seat Toledo signo plus ı satıp aldım bu aracı. Almadan önce dizel araç olarak yeni ford fiesta, c3, eski focus, ibiza, fabia, polo, punto arasında kalmıştım. clio, megane, duster, rio falan bunlara hiç bakmamıştım.2 hafta araştırdım 32000tl limiti mi 37000 çıkardım ama değdi.çünkü B sınıfı bir araba almadım içi onlardan büyük ayrıca bagajlı, eski kasa focustan daha yeni ve donanımlı.Yeni linea ile arasında sadece makyaj farkı var ve eşdeğeri lounge liste fiyatı 47500tl.

    Gelelim sürüş deneyimime; aldıktan sonra 600 km uzun yolda kullandım.Bana toledo yu ararsın dediler şimdi kıs kıs gülüyorum :) o ne o, rampada ne gidişi var öyle rampalarda solluyom milleti kıllığına "linea ya bak" desinler diye :) motor sesi ısındıktan sonra gelmiyor, müzik sesi de iyi olduğundan açınca motor sesi hiç olmuyor.Hız sabitleyici yi açıyorsun kol dayamaya yaslanıyorsun müziği dinliyorsun o kadar.Gıçım başım bi yerimde ağrımadı yorulmadım gayet konforlu. 600 km uzun yolda 100-140km den aşağı düşmedim yolun 1/4 dağ yolu.Yakıt ortalama 5.7 gösterdi.Ortalama 90 ile gitsem fabrika verilerini yakalarım sanırım.

    Donanım konusunda olmayanları saysak iyi olacak ama onlarda şimdi aklıma gelmiyor, bu arabada hangi donanım yok acaba ?

    Bu arada bu araba alınmaz ben sevmedim, teneke teneke bu araba, c sınıfı değil b sınıfı bu araba almayın yaw, gidin başka arabaya bakın 1 metre kare arabaya 50000 tl bayılın, arıza çıkarsa yedek parça için 1 ay arabayı yatırın ama çok sağlam olsun, sac kalınlığını ölçün ona göre alın yoksa ncap tan ararlar, esp olmayan araba olsun ama sacı kalın olsun yeter ncap mezardan sizi çıkarır nasıl olsa... (kimse almasın sadece bende olsun havam olsun :)

    BENDE sizin gibi bakınıyorum kafamdakı lımıt 30000 civarıydı sımdı sızın gıbı bıraz zorlamam gerek....
    benım kafamı yoran ise 1.5 dci reno motorlu bir araç mı alsam yani duster düşünüyorum yoksa lineamı?
    kalite olarak gördüğüm kadarıyla linea çok çok iyi yakıt konusunda sanırsam 1.5 dci motolar daha iyi...

    şimdi ne yapmam gerek birde fiat finansın sunmus oldugu kredı seceneklerı cok iyi



    bu resim yakıt konusunda yardımcı olur... ben güvenlik, performans ve kalite olarak linea baya öndedir diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkano27 -- 5 Mart 2013; 22:16:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkano27

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkano27

    2012 fiat linea 1.6 multijet emotion plus e5 ile aranızdayım arkadaşlar. 2003 Seat Toledo signo plus ı satıp aldım bu aracı. Almadan önce dizel araç olarak yeni ford fiesta, c3, eski focus, ibiza, fabia, polo, punto arasında kalmıştım. clio, megane, duster, rio falan bunlara hiç bakmamıştım.2 hafta araştırdım 32000tl limiti mi 37000 çıkardım ama değdi.çünkü B sınıfı bir araba almadım içi onlardan büyük ayrıca bagajlı, eski kasa focustan daha yeni ve donanımlı.Yeni linea ile arasında sadece makyaj farkı var ve eşdeğeri lounge liste fiyatı 47500tl.

    Gelelim sürüş deneyimime; aldıktan sonra 600 km uzun yolda kullandım.Bana toledo yu ararsın dediler şimdi kıs kıs gülüyorum :) o ne o, rampada ne gidişi var öyle rampalarda solluyom milleti kıllığına "linea ya bak" desinler diye :) motor sesi ısındıktan sonra gelmiyor, müzik sesi de iyi olduğundan açınca motor sesi hiç olmuyor.Hız sabitleyici yi açıyorsun kol dayamaya yaslanıyorsun müziği dinliyorsun o kadar.Gıçım başım bi yerimde ağrımadı yorulmadım gayet konforlu. 600 km uzun yolda 100-140km den aşağı düşmedim yolun 1/4 dağ yolu.Yakıt ortalama 5.7 gösterdi.Ortalama 90 ile gitsem fabrika verilerini yakalarım sanırım.

    Donanım konusunda olmayanları saysak iyi olacak ama onlarda şimdi aklıma gelmiyor, bu arabada hangi donanım yok acaba ?

    Bu arada bu araba alınmaz ben sevmedim, teneke teneke bu araba, c sınıfı değil b sınıfı bu araba almayın yaw, gidin başka arabaya bakın 1 metre kare arabaya 50000 tl bayılın, arıza çıkarsa yedek parça için 1 ay arabayı yatırın ama çok sağlam olsun, sac kalınlığını ölçün ona göre alın yoksa ncap tan ararlar, esp olmayan araba olsun ama sacı kalın olsun yeter ncap mezardan sizi çıkarır nasıl olsa... (kimse almasın sadece bende olsun havam olsun :)

    BENDE sizin gibi bakınıyorum kafamdakı lımıt 30000 civarıydı sımdı sızın gıbı bıraz zorlamam gerek....
    benım kafamı yoran ise 1.5 dci reno motorlu bir araç mı alsam yani duster düşünüyorum yoksa lineamı?
    kalite olarak gördüğüm kadarıyla linea çok çok iyi yakıt konusunda sanırsam 1.5 dci motolar daha iyi...

    şimdi ne yapmam gerek birde fiat finansın sunmus oldugu kredı seceneklerı cok iyi



    bu resim yakıt konusunda yardımcı olur... ben güvenlik, performans ve kalite olarak linea baya öndedir diyorum

    Verilere baktim cok yakinlar... Oadar karar degiztirdimki anlatamam... Bendeki aracida satmadim takasa girsem fiatbayilerine olu fiyatinidavermek istemiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o zaman aracı satıp almak en mantıklısı, acele etmeyin, hem elinizde nakit para ile daha rahat pazarlık yaparsınız.
  • sayın freedom058, volkan beyin dediği gibi dışarıda daha iyi fiyata aracınızı satabiliyorsanız. bence takasa girmeyin. ancak genede fiat bayilerinden bir takas fiyatı alın ve dışarıda satınca bir fark olacak mı ona bakın. linea da klasik mi yeni kasa mı derseniz. yeni kasa derim. dışı pek tutulmasa da iç dizaynı klasiklere göre çok iyi. donanım ve motor seçenekleri sizin maddi durumunuza göre değişir ancak ben 1.6 mj. Lounge tavsiye ederim.
  • Fiat Linea test sürüsü ( Ukrayna )

    http://www.autocentre.ua/ac/auto/test-drive/test-drayv-fiat-linea-novyy-dzhet-20813.html

    -----------------------------------------


    Linea Cek cumhuriyeti fiyati :

    POP 1.3 MULTIJET 95 HP , 24.650 TL ( kampanyali fiyati ,Akcni Cena 269.900 Kc )

    http://www.fiat.cz/UserFiles/110%20Linea%20CZ%20CEE.pdf



    Türkiye : 37.900 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 23 Mart 2013; 21:45:03 >




  • Arkadaşlar bence en mantıklı araçlardan birisi bu. Özelikle en dolusu. Fiat markasına olan önyargımdan dolayı yeni incelemeye başladım sayılır. Ama pişmanım. Keşke 2 yıl önce astrayı alırken baksaymışım deneseymişim diyorum. Hem ucuza da alırdım belki?

    Neyse size bir sorum olacak : Haftasonu yeni lineaya baktım, 1.6 lounge modelini test sürüşü yaptım çok beğendim... Ama arka koltuğuna oturunca hayal kırıklığına uğradım. Boyum tam 1.75 cm ancak başım tavana değdi ve rahatsız etti. Araçtan inip puntoya bindim puntoda tavan yeterince yüksekti, ya da arka koltuk minderi yeterince alçaktı. Lineanın bu hatalı tasarımının düzeltilmesi gerekli bence. Yeni Lineada minder yüksekliği fazla gibi geldi bana.

    Daha sonra aklıma geldi acaba eski kasaların arka tavan yüksekliği de aynı mı?

    Ciddi Ciddi Linea veya bravo düşünmeye başlamıştım. Ama bu ergonomi sorunu canımı sıktı. Çünkü bizim aile ve arkadaş çevresi genelde iri yapılı... Her binişlerinde konuşurlar artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    Arkadaşlar bence en mantıklı araçlardan birisi bu. Özelikle en dolusu. Fiat markasına olan önyargımdan dolayı yeni incelemeye başladım sayılır. Ama pişmanım. Keşke 2 yıl önce astrayı alırken baksaymışım deneseymişim diyorum. Hem ucuza da alırdım belki?

    Neyse size bir sorum olacak : Haftasonu yeni lineaya baktım, 1.6 lounge modelini test sürüşü yaptım çok beğendim... Ama arka koltuğuna oturunca hayal kırıklığına uğradım. Boyum tam 1.75 cm ancak başım tavana değdi ve rahatsız etti. Araçtan inip puntoya bindim puntoda tavan yeterince yüksekti, ya da arka koltuk minderi yeterince alçaktı. Lineanın bu hatalı tasarımının düzeltilmesi gerekli bence. Yeni Lineada minder yüksekliği fazla gibi geldi bana.

    Daha sonra aklıma geldi acaba eski kasaların arka tavan yüksekliği de aynı mı?

    Ciddi Ciddi Linea veya bravo düşünmeye başlamıştım. Ama bu ergonomi sorunu canımı sıktı. Çünkü bizim aile ve arkadaş çevresi genelde iri yapılı... Her binişlerinde konuşurlar artık.


    Valla arabada ben önce kendimi düşünüyorum. Arabayı ben kendim için alırım başkası için değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    Arkadaşlar bence en mantıklı araçlardan birisi bu. Özelikle en dolusu. Fiat markasına olan önyargımdan dolayı yeni incelemeye başladım sayılır. Ama pişmanım. Keşke 2 yıl önce astrayı alırken baksaymışım deneseymişim diyorum. Hem ucuza da alırdım belki?

    Neyse size bir sorum olacak : Haftasonu yeni lineaya baktım, 1.6 lounge modelini test sürüşü yaptım çok beğendim... Ama arka koltuğuna oturunca hayal kırıklığına uğradım. Boyum tam 1.75 cm ancak başım tavana değdi ve rahatsız etti. Araçtan inip puntoya bindim puntoda tavan yeterince yüksekti, ya da arka koltuk minderi yeterince alçaktı. Lineanın bu hatalı tasarımının düzeltilmesi gerekli bence. Yeni Lineada minder yüksekliği fazla gibi geldi bana.

    Daha sonra aklıma geldi acaba eski kasaların arka tavan yüksekliği de aynı mı?

    Ciddi Ciddi Linea veya bravo düşünmeye başlamıştım. Ama bu ergonomi sorunu canımı sıktı. Çünkü bizim aile ve arkadaş çevresi genelde iri yapılı... Her binişlerinde konuşurlar artık.


    klasiktede,makyajlı kasadada aynı...zaten kasa değişmedi...
    bravoda aynı olay yok,imkan varsa bravo almakta fayda var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    Arkadaşlar bence en mantıklı araçlardan birisi bu. Özelikle en dolusu. Fiat markasına olan önyargımdan dolayı yeni incelemeye başladım sayılır. Ama pişmanım. Keşke 2 yıl önce astrayı alırken baksaymışım deneseymişim diyorum. Hem ucuza da alırdım belki?

    Neyse size bir sorum olacak : Haftasonu yeni lineaya baktım, 1.6 lounge modelini test sürüşü yaptım çok beğendim... Ama arka koltuğuna oturunca hayal kırıklığına uğradım. Boyum tam 1.75 cm ancak başım tavana değdi ve rahatsız etti. Araçtan inip puntoya bindim puntoda tavan yeterince yüksekti, ya da arka koltuk minderi yeterince alçaktı. Lineanın bu hatalı tasarımının düzeltilmesi gerekli bence. Yeni Lineada minder yüksekliği fazla gibi geldi bana.

    Daha sonra aklıma geldi acaba eski kasaların arka tavan yüksekliği de aynı mı?

    Ciddi Ciddi Linea veya bravo düşünmeye başlamıştım. Ama bu ergonomi sorunu canımı sıktı. Çünkü bizim aile ve arkadaş çevresi genelde iri yapılı... Her binişlerinde konuşurlar artık.


    Evet uzun boylular için arka kısım rahatsız edici olabilir.. Bizim gibi minyonlar da sorun yok :D




  • Bu aracı 2 senedir şirket arabası olarak kullanıyorum. Uzun yolda aracı beğeniyorum bence rahat, ancak şehir içerisinde rezalet vites oranları , kötü vites kutusu ve şanzımanı ile tam bir işkence, kullanması inanılmaz keyifsiz bir araba, iki senedir sarsıntısız atlamasız vites geçiremedim. Arabanın 1. vites oranını anlatamam.10 km hız ile giderken bağırıyor ikiye atınca insanı sarsıyor. Trafikte ikide kalınca devir düşük geliyor, bire alınca şahlanıyor. Kullanırken dişimi sıkıyorum.

    İkinci senenin sonunda çukurlara eğimli yola girince kapılar gıcırdamaya başladı bile, 1.3 motor ortalama tüketimim 25.000 km 'de 6,7 litre bence iyi değil. Patronumun arabası 2.0 litre dizel 3.20 BMW 180 bg , 7,2 litre ortalaması.

    Siz sorun ben anlatayım aklıma fazla iyi bir özelliği gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixel19

    Bu aracı 2 senedir şirket arabası olarak kullanıyorum. Uzun yolda aracı beğeniyorum bence rahat, ancak şehir içerisinde rezalet vites oranları , kötü vites kutusu ve şanzımanı ile tam bir işkence, kullanması inanılmaz keyifsiz bir araba, iki senedir sarsıntısız atlamasız vites geçiremedim. Arabanın 1. vites oranını anlatamam.10 km hız ile giderken bağırıyor ikiye atınca insanı sarsıyor. Trafikte ikide kalınca devir düşük geliyor, bire alınca şahlanıyor. Kullanırken dişimi sıkıyorum.

    İkinci senenin sonunda çukurlara eğimli yola girince kapılar gıcırdamaya başladı bile, 1.3 motor ortalama tüketimim 25.000 km 'de 6,7 litre bence iyi değil. Patronumun arabası 2.0 litre dizel 3.20 BMW 180 bg , 7,2 litre ortalaması.

    Siz sorun ben anlatayım aklıma fazla iyi bir özelliği gelmiyor.

    +1000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixel19

    Bu aracı 2 senedir şirket arabası olarak kullanıyorum. Uzun yolda aracı beğeniyorum bence rahat, ancak şehir içerisinde rezalet vites oranları , kötü vites kutusu ve şanzımanı ile tam bir işkence, kullanması inanılmaz keyifsiz bir araba, iki senedir sarsıntısız atlamasız vites geçiremedim. Arabanın 1. vites oranını anlatamam.10 km hız ile giderken bağırıyor ikiye atınca insanı sarsıyor. Trafikte ikide kalınca devir düşük geliyor, bire alınca şahlanıyor. Kullanırken dişimi sıkıyorum.

    İkinci senenin sonunda çukurlara eğimli yola girince kapılar gıcırdamaya başladı bile, 1.3 motor ortalama tüketimim 25.000 km 'de 6,7 litre bence iyi değil. Patronumun arabası 2.0 litre dizel 3.20 BMW 180 bg , 7,2 litre ortalaması.

    Siz sorun ben anlatayım aklıma fazla iyi bir özelliği gelmiyor.

    +1000

    Atış serbest..!!!




  • 
Sayfa: önceki 171172173174175
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.