Şimdi Ara

YENİ FİAT LİNEA (175. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.583
Cevap
8
Favori
756.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    8 aydır 1,6 Lounge kullanıyorum. Bir çok yere de yazdım. Bizim insanımız atmayı pek seviyor, bilen de atıyor bilmeyende...(daha doğrusu binen de binmeyen de:) ) Şirket aracı olarak kullanılmış 1,3 boş araçla şahsa ait 1,6 Emo+ veya Lounge bir olabilir mi? Kıyaslamayı ona göre yapmak lazım. Evet kalkışlar da araç çok zayıf kalıyor, 2. vitesten sonra ise ataklaşıyor... 1,3 kullanmadım, nedir tam olarak bilmiyorum ama 1,6 da kalkış dışında bir sıkıntı yok...

    Oha, 1.6'da da kalkış zayıfsa yuh yani. Niye öyle acaba? Ben de belki urban düşünüyorum ikinci el ve makyajlı kasaların çok daha iyi ve sessiz olduğu söyleniyor. Ne dersiniz, genel olarak iyimidir. Şu anda peugeot 3008 kullanıyorum ve onsan önce de octavia kullanmıştım, beni üzer mi acaba. Kısmen nakte dönmem gerektiği için fiyat anlamında bu araç dışında bir alternatif bulamadım da.

    Ne yazık ki durum bu, kalkışlar bütün modellerde zayıf. :( Araç değişikliği için ne desem yalan olur, en güzeli mutlaka test sürüşü yapın, yeni kasa eskisine göre daha sessizmiş(?) (eski kasaya binmediğim için bilemiyorum), konsol işçiliği ve görüntüsü daha iyi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    8 aydır 1,6 Lounge kullanıyorum. Bir çok yere de yazdım. Bizim insanımız atmayı pek seviyor, bilen de atıyor bilmeyende...(daha doğrusu binen de binmeyen de:) ) Şirket aracı olarak kullanılmış 1,3 boş araçla şahsa ait 1,6 Emo+ veya Lounge bir olabilir mi? Kıyaslamayı ona göre yapmak lazım. Evet kalkışlar da araç çok zayıf kalıyor, 2. vitesten sonra ise ataklaşıyor... 1,3 kullanmadım, nedir tam olarak bilmiyorum ama 1,6 da kalkış dışında bir sıkıntı yok...

    Oha, 1.6'da da kalkış zayıfsa yuh yani. Niye öyle acaba? Ben de belki urban düşünüyorum ikinci el ve makyajlı kasaların çok daha iyi ve sessiz olduğu söyleniyor. Ne dersiniz, genel olarak iyimidir. Şu anda peugeot 3008 kullanıyorum ve onsan önce de octavia kullanmıştım, beni üzer mi acaba. Kısmen nakte dönmem gerektiği için fiyat anlamında bu araç dışında bir alternatif bulamadım da.

    Ne yazık ki durum bu, kalkışlar bütün modellerde zayıf. :( Araç değişikliği için ne desem yalan olur, en güzeli mutlaka test sürüşü yapın, yeni kasa eskisine göre daha sessizmiş(?) (eski kasaya binmediğim için bilemiyorum), konsol işçiliği ve görüntüsü daha iyi..

    eski kasa 2012 lineamı satıp 2013 lounge sparişi verdim eskiye nazaran çerde güzel değişiklikler olmuş ön ve arka tamponlarda ki değişiklik daha iyi olabilirdi ama lineanın kadınsı çizgisini daha erkeksi yapmış makyaj eskiye nazaran başarılı olmuş gibi bakalım perşembe kısmetse aracımı teslim alıcam




  • Hayırlı olsun, aynı düşüncelerle almıştım bende...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirim_99

    opel astranın vites dişli oranlarının lineadan iyi olduğunu söyleyenler ya lineadan bi haber ya astrayı başka araçlarla karıştırıyorlar iki aracıda kullanmış biri olarak söylüyorumm astra çekiş ve vites değiştirmelerindeki sarsıntı anlamında lineanın eline su dökemez ford fiesta megane coupe ve opelden sonra linea aldım birkaç malzeme sıkıntısı dışında linea bu araçları her türlü tokatlar yeterki lineanın sürüş keyfini hissesdin izmir aydın otobanında ne araçları tokatladım baka kaldılar civicmi dersin focus mu ne dersen

    kimse biri diğerinden daha iyi demedi. opel astra 1.3 cdti ile 1.3 multilet aynı motorlar.her iki araçta aynı motoru kullanıyor olmasına rağmen kışın soğuk kalkışlarda rampa çıkarken veya klimayla kalkış yapılırken yeterli çekiş gücü alamama nedeniniz oranların 5 e bölünmüş olması. bu nedenle ağırlıkta eklenince araç kalkışlarda ve turbo öncesi devir bantlarında cansız kalıyor dedik. bundan kurtulma yöntemlerinden biri şanzımanla oynayıp kullanıcıya bu zayıflığı hissettirmemek olabilirdi. fiat bunu yapmamış opel yapmış. yoksa hangi araçları geçer kimin eline su döker dökemez tartışması yapmadık. fiyat fayda endeksi yapılır ve hangi araç kime hoş gelirse o kişi onu alır. bu konuyu kan davası haline getirmekteki mantığı anlamış değilim hala.

    dizel araçlardaki çekiş neden kaynaklanır dizel araç neden az yakar. benzin motorin fiyatı eşit olsaydı bile motorin kullanan araçlar daha az yakardı çünkü km başına harcanan yakıt daha az.çok devir çevirmeden tork yani çekiş gücü hissediyorsunuz. internetten vikipediden torku araştırın lütfen. vites oranlarına girmeden anlatmak gerekirse ve son dişlininde motordan aktardığı hareketin 1:1 olduğunu güşünürsek fiat lineanın 5. vitesteki torku 200 nm dir. bakın aradaki oranları saymadan düz hesap yapıyorum yeni bir polemik oluşmasın. 1. viteste bu tork çok daha fazla yaşanır dişli büyük olduğundan dolayı. ilgili arkadaşlar bu konunun karöaşık hesaplarına bakabilirler. üreticinin burda yapacağı şey şudur turbonun devreye girmediği devir bölgelerini tork anlamında canlandırmak için yazılım güncellemeleri yapılabilir, bir küçük (alt devirler için) bir büyük(üst devirler için) iki turbo bırakılıp bu sıkıntının önüne geçilebilir veya zaten diğer aracınızda da verdiğiniz 6 ileri şanzımanı koyar ve kullanıcıyı daha az yorarsınız. son dişli oranını aynı bırakırsanız hızındanda bişey kaybetmez. kimse lineaya daha yavaş gitsin yada malzemesi şu araçtan iyi demedi. ses yapan kalitesizlik hissi veren unsurlar düzeltilsin, kalkış ve şehir içi kullanımındaki sıkıntılar giderilirse çok daha başarılı olur dedik. katılanlarada saygım var katılmayanlarada ancak kendi görüşünün aksini düşünenlere saldırır tarzda yazan illa bişeyleri dikte etmeye çalışan arkadaşlarıda anlamıyorum. neyi savunuyorsunuz şu an hala bu aracı kullanıyorum gören gözümemi iananayım yoksa sizemi?




  • +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    Hayırlı olsun, aynı düşüncelerle almıştım bende...

    tşk ederim
  • Bugün 1.4 easy yeni kasa beyaz renk ( 32.500 ) için anlaştık bayiyle.Pazartesi teslim alacağız kardeşime.Umarım pişman olmayız, gerçi onun içi rahat. Araçta dikkat etmemiz gereken, önereceğiniz konular varmı acaba ? Birde extra olarak alırsak ya da taktırırsak faydalı olabilecek neler var sizlerin kullanıpta memnun kaldığınız ?
  • ön-arka park sensörü için ne tavsiye edersiniz?
  • merhaba ustalar
    kusura bakmayında insan kendi malını kötülemez arka tampon olarak daha iyi olmuş diyenden şüphe duyarım ben akıl var mantık var ama
    içi kesinlikle daha iyi olmuş ama bi boş paket alın eskisiyle tıpatıp aynı sadece ön arka tampon
    linealar biraz genişletilmeli sivri duruyor önü güzel karlık taksan ama arkası çok kötü gerçekten
    ya da aldınmı full alacan keyfine bakacan da 50 milyar da verilmez yani forda kay daha iyi
  • linea bakım zamanları nedir?
  • Dizel arabalarda 10bin KM'!de bir bakım gerekiyor...benzinli olursa 15bin KM
  • Orjinal Linea Çelik Jant ( 2013 Model Urban veya Lounge'lara Fabrikanın verdiği) nereden bulabiliriz acaba ? Internette "Fiat Çıkma Yedek Parça Satan "yerler var, 500-600 TL cıvarı ama güvenilir mi bilmiyorum ?
  • Arkadaşlar merhaba, Urban 1.3 sahibiyim ve yıllık bakımı geldi aracın, 10.000 değil, yıllık bakımı. Böyle genel olarak İstanbul bayilerini araştırıp fiyat almış olan var mı?
  • iyi de 10000 km de yapılan da yıllık bakımdır. ha sizinki 10'un katlarıdır onu bilemem. burda onemli olan hangisinin önce dolduğudur. 10000 km mi yoksa yıl mı? her 20000 km de bir yaklaşık olarak balatalar bitmeye yakın olur, onu biliyorum. gerisi rutin bakım işte. açın bir bayiye telefon söylerler zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    iyi de 10000 km de yapılan da yıllık bakımdır. ha sizinki 10'un katlarıdır onu bilemem. burda onemli olan hangisinin önce dolduğudur. 10000 km mi yoksa yıl mı? her 20000 km de bir yaklaşık olarak balatalar bitmeye yakın olur, onu biliyorum. gerisi rutin bakım işte. açın bir bayiye telefon söylerler zaten.

    Hocam yani araba henüz 10.000'i doldurmadı demek istemiştim. 2012 model, 5.000 km'de; fakat 1 yıl oldu alalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0d

    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    iyi de 10000 km de yapılan da yıllık bakımdır. ha sizinki 10'un katlarıdır onu bilemem. burda onemli olan hangisinin önce dolduğudur. 10000 km mi yoksa yıl mı? her 20000 km de bir yaklaşık olarak balatalar bitmeye yakın olur, onu biliyorum. gerisi rutin bakım işte. açın bir bayiye telefon söylerler zaten.

    Hocam yani araba henüz 10.000'i doldurmadı demek istemiştim. 2012 model, 5.000 km'de; fakat 1 yıl oldu alalı.

    Farketmiyor, 10000 km yada yıl. Hangisi önce dolarsa. Siz 10000 km bakımına gidiyormuş gibi düşünün işte. Rutin bakım masrafları. Yağ, filtre vs işte. Ne kadar tutar bilmiyorum ama.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0d

    Arkadaşlar merhaba, Urban 1.3 sahibiyim ve yıllık bakımı geldi aracın, 10.000 değil, yıllık bakımı. Böyle genel olarak İstanbul bayilerini araştırıp fiyat almış olan var mı?

    Aynı modelden bende de var Bursa'da aldığım fiyat 150-160 civarıimiş, bayramdan sonra götüreceği kısmetse, siz bakımı yaptırdınız mı? Ne kadar ödediniz?
  • dostum burası pek faal değil. ayda yılda bir mesaj yazılıyor :). özel linea forumu var. genelde orda takılıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agulec

    quote:

    Orijinalden alıntı: s0d

    Arkadaşlar merhaba, Urban 1.3 sahibiyim ve yıllık bakımı geldi aracın, 10.000 değil, yıllık bakımı. Böyle genel olarak İstanbul bayilerini araştırıp fiyat almış olan var mı?

    Aynı modelden bende de var Bursa'da aldığım fiyat 150-160 civarıimiş, bayramdan sonra götüreceği kısmetse, siz bakımı yaptırdınız mı? Ne kadar ödediniz?

    Evet İstanbul'da 430 TL euro5 motor.
  • Cumartesi günü Linea Urban'ımı yıllık bakıma götürdüm. (2012 1.3 Euro 5/95BG) 9550 kilometrede idi.
    indirimli 250TL tuttu. Yer Bursa.
  • 
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.