Şimdi Ara

YENİ FİAT LİNEA (174. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.583
Cevap
8
Favori
756.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixel19

    Bu aracı 2 senedir şirket arabası olarak kullanıyorum. Uzun yolda aracı beğeniyorum bence rahat, ancak şehir içerisinde rezalet vites oranları , kötü vites kutusu ve şanzımanı ile tam bir işkence, kullanması inanılmaz keyifsiz bir araba, iki senedir sarsıntısız atlamasız vites geçiremedim. Arabanın 1. vites oranını anlatamam.10 km hız ile giderken bağırıyor ikiye atınca insanı sarsıyor. Trafikte ikide kalınca devir düşük geliyor, bire alınca şahlanıyor. Kullanırken dişimi sıkıyorum.

    İkinci senenin sonunda çukurlara eğimli yola girince kapılar gıcırdamaya başladı bile, 1.3 motor ortalama tüketimim 25.000 km 'de 6,7 litre bence iyi değil. Patronumun arabası 2.0 litre dizel 3.20 BMW 180 bg , 7,2 litre ortalaması.

    Siz sorun ben anlatayım aklıma fazla iyi bir özelliği gelmiyor.

    +1000

    Atış serbest..!!!

    bende linea kullanmaktayım. şu an kullandığım aracı sıfırdan 102000 km ye getirdim. arkadaşla aynı düşüncedeyim. bu aracın herşeyimi olumlu geliyor size. garip doğrusu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixel19

    Bu aracı 2 senedir şirket arabası olarak kullanıyorum. Uzun yolda aracı beğeniyorum bence rahat, ancak şehir içerisinde rezalet vites oranları , kötü vites kutusu ve şanzımanı ile tam bir işkence, kullanması inanılmaz keyifsiz bir araba, iki senedir sarsıntısız atlamasız vites geçiremedim. Arabanın 1. vites oranını anlatamam.10 km hız ile giderken bağırıyor ikiye atınca insanı sarsıyor. Trafikte ikide kalınca devir düşük geliyor, bire alınca şahlanıyor. Kullanırken dişimi sıkıyorum.

    İkinci senenin sonunda çukurlara eğimli yola girince kapılar gıcırdamaya başladı bile, 1.3 motor ortalama tüketimim 25.000 km 'de 6,7 litre bence iyi değil. Patronumun arabası 2.0 litre dizel 3.20 BMW 180 bg , 7,2 litre ortalaması.

    Siz sorun ben anlatayım aklıma fazla iyi bir özelliği gelmiyor.

    +1000

    Atış serbest..!!!

    bende linea kullanmaktayım. şu an kullandığım aracı sıfırdan 102000 km ye getirdim. arkadaşla aynı düşüncedeyim. bu aracın herşeyimi olumlu geliyor size. garip doğrusu

    Ben çok süper bir araç dedim mi? Kıyaslandığınız hangi modeli, ne amaçla kullanılmış? Arkadaş abartmış bence.. 120 de yolda geziyor diyenleri de gördük, benimki Bursa otobanda 150 ile hiçte gezinmedi. Haa viraj da güven vermiyor, çok süratli girilmez anlarım; aynen katılırım... Ama hiç Linea'ya binmeyenler bile kulaktan dolma atıyor...

    edit: imla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QhellThosh -- 19 Nisan 2013; 17:19:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh


    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixel19

    Bu aracı 2 senedir şirket arabası olarak kullanıyorum. Uzun yolda aracı beğeniyorum bence rahat, ancak şehir içerisinde rezalet vites oranları , kötü vites kutusu ve şanzımanı ile tam bir işkence, kullanması inanılmaz keyifsiz bir araba, iki senedir sarsıntısız atlamasız vites geçiremedim. Arabanın 1. vites oranını anlatamam.10 km hız ile giderken bağırıyor ikiye atınca insanı sarsıyor. Trafikte ikide kalınca devir düşük geliyor, bire alınca şahlanıyor. Kullanırken dişimi sıkıyorum.

    İkinci senenin sonunda çukurlara eğimli yola girince kapılar gıcırdamaya başladı bile, 1.3 motor ortalama tüketimim 25.000 km 'de 6,7 litre bence iyi değil. Patronumun arabası 2.0 litre dizel 3.20 BMW 180 bg , 7,2 litre ortalaması.

    Siz sorun ben anlatayım aklıma fazla iyi bir özelliği gelmiyor.

    +1000

    Atış serbest..!!!

    bende linea kullanmaktayım. şu an kullandığım aracı sıfırdan 102000 km ye getirdim. arkadaşla aynı düşüncedeyim. bu aracın herşeyimi olumlu geliyor size. garip doğrusu

    Ben çok süper bir araç dedim mi? Kıyaslandığınız hangi modeli, ne amaçla kullanılmış? Arkadaş abartmış bence.. 120 de yolda geziyor diyenleri de gördük, benimki Bursa otobanda 150 ile hiçte gezinmedi. Haa viraj da güven vermiyor, çok süratli girilmez anlarım; aynen katılırım... Ama hiç Linea'ya bilmeyenler bile kulaktan dolma atıyor...

    şehir içindeki motor ve şanzıman tepkileri gerçekten kötü.daha kısa aralıklı 6ileri şanzıman kullanılabilirdi. opel markası astrasında bunu yaptı. diğer yandan benzinli fiyatına dizel olması uzun yolda rahat oluşu elbette güzel. kalkıp reo sembolle mukayese etmemek lazım elbette ama içinde bulunduğu c segmenti araçlarla kıyaslanınca pek bişey vermiyor. işin açıkçası ne kadar ekmek o kadar köfte. fiyat fayda endeksi anlamında oldukça makul bir araç. bende şehirler arası trafikte çok zorluyorum sürekli uzun yolda kullandığımdan düşük hızlarla gitmek can sıkıcı oluyor.kalite anlamında biraz sıkıntılı buda doğal bir durum fiyatı ortada. kelebek camın yanında yükselen göğüs malzemesiyle göğüs kısmının birleşim yerine konan siyah fitil benzeri parça dışarıya çıktı. kapılardan ses geliyor. aracın tüm bakımları gereken kmde 10.000 de bir serviste yapılmasına rağmen yakıt tüketimi şehir içi kullanımda yükseldi. önceden ful depo hiç özen göstermeden 650 km civarı yaparken şu an 550 çok dikkat edersem 600 ancak yapıyorum. özellikle jantlarındanda çok şikayetçiyim. saydığım sıkıntılar giderilse ağırlık merkezi bir kaç cm aşağı alınıp lastikler biraz daha dışa doğru konumlandırılsa viraj problemide olmaz.ama en büyük sorun aracı devirli kullanmak zorunda kalmanız.dizel aracın anlamı düşük devirden başlayan torkla yakıt ekonomisi sağlamakken 1.3 multijet linea yüksek devirle kullanmadan canlanmıyor. dik yokuşlarda özellikle kışın soğuk çalıştırmada 1. vitesle bağırıyor ikinci vitesle zorlarsanız sonunda stop ediyor. şu göze batan bir kaç sorunu giderilse hiç şikayet edilmeden yıllarca kullanılabilecek bir araç olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DAIMLER-BENZ -- 18 Nisan 2013; 23:39:16 >




  • İnsanlar takım tutar gibi bindikleri arabayı savununca durum bu noktaya geliyor.

    Paranız az olsa başka araba alırsınız, paranız çok olsa başka araba alırsınız.

    60.000 TL bütçeniz olsa Linea ya bakmazsınız.

    Herşey imkan meselesi.
  • sayın daimler-benz opelde aynı motorda şu an 5 vites olarak kullanıyor(belliki olmamış)
    bunun haricinde bu iş her araba için böyledir...
    nickinizde olan mercedes firmasınında 90-100 liralık c 180 den 300 bin liralık modelinin nasıl bekleyemiyorsak 35-45 liralık lineadan 55-60 liralık c sınıflarından olanı beklememek lazımki şu an ben onlardan birine sahibim ve sıfır sorunlu arabalar değil...
    bunun haricinde şirket arabası olarak kullananlar genelde kendilerine verilen arabalardan memnun kalmazlar...bir kardeşime dsg golf full modelini verdiler,"gitmiyor abi bu araba" diyordu :)
    neden çünkü şfinin arabası insignia :)
  • Merhaba arkadaşlar bu hafta sonu 2012 model iki araç kiralayacağız bunlardan biri fiesta olacak diğeri de linea olacak.Araçların ikisi de manuel ve dizel olacak.

    Siz kullanıcı arkadaşlara bir kaç sorum var araçla ilgili

    Öncelikle araç muhtemelen en baz donanımdır avis firmasından kiralayacağız.En baz donanımlarda teyp mp3 çalıyor mu?
    İkinci olarak da araç 95 beygir sanırım bu beygir gücü çok az değil mi gerçi araç dizel ama nasıl bir performans sağlıyor özellikle dizel 2012 1.4 eski kasa fiestayla kıyasla hangisi iyidir?
    Üçüncü olarak da 2012 modeller yani kasa mı eski kasa mı oluyor?
    Bunun haricinde aracın herhangi bir kronik problemi var mıdır nelere dikkat etmeliyiz uzun yol yapıcaz İstanbul-Bursa arası.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
  • Tekrar merhaba,

    Daha öncede belirttim. 2011 model 1.3 multijet linea kullanıyorum. Evet şirket arabası, daha iyisini arıyor olabiliriz neticede para verip almadık. Ancak ; eşim bile bu arabayı kullanırken taksici gibi oluyorsun diyor. Artık ne anlamak istiyorsanız anlayın. Elim sürekli viteste.

    Uzun yolda rahat , bence yol tutuşu da gayet iyi , ama %80 şehir içinde kullanınca bu araba olmamış diyebiliyorum. Bir başka iş arkadaşım da 2013 modelini kullanmaya başladı(classic) , vitesleri 2011 modele göre bariz şeklide daha iyi diyebilirim. Araba yeni olduğundan psikolojik mi bilemiyorum ancak , vites konusunda bir geliştirme yapmış olabilirler. 2013 modelinde kapılar içeriden düğmeyle kilitlenebiliyor. Ayrıca bagaj açma düğmesi eklemişler. Motor gücünün de bir 5 beygir arttırıldığını okuduk. 2013 modelinin sürüş karakterini 2011 modele göre çok daha başarılı buldum. Daha önce yapmış olduğum yorumlar 2011 modeli içindir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozo77

    sayın daimler-benz opelde aynı motorda şu an 5 vites olarak kullanıyor(belliki olmamış)
    bunun haricinde bu iş her araba için böyledir...
    nickinizde olan mercedes firmasınında 90-100 liralık c 180 den 300 bin liralık modelinin nasıl bekleyemiyorsak 35-45 liralık lineadan 55-60 liralık c sınıflarından olanı beklememek lazımki şu an ben onlardan birine sahibim ve sıfır sorunlu arabalar değil...
    bunun haricinde şirket arabası olarak kullananlar genelde kendilerine verilen arabalardan memnun kalmazlar...bir kardeşime dsg golf full modelini verdiler,"gitmiyor abi bu araba" diyordu :)
    neden çünkü şfinin arabası insignia :)

    Sayın bozo77,

    bahsettiğim sedan modeli şu an zaten seri üretimde değil.1.3 cdti 5 viteslerde ise aracın ağırlığına ve vites oranlarına bakmak lazım. belliki lineada bunu başaramamış. ayrıca sözlerime dikkat etmiş olsaydınız fiyat fayda endeksi başarılı bir araç yazmıştım. kullandığım araç şu başkası şunu kullanıyor benim arabam öndan kötü zihniyetinde birisi değilim. tamamen otomobil tutkunu meraklısı olduğumdan gözlemlerimi ifade ettim. bahsettiğiniz C class mercedeste karşılaşacağınız hatalar sunroof açıkken yüksek seste garip mekanik ıslık karışımı ses, kapı fitillerinin bazı modellerde çabuk sertleşmesi ve aracın yakıt tüketim değerlerinin yüksek oluşuyla emsallerine oranla yüksek olan fiyatıdır. başka kronik bir derdi yoktur. şu ana kadar her kesin alabileceği herkesin beğeneceği kusursuz dört dörtlük ve her keseye uygun bir araç zaten üretilmemiştir. fiat lineada böyle bir araçtır. 2 yıldır kullandığım ve her türlü artı ve eksisini bildiğim bir aracın hiç eksisi yokmuş gibi anlatılıyor olması garibime gitti. bizim memlekette her ne kullanıyorsanız o en iyisidir çünkü sizindir ya ondan.o kadar para verip aldığınız kapının önüne bağladığınız bakarken farklı gözlerle "bu benim" dürtüsüyle baktığınızdan objektif değerlendiremediğiniz ve bu nedenle eleştirilmesinin imkan dışı olması gereken aracınızın olumsuz yönlerini anlatan kişiler ya arabadan anlamıyordur yada lirket aracı kullandığından şefini kıskanıyordur. zaten başka türlü olamazki(!).onun için bahsettiğiniz araçlar 7 hatta 8 ileri şanzıman kullanırken BMW ve bir çok araç 8 hatta V-8 motorlara sahip bentley torktan ve yakıttan istifade etmek için 10 ileri otomatik şanzıman üretiyorlar. belliki bunlarda yanlışlar. lütfen objektif olalım.linea sıfır araç almak isteyenler için cazip bir seçenek buna kabul. 1.3 multijet motor dayanıklı bir motor onada kabul. uzunluğu görünüşüde fena değil.ancak vites oranlarında terslik var.5 vitesli olsa bile en azından 1. ve 2. vites oranları biraz yaklaştırılıp 1750 devirde devreye giren turbo öncesi boşluk dişlilerden kazanılan torkla kapatılabilirdi.2 çözüm var ya 1. vitese düşeceksiniz yada 2. vitesteyken debriaja basıp biraz devri arttırıpdaha yüksek devirden hareketi iletip öyle hızlanacaksınız.her iki halükarda baskı balataya yüklenmiş olacaksınız ve ikinci seçenek daha kötü elbette.servisle aranız iyi olacak.ustalara kalfalara yağ yapacaksınızki aracınızın sesleriyle uğraşsınlar yoksa benim duyduğum cevapları duyarsınız. abi araban 80000 de 100000 de böyle sesler normal derler ve sizi vitesten attıracak laflar söylemeye başlarlar.

    madem mercedesten bahsettiniz. e 250 CGI 2012 model 5000km de servise ilk yağ değişimi için çağırdılar bunu servis ücretsiz yapıyor. serviste biraz iş uzayınca nedenini sorduk. enjektörlerimizi değiştirmeye hazırlandıklarını fiyatının 8000 tl olduğunu söylediler.biz tam kopmak üzereyken müşteri hizmetleri temsilcisi mercedesten talimat geldiğini aracımızda bulunan kodlu enjektörleri yenisiyle ücretsiz değiştireceklerini değişim nedeni ise milyon km üzeri test yapıldığından arzaların daha geç keşfedildiği ve buna yönelik önlemlerinde araç satıldıktan sonrada alınabildiğini söylediler.yeni takılan enjektör ve yazılım uyumuyla aracın daha ekonumik ve daha yüksek BG sağlayacağını anlatırken bize yaş pasta kola ve klimalı bekleme salonunda bireysel ilgilenerek kendilerini affettirmeye çalıştılar. evet mercedeste mükemmel değil. ama fiat linea hiç mükemmel değil. sadece bütçeye uygun ve bazı sıfır araçlardan daha cazip.o kadar bütçem olsa 2. el başka araçlara yönelirdim. yinede alıp kullananlar için kazasız belasız ağız tadıyla kullanmak nasip olur umarım. sirkette araç kullananların artı yönü içinde bir şeyi olmadığı için aracı objektif değerlendirmeleridir. ben fluencete kullandım. motor şanzıman uyumu mükemmeldi.ancak o araçtada bir iki ergonomi sorunu vardı. zevkler ve renkler.hepsine saygım var. tekrar saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DAIMLER-BENZ -- 24 Nisan 2013; 15:20:04 >




  • ikinci paragraf herşeyi özetliyor aslında...kimi marka model kalitesinin ve hizmetinin parasını peşin alıyor,kimisi ben o kaliteyi,hizmeti(ar-ge vs.dahil) size sunamam onun için ekmek-köfte ilişkisi kurarım diyor,kimisi ise hem baştan giydiriyor,hemde karşılığını vermiyorki en pis seçenek bu :)
    bende bir araba tutkunu(sahip olamayacaklarım dahil) linea kullanmış biri olarak objektif yorum yapıyorum ki linea parasının arabasıdır...ne övgüyü hakeder ne 35 maddelik eksilerini sıralamayı...zaten eksik bulduğumuz bu yönlerini giderip çıkarak olsa bu fiyatlara alamayız...onun haricinde 10 bin lira daha pahalı olsa kaçımız tercih ederiz oda ayrı mevzu...fiatın politikası bu...ucuz satarım,filoya satarım,çok satarım...en büyük kozu kozları ne? fiyatı ve dayanıklı motoru...
  • her şirketin hitab ettiği belirli bir hedef kitlesi var. hangi segmentte ne üreteceğine bu doğrultuda karar veriyor. bundan 10 yıl önce SUV diye bir segment yada compact crossower yoktu ama şu an bu yeni oluşturulan sınıflarda kar olduğundan firmalar burayada girmeye başladılar. fiatsa bu lige multijet motoru birlikte geliştirdiği GM nin markası olan Dodge Nitro allt yapısını kullanarak girdi. şu an 100 bin tl ye yakın fiyata satıyor. fiat değişik bir kitleyide hedef aldı. örneğin hyundai bundan 10 15 yıl önce ucuz doğulu yada uçan teneke olarak adlandırılabilirdi. ancak son dönem yaptığı ataklarla oda hedef kitlesini ve ürün gamını değiştirdi. artık ucuz değilim bende kaliteliyim kaliteli bir markayım demeye başladı.
    bazı markalar süper lüx almanlarla mücadele için amerika pazarına farklı isimlerle markanın lüx anlayışını ifade eden yüzleriyle girdiler. örneğin toyotanın lexusu gibi. toyota adıyla satamayacağı teknoloji ve parayı lexusta sattı. fiat önce ferrarinin %20 sini sonra 60ını sonra 80ini sonrasında ise tamamını satın aldı. ancak ferrari olmadı çünkü hedef kitlesi bu değildi.ferrariyide fiat yapmadı çünkü onun kitlesi apayrıydı. bu anlamda yukardaki karşılaştırmamız hem fiata hem mercedese haksızlık olur.yıllar sonra bu forumun bu noktasını okuyan insanlar bu iki aracın aynı cümlede karşılaştırılıyormuş gibi algılanmasıyla bizleri ağır eleştirebilirler. dediğim gibi 30 40 bin bütçeyle 2. el bambaşka bir araçta alınabilir 0 km lineada alınabilir.burdaki yol ayrımıysa kişiden kişiye değişir.her iki kararada saygım sonsuzdur. bir aracın olumsuz yönünü söylemek bu aracı kullanmayın trafikten men edin anlamında değildir ve kimsenin kişiliğine bir saldırı anlamındada söylenmemiştir. koltuğu bana konforsuz gelirken bir başkasına göre oldukça konforlu olabilir.beklenti derecesiyle ve konuyla ilgiye daha önce ne kullandığı ilede ilintilidir. bende linea kullanıyorum.araçlarımızı götürüp çöpe atalım demiyorum. söylediğim şey bizim gördüklerimizi mutlaka fiat mühendisleride görmüşlerdir hemde fazlasıyla hakimdirler konuya.2. nesil linea geliştirilirken umarım bu farkındalıklarını araca yansıtmışlardır.vites oranı yalıtım malzemelerinin sabitliği ve kalitesi ve son olarakta süspansiyon iyileştirmesi. fiat bize ferrariyi linea fiyatına satsın demiyorum. tek beklentim söylediğim hususlarda iyileştirme yapmaları bizim arabalarımız içinde değil yeni alacak olanlar için. herkese saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DAIMLER-BENZ -- 24 Nisan 2013; 21:54:45 >




  • yok abicim fiatın öyle bişey yapacağını sanmam...eğer yapsaydı en azından belli başlı şeyleri makyajlı lineada giderirdi...fiat'ın huyu bir modeli belli bir süre üretmek ve sonra tedavülden kaldırmak
  • Fiat neden saçma sapan benzinli motor yapıyor şaşıyorum. Resmen satılmayacak araba üretiyor. 1.4 77hp 115 tork benzinli motoru ürete ürete bitiremedi. Hem vergiden 1.3-1.6 grubuna giriyor hemde motor zayıf. Bundan önce Albea da bile 1.2 80hp 120 tork motor vardı en azından vergiden yırtıyordu. Bari yapacaksa yapsın 1.6 güçlü bir motorda benzinli alanlar güçlü bir arabaya binmiş olsun. Bence sadece dizel satabilmek için yapıyor bunu. Sanki çok muhteşem bir motormuş gibi bütün modellere bunu 1.4 koymuş.
  • benim anladigim hala motor sikintilari var linea in pasif ve fazla yakiyor sanirim symbol e gore? (dizel)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozo77

    sayın daimler-benz opelde aynı motorda şu an 5 vites olarak kullanıyor(belliki olmamış)
    bunun haricinde bu iş her araba için böyledir...
    nickinizde olan mercedes firmasınında 90-100 liralık c 180 den 300 bin liralık modelinin nasıl bekleyemiyorsak 35-45 liralık lineadan 55-60 liralık c sınıflarından olanı beklememek lazımki şu an ben onlardan birine sahibim ve sıfır sorunlu arabalar değil...
    bunun haricinde şirket arabası olarak kullananlar genelde kendilerine verilen arabalardan memnun kalmazlar...bir kardeşime dsg golf full modelini verdiler,"gitmiyor abi bu araba" diyordu :)
    neden çünkü şfinin arabası insignia :)

    Sayın bozo77,

    bahsettiğim sedan modeli şu an zaten seri üretimde değil.1.3 cdti 5 viteslerde ise aracın ağırlığına ve vites oranlarına bakmak lazım. belliki lineada bunu başaramamış. ayrıca sözlerime dikkat etmiş olsaydınız fiyat fayda endeksi başarılı bir araç yazmıştım. kullandığım araç şu başkası şunu kullanıyor benim arabam öndan kötü zihniyetinde birisi değilim. tamamen otomobil tutkunu meraklısı olduğumdan gözlemlerimi ifade ettim. bahsettiğiniz C class mercedeste karşılaşacağınız hatalar sunroof açıkken yüksek seste garip mekanik ıslık karışımı ses, kapı fitillerinin bazı modellerde çabuk sertleşmesi ve aracın yakıt tüketim değerlerinin yüksek oluşuyla emsallerine oranla yüksek olan fiyatıdır. başka kronik bir derdi yoktur. şu ana kadar her kesin alabileceği herkesin beğeneceği kusursuz dört dörtlük ve her keseye uygun bir araç zaten üretilmemiştir. fiat lineada böyle bir araçtır. 2 yıldır kullandığım ve her türlü artı ve eksisini bildiğim bir aracın hiç eksisi yokmuş gibi anlatılıyor olması garibime gitti. bizim memlekette her ne kullanıyorsanız o en iyisidir çünkü sizindir ya ondan.o kadar para verip aldığınız kapının önüne bağladığınız bakarken farklı gözlerle "bu benim" dürtüsüyle baktığınızdan objektif değerlendiremediğiniz ve bu nedenle eleştirilmesinin imkan dışı olması gereken aracınızın olumsuz yönlerini anlatan kişiler ya arabadan anlamıyordur yada lirket aracı kullandığından şefini kıskanıyordur. zaten başka türlü olamazki(!).onun için bahsettiğiniz araçlar 7 hatta 8 ileri şanzıman kullanırken BMW ve bir çok araç 8 hatta V-8 motorlara sahip bentley torktan ve yakıttan istifade etmek için 10 ileri otomatik şanzıman üretiyorlar. belliki bunlarda yanlışlar. lütfen objektif olalım.linea sıfır araç almak isteyenler için cazip bir seçenek buna kabul. 1.3 multijet motor dayanıklı bir motor onada kabul. uzunluğu görünüşüde fena değil.ancak vites oranlarında terslik var.5 vitesli olsa bile en azından 1. ve 2. vites oranları biraz yaklaştırılıp 1750 devirde devreye giren turbo öncesi boşluk dişlilerden kazanılan torkla kapatılabilirdi.2 çözüm var ya 1. vitese düşeceksiniz yada 2. vitesteyken debriaja basıp biraz devri arttırıpdaha yüksek devirden hareketi iletip öyle hızlanacaksınız.her iki halükarda baskı balataya yüklenmiş olacaksınız ve ikinci seçenek daha kötü elbette.servisle aranız iyi olacak.ustalara kalfalara yağ yapacaksınızki aracınızın sesleriyle uğraşsınlar yoksa benim duyduğum cevapları duyarsınız. abi araban 80000 de 100000 de böyle sesler normal derler ve sizi vitesten attıracak laflar söylemeye başlarlar.

    madem mercedesten bahsettiniz. e 250 CGI 2012 model 5000km de servise ilk yağ değişimi için çağırdılar bunu servis ücretsiz yapıyor. serviste biraz iş uzayınca nedenini sorduk. enjektörlerimizi değiştirmeye hazırlandıklarını fiyatının 8000 tl olduğunu söylediler.biz tam kopmak üzereyken müşteri hizmetleri temsilcisi mercedesten talimat geldiğini aracımızda bulunan kodlu enjektörleri yenisiyle ücretsiz değiştireceklerini değişim nedeni ise milyon km üzeri test yapıldığından arzaların daha geç keşfedildiği ve buna yönelik önlemlerinde araç satıldıktan sonrada alınabildiğini söylediler.yeni takılan enjektör ve yazılım uyumuyla aracın daha ekonumik ve daha yüksek BG sağlayacağını anlatırken bize yaş pasta kola ve klimalı bekleme salonunda bireysel ilgilenerek kendilerini affettirmeye çalıştılar. evet mercedeste mükemmel değil. ama fiat linea hiç mükemmel değil. sadece bütçeye uygun ve bazı sıfır araçlardan daha cazip.o kadar bütçem olsa 2. el başka araçlara yönelirdim. yinede alıp kullananlar için kazasız belasız ağız tadıyla kullanmak nasip olur umarım. sirkette araç kullananların artı yönü içinde bir şeyi olmadığı için aracı objektif değerlendirmeleridir. ben fluencete kullandım. motor şanzıman uyumu mükemmeldi.ancak o araçtada bir iki ergonomi sorunu vardı. zevkler ve renkler.hepsine saygım var. tekrar saygılarımla..


    Gerçekten görüşlerinize bütünüyle katılıyorum.

    Tekrar 2011 model fiat linea'nın rahatsızlık verici vites oranlarına sahip olduğunu söylemek istiyorum. Sürüş keyfini olumsuz yönde en fazla etkileyen husus bu garip vites oranları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixel19

    quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozo77

    sayın daimler-benz opelde aynı motorda şu an 5 vites olarak kullanıyor(belliki olmamış)
    bunun haricinde bu iş her araba için böyledir...
    nickinizde olan mercedes firmasınında 90-100 liralık c 180 den 300 bin liralık modelinin nasıl bekleyemiyorsak 35-45 liralık lineadan 55-60 liralık c sınıflarından olanı beklememek lazımki şu an ben onlardan birine sahibim ve sıfır sorunlu arabalar değil...
    bunun haricinde şirket arabası olarak kullananlar genelde kendilerine verilen arabalardan memnun kalmazlar...bir kardeşime dsg golf full modelini verdiler,"gitmiyor abi bu araba" diyordu :)
    neden çünkü şfinin arabası insignia :)

    Sayın bozo77,

    bahsettiğim sedan modeli şu an zaten seri üretimde değil.1.3 cdti 5 viteslerde ise aracın ağırlığına ve vites oranlarına bakmak lazım. belliki lineada bunu başaramamış. ayrıca sözlerime dikkat etmiş olsaydınız fiyat fayda endeksi başarılı bir araç yazmıştım. kullandığım araç şu başkası şunu kullanıyor benim arabam öndan kötü zihniyetinde birisi değilim. tamamen otomobil tutkunu meraklısı olduğumdan gözlemlerimi ifade ettim. bahsettiğiniz C class mercedeste karşılaşacağınız hatalar sunroof açıkken yüksek seste garip mekanik ıslık karışımı ses, kapı fitillerinin bazı modellerde çabuk sertleşmesi ve aracın yakıt tüketim değerlerinin yüksek oluşuyla emsallerine oranla yüksek olan fiyatıdır. başka kronik bir derdi yoktur. şu ana kadar her kesin alabileceği herkesin beğeneceği kusursuz dört dörtlük ve her keseye uygun bir araç zaten üretilmemiştir. fiat lineada böyle bir araçtır. 2 yıldır kullandığım ve her türlü artı ve eksisini bildiğim bir aracın hiç eksisi yokmuş gibi anlatılıyor olması garibime gitti. bizim memlekette her ne kullanıyorsanız o en iyisidir çünkü sizindir ya ondan.o kadar para verip aldığınız kapının önüne bağladığınız bakarken farklı gözlerle "bu benim" dürtüsüyle baktığınızdan objektif değerlendiremediğiniz ve bu nedenle eleştirilmesinin imkan dışı olması gereken aracınızın olumsuz yönlerini anlatan kişiler ya arabadan anlamıyordur yada lirket aracı kullandığından şefini kıskanıyordur. zaten başka türlü olamazki(!).onun için bahsettiğiniz araçlar 7 hatta 8 ileri şanzıman kullanırken BMW ve bir çok araç 8 hatta V-8 motorlara sahip bentley torktan ve yakıttan istifade etmek için 10 ileri otomatik şanzıman üretiyorlar. belliki bunlarda yanlışlar. lütfen objektif olalım.linea sıfır araç almak isteyenler için cazip bir seçenek buna kabul. 1.3 multijet motor dayanıklı bir motor onada kabul. uzunluğu görünüşüde fena değil.ancak vites oranlarında terslik var.5 vitesli olsa bile en azından 1. ve 2. vites oranları biraz yaklaştırılıp 1750 devirde devreye giren turbo öncesi boşluk dişlilerden kazanılan torkla kapatılabilirdi.2 çözüm var ya 1. vitese düşeceksiniz yada 2. vitesteyken debriaja basıp biraz devri arttırıpdaha yüksek devirden hareketi iletip öyle hızlanacaksınız.her iki halükarda baskı balataya yüklenmiş olacaksınız ve ikinci seçenek daha kötü elbette.servisle aranız iyi olacak.ustalara kalfalara yağ yapacaksınızki aracınızın sesleriyle uğraşsınlar yoksa benim duyduğum cevapları duyarsınız. abi araban 80000 de 100000 de böyle sesler normal derler ve sizi vitesten attıracak laflar söylemeye başlarlar.

    madem mercedesten bahsettiniz. e 250 CGI 2012 model 5000km de servise ilk yağ değişimi için çağırdılar bunu servis ücretsiz yapıyor. serviste biraz iş uzayınca nedenini sorduk. enjektörlerimizi değiştirmeye hazırlandıklarını fiyatının 8000 tl olduğunu söylediler.biz tam kopmak üzereyken müşteri hizmetleri temsilcisi mercedesten talimat geldiğini aracımızda bulunan kodlu enjektörleri yenisiyle ücretsiz değiştireceklerini değişim nedeni ise milyon km üzeri test yapıldığından arzaların daha geç keşfedildiği ve buna yönelik önlemlerinde araç satıldıktan sonrada alınabildiğini söylediler.yeni takılan enjektör ve yazılım uyumuyla aracın daha ekonumik ve daha yüksek BG sağlayacağını anlatırken bize yaş pasta kola ve klimalı bekleme salonunda bireysel ilgilenerek kendilerini affettirmeye çalıştılar. evet mercedeste mükemmel değil. ama fiat linea hiç mükemmel değil. sadece bütçeye uygun ve bazı sıfır araçlardan daha cazip.o kadar bütçem olsa 2. el başka araçlara yönelirdim. yinede alıp kullananlar için kazasız belasız ağız tadıyla kullanmak nasip olur umarım. sirkette araç kullananların artı yönü içinde bir şeyi olmadığı için aracı objektif değerlendirmeleridir. ben fluencete kullandım. motor şanzıman uyumu mükemmeldi.ancak o araçtada bir iki ergonomi sorunu vardı. zevkler ve renkler.hepsine saygım var. tekrar saygılarımla..


    Gerçekten görüşlerinize bütünüyle katılıyorum.

    Tekrar 2011 model fiat linea'nın rahatsızlık verici vites oranlarına sahip olduğunu söylemek istiyorum. Sürüş keyfini olumsuz yönde en fazla etkileyen husus bu garip vites oranları.

    teşekkür ediyorum, saygılar.




  • opel astranın vites dişli oranlarının lineadan iyi olduğunu söyleyenler ya lineadan bi haber ya astrayı başka araçlarla karıştırıyorlar iki aracıda kullanmış biri olarak söylüyorumm astra çekiş ve vites değiştirmelerindeki sarsıntı anlamında lineanın eline su dökemez ford fiesta megane coupe ve opelden sonra linea aldım birkaç malzeme sıkıntısı dışında linea bu araçları her türlü tokatlar yeterki lineanın sürüş keyfini hissesdin izmir aydın otobanında ne araçları tokatladım baka kaldılar civicmi dersin focus mu ne dersen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixel19

    Tekrar 2011 model fiat linea'nın rahatsızlık verici vites oranlarına sahip olduğunu söylemek istiyorum. Sürüş keyfini olumsuz yönde en fazla etkileyen husus bu garip vites oranları.


    Mesela neymiş o vites oranları? Nesi rahatsızlık veriyor?
    Bir de aracın motoru ve donanımı ne? Kaç ileri vites var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihsanokur -- 10 Mayıs 2013; 16:35:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixel19

    Tekrar 2011 model fiat linea'nın rahatsızlık verici vites oranlarına sahip olduğunu söylemek istiyorum. Sürüş keyfini olumsuz yönde en fazla etkileyen husus bu garip vites oranları.


    Mesela neymiş o vites oranları? Nesi rahatsızlık veriyor?
    Bir de aracın motoru ve donanımı ne? Kaç ileri vites var?

    pixel 19 arkadasimiz 1.3 multijet icin demis sanirim bende taksici bir kisiye sordum oda 1.3 motor icin benzer seyler soyledi, ama 1.6 da olmaz diye de tahmin de bulundu ben 1.6 motorda bu orantisiz sansuman ve ataklik ne konuda onu merak ediyorum
  • 8 aydır 1,6 Lounge kullanıyorum. Bir çok yere de yazdım. Bizim insanımız atmayı pek seviyor, bilen de atıyor bilmeyende...(daha doğrusu binen de binmeyen de:) ) Şirket aracı olarak kullanılmış 1,3 boş araçla şahsa ait 1,6 Emo+ veya Lounge bir olabilir mi? Kıyaslamayı ona göre yapmak lazım. Evet kalkışlar da araç çok zayıf kalıyor, 2. vitesten sonra ise ataklaşıyor... 1,3 kullanmadım, nedir tam olarak bilmiyorum ama 1,6 da kalkış dışında bir sıkıntı yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QhellThosh

    8 aydır 1,6 Lounge kullanıyorum. Bir çok yere de yazdım. Bizim insanımız atmayı pek seviyor, bilen de atıyor bilmeyende...(daha doğrusu binen de binmeyen de:) ) Şirket aracı olarak kullanılmış 1,3 boş araçla şahsa ait 1,6 Emo+ veya Lounge bir olabilir mi? Kıyaslamayı ona göre yapmak lazım. Evet kalkışlar da araç çok zayıf kalıyor, 2. vitesten sonra ise ataklaşıyor... 1,3 kullanmadım, nedir tam olarak bilmiyorum ama 1,6 da kalkış dışında bir sıkıntı yok...

    Oha, 1.6'da da kalkış zayıfsa yuh yani. Niye öyle acaba? Ben de belki urban düşünüyorum ikinci el ve makyajlı kasaların çok daha iyi ve sessiz olduğu söyleniyor. Ne dersiniz, genel olarak iyimidir. Şu anda peugeot 3008 kullanıyorum ve onsan önce de octavia kullanmıştım, beni üzer mi acaba. Kısmen nakte dönmem gerektiği için fiyat anlamında bu araç dışında bir alternatif bulamadım da.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.