Şimdi Ara

Yeni Ford fiesta 1.6 TDCİ kullanıcıları (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
0
Favori
71.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar bu fistanın 2011 modellerı ne zaman pıyasada olucak bıde sıs farları ne olmus o arabanın sıslerı kaldırmıslar mı yoksa ozellık mı eklemısler bıde arada cok fıyat farkı olurmu ? sanırım yenı cıkanları 95 hp mıs bu bır artı olarak yansırmı 90 lıkla cok fark yaratır mı.. sımdıden teskurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow_vain

    arkadaslar bu fistanın 2011 modellerı ne zaman pıyasada olucak bıde sıs farları ne olmus o arabanın sıslerı kaldırmıslar mı yoksa ozellık mı eklemısler bıde arada cok fıyat farkı olurmu ? sanırım yenı cıkanları 95 hp mıs bu bır artı olarak yansırmı 90 lıkla cok fark yaratır mı.. sımdıden teskurler

    Merhabalar, Geçenlerde arabanın 15bin bakımı için servise gittim. Orada satıcı ile konuştuğumda 90 ile 95 bin arasında anlaşılmayacak kadar fark olduğunu söyledi. AYrıca euro4 motorları sordum nedir diye; Dediki bu ürün daha temiz çevre için yapılmış fakat bir durum var , araba sahibi için masraflı dedi. Şu anda temizleme ve tekrar kullmnma çalışmaların sürmekte olduğunu söylemekle beraber, filtre nin 120 binde bittiğini değiştirmek gerektiğini ve fiyatının 4,5 bin lira olduğunu söyledi. Şu anlama geliyor, bir ford un en yüksek fiyatlı bakımı 90 binde ( 800-850 lira tutuyor) olmakla birlikte , 90bin km yapmış bir arabayı satarken 120 binde filtresinin değişeceğini alıcıya bildirmeden , çaktırmadan satmak gerekiyor . Bu da herkeze uyan bir durum değil, hoşuma gitmedi..




  • Cevabın için teşekkürler Quadriceps. 95 PS'lik 1.6 TDCi Fiesta bekliyorum 1 temmuzdan beri inşallah 29 ekimde gelecek. Kayseri'ye gitmiyor olsaydım arabayı almak için seninle görüşmek isterdim muhakkak...

    Servis olayına girdiğinizde olay bitiyor zaten. Mesela Fiesta için Ford Otosan'ın fren balataları 280 lirayken Ford Almanya taktırırsanız 425 lira. Otosan'ınki orjinal yan sanayi(nasıl oluyorsa) 25000 km giderken Almanya'nınki 35000 km götürüyor. Kesin filtrede de böyle bir kurnazlık yapmıştır Otosan Zaten dizellerin hepsi 100.000km'den sonra masraflı bakım gerektirir. İyi parçalarla bakım yapılmazsa da araba 200.000 km'yi ancak görür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acelik1501


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow_vain

    arkadaslar bu fistanın 2011 modellerı ne zaman pıyasada olucak bıde sıs farları ne olmus o arabanın sıslerı kaldırmıslar mı yoksa ozellık mı eklemısler bıde arada cok fıyat farkı olurmu ? sanırım yenı cıkanları 95 hp mıs bu bır artı olarak yansırmı 90 lıkla cok fark yaratır mı.. sımdıden teskurler

    Merhabalar, Geçenlerde arabanın 15bin bakımı için servise gittim. Orada satıcı ile konuştuğumda 90 ile 95 bin arasında anlaşılmayacak kadar fark olduğunu söyledi. AYrıca euro4 motorları sordum nedir diye; Dediki bu ürün daha temiz çevre için yapılmış fakat bir durum var , araba sahibi için masraflı dedi. Şu anda temizleme ve tekrar kullmnma çalışmaların sürmekte olduğunu söylemekle beraber, filtre nin 120 binde bittiğini değiştirmek gerektiğini ve fiyatının 4,5 bin lira olduğunu söyledi. Şu anlama geliyor, bir ford un en yüksek fiyatlı bakımı 90 binde ( 800-850 lira tutuyor) olmakla birlikte , 90bin km yapmış bir arabayı satarken 120 binde filtresinin değişeceğini alıcıya bildirmeden , çaktırmadan satmak gerekiyor . Bu da herkeze uyan bir durum değil, hoşuma gitmedi..


    15,000 bakımı ne kadar tuttu acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbcemo


    quote:

    Orijinalden alıntı: acelik1501


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow_vain

    arkadaslar bu fistanın 2011 modellerı ne zaman pıyasada olucak bıde sıs farları ne olmus o arabanın sıslerı kaldırmıslar mı yoksa ozellık mı eklemısler bıde arada cok fıyat farkı olurmu ? sanırım yenı cıkanları 95 hp mıs bu bır artı olarak yansırmı 90 lıkla cok fark yaratır mı.. sımdıden teskurler

    Merhabalar, Geçenlerde arabanın 15bin bakımı için servise gittim. Orada satıcı ile konuştuğumda 90 ile 95 bin arasında anlaşılmayacak kadar fark olduğunu söyledi. AYrıca euro4 motorları sordum nedir diye; Dediki bu ürün daha temiz çevre için yapılmış fakat bir durum var , araba sahibi için masraflı dedi. Şu anda temizleme ve tekrar kullmnma çalışmaların sürmekte olduğunu söylemekle beraber, filtre nin 120 binde bittiğini değiştirmek gerektiğini ve fiyatının 4,5 bin lira olduğunu söyledi. Şu anlama geliyor, bir ford un en yüksek fiyatlı bakımı 90 binde ( 800-850 lira tutuyor) olmakla birlikte , 90bin km yapmış bir arabayı satarken 120 binde filtresinin değişeceğini alıcıya bildirmeden , çaktırmadan satmak gerekiyor . Bu da herkeze uyan bir durum değil, hoşuma gitmedi..


    15,000 bakımı ne kadar tuttu acaba?


    teskkurler arkadasım wedıgın bılgı ıcın ozaman hıc 95 lıklere gırılmez temız bı ıkıncı el 90 lık fıesta gıder dıe dusunuyorum tabkı x paketıyle bırlıkte gp olsa cok ıı olur ama ozamanda fıyat ucuyo sımdı baktım sıtelere 2010 model fıesta 30000 de xpaketlı 31000 fıyat wermıs gayet ıyı gıbı duruyo ford fıesta ıyıce kafama yattı ınsallah yanlıs yapmıyorumdur :)))




  • birde fiyat ve nerdne aldıgınızı paketi söylesenizde biz alıcaklar daha hesaplı yer bulak dimi :)
  • ya ben bu dizel motorlar için 100 binden sonra sorun çıkartır masrafı çok fazla olur diyen arkadaşlara şaşıyorum ya.arkadaşlar 2010 yılındayız kalkıpta 80li yıllardaki dizel motorları baz olarak konusmayın gidip 80 model dizel alırsan tabiki sorun çıkartır.ben bu konuyu toyata servisindekilerlede ford servisindekilerle detaylı konustum.artık dizel ile benzinli motor arasında çok fark olmadığı ve masraflarınında eskisi kadar farklı olmadığı söyleniyor ve bn bunu dizel kullanan ark larımdanda onayladım. tabiki dizelle benzin arasında fark olcak o kadar olsun ama kalkıpta dizel sorun çıkartır benzin çıkartmaz demeyin ya.ben bmw motorun dağıldığına tanık oldum eee şimdi bmw ye ne dicez tukaka mı oldu bmw.ya arada elbetteki dizeldede benzinli motorlardada sorun çıkar sonuçta bunlar hak yapımı kul yapımı değilki kusursuz olsun...
  • Bugün bi haber sitesinde en az yakan araç Ford Fiesta 1.6 dizel düz vites diyordu. şehir içi 100 km de 14 tl yakıyor diyor. bana ütopik geldi doğrumu diye size danışmaya geldim arkadaşlar doğruysa bu araba hayalimde ki arabaymış çünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evren bayraktar

    ya ben bu dizel motorlar için 100 binden sonra sorun çıkartır masrafı çok fazla olur diyen arkadaşlara şaşıyorum ya.arkadaşlar 2010 yılındayız kalkıpta 80li yıllardaki dizel motorları baz olarak konusmayın gidip 80 model dizel alırsan tabiki sorun çıkartır.ben bu konuyu toyata servisindekilerlede ford servisindekilerle detaylı konustum.artık dizel ile benzinli motor arasında çok fark olmadığı ve masraflarınında eskisi kadar farklı olmadığı söyleniyor ve bn bunu dizel kullanan ark larımdanda onayladım. tabiki dizelle benzin arasında fark olcak o kadar olsun ama kalkıpta dizel sorun çıkartır benzin çıkartmaz demeyin ya.ben bmw motorun dağıldığına tanık oldum eee şimdi bmw ye ne dicez tukaka mı oldu bmw.ya arada elbetteki dizeldede benzinli motorlardada sorun çıkar sonuçta bunlar hak yapımı kul yapımı değilki kusursuz olsun...



    Bunu benim mesajıma karşılık olarak yazmışsan benim mesajımı tam anlamamışsın. Gerçi yukarıda da bu tipte cevap verilecek başka mesaj yok ama...




  • ford un sıtesınde 1.6 tdcı yakıt tuketımı ıcın verılen degerlerı yakalayabıldınızmı?
    ayrıca 1.4 tdcı kullanna arkadasım hızlı vırajlarda otomobıın savruldugunu soylemekte.


    ekleme:1.6 tdcı 95 beygır ıcın en standart paket hangısı?
    tıtanyum mılenyum falan fılan bunlar ne anlama gelmekte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 12 Ekim 2010; 9:38:53 >
  • hayır bu konu için genel bi klişeleşmiş sözler varda artık onları aydnlatmak için yazdım herkes artık öğrensin dizel ile benzinli motor arasında masraf olarakta motor olarakta çok bi fark kalmadığını..
  • dızelle benzınlıyı aynı arabayı bı bakıma sokta ondan sonra goruselım :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow_vain

    dızelle benzınlıyı aynı arabayı bı bakıma sokta ondan sonra goruselım :)))


    Keşke facedeki gibi like tuşu olsaydı da şu mesajı beğenseydim :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tbird
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow_vain
    dızelle benzınlıyı aynı arabayı bı bakıma sokta ondan sonra goruselım :)))

    Keşke facedeki gibi like tuşu olsaydı da şu mesajı beğenseydim :)))

    nıye?ne kada fark yaparkı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: tbird
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow_vain
    dızelle benzınlıyı aynı arabayı bı bakıma sokta ondan sonra goruselım :)))

    Keşke facedeki gibi like tuşu olsaydı da şu mesajı beğenseydim :)))

    nıye?ne kada fark yaparkı?


    şimdi anlamadım bişey var dizel araçların bakımına yada masrafına laf eden ark lar acaba dizelmi benzinli araçmı kullanıyor???
    eğer benzinliyse dizel araçlara neden ve nasıl laf ediyorlar.hayır eğer dizel kullanıyorlarsa ve bu kadar rahatsızlarsa neden dizel kullanıyorsunuz satın madem o kadar masraflı dizeller satın benzinli alın.bide o zmn görüşelim o zmn asıl :D:D:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow_vain

    dızelle benzınlıyı aynı arabayı bı bakıma sokta ondan sonra goruselım :)))



    Eeee ? görüşelim birader sen haftada bir benzin istasyonuna uğrarken de görüşelim ama ;) Zaten benzinli araç hem satın alırken hemde bakıma sokarken çok avantajlı ama nedense Dizeller daha pahalı neden ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadriceps


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadow_vain

    dızelle benzınlıyı aynı arabayı bı bakıma sokta ondan sonra goruselım :)))



    Eeee ? görüşelim birader sen haftada bir benzin istasyonuna uğrarken de görüşelim ama ;) Zaten benzinli araç hem satın alırken hemde bakıma sokarken çok avantajlı ama nedense Dizeller daha pahalı neden ki ?

    Katılıyorum. Aslında tüm değerleri ele alırsak birbirine eş değer oluyor. Sadece benzinin sessizliği güzel, dizelinde torku güzel. Maddi açıdan pek fark kalmıyor, zevk meselesi haline dönüşüyor




  • Olayı şöyle toparlayım.Eğer dizel bir aracı 200.000 km den sonra kullanmaya devam etmeyi düşünüyorsanız ve bakımlarını da düzgün yaptırmıyorsanız o araba size ileride sorun çıkarır,benim anlatmak istediğim buydu. Shadow_vain'in mesajına da bu düşünceyle katıldım. Dizel bir motorun yedek parçası ve bakım maliyeti, benzinlininki ile karşılaştırınca ilerleyen km lerde aynı olmuyor

    Renault'dan Chreysler'e,Mercedes'e kadar hem dizel hem de benzinli kullanmış adamım. Yüksek hacimli veya beygirli motorlarda araba benzini su gibi içerken içiniz gidiyor. Aynı tip arabalar dizel olursa Yakıt/Performans tatmininiz artıyor.

    Ama fiesta kullanıyorsanız ve benim gibi yılda 15000 km üstü yapıyorsanız şehir içinde,dizel alırken en başta verdiğiniz 3-4 bin TL'lik farkı amorti edebiliyorsunuz. Yoksa benzinli aldığınızda başta vermediğiniz parayı,3 güne bir istasyona uğrayarak veriyorsunuz.




  • Karşılaştırılan motora göre sorun çıkartma durumu değişir sanırım. Örneğin atmosferik bir benzinliyle mi karşılaştırıyorsunuz yoksa aşırı beslemeli bir benzinli motor mu bunlar fark ettirecektir. Günümüz otomobillerindeki dizellerinin neredeyse tamamının Turboşarjlı olduğu düşünülürse, enjeksiyon sistemi, basınçlı yakma gibi faktörler de ele alındığında böyle bir dizel motorun klasik bir atmosferik motora göre daha fazla özen gerektirdiği de açıktır sanırım. Ben arabama iyi bakarım, yıpratmamak için elimden geleni yaparım diyorsanız o zaman kıyaslama imkanı olur tabi. Tabi turboşarjlı bir benzinliyle kıyaslanacaksa orası ayrı, onlarda da güç farkı devreye giriyor. Piyasadaki en güçlü 1.4 dizel ne kadar güçlü, 1.4 turboşarjlı benzinli ne kadar güçlü buna da bakmak fikir verecektir. Yakıt tüketimi konusuna girmeye gerek yok, onda dizelin farkını bilmeyen yok zaten :) Yani her durumda farklı özellikler ön plana çıkıyor. Bence ikisi aynı demek yerine, sevdiğiniz motor çeşidini olduğu gibi kabul etmeyi denemek daha iyi olur.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kensai-X -- 16 Ekim 2010; 0:09:22 >




  • Arkadaşlar bence teknik bi hata yapıyorsunuz benzinliyle dizeli değil Gazlıyla dizeli kıayslayın Allah aşkına bu devirde direk benzinli araç kullanan kaç insan kaldı heres tüp taktırıyor...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.