Şimdi Ara

##YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM ## (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
697
Cevap
25
Favori
120.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, öncelikle kazasız belasız hayırlı sürusler dilerim

    Daha önce 7 yıl Fiesta ve focus kullandım sımdı ise 3 yıldır seat leon, ailemiz buyuyeceginden dolayı leonu satıp 2.el temiz bir kuga almayı düşünüyorum, bu anlamda 2017 kuga 1. 5 dizel otomatik bakıyorum, malum site de 140k civarı düşük km de kugalar var sizce bu değişim nasıl olur, şahsen kugayi hem tasarım hem de suv olduğundan ayrıca dizel otomatik olmasından tercih edeceğim, 2.el olarak bu yüzden bakıyorum sizlerin düşüncesi nedir, leon da kal geçmemi dersiniz yada çocuk için biçilmiş kafan bir araç mi ayrıca eşim de kullanacağı için suv olmasi benim için tercih sebebi, sizlerin düşüncesi ne olur yazarsanız sevinirim, herkese kazasız belasız güzel günler
  • jackhammer kullanıcısına yanıt
    Size şimdiden hayırlı olmasını dilerim. Benim durum da sizinle benzerlik gösteriyor.

    Bende giulietta 170 beygirlik bir canavar vardı. Spor paket vs tam bir sportiflik abidesiydi. Ancak aile büyüme durumu oluşunca mecburen suv arayışına girdik. 2018 kuga aldık eylül ayında.

    Henüz ufaklık yolda ancak size şimdiye kadar olan izlenimlerimi paylaşayım.

    Öncelikle içi gerçekten geniş ve yüksek. Bu da doğal olarak ferah hissettiriyor. Kısaca arkada çocuk ve eşim için gerçekten rahat bir yasam alanı var. Bizim cam tavanlı olduğu için bu ferahlık hissi daha fazla hissediliyor. Eğer maddi olarak zorlamayacaksa cam tavanlı olması sizi ve eşinizi gerçekten mutlu edecektir.

    Bagajı kağıt üstünde öyle aman aman büyük değil. Ancak sizin ihtiyacınız olabilecek her şeyi alacağına kuşkum yok. Ayrıca arkadaki bagaj perdesini arka koltuk altındaki özel yerine kaldırırsanız bagaj oldukça rahatlıyor. Bence en büyük sorun bagaj için eşik biraz yüksek. Sizin için sorun olmayabilir ancak eşiniz bebek arabası vs koyması durumunda zorlanabilir.

    Arka kapılar neredeyse 90 derece açılabiliyor. Çocuğu arkada koltuğuna vs yerleştirmek o yuzden gerçekten kolay olacaktır.

    Şimdiye kadar anlattıklarım genel olarak ufaklik ve eşiniz için olanlardı.

    Sürüş özelliklerine gelelim; Öncelikle şunu kabul ederek bu aracı almalısınız. Araç ağır. Leon gibi hemen hızlanayım adamı geceyim tarzında olamayacaktır. Ancak aklınızda da bir kamyon gibi yavaş kalkan çok yavaş hızlanan bir arac ta gelmesin. Kalkışları ve ara hizlanmalari gayet tatminkar. 300 tork u her an hissettiriyor. 110 ile giderken ani olarak birisini geçmek istediğinizde yeterli ivmelenmeyi size veriyor. Ancak bunu maksimum 140-150 ye kadar verebiliyor.

    Viraj ve yol tutuş kabiliyeti cussesinden beklenmeyecek kadar iyi. 235 taban lastikler sayesinde size güven veriyor. Sert e kaçan süspansiyonları virajlarda aracın salınımını engelliyor. Sert süspansiyon demisken; arac konforsuz degil. Kasis ve yüksekleri iyi sonumluyor. Ucan hali efekti olmasa bile sizi verdiği his kesinlikle konforlu.

    Normal kullanımlarda motor sesini duymuyorsunuz bile. Dizel olmasına rağmen son derece sessiz. Bunda normal kullanımlarda powershift in genelde düşük devirlerde kalma isteğinin önemi rolü var. Devirli kullanımlarda motor sesini bir nebze olsun duyabiliyorsunuz. Lastik ve yol sesi sınıf standartlarında diyebilirim. Ancak 120 km hız civarında bir rüzgar sesi alacağınızı söyleyebilirim. Ben bunu motorun sessizliğine bağlıyorum. Eğer motor sesli olsaydı rüzgar sesi duymayacaktık:)

    Ben alfa dan sonra ne hissettim bu arabada diye soracak olursaniz; bir kere spor kullanım alışkanlıklarını bırakmam gerekti. Ancak şu anda benim için çok önemli olmadığını dusunuyorum bunun. Belki 6-7 yıl sonra yine bir spor araba düşünürüm ancak şu anda degil. Yüksekte arac kullanmanın da kendine gore farklı bir zevki var. En önemlisi kuga kullanmak yormuyor beni. Alfa da ani gaz ve fren tepkileri ve çift pinyonlu direksiyon sebebi ile iki elim direksiyonda kullanma alışkanlığı kazanmıştım. (Özellikle direksiyon arkası vites kulakcıkları ile oynamak araba kullanırken çok keyif veriyordu alfa da) Kuga da da kulakçık var ancak bence hiç kullanmanız gerekmeyecek. Çünkü vites seçimleri bence çok stabil ve kararlı.

    Eşiniz kullanabilir mi? ; benim eşim şirket aracı ile uzun zamandır istanbulda arac kullanıyor. Ancak şimdiye kadar hiç yüksek arac kullanmamıştı. Ilk kuga deneyiminde biraz tedirgin oldu. Ancak şu sıralar alıştı. Park etmesi ve dar yerlerden geçirmesi zor bir arac degil. Bence kullanılabilir.

    Ben kuga yi sürücü tarafında koltuğu en yükseğe alarak kullanıyorum. Hem oturma pozisyonu çok rahat hemde görüş acısı daha iyi oluyor. Boyum 177 olduğu için rahatsız da etmiyor. Bence siz de deneyebilirsiniz.

    Ek sorularınız olursa yine cevaplamaya çalışırım. Tekrar hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengoCenk -- 22 Nisan 2019; 22:51:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    Size şimdiden hayırlı olmasını dilerim. Benim durum da sizinle benzerlik gösteriyor.

    Bende giulietta 170 beygirlik bir canavar vardı. Spor paket vs tam bir sportiflik abidesiydi. Ancak aile büyüme durumu oluşunca mecburen suv arayışına girdik. 2018 kuga aldık eylül ayında.

    Henüz ufaklık yolda ancak size şimdiye kadar olan izlenimlerimi paylaşayım.

    Öncelikle içi gerçekten geniş ve yüksek. Bu da doğal olarak ferah hissettiriyor. Kısaca arkada çocuk ve eşim için gerçekten rahat bir yasam alanı var. Bizim cam tavanlı olduğu için bu ferahlık hissi daha fazla hissediliyor. Eğer maddi olarak zorlamayacaksa cam tavanlı olması sizi ve eşinizi gerçekten mutlu edecektir.

    Bagajı kağıt üstünde öyle aman aman büyük değil. Ancak sizin ihtiyacınız olabilecek her şeyi alacağına kuşkum yok. Ayrıca arkadaki bagaj perdesini arka koltuk altındaki özel yerine kaldırırsanız bagaj oldukça rahatlıyor. Bence en büyük sorun bagaj için eşik biraz yüksek. Sizin için sorun olmayabilir ancak eşiniz bebek arabası vs koyması durumunda zorlanabilir.

    Arka kapılar neredeyse 90 derece açılabiliyor. Çocuğu arkada koltuğuna vs yerleştirmek o yuzden gerçekten kolay olacaktır.

    Şimdiye kadar anlattıklarım genel olarak ufaklik ve eşiniz için olanlardı.

    Sürüş özelliklerine gelelim; Öncelikle şunu kabul ederek bu aracı almalısınız. Araç ağır. Leon gibi hemen hızlanayım adamı geceyim tarzında olamayacaktır. Ancak aklınızda da bir kamyon gibi yavaş kalkan çok yavaş hızlanan bir arac ta gelmesin. Kalkışları ve ara hizlanmalari gayet tatminkar. 300 tork u her an hissettiriyor. 110 ile giderken ani olarak birisini geçmek istediğinizde yeterli ivmelenmeyi size veriyor. Ancak bunu maksimum 140-150 ye kadar verebiliyor.

    Viraj ve yol tutuş kabiliyeti cussesinden beklenmeyecek kadar iyi. 235 taban lastikler sayesinde size güven veriyor. Sert e kaçan süspansiyonları virajlarda aracın salınımını engelliyor. Sert süspansiyon demisken; arac konforsuz degil. Kasis ve yüksekleri iyi sonumluyor. Ucan hali efekti olmasa bile sizi verdiği his kesinlikle konforlu.

    Normal kullanımlarda motor sesini duymuyorsunuz bile. Dizel olmasına rağmen son derece sessiz. Bunda normal kullanımlarda powershift in genelde düşük devirlerde kalma isteğinin önemi rolü var. Devirli kullanımlarda motor sesini bir nebze olsun duyabiliyorsunuz. Lastik ve yol sesi sınıf standartlarında diyebilirim. Ancak 120 km hız civarında bir rüzgar sesi alacağınızı söyleyebilirim. Ben bunu motorun sessizliğine bağlıyorum. Eğer motor sesli olsaydı rüzgar sesi duymayacaktık:)

    Ben alfa dan sonra ne hissettim bu arabada diye soracak olursaniz; bir kere spor kullanım alışkanlıklarını bırakmam gerekti. Ancak şu anda benim için çok önemli olmadığını dusunuyorum bunun. Belki 6-7 yıl sonra yine bir spor araba düşünürüm ancak şu anda degil. Yüksekte arac kullanmanın da kendine gore farklı bir zevki var. En önemlisi kuga kullanmak yormuyor beni. Alfa da ani gaz ve fren tepkileri ve çift pinyonlu direksiyon sebebi ile iki elim direksiyonda kullanma alışkanlığı kazanmıştım. (Özellikle direksiyon arkası vites kulakcıkları ile oynamak araba kullanırken çok keyif veriyordu alfa da) Kuga da da kulakçık var ancak bence hiç kullanmanız gerekmeyecek. Çünkü vites seçimleri bence çok stabil ve kararlı.

    Eşiniz kullanabilir mi? ; benim eşim şirket aracı ile uzun zamandır istanbulda arac kullanıyor. Ancak şimdiye kadar hiç yüksek arac kullanmamıştı. Ilk kuga deneyiminde biraz tedirgin oldu. Ancak şu sıralar alıştı. Park etmesi ve dar yerlerden geçirmesi zor bir arac degil. Bence kullanılabilir.

    Ben kuga yi sürücü tarafında koltuğu en yükseğe alarak kullanıyorum. Hem oturma pozisyonu çok rahat hemde görüş acısı daha iyi oluyor. Boyum 177 olduğu için rahatsız da etmiyor. Bence siz de deneyebilirsiniz.

    Ek sorularınız olursa yine cevaplamaya çalışırım. Tekrar hayırlı olsun.
    Öncelikle detaylı yorumunuz için çok teşekkür ederim, şu an bende leon dizel dsg kullanıyorum ve araç 55bin km de çok yol yapan birisiyim yakıt tüketimim de 6lt yi hiç geçmedi aracı sıfır almıştım ve su ana kadar sadece partikül filtresi temizlensin diye sport moda 1 kere aldım gerisini siz düşünün 😀 kısaca sakın bir kullanımım var ancak gücünde her zaman pedalın altında olduğunu bilmek de güzel bir his, yakıt konusunda 7lt bile benim için kabul edilebilir ama 8 yada 9lt şehir içi beni üzer sanıyorum, çevremde kugayi hemen hemen kimse beğenmiyor ama benim çok hoşuma gidiyor bir kere araç bence qashqai gibi durmuyor, heybetli tam bir jeep kıvamında ayrıca tasarımi da bence çok hoş bu konuda tek eleştirim 5 yıl focus kullandım araç çok sert di, ve konsol kısmı bana çok basit kaçıyordu, eşim de yüksek araç yönünde talebi var hem güven duygusu hem çocuk ile bir yere giderken eşya konusunda sıkıntı çekmemesi, bu arada yıllık net 20 bin km yapan birisiyim o yüzden aldığım araç bir kaç sene sonra baya kilometre yapmış olacak 😊 kullandığım leon da full paket yaklaşık 110bin TL ediyor 2.elde, bunu satıp 140bin bandında 2.el titanyum kuga bakmak istiyorum bu anlamda 2.el piyasası biraz düşük gibi sanki kuganin, birde dsg her an birşey olur mu korkusu malum kötü bir his powershift hiç kullanmadım bu anlamda sanziman olarak ve kronik olarak kuganin mekanik yada farklı bir problemi varmıdır, son olarak da eklemek isterim bir diğer alternatifimde maalesef qashqai ama ona gitmek hiç istemiyorum benim gözümde kuga qashqai den hem daha oturaklı hem daha konforlu hem daha güvenli hem de daha estetik, sizlerin de görüşü bu anlamda ne olur acaba, teşekkür ederm




  • jackhammer kullanıcısına yanıt
    Öncelikle yakıt konusunda bilgi vereyim. Bende kuga ile çok km yapıyorum. Ekim 2018 de aldığım arac şu anda 11 bin km de. Yakında ilk bakımına gireceğim.yakit ortalamam 6.3 lt 100 km de. Ancak ben gebze istanbul arası yolculuklar yaptığım için şehir ici gibi bir veri olmayabilir. Bir arkadaşım da aynı dönemde bir kuga titanyum aldı sıfır. O istanbul narcity de yaşıyor. Her gün eşi kullanıyor şehir içi. Onun söylediği genel yakıt tüketimi 6.8 6.9 arasi oluyormuş. Yakit birazda kişisel kullanım aliskanliklariniza gore değişeceği için kesin az yakar veya çok yakar gibi bir bilgi vermem yanlış olur. Diğer taraftan bir qashqai kadar az yakmayacağını söylemem gerek. Bakımları 15 bin km de bir . Bu noktada zaten qashqai almayın derim çünkü nissan dizellerin bakımları 10 bin km de birdir. Powershift kavrama yeni tip ıslak tip bir çift kavrama. Yani bence sorun çıkartma ihtimali vag grubu dsg lerinden kat ve kat daha düşük bir şanzıman. O konuda içim rahat bir şekilde aldım aracı. Mekanik motor vs kronik sorun şimdiye kadar duymadım kuga nin 1.5 dizeli için. Bu segmentte arkasi bagimsiz suspansiyon olan cok alternatif te yok diye biliyorum bu arada.
    Şimdiye kadar 2. Eli düşünerek bir arac almadım açıkçası. Benim için araçlar yatırım degil. Zaten günümüz türkiyesinde döviz ve altın dışında alacağınız herseyden zarar edeceğimi bilerek hareket etmekte fayda var. Kuga da, Dizel ve otomatik oluşu ve bence 2. Elde bu kalitede başka rakibi olmadığını düşündüğüm için değerinde alıcısı çıkacaktır. Konfor ve iç mekan kalitesi hakkında net düşünceleriniz oluşması icin kişisel görüşüm bir ford bayisinde test sürüşü yapın. Böylelikle hem eşiniz hem de siz dusuncelerinizi kesinlestirebilirsiniz.

    Kişisel olarak benim kuga da olumsuz görebileceğim birsey; bakım maliyetleri. Garantisi bitene kadar yetkili serviste yapılacak bakımların maliyetleri bana biraz fazla geldi. 15 km bakım 1000 tl civarında. 30 km bakım 1800 tl. 45 km bakım maliyeti 2500 tl. Bunu bilerek aracı almanızı tavsiye ederim. Bir de lastik ölçüleri 235 taban olmasi sebebiyle, lastik değiştirmek gerekirse maliyet bir tik fazla olacaktır. Ufak bir detay ancak aklınızda bulunması faydalı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengoCenk -- 23 Nisan 2019; 11:12:9 >




  • Merhabalar,

    2018 Nisan ayından beri Titanyum model powershift Ford Kuga kullanıyorum. Araç şu an 26.000 kmde, İstanbul şehir içinde her gün sabah ve akşam yoğun trafikte kullanıyorum. Start stop kapalı olarak yakıt tüketimi 6.2, start stop açık olarak 5.8 civarı oluyor.

    Şehir dışında da 5.5 civarı bir tüketimi oluyor, şehir dışında hız yaparak kullanıyorum.

    Kullanım açısından insanı yormayan, konforlu ve güvenli bir araç. İç hacmi oldukça geniş, çocuklu aileler rahat edecektir. Bagajı devasa olmasa da yeterli.

    Hızlanması biraz ağır çok sportif bir sürüş beklemeyin ama torklu bir araç olduğundan aşırı kötü de sayılmaz. Yetkili servis bakımları biraz maliyetli.

    2. el düşük kmli dizel otomatik modelleri 145.000-150.000 TL arası makul bence, tavsiye ederim.
  • 30000 bakımı geldi. N11 de yağ dahil bütün orijinal parçaların olduğu seti 507TL ye aldım. Servisi aradım siz değiştirir misiniz diye (Toyota yapıyordu) bizde öyle bir uygulama yok dediler. Dışarıda değiştireceğim. Bu arada aklınızda olsun bu bakımları kanıtlayabilecek şekilde dışarıda yaptırmanız garantiyi bozmuyormuş. İlle de servise mecbur değilmişiz. Eğer ki arıza yağ veya değiştirdiğimiz filtrelerden kaynaklanıyorsa garanti bozuluyormuş. Honda da servis müdürlüğü yapan arkadaşımdan öğrendim. Servislerin bizi yolunacak kaz görmesine izin vermeyelim.
    urun.n11.com
    Ford Kuga 1.5 Tdci Dizel Yağ Bakım Fitre Seti - n11.com
    https://urun.n11.com/oem-yedek-parca/ford-kuga-15-tdci-dizel-yag-bakim-fitre-seti-P293558829

    ##YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ####YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ####YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ####YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ####YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ##
    ##YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ##



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 307kd -- 15 Mayıs 2019; 13:7:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307kd

    30000 bakımı geldi. N11 de yağ dahil bütün orijinal parçaların olduğu seti 507TL ye aldım. Servisi aradım siz değiştirir misiniz diye (Toyota yapıyordu) bizde öyle bir uygulama yok dediler. Dışarıda değiştireceğim. Bu arada aklınızda olsun bu bakımları kanıtlayabilecek şekilde dışarıda yaptırmanız garantiyi bozmuyormuş. İlle de servise mecbur değilmişiz. Eğer ki arıza yağ veya değiştirdiğimiz filtrelerden kaynaklanıyorsa garanti bozuluyormuş. Honda da servis müdürlüğü yapan arkadaşımdan öğrendim. Servislerin bizi yolunacak kaz görmesine izin vermeyelim.
    urun.n11.com
    Ford Kuga 1.5 Tdci Dizel Yağ Bakım Fitre Seti - n11.com
    https://urun.n11.com/oem-yedek-parca/ford-kuga-15-tdci-dizel-yag-bakim-fitre-seti-P293558829

    ##YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ####YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ####YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ####YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ####YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ##
    ##YENİ FORD KUGA 1.5 TDCİ FORUM  ##
    Bende aynı fikirdeyim. Şöyle iyisinden TS12047 numaralı hizmet yeterlilik belgeli bir özel servis bulursam bakıma götüreceğim. Sanırım bosch servis olabilir.
    Otomobilin Mesut Abisiyoutube
    Aracın bakımını özel serviste yaptırsak garantiden çıkar mı?
    https://www.youtube.com/watch?v=kgQCiTVqr4o



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengoCenk -- 15 Mayıs 2019; 13:19:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    Bende aynı fikirdeyim. Şöyle iyisinden TS12047 numaralı hizmet yeterlilik belgeli bir özel servis bulursam bakıma götüreceğim. Sanırım bosch servis olabilir.
    Otomobilin Mesut Abisiyoutube
    Aracın bakımını özel serviste yaptırsak garantiden çıkar mı?
    https://www.youtube.com/watch?v=kgQCiTVqr4o


    Alıntıları Göster
    Video için teşekkürler, 2007 de çıkan bir tebliğ varmış;
    2005/4 Motorlu Taşıtlar Sektöründeki Dikey Anlaşmalar ve Uyumlu Eylemlere İlişkin Grup Muafiyeti Tebliği




  • Merhaba arkadaşlar Kuga Style pakette navigasyon olmayan standart sync 1 de sesli komut ile istediğim parçayı ya da sanatçıyı açmayı ya da gelen sms leri sesli okutmayı yada ekrana yansıtmayı biliyorum. Ama sesli komut ile sms yollama var mıdır acaba . Sanırım 20 tane şablon sms var onları hazır olarak yolluyorsun ama kendi istediğimiz kısa cümleleri algılamıyor diye biliyorum. Başka değişik bir özellik keşfeden olursa buradan herkes ile paylaşabiliriz. Isıtmalı cam suyu , koltuk altına pandizot koyma gibi pratik bilgiler forumda iyi oluyor .
  • Titanium’da xenon far var mı? Xenon için mutlaka st line mı alınmalı? Tiguan’dan Kuga’ya geçen var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captaingurkan

    Titanium’da xenon far var mı? Xenon için mutlaka st line mı alınmalı? Tiguan’dan Kuga’ya geçen var mı acaba?
    Merhabalar
    Titanium paket dahilinde bixenon yok. Bixenon paketi almanız gerekiyor. STline da da aynı şekilde. Titanium ile Stline arasındaki tek fark spor süspansiyon (1 cm alçak), 19 inc siyah jant, aracın alt bölümündeki siyah plastik kaplamaların araç renginde olması, arka difizörün piano black olması, metal pedal takımı, koltuklarının orta kısımlarının alkantara olması (her iki modelde de koltukların yan kısımları deridir. Titanium da orta kısımları kumaştır.), direksiyon ve vites topuzu kısımlarında kırmızı dikişler bulunması. Bunlar dışında stline a özel bir ek bulunmamaktadır.

    Kişisel görüşüm sıfır veya ikinci el alınacak ise bixenon paketlisinin tercih edilmesi yönünde. Çünkü sadece ön değil arka far takımı da değişiyor. Hem aydınlatma hem de görünüş anlamında bence tercih edilebilir bir paket.

    Diğer soruya gelecek olursak;
    Ben 3 yıl boyunca 2012 model 160 lık 4motion kullandım. O araç ile karşılaştırmam gerekirse; ikisi de ağırlığını hissettiren araçlar. Tabi ki tiguan daha güçlü ve atikti. Ancak bir o kadar da fazla yakıyordu. İkisinde de ortak olan bence en önemli özellik ağırlıkları sebebiyle yolda salınımları çok fazla oluyordu. Yani siz gazı verip belli bir hıze ulaştığınızda, ayağınızı gazdan çekseniz bile o salınım ile süzülerek devam eden araçlardı ikisi de.

    Konfor olarak bence ikisi de kafa kafaya. Malzeme kalitesi de aynı şekilde. Tigu da olup ta kuga da keşke olsa dediklerim; ön koltuk arkalarındaki katlanır açılır tepsiler, bir de arka koltukların raylı olması. Onun dışında hiç bir eksikliğini görmedim.

    Bu arada eğer yeni tigu için konuşacak olursak; kişisel görüşüm yeni tigu nın içi çok ucuzlamış. Gerek showroom da gerek test sürüşlerinde incelediğim kadarıyla, Kuga nın içi daha kaliteli geliyor bana. Yeni tigu nun bagajı tabi ki daha iyi. Eğer bagaj konusunda hassassanız tigu tercih edilebilir. Ancak kuga nın bagajı da hayli hayli yetiyor. 460 lt. Ve üst panzlot çıkartıldığında dik bir alan kaldığı için taşımalar daha kolay oluyor.

    Kuga daki baş yüksekliği gerçekten takdire şayan. Çok ferah hissettiriyor. Kuga nın en büyük avantajı dizel ve otomatik oluşu. Her ikiside çift kavramalı kullanıyor. Ancak ford un ki getrag üretimi ıslak tip bir çiftkavrama. Bu da daha sorunsuz izlenimi uyandırıyor bende. Yaklaşık 14 k km kullanım sonunda hiç bir olumsuzluğu ile karşılaşmadım araçta.

    Bunlar dışında yol tutuş anlamında tabi ki klasik bir ford olması avantajı var. Kesinlikle virajlarda sağa sola salınımı bulunmuyor. Uzun yolda tren gibi gidiyorsunuz araçla.

    Tüm yazılanları özetlersek; Tigu dan kuga ya geçerken neleri kaybedip neleri kazandığınızı bilirseniz ve bu kaybettiğiniz şeyler sizi üzmeyecek ise (örn: Bagaj, koltukların raylı olması, ön koltuklar arkasındaki açılır tepsiler vs) kuga gerçekten mutlu edecektir. Çünkü çok avantajları var. ( Örn: Dizel ve otomatik oluşu, ferah iç mekanı, yüksek oturum pozisyonu, şık görünümü, üstün yol tutuşu, aynı fiyattaki donanım fazlalığı vs)




  • Bir soru ancak bu kadar güzel cevaplanabilirdi. Çok teşekkür ederim. Tiguan manuel 1.4 122 hp chrome edition kullanıyorum şu anda. Kuga’lar ilgimi çekti. Aşağıda ilan linkini paylaştığım kuga’da xenon far var sanırım , far yükseklik ayarı düğmesi yok çünkü. Arka koltuk tepsileri de var. Bu araç için yorumunuz nedir acaba? Tekrar teşekkür ederim.
    EREN OTOMOTİV 2017 FORD KUGA 1.5 DİZEL OTOMATİK TİTANİUM-X

    İlan no 697080140



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captaingurkan -- 7 Haziran 2019; 9:23:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captaingurkan

    Bir soru ancak bu kadar güzel cevaplanabilirdi. Çok teşekkür ederim. Tiguan manuel 1.4 122 hp chrome edition kullanıyorum şu anda. Kuga’lar ilgimi çekti. Aşağıda ilan linkini paylaştığım kuga’da xenon far var sanırım , far yükseklik ayarı düğmesi yok çünkü. Arka koltuk tepsileri de var. Bu araç için yorumunuz nedir acaba? Tekrar teşekkür ederim.
    EREN OTOMOTİV 2017 FORD KUGA 1.5 DİZEL OTOMATİK TİTANİUM-X

    İlan no 697080140
    Rica ederim ne demek. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
    Öncelikle evet bu araçta bixenon paket ve konfor paket var. Bunun dışında cam tavanda var.
    Sizi etkilemek istemem ancak bu araçta olan ek paketlerin şu andaki fiyatları şu şekilde

    Konfor Paket 24.000 TL
    Akıllı bagaj Kapağı
    Isıtmalı Ön Koltuklar
    Isıtmalı Direksiyon
    Deri Döşeme (Bej ya da Siyah)
    10 Yönlü Elektrikli sürücü koltuğu

    Bixenon Paket 9.000 TL

    Cam Tavan 7.500 TL

    KM bana çok düşük geldi. Özellikle aracın direksiyonun sol tarafı ve sürücü koltuğunun sol tarafı sanki az miktarda yıpranmış gibi. 13 k km de bu yıpranma doğal olmayabilir. 3 ihtimal var. Siz yine gittiğinizde incelersiniz bence.
    Eğer yıpranma var ise ihtimaller;
    1- Showroom aracı olarak satın alınmıştır. Bu araçlara inen binen çok olduğu için özellikle sürücü bölgesinde yıpranma olabilir.
    2- Araç bir bayi nin test aracı olabilir. Ki bu durumda olay değişir. Çünkü eğer böyle ise hep kısa mesafede zorlanarak kullanılmıştır. Alınır mı? Tabi ki alınır. Bunu bilerek ve fiyat avantajı varsa alınabilir.
    3- Hiç ihtimal vermiyorum ancak km düşürülmüş olabilir. Aracın servis kayıtlarını kontrol ettirebilirseniz içiniz daha rahat olabilir.

    Araçta havuz paspas ve kapı camları üstünde rüzgarlıklar var. Bu da aracı alıp kullanan kişinin araca bakmayı sevdiğini gösterir. Sadece sahte emniyet kemeri başlıkları içimi rahatsız etti. Açıkçası aracını emniyet kemersiz kullananlara karşı bir ön yargım var.

    Bunlar dışında bence kaçırılmayacak bir araç. Şu anda bu segmentte bu dolulukta dizel otomatik olarak c segment binek araç bile bulmak zor. Ki önümüzdeki yıl bu fiyatlara bu tip araç almak zor olacak. 122 hp lik chrome edition dan sonra bu araçta sizi mutsuz edecek birşey bence bulamayacaksınız. Hatta 300 tork un rahatlığı ve keyfi sizi mutlu edecektir. Kısaca sizin kullandığınız tiguandan yavaş kalmaz. Ancak hızlı da olmaz. Dizel sesini kabin içinden duymuyorsunuz bile. Kesinlikle dizel rahatsızlığı duymayacağınızı söyleyebilirim. Hatta motor sesi o kadar az geliyor ki 110-120 km hızdan sonra araçta sadece rüzgar sesi duyuyorsunuz:)

    Son olarak; Eğer aracı alma durumuna gelirseniz lütfen ama lütfen çok çok iyi bir ekspertiz firmasına götürün. 100-150 tl fazla verin ancak her yerine baktırın. Hava yastıkları, emniyet kemerleri vs çok önemli. İki parça boyaya bakarak ekspertiz yapan yerlere götürmeyin. Her gün youtube da madur edilen kişilerin videolarını görüyoruz. Bir de alabiliyorsanız faturanızı lütfen alın. Çünkü artık yeni kanuna göre aslında siz aracı belli bir süre (3 ay olması gerek) garantisi olacak. Aşağıdaki linkte yönetmeliği size iletiyorum. Yönetmelikte yazdığına göre satın alacağınız galerinin yetki belgesi olmalı. Bunu da sorabilirsiniz.
    Memurlar.Net
    �kinci el motorlu kara ta��tlar�n�n ticareti hakk�nda y�netmelik yay�mland�
    https://www.memurlar.net/haber/728112/ikinci-el-motorlu-kara-tasitlarinin-ticareti-hakkinda-yonetmelik-yayimlandi.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    Merhabalar
    Titanium paket dahilinde bixenon yok. Bixenon paketi almanız gerekiyor. STline da da aynı şekilde. Titanium ile Stline arasındaki tek fark spor süspansiyon (1 cm alçak), 19 inc siyah jant, aracın alt bölümündeki siyah plastik kaplamaların araç renginde olması, arka difizörün piano black olması, metal pedal takımı, koltuklarının orta kısımlarının alkantara olması (her iki modelde de koltukların yan kısımları deridir. Titanium da orta kısımları kumaştır.), direksiyon ve vites topuzu kısımlarında kırmızı dikişler bulunması. Bunlar dışında stline a özel bir ek bulunmamaktadır.

    Kişisel görüşüm sıfır veya ikinci el alınacak ise bixenon paketlisinin tercih edilmesi yönünde. Çünkü sadece ön değil arka far takımı da değişiyor. Hem aydınlatma hem de görünüş anlamında bence tercih edilebilir bir paket.

    Diğer soruya gelecek olursak;
    Ben 3 yıl boyunca 2012 model 160 lık 4motion kullandım. O araç ile karşılaştırmam gerekirse; ikisi de ağırlığını hissettiren araçlar. Tabi ki tiguan daha güçlü ve atikti. Ancak bir o kadar da fazla yakıyordu. İkisinde de ortak olan bence en önemli özellik ağırlıkları sebebiyle yolda salınımları çok fazla oluyordu. Yani siz gazı verip belli bir hıze ulaştığınızda, ayağınızı gazdan çekseniz bile o salınım ile süzülerek devam eden araçlardı ikisi de.

    Konfor olarak bence ikisi de kafa kafaya. Malzeme kalitesi de aynı şekilde. Tigu da olup ta kuga da keşke olsa dediklerim; ön koltuk arkalarındaki katlanır açılır tepsiler, bir de arka koltukların raylı olması. Onun dışında hiç bir eksikliğini görmedim.

    Bu arada eğer yeni tigu için konuşacak olursak; kişisel görüşüm yeni tigu nın içi çok ucuzlamış. Gerek showroom da gerek test sürüşlerinde incelediğim kadarıyla, Kuga nın içi daha kaliteli geliyor bana. Yeni tigu nun bagajı tabi ki daha iyi. Eğer bagaj konusunda hassassanız tigu tercih edilebilir. Ancak kuga nın bagajı da hayli hayli yetiyor. 460 lt. Ve üst panzlot çıkartıldığında dik bir alan kaldığı için taşımalar daha kolay oluyor.

    Kuga daki baş yüksekliği gerçekten takdire şayan. Çok ferah hissettiriyor. Kuga nın en büyük avantajı dizel ve otomatik oluşu. Her ikiside çift kavramalı kullanıyor. Ancak ford un ki getrag üretimi ıslak tip bir çiftkavrama. Bu da daha sorunsuz izlenimi uyandırıyor bende. Yaklaşık 14 k km kullanım sonunda hiç bir olumsuzluğu ile karşılaşmadım araçta.

    Bunlar dışında yol tutuş anlamında tabi ki klasik bir ford olması avantajı var. Kesinlikle virajlarda sağa sola salınımı bulunmuyor. Uzun yolda tren gibi gidiyorsunuz araçla.

    Tüm yazılanları özetlersek; Tigu dan kuga ya geçerken neleri kaybedip neleri kazandığınızı bilirseniz ve bu kaybettiğiniz şeyler sizi üzmeyecek ise (örn: Bagaj, koltukların raylı olması, ön koltuklar arkasındaki açılır tepsiler vs) kuga gerçekten mutlu edecektir. Çünkü çok avantajları var. ( Örn: Dizel ve otomatik oluşu, ferah iç mekanı, yüksek oturum pozisyonu, şık görünümü, üstün yol tutuşu, aynı fiyattaki donanım fazlalığı vs)

    Alıntıları Göster
    Güzel özetlenmiş. Teşekkürler




  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler ve tavsiyeler için. Hepsini not ettim. Saygılarımla. Sync3 ile telefondan yandex çalıştırabiliyor muyuz?

    Edit: biz alana kadar satıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captaingurkan -- 7 Haziran 2019; 17:22:14 >
  • captaingurkan kullanıcısına yanıt
    Bu tip şeyler kısmet işi. Vardir bir hayır. Hiç moraliniz bozulmasın.
    Belki ilerde ihtiyacınız olabilir düşüncesi ile sorunuza da cevap vereyim; android auto ve apple car play destekli sync 3. Ancak bildiğim kadarıyla yandex bu iki arayuzde de bulunmuyor. Ki bence en iyi harita google maps. O yüzden eksikliğini hissetmezsiniz yandexin.
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Evet nasip, zaten bayramdı tatildi nasıl satıldı hayret :) neyse vignale paketler de güzelmiş. Yardımlarınız için tekrar tekrar teşekkürler.
  • Merhaba, kayınpeder geçen sene kışa girerken 2017 style kuga satın almıştı. Bu bayram tatili boyunca kullanma fırsatım oldu, honda crv ve şu an hali hazırda 3008 kullanıcısı olarak yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle araç bayağı bir heybetli duruyor çakma suv değil, içine girince de genişlik iyi iç yükseklik oldukça fazla bu nedenle de ferah. Ön cam bayağı uzakta, aracın sağ tarafının nerede bittiğini kestiremiyorsun, park ederken sıkıntı yaşadım. Arka kısımda geniş 3 kişi rahat sığıyor, bagajı da yeterli geldi bana.

    Motor bilindik, powershift de keza ama bir türlü gaz ayarını yapamadım, ya az gaz alıyor ya da fazla, bu da sanırım powershift tipi viteslerin özelliği, tüketim olarak ağır kasaya göre bence iyi 6,5-6,8 arası şehiriçinde.

    Süspansiyonlar biraz sert geldi bana, darbe emişi biraz daha yumuşak olabilirdi ama o zaman da sanırım yol tutuş olarak negatif yönde yansırdı.

    Genel olarak araç fena değil ama kalite olarak maalesef beğenmedim, çukur ya da bozuk yol durumlarında çıtırtılar özellikle vites konsolundan çok geliyor, o kısım bildiğin connect kalitesinde yapılmış, bu fiyat seviyesi için yetersiz.

    Alınırsa bence en azından titanium donanım alınmalı, aracın iç albenisi daha da artıyordur muhtemelen.

    Teşekkürler.




  • arkadaşlar eniştem 2015 model ve üzeri ikinci el otomatik dizel Suv düşünüyor. 130-140 TL civarı

    Sizce Kuga mı, Kadjar mı?
  • Merhaba

    2.el kuga almayi planliyorum. Bir aracta karar kildim kisa sureli test etme imkanim da oldu. Dusuk hizlarda ozellikle kalkis aninda direksiyon sola saga kendi kendine hareket egilimi goateriyordu fakat duz gidiste bir sorun yoktu. 30-40 dan sonra bu hareket yok. Arac servis bakimli. Servis de normal oldugunu iletmis. Sizin araclarinizda bu tip bir durum var mi ? Tesekkurler
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.