Şimdi Ara

YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
827
Cevap
4
Favori
163.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: desci


    quote:

    Orjinalden alıntı: VW_Passat

    kisaca özetleyim Test sürüsü yapmadim ama icine bindim (Servisimde bir tane duruyor, disi derin siyah, icide siyah komple deri, Golf 6 Highline), Golf 6´nin 5´e hic arattirmiyor sadece ic designi deyismis hemde cok. Disi arkasini Touarege benzetiyorum arka lambalar onu andiriyor. Ic designi benim PASSAT 3C´den daha iyi kaliteli calisilmis diye bilirim . Kokpit tamamen deyismis Beyaz gösterge Paneli, ve deyisen Klimatronik aleti arabayi tamamiyle ic designina ayri renk katmis. Golf 5 ve 6 ikiside önden hic hosuma gitmiyor bu 6´da malesef ayni. Baska bir deyisiklik göremedim aracta sadece dediyim gibi icindeki Malzemeler daha iyi kullanilmis. Aracin ev fiyati 31.655 € icinde RCD510, Vancouer 18" Alu Jant, Parkpilot + Arka Kamera ve Süspansiyon ayari DCC ile birlikte.

    Saygilar Yasin

    "deyismis" "dediyim" "designi" gibi ne oldugu belli olmayan kelimeleri kullanan bir servise araç emanet edecek arkadaşlara sabırlar dilerim.


    @desci kusuruma bakma yazilarim icin,

    ben malesef Türkceyi sizin gibi cok iyi bilmiyorum, almanyada dogma büyümeyim ve almanyadan katiliyorum. Kendimi düzeltmeye calisayim ic tasarimi cok güzel olmus, kaliteli parcalar kullanmislar icinde.

    Saygilar Yasin




  • Adamların aracı sunmadan evvel golfv in maliyeti çok yüksekti, golf VI bu konuda daha avantajlı demesi bile bu aracı almamak için yeterli sebep, bi kere bu laf bende malzeme kalitesinden şüphe etmeme yol açıyor, ikincisi madem daha ucuza mal ettin donanımdan habire çalıp üst donanıma kaydıracağına en alt donanımı bir önceki versiyona göre daha zengin yap ? o da yok, Golf almayı düşünenlere tavsiyem V kasa 10-15 güne kadar daha da ucuzlar, gitsin onlardan alsınlar ki vw in en avantajlı dönemi olur hem kasa değişmiş hem yıl sonu toklarını bitirmeleri lazım.
    Ha bu kadar laf söyledik zannetmeyinki klasik VW düşmanı takımındanım; aracım golfv, ama ne japonum ne alman , ne fransız, ne italyan, bunların kıçıkırık arabalarına dünya para ödeyen Türklerden birisiyim.
  • Yetkili en sessiz golf olduğu konusunda beni uyardı ve aracı test ettik, ilk test eden kişi benmişim :-)
    Araç bence yolda çok başarılı, sürmekten keyif aldım, iç mekan gayet güzel olmuş.
    Araçın dış dizaynı güzel olmakla birlikte benim beklentilerimin altında, ben bu ne dedirtecek bir görüntü bekliyordum.
    Aracın fiyatını anlamsız şekilde çok yüksek buldum ve sanırım artık bu aracı almak gibi hayal kuramıyacağım :-(
    Golf 6 ın arka stoplarının Toureg modelinden alınması hiç hoşuma gitmedi, VW ye hiç yakıştıramadım ama VW bunu hep yapıyor !! ondan alıp öbürküne tak?
    Ön Far ve ızgara grubu bana çok çekici gelmedi.
    Benim düşüncem asıl Golf 6 nın bu olmadığı yönünde, şöyleki Audi baş tasarımcısı VW baş tasarımcısı olduğunda zaten bir Murat Güler tarafından yapılmış bir Golf 6 modeli vardı ancak bu modeli beğenmediği veya kendi tasarımı olmadığı için rafa kaldırdı ve zaman kısıtı nedeni ilede Golf 6 yı mecburen Golf 5 i makyaj yaparak çıkartma yoluna gittiler.
    Comfortline modeline jant kapağı takmak sizlerinde belirtiği gibi çok saçma olmuş, bunu düşünüp uygulatan VW yetkilisini çok merak ediyor :-)
    Sonuç olarak fiyatı nedeni ile hiç bir zaman almayı düşünmyeceğim bir araç olmuş.
    Efsane artık bitişe gidiyor sanırım.




  • Kim ne derse desin bence Efsane Golf IV'tür. Golf VI fasafiso... Arkadaşın biri 2003 model bir araca benzetmiş. Hakikaten caddede ilk gördüğümde aklıma gelen ilk şey, "yaw bu arabanın tasarımını 10-15 sene önceye götürmüşler" oldu. Hiçbir albenisi yok. Motoruna, konforuna ve yürüyen aksamına lafım yok ama tasarım "0"
  • ARKADAŞLAR NİHAYET BUGÜN YENİ GOLFÜ TEST ETMEK İÇİN FIRSAT BULABİLDİM . ARAÇ İLK BAKIŞTA SERT GÖRÜNÜMLE ÇATIK KAŞLARKA DİKKAT ÇEKİYOR. ARACIN İÇ MEKANINA GEÇİLDİĞİNDE BİLİNEN VW KALİTESİ SİZİ KARŞILIYOR. SADE VE KALİTELİ. EN İNCE AYRINTISINA KADAR KALİTE HİSSEDİLİYOR. İŞCİLİK VE MALZEME KENDİ SINIFINDA 1 NUMARA. EN BAZ DONANIMDA BİLE KOL DAYAMA YOL BİLGİSAYARI GÜVENLİK SEVİYESİ STANDART AMA MOTORA GELİNCE FİYATTA ARA AÇILIYOR. TRENDLİNE 1.6 102HP 35900, 1.4 TSİ 122HP OLUNCA 39100 OLUYOR. BU DA İNSANI ÜZÜYOR. GELELİM TEST İZLENİMLERİNE; TEST ARACI 1.4 122HP. COMFORTLİNE DSG VERSİYONU İDİ. 46950 YTL. FİYAT OLDUKÇA YÜKSEK. ARAÇ İLK KALKIŞTAN İTİBAREN ATEŞLİ TORKUNU DİREKT HİSSETİRİYOR. ARAÇ 1500DEVİRDEN İTİBAREN İNANILMAZ BİÇİMDE HIZLANIYOR. VE SİZE HİSSETİRMEDEN 7NCİ VİTESE KADAR SERİ BİR ŞEKİLDE DEĞİŞTİRİYOR. GAZ PEDALI HER ZAMAN DİREKT TEPKİ VERİYOR VE DOLU. VİTESLERİ YOL BİLGİSAYARI EKRANINDAN TAKİP EDİYORSUNUZ.7NCİ VİTESTE 2100 DEVİR CİVARINDA ARAÇ 100KM/H HIZDA OLUYOR. BU MUHTEŞEM. SESSİZLİK KAYDA DEĞER MOTOR BAĞIRMADAN 150 KM/H HIZDA İLERLİYORSUNUZ. 3000 DEVİRİ GEÇİNCE MOTOR SESİ DUYULMAYA BAŞLIYOR. VİRAJDA ARAÇ DENGELİ VE YOLUNDA KARARLI İZİNDEN ÇIKMIYOR. ESP BİRAZ ZORLAMAMA RAĞMEN MÜDAHALEDE BULUNMADI. DEMEKKİ LİMİTLERİ ZORLAMAK GEREKİYOR. ARAÇ BENİ GERÇEKTEN ETKİLEDİ. AMA FİYATI İNSANIN HEVESİNİ KURSAĞINDA BIRAKIYOR. DSG ŞANZUMANIN BAŞARISI ÇOK ETKİLEYİCİ. İNSAN BU ARAÇTAN İNİNCE MANUEL ŞANZUMANI KULLANMAK İSTEMİYOR. KISACASI GOLFÜ ALMAK İÇİN GALİBA BİRAZ BEKLEMELİ. FİYAT CAYDIRICI. AMA PARASI OLAN KESİNLİKLE ALSIN.KEYİFLE KULLANILACAK BİR ARAÇ.




  • Ben Ayın 27 sinde aracı çıktığı gibi Golf Comfortline 1.4 122 DSG yi 47.750 YTL ye satın aldım şuanda da 1200 km'de . Bundan önce sedan dışında arabaya binmedim binmem de diyodum ama golf 6 yı kullanırken sedan kullanıyormuş gibi hissettiriyor. İzlenimlerim kısaca şöyle ;


    Dış görünüm; Makul, İnsanı heycanlandıran bir görüntü olmasa da ağır, tok ve kaliteli görünüm tatmin ediyor, Bilhassa Seat Leon gibi dışı güzel içi boş bir araba olacağına Dışı Makul içi Kaliteli bir aracı daima tercih ederim. Tek bir sorun var Jantlar kapak ama bunu da daha kimse farketmedi, yıkamaya gidiyorum çelik jant sanıyorlar , rot balansçı arkadaşım var o bile çelik jant zannetti yani bi sorun teşkil etmiyor, lastiklerin eskidiği gibi güzel bi Jant-Lastik'le bu sorunu ortadan kaldırırsın tabi eğer sana göre sorunsa bu durum.

    İç Tasarım; Benim Golf Almamım Sebebidir. Gerçekten sınıfında hiç bir araçta bu kadar kalite hissi veren bir iç dizayn yok. "Sınıfında" derken Ford-focus , Opel Astra, Fiat-Punto yu kesinlikle kastetmiyorum :) "Sınıfında" derken kastım Audi a3- BMW 1,16 - Mersedes C serisi. Şimdi Mercedes adı geçince " naptın sen o kadar da değil " diyenler olacaktır. Evet o kadar da ; C serisinin içini inceleyin yeterli .. Golf'e geri dönelim; Direksiyon Gayet hoş, iç mekan yeterli büyüklükte. Audi A3 veya BMW 1,16 da kullanılan döşeme malzemeleriyle mümkünse bir kıyaslama yap bu aracın aslında A3'ten eksiği bulunmayan bi araç olduğunu farkedersin ve a3 le eş donanım paketleri arasında vericeğin 10 bin YTL den fazlalık farkı da harcamazsın. Burda deyinmek istediğim bir konu var. Opel Astra denemeye gittiğimde bacaklarım arabanın şöför kabinine zor sığıyordu, 2 kişi yanyana ön tarafta rahat oturamıyorduk !! O kadar küçük ve rahatsız bir araba geldi ki bana Astra, Ben Golf ü denemeye giderken de böyle olacak zannetmiştim ama bindiğimde tam anlamıyla içim rahatladı. Skoda SuperB' de kullanılan kol dayama Golf'te de mevcut. Yani Alan bakımından bir sorun yok yeterince geniş ve rahat oturabiliyorsun aracın içinde. Arka koltuklara Gelince de diz mesafesi yeterli, bir kusur bulunmuyor.

    Motor-Şanzuman; 1.4 122 motor beni tatmin etmez diye düşündüğüm için 1.4 160 hp için konuşmaya gittim ancak araç ellerinde kalmamış geldiği gibi tüm highline lar satılmış bu yüzden ben 1.4 122 hp satın almaya ve boşuna 2-3 ay beklememeye karar verdim. Şimdi baktığım zaman iyi ki de böyle yapmışım 1.4 122 hp lik motor fazlasıyla yeterli , DSG şanzıman en kral şöförden daha prof kullanıyor arabayı, 60 km ile 7inci viteste gidiyorsun ve doğal olarak yakıt tüketimi makul kalıyor. Eğer Spor kullanmak istersen de tatminkar bir performansı var, direksiyondan vites değiştirme özelliğini kullanabilir ya da Sport modunda kullanabilirsin ben 200 km ye kadar çıkabildim izmit-bursa yolunda , otobana çıkmak daha nasip olmadı. 200 e çıkarken de zerre kadar araç zorlanmadı, bu da beni şaşırtan diğer bir mevzu, bu kadarını beklemiyordum sonuçta 1.4 motor diye düşünüyordum.

    Sessizlik Diyorlar Doğru mu ? ; Doğru , kapı aralarında lastikler , aracın altında komple kaplama vs ile sessizlik sağlanmış. 100-120 km ye kadar hiçbir ses duyamıyorsun araçta, rolantide çalışıp çalışmadığını anlaman bile mümkün değil :)



    Forumda hep dikkatimi çekiyor doğuştan araba alma , vs gibi yorum yapan arkadaşlar var , ben 1 yıldır kendime alabileceğim sıfır bir araç araştırıyorum, gezmediğim fuar, gitmediğim marka bayii kalmadı diyebilirim. Doğuş otomotiv'e falan takılmaya gerek yok,sadece doğuş değil herkes üçkağıtçı olmuş diyebiliriz :) ben Ford Focus almaya gittim bir ara karar verip, 42 bin YTL ye falan geliyordu fullunun fiyatı, gittim adamlar 45 bin YTL çektiler ve tamamen anlattıkları şuna döndü, " satıyoruz ve fiyatları arttırdık " . Şimdi Golf'u aldıktan sonra baktım tekrar , bana 45 bin ytl dedikleri aracı 35 bin YTL ye veriyorlar. Şimdi Üçkağıtçılığın ve müşteriyi sövüşlemenin Doğuş otoya ait olmadığını her markanın alabildiği maximum parayı almak için herşeyi yaptığını anlatabilmişimdir sanırım. Bunun Dışında Honda Civic için de ağustos ayında gittim izmitteki bayiye ; araç için pazarlık ettim Full+ otomatik vites 43.100 YTL listesi iken 41.500 e anlaştık. tam 3 gün sonra aracı almaya gittim. Bana o gün öyle dedik bu gün böyle alıyosa 43.000 ytl dediler. Honda Civic' ten de bu yüzden vazgeçtim. Bu Doğuş oto da belki böyledir henüz bi problem yaşamadım ama en azından aracı satın alırken herkes ilgilendi yardımcı oldu vs. Honda ve Ford' daki gibi saçmasapan tavırlarla karşılaşmadım.


    Sonuç Olarak ; Bu araç bu parayı hakediyor mu diyeceksin ;
    - Kesinlikle Verdiğin Paranın karşılığını alıyorsun. Çok pahalı diyen arkadaşlar bu aracı tutup Seat-Leon , Opel-AStra , Fiat-punto , Ford-Focus' la kıyasladıkları için pahalı zannediyorlar, önce bir dene kullan ondan sonra yorumunu yap rahatlıkla değil mi ! Ne kadar ekmek o kadar köfte. Ekmek arası 1.5 YTL ama içinde 3 köfte var . Golf Alıyosan içinde 8 köfte var ekmek de taze :)) sanırım anlatabilmişimdir.

    DSG Şanzumana o kadar fiyat farkı verilir mi diyeceksin ;
    - Kesinlikle Verilirmiş ben de bunu öğrendim :)

    Golf 5 mi 6 mı dersen ;
    - 18 lik çıtır mı , 25 lik dul mu diye cevap veririm sana :)

    Aracı alayımmı başka ne alabilirim bu paraya dersen ;
    - Sana mantıklı bulduğum ve araştırdığım birkaç araç söyliyim sen de benim gibi muhtemelen golf te karar kılıcaksın ama aklında olsun diğerleri de;
    - Opel İnsignia 1.6 Turbo - Daha araç çıkmadı bekleyeceksin şubata kadar ki TR'ye gelicek. Bu araca 65-70 bin YTL vericeksin ve Otomatik şanzuman seçeneği olmayacak.

    - Skoda SuperB - Aracı fuarda kardeşim beğendi almaya gitti servisine , Bizim sahibi olduğumuz bilgiye servis sahip değildi , fuarda verilen fiyatlardan bile haberleri yoktu, araştırmayı bilmemneyini yaptık " alın kardeşim para burda satın bize bu arabayı dedik, 8 hafta da bekleriz sorun değil" dedik, yine de alamadık ve vazgeçtik Sabır taşı olmak lazım sanırım skoda almak için.

    - Audi A3 - Satın alırken özel sipariş veriyorsun 2-3 ay bekliyorsun , bunun karşılığında Golf 6 Comfortline Donanımı için 46.950 öderken, aynı bile diyemeyeceğin bir araç için yaklaşık 58-60.000 YTL para ödüyorsun. Ayrıca DSG 7 ileri şanzuman yok, onun yerine 6 ileri S-tronik var. Daha fazla ödeyip Daha azını almak kdar saçma bir mantık olamaz diye düşünüyorum.

    -Vw Passat - Gayet güzel ama yüzü eskidi alırsın 1 sene sonra yenisi çıkar kahrolursun yazık günah.


    Aklıma gelen Herşeyi yazdım bu araç ve izlenimlerimle ilgili , umarım yardımcı olabilmişimdir. Soracağın şeyler varsa da Golf 6 ile ilgili Fırsat buldukça yanıtlarım.




  • Güldün kırdın geçirdin beni yahu. Ekmek arası 8 köfte diyorsun ama 48 bin ytl lik aracında 35 binlik astradan donanım olarak ne fazlan var??? Astra 3 kuruşa 5 köfte senin golf 30 kuruşa gene 5 köfte. Ne iş ben anlayamadım buraları=))???

    Araç hayırlı olsun güle güle kullanın...
  • Tartışmaktan ziyade ben yardımcı olmak açısından bu kadar yazıyı yazdım. Sana Hemen kendi gözümle Astra ile Golf arasındaki farkları sayayım ;

    -Astra'da Motor yok. Araba Gitmiyor. VW'de düşük vergi ve performans bir arada alabiliyorsun. 1.4 122 hp aynı zamanda DSG şanzuman..!
    Astra : 1.6 115 hp ( Astrada Sunulan motorların en yüksek versiyonu )
    0-100 Hızlanma 13 sn ( otomatik )
    Yakıt Tüketimi Ortalama 6.5 litre

    Astra Dizellerin teknik verilerini buraya yazmıyım Astra kullanıcısı varsa çok ayıp olucak:) 0-100 : 15 sn 'de çıkıyor. Şahin 1.6 ile aynı :))

    Golf:
    0-100 Hızlanma 9.5 sn (otomatik )
    Yakıt Tüketimi ortalama 6.00 litre

    0-100 e 13 sn ye de çıkan bir otomobilin içine altın koysan neye yarar ? Kaldı ki içinde de altın yok zaten :)



    -Biraz iri bi insansan koltuklara sığamıyorsun bile, adam gibi oturamıyorsan nasıl adam gibi yolculuk yapabilirsin ki .
    -Otomatik Vites özelliğini tutup vw DSG ile kıyaslamaya kalkıcağını sanmıyorum zaten, DSG nin yanında opelin vitesleri Akülü araba kullanır gibi :))
    -İçeri Ses alıyor. Vw de yalıtım süper.


    Başka Saymamı istediğin Fark varsa veya şu konuda kıyasla dersen elimden geliyorsa yardımcı olurum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selmanozalp

    Ben Ayın 27 sinde aracı çıktığı gibi Golf Comfortline 1.4 122 DSG yi 47.750 YTL ye satın aldım şuanda da 1200 km'de . Bundan önce sedan dışında arabaya binmedim binmem de diyodum ama golf 6 yı kullanırken sedan kullanıyormuş gibi hissettiriyor. İzlenimlerim kısaca şöyle ;


    Dış görünüm; Makul, İnsanı heycanlandıran bir görüntü olmasa da ağır, tok ve kaliteli görünüm tatmin ediyor, Bilhassa Seat Leon gibi dışı güzel içi boş bir araba olacağına Dışı Makul içi Kaliteli bir aracı daima tercih ederim. Tek bir sorun var Jantlar kapak ama bunu da daha kimse farketmedi, yıkamaya gidiyorum çelik jant sanıyorlar , rot balansçı arkadaşım var o bile çelik jant zannetti yani bi sorun teşkil etmiyor, lastiklerin eskidiği gibi güzel bi Jant-Lastik'le bu sorunu ortadan kaldırırsın tabi eğer sana göre sorunsa bu durum.

    İç Tasarım; Benim Golf Almamım Sebebidir. Gerçekten sınıfında hiç bir araçta bu kadar kalite hissi veren bir iç dizayn yok. "Sınıfında" derken Ford-focus , Opel Astra, Fiat-Punto yu kesinlikle kastetmiyorum :) "Sınıfında" derken kastım Audi a3- BMW 1,16 - Mersedes C serisi. Şimdi Mercedes adı geçince " naptın sen o kadar da değil " diyenler olacaktır. Evet o kadar da ; C serisinin içini inceleyin yeterli .. Golf'e geri dönelim; Direksiyon Gayet hoş, iç mekan yeterli büyüklükte. Audi A3 veya BMW 1,16 da kullanılan döşeme malzemeleriyle mümkünse bir kıyaslama yap bu aracın aslında A3'ten eksiği bulunmayan bi araç olduğunu farkedersin ve a3 le eş donanım paketleri arasında vericeğin 10 bin YTL den fazlalık farkı da harcamazsın. Burda deyinmek istediğim bir konu var. Opel Astra denemeye gittiğimde bacaklarım arabanın şöför kabinine zor sığıyordu, 2 kişi yanyana ön tarafta rahat oturamıyorduk !! O kadar küçük ve rahatsız bir araba geldi ki bana Astra, Ben Golf ü denemeye giderken de böyle olacak zannetmiştim ama bindiğimde tam anlamıyla içim rahatladı. Skoda SuperB' de kullanılan kol dayama Golf'te de mevcut. Yani Alan bakımından bir sorun yok yeterince geniş ve rahat oturabiliyorsun aracın içinde. Arka koltuklara Gelince de diz mesafesi yeterli, bir kusur bulunmuyor.

    Motor-Şanzuman; 1.4 122 motor beni tatmin etmez diye düşündüğüm için 1.4 160 hp için konuşmaya gittim ancak araç ellerinde kalmamış geldiği gibi tüm highline lar satılmış bu yüzden ben 1.4 122 hp satın almaya ve boşuna 2-3 ay beklememeye karar verdim. Şimdi baktığım zaman iyi ki de böyle yapmışım 1.4 122 hp lik motor fazlasıyla yeterli , DSG şanzıman en kral şöförden daha prof kullanıyor arabayı, 60 km ile 7inci viteste gidiyorsun ve doğal olarak yakıt tüketimi makul kalıyor. Eğer Spor kullanmak istersen de tatminkar bir performansı var, direksiyondan vites değiştirme özelliğini kullanabilir ya da Sport modunda kullanabilirsin ben 200 km ye kadar çıkabildim izmit-bursa yolunda , otobana çıkmak daha nasip olmadı. 200 e çıkarken de zerre kadar araç zorlanmadı, bu da beni şaşırtan diğer bir mevzu, bu kadarını beklemiyordum sonuçta 1.4 motor diye düşünüyordum.

    Sessizlik Diyorlar Doğru mu ? ; Doğru , kapı aralarında lastikler , aracın altında komple kaplama vs ile sessizlik sağlanmış. 100-120 km ye kadar hiçbir ses duyamıyorsun araçta, rolantide çalışıp çalışmadığını anlaman bile mümkün değil :)



    Forumda hep dikkatimi çekiyor doğuştan araba alma , vs gibi yorum yapan arkadaşlar var , ben 1 yıldır kendime alabileceğim sıfır bir araç araştırıyorum, gezmediğim fuar, gitmediğim marka bayii kalmadı diyebilirim. Doğuş otomotiv'e falan takılmaya gerek yok,sadece doğuş değil herkes üçkağıtçı olmuş diyebiliriz :) ben Ford Focus almaya gittim bir ara karar verip, 42 bin YTL ye falan geliyordu fullunun fiyatı, gittim adamlar 45 bin YTL çektiler ve tamamen anlattıkları şuna döndü, " satıyoruz ve fiyatları arttırdık " . Şimdi Golf'u aldıktan sonra baktım tekrar , bana 45 bin ytl dedikleri aracı 35 bin YTL ye veriyorlar. Şimdi Üçkağıtçılığın ve müşteriyi sövüşlemenin Doğuş otoya ait olmadığını her markanın alabildiği maximum parayı almak için herşeyi yaptığını anlatabilmişimdir sanırım. Bunun Dışında Honda Civic için de ağustos ayında gittim izmitteki bayiye ; araç için pazarlık ettim Full+ otomatik vites 43.100 YTL listesi iken 41.500 e anlaştık. tam 3 gün sonra aracı almaya gittim. Bana o gün öyle dedik bu gün böyle alıyosa 43.000 ytl dediler. Honda Civic' ten de bu yüzden vazgeçtim. Bu Doğuş oto da belki böyledir henüz bi problem yaşamadım ama en azından aracı satın alırken herkes ilgilendi yardımcı oldu vs. Honda ve Ford' daki gibi saçmasapan tavırlarla karşılaşmadım.


    Sonuç Olarak ; Bu araç bu parayı hakediyor mu diyeceksin ;
    - Kesinlikle Verdiğin Paranın karşılığını alıyorsun. Çok pahalı diyen arkadaşlar bu aracı tutup Seat-Leon , Opel-AStra , Fiat-punto , Ford-Focus' la kıyasladıkları için pahalı zannediyorlar, önce bir dene kullan ondan sonra yorumunu yap rahatlıkla değil mi ! Ne kadar ekmek o kadar köfte. Ekmek arası 1.5 YTL ama içinde 3 köfte var . Golf Alıyosan içinde 8 köfte var ekmek de taze :)) sanırım anlatabilmişimdir.

    DSG Şanzumana o kadar fiyat farkı verilir mi diyeceksin ;
    - Kesinlikle Verilirmiş ben de bunu öğrendim :)

    Golf 5 mi 6 mı dersen ;
    - 18 lik çıtır mı , 25 lik dul mu diye cevap veririm sana :)

    Aracı alayımmı başka ne alabilirim bu paraya dersen ;
    - Sana mantıklı bulduğum ve araştırdığım birkaç araç söyliyim sen de benim gibi muhtemelen golf te karar kılıcaksın ama aklında olsun diğerleri de;
    - Opel İnsignia 1.6 Turbo - Daha araç çıkmadı bekleyeceksin şubata kadar ki TR'ye gelicek. Bu araca 65-70 bin YTL vericeksin ve Otomatik şanzuman seçeneği olmayacak.

    - Skoda SuperB - Aracı fuarda kardeşim beğendi almaya gitti servisine , Bizim sahibi olduğumuz bilgiye servis sahip değildi , fuarda verilen fiyatlardan bile haberleri yoktu, araştırmayı bilmemneyini yaptık " alın kardeşim para burda satın bize bu arabayı dedik, 8 hafta da bekleriz sorun değil" dedik, yine de alamadık ve vazgeçtik Sabır taşı olmak lazım sanırım skoda almak için.

    - Audi A3 - Satın alırken özel sipariş veriyorsun 2-3 ay bekliyorsun , bunun karşılığında Golf 6 Comfortline Donanımı için 46.950 öderken, aynı bile diyemeyeceğin bir araç için yaklaşık 58-60.000 YTL para ödüyorsun. Ayrıca DSG 7 ileri şanzuman yok, onun yerine 6 ileri S-tronik var. Daha fazla ödeyip Daha azını almak kdar saçma bir mantık olamaz diye düşünüyorum.

    -Vw Passat - Gayet güzel ama yüzü eskidi alırsın 1 sene sonra yenisi çıkar kahrolursun yazık günah.


    Aklıma gelen Herşeyi yazdım bu araç ve izlenimlerimle ilgili , umarım yardımcı olabilmişimdir. Soracağın şeyler varsa da Golf 6 ile ilgili Fırsat buldukça yanıtlarım.



    Yazdıklarınızın abartılı bulmakla beraber golf V'ten daha iyi olduğuna bende katılıyorum.




  • yapma ya senn dedigin bu sınıfta fark kalmadı artık git almanya ya bak fiyat farkı var mı türkiye deki kadar bu sınıf arabalar arasında halk arabası herkesin alabilecegi araba deyimiyle satışa sunulmuş bir araba golf zamanında şimdi gelmiş golfü audi yerine koydunherkesin köftesi kendine güzel fazla yeme midene oturmasın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oto_glr

    yapma ya senn dedigin bu sınıfta fark kalmadı artık git almanya ya bak fiyat farkı var mı türkiye deki kadar bu sınıf arabalar arasında halk arabası herkesin alabilecegi araba deyimiyle satışa sunulmuş bir araba golf zamanında şimdi gelmiş golfü audi yerine koydunherkesin köftesi kendine güzel fazla yeme midene oturmasın




    Bu üsluptaki birine cevap yazmak doğrumudur bilmiyorum ama yine de yazalım. Hiç mi Audi a3 - Golf kıyas testi okumadın ? Hiç mi bu markalardan birini kullanmadın ? Hiç mi hayatında hem vw hem audi kullanmadın ki böyle saçmasapan bi yorum yazmışsın anlamıyorum.
    %60 a yakın ortak mekanik parça kullanılan 2 arabadan bahsediyosun , ama daha bundan bile haberin yok anlaşılan. Tutup bu 2 aracın arasında kıyas kabul etmez diyosun yani audi o kadar muhteşem bi araç ki golf bunun yanında nedir diyosun anladığım kadarıyla. Senin beğenemediğin Golf te kullanılan şanzuman Audidekinden daha iyi bir şanzuman, bunu ben değil, yurt içi ve yurt dışı hemen hemen tüm oto dergileri söylüyor .

    Şanzumanı anlattık sıra geldi motora , 1.4 122 hp TSI motor u VW grubu üretti ve audi a3 ve Vw Golf te kullanılan bu motorlar %100 aynı . Arada fark yok

    Senin A3 dediğin arabanın Golf'ten artı yanı yok mu ? Var tabi ki
    1- Fiyatı
    2- Senin tarzında Otomobilleri sadece markalarıyla kıyaslayan içine binip denemekten çok , resminden yorum yapan insanlar gözündeki prestiji.



    Bu arada yazmışsın herkesin kendi malı kıymetli hesabı, Bundan önce Golf seviyesindeki bir arabaya hiç binmedim. Daha önce kullandığım araç Crysler 300c 2005 model idi. Yani mal benim olduğu için kıymetli değil, neyse o . Burda 1 vatandaş akıl sormuş yardım istemiş biliyorsak söyleyeceğiz, bilmiyorsak susucaz gayet kolay.




  • selman özalp arkadaş. bütün araç markalarını kötülemişsin ve herbirinden bişeyler saymışsın. belki de haklısın. ancak sana bir sorum olacak. tüm bu araç markaları kalitesiz ve sorunlu da plastik jant kapaklı bir arabaya 47 bin küsür veren bir insn sorunsuz mudur?
    saygılar...
  • evet resminden yorum yapıyorum eski arabam a3 coupe passat 2.0 fsı vb gibi bircok araba kullandım ailemde halen audi var audi a6 2.0 tdi.ayrıca dedigin aracın test sürüşü için ayrıca davet aldım gittim test ettim vw audi degil birçok lüks araç kullandım kendi arabamız olarak ancak bunları yazmamın nedeni senn insanların diger arabalarını küçümseyerek köfte hesabına vurmandı ve yine aynısını yaptın resmine bakarak yorum yapmıyorum şahsen alıp kullanıyorumbnm anlatmak istedigimde eskiden varolan golf ve digerleri kavramının kalmadıgıydı.uslubuma gelince az önce yeniden baktım ve pek hoş degildi,ancak senn bana yazmadan önceki üslubunda pek hoş degildi ve bana yazarkende kinayeli.konu başka yerlere gitmesin golf çok güzel bir araç ancak doguş oto ya gittigimde 45 bin ytl golfe verecegime 5 10 daha verir a3 alır çıkarım yine.(o sınıftan bahsediyorum)(veremiyecek olan arkadaşlar oldugunu biliyorum ama 45 bin veren 50 55binde verir gibi basit bir mantık yürüttüm)şimdi o kadar para verecegime bir üst segment c5 mondeo vb gibi araç alırım cevapları gelmesin lütfen.




  • kullandıgım araç markalarını yazmaktan nefret ederim ama senn gibilere bu gerek!daha hiçbişey de yazmadım sadece resmini gördün dedigin markaları yazdım doguş otodan 5 tanesi audi olmak üzere 7 araç aldık sadece şu ana kadar ögrenebilirsin.mercedes,bmw ye geçmedim bile ancak tavrın hiç hoş degil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selmanozalp

    Ben Ayın 27 sinde aracı çıktığı gibi Golf Comfortline 1.4 122 DSG yi 47.750 YTL ye satın aldım şuanda da 1200 km'de . Bundan önce sedan dışında arabaya binmedim binmem de diyodum ama golf 6 yı kullanırken sedan kullanıyormuş gibi hissettiriyor. İzlenimlerim kısaca şöyle ;


    Dış görünüm; Makul, İnsanı heycanlandıran bir görüntü olmasa da ağır, tok ve kaliteli görünüm tatmin ediyor, Bilhassa Seat Leon gibi dışı güzel içi boş bir araba olacağına Dışı Makul içi Kaliteli bir aracı daima tercih ederim. Tek bir sorun var Jantlar kapak ama bunu da daha kimse farketmedi, yıkamaya gidiyorum çelik jant sanıyorlar , rot balansçı arkadaşım var o bile çelik jant zannetti yani bi sorun teşkil etmiyor, lastiklerin eskidiği gibi güzel bi Jant-Lastik'le bu sorunu ortadan kaldırırsın tabi eğer sana göre sorunsa bu durum.

    İç Tasarım; Benim Golf Almamım Sebebidir. Gerçekten sınıfında hiç bir araçta bu kadar kalite hissi veren bir iç dizayn yok. "Sınıfında" derken Ford-focus , Opel Astra, Fiat-Punto yu kesinlikle kastetmiyorum :) "Sınıfında" derken kastım Audi a3- BMW 1,16 - Mersedes C serisi. Şimdi Mercedes adı geçince " naptın sen o kadar da değil " diyenler olacaktır. Evet o kadar da ; C serisinin içini inceleyin yeterli .. Golf'e geri dönelim; Direksiyon Gayet hoş, iç mekan yeterli büyüklükte. Audi A3 veya BMW 1,16 da kullanılan döşeme malzemeleriyle mümkünse bir kıyaslama yap bu aracın aslında A3'ten eksiği bulunmayan bi araç olduğunu farkedersin ve a3 le eş donanım paketleri arasında vericeğin 10 bin YTL den fazlalık farkı da harcamazsın. Burda deyinmek istediğim bir konu var. Opel Astra denemeye gittiğimde bacaklarım arabanın şöför kabinine zor sığıyordu, 2 kişi yanyana ön tarafta rahat oturamıyorduk !! O kadar küçük ve rahatsız bir araba geldi ki bana Astra, Ben Golf ü denemeye giderken de böyle olacak zannetmiştim ama bindiğimde tam anlamıyla içim rahatladı. Skoda SuperB' de kullanılan kol dayama Golf'te de mevcut. Yani Alan bakımından bir sorun yok yeterince geniş ve rahat oturabiliyorsun aracın içinde. Arka koltuklara Gelince de diz mesafesi yeterli, bir kusur bulunmuyor.

    Motor-Şanzuman; 1.4 122 motor beni tatmin etmez diye düşündüğüm için 1.4 160 hp için konuşmaya gittim ancak araç ellerinde kalmamış geldiği gibi tüm highline lar satılmış bu yüzden ben 1.4 122 hp satın almaya ve boşuna 2-3 ay beklememeye karar verdim. Şimdi baktığım zaman iyi ki de böyle yapmışım 1.4 122 hp lik motor fazlasıyla yeterli , DSG şanzıman en kral şöförden daha prof kullanıyor arabayı, 60 km ile 7inci viteste gidiyorsun ve doğal olarak yakıt tüketimi makul kalıyor. Eğer Spor kullanmak istersen de tatminkar bir performansı var, direksiyondan vites değiştirme özelliğini kullanabilir ya da Sport modunda kullanabilirsin ben 200 km ye kadar çıkabildim izmit-bursa yolunda , otobana çıkmak daha nasip olmadı. 200 e çıkarken de zerre kadar araç zorlanmadı, bu da beni şaşırtan diğer bir mevzu, bu kadarını beklemiyordum sonuçta 1.4 motor diye düşünüyordum.

    Sessizlik Diyorlar Doğru mu ? ; Doğru , kapı aralarında lastikler , aracın altında komple kaplama vs ile sessizlik sağlanmış. 100-120 km ye kadar hiçbir ses duyamıyorsun araçta, rolantide çalışıp çalışmadığını anlaman bile mümkün değil :)



    Forumda hep dikkatimi çekiyor doğuştan araba alma , vs gibi yorum yapan arkadaşlar var , ben 1 yıldır kendime alabileceğim sıfır bir araç araştırıyorum, gezmediğim fuar, gitmediğim marka bayii kalmadı diyebilirim. Doğuş otomotiv'e falan takılmaya gerek yok,sadece doğuş değil herkes üçkağıtçı olmuş diyebiliriz :) ben Ford Focus almaya gittim bir ara karar verip, 42 bin YTL ye falan geliyordu fullunun fiyatı, gittim adamlar 45 bin YTL çektiler ve tamamen anlattıkları şuna döndü, " satıyoruz ve fiyatları arttırdık " . Şimdi Golf'u aldıktan sonra baktım tekrar , bana 45 bin ytl dedikleri aracı 35 bin YTL ye veriyorlar. Şimdi Üçkağıtçılığın ve müşteriyi sövüşlemenin Doğuş otoya ait olmadığını her markanın alabildiği maximum parayı almak için herşeyi yaptığını anlatabilmişimdir sanırım. Bunun Dışında Honda Civic için de ağustos ayında gittim izmitteki bayiye ; araç için pazarlık ettim Full+ otomatik vites 43.100 YTL listesi iken 41.500 e anlaştık. tam 3 gün sonra aracı almaya gittim. Bana o gün öyle dedik bu gün böyle alıyosa 43.000 ytl dediler. Honda Civic' ten de bu yüzden vazgeçtim. Bu Doğuş oto da belki böyledir henüz bi problem yaşamadım ama en azından aracı satın alırken herkes ilgilendi yardımcı oldu vs. Honda ve Ford' daki gibi saçmasapan tavırlarla karşılaşmadım.


    Sonuç Olarak ; Bu araç bu parayı hakediyor mu diyeceksin ;
    - Kesinlikle Verdiğin Paranın karşılığını alıyorsun. Çok pahalı diyen arkadaşlar bu aracı tutup Seat-Leon , Opel-AStra , Fiat-punto , Ford-Focus' la kıyasladıkları için pahalı zannediyorlar, önce bir dene kullan ondan sonra yorumunu yap rahatlıkla değil mi ! Ne kadar ekmek o kadar köfte. Ekmek arası 1.5 YTL ama içinde 3 köfte var . Golf Alıyosan içinde 8 köfte var ekmek de taze :)) sanırım anlatabilmişimdir.

    DSG Şanzumana o kadar fiyat farkı verilir mi diyeceksin ;
    - Kesinlikle Verilirmiş ben de bunu öğrendim :)

    Golf 5 mi 6 mı dersen ;
    - 18 lik çıtır mı , 25 lik dul mu diye cevap veririm sana :)

    Aracı alayımmı başka ne alabilirim bu paraya dersen ;
    - Sana mantıklı bulduğum ve araştırdığım birkaç araç söyliyim sen de benim gibi muhtemelen golf te karar kılıcaksın ama aklında olsun diğerleri de;
    - Opel İnsignia 1.6 Turbo - Daha araç çıkmadı bekleyeceksin şubata kadar ki TR'ye gelicek. Bu araca 65-70 bin YTL vericeksin ve Otomatik şanzuman seçeneği olmayacak.

    - Skoda SuperB - Aracı fuarda kardeşim beğendi almaya gitti servisine , Bizim sahibi olduğumuz bilgiye servis sahip değildi , fuarda verilen fiyatlardan bile haberleri yoktu, araştırmayı bilmemneyini yaptık " alın kardeşim para burda satın bize bu arabayı dedik, 8 hafta da bekleriz sorun değil" dedik, yine de alamadık ve vazgeçtik Sabır taşı olmak lazım sanırım skoda almak için.

    - Audi A3 - Satın alırken özel sipariş veriyorsun 2-3 ay bekliyorsun , bunun karşılığında Golf 6 Comfortline Donanımı için 46.950 öderken, aynı bile diyemeyeceğin bir araç için yaklaşık 58-60.000 YTL para ödüyorsun. Ayrıca DSG 7 ileri şanzuman yok, onun yerine 6 ileri S-tronik var. Daha fazla ödeyip Daha azını almak kdar saçma bir mantık olamaz diye düşünüyorum.

    -Vw Passat - Gayet güzel ama yüzü eskidi alırsın 1 sene sonra yenisi çıkar kahrolursun yazık günah.


    Aklıma gelen Herşeyi yazdım bu araç ve izlenimlerimle ilgili , umarım yardımcı olabilmişimdir. Soracağın şeyler varsa da Golf 6 ile ilgili Fırsat buldukça yanıtlarım.



    Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun, Allah tekerini düz bastırsın, kazasız belâsız iyi günlerde kullanın...

    Ben de iki ayı aşkın bir süredir araç arayışı içerisindeydim. Ve GOLF 6 üzerinde son zamanlarda çok yoğunlaştım. Öyleki neredeyse galerideki elemanlardan daha fazla bilgiye sahip bir duruma geldim :) Yeni kasa çıktığında daha önce anlaştığım galerideki satış yetkilisinin telefonu üzerine gittim, inceledim. Niyetim highline olduğu için özellikle bu versiyon üzerinde durdum. Malzeme kalitesi ve işçilik anlamında size katılıyorum. "5 kasaya göre farkı yok" ya da "buna dense dende GOLF 5.5 denir" sözleri beni de çok fazla ilgilendirmiyor. Çünkü ilk defa bu araçla ilgileniyordum ve benim için fazlasıyla güzeldi.

    İsteklerimin arasında sunroof, xenon far ve bluetooth kiti olmazsa olmazlar arasında idi. Bu yüzden araştırmalarım da bu yönde idi. Tabii ki güçlü ve hızlı bir araç tercih sebebimdir ama birinci önceliğimde konfor vardı.

    Oturup fiyatı konuştuk. İsteklerimi söyledim. Ve çıkan fiyat 57.000 ytl lere kadar geldi. Elemana "çok fazla değil mi" dedim. "Golf alıyorsunuz beyefendi" dedi...

    Sonraları sırf bu fiyat meselesi yüzünden yeni arayışlara girdim. Daha önce hiç aklımda olmamasına rağmen dükkânımın önüne yanaşan bir yeni Ford Mondeo dikkatimi çekti ve araştırmaya başladım. Araştırdıkça gördümki gerçekten Golf 6 nın fiyatı yüksek! Tamam belki DSG otomatik şanzıman gibi bir nimet farkı var ama yine de fazla.

    Donanım ve konfor açısından hiç eksisi olmayan, hatta bir çok konuda artısı olan Ford Mondeo Titanium 5K modelini uzun incelemeler ve test sürüşünden sonra gidip aldım geçenlerde. Dediğim gibi aklımda hâlâ Vw in DSG şazımanı var ama bu fiyat farkına maalesef bu aracı almak bana çok mantıklı gelmiyor. Belki sınıf farkı da var ama bu fark Mondeo'nun daha pahalı olmasını gerektiren bir fark aslında. Ama buna rağmen tam donanımlı olarak aldığım Mondeo'nun fiyatı 52.500 YTL! Ve kesinlikle özellikle donanım açısından Golften ileride. Malzeme ve işçilik olarak da Golf ün üzerinde. Ama tabiiki ona göre çok hantal bir araç. Mutlaka Golf çok daha hızlı ve atak bir araç ama benim aradığım öncelik en az fiyat ile en yüksek konfor. Bunu da Mondeo'da buldum.

    Bunlar benim düşüncelerim. Ama aklımda hâlâ Golf var;) Şu fiyat meselâ 45 yada 47 lerde olsaydı (highline için diyorum) düşünmeden Golf alırdım.

    Tekrar hayırlı olsun...




  • bir deyim var "iyi mal iyi para" diye kesinlikle doğru bir deyim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oto_glr

    evet resminden yorum yapıyorum eski arabam a3 coupe passat 2.0 fsı vb gibi bircok araba kullandım ailemde halen audi var audi a6 2.0 tdi.ayrıca dedigin aracın test sürüşü için ayrıca davet aldım gittim test ettim vw audi degil birçok lüks araç kullandım kendi arabamız olarak ancak bunları yazmamın nedeni senn insanların diger arabalarını küçümseyerek köfte hesabına vurmandı ve yine aynısını yaptın resmine bakarak yorum yapmıyorum şahsen alıp kullanıyorumbnm anlatmak istedigimde eskiden varolan golf ve digerleri kavramının kalmadıgıydı.uslubuma gelince az önce yeniden baktım ve pek hoş degildi,ancak senn bana yazmadan önceki üslubunda pek hoş degildi ve bana yazarkende kinayeli.konu başka yerlere gitmesin golf çok güzel bir araç ancak doguş oto ya gittigimde 45 bin ytl golfe verecegime 5 10 daha verir a3 alır çıkarım yine.(o sınıftan bahsediyorum)(veremiyecek olan arkadaşlar oldugunu biliyorum ama 45 bin veren 50 55binde verir gibi basit bir mantık yürüttüm)şimdi o kadar para verecegime bir üst segment c5 mondeo vb gibi araç alırım cevapları gelmesin lütfen.



    Seninle Benim kıstaslarımız farklı olabilir. Bir arkadaş demiş ki bak; "Mondeo yu denedim ben performans aramıyorum o yüzden daha makul geldi"
    Evet buna katılırım eğer performans aramıyorsan aynı paralara mondeo da alırsın kullanırsın, kıstasın içinde performans yoksa sorun da olmaz.
    Benim A3 ile fark yok derken kastım şu idi; a3 1.4 FSI ile Golf 1.4 FSI arasında 10 bin YTL üzeri fark yaratıcak birşey yok, bana göre fark yok hatta. Ama sen diyorsun ki A3 2.0 FSI kullanıyorum arada fark var , doğrudur biri 2.0 litre diğeri 1.4 litre , tabi ki arada fark olucak. Yıllarca 3.000 cc vergisi ödemekten bıkmış biri olarak, aynı zamanda da performans arıyorsam 1.4 FSI motor dışında kaç alternatifim olabilir araç alırken ?

    Benim bu yazıları yazarken belirlediğim kıstaslar şunlardı ;

    Motor hacmi 1.6 ve altında olmalı,
    Tatminkar performans sunmalı,
    Fiyat 50.000 YTL altında kalmalı,
    İç işçilik kusursuz olmalı,
    Sağa sola savurmayan , yola oturan bir araç olmalı.

    Ben bu kriterlere göre yorum yaptım ve bu topici açan arkadaşa yardımcı olmaya çalıştım, bu kriterler esas alındığında alternatifler sadece şunlar kalıyor;

    Vw Golf 1.4 FSI 122 hp
    A3 1.4 FSI 125 hp ( fiyat 50bin YTL üzerinde )
    BMW 1.16 ( performansı 1.4 FSI a göre hantal kalıyor , fiyat olarak da yüksek )
    Opel Insignia 1.6 Turbo ( Hem fiyat 65-70 bin YTL civarında hem de otomatik şanzuman yok )
    Mini Cooper S ( Fiyat 60 bin YTL üzerinde ve iç boyutlar ihtiyacımı karşılamıyor )
    Peugeot 'un yeni motorları var ihtiyacıma uygun ancak markanın araçlarını beğenmiyorum o yüzden bayiye gidip incelemedim bile.

    Yazdıklarıma yorum yaparken lütfen mantıklı kıstaslar kullanın, 1.4 ile 2.0 FSI arasında kıyaslama yapamayız. Şimdi bu yazdıklarımı anlamayan kalmamıştır sanırım ki tutup kişisel tepkiler çıksın. Kimsenin Arabasına laf atmak değil derdim, herkesin kendi zevkidir ve kendi kıstasları vardır benimkiler bunlardır ve Seçenekleri eledeğinde tek sonuç Golf ' e çıkmıştır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: benmahir

    selman özalp arkadaş. bütün araç markalarını kötülemişsin ve herbirinden bişeyler saymışsın. belki de haklısın. ancak sana bir sorum olacak. tüm bu araç markaları kalitesiz ve sorunlu da plastik jant kapaklı bir arabaya 47 bin küsür veren bir insn sorunsuz mudur?
    saygılar...




    Plastik jant kapaklı bir arabaya 47.750 YTL verip satın aldım, çünkü bana göre üstüne en güzel jantlarını da koysalar benim gözümde değeri yok her halükarda gidip 17 veya 18 jant lastik yapacağım zaten. Aracın benim gözüme girmesi için 1.6 litreden ufak motoru olmalı ki vergi soygununa daha az maruz kalayım , bastığım zaman zevk vermeli, sağa sola savurup yolda sinirlendirmemeli. Golf Bunları karşılamaz dersen seni anlarım, ben ozaman sorunlu biriyimdir ve boşuna 47,750 harcadım demektir.




  • neden vw sahiplari hemen fanatikleşiyor anlamış değilim kalkıp puntoyla kıyaslıyorsun, golf gerçekten sınıfındaki en iyi arabalardan biri, ama gerçekten çok fanatikleşmişsin, biraz sakin ol, para senin, zevk senin, gidip almışsın tamam ama bu fiyatları parasını hakediyo deyip savunmanın bir anlamıyok, göz var nizam var

    hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsın inşallah...
  • volkwagen takas kabul ediyormu bilen varmı eski volswageni getirp yenisini alabiliyormuyuz bilen varmı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.