Şimdi Ara

YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
827
Cevap
4
Favori
163.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ediyor ama geberik fiyata ....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor


    ediyor ama geberik fiyata ....

    teşekkürler dod daki exper diye bir bölümdeki tahmini fiyata mı kabul ediyor acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zone

    volkwagen takas kabul ediyormu bilen varmı eski volswageni getirp yenisini alabiliyormuyuz bilen varmı



    GOLF 6 almak niyetinde olduğum sırada "benim Connect i alır mısınız" dedim. "16 bin liraya alırız" dedi. "Kalsın" dedim. İnternet üzerinden 22 bin liraya sattım. Arkadaşın dediği gibi "gebertiyorlar".
  • PASSAT'ımı alırken bana TAKAS DESTEĞİ sağladılar. Eski arabam için noterden araç satış vekaletnamesi verdim, oradan 2.000 YTL indirim yaptılar, arabayı vermedim tabi, onun üzerine kuzen atladı. Yani arabamı onlara satmadım, ama formalitede öyle görülüyor. Kuzen de gitti, 1 gün sonra vekaletnamenin aslını VW bayiden geri aldı. Araba hâlâ benim adıma ama. Bir dolap döndü ama ben de tam anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 8 Aralık 2008; 0:53:38 >
  • Taner bey, başınıza gelen uygulamaya Dod'da ki elemanlarla VW satış görevlisi arasında ki anlaşmanın küçük bir meyvesi diyebiliriz. Tahminimce satışı DOD üzerinde yapılmış gösterip takas indiriminden faydalandırıyorlar. Arada bir miktar aracı komisyonu var. Bu komisyon nereye gidiyor derseniz o kadarını da sizler tahimin edin artık.



    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    PASSAT'ımı alırken bana TAKAS DESTEĞİ sağladılar. Eski arabam için noterden araç satış vekaletnamesi verdim, oradan 2.000 YTL indirim yaptılar, arabayı vermedim tabi, onun üzerine kuzen atladı. Yani arabamı onlara satmadım, ama formalitede öyle görülüyor. Kuzen de gitti, 1 gün sonra vekaletnamenin aslını VW bayiden geri aldı. Araba hâlâ benim adıma ama. Bir dolap döndü ama ben de tam anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi proteo -- 8 Aralık 2008; 18:40:54 >




  • quote:

    Oturup fiyatı konuştuk. İsteklerimi söyledim. Ve çıkan fiyat 57.000 ytl lere kadar geldi. Elemana "çok fazla değil mi" dedim. "Golf alıyorsunuz beyefendi" dedi...

    Lafa bak Allah'ım ya. Golf'ümüz olmasa anlicam hatta inancam. Şu doğuşa inat araba almicaksın aslında bunlardan Bazen cok gıcık oluyorum. Ben de geçende gittim test için, satış temsilcisiyle konustuk biiraz. Bir bayan. Ya dedim biraz pahalı değil mi 1.4tsi trend 40.000TL, herkes çok şikayetçi dedim. O da döndü pişkin pişkin "kim diyo onu" dedi ezici bir gülümsemeyle, lafa bak. Astra full fiyatına 1.4tsi trend veriyosunuz diyince bişey diyemedi ama bu sefer, kafasını çevirdi
    Bu arada yeni Golf gerçekten kalite ve işçilik olarak golf5 ten ve bu segmentteki diger araçlardan birazcıkdaha oturaklı ve kaliteli hissi uyandırıyo. Tabi ki A3 ile arasında daglar kadar fark yok ama hala içine oturunca aradaki farkı hissediyorsunuz, doğal olarak.

    Herkese iyi bayramlar...




  • bizde gidip ''yeni golf'' ü görüp inceledik hatta test ettik ve biz size daha sonra döneceğiz diyerek ayrıldık... ve aynı gün gidip honda civic 1.6 otomatik elegance modelini aldık.. ve iyikide bu aracı almamışız..
  • "Getirdiğimiz adetten fazla talep oldu" diyen Doğuş Oto 'nun Golf ün fiyatında indirime gideceğini sanmam, çünkü krizin etkisini göstermesiyle birlikte zaten satışta zorlanan markalar hemen indirime gittiği halde VW'de yine tık yok, bana kalırsa ileriki zamanlarda da indirim olmaz. Bir Yetkiliyle bu konuda konuştuğumda bana söylediği şey; "indirim yapmak yerine biz daha az araç getiririz yine de indirim yapmayız. Ancak belli bir aracın stoğu şişmiş, veya yenisi çıkmış ise eskisinde indirim yapabiliriz ki elimizde birikmesin" oldu.

    Yani VW Golf satamaz da fiyatı düşer mantığı sadece boş bir beklentiden ibaret kalır diye düşünüyorum acizane. Bunun yanında şuan 54.000 YTL yi cebine koyup Golf Highline almak için herhangi bir VW'ye gitsen , aracı alabileceğin tarih Şubat 2009.

    Kanaatim odur ki , Golf 'u pahalı bulan arkadaşlar diğer markalarla ilgilenebilir ancak Golf'un fiyatı düşer diye beklemeyi tercih etmek gereksiz olur.

    İyi bayramlar.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selmanozalp


    "Getirdiğimiz adetten fazla talep oldu" diyen Doğuş Oto 'nun Golf ün fiyatında indirime gideceğini sanmam, çünkü krizin etkisini göstermesiyle birlikte zaten satışta zorlanan markalar hemen indirime gittiği halde VW'de yine tık yok, bana kalırsa ileriki zamanlarda da indirim olmaz. Bir Yetkiliyle bu konuda konuştuğumda bana söylediği şey; "indirim yapmak yerine biz daha az araç getiririz yine de indirim yapmayız. Ancak belli bir aracın stoğu şişmiş, veya yenisi çıkmış ise eskisinde indirim yapabiliriz ki elimizde birikmesin" oldu.

    Yani VW Golf satamaz da fiyatı düşer mantığı sadece boş bir beklentiden ibaret kalır diye düşünüyorum acizane. Bunun yanında şuan 54.000 YTL yi cebine koyup Golf Highline almak için herhangi bir VW'ye gitsen , aracı alabileceğin tarih Şubat 2009.

    Kanaatim odur ki , Golf 'u pahalı bulan arkadaşlar diğer markalarla ilgilenebilir ancak Golf'un fiyatı düşer diye beklemeyi tercih etmek gereksiz olur.

    İyi bayramlar.


    Ben de Doğuş'un Golf satışları hakkındaki açıklamalarını okudum. Açıkçası bu kriz ortamında söyledikleri bana hiç inandırıcı gelmiyor. Piyasada yaprak kıpırdamazken bu kadar araba sattıklarına inanmıyorum. Az getiriyorlardır, bu yüzden sıra vardır.

    Ayrıca kriz derinleşince-ki derinleşeceği söyleniyor-indirim yapacaklardır. ABD'nin büyük bankalarının karşı koyamadığı krize karşı koyması mümkün değil bence Doğuş'un. Ama bir yandan da düşünüyorum, indirim yapmayabilirler benim güzel vatandaşlarımın bu VW aşkı sürdüğü sürece. Bravo Sport 41.150 YTL liste fiyatı varken Golf TSI Highline 55.000 YTL'den fazla, yani neredeyse %50 daha pahalı. Mitsubishi Lancer 1.8 40.000 YTL. Ama tüketici bu fiyatlara karşın gidip de Golf 5.5 tercih ederse inmez tabi fiyatlar. Tüketicimiz biraz daha bilinçli olsa çok daha farklı olurdu fiyatlar.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • golf vi ile ilgili sorusu olan varsa cevaplayabilirim, ekimde 1.4 tsi 122 hp highline satın aldım. neden bu kadar eleştirildiğini anlamış değilim, sınıfının en iyilerinden.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: üftül

    golf vi ile ilgili sorusu olan varsa cevaplayabilirim, ekimde 1.4 tsi 122 hp highline satın aldım. neden bu kadar eleştirildiğini anlamış değilim, sınıfının en iyilerinden.


    Hayırlı olsun.

    Aldığınız fiyatı söyleyebilir misiniz?
  • teşekkürler, yurt dışında yaşıyorum dolayısıyla donanım ve fiyatlar türkiyeden farklı. 1.4 tsi 122 hp, manuel. artı iki tane opsiyonu var, klimatronik ve rcd 510, metalik boya yok, yaklaşık 21.000€ ya aldım, fakat ekimdeki kur bugünkünden farklıydı, o zaman 19.200 € ediyordu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: üftül

    golf vi ile ilgili sorusu olan varsa cevaplayabilirim, ekimde 1.4 tsi 122 hp highline satın aldım. neden bu kadar eleştirildiğini anlamış değilim, sınıfının en iyilerinden.


    Eleştiriler Golf'ün kendisine değil, Türkiye'deki satış politikasına yani Doğuşoto'ya kardeş. Yoksa forumda okuduğum yüzlerce mesajın hiçbirinde -ki benim görüşüm de aynı- Golf'ün kötü bir araç olduğunu söyleyen olmadı:) Sırf bu mesele yüzünden senelerdir almak istediğim Golf yerine başka bir araç aldım. Ve Highline fiyatından daha ucuza D segmentinde çok daha dolu bir araç aldım. Ha aklım hâlâ DSG'li ve tiptronik vitesli bir Golf'te ama Doğuşoto yüzünden olmadı işte :(

    Bu arada aracınız hayırlı olsun.




  • almanya vw in de satış fiyatlrı çok ucuz değil, aksesuarsız (ki doğuş oto normalde standart olmayan bir kaç opsiyonu standart olarak vermekte) bir golf highline 122hp manuel, 22500 € ya satılmakta. doğuş oto nun golf highline için standart verdiği opsiyonları da eklersek 24.000€ ya doğuş oto nun 45.950 ytl ye verdiği arabayı almanyada alabiliyoruz. okuduğum kadarıyla forum üyelerinin çoğu golf v i daha başarılı bulmakta. a3 den 116 ya, leon dan focusa, civicden golf v e varana kadar çok araba baktım ama hiçbirinin kokpiti golf vi highline kadar rahat, konforlu ve güzel değildi , koltuklar, direksiyon, gösterge paneli passat cc ile aynı. passat cc nin phaeton dan sonra vw nin en iyi arabası olduğunu göz önüne alırsak golf ün iç mekanının kalitesi daha iyi anlaşılacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi üftül -- 9 Aralık 2008; 20:12:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: üftül

    almanya vw in de satış fiyatlrı çok ucuz değil, aksesuarsız (ki doğuş oto normalde standart olmayan bir kaç opsiyonu standart olarak vermekte) bir golf highline 122hp manuel, 22500 � ya satılmakta. doğuş oto nun golf highline için standart verdiği opsiyonları da eklersek 24.000� ya doğuş oto nun 45.950 ytl ye verdiği arabayı almanyada alabiliyoruz. okuduğum kadarıyla forum üyelerinin çoğu golf v i daha başarılı bulmakta. a3 den 116 ya, leon dan focusa, civicden golf v e varana kadar çok araba baktım ama hiçbirinin kokpiti golf vi highline kadar rahat, konforlu ve güzel değildi , koltuklar, direksiyon, gösterge paneli passat cc ile aynı. passat cc nin phaeton dan sonra vw nin en iyi arabası olduğunu göz önüne alırsak golf ün iç mekanının kalitesi daha iyi anlaşılacaktır.


    Arkadaşım hayırlı olsun arabanda..... yani bu zamanda golf alana ne demek lazım bilemiyorum.
    Ben geçen sene bu zamanlarda , şimdiki golf 1.4 TSI 122 Hp lik comfortline fiyatına ( High line ı geçtim ) Golf GT sport aldım. İstersen yazmıyım buraya aradaki farkları. Golflerle ilgileniyorsan seninde bilmen lazım.
    Şu anda senin highline olarak aldığın arabada bile bulunmayan donanım mevcut benim arabamda.
    Sadece yeni kasa diye ülkemin insanı bu kadar ilgi gösterirse fiyatlar normalinin %10-15 üstüne çıkar. Golf ün 5.5 kasa yapmasındaki en önemli amacı imalat fiyatlarını düşürmekti. Bunu cümle alem biliyor. Nerede fiyat düşüklüğü söylermisin?.
    Senin düşeceğin durumu açık açık yazayım ben. 2-3 sene sonra senin araban comfortline olarak satılan donanımdan bile az olacak. Bunu 5 kasa kullanıcıları yaşadılar. Ama memleketimin insanı hala akıllanmadı Doğuşun politikalarına.
    Umarım 5.5 kasa son olur bu politikalarda. Adamdaki düşünceye bakarmısın. Çok satılır elimde kalır, fiyatı düşer diye araba getirmiyor. Halbuki 6 kasa ilk çıktığında Doğuşun vermiş olduğu demeçlerde avrupada yaşanan ekonomik kriz dolayısıyla daha fazla araba getireceğiz olmuştu. Ne demek lazım bilmiyorum Doğuşa. Her geçen gün yaptıklarından ve uygulamış oldukları politikalardan dolayı daha çok midem bulanıyor. Türk halkını resmen enayi yerine koyuyor ve kimseninde gıkı çıkmıyor.




  • teşekkürler. öncelikle bir önceki mesajımı okursan arabayı yurt dışından 19.200 € e aldığımı yazmıştım. yani doğuş oto ile hiç bir işim, alıp veremediğim veya ihtiyacım yok, sadece türkiye satış fiyatlarının, ki ötv diye bir verginin olduğu bir ülkenin vatandaşlarıyız, doğuş oto nun suçu olmadığını belirtmek istedim, bunu göstermek için de aracın almanya fiyatını da verdim. "Çok satılır elimde kalır, fiyatı düşer diye araba getirmiyor" lafına diyecek birşeyim yok.
    2-3 sene sonra donanımın eskiyip yerini daha iyi bir donanıma bırakmasından daha doğal birşey göremiyorum. günümüzün tüm satış politikaları bunun üzerine kurulu zaten, her zaman daha iyisi olacaktır. hatta bunun için 2-3 seneye bile gerek yok emin ol bir kaç ay sonra birbirinden çeşitli golf aksesuarları, 1 yıl sonra da makyajlı golf vi çıkacaktır. "arabam eskir" diye yenisi üretilmeyecek bir araba mı beklemek gerekiyor, araba satın almak için?
    golf gt hakkında da 170 hp olması dışında bir bilgim yok, bilgilendirirsen sevinirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: üftül

    teşekkürler. öncelikle bir önceki mesajımı okursan arabayı yurt dışından 19.200 � e aldığımı yazmıştım. yani doğuş oto ile hiç bir işim, alıp veremediğim veya ihtiyacım yok, sadece türkiye satış fiyatlarının, ki ötv diye bir verginin olduğu bir ülkenin vatandaşlarıyız, doğuş oto nun suçu olmadığını belirtmek istedim, bunu göstermek için de aracın almanya fiyatını da verdim. "Çok satılır elimde kalır, fiyatı düşer diye araba getirmiyor" lafına diyecek birşeyim yok.
    2-3 sene sonra donanımın eskiyip yerini daha iyi bir donanıma bırakmasından daha doğal birşey göremiyorum. günümüzün tüm satış politikaları bunun üzerine kurulu zaten, her zaman daha iyisi olacaktır. hatta bunun için 2-3 seneye bile gerek yok emin ol bir kaç ay sonra birbirinden çeşitli golf aksesuarları, 1 yıl sonra da makyajlı golf vi çıkacaktır. "arabam eskir" diye yenisi üretilmeyecek bir araba mı beklemek gerekiyor, araba satın almak için?
    golf gt hakkında da 170 hp olması dışında bir bilgim yok, bilgilendirirsen sevinirim.


    İlk başta GT lerle ilgili bilgi vermeyeceğim. Uzun bir konu ve yazacakta çok fazla zamanım yok. Ama istersen "TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları" adlı mesaj başlığının altında yeterince bilgi bulabilirsin. Golf R32 ve GTI dan sonraki en donanımlı golftür. Bilhassa donanım olarak ciddi farklılıkları vardır.
    Yurt dışından aldığını okudum. Zaten profilinde de yurt dışı diye yazıyor. Ben tanımadığım kişilere yazmadan evvel dikkat ederim böyle konulara.
    Doğuş otonun suçu olmadığını belirtmene ciddi olarak şaşırdığımı belirtmek isterim. Bu ülkeye araç getiren sırf doğuş oto değil. Tüm ithal arabalara ÖTV geliyor. Eğer golf bir üst segmentteki araçlarla aynı fiyata satılıyorsa kusura bakma ben doğuş otoya suç bulurum. Devamlı yüksek kar beklentileri bu sonuçları doğuruyor ve memleketimin insanının bu duruma tamamen kör olarak yaklaşıyor. Comfortline donanım olarak sunulan bir golfte sac jant var herşeyi geçtim ben. Bu gün Türkiyede orta veya yüksek donanımlı hiç bir araçta sac jantla satışa sunulmuyor. Doğuşun bu durumdan utanması lazım.
    Arabanın eskimesi konusunda ilerleyen günlerde forumda olursan tekrar konuşuruz. Bir arkadaşımda ford fiesta da aynı şey başına geldi. Aldıktan 3 ay sonra bir çok şey standart donanımda sunulmaya başlandı. Ford hakkında söylemiş olduklarını bu forumda paylaşmak istemiyorum. Ne söylediğini az çok anlamışsındır.
    Yurt dışındaki araç ve benzin fiyatları beni ilgilendirmiyor. Ben Türkiyede yaşıyorum ve bu ülkenin rayiçleri benim parasal durumumu belirliyor.




  • comfortline donanımınında çelik cant olmaması, trendline da direksiyon ve vites dışında birşey olmaması, sınıfına göre pahalı olması... volkswagen şirketinin tercihidir, doğuş oto nun değil, bu araba tüm dünya da bu donanımla ve bu fiyatla satılıyor, diğer ülkelerin fiyatlarına bakıldığında (fransa, italya, avusturya, almanya) türkiye fiyatlarının bugünkü € kuruyla hepsi ile aynı hatta ucuz olduğunu görebilirsin. diğer ülkelerin fiyatlarını verirken, seni veya başkasını ilgilendirdiği için değil, insanların doğuşun satış politikasına yapabilecek birşeyleri olmadığını göstermekti amacım. eğer vw golf fiyatlarının mantıklı olmadığını düşünüyorsan ki gördüğüm kadarı ile 5 insandan 4 ü böyle düşünüyor, bu direk olarak volkswagen den kaynaklanmaktadır.
  • Peugeot 307 ile 308 arasında çok mu fark var? Motorlar aynı, görünüm nerdeyse aynı, ama kimse nedense 308'e 307.5 demedi. Arkadaşlar yeni yenidir;Golf 5, Golf 4'den iyiydi, Golf 6 da diğerlerinden tartışmasız daha iyi. Üstelik Golf V şasesi üzerine inşa edilmiş olması bir yerde avantaj.Çünkü Golf V de görülen bazı problemler bu arabada giderilmiş durumda. Yalıtım, daha yumuşak bir sürüş, kaliteli malzeme. İnanın arabanın kapı kapanışları bile değişmiş. Kusursuz, mükemmel kapanıyor, sanki bir milyon defa açıp kapasanız da bir şey olmayacakmış gibi. Beyaz gösterge paneli ise, bir üst sınıf havası vermiş. Fiyat konusuna gelince; kendi sınıfındaki araçlarla kıyaslanınca belki 1500-2000 YTL pahalı ama daha fazla değil. Aynı kalite ve özellikleri veren bir başka araç gösterin. DSG, ESP, TSI, güvenlik, marka imajı vs. hepsi bir arada hiçbir markada henüz yok. Otomobil, vergilendirme ve alım gücü yüzünden ülkemizde genel olarak pahalı. Bu sadece VW için değil, tüm markalar için geçerli. Mesela Ford ve Honda'yı sunduklarına göre hep pahalı bulmuşumdur. 7 ileri DSG ile 5 ileri otomatik şanjumanı, ivtec ile TSi motoru, sırf torku yüzünden bile kıyaslayamazsınız. Kıyaslarsanız VW kazanır. Golf 6 TSİ 122 Comfortline ile Civic Premium hemen hemen aynı fiyatlara satılırken standartlarına bakınız, hangisi daha fazla özellik sunuyor, hangisi daha güvenli ve hangisinde sürüş zevki daha fazla. Burada belli markaları kullanmamın sebebi, daha önce Golf 6 fiyat konusunda çok eleştirildiği ve bu markalarla kıyaslandığı içindir. Diğer bir konu! Alaşım jant görünüm dışında ne işe yarar? Adamlar görüntüyü koruyup, maliyet indirmişler, ne var bunda? Comfortline modeli bu yüzden çok eleştiriliyor, sonuçta görüntü aynı. Sonuç;biz ne düşünürsek düşünelim, yeni yenidir, bu araç da Golf VI dır, pahalıda olsa, Doğuş’un fiyat politikasını beğenmesek de bu araba satacaktır. Bence bu arabaya en iyi alternatif, sınıf farkı almasına rağmen fiyatı makul olan Skoda Superb’dir. Herkese iyi bayramlar, saygılar...




  • Bu forumun üyelerinden Taner Göde nin mesajlarına bakarsan eğer Almanyada satılan VW araçları ile Türkiyede satılan VW araçları arasında nasıl bir donanım farkı olduğunu görebilirsin.
    Ülkeden ülkeye farklı donanımlar sunulabiliyor. Ben yaklaşık bir seneden beridir bu sitede aktif olarak yazıyorum ve yazılanlarıda okuyorum. Örneğin Yunanistandan katılan bir arkadaşımız dış görünüş olarak benim GT min aynısının 122 HP liğini aldı bu ülkede. Bizim ülkemizde bir lastik ebadını veya koltuklarını bile değiştiremiyoruz ne kadar özel sipariş versekte. Bir takım olanakları kısıtlayıp üzerinede ısrarla söylüyorum yüksek fiyatla araba satan doğuşu savunan bir tek siz varsınız herhalde bu forumda.
    Ben yaklaşık 12 seneden beridir tanıyorum Doğuşu. Eski arabamda golftü ve 6-7 sene kadar doğuşa iş yapan bir firmada çalıştım. Kim gelip bana doğuşu savunursa size gösterdiğim tepkinin aynısını onada gösteririm.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.