Şimdi Ara

YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI? (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
827
Cevap
4
Favori
163.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben yine söyliyim de " Bu araç pahalı ama abartıldıgı kadar değil " Tekrar tekrar koymicam artık buraya yaptıgım fiyat-donanım karşılaştırmalarını. Golf trendline dsg bir cok aracın full'ünden eksik donanımlara sahip tabi ki ama bir sürü de artısı var.(diz hava yastıgı-ESP-aktif ön kafalıklar-kol dayama- EDL-MSR-ASR-hillHolder(yokuş kalkış desteği)- bagımsız arka süspansiyon vs. standart) Bunların üstüne de bence eksikleri:
    -sis farı
    -jant
    -deri direksiyon
    -otomatik klima
    Trendline'ın üstüne bir de 2000TL'lik bir paket olsaydı bu donanımları içeren(Ford'taki stil paket gibi) çok süper olurdu bence. Şu anda ben golf6 alırmıyım almam. Tipini begendmedigim için ve biraz daha pahalı oldugu için. Giderim leon bravo civic filan alırım.

    Bu arada tabi ki 2008model GolfV GT'nin şu anki golf highline'dan daha ucuza alınmasıı normal. Bunun sebepleri:
    1- O araba satıldıgı sıralarda GolfV'in son zamnalarıydı ve satmak için adamlar dogal olarak aracı cok dolu yaptılar. Alanlar cok mantıklı bir iş yaptı.
    2- O kasa şimdiki Golf6dan zaten almanya fiyatı olarak da ucuzdu. Çünkü şu anki golftaki standart ekipmanlar daha fazla ve iç kalite biraz daha yuksek.
    3- Euro/Dolar arttı.(o zamanlar 1euro 1,7TL idi şimdi 2.0TL)
    Tartışmaya gerek yok. 2 sene sonra da golf7 cıkmadan önce cıkar bir golfGT yine ve onun da satması için fiyatı ve donanımları daha makul olur. Euro da iner 1.75lere tekrar herşey tekrar güllük gülistanlık olur.

    Almanya fiyatlarını da ekliyim ben arşivimden :)

    -Golf 1.4TSI 3Kapı comfortline(Almanya donanımında sis farı filan yok alaşım jant yok çift bölgeli klima yok baya boş sayılır yani) 20.650Euro
    -Mercedes A170 3Kapı baz fiyat>>20.735Euro
    -Audi A3 1.4TFSI 3Kapı baz fiyat>21.350Euro
    -BMW 116 3Kapı baz fiyat>>>>>>21.650Euro
    -Kia Ceed 1.4 bomboş 5kapılı* >>>>>>>>>>>>>>14.400euro
    -Golf 1.4 baz donanım 3kapılı>>>16.500euro
    -Auris 1.4 baz donanım 3kapı metalik renkle beraber>>16.100euro
    -Civic HB 1.4 baz donanım 5kapılı*>>>>>>>>>>>>>>>16.500euro


    *3Kapılı araçlar 5 kapılı araçlardan 750Euro filan daha ucuz)

    Türkiye fiyatlarını yazmaya gerek yok.
    Sadece Doğuş kazıkçı değil bütün Doğuş gibi itahalat yapan firmalar daha kazıkçı. Borusan en kazıkçı diyebiliriz mesela. Sabancı da gayet kazıkçı...
    Ben Golfün fiyatlaraını savunmuyorum, hatta her zaman da pahalı oldugunu söylüyorum ama ne kadar abartılıyo ya.
    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 9 Aralık 2008; 23:41:16 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dm7020

    Peugeot 307 ile 308 arasında çok mu fark var? Motorlar aynı, görünüm nerdeyse aynı, ama kimse nedense 308'e 307.5 demedi. Arkadaşlar yeni yenidir;Golf 5, Golf 4'den iyiydi, Golf 6 da diğerlerinden tartışmasız daha iyi. Üstelik Golf V şasesi üzerine inşa edilmiş olması bir yerde avantaj.Çünkü Golf V de görülen bazı problemler bu arabada giderilmiş durumda. Yalıtım, daha yumuşak bir sürüş, kaliteli malzeme. İnanın arabanın kapı kapanışları bile değişmiş. Kusursuz, mükemmel kapanıyor, sanki bir milyon defa açıp kapasanız da bir şey olmayacakmış gibi. Beyaz gösterge paneli ise, bir üst sınıf havası vermiş. Fiyat konusuna gelince; kendi sınıfındaki araçlarla kıyaslanınca belki 1500-2000 YTL pahalı ama daha fazla değil. Aynı kalite ve özellikleri veren bir başka araç gösterin. DSG, ESP, TSI, güvenlik, marka imajı vs. hepsi bir arada hiçbir markada henüz yok. Otomobil, vergilendirme ve alım gücü yüzünden ülkemizde genel olarak pahalı. Bu sadece VW için değil, tüm markalar için geçerli. Mesela Ford ve Honda'yı sunduklarına göre hep pahalı bulmuşumdur. 7 ileri DSG ile 5 ileri otomatik şanjumanı, ivtec ile TSi motoru, sırf torku yüzünden bile kıyaslayamazsınız. Kıyaslarsanız VW kazanır. Golf 6 TSİ 122 Comfortline ile Civic Premium hemen hemen aynı fiyatlara satılırken standartlarına bakınız, hangisi daha fazla özellik sunuyor, hangisi daha güvenli ve hangisinde sürüş zevki daha fazla. Burada belli markaları kullanmamın sebebi, daha önce Golf 6 fiyat konusunda çok eleştirildiği ve bu markalarla kıyaslandığı içindir. Diğer bir konu! Alaşım jant görünüm dışında ne işe yarar? Adamlar görüntüyü koruyup, maliyet indirmişler, ne var bunda? Comfortline modeli bu yüzden çok eleştiriliyor, sonuçta görüntü aynı. Sonuç;biz ne düşünürsek düşünelim, yeni yenidir, bu araç da Golf VI dır, pahalıda olsa, Doğuş’un fiyat politikasını beğenmesek de bu araba satacaktır. Bence bu arabaya en iyi alternatif, sınıf farkı almasına rağmen fiyatı makul olan Skoda Superb’dir. Herkese iyi bayramlar, saygılar...


    Arkadaşım
    Golf ün confortline ı 47950 ( metalik renk dahil çünkü metalik olmayan renk çok az getiriyorlar ) YTL iken Honda Civic premium 40290 YTL. Bunlar liste fiyatları. Doğuşun burnundan kıl aldırmayan ve iyi indirim yapmayan politikasıda eklenince aradaki fiyat farkı %20 nin üzerine çıkıyor. 1500-2000 ytl fark olsa ben niye parmaklarımı yorup buraya yazı yazayım. Tamam VW daha kaliteli denebilir belki ama Hondanın 6 sene garantisinide unutmamak lazım.
    Sac jantla alaşımlı jant arasında da ciddi fark vardır. O jant kapakları iki günde bir çalınır ve doğuşa gidip almak istediğinde ciddi fiyat isterler. Artı İstanbul gibi yerlerde ciddi bir çukura girdiğinde o sac jant 8 olur. Emniyet açısından ve görünüş açısından bir fark olmasa herhalde o alaşımlı jantlara ciddi fiyatlar verilmez.
    Superb konusunda size katıldığımı ifade etmek isterim. Bir TV programında tanıttılar. Hoşuma gitti. Doğuş getirmemiş olsa alınabilir bir araç gibi gözüküyor.




  • İyi de TSI DSG ile değil de 1.6 DSG'yi otmatik civic ile karşılaştırmak galiba daha dogru. Cünkü hiç bir teknik veride civic önde değil. Otomatik civic ne az yakar ne çok kaçar. 1.6 dsg gem daha az yakar hem daha cok kaçar :) Bu arda tabiki civic'in motoru daha iyi ama o vitesle işi zor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Arkadaşım
    Golf ün confortline ı 47950 ( metalik renk dahil çünkü metalik olmayan renk çok az getiriyorlar ) YTL iken Honda Civic premium 40290 YTL. Bunlar liste fiyatları. Doğuşun burnundan kıl aldırmayan ve iyi indirim yapmayan politikasıda eklenince aradaki fiyat farkı %20 nin üzerine çıkıyor. 1500-2000 ytl fark olsa ben niye parmaklarımı yorup buraya yazı yazayım. Tamam VW daha kaliteli denebilir belki ama Hondanın 6 sene garantisinide unutmamak lazım.
    Sac jantla alaşımlı jant arasında da ciddi fark vardır. O jant kapakları iki günde bir çalınır ve doğuşa gidip almak istediğinde ciddi fiyat isterler. Artı İstanbul gibi yerlerde ciddi bir çukura girdiğinde o sac jant 8 olur. Emniyet açısından ve görünüş açısından bir fark olmasa herhalde o alaşımlı jantlara ciddi fiyatlar verilmez.
    Superb konusunda size katıldığımı ifade etmek isterim. Bir TV programında tanıttılar. Hoşuma gitti. Doğuş getirmemiş olsa alınabilir bir araç gibi gözüküyor.




  • Bu da daha önce otomobil genelde yazdıgım bir mesaj buraya da ekliyim, PC'ye kaydetmiştim :)
    "
    1.6 dsg golf trendline ile 1.6 civic premium otm. arasında pek fiyat farkı yok sayılır civic azcık daha pahalı. Donanım olarak da civic'in bir kaç büyük artısının(sis farı, deri direksion, CC, jant) olmasının yanında Golf'ün de bir cok artısı var(ESP, Tam bagımsız arka süspansiyon, edl(difransiyel kilidi), hillHolder(yokuş kalkış desteği), dizHavaYastıgı, aktif ön kafalıklar) Civic'de mp3çalma, sogutmalı torpido gözü gibi temel donanımlar var mı bilmiyorum veya uzaktan kumandayla cam açma vs...)
    Arada belirtiyim:
    Honda 1.6otm 0-100:12,5sn yakıt tüketimi: 9,8lt
    Golf 1.6 dsg 0-100:11,3sn yakıt tüketimi: 8,8lt
    Civic'in motorunun cok daha teknolojik oldugu aşikar ama otm vites bitiriyo galiba olayı.
    "
    edit: ekleme ve imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 9 Aralık 2008; 23:40:09 >
  • doğuş otoya iyi veya kötü bir lafım yok, benim gördüğüm eğer vw fiyatlarına bir tavır alınacaksa, bu volkswagen şirketine karşı alınmalıdır, benim görüşüm budur. yedek lastik, paspas vb. aksesuarlar için veya rns 510 dynaudio için 5.000 ytl para talep etmek tüketiciyi sömürmektir. ama yüksek fiyatlara diyecek birşeyim yok dediğim gibi heryerde böyle, sonuçta kimseye zorla satılmıyor bu arabalar, almak isteyen alır, yok pahalı diyen diğer opsiyonlarına bakar. fakat benim gördüğüm vw golf vi highline bir honda ya, peugeot a veya forda kıyasla fiyat farkını hak ediyor.
    donanım farkından haberim var, türkiyedeki çoğu distribütör paket sistemi le çalışmakta, opsiyonları alıcının kendinin seçtiği bir araba "özel sipariş" adı altında 3 aydan önce gelmiyor. yukarda belirtmiştim zaten doğuş otonun sunduğu highline ın farklı olduğundan, en büyük fark iki kapı getirmemeleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi üftül -- 9 Aralık 2008; 23:39:33 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Bu arada tabi ki 2008model GolfV GT'nin şu anki golf highline'dan daha ucuza alınmasıı normal. Bunun sebepleri:
    1- O araba satıldıgı sıralarda GolfV'in son zamnalarıydı ve satmak için adamlar dogal olarak aracı cok dolu yaptılar. Alanlar cok mantıklı bir iş yaptı. Demek ki o fiyatlara araba satılabiliyormuş. Bu fiyatlarda Doğuşta ciddi indirim yaptığı bir gerçek.
    2- O kasa şimdiki Golf6dan zaten almanya fiyatı olarak da ucuzdu. Çünkü şu anki golftaki standart ekipmanlar daha fazla ve iç kalite biraz daha yuksek. Şu anda doğru dürüst donanımı sadece DSG veya highline versiyonuna koymuş. Manuel vites almak isteyenlere ESP yok. Kaya doğuşun sitesine gir bir bak istersen hangi modelde ne donanım var. ( var demek doğru olmaz çünkü bir sürü donanım yok )
    3- Euro/Dolar arttı.(o zamanlar 1euro 1,7TL idi şimdi 2.0TL). Euro Dolar artıysa tüm otomobil markalarının etkilenmesi lazım değil mi bu işten. Diğer markaların fiyatlarını incele istersen. Krizden sonra kim ne kadar arttırmış fiyatını. Doğuşun standart özelliğidir bu. Euro arttı diye zam yapmak.
    Tartışmaya gerek yok. 2 sene sonra da golf7 cıkmadan önce cıkar bir golfGT yine ve onun da satması için fiyatı ve donanımları daha makul olur. Euro da iner 1.75lere tekrar herşey tekrar güllük gülistanlık olur.


    Ben Golfün fiyatlaraını savunmuyorum, hatta her zaman da pahalı oldugunu söylüyorum ama ne kadar abartılıyo ya. Abartılmadığı bir gerçek ama gören göz olursa





  • Sevgili Üftül
    Ben arabamı sipariş verdikten sonra tam 87 gün bekledim. Özel siparişimde standart renk olmasına rağmen getirilmeyen kırmızıyı tercih ettim, ( madem getirmeyecekse niye internet sitesine koyar onuda anlamış değilim ) koltuk kumaşını seçtim ve lastik markasını istediğim marka olarak getirttim.
    O kadar talep etsemde bir koltuğunu recaro yaptıramadım.. Sırf Doğuşun uğraşmak istememesinden dolayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muradovskiy -- 9 Aralık 2008; 23:53:12 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy


    quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Bu arada tabi ki 2008model GolfV GT'nin şu anki golf highline'dan daha ucuza alınmasıı normal. Bunun sebepleri:
    1- O araba satıldıgı sıralarda GolfV'in son zamnalarıydı ve satmak için adamlar dogal olarak aracı cok dolu yaptılar. Alanlar cok mantıklı bir iş yaptı. Demek ki o fiyatlara araba satılabiliyormuş. Bu fiyatlarda Doğuşta ciddi indirim yaptığı bir gerçek. Ama bu her marka için böyle sadeece VW değil ki.
    2- O kasa şimdiki Golf6dan zaten almanya fiyatı olarak da ucuzdu. Çünkü şu anki golftaki standart ekipmanlar daha fazla ve iç kalite biraz daha yuksek. Şu anda doğru dürüst donanımı sadece DSG veya highline versiyonuna koymuş. Manuel vites almak isteyenlere ESP yok. Kaya doğuşun sitesine gir bir bak istersen hangi modelde ne donanım var. ( var demek doğru olmaz çünkü bir sürü donanım yok ) Yapma abi park pilotu, diz hava yastıgı, aktif ön kafalık, parçalı deri koltuk, RCD bilmem kaç bunlar az para mı.Artan iç mekan kalitesi ve yalıtımı saymıyorum. Senin GolfGT ile karşılaştırmak dogru değil tabi ki o son seriydi ve baya doluydu modifiye anlamında da, ama eski comfortlinedan bariz artıları var highline'ın bence)
    3- Euro/Dolar arttı.(o zamanlar 1euro 1,7TL idi şimdi 2.0TL). Euro Dolar artıysa tüm otomobil markalarının etkilenmesi lazım değil mi bu işten. Diğer markaların fiyatlarını incele istersen. Krizden sonra kim ne kadar arttırmış fiyatını. Doğuşun standart özelliğidir bu. Euro arttı diye zam yapmak. Adamlar beklediklerinden az satarsa gider indirime tabi ama demek ki doğuş memnun satışlardan ki indirime gitmedi. Bizim millet de almasın bu sene golf bakalım seneye kaça inicek fiyatlar. Passat eskimesine ragmen hala en yakın rakibinini 2 katı kadar satıyo mesela. Golf keze cıkar cıkmaz satmış bir sürü. Ama gel görki polo satmadıgı için fiyatını düşürdüler paşa paşa, zaten yakın zamanda yeni kasaı cıkıcak
    Tartışmaya gerek yok. 2 sene sonra da golf7 cıkmadan önce cıkar bir golfGT yine ve onun da satması için fiyatı ve donanımları daha makul olur. Euro da iner 1.75lere tekrar herşey tekrar güllük gülistanlık olur.


    Ben Golfün fiyatlaraını savunmuyorum, hatta her zaman da pahalı oldugunu söylüyorum ama ne kadar abartılıyo ya. Abartılmadığı bir gerçek ama gören göz olursa





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 9 Aralık 2008; 23:54:21 >




  • Kaya ben comfortline ile comfortline ı karşılaştırıyorum.
    Comfortline ile highline ı değil.
    Bu da fiyat politikasında yapılan hilelerden biri işte.
    5 kasanın Comfortline ında olan bir sürü şey yok 6 da. Tamam iç kalite artmış ama donanımı bir üst segmente kaydırdı ve fiyatını arttırdı. Ben buna karşıyım.
    Honda ile Golf ünde 1.6 motorlarını karşılaştırmamak lazım. Biri 3 sene evvel diğeri 10 sene evvel çıktı. 1.6 motorların ben yakında kalkacağını umuyorum çünkü yanılmıyorsam Euro 5 standartını sağlamıyor. Hani eski 1.6 FSI olup karşılaştırsaydın tamamdı da...
  • üzüdüm sizin adınıza gerçekten, benimde başıma geldi çünkü, iki gün uyuyamadım hatta onun yüzünden, sipariş verdikten 2 gün sonra bir yerden denkleştiririm veya kredi çekerim diyerek dsg almaya karar verdim, siparişi verdiğim bayiye geri gittim, telefon bile açmaya tenezzül etmediler, senelerdir sıfır araba almaya çalıştığımı, o kadar para verdiğimi, gerçekten önemli olduğunu anlattım fakat, dediğim gibi numaradan da olsa telefon bile açmadılar. haftalardır şikayet etmeye çalışıyorum bir yerlere en son geçen hafta almanyayı aradım, "headquarter" dedikleri genel müdürlüğü, ordan bana keşke burayı arasaydınız dediler, sipariş verildikten sonra 1 hafta içinde değiştirebiliyormuş.
    yani demem o ki başka bir alıcıya "sipariş veremiyoruz, getiremiyoruz veya siparişi değiştiremiyoruz" denirse, almanya ile görüşebilirsiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Kaya ben comfortline ile comfortline ı karşılaştırıyorum.
    Comfortline ile highline ı değil.
    Bu da fiyat politikasında yapılan hilelerden biri işte.
    5 kasanın Comfortline ında olan bir sürü şey yok 6 da. Tamam iç kalite artmış ama donanımı bir üst segmente kaydırdı ve fiyatını arttırdı. Ben buna karşıyım.
    Honda ile Golf ünde 1.6 motorlarını karşılaştırmamak lazım. Biri 3 sene evvel diğeri 10 sene evvel çıktı. 1.6 motorların ben yakında kalkacağını umuyorum çünkü yanılmıyorsam Euro 5 standartını sağlamıyor. Hani eski 1.6 FSI olup karşılaştırsaydın tamamdı da...


    İyi de Murat abi baksana bi şuraya =) Ben teknik verilerin yalancısıyım, honda motoruna lafım yok sonuçta HONDA bu işte başı çeken bir firma. Ama otm. vites olayı bitirmiş. Civic de büyük ihtimalle golf'ten biraz daha hafiftir.
    Honda 1.6otm 0-100:12,5sn yakıt tüketimi: 9,8lt
    Golf 1.6 dsg 0-100:11,3sn yakıt tüketimi: 8,8lt

    Bir de şimdiki comfortline ile eski midline'ı karşılaştırmak lazım galiba çünkü bizde var 2005 model midline(orta donanım) 1.6 fsi tiptronik(dsg değil) şimdiki trendlinedan bir sürü eksiği var ve tek artısı da galiba otomatik klima ve deri direksiyon. Tam 40.000TL idi yanlış hatırlamıyosam. Şimdiki 1.6DSG trendline da 39.000TL. İlk başlarda gerçekten doğuş eksik donanım gelitirmiş GolfV ile neden aldık acaba biz bu golf midline ya bazen hayret ediyorum




  • Konu ile pek alakası yok ama Yeni C5 1.6 HDI SX'in 49.500'e,SXPK'nın 52.000'e satıldığı bir ortamda gidip de aynı paraya -hatta daha da fazlasına- Golf VI nasıl alınır
  • Herkes hangar gibi araba almak zorunda mı ki? Bekar genç bir iş-kadını, evli bir bayan, üniversitede okuyan bir genç kız veya erkek, bekar genç bir işadamı veya ufak bir ailesi olan biri neden D sınıfı bir aracı tercih etsin ki? İlle de konfor ille de seszilik derse orasını bilemem tabi, saygı duyarım. Sonuçta bu araçlar daha konforlu güvenli ve prestijli araçlar. Örnek verdiğiniz araç belki de passattan büyüktür. Hadi 3 serisi veya Audi A4 olsa neyse ama onlar da pahalı zaten.
    Dediğiniz durum focus-mondeo arasında da var. mondeo 1.6 trend 43.000Tl focus titanium da nerdeyse 40.000TL belki de. Tamamen tercih, ihtiyaç ve zevk meselesi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sar2te

    Konu ile pek alakası yok ama Yeni C5 1.6 HDI SX'in 49.500'e,SXPK'nın 52.000'e satıldığı bir ortamda gidip de aynı paraya -hatta daha da fazlasına- Golf VI nasıl alınır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 10 Aralık 2008; 1:17:47 >




  • 307 ile 308 arasında pek fark yok diyen arkadaş, sanırım 308 yeterince incelememiş..Golf'tekine göre çok daha ciddi değişklikler var..İşçilik, plastik kalitesi, iç mekan, bagaj hacmi, süspansiyon, yol tutuş, yalıtım olarak çok daha ilerde..Ayrıca Golf 6'nın benzinli 1.6 eski motorunun 1000 ytl üzerinde fiyatla 308'in 1.6 110 HDİ'ini alıyorsunuz..Daha ötesi var mı?? Autoshow'da her iki aracı da inceledim..Aralarında bu fiyat farkını rasyonalize edecek bir fark göremedim..Hatta 308'i plastik kalitesi, kokpitin şıklığı, iç mekan ve bagaj genişliği açısından daha başarılı buldum..Sürüş dinamikleri yönünden elbette Golf önde ama testlerden gördüğüm kadarıyla bu fark gözünüzde büyüttüğünüz kadar değil..Bu araç bu fiyat polikasıyla zannettiğiniz gibi fazla satamayacak..Burda daha önce de yazdım, ekonomi kaygısı gütmeyen, marka ve imaja öncelik veren belli bir kesim alıyor ve doğal olarak bu talep bir süre sonra yerini ülkenin gerçeklerine bırakacak..İşte o zaman VW'nin de Doğuş'un da ayakları yere basacak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 10 Aralık 2008; 1:21:11 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Herkes hangar gibi araba almak zorunda mı ki? Bekar genç bir iş-kadını, evli bir bayan, üniversitede okuyan bir genç kız veya erkek, bekar genç bir işadamı veya ufak bir ailesi olan biri neden D sınıfı bir aracı tercih etsin ki? İlle de konfor ille de seszilik derse orasını bilemem tabi, saygı duyarım. Sonuçta bu araçlar daha konforlu güvenli ve prestijli araçlar. Örnek verdiğiniz araç belki de passattan büyüktür. Hadi 3 serisi veya Audi A4 olsa neyse ama onlar da pahalı zaten.
    Dediğiniz durum focus-mondeo arasında da var. mondeo 1.6 trend 43.000Tl focus titanium da nerdeyse 40.000TL belki de. Tamamen tercih, ihtiyaç ve zevk meselesi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sar2te

    Konu ile pek alakası yok ama Yeni C5 1.6 HDI SX'in 49.500'e,SXPK'nın 52.000'e satıldığı bir ortamda gidip de aynı paraya -hatta daha da fazlasına- Golf VI nasıl alınır




    Tabi ki araç alırken herkesin önceliği farklı...ama benim söylemek istediğim D segmentindeki C5 gibi dizel bir araç bile 49.000'e satılıyorken aynı donanımlı ve benzinli C segmenti bir araç nasıl aynı fiyata alıcı bulabilir...A3 premium segmentte yer aldığı için onu farklı değerlendirmek gerek...ama Golf VI kesinlikle o paraları hak etmiyor




  • doğuşun işi gücü kurnazlık .comfortlineyi highlineye kaydırıyor , full life diye bir uydurmaca extra kazanç hilesi uyduruyor , bakımlarda extra işler çıkarmaya bayılıyor , kasko onarımlarında benzini arabaya dizel enjektör değişimi kadar saçmalğı yazabiliyor . vs....benim duyduklarım gördüklerim bukadar ...allah bilir daha neler var...

    golf 6 ya gelirsek gayet keyifli sürüşü var .hatta a3 ten tartışmasız daha keyifli .yeni 7 ileri DSG benim gibi otomatik şanzımanları sevmeyen biri için bile çok etkileyici . 308 ,cıvıc vs.. kendine güzel güzellikleri olabilir ama golfte başka birşeyler var ,bunu kullanırken hissediyorsunuz . donanım olayı ise bence audideki gibi sunulmalı ,kime ne lazımsa onu satın alabilmeli .highline da mesela benim işime çok da yaramayan çok fazla donanım var .kol dayama esp sd ve usb girişli ses sistemi ve kendiliğinden kararan ayna yeterli . uzun yolda devamlı kullananlara mesela cruise controlü ilk tercih edecekleri gibi ,donanımlar kişiye özel sipariş edilmeli . fazladan verlien rakamlar böylelikle bir miktar azaltılabilinir ....

    keşke VW başka yollardan tr de satılsaydı .doğuşla kimse artık muatab olmak istemiyor ...




  • 3 yıl yurtdışında görevli kalmış ve gümrüksüz araç ithal etme hakkı varken, 1.6 cc hacim altındaki araçlarda sıfır kilometre araçların memleketimizde daha ucuz olması veya başa baş gelmesi yüzünden otomobil ithal etmedim. (Gümrük yok ama, ÖTV ve KDV var) 1.6 cc altı otomobil Avrupa'da da ucuz değil, ama 1.6 cc üzeri Avrupa'da buradan daha ucuz, çünkü adamlar motor hacmine göre vergileri katlamıyorlar. Yani burada satılam Golf Comfortline veya Highline Almanya'da daha ucuz değil, belki de daha pahalı. Ama orada şu şansınız var; baz modelin üzerine istediğiniz aksesuarı alıp onun parasını ödüyorsunuz.
    Doğuş'a gelince; adamlar çok güzel bir markayı almışlar. Talep var, teknoloji var (1.4 TSI motorun passat gibi amiral gemisi bir modele konması, vergi avantajı yüzünden aynı segmentteki rakiplerini zora sokuyor), prestij var, yıllardır halkımızın literatürüne girmiş Alman sağlamlığı var. Ne yapsın Doğuş, siz söyleyin. Bunca faktöre rağmen ithal ettiği arabaları, karsız mı satsın? Siz Doğuş'un yerine olsaydınız, amme hizmeti için mi bu işi yapardınız?
    Ne acıdır ki, Mazda çok iyi bir otomobil markası ve çok iyi otomobiller üretmesine rağmen yıllarca Mermer'ler gibi bir distrübitörün elinde mahvoldu. Almanya'da ADAC dergisinde sorunsuzluk sıralamasında hep üst sıralardadır ve Almanya'da gerçekten iyi satıyor. Almanya'da Honda neredeyse yok gibi bir şey. Şimdi Mazda Mermerler'den distrübitörlüğü aldı ama çok geç, bir ülkede marka imajının ve sağlamlığının oturması yıllar alıyor ve bizim ülkemizdeki iktidarlar gibi, oturanlar da pek yerlerini yeni gelenlere bırakmak istemiyor.
    Mazda 6 çok iyi bir araç olmasına karşın, 2.0 cc motoru ile satması çok zor. Arabayı almakla iş bitmiyorki, yine hacme göre alınan MTV, 1.6 cc altındaki otomobillere avantaj sağlıyor. Döndük dolaştık, D segmentinde 1.4 TSI yüzünden VW Passat ve yeni Skoda Superb'e takıldık, ya da 1.6 lt birkaç markadaki dizel otomobillere.
    Herkes yorganına göre ayağını uzatmak zorunda.Yorgan kısa ise ayaklarınızı biraz kıvıracaksınız. Golf 6 çok ucuz değil ama ille de Golf 6'ya bineceğim derseniz 35900 YTL den başlayan modeli de var. Netice de o da bir Golf 6.
    Bu arada Golf 5 ile Golf 6 arasında yalıtım ve konfor konusunda fark var. Ne yazıkki, "tüm zamanların en iyi Gof'ü" sloganı doğru. Alacaklara şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanmarı dileği ile.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Kaya ben comfortline ile comfortline ı karşılaştırıyorum.
    Comfortline ile highline ı değil.
    Bu da fiyat politikasında yapılan hilelerden biri işte.
    5 kasanın Comfortline ında olan bir sürü şey yok 6 da. Tamam iç kalite artmış ama donanımı bir üst segmente kaydırdı ve fiyatını arttırdı. Ben buna karşıyım.



    İyi de Golf V de Highline modeli yoktu, full model comfortline idi, paketlerin adı değişti.

    Golf V----------------- Golf VI
    Primeline-------------- Trendline
    Midline---------------- Comfortline
    Comfortline------------ Highline
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Ben yine söyliyim de " Bu araç pahalı ama abartıldıgı kadar değil " Tekrar tekrar koymicam artık buraya yaptıgım fiyat-donanım karşılaştırmalarını. Golf trendline dsg bir cok aracın full'ünden eksik donanımlara sahip tabi ki ama bir sürü de artısı var.(diz hava yastıgı-ESP-aktif ön kafalıklar-kol dayama- EDL-MSR-ASR-hillHolder(yokuş kalkış desteği)- bagımsız arka süspansiyon vs. standart) Bunların üstüne de bence eksikleri:
    -sis farı
    -jant
    -deri direksiyon
    -otomatik klima
    Trendline'ın üstüne bir de 2000TL'lik bir paket olsaydı bu donanımları içeren(Ford'taki stil paket gibi) çok süper olurdu bence. Şu anda ben golf6 alırmıyım almam. Tipini begendmedigim için ve biraz daha pahalı oldugu için. Giderim leon bravo civic filan alırım.

    Bu arada tabi ki 2008model GolfV GT'nin şu anki golf highline'dan daha ucuza alınmasıı normal. Bunun sebepleri:
    1- O araba satıldıgı sıralarda GolfV'in son zamnalarıydı ve satmak için adamlar dogal olarak aracı cok dolu yaptılar. Alanlar cok mantıklı bir iş yaptı.
    2- O kasa şimdiki Golf6dan zaten almanya fiyatı olarak da ucuzdu. Çünkü şu anki golftaki standart ekipmanlar daha fazla ve iç kalite biraz daha yuksek.
    3- Euro/Dolar arttı.(o zamanlar 1euro 1,7TL idi şimdi 2.0TL)
    Tartışmaya gerek yok. 2 sene sonra da golf7 cıkmadan önce cıkar bir golfGT yine ve onun da satması için fiyatı ve donanımları daha makul olur. Euro da iner 1.75lere tekrar herşey tekrar güllük gülistanlık olur.

    Almanya fiyatlarını da ekliyim ben arşivimden :)

    -Golf 1.4TSI 3Kapı comfortline(Almanya donanımında sis farı filan yok alaşım jant yok çift bölgeli klima yok baya boş sayılır yani) 20.650Euro
    -Mercedes A170 3Kapı baz fiyat>>20.735Euro
    -Audi A3 1.4TFSI 3Kapı baz fiyat>21.350Euro
    -BMW 116 3Kapı baz fiyat>>>>>>21.650Euro
    -Kia Ceed 1.4 bomboş 5kapılı* >>>>>>>>>>>>>>14.400euro
    -Golf 1.4 baz donanım 3kapılı>>>16.500euro
    -Auris 1.4 baz donanım 3kapı metalik renkle beraber>>16.100euro
    -Civic HB 1.4 baz donanım 5kapılı*>>>>>>>>>>>>>>>16.500euro


    *3Kapılı araçlar 5 kapılı araçlardan 750Euro filan daha ucuz)

    Türkiye fiyatlarını yazmaya gerek yok.
    Sadece Doğuş kazıkçı değil bütün Doğuş gibi itahalat yapan firmalar daha kazıkçı. Borusan en kazıkçı diyebiliriz mesela. Sabancı da gayet kazıkçı...
    Ben Golfün fiyatlaraını savunmuyorum, hatta her zaman da pahalı oldugunu söylüyorum ama ne kadar abartılıyo ya.
    Edit: imla


    birşey sorcam bu diz hava yastığı vs dier havayastıkları sizi 180km hızla giderken yapılan bir kazadan sizi sağsalim cıkartacağınıza eminmisiniz ? hepiniz bir arabada ki donanımlara takmış durumdasınız .. abs-asr-esp-9 havayastığı vs bunlar sizi 160km ve üstündeki hızlarda hiçbir aracta kurtarmaz.. (hummer hariç.)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: best27


    quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Ben yine söyliyim de " Bu araç pahalı ama abartıldıgı kadar değil " Tekrar tekrar koymicam artık buraya yaptıgım fiyat-donanım karşılaştırmalarını. Golf trendline dsg bir cok aracın full'ünden eksik donanımlara sahip tabi ki ama bir sürü de artısı var.(diz hava yastıgı-ESP-aktif ön kafalıklar-kol dayama- EDL-MSR-ASR-hillHolder(yokuş kalkış desteği)- bagımsız arka süspansiyon vs. standart) Bunların üstüne de bence eksikleri:
    -sis farı
    -jant
    -deri direksiyon
    -otomatik klima
    Trendline'ın üstüne bir de 2000TL'lik bir paket olsaydı bu donanımları içeren(Ford'taki stil paket gibi) çok süper olurdu bence. Şu anda ben golf6 alırmıyım almam. Tipini begendmedigim için ve biraz daha pahalı oldugu için. Giderim leon bravo civic filan alırım.

    Bu arada tabi ki 2008model GolfV GT'nin şu anki golf highline'dan daha ucuza alınmasıı normal. Bunun sebepleri:
    1- O araba satıldıgı sıralarda GolfV'in son zamnalarıydı ve satmak için adamlar dogal olarak aracı cok dolu yaptılar. Alanlar cok mantıklı bir iş yaptı.
    2- O kasa şimdiki Golf6dan zaten almanya fiyatı olarak da ucuzdu. Çünkü şu anki golftaki standart ekipmanlar daha fazla ve iç kalite biraz daha yuksek.
    3- Euro/Dolar arttı.(o zamanlar 1euro 1,7TL idi şimdi 2.0TL)
    Tartışmaya gerek yok. 2 sene sonra da golf7 cıkmadan önce cıkar bir golfGT yine ve onun da satması için fiyatı ve donanımları daha makul olur. Euro da iner 1.75lere tekrar herşey tekrar güllük gülistanlık olur.

    Almanya fiyatlarını da ekliyim ben arşivimden :)

    -Golf 1.4TSI 3Kapı comfortline(Almanya donanımında sis farı filan yok alaşım jant yok çift bölgeli klima yok baya boş sayılır yani) 20.650Euro
    -Mercedes A170 3Kapı baz fiyat>>20.735Euro
    -Audi A3 1.4TFSI 3Kapı baz fiyat>21.350Euro
    -BMW 116 3Kapı baz fiyat>>>>>>21.650Euro
    -Kia Ceed 1.4 bomboş 5kapılı* >>>>>>>>>>>>>>14.400euro
    -Golf 1.4 baz donanım 3kapılı>>>16.500euro
    -Auris 1.4 baz donanım 3kapı metalik renkle beraber>>16.100euro
    -Civic HB 1.4 baz donanım 5kapılı*>>>>>>>>>>>>>>>16.500euro


    *3Kapılı araçlar 5 kapılı araçlardan 750Euro filan daha ucuz)

    Türkiye fiyatlarını yazmaya gerek yok.
    Sadece Doğuş kazıkçı değil bütün Doğuş gibi itahalat yapan firmalar daha kazıkçı. Borusan en kazıkçı diyebiliriz mesela. Sabancı da gayet kazıkçı...
    Ben Golfün fiyatlaraını savunmuyorum, hatta her zaman da pahalı oldugunu söylüyorum ama ne kadar abartılıyo ya.
    Edit: imla


    birşey sorcam bu diz hava yastığı vs dier havayastıkları sizi 180km hızla giderken yapılan bir kazadan sizi sağsalim cıkartacağınıza eminmisiniz ? hepiniz bir arabada ki donanımlara takmış durumdasınız .. abs-asr-esp-9 havayastığı vs bunlar sizi 160km ve üstündeki hızlarda hiçbir aracta kurtarmaz.. (hummer hariç.)




    Vatandaşımızın Güvenliğe verdiği önem ortada ; "abs-asr-esp-9 havayastığı vs bunlar sizi 160km ve üstündeki hızlarda hiçbir aracta kurtarmaz".. durum böyleyken hala megane - fiat satılması normal bu memlekette . Gülüyoruz ağlanacak halimize :))


    160 km üzeri bunlar işe yaramıyor madem hepimiz gidip birer Doğan - Şahin alıp binelim. bu kadar para ödemeye gerek yok :) Bu diz hava yastıkları falan da işe yaramıyormuş madem ne diye boşuna para veriyoruz ki safmıyız neyiz , bunları uğraşıp yapan mühendislere de ne demeli ki boşuna uğraşıyorlar demek ki :)))

    Hadi Fiat Bayilerine ...




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.