Şimdi Ara

YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI? (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
827
Cevap
4
Favori
163.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkese selam aranıza yeni katıldım. Bende golf vı kullanıcısıyım artık. 1.4 tsı 122hp comfortline aracımı tam 42.000 bin ytl ye aldım. Araç daha 250 km de. Beyaz renk. Önceki aracm golf v tsı 122 midiline idi. ondan önceki ise golf vı dı.
    Öncelikle şunu belirtiyim ki motora kimse laf edemez. Önceki aracımda da bunda da motordan çok memlun kaldım.Eski aracım ı rengi ni sevmediğimden ve yeni golf ün tasarımının daha iyi olduğundan aldım. Kim ne derse desin Golf Vı eski kasaya göre gelişmiş durumda. Gerek iç mekan kalitesi gerek yalıtımıyla A3 kalitesinden pek bir farkı yok. (Not: abimin a3 ü var kaliteyi öyle kıyaslıyorum.) bence bu arabaya verilen paraya kesinlikle değer. Her yönünyle süper bir araç. ilk sayfada golfün astrayla karşılaştırılması yapılmış. o 36 bin ytlye alacağınız full astra comfortline donnanmla hemen hemen aynı. Peki eksik yanları ne? opel herzaman vw dan daha geride bir markadır. astra da kullanılan motorlar hem çok yakıyor hemde performans vermiyor. 15 sn de yüze çıkan araba benim işimi görmez. nissan micra 1.2 bile aynı performansı sunuyor. Bu arada ben f/p ilişkisi iyi olan arabaları severim.Benim için konfor ve donanım çok önemli değil. Ama f/p ilişkisi iyi diye fıat bravo kalitesine düşmem. A3 e de fazladan 15 milyar asla vermem.
    golf ....fıat,nissan,kia,hyundai gibialt seviye araçlarla bmw,merdeces gibi araçların tam ortasında hatta iyi olan tarafa daha yakın bir arabadır. Üstelik sadece türkiyede öyle jant kapağı,paspas problemi war.
    sonuç olarak benim düşüncem 42 bin ytlye alınabilecek en iyi araba bu. elimde 55 bin ytl de olsa bu arabayı alırdım. A3 e o kadar para wermeye kesinlikle deymiyor. Parçaların %65i aynı zaten. Aynı fabrikalarda üretiliyor ama ne hikmetse 15-20 bin ytl daha pahalı oluyor. A3ü de golfü de uzun süre kullandım ama arasında hiçbir fark göremedim malesef. herkese iyi günler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    herkese selam aranıza yeni katıldım. Bende golf vı kullanıcısıyım artık. 1.4 tsı 122hp comfortline aracımı tam 42.000 bin ytl ye aldım. Araç daha 250 km de. Beyaz renk. Önceki aracm golf v tsı 122 midiline idi. ondan önceki ise golf vı dı.
    Öncelikle şunu belirtiyim ki motora kimse laf edemez. Önceki aracımda da bunda da motordan çok memlun kaldım.Eski aracım ı rengi ni sevmediğimden ve yeni golf ün tasarımının daha iyi olduğundan aldım. Kim ne derse desin Golf Vı eski kasaya göre gelişmiş durumda. Gerek iç mekan kalitesi gerek yalıtımıyla A3 kalitesinden pek bir farkı yok. (Not: abimin a3 ü var kaliteyi öyle kıyaslıyorum.) bence bu arabaya verilen paraya kesinlikle değer. Her yönünyle süper bir araç. ilk sayfada golfün astrayla karşılaştırılması yapılmış. o 36 bin ytlye alacağınız full astra comfortline donnanmla hemen hemen aynı. Peki eksik yanları ne? opel herzaman vw dan daha geride bir markadır. astra da kullanılan motorlar hem çok yakıyor hemde performans vermiyor. 15 sn de yüze çıkan araba benim işimi görmez. nissan micra 1.2 bile aynı performansı sunuyor. Bu arada ben f/p ilişkisi iyi olan arabaları severim.Benim için konfor ve donanım çok önemli değil. Ama f/p ilişkisi iyi diye fıat bravo kalitesine düşmem. A3 e de fazladan 15 milyar asla vermem.
    golf ....fıat,nissan,kia,hyundai gibialt seviye araçlarla bmw,merdeces gibi araçların tam ortasında hatta iyi olan tarafa daha yakın bir arabadır. Üstelik sadece türkiyede öyle jant kapağı,paspas problemi war.
    sonuç olarak benim düşüncem 42 bin ytlye alınabilecek en iyi araba bu. elimde 55 bin ytl de olsa bu arabayı alırdım. A3 e o kadar para wermeye kesinlikle deymiyor. Parçaların %65i aynı zaten. Aynı fabrikalarda üretiliyor ama ne hikmetse 15-20 bin ytl daha pahalı oluyor. A3ü de golfü de uzun süre kullandım ama arasında hiçbir fark göremedim malesef. herkese iyi günler.

    güle güle kullanın bir sorum olcaktı eski aracınız olanı vw bayisinemi sattınız alıyorlarmı yoksa kendinizmi sattınız




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    herkese selam aranıza yeni katıldım. Bende golf vı kullanıcısıyım artık. 1.4 tsı 122hp comfortline aracımı tam 42.000 bin ytl ye aldım. Araç daha 250 km de. Beyaz renk. Önceki aracm golf v tsı 122 midiline idi. ondan önceki ise golf vı dı.
    Öncelikle şunu belirtiyim ki motora kimse laf edemez. Önceki aracımda da bunda da motordan çok memlun kaldım.Eski aracım ı rengi ni sevmediğimden ve yeni golf ün tasarımının daha iyi olduğundan aldım. Kim ne derse desin Golf Vı eski kasaya göre gelişmiş durumda. Gerek iç mekan kalitesi gerek yalıtımıyla A3 kalitesinden pek bir farkı yok. (Not: abimin a3 ü var kaliteyi öyle kıyaslıyorum.) bence bu arabaya verilen paraya kesinlikle değer. Her yönünyle süper bir araç. ilk sayfada golfün astrayla karşılaştırılması yapılmış. o 36 bin ytlye alacağınız full astra comfortline donnanmla hemen hemen aynı. Peki eksik yanları ne? opel herzaman vw dan daha geride bir markadır. astra da kullanılan motorlar hem çok yakıyor hemde performans vermiyor. 15 sn de yüze çıkan araba benim işimi görmez. nissan micra 1.2 bile aynı performansı sunuyor. Bu arada ben f/p ilişkisi iyi olan arabaları severim.Benim için konfor ve donanım çok önemli değil. Ama f/p ilişkisi iyi diye fıat bravo kalitesine düşmem. A3 e de fazladan 15 milyar asla vermem.
    golf ....fıat,nissan,kia,hyundai gibialt seviye araçlarla bmw,merdeces gibi araçların tam ortasında hatta iyi olan tarafa daha yakın bir arabadır. Üstelik sadece türkiyede öyle jant kapağı,paspas problemi war.
    sonuç olarak benim düşüncem 42 bin ytlye alınabilecek en iyi araba bu. elimde 55 bin ytl de olsa bu arabayı alırdım. A3 e o kadar para wermeye kesinlikle deymiyor. Parçaların %65i aynı zaten. Aynı fabrikalarda üretiliyor ama ne hikmetse 15-20 bin ytl daha pahalı oluyor. A3ü de golfü de uzun süre kullandım ama arasında hiçbir fark göremedim malesef. herkese iyi günler.


    Aldığınız son model aracın günümüzün en önemli güvenlik teknolojilerinden ESP nin olmadığını biliyorsunuzdur umarım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    herkese selam aranıza yeni katıldım. Bende golf vı kullanıcısıyım artık. 1.4 tsı 122hp comfortline aracımı tam 42.000 bin ytl ye aldım. Araç daha 250 km de. Beyaz renk. Önceki aracm golf v tsı 122 midiline idi. ondan önceki ise golf vı dı.
    Öncelikle şunu belirtiyim ki motora kimse laf edemez. Önceki aracımda da bunda da motordan çok memlun kaldım.Eski aracım ı rengi ni sevmediğimden ve yeni golf ün tasarımının daha iyi olduğundan aldım. Kim ne derse desin Golf Vı eski kasaya göre gelişmiş durumda. Gerek iç mekan kalitesi gerek yalıtımıyla A3 kalitesinden pek bir farkı yok. (Not: abimin a3 ü var kaliteyi öyle kıyaslıyorum.) bence bu arabaya verilen paraya kesinlikle değer. Her yönünyle süper bir araç. ilk sayfada golfün astrayla karşılaştırılması yapılmış. o 36 bin ytlye alacağınız full astra comfortline donnanmla hemen hemen aynı. Peki eksik yanları ne? opel herzaman vw dan daha geride bir markadır. astra da kullanılan motorlar hem çok yakıyor hemde performans vermiyor. 15 sn de yüze çıkan araba benim işimi görmez. nissan micra 1.2 bile aynı performansı sunuyor. Bu arada ben f/p ilişkisi iyi olan arabaları severim.Benim için konfor ve donanım çok önemli değil. Ama f/p ilişkisi iyi diye fıat bravo kalitesine düşmem. A3 e de fazladan 15 milyar asla vermem.
    golf ....fıat,nissan,kia,hyundai gibialt seviye araçlarla bmw,merdeces gibi araçların tam ortasında hatta iyi olan tarafa daha yakın bir arabadır. Üstelik sadece türkiyede öyle jant kapağı,paspas problemi war.
    sonuç olarak benim düşüncem 42 bin ytlye alınabilecek en iyi araba bu. elimde 55 bin ytl de olsa bu arabayı alırdım. A3 e o kadar para wermeye kesinlikle deymiyor. Parçaların %65i aynı zaten. Aynı fabrikalarda üretiliyor ama ne hikmetse 15-20 bin ytl daha pahalı oluyor. A3ü de golfü de uzun süre kullandım ama arasında hiçbir fark göremedim malesef. herkese iyi günler.


    Kendinizle çelişiyorsunuz. Ayrıca Golf şu anda berbat bir f/p oranına sahip. Konfor ve donanım da çok önemli değil demişsiniz, ama güvenlik önemlidir sanırım. Önemli bir güvenlik ekipmanı ESP'den de yoksun arabanız. Bu zamanda ve bu fiyatta bir araba için kabul edilemez bence.

    Bir de Fiat kalitesine düşmeyi açar mısınız biraz?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    herkese selam aranıza yeni katıldım. Bende golf vı kullanıcısıyım artık. 1.4 tsı 122hp comfortline aracımı tam 42.000 bin ytl ye aldım. Araç daha 250 km de. Beyaz renk. Önceki aracm golf v tsı 122 midiline idi. ondan önceki ise golf vı dı.
    Öncelikle şunu belirtiyim ki motora kimse laf edemez. Önceki aracımda da bunda da motordan çok memlun kaldım.Eski aracım ı rengi ni sevmediğimden ve yeni golf ün tasarımının daha iyi olduğundan aldım. Kim ne derse desin Golf Vı eski kasaya göre gelişmiş durumda. Gerek iç mekan kalitesi gerek yalıtımıyla A3 kalitesinden pek bir farkı yok. (Not: abimin a3 ü var kaliteyi öyle kıyaslıyorum.) bence bu arabaya verilen paraya kesinlikle değer. Her yönünyle süper bir araç. ilk sayfada golfün astrayla karşılaştırılması yapılmış. o 36 bin ytlye alacağınız full astra comfortline donnanmla hemen hemen aynı. Peki eksik yanları ne? opel herzaman vw dan daha geride bir markadır. astra da kullanılan motorlar hem çok yakıyor hemde performans vermiyor. 15 sn de yüze çıkan araba benim işimi görmez. nissan micra 1.2 bile aynı performansı sunuyor. Bu arada ben f/p ilişkisi iyi olan arabaları severim.Benim için konfor ve donanım çok önemli değil. Ama f/p ilişkisi iyi diye fıat bravo kalitesine düşmem. A3 e de fazladan 15 milyar asla vermem.
    golf ....fıat,nissan,kia,hyundai gibialt seviye araçlarla bmw,merdeces gibi araçların tam ortasında hatta iyi olan tarafa daha yakın bir arabadır. Üstelik sadece türkiyede öyle jant kapağı,paspas problemi war.
    sonuç olarak benim düşüncem 42 bin ytlye alınabilecek en iyi araba bu. elimde 55 bin ytl de olsa bu arabayı alırdım. A3 e o kadar para wermeye kesinlikle deymiyor. Parçaların %65i aynı zaten. Aynı fabrikalarda üretiliyor ama ne hikmetse 15-20 bin ytl daha pahalı oluyor. A3ü de golfü de uzun süre kullandım ama arasında hiçbir fark göremedim malesef. herkese iyi günler.


    Kendinizle çelişiyorsunuz. Ayrıca Golf şu anda berbat bir f/p oranına sahip. Konfor ve donanım da çok önemli değil demişsiniz, ama güvenlik önemlidir sanırım. Önemli bir güvenlik ekipmanı ESP'den de yoksun arabanız. Bu zamanda ve bu fiyatta bir araba için kabul edilemez bence.

    Bir de Fiat kalitesine düşmeyi açar mısınız biraz?


    tam ben yazacaktım, bunların cevabını bende bekliyorum, özellikle f/p ürünü c sınıfı varsa, oda fiat bravodur ( bence )




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bay KospiR

    tam ben yazacaktım, bunların cevabını bende bekliyorum, özellikle f/p ürünü c sınıfı varsa, oda fiat bravodur ( bence )



    Bence de şu anda f/p açısından Bravo'ya rakip bulmak zor. Golf genel anlamda daha iyi bir araba, bunun da farkındayım ve asla da inkar etmedim, ama gereksiz pahalı. Ayrıca ESP sadece DSG ile alınabiliyor. Bravo Dynamic'te 1.000 YTL karşılığı ESP, Hill Holder, ASR, HSR ve Cruise Control geliyor. Emotion'da ise standart bunlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bay KospiR

    tam ben yazacaktım, bunların cevabını bende bekliyorum, özellikle f/p ürünü c sınıfı varsa, oda fiat bravodur ( bence )



    Bence de şu anda f/p açısından Bravo'ya rakip bulmak zor. Golf genel anlamda daha iyi bir araba, bunun da farkındayım ve asla da inkar etmedim, ama gereksiz pahalı. Ayrıca ESP sadece DSG ile alınabiliyor. Bravo Dynamic'te 1.000 YTL karşılığı ESP, Hill Holder, ASR, HSR ve Cruise Control geliyor. Emotion'da ise standart bunlar.


    orası öyle vw golf gerçekten kaliteli ve alınası bir araç herşeyi ileama herşey ortada, esp yi sadece 3,4bin ytl farkla dsg ile mecbur sunan doğuşa nedenebilirki, hep derim bravo logodan kaybediyo.

    alana hayırlı olsun, ama yiğidinde hakkını verin.




  • gelin bursada insanlık görün ,

    dünyanın en tatlı kızlarından hepsi . sağ olsunlar hepsini çok seviyorum ,onlar da beni ....
  • Arkadaşlar burada ki yazıyı yazmamın sebebi tartışma değildi zaten. Ben genç biriyim araba kullanırken sadece ulaşım için değil bir de zevk için kullanıyorum. 40 yaşlarıma gelince bu değişecek tabi. tabiki de güvenlik önemli ama dsg şanzıman dışında esp vermiyorlar. (122 hp ) f/p konusuna gelince. Golf sınıfının en iyisi değil tabi bravo ondan çok daha iyi ama hem tasarımını sevmediğimden femde fiat markasını sevmediğimden o aracı almadım. Golf sınıfının kaliteli arabalarından evet 1 serisi mercedes b serisi A3 daha kaliteli araçlar olabilir ama vw ile fiat arasında bir fark olsun isterseniz. Üstelik ben golf grubunda 4 kapılı daha fazla sürüş zevki olan bir araba istediğimden bu arabayı aldım. babam da golf 3,golf 4 , golf 5 vardı. bana da araba alınacaktı oda golf 6 oldu. golf 7 çıkınca golf 7 de alabilirim. Golf çok sewdiğim bir araç o üzden tercih sebebim oldu da denebilir. Bİr opel astra nın fulune 36 milyar wereceğime 1.4 tsı motorlu aracıma 40 küsür milyar wermeyi tercih ederim. Hem opel astraya sahip 4 arkadaşımın 4 ününde aracı arızalanp duruyor. (tesadüf olabilir ama yinede opel almam) Bana golfün grubunda az yakan iyi kaçan fiyatıda iyi bir araç söyleyin (en az golf kalitesinde olsun) iyi günler.




  • quote:

    İzlerim solladıklarımı aynamdan....TSI songaz akarken altımdan....


  • quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    Arkadaşlar burada ki yazıyı yazmamın sebebi tartışma değildi zaten. Ben genç biriyim araba kullanırken sadece ulaşım için değil bir de zevk için kullanıyorum. 40 yaşlarıma gelince bu değişecek tabi. tabiki de güvenlik önemli ama dsg şanzıman dışında esp vermiyorlar. (122 hp ) f/p konusuna gelince. Golf sınıfının en iyisi değil tabi bravo ondan çok daha iyi ama hem tasarımını sevmediğimden femde fiat markasını sevmediğimden o aracı almadım. Golf sınıfının kaliteli arabalarından evet 1 serisi mercedes b serisi A3 daha kaliteli araçlar olabilir ama vw ile fiat arasında bir fark olsun isterseniz. Üstelik ben golf grubunda 4 kapılı daha fazla sürüş zevki olan bir araba istediğimden bu arabayı aldım. babam da golf 3,golf 4 , golf 5 vardı. bana da araba alınacaktı oda golf 6 oldu. golf 7 çıkınca golf 7 de alabilirim. Golf çok sewdiğim bir araç o üzden tercih sebebim oldu da denebilir. Bİr opel astra nın fulune 36 milyar wereceğime 1.4 tsı motorlu aracıma 40 küsür milyar wermeyi tercih ederim. Hem opel astraya sahip 4 arkadaşımın 4 ününde aracı arızalanp duruyor. (tesadüf olabilir ama yinede opel almam) Bana golfün grubunda az yakan iyi kaçan fiyatıda iyi bir araç söyleyin (en az golf kalitesinde olsun) iyi günler.


    Benim için de araba bir zevk, çok zengin olmadığım için de f/p çok önemli.

    Öncelikle şunu sorayım, hiç Bravo kullandınız mı? Sanırım Fiat'ın hala Kuş Serisi kalitesinde olduğunu düşünüyorsunuz. VW düşündüğünüz kadar kaliteli bir marka değil bence. Hele TR'de parasının hakkını veren bir araba asla değil. 40.000 YTL verdiğim arabada ESP neden sadece otomatik şanzıman ile alınsın ki?

    Önyargılardan kurtulmak gerekiyor, Fiat Bravo ile bence büyük iş başardı, ha TR'de tutulmadı ama pek çok iyi araba TR'de tutulmuyor.

    Bir de Golf 5.5'in tasarımının Bravo'dan iyi olduğunu ilk kez duyuyorum ama sonuçta öznel bir konu, tartışmanın anlamı yok.

    Sonuç olarak bir tarafta 42.000 YTL'ye boş+boş olarak adlandırılabilecek, ESP, sis farı, alüminyum jant, hız sabitleyici, kararan dikiz aynası gibi temel donanımlardan yoksun bir arabayı almaktansa 38.000 YTL civarına en dolusundan bir Bravo'yu tercih ederim, yakıtı ve performansı da kafa kafaya. 4.000 YTL de cepte kalır ya da onu da Skydome ve Stil Paketine harcarım, yine de kasko parası artar. Sonuçta tercih meselesi. Arabaya keyif almak için binen biri olarak boş arabadan nasıl keyif alıyorsunuz anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 16 Aralık 2008; 22:35:25 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yakuzz

    Sayın esmerce ve levent ; bu yaz iznimde evvela mersin vw bayiine gideceğim. Orası içinde iyi dediler.. Eğer orada da tavır yaparlarsa üşenmek yok doğruca balıkesire..

    Sayın muradovsky ; düşenin derdinden düşenler anlar. Hakkaniyetiniz için teşekkür ederim. Doğuş bayiileri adeta devlet dairesi mantığıyla çalışıyor. Araya torpil koydurmak, tanıdıktan işlem yaptırmak falan; sanki tapu sicil müdürlüğü.. Bunlar doğuşa illaki ulaşacaktır, gereğinide yapacaklardır (umarım)..


    Sevgili Mustafa
    İlla torpil istiyorsan onuda koyarız merak etme.
    Hatta illa ben doğuş yüzünden sinirlerimi zıtlatmak istiyorum dersen bulunduğun ilden başka bir ile gitmenede gerek yok. Senin bulunduğun ilden bile koyabiliriz. İstersen pm den görüşebiliriz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    Ben genç biriyim araba kullanırken sadece ulaşım için değil bir de zevk için kullanıyorum. 40 yaşlarıma gelince bu değişecek tabi.


    Bir forumda yazı yazarken o foruma her yaştan insanın yazı yazdığını unutma.....
  • Manuel Golf6 comfortline gerçekten de baya boş. Bu paraya yagmur-far sensoru, katlanabilir aynalar ve ESP de standart olsaydı kanımca fiyatı çok güzel olurdu. İlla Golf alınaksa bence DSG olan alınmalı. Hem konforlu performanslı ve ekonomik hem de ESP standart.

    2005'te Golf midline tiptronik
    almıstık 40.000TL'ye, sadece deri direksiyon ve otomatik klima var, neden midline aldık acaba hala anlayamadım =) Heralde fsi motor ve tiptronik sadece midline donanımda mevcuttu. Ne yagmur-far sensörü var ne kendiliğinden kararan ayna var ne bel desteklik ayarı var ne jant var ne sis farı var ne hız sabitleme var ne ESP var.
    O ne ya hiçbişey yokmuş

    Bu arada Golf6 Comfortline'da dönüşe duyarlı SİS farları standarttır




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    Arkadaşlar burada ki yazıyı yazmamın sebebi tartışma değildi zaten. Ben genç biriyim araba kullanırken sadece ulaşım için değil bir de zevk için kullanıyorum. 40 yaşlarıma gelince bu değişecek tabi. tabiki de güvenlik önemli ama dsg şanzıman dışında esp vermiyorlar. (122 hp ) f/p konusuna gelince. Golf sınıfının en iyisi değil tabi bravo ondan çok daha iyi ama hem tasarımını sevmediğimden femde fiat markasını sevmediğimden o aracı almadım. Golf sınıfının kaliteli arabalarından evet 1 serisi mercedes b serisi A3 daha kaliteli araçlar olabilir ama vw ile fiat arasında bir fark olsun isterseniz. Üstelik ben golf grubunda 4 kapılı daha fazla sürüş zevki olan bir araba istediğimden bu arabayı aldım. babam da golf 3,golf 4 , golf 5 vardı. bana da araba alınacaktı oda golf 6 oldu. golf 7 çıkınca golf 7 de alabilirim. Golf çok sewdiğim bir araç o üzden tercih sebebim oldu da denebilir. Bİr opel astra nın fulune 36 milyar wereceğime 1.4 tsı motorlu aracıma 40 küsür milyar wermeyi tercih ederim. Hem opel astraya sahip 4 arkadaşımın 4 ününde aracı arızalanp duruyor. (tesadüf olabilir ama yinede opel almam) Bana golfün grubunda az yakan iyi kaçan fiyatıda iyi bir araç söyleyin (en az golf kalitesinde olsun) iyi günler.


    Benim için de araba bir zevk, çok zengin olmadığım için de f/p çok önemli.

    Öncelikle şunu sorayım, hiç Bravo kullandınız mı? Sanırım Fiat'ın hala Kuş Serisi kalitesinde olduğunu düşünüyorsunuz. VW düşündüğünüz kadar kaliteli bir marka değil bence. Hele TR'de parasının hakkını veren bir araba asla değil. 40.000 YTL verdiğim arabada ESP neden sadece otomatik şanzıman ile alınsın ki?

    Önyargılardan kurtulmak gerekiyor, Fiat Bravo ile bence büyük iş başardı, ha TR'de tutulmadı ama pek çok iyi araba TR'de tutulmuyor.

    Bir de Golf 5.5'in tasarımının Bravo'dan iyi olduğunu ilk kez duyuyorum ama sonuçta öznel bir konu, tartışmanın anlamı yok.

    Sonuç olarak bir tarafta 42.000 YTL'ye boş+boş olarak adlandırılabilecek, ESP, sis farı, alüminyum jant, hız sabitleyici, kararan dikiz aynası gibi temel donanımlardan yoksun bir arabayı almaktansa 38.000 YTL civarına en dolusundan bir Bravo'yu tercih ederim, yakıtı ve performansı da kafa kafaya. 4.000 YTL de cepte kalır ya da onu da Skydome ve Stil Paketine harcarım, yine de kasko parası artar. Sonuçta tercih meselesi. Arabaya keyif almak için binen biri olarak boş arabadan nasıl keyif alıyorsunuz anlamıyorum.




    imzanız süper olmuş




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    Önyargılardan kurtulmak gerekiyor, Fiat Bravo ile bence büyük iş başardı, ha TR'de tutulmadı ama pek çok iyi araba TR'de tutulmuyor.

    Bir de Golf 5.5'in tasarımının Bravo'dan iyi olduğunu ilk kez duyuyorum ama sonuçta öznel bir konu, tartışmanın anlamı yok.

    Sonuç olarak bir tarafta 42.000 YTL'ye boş+boş olarak adlandırılabilecek, ESP, sis farı, alüminyum jant, hız sabitleyici, kararan dikiz aynası gibi temel donanımlardan yoksun bir arabayı almaktansa 38.000 YTL civarına en dolusundan bir Bravo'yu tercih ederim, yakıtı ve performansı da kafa kafaya. 4.000 YTL de cepte kalır ya da onu da Skydome ve Stil Paketine harcarım, yine de kasko parası artar. Sonuçta tercih meselesi. Arabaya keyif almak için binen biri olarak boş arabadan nasıl keyif alıyorsunuz anlamıyorum.


    Polemik arkadaşım,
    Bilgin olduğunu düşündüğüm için soruyorum Fiat Bravo hangi ülkelerde tuttu ve çok iyi olupda Türkiye'de tutmayan araçlar hangileri? bizi veya beni bu konuda rica etsem bilgilendirirmisin.
    Kendi bilgi düzeyimce ESP,sis farı, hız sabitleyici , kararan dikiz aynası gerçekten temel donanımlarmıdır?
    Birde cadde arabaları için ayrıca İtalyan tasarımı diye bir olgu var gerçi ben bu olguyu İtalyan araçlarına baktığımda his edemiyorum, dediğin gibi zevk meselesi bu konuda tartışmak bile gereksiz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: leventkalyoncu

    Polemik arkadaşım,
    Bilgin olduğunu düşündüğüm için soruyorum Fiat Bravo hangi ülkelerde tuttu ve çok iyi olupda Türkiye'de tutmayan araçlar hangileri? bizi veya beni bu konuda rica etsem bilgilendirirmisin.
    Kendi bilgi düzeyimce ESP,sis farı, hız sabitleyici , kararan dikiz aynası gerçekten temel donanımlarmıdır?
    Birde cadde arabaları için ayrıca İtalyan tasarımı diye bir olgu var gerçi ben bu olguyu İtalyan araçlarına baktığımda his edemiyorum, dediğin gibi zevk meselesi bu konuda tartışmak bile gereksiz.


    Avrupa'da Bravo'nun satışlarının daha iyi olduğunu okumuştum geçenlerde, ama hangi ülkelerde çok sattı bilmiyorum açıkçası. Avrupa'da bu kadar az satmadığını okudum.

    Türkiye'de tutmayan arabaları hemen sayayım: Volvo'nun tüm modelleri, Saab'ın tüm modelleri, Mazda'nın neredeyse tüm modelleri, Mitsubishi'nin neredeyse tüm modelleri...Özellikle Volvo ve Saab çok iyi markalar, ama Türkiye'de tutulmuyor.

    40.000 YTL verilerek satın alınan 0 km arabada hız sabitleyici ve kararan dikiz ayansı mutlaka olmalı. Gece yolculuklarında kararan dikiz aynasının yararlarını ve uzun yolda da hız sabitleyicinin rahatlığını fark edersiniz.

    ESP ise bence her arabada olmalı, youtube'da ESP diye aratın, ESP'li ve ESP'siz arabaların videolarını izleyin, farkı görün.

    İtalyan arabalarının tasarımlarını beğenmemenize kimse yorum yapamaz, çünkü öznel. Bence İtalyanlar araba tasarımında bir numarayı kimseye bırakmaz, detay işçiliğinde de Almanlar tartışmasız liderdir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: leventkalyoncu

    Polemik arkadaşım,
    Bilgin olduğunu düşündüğüm için soruyorum Fiat Bravo hangi ülkelerde tuttu ve çok iyi olupda Türkiye'de tutmayan araçlar hangileri? bizi veya beni bu konuda rica etsem bilgilendirirmisin.
    Kendi bilgi düzeyimce ESP,sis farı, hız sabitleyici , kararan dikiz aynası gerçekten temel donanımlarmıdır?
    Birde cadde arabaları için ayrıca İtalyan tasarımı diye bir olgu var gerçi ben bu olguyu İtalyan araçlarına baktığımda his edemiyorum, dediğin gibi zevk meselesi bu konuda tartışmak bile gereksiz.


    Avrupa'da Bravo'nun satışlarının daha iyi olduğunu okumuştum geçenlerde, ama hangi ülkelerde çok sattı bilmiyorum açıkçası. Avrupa'da bu kadar az satmadığını okudum.

    Türkiye'de tutmayan arabaları hemen sayayım: Volvo'nun tüm modelleri, Saab'ın tüm modelleri, Mazda'nın neredeyse tüm modelleri, Mitsubishi'nin neredeyse tüm modelleri...Özellikle Volvo ve Saab çok iyi markalar, ama Türkiye'de tutulmuyor.

    40.000 YTL verilerek satın alınan 0 km arabada hız sabitleyici ve kararan dikiz ayansı mutlaka olmalı. Gece yolculuklarında kararan dikiz aynasının yararlarını ve uzun yolda da hız sabitleyicinin rahatlığını fark edersiniz.

    ESP ise bence her arabada olmalı, youtube'da ESP diye aratın, ESP'li ve ESP'siz arabaların videolarını izleyin, farkı görün.

    İtalyan arabalarının tasarımlarını beğenmemenize kimse yorum yapamaz, çünkü öznel. Bence İtalyanlar araba tasarımında bir numarayı kimseye bırakmaz, detay işçiliğinde de Almanlar tartışmasız liderdir.




    Atıp tutuyorsun arkadaşım. Avrupada en çok satan model vw golf'tür. bi araştır interneti istersen. geçen sene kaç defa haberi çıktı bunun. kalite isteyen gider golf alır. kötü işçilikle beraber ekstra isteyen gider bravo alır.

    bu şuna benziyor. gidip 1 milyar verip iphone 3g mi almalıyım? yoksa çin malı her türlü özelliği olan daha ucuz telefonlardan mı? tabiki....




  • MKV kasa 2008 GTI kullanicisi olarak yeni golf demeyi zaten dogru bulmuyorum. makyajli desek daha dogru sanki mevcut aracimla cikmasi beklenen 6 kasa GTI arasinda kayda deger pek bir degisiklik yok...

    VW bu kasada cuvallayacak gibime geliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yakuzz

    açıkcası araç kalitesi olarak vwnin rakibi yok türkiyede. "civic al, corollaya bak, focusa yönel, astra daha donanımlı" vesaire gibi sözlere itimat edip çok gezdim araç bayiilerini.. Ne yalan söyleyim hakikaten vwden iyi değiller. Ama vwninde bayilerde çalıştırdığı zibidilerinin tavrı, edası insanı çıldırtacak cinsten. Ulan Şahenk'in kendisi gelse bu kadar tavır yapmaz; asgari ücretle ay sonunu nasıl getireceğini bilemeyen gergedan soyu, fiyatta indirim olacakmı sorusuna "araçlarımın fiyatı bu, bütçeniz uygun değilse almayın" diyor. Ben başkalede çalışıyom, allahın dağında itlerle boğuşuyom, o parayı kazanana kadar anam dinim terliyor; tabi yapacam 3 kuruşumun hesabını. Hem sorduğum araba phaeton değilki jetta, işadamı olsam,para-pulun haddini hesabını bilmesem jettamı alırım a dangoz.. Bağırıp çağırınca değişti tabii ama benide arabadan soğuttular.

    Bir tek banamı havaları diye düşünürken, 14 senede 6 kere (4 transporter, 1caddy, 1polo) vw alan amcama bir benzerini adanada yapmışlar.. Adam gitti tarsusdan hyundainin birşeyini almış, neden aldın diye sordum "kapıda karşıladılar, ne sorsam ilgilendiler, gak demeden çay,guk demeden su getirdiler, arabayıda gayet güzel anlattılar" dedi..

    Vallahi vwnin şu müşteri temsilcileri o kadar artist olmasa, hemen alırım ben o arabayı.. Ama naylondan mamul siyah takım elbisenin içine, siyah gömlek giyip, bağrına kadarda gömleğin düğmelerini açıp , sonrada takım elbisenin tüm düğmelerini ilikleyip kasıla kasıla yürüyüp, çatık kaşla "buyrun" deyişleri yokmu hasta ediyorlar beni. Mematinin yandan yemişi zibidi, pavyonamı geldik, kurtlar vadisinemi belli değil.. Duyduğum kadarıyla pekçok yerde de durum böyleymiş. Adam gibi bi yer bulursam alacam, yoksa beklemeye devam..


    Hangi ilde oturduğunuzu bilmiyorum ama Ankara-Eskihisar'ı tavsiye ederim. Hem çok ilgililer hem de araçta en ufak şeyi bildiriyorlar. Benim aracın ön çamurluğunda çok küçük bir ezik oluşmuş. Normalde hava tabancasıyla düzeltilebilir ve hiçbirşey olmamış gibi müşteriye verilebilir. Ancak beni aradılar, aracı gidip görmemi istediler. Aracıma %2 nefaset indirimi uyguladılar ve o kısmı ücretsiz düzelttiler. Hiç bilmeyen birisinin farkedemeyeceği şekle geldi. Ben yerini bildiğim için zor da olsa görebiliyorum. Öyle ki, adamlar motor kapağının altındaki en ufak çiziği bile bulup müşteriye bildirim yapıyor.
    Ancak aynı şeyleri Konya yolundaki Doğuşoto için söyleyemeyeceğim. İçeri girdiğinde belki yoğunluktandır bilemiyorum ama müşteriyle gelip ilgilenen birisi çıkmıyor. Şansın varsa birisini yakalayıp aklındaki soruları ayaküstü sorabiliyorsun.
    Fiyat konusunda ise hiçbir bayii indirim (200-300 ytl dışında) yapmıyor. Eğer 1.derece akrabalarından vw kullanan varsa %2 indirim yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miracle40 -- 17 Aralık 2008; 11:43:53 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.