Şimdi Ara

YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI? (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
827
Cevap
4
Favori
163.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu arada bazı arkadaşlar sormuş eski aracını nasıl sattın diye. Ben eski golf v tsı 122 midiline ımı 33 bin ytl ye internet üzerinden sattım. Vw bu araca 30 bin ytl verdi ve takas indirimi 1500ytl di. tabiki de ben iyi olanı yaptım. Vw arabayı resmen öldürdü.
    Bu arada size bir sorum olacak arkadaşlar. SAtış elemanı bana arabayı aldığın gibi gazla dedi. Rodaj modaj yok artık dedi. Kullanım kitabını okudum ilk 1500 km max hızın yüzde 60 ını aşmayın devirli kullanmayın ani fren ve kalkış yapmayın vb.. yazıyor. Mantıken kullanım kitabı doğru olandır. Sizce ne yapmalıyım? siz ne yaptınız ? bu rodaj olayı her arabada aynımıdır bir arkadaşımda benle aynı durumda o sıfır 1.16 aldı sizce o ne yapmalı? Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    bu arada bazı arkadaşlar sormuş eski aracını nasıl sattın diye. Ben eski golf v tsı 122 midiline ımı 33 bin ytl ye internet üzerinden sattım. Vw bu araca 30 bin ytl verdi ve takas indirimi 1500ytl di. tabiki de ben iyi olanı yaptım. Vw arabayı resmen öldürdü.
    Bu arada size bir sorum olacak arkadaşlar. SAtış elemanı bana arabayı aldığın gibi gazla dedi. Rodaj modaj yok artık dedi. Kullanım kitabını okudum ilk 1500 km max hızın yüzde 60 ını aşmayın devirli kullanmayın ani fren ve kalkış yapmayın vb.. yazıyor. Mantıken kullanım kitabı doğru olandır. Sizce ne yapmalıyım? siz ne yaptınız ? bu rodaj olayı her arabada aynımıdır bir arkadaşımda benle aynı durumda o sıfır 1.16 aldı sizce o ne yapmalı? Şimdiden teşekkürler.

    eski aracınız kac model ve kac bindeydi teşekkürler sadece fikir yürütmek için sordum teşekkürler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    bu arada bazı arkadaşlar sormuş eski aracını nasıl sattın diye. Ben eski golf v tsı 122 midiline ımı 33 bin ytl ye internet üzerinden sattım. Vw bu araca 30 bin ytl verdi ve takas indirimi 1500ytl di. tabiki de ben iyi olanı yaptım. Vw arabayı resmen öldürdü.
    Bu arada size bir sorum olacak arkadaşlar. SAtış elemanı bana arabayı aldığın gibi gazla dedi. Rodaj modaj yok artık dedi. Kullanım kitabını okudum ilk 1500 km max hızın yüzde 60 ını aşmayın devirli kullanmayın ani fren ve kalkış yapmayın vb.. yazıyor. Mantıken kullanım kitabı doğru olandır. Sizce ne yapmalıyım? siz ne yaptınız ? bu rodaj olayı her arabada aynımıdır bir arkadaşımda benle aynı durumda o sıfır 1.16 aldı sizce o ne yapmalı? Şimdiden teşekkürler.

    takas indirimi alıncak yeni aractanmı indirim yapıyorlar
  • eski aracım 2008 modeldi. trafiğe 2008 ocak ayında çıktı. 12000 km deydi. rengini sevmediğimden sattım. Alırken başka renk yoktu. 6 ay bekletiyorlardı o yüzden aldım ve şimdi de sattım
    takas olayına gelince Aslında olay şöyle Vw ya takas indirimi dedinmi senin arabanı çok ucuza alıyor ve bir takas indirimi yapıyor. Örn.
    30 bin ytl değerinde bir arabam var. Vw bunu 27 ye alıyor 1000-2000 ytl takas indirimi yapıyor sonuçta siz zarara giriyorsunuz. internetten satsanız daha karlı oluyorsunuz.
  • Onur85 kardeşim,

    Öncelikle "tanımlamalardan" başlayalım. Aracı sana satan VW değil, Doğuş Otomotiv'in Yetkili Bayiidir. VW aracı üretmiş, Doğuş Otomotiv sorumlu sıfatı ile Türkiye'ye ithal etmiş, Yetkili Bayi de sana satmıştır. Yetkili Bayide çalışanlar satış temsilcilerini VW veya Doğuş Otomotiv değil, bayi sahibi veya büyük bir bayi ise insan kaynakları müdürü işe almıştır (tabi geriye işe alacak akraba kaldıysa). Bu nedenle bu "Satış Temsilcilerinin" size söyledikleri 2 haftalık "İstanbul Doğuş Otomotiv Kursunda" öğrendikleri (aslında Bedava Gezme, Yatma, Yeme ve Yakın Temas Tatili) ve piyasadan derlediklerinden başka birşey değildir.

    Şundan emin olun ki su sayfalar bile size Yetkili Bayinin söylediğinden çok daha fazla doğru ve gerçek bilgi veriyordur.

    Rodajı doğru yapmalı, ilk 1500 km motor gücünün / maksimum devrin % 60'ını aşmamalı ve fazla ani hızlanma yapmamalıdır.

    T.G



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 18 Aralık 2008; 22:44:09 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    eski aracım 2008 modeldi. trafiğe 2008 ocak ayında çıktı. 12000 km deydi. rengini sevmediğimden sattım. Alırken başka renk yoktu. 6 ay bekletiyorlardı o yüzden aldım ve şimdi de sattım
    takas olayına gelince Aslında olay şöyle Vw ya takas indirimi dedinmi senin arabanı çok ucuza alıyor ve bir takas indirimi yapıyor. Örn.
    30 bin ytl değerinde bir arabam var. Vw bunu 27 ye alıyor 1000-2000 ytl takas indirimi yapıyor sonuçta siz zarara giriyorsunuz. internetten satsanız daha karlı oluyorsunuz.


    Eski aracınız hangi renkti?GOlfun kötü gözüken rengi yok siz hangisini beyenmediniz?
  • Adaçayı yeşili, fırtına gri, tornado kırmızısı, kara büyü, gümüş gri, şeker beyazı, grafit mavi hepsi bence çok güzel renkler.
    Bir de bugday beji var ki...
    edit: galiba gümüş gri değil reflex gümüş olcak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 18 Aralık 2008; 23:31:00 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alper029

    Sonuç:

    1- Araçtaki asfalt sesi benim Jetta'dan öyle aman aman az değil. Yani içeride yine huzur yok.



    1. Bugün aldığım bir otomobil dergisinde kompact sınıftan Golf, Leon, Auris, Yeni Megane, Bravo , Ceed karşılaştırılmış..Yalıtım konusunda rakamlar dediğiniz gibi, rakiplerinden daha iyi çıkmamış..50/100 / 130 km hızlarındaki iç gürültü ölçümleri Megane, Auris ve Golf'te aynı, 60/68/ 71 Db..Diğerlerinde bunun 1-2 DB üzerinde..

    2. Bir diğer olay performansta: 122 hb TSİ motor'un 0-100'ü 10.2 sn..Bu değer auris ile aynı..Sadece ara hızlanmalarda TSi'ler ve Bravo'nun turbojet'i daha iyi ..

    3. Tüketim değerlerinde TSİ aman aman fark atmamış, bazılarıyla ise aynı..Test tüketimi VW ve Auris'te 8.1 lt / 100 km, Megane 8.3 l, Fiat 8.8..Kia Ceed ise 126 hb 154 nm olan motoruyla çok daha az yakmış, 7.7 ( Kia Ceed'in 0-100'ü 10 .4 sn)

    Bu rakamlar Golf ve TSİ ile ilgili olarak bazı şeylerin abartıldığını göstermiyor mu??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 18 Aralık 2008; 23:35:16 >




  • 0-100 9.5 saniye
  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    2. Bir diğer olay performansta: 122 hb TSİ motor'un 0-100'ü 10.2 sn..Bu değer auris ile aynı..Sadece ara hızlanmalarda TSi'ler ve Bravo'nun turbojet'i daha iyi ..



    Rakamlarda hatalar var
    0-100 hızlanma
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 0 - 100 9.5 sn
    Toyota Auris 1.6 124 PS 0 - 100 10.4 sn
    her ikiside düz vites.

    Benzin sarfiyatı
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 8.2 lt şehir içi
    Toyota Auris 1.6 124 PS 9 lt şehir içi

    Max. Hız
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 200 km/h
    Toyota Auris 1.6 124 PS 190 km/h

    iç gürültü konusunda yorum yapamıyacağım ama bir yerde bulmuştum
    Audi 1.8 TFSI ve Golf 6 1.4 TSI 160 PS karşılaştırma olarak

    Audi
    50 km/h 60 dB
    100 km/h 67 dB
    130 km/h 70 dB
    Golf
    50 km/h 61 dB
    100 km/h 68 dB
    130 km/h 71 dB



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventkalyoncu -- 19 Aralık 2008; 1:11:41 >




  • sayın polemik gördüğüm kadarıyla tek başına bravo yu savunuyorsun. ama bencede yanlış yapıyorsun. ben yaklaşık 10 ay önce sırf merakımdan yurtdışında bravo dizel kiraladım ve 1 hafta kadar kullandım. inan şu anki aracımı bile çok aradım(imzaamda) sürüş zevki açısından. araç tamam çok süslü, bi kamyon özelliği var v.s. eyvallah ama sonuçta fiat. fiatın en iyi olduğu alan pancar moturu üretmektir. golf e gelince zaten arabaya binince (comfortline ve üstü ) seni bir kalite karşılıyor. yolda ise en küçük ses performans sorunu yok. o yere göğe sığdıramadığın cruise control ve kararan ayna çok pahalı şeyler değil. mesela cruise control ü tiguna sonradan 450 ytl ye taktılar. bir arkadaşımda var (doğuş-maslak ta) . kararan ayna benim arabamda var gerçekten güzel ama onunlada bazen arkanı göremiyorsun. araştırsan 200-300 e taktırırsın . kasko firmaları bile bravo yu 300-400 lira daha fazlaya kasko yapıyor esp sine rağmen. esp gerçekten önemli. ama alman amca koymadıysa vardır bir bildiği. mesela şu anki aracımdada esp yok ama araaaştırırsan birçok esp li aracın giremediği viraja girdiğini hatta çoktığını göreceksin. neye yarar orası tartışılır tabiki. aracımda olmasını isterdim elbette. ama yok. dolayısıyla 5000 aşağı verip sürekli eleştirilip önüne gelenden akıl alacağıma satarken karakara düşüneceğime hergün üzüleceğime 1 defa üzülürüm daha iyi. tabi bunlar benim yorumlarım sende kendine göre haklı olabilirsin. kolay gelsin...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: soldier_19

    sayın polemik gördüğüm kadarıyla tek başına bravo yu savunuyorsun. ama bencede yanlış yapıyorsun. ben yaklaşık 10 ay önce sırf merakımdan yurtdışında bravo dizel kiraladım ve 1 hafta kadar kullandım. inan şu anki aracımı bile çok aradım(imzaamda) sürüş zevki açısından. araç tamam çok süslü, bi kamyon özelliği var v.s. eyvallah ama sonuçta fiat. fiatın en iyi olduğu alan pancar moturu üretmektir. golf e gelince zaten arabaya binince (comfortline ve üstü ) seni bir kalite karşılıyor. yolda ise en küçük ses performans sorunu yok. o yere göğe sığdıramadığın cruise control ve kararan ayna çok pahalı şeyler değil. mesela cruise control ü tiguna sonradan 450 ytl ye taktılar. bir arkadaşımda var (doğuş-maslak ta) . kararan ayna benim arabamda var gerçekten güzel ama onunlada bazen arkanı göremiyorsun. araştırsan 200-300 e taktırırsın . kasko firmaları bile bravo yu 300-400 lira daha fazlaya kasko yapıyor esp sine rağmen. esp gerçekten önemli. ama alman amca koymadıysa vardır bir bildiği. mesela şu anki aracımdada esp yok ama araaaştırırsan birçok esp li aracın giremediği viraja girdiğini hatta çoktığını göreceksin. neye yarar orası tartışılır tabiki. aracımda olmasını isterdim elbette. ama yok. dolayısıyla 5000 aşağı verip sürekli eleştirilip önüne gelenden akıl alacağıma satarken karakara düşüneceğime hergün üzüleceğime 1 defa üzülürüm daha iyi. tabi bunlar benim yorumlarım sende kendine göre haklı olabilirsin. kolay gelsin...


    Ben Bravo'nun Golf'e göre parasının hakkını daha fazla veren bir araba olduğunu düşünüyorum, bu fikrimde de ısrarcıyım.

    Focus'un sürüş zevkini C segmentinde hiçbir arabada bulamaman normal, kimse de aksini iddia edemez zaten. Ben de sürüşü Focus'tan zevkli demedim.

    Yere göğe sığdıramadığım cruise kontrol ise 40.000 YTL verilen bir arabada standart olmalı, sadece en üst donanımda satın alınıyorsa bir sakatlık var, buna neden olan da Doğuş.

    Ayrıca ESP'nin önemini inkar ediyorsun, araban Focus gibi yol tutuşunda referans arabası olsa da ESP'ye bir kere ihtiyaç duyarsın. Virajlarda Focus çok rahat bir araba, ama yüksek hızda yapılan ani kaçma manevralarında her araba ESP'ye ihtiyaç duyar, gerek olmasa BMW ve MB gibi yol tutuşu tartışılmayan 2 marka en düşük modellerinde dahi ESP'yi standart sunmazdı.

    ESP'yi koymayan da Alman amca değil, Doğuş baba. Sadece en üst donanımda ya da DSG opsiyonu ile birlikte alınabiliyor. Bu paketleri belirleyen de VW'nin kendisi değil, Doğuş belirliyor. Doğuş yeni bir kasayı TR'ye getirdiğinde ilk yıllar az aksesuar ile pahalıya satar, model yılı ilerledikçe aslında standart olması gereken aksesuarları standart yapar. Örneğin 2004 Golf Comfortline ile 2008 Golf Midline'in yaklaşık aynı donanımlara sahip olduğunu belirtiyor Golf kullananlar.

    2. el konusunda ise haklısın, ama ben de Bravo'nun 2. elinin iyi olduğunu asla söylemedim.

    Benim yazılarımı dikkatle okursan asıl eleştirimin VW'ye değil Doğuş Grubuna yapıldığını göreceksin. Golf kötü araba demek başka, Golf bu parayı hak etmiyor demek başka. Ben asla Golf kötüdür, Bravo Golf'ten daha iyidir demedim, Golf daha iyi. Ama aradaki fiyat farkına değecek kadar iyi mi, benim sorguladığım şey bu. Aynı zamanda benim gibi düşünen Golf kullanıcıları da var, bunu da unutmamak gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 19 Aralık 2008; 13:43:48 >




  • Doğuş'un üstüne fazla gidiliyor sanki, dün gece de bir arkaadas topic açmıstı ingiltere golf fiyatlarını vermiş.
    İngilteredeki auris fiyatlarına da baktım, auris Golf'ten 1700pound daha ucuz orda.
    Keza birçok kez almanya fiyatlarını da karsılastırdım sizler için, 116 ve AudiA3'le benzer donanımlardaki Golf arasında 1750Euro filan var. Golf ile diger markalar(civic-auris-focus ...) arasında da 750-1000Euro gibi bir fark var yaklaşık. Golf ile Kia Ceed arasında mesela yaklaşık 2000Euro fark var.
    Bu araştırmalarımdan cıkardıgım sonuçlar:
    -golf6 sadece Türkiye'de değil heryerde rakiplerinden biraz daha pahalı.
    -golf6 golf5'ten daha pahalı
    -Eger doğuş pahalıya satıyosa sabancı koç borusan vs hepsi pahalıya satıyo nitekim bmw 116 60.000TL edecek bir araç değil bence ki zaten almanya'da satış fiyatı Golf'ten 2000Euro filan daha fazla taş çatlasın!!!
    -golf6 galiba bu sefer gerçekten biraz daha kaliteli diger araçlardan
    -Anladıgım kadarı ile GolfV eskiden Almaya'da vs diger rakipleriyle aynı fiyata satılıyodu ama artık golf6 biraz daha pahalı ve audi bmw kalitesine biraz yaklaşmış. Demek ki doğuş golfV ile saglam kazık atmış bize =)
    -yeni astra focus filan cıksın bakalım onların fiyatı ne olcak, sonuçta golf yeni cıktı ve biraz pahalı olması normal olabilir, standart ekipmanlar artmış araçtaki.


    bizde golfV fsi var ve gözümde ne yol tutuş ne konfor ne performans ne yakıt tüketimi ne de sessizkllik olarak sınıfnda en iyisi DEĞİL.
    Bence golf alınacaksa DSG Comfortline alınmalı. Trendline'da deri direksiyon, sis farı otomatik klima ve jant olmadıgı için tavsiye etmiyorum. Manuelde de esp olmadıgı için tavsiye etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 19 Aralık 2008; 14:03:29 >




  • polemik söyledikelrinde bence tamamen haklısın
    ancak daha önce yazdığım uzere pahalıya satan sadece doğuş değil. Yukarda astra nında fiyatını yazmıştım fulu 50600 ytl golfun fulu ise 52700 ustelik atranın uc ana unsuru motor sanzıman ve kasası golfe göre demode.
  • Bir süre yurt dışında yaşamış ve 2004 yılında dönmüş bir olarak şunu rahat söyleyebilirim; Golf ikinci elde sınıfında sadece ülkemizde değil Almanya'da hep en pahalı ve kolay satılır kategorisinde. Benim bugüne kadar araba değiştirme ortalamam bir yıl civarında ve hep sıfır alıp bir yıl sonra sattığım için iyi zarar ettim. Şu anda imzamdaki otomobili kullanıyorum, bu arabayı alma sebebim tamamen ikinci elini düşündüğüm içindir. İlk üç yıl için demiyorum ama ondan sonraki yıllarda Golf diğer markalara nazaran değerini iyi korur.
    Bravo'ya gelince; otomobil yüklü ve ucuz olabilir ama henüz rüştünü ispatlamadı. Ben 2004 yılında bizzat yürüyen 1984 model Golf II biliyorum ama hiç Fiat görmedim. Biraz bekleyip Bravo'nun yıllara meydan okuyup okuyamadığını görmemiz gerek.
    Sonuçta Golf piyasadaki en yüklü, en sorunsuz, en güzel dizayna sahip araç değildir ama 1974 yılından bu yana dayanınıklığı ve güvenililirliği ile gönüllerde taht kurmuş ve adını koruyarak milyonlarca satmıştır. Bu kadar çok satılmasına rağmen halen ikinci elinin yüksek olması ve talep edilen bir araç olması da, Golf'ün sınıfında en iyilerinden biri olduğunu gösterir.
    TSI motorlu Golf'lerin 2-3 yıldır satıldığını biliyoruz.Bu süre zarfında yeterli sayıda satıldığını varsayıyorum ve ikinci elde arama yaptığımda çok az TSI motorlu Golf bulabiliyorum. Bu durum da; sorunlu olduğu veya olacağı varsayılan bu motorun hiç de öyle olmadığını gösterir. Bu motor sorunlu olsaydı, inanın şu anda hele Golf VI çıkmışken ikinci elde çok sayıda TSI Golf V ilanına rastlardık. Saygılar...




  • 5 iyidir...

     YENİ GOLF 6 KULLANAN VARMI?
  • Levent bey, siz fabrika verilerini yazmışsınız, oysa ben TEST sürüşünden bahsediyorum..Bildiğiniz gibi fabrika verileri günlük kulanımda genellikle kağıt üstünde kalır..Test sürüşleri ise daha gerçekçi değerler veriyor..Yalıtım konusunda ise sizin rakamlarınız benimkilerle aşağı yukarı aynı ( sadece 50 km/h'te benim verdiğim rakam 1 db daha düşük)..Bu durumda Golf6'nın sınıfının en sessizi olduğunu söyleyemeyiz..
    quote:

    Orjinalden alıntı: leventkalyoncu

    quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    2. Bir diğer olay performansta: 122 hb TSİ motor'un 0-100'ü 10.2 sn..Bu değer auris ile aynı..Sadece ara hızlanmalarda TSi'ler ve Bravo'nun turbojet'i daha iyi ..



    Rakamlarda hatalar var
    0-100 hızlanma
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 0 - 100 9.5 sn
    Toyota Auris 1.6 124 PS 0 - 100 10.4 sn
    her ikiside düz vites.

    Benzin sarfiyatı
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 8.2 lt şehir içi
    Toyota Auris 1.6 124 PS 9 lt şehir içi

    Max. Hız
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 200 km/h
    Toyota Auris 1.6 124 PS 190 km/h

    iç gürültü konusunda yorum yapamıyacağım ama bir yerde bulmuştum
    Audi 1.8 TFSI ve Golf 6 1.4 TSI 160 PS karşılaştırma olarak

    Audi
    50 km/h 60 dB
    100 km/h 67 dB
    130 km/h 70 dB
    Golf
    50 km/h 61 dB
    100 km/h 68 dB
    130 km/h 71 dB






  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Levent bey, siz fabrika verilerini yazmışsınız, oysa ben TEST sürüşünden bahsediyorum..Bildiğiniz gibi fabrika verileri günlük kulanımda genellikle kağıt üstünde kalır..Test sürüşleri ise daha gerçekçi değerler veriyor..Yalıtım konusunda ise sizin rakamlarınız benimkilerle aşağı yukarı aynı ( sadece 50 km/h'te benim verdiğim rakam 1 db daha düşük)..Bu durumda Golf6'nın sınıfının en sessizi olduğunu söyleyemeyiz..
    quote:

    Orjinalden alıntı: leventkalyoncu

    quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    2. Bir diğer olay performansta: 122 hb TSİ motor'un 0-100'ü 10.2 sn..Bu değer auris ile aynı..Sadece ara hızlanmalarda TSi'ler ve Bravo'nun turbojet'i daha iyi ..



    Rakamlarda hatalar var
    0-100 hızlanma
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 0 - 100 9.5 sn
    Toyota Auris 1.6 124 PS 0 - 100 10.4 sn
    her ikiside düz vites.

    Benzin sarfiyatı
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 8.2 lt şehir içi
    Toyota Auris 1.6 124 PS 9 lt şehir içi

    Max. Hız
    VW Golf 1.4 122 PS TSI 200 km/h
    Toyota Auris 1.6 124 PS 190 km/h

    iç gürültü konusunda yorum yapamıyacağım ama bir yerde bulmuştum
    Audi 1.8 TFSI ve Golf 6 1.4 TSI 160 PS karşılaştırma olarak

    Audi
    50 km/h 60 dB
    100 km/h 67 dB
    130 km/h 70 dB
    Golf
    50 km/h 61 dB
    100 km/h 68 dB
    130 km/h 71 dB





    Otomobil üreticileri ürettikleri araçları her ne kadar beyanda etse bu otomobiller bağımsız kuruluşlar tarafından onaylanarak bu değerlerle piyasaya sürülürler. Bu konuda bir çok standartlar vardır, yoksa bu verilerde doğruluğu sağlamak mümkün değildir.Benim bilgim bu yönde.




  • herkese selam... dm7027 arkadaşım +1111111
    terapist70 arkadaşım. Acaba o 0-100 hızlanmasını iki araçtada bizzat kendin mi yaptın ? Eğer kendin yaptıysan ve sadece 1 kere denediysen o sunuçlar 3 sn bile oynayabilir. Fabrika verisi bize en doğrusunu gösterir. BiBen kendi arabamla 2 kere 0 dan 100 e çıksam 1. de 11 sn 2. de 9.5 sn yapabilirim bu tamamen şöföre bağlı.
    bir de sorum olacak ben benim golfün jantarını değişmek istiyorum. üzerinde 195 lastik var jant 15" acaba 205 lastiğe 16" jant taksam hız göstergesinde,performansında,yolbilgisayarı değerlerinde,yakıt ekonomisinde bir değişiklik olurmu??? Şimdiden teşekkürler.
  • Sevgili Onur, yazımı dikkatlice okursan bir derginin test sürüşünden aldığım rakamlardı onlar...Sadece Golf ve Auris değil, Leon TSİ, Megane, Ceed, Bravo da karşılaştırılıyor..Ayrıca Hem Leon hem de Golf TSİ aynı sürede tamamlamışlar, 10.2 sn..Bazı dergileri güvenilir bulmayabilirsiniz fakat Autoshow bildiğim kadarıyla Autobild'e yakın bir dergi..Bu karşılaştırmada Golf6 birinci, Leon 2. olmuş , her ikisi için de çok olumlu yorumlarda bulunulmuş ( yani özellikle olumsuzlamak istese 1. ve 2.'ye VW grubunu koymazdı.).Benim için 9.5 sn olmuş, 10.5 saniye olmuş çok önemli değil..Daha önemlisi downsizing motorlarının tüketiminin atmosferik olanlardan az olmamasıydı.. Golf 8.1, Leon 8.4 lt, Bravo turbojet ise 8.8 lt / 100 km..
    quote:

    Orjinalden alıntı: Onur85

    herkese selam... dm7027 arkadaşım +1111111
    terapist70 arkadaşım. Acaba o 0-100 hızlanmasını iki araçtada bizzat kendin mi yaptın ? Eğer kendin yaptıysan ve sadece 1 kere denediysen o sunuçlar 3 sn bile oynayabilir. Fabrika verisi bize en doğrusunu gösterir. BiBen kendi arabamla 2 kere 0 dan 100 e çıksam 1. de 11 sn 2. de 9.5 sn yapabilirim bu tamamen şöföre bağlı.
    bir de sorum olacak ben benim golfün jantarını değişmek istiyorum. üzerinde 195 lastik var jant 15" acaba 205 lastiğe 16" jant taksam hız göstergesinde,performansında,yolbilgisayarı değerlerinde,yakıt ekonomisinde bir değişiklik olurmu??? Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 21 Aralık 2008; 16:53:48 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.