Şimdi Ara

Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
4
Favori
18.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Siz nederseniz ne isterseniz onu söyleyin ama bir gerçek var vw ve diğerleri golf ve diğerleri golf her zaman sınıfında bir öncü bir liderdir. İstesenizde istemesenizde gerçekler acıdır....
  • yenı audı a3 den daha ıyı sankı.en azından ıcı daha heyecan verıcı.
    ve en önemlısı duzgun bır otomatık vıtes yapmaları.(bu dsg sıkıntısı turkıye de mı var sadece onuda bılmıyorum-avrupa da nasıl?)
    golf candır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    Dile kolay 7. araç, golf her zaman liderliğini hedefler, böyle geçmişi olan modelleri hep sevmişimdir, fena bir araç gelmiyecek diye düşünüyorum. şimdi i30 lar ceed'ler falan bi kenara çekilsin bakalım

  • verilen linkte dizel hibrid isimli bir motor sunulacak ve 1 litre yakıt ile yaklaşık 133 km yol yapabileceğini iddia ediyor.
    Bunun imkanı var mı? veya var ise hangi şartlarda bu mesafeyi kat edebilecek merak içindeyim.
    Bu değerleri yakalasınlar Türkiye için 1 numara olur bu araç
  • göz değil röntgen cihazı maşallah kaliteyi bilgisayar başından anlamış millet
  • Focus bunuda tokatlar merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Yiğidi öldür hakkını yeme. Bende yeni i30 sahibiyim ama mevcut golf 6 da bile arka diz mesafesi yeterince iyi. Yani olay sadece ölçüde bitmiyor. Bu bir mühendislik başarısı diyelim. Ama herşey bumudur değil tabi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana hic heyecan vermedi yine. siradan, donuk, ruhsuz tasarim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altayer

    Donanım ve kalite artmış

    golf 6 ya binmeden golf 7 hakkında yorum yapıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aks aralığı yeni A3 ten fazla, aynı bant araçları değilmiydi bunlar
  • gayet başarılı
  • Beyler ben şimdiden sıraya yazılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne olursa olsun 6 ay beklemeye deger mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Biraz daha resim;

     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


    hocam şu 9 gün yazan sitesinin linkini alabilir miyiz?




  • Anlaşılan şuki son zamanlarda Wolfswogen,Audı,Ford,Opel çıkışta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canberk1997

    hocam şu 9 gün yazan sitesinin linkini alabilir miyiz?

    http://www.jedi-edition.com/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr

    quote:

    Orijinalden alıntı: canberk1997

    hocam şu 9 gün yazan sitesinin linkini alabilir miyiz?

    http://www.jedi-edition.com/

    sağolun hacam teşşekürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atroce

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    Hazır olun beyler çakma a3 geliyor

    aynen

    passat ın farlarını az kırp, bagajıda kes, içine bi düğme ekle al sana golf 7

    Golf 7 tamamen yeni bir alt yapı üzerine geliştiriliyor. Sandığın gibi ufak değişiklikler yapıp yeni model diye sunulmayacak.
  • Konsol sürücü odakli yapilmis. Honda yapinca burda sayip sövüyordunuz !!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile

    araç kısa olduğu için arka kayınca ön yönlendirme çok zor oluyor

    Bunu salt olarak böyle almayın, tüm rally sınıfları supercar'lardan daha kısa aks mesafesine sahiptir ancak ne kullanım teknikleri nede planlı yapıları aynı değildir. Rally makineleri virajları doğrultusal değil kayarak dönmek durumundadır. Video'dakilerin çoğunluğu pilotaj hatası, yine çoğunluğu group a,b değil n sınıfı ürünleri. Sizin demeye çalıştığınız doğrudur. 205, 106 gibi araçların ağırlık dağılımı, arka askı başarımı gibi problemleri de mevcuttur ancak ağırlıklarına göre çok güçlü olduklarından Rally parkurlarının başarılılarındandırda. Bu araçlarla birçok stabil performans kayıtları da görebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.