Şimdi Ara

Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
4
Favori
18.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arabanın uzunluğuyla , aks mesafesiyle yorum yapmak bence yanlış

    çok uzun arabalar illa konforlu mu olcak?

    çok kısa arabalar illa spor ve konforsuz mu olacak? tabi ki hayır , istisnalar fazlaca mevcut
  • Heyecanla yeni Golf'ü bekliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    arabanın uzunluğuyla , aks mesafesiyle yorum yapmak bence yanlış

    çok uzun arabalar illa konforlu mu olcak?

    çok kısa arabalar illa spor ve konforsuz mu olacak? tabi ki hayır , istisnalar fazlaca mevcut

    Aks mesafesi uzun olan araçlar daha iyi yol tutuşuna sahip diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    arabanın uzunluğuyla , aks mesafesiyle yorum yapmak bence yanlış

    çok uzun arabalar illa konforlu mu olcak?

    çok kısa arabalar illa spor ve konforsuz mu olacak? tabi ki hayır , istisnalar fazlaca mevcut

    Aks mesafesi uzun olan araçlar daha iyi yol tutuşuna sahip diye biliyorum.

    kesin bilgilerim yok bu konuda ama

    bence kısa aks mesafesi olursa araç daha az salınıma maruz kalır ve daha spor bir sürüş sağlar (hepsinde olmasa da genel olarak)

    aks mesafesi uzun olan araçlar genelde konforlu olur(bmw 5 serisi vb.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı



    Güzel kıyaslama. Araçlar gittikçe büyüyor malesef, benim açımdan kötü bir durum bu. Beğenmedikleri amerikanlar kadar olacaklar yakında.

    Bir arkadaş da sınıf ebatlarını vermiş. Bu tasarımda ki başarısına örnek olur benim açımdan. Ne kadar küçük ebatlarla, etkili kullanım, tasarım o kadar iyidir. Diğer araçlar boş büyüklüklere sahip malesef. Küçük ama işlevli her zaman daha iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    E bu gayet güzel olmuş ya la. Benim megane otoparkta huzursuz bir bekleyiş halinde, bir sigara yaktı yakacak.Ellerin mi olacaktım, kaderim bu muydu diye türküde çığırır, yakındır

    Bizim araçların kaderi aynı mı hocam yoksa ?

    1.2 Tsi Comfotline DSG 45,46 bin civarları olursa koşa koşa alırım.
  • 100 kg kadar hafiflemesi çok ciddi bi ağırlık 0-100 km/h de 0.5 saniye aşağıya düşmesinin bekliyorum böylece 115hp lif focus ile aynı performansı elde edebilir.motorda iyileştirme yerine aracın ağırlığının azaltılması bence daha iyi olmuş ama keşke 5 hp daha güçlü olsaymış. ayrıca yakıt konusundada 100 kg çok ciddi bi ekonami sağlayacağını düşünüyorum.mükemmele yakın bi araba geliyor...
  • audi sandımm
  • bir lancia delta değil
  • Vay be...Donanımlar bu kadar arttıysa, şimdi bu "Donanım almayın, araba alın" lafını çöpe mi atacaz? İyi de slogandı halbuki.

    Baz donanımda nasıl geleceğini çok merak ediyorum. Diğer rakiplerine oranla ucuz görünsün diye ESP opsiyoneldi. ABS de opsiyonel olacak mı, gerçekten heyecanla bekliyorum.

    Baz donanımı 40.000 olup, üstüne opsiyonlar eklenince de, C sınıfı bir aracı 70.000 gibi rakamlara alırsınız artık. Kzasız belasız, güle güle kullanın demek kalır bize.

    Otomatik seçeneğimiz ne durumda? DSG ye devam mı? DSG problemleri halledilmiş mi? Mekatronikler garantiden mi, cepten mi değişecek? Kullanmamız gereken yol güzergahını, herhalde kullanma klavuzuna eklerler artık : "TEM i değil E-5 i kullanın. Bostancıdan sola sapıp, sahil yolundan gidin. Yoksa mekatronik garanti dışı kalır"

    Bakalım yeni versiyon çıktığında, bekleme süresi ne kadar artacak, en merak ettiğim konulardan biri. 6 ay, 9 aya veya 1 seneye çıkar mı acaba? Hatta 1,5 sene süre bile verebilirler, DH forumun heyecanına bakılırsa, herkes arabasını satıp Golf alacak gibi görünüyor.

    Allah sabır versin...




  • Kiacı hyundaiciler gene çatlamaya başlamış. Size o Kianızla mutluluklar, kalite pahalıdır.
  • Şimdi böyle çıkacağı kesinleştimi resimdeki gibi ? Dış görünüşü şahsen hoşuma gitmedi audi benzeri passat jetta karışımı birşey olmuş.Golf 6 daha hoş duruyor dış görünüş bakımından...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    arabanın uzunluğuyla , aks mesafesiyle yorum yapmak bence yanlış

    çok uzun arabalar illa konforlu mu olcak?

    çok kısa arabalar illa spor ve konforsuz mu olacak? tabi ki hayır , istisnalar fazlaca mevcut

    Aks mesafesi uzun olan araçlar daha iyi yol tutuşuna sahip diye biliyorum.

    kesin bilgilerim yok bu konuda ama

    bence kısa aks mesafesi olursa araç daha az salınıma maruz kalır ve daha spor bir sürüş sağlar (hepsinde olmasa da genel olarak)

    aks mesafesi uzun olan araçlar genelde konforlu olur(bmw 5 serisi vb.)

    AKS mesafesi ile kesin bir yargıya varmak mümkün değildir. Genel tasarım bu mesafelerin miktarını belirler. Benzer araçlar için ikisinin de bir birine karşı handikapları mevcut ve bir birinden üstün değildir. Ne yapmak, nasıl bir ürün ortaya çıkarmak istediğiniz önemli burada. Akslar ve mesafeleri mekanik tutuş elemanlarıdır. Kısaca baştan tasarlanmadıkları müddetçe aks mesafeleri daha sonra değiştirilemiyor biliyorsunuz. Ölüm demektir (Böyle bir konu açan olmuştu burada ön aks'ın konumunun değiştirilmesinden bahsediyordu)
    Amiyane tabirlerle tasarım anlayışı ve elemanları çok benzer olan (zor :P) aks mesafeleri farklı (uzun-kısa) iki aracı alırsak yavaş ve yarı çapı dar keskin denebilecek virajlarda kısa aks avantajlı olabiliyorken, yarı çapı yüksek çok daha geniş virajlarda uzun aks daha başarılı olabilir. Uzun düzlüklerde uzun aks fayda sağlarken, düzlük üzerinde kısa dönüş hareketlerinde kısa aks avantaj sağlayabilir. Yüksek sürat etkilerinde uzun aks başarılı olabiliyorken kısa ivmelenmeler ve duruşlarda kısa aks öne geçebilir. Yani şu şöyledir diye kanun yoktur sektörde. Evet konfor için iç mekan genişliği dolayısıyla ebatların büyümesi dışında (birebir etki) uzun aks, yerden gelen kuvvetlerin tolere edilmesinde ve aracın üstünde seyrettiği hava alanı genişliği, tutunma etkisiyle avantaj sağlar. Motorsporlarında da böyledir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    arabanın uzunluğuyla , aks mesafesiyle yorum yapmak bence yanlış

    çok uzun arabalar illa konforlu mu olcak?

    çok kısa arabalar illa spor ve konforsuz mu olacak? tabi ki hayır , istisnalar fazlaca mevcut

    Aks mesafesi uzun olan araçlar daha iyi yol tutuşuna sahip diye biliyorum.

    kesin bilgilerim yok bu konuda ama

    bence kısa aks mesafesi olursa araç daha az salınıma maruz kalır ve daha spor bir sürüş sağlar (hepsinde olmasa da genel olarak)

    aks mesafesi uzun olan araçlar genelde konforlu olur(bmw 5 serisi vb.)

    AKS mesafesi ile kesin bir yargıya varmak mümkün değildir. Genel tasarım bu mesafelerin miktarını belirler. Benzer araçlar için ikisinin de bir birine karşı handikapları mevcut ve bir birinden üstün değildir. Ne yapmak, nasıl bir ürün ortaya çıkarmak istediğiniz önemli burada. Akslar ve mesafeleri mekanik tutuş elemanlarıdır. Kısaca baştan tasarlanmadıkları müddetçe aks mesafeleri daha sonra değiştirilemiyor biliyorsunuz. Ölüm demektir (Böyle bir konu açan olmuştu burada ön aks'ın konumunun değiştirilmesinden bahsediyordu)
    Amiyane tabirlerle tasarım anlayışı ve elemanları çok benzer olan (zor :P) aks mesafeleri farklı (uzun-kısa) iki aracı alırsak yavaş ve yarı çapı dar keskin denebilecek virajlarda kısa aks avantajlı olabiliyorken, yarı çapı yüksek çok daha geniş virajlarda uzun aks daha başarılı olabilir. Uzun düzlüklerde uzun aks fayda sağlarken, düzlük üzerinde kısa dönüş hareketlerinde kısa aks avantaj sağlayabilir. Yüksek sürat etkilerinde uzun aks başarılı olabiliyorken kısa ivmelenmeler ve duruşlarda kısa aks öne geçebilir. Yani şu şöyledir diye kanun yoktur sektörde. Evet konfor için iç mekan genişliği dolayısıyla ebatların büyümesi dışında (birebir etki) uzun aks, yerden gelen kuvvetlerin tolere edilmesinde ve aracın üstünde seyrettiği hava alanı genişliği, tutunma etkisiyle avantaj sağlar. Motorsporlarında da böyledir.

    kısa aks mesafesinin dezavantajları var. ön tekerler, arka kısım kaydığında açı çok kaydığı için sürücüyü çok zorlar.

    rallylerde kutu gibi araçlar kaydıklarında genelde bir ağaca toslar kısa aks mesafesinden.

    bir de uzun aks mesafesi aracın düz yol stabilitesini arttırır.

    video bakayım bulabilirsem örnek olarak




  • kia'cı hyundai'ci değilim, kalite pahalıdır doğrudur ama kalite benim gözümde hiçbir zaman vw değildir.
    forumun yeni BALON arac hayırlı uğurlu olsun.


  • araç kısa olduğu için arka kayınca ön yönlendirme çok zor oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Kiacı hyundaiciler gene çatlamaya başlamış. Size o Kianızla mutluluklar, kalite pahalıdır.

    Hem de feci şekilde çatladım yaa. Şu arabadaki güzelliğe ihtişama, muhteşemliğe bak. Sonuçta Alman kalitesi...

    Yazdıklarımdan hangisi yalansa, buyur çatlat beni....
  • Volkswagenin her arabasını eleştirebilirsiniz ama golf ve passat eleştirileri bana göre hava da kalıyor.Avrupanın en saygı gören araçlarından sınıfının öncüsü bir araç.Bence forumda ki 10 kişiden 7si 8i bir golfe sahip olmak ister.Durumu çok iyi olanları katmıyorum tabi.

    Benimde hayalimdir bir golf.Astrayıda çok beğeniyorum bunuda belirttim daha önce bu forumda.Ama o dizel motoruyla olmaz o iş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Kiacı hyundaiciler gene çatlamaya başlamış. Size o Kianızla mutluluklar, kalite pahalıdır.

    kalite pahalıdır da yolda kalan orası burası soyulan bir dospagen kaliteli olamaz.

    eskide kaldı o günler

    hele jetta var ya beğenmediğin kia dan bile kalitesiz




  • Her şey iyi, hoş ama Doğuş Grubu kafaları kurcalıyor , yine DSG'li kombinasyonlarda 12 ay sıra olacaksa hiç önemi yok, yeni Golf'ün nasıl geleceğinin ...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.