Şimdi Ara

Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
4
Favori
18.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •  Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı


     Yeni Golf'ün Resmi Ayrıntıları Açıklandı




  • Kendisinden 3-4 sene sonra cikan c sınıfı araçlar bile golf6 karşısında galip gelemezken golf7 karşısında hic şansları olmayacak belli ki;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E bu gayet güzel olmuş ya la. Benim megane otoparkta huzursuz bir bekleyiş halinde, bir sigara yaktı yakacak.Ellerin mi olacaktım, kaderim bu muydu diye türküde çığırır, yakındır
  • -mükemmel olmuş!!
    -harikaa!!
    -üzerine araba tanımam!!!
    ...
    ..
    ..

    -baz fiyat 55.000 , dizel 65.000, DSG dizel 75.000'den başlayan fiyatlarla
  • Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 23 Ağustos 2012; 13:06:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    Hazır olun beyler çakma a3 geliyor

    Audi'nin bu sınıfta aracı yoktu aslında.
    Herkesin bildiği gibi Golf'ü alıp biraz süsleyerek "bazı" kişileri orjinal bir araç ürettiklerine inandırdılar.
    Görüyorum ki orjinalini ve çakmasını karıştırır olmuşun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Boyu değil , işlevi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    Hazır olun beyler çakma a3 geliyor

    aynen

    passat ın farlarını az kırp, bagajıda kes, içine bi düğme ekle al sana golf 7
  • Teknik detayları daha çok merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?

    Golf boyut ve tasarım olarak c sınıfı diğer araçların yanında b sınıfı gibi gözüküyor.Bu yüzden polo ile karıştıranlar bile var.




  • Yine sacma ve fanatikce yorumlar yapiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atmosphere -- 23 Ağustos 2012; 13:17:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?

    Golf boyut ve tasarım olarak c sınıfı diğer araçların yanında b sınıfı gibi gözüküyor.Bu yüzden polo ile karıştıranlar bile var.

    O uzunluğu iç mekanda avantaja dönüştüremedikten sonra bir anlam ifade etmiyor.

    Golf' ün iç mekanı Astra ve Focus'tan daha ferah ve geniş.




  • bence 6. nesilden daha yakışıklı bir araba olmuş. almanca yazılı fotodan okuyabildiğim kadarıyla 180 ps'lik dizel versiyonu da olacakmış.
    keşke türkiyeye de getirseler bunu..
    1.6 lt 105 lik dizelde iyileştirme yapmamaları ise kötü..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 23 Ağustos 2012; 13:32:40 >
  • Şu dış tasarımı belli olsa daha mantıklı yorumlar yapılabilir ...
  • Şöyle bide 1.6 TSi 160~180 hp aralığında tek turbolu bir benzinli motor da koysalar çok harika olur tabii 1.4 TSi 122 hp gibi sorunsuz olması şartıyla
  • bluemotion dizel versiyonda 100 km'de 3.2 lt tüketim ve 85 CO2 emisyon değeri bilgisi doğru ise bu sınıfta yakıt tüketimi anlamında bir devrim söz konusu olabilir...

    100 kg Azalan ağırlık, 0.27 cw değeri(bluemotion versiyonda aerodinamik kitlerle biraz daha düşürmüş olabilirler (eski versiyonda bu değer 0.33 idi), start stop teknolojisi ve fren enerjisi geri kazanımı teknolojileri birlikte düşünüldüğünde çok da imkansız değil gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    bence 6. nesilden daha yakışıklı bir araba olmuş. almanca yazılı fotodan okuyabildiğim kadarıyla 180 ps'lik dizel versiyonu da olacakmış.
    keşke türkiyeye de getirseler bunu..
    1.6 lt 105 lik dizelde iyileştirme yapmamaları ise kötü..

    eli kulağın da vw mühendisleri multijet hdi ve dci motorları parçalamışlar ortaya güzel bir karışık yapacaklarmış
    bu arada 180 bg dizel 2.0 tdi olan hani 7 sene başka firmalar tarafından yapılan ve yine aynı firma tarafında 2.0 240 bg olanı için gün sayılan motor
    di




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Sınıfının lider adayı olacak golfe bakın.Benim kriterlerimde nedense sonuncu.Sağından solundan biraz uzatarak golf 7 yi yapmışlar.Geri kalan herşey aynı olur büyük ihtimal.

    Uzunluk olarak
    Opel astra 4419 mm
    Ford focus 4358 mm
    Fıat bravo 4335 mm
    Kıa cedd 4310 mm
    Hyundaı i30 4300 mm
    Renault megane 4302 mm
    Peugeut 308 4276 mm
    Golf 7 4255 mm ----sonuncu

    Sizin kriterinize göre uzun olan makbul anlaşılan, ne gibi avantajı var peki bunun?

    Golf boyut ve tasarım olarak c sınıfı diğer araçların yanında b sınıfı gibi gözüküyor.Bu yüzden polo ile karıştıranlar bile var.

    O uzunluğu iç mekanda avantaja dönüştüremedikten sonra bir anlam ifade etmiyor.

    Golf' ün iç mekanı Astra ve Focus'tan daha ferah ve geniş.

    Dikkat edersen yenilik olarak sundukları golfün sadece iç mekan genişliğini değil yolcu kabini ön kaput arası mesafe arka lastik arka tampon arası mesafeye kadar her türlü ayrıntısından bahsetmişler.Ben de gözden kaçırdıkları bir ayrıntıyı açıkladım.Zaten vw nin yaptığı en iyi iş güvenilmez galericiler gibi malını en ince ayrıntısına kadar övmek.
    Ayrıca herhalde yüksekliğinin azalması da iç mekan genişliğini artırmıştır size göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 23 Ağustos 2012; 13:55:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    bluemotion dizel versiyonda 100 km'de 3.2 lt tüketim ve 85 CO2 emisyon değeri bilgisi doğru ise bu sınıfta yakıt tüketimi anlamında bir devrim söz konusu olabilir...

    100 kg Azalan ağırlık, 0.27 cw değeri(bluemotion versiyonda aerodinamik kitlerle biraz daha düşürmüş olabilirler (eski versiyonda bu değer 0.33 idi), start stop teknolojisi ve fren enerjisi geri kazanımı teknolojileri birlikte düşünüldüğünde çok da imkansız değil gibi...

    o devrim 83 CO2 ile yapıldı.stok bekliyor
    önümüzdeki devrimlere bakarız inşallah
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.